Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Raid Λαμίας 2005: Μετά τον αγώνα!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: ΝΑΤΟΣ, ΝΑΤΟΣ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ !!!

Δημοσίευσηαπό epital » 08 Νοέμ 2005, 20:37

geco έγραψε:Ο νικητής του 1ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ TRAIL RIDE-RALLY RAID στην κατηγορία Open είναι ο ΣΠΥΡΟΣ- SUPERSPY - ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ !!!

Αφού με αποχή από τον αγώνα των Ψαχνών και 1 αγώνα πριν το τέλος εξασφάλισε μαθηματικά τον τίτλο συγκεντρώνωντας 119,5 βαθμούς με δεύτερο τον Αντώνη Σούλιο με 89 βαθμούς μέχρι τώρα κάτι που του δίνει την δυνατότητα να μην τρέξει καθόλου (Αν δεν επιθυμεί) στην Πάτρα !


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Σπύρο !!! Το άξιζες !!!




Γιατί έχω την εντύπωση,πως η Πάτρα θα έχει συντελεστή 2,
άρα ακόμα δέν έχει κριθεί τίποτα ??

Λάθος κάνω??
η επόμενη μέρα
.....θα είναι νύχτα
Άβαταρ μέλους
epital
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 23:07
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευσηαπό aapo » 08 Νοέμ 2005, 20:39

Είναι μεγάλη η ικανοποίηