Τρεις μήνες εκτός μοτο, με τον ένα από αυτούς εντελώς ξάπλα, ένα αγώνα χαμένο (Ψαχνά) και τις οδηγίες του γιατρού «μπορείς να πάς, αλλά.... προσεκτικά!»
(Πώς γίνεται αυτό; )
Πρώτη μέρα!
- Η πρώτη μέρα απλά υπέροχη, με διαδρομές αντιπροσωπευτικές του Ελληνικού εδάφους
- Το «πανί» ο Alex, (για δεύτερη φορά μόνος του) δεν έκλεισε το γκάζι πουθενά και εισέπραξε ένα καλό ΣΟΜΠΡΕΡΟ (μα καλά.... 57ΜΩΤ;;;; Τι σου έλεγα τόσο καιρό
)
- Το άλλο πανί με το KODIAK (ο μικρός Πρόεδρος) βάζει παρωπίδες - ωτασπίδες και .... μην ενοχλείτε τον οδηγό! (Σιγά μην ανοίξει δρόμο για να περάσεις!) – Κλασσική παρουσία!
- Η λακκούβες και τα πετραδάκια της πρώτης μέρας ήταν μια πρώτης τάξεως φυσιοθεραπεία!
- Εξαιρετικό «εργαλείο» παρουσίασε ο Geco! Μπιστόλι, βαρελότο κλπ, Η Honda ξανά στους αγώνες! Καλοτάξιδο!
- Ξεκινώντας πιο πίσω, με πιο ήρεμες διαθέσεις και στόχο τον τερματισμό, συνταξίδεψα με πολλούς αναβάτες που αποδείχτηκαν εξαιρετικοί, εύγε!
- Αυτή η πο*τ@ν@ η γλίτσα, αμέσως μετά την εκκίνηση της δεύτερης ειδικής, με βοήθησε να αλλάξω 456785 χρώματα, σε μια πτώση που κράτησε τουλάχιστον 2-3 δευτερόλεπτα.... εντωμεταξύ εγώ έβλεπα όλο το DVD της εγχείρισης ξανά! Bleu ευχαριστώ που σήκωσες το μηχανάκι μου!
-Είναι αλήθεια τελικά, ότι όταν είσαι με πολλούς μαζί, μπουλούκι, δεν μπορείς να πλοηγηθείς σωστά....
- Είναι ωραία τελικά να «ταξιδεύεις» αργά.... Βλέπεις και το τοπίο... Αν και μερικές φορές μπορεί να σε πιάσουν τάσεις υπνηλίας…. Το καλύτερο φάρμακο, ένα μικρό σπριντ με ένα συναγωνιστή σου για μερικά χιλιόμετρα.... Αν έχει και λίγο κροκάλα και κανα μικρό ποταμάκι ... άλλο πράγμα.... Καταπληκτικός για αυτό ο Geco...παραδίδει μαθήματα!
Πάνω που παίζαμε σκάει μυτη και ο Husky, απο... το πουθενά και όταν τον πιάσει.... καλύτερα να του ανοίγετε το δρόμο! (Ο παλιός είναι αλλίως...)
- Ευγενικοί κριτές, χαιρετούσαν με χαμόγελο πάντα τους συμμετέχοντες.
- Ο Christian για μια ακόμα χρονιά, απορούσε που «τρέχουμε» με ΜΩΤ…. Κάνε λίγο υπομονή Christian και σύντομα θα είναι όλα όπως τα ξέρεις….
Τσίτα τα γκάζια…!
- Απαράδεκτοι οι συμμετέχοντες που δε σέβονται τα χωριά και όπως τόνισαν και άλλοι φίλοι παραπάνω ανεγκέφαλοι αυτοί που οδηγούνε με «μούρη μέσα». Παγκοσμίως τα Rally Raid γίνονται σε ανοικτούς δρόμους, ΑΛΛΑ οι συμμετέχοντες έχουν εγκέφαλο λογικού μεγέθους – οι προαναφερόμενοι ή τον άφησαν στο σπίτι ή οδηγάνε με λάθος κεφάλι!
- Άπαιχτο το κατέβασμα μετά το μνημείο – Εύγε στα παιδιά με τα βαριά μηχανάκια, ΚΤΜ 950, XRV750 και φυσικά στον «κλασσικό» πλέον Αλέξανδρο με το παλιό κλασσικό BMW1000! (Καλά που δεν έβρεξε!)
Δεύτερη μέρα….
- Μας έλειψε η βραδινή εκκίνηση - πάντα για απλή φυσικά, ΝΥΚΤΕΡΙΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ στα Trail Ride - Raid και στα Rally Raid ΔΙΕΘΝΩΣ για ευνόητους λόγους ασφαλείας!
- Τέσσερα χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της ειδικής, οι μοτο είχαν ήδη προπορεία με 49ΜΩΤ!
Καύλα μεν γιατί ήταν «τάπα» γκάζι, αλλά… κάθε 10 χιλιόμετρα κάναμε στάση για τσιγάρο, κατούρημα, καφέ, τσάι, ύπνο, γυμναστικές επιδείξεις κα. Φυσικά αυτό μερικές φορές στοίχισε κάτι παραπάνω και από προπορεία βρισκόμαστε με … αργοπορία…. Την άλλη φορά δώστε μια 65!
- Καταπληκτικό το κατηφορικό πριν τον τερματισμό, το βγάλαμε «μπάλα» μαζί με τον Αργυράκη!
- Χάλασε το δεύτερο κοντεράκι που είχα για να μετράω ταχύτητα ταξιδιού και τελικές και … δεν ξέρω πόσο έβγαλα στις ευθείες λίγο πριν τον ανεφοδιασμό – πάντως το γκάζι δεν το έκλεισα!
- Κυκλοφόρησε φήμη, ότι γιαπωνέζος καρατέκα suzukis, μόλις είδε τον Friar στο ΣΕΔ, πήγε να του κάνει πλάκα και χυμάρισε!
-Τα συνεργεία video, ανέβηκαν στα πιο κουφά σημεία για λήψη… ελπίζω να αξίζει το DVD!
- Σας είπα για το καταπληκτικό κατηφορικό πριν τον τερματισμό;
- Πώς είναι δυνατόν ενώ η μέτρηση είναι κρυφή, να την γνωρίζουν όλοι;
- Μαζί με τους αγωνιζόμενους, πωρώθηκαν και …. οι κυνηγοί και αποφάσισαν να κάνουν κόντρα και αυτοί – έτσι και αλλιώς το κυνήγι δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει!
Γενικά
-Απαράδεκτο το φαγητό και η εξυπηρέτηση στο –μοναδικό- φαγάδικο απέναντι από την καφετέρια της οργάνωσης.
-Μια και η οργάνωση δεν είχε προβλέψει για χώρο bivouac – ο χώρος μπροστά από το ξενοδοχείο «Αλεξάκη» μετατράπηκε σε ένα τεράστιο ανοικτό συνεργείο – η καλύτερη στιγμή – μέχρι τις δύο τα ξημερώματα, όλοι όλο και κάτι κοπανάγαμε, βιδώνανε, φτιάχνανε κλπ
- Έπεσε πολύ VHF και κινητό για να δοθεί «σύρμα» για τους «κρυφούς» κριτές χρονομέτρησης…. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να έρθει ένα έμπειρο συνεργείο κριτών από αγώνες ιστορικών να αναλάβει τις μετρήσεις! Θα πέσει πολύ γέλιο - κλάμα!
- Κάποιοι έχουν «ξεχάσει» ότι ο κανονισμός απαγορεύει την στάση λίγο πριν το χρονομέτρη, το παράξενο είναι ότι το «ξέχασαν» και οι κριτές χρονομέτρησης που κανονικά θα έπρεπε να αναφέρουν αυτούς που σταμάταγαν λίγα μέτρα πριν το σημείο μέτρησης!
- Η πίτσα στην καφετέρια του τερματισμού, ερχόταν στο τραπέζι μια ώρα μετά που την παράγγελνες…. Η ζύμη όμως ήταν ολόφρεσκια φτιαγμένη μόλις εκείνη την ώρα
- Ο Berg, έβαλε mousse και αποφάσισε να πιει το αίμα του μπέργκου, αδιαφορώντας για την προπορεία, την πρώτη μέρα. Την επόμενη ήταν η σειρά του μπέργκου να … αδιαφορήσει και να αφήσει τον Berg στα καλά χέρια του τοπικού συνεταιρισμού γιαγιάδων!
- Η επιλογή της χαμηλής ΜΩΤ για την πρώτη μέρα (στις μοτοσυκλέτες) έφερε πιο «κοντά» τους αναβάτες – στο τέλος του αγώνα οι διαφορές –ύστερα από δύο μέρες- ήταν της τάξης 1-2 ώρες
-Ένας αγώνας έμεινε για το κύπελλο φέτος, στις 4 Δεκεμβρίου στην Πάτρα, ενώ ένας φιλικός θα γίνει μια βδομάδα αργότερα στις 11 Δεκεμβρίου στην Καλαμάτα. Οι πρώτες θέσεις για όλες τις κατηγορίες μοτο, έχουν ξεκαθαρίσει, αλλά παίζεται το παιχνίδι για τις υπόλοιπες.
- Το Αττικό της επόμενης χρονιάς ετοιμάζεται, θέλει να βοηθήσει κανείς; Προγραμματίζεται για περίπου 260 χιλιόμετρα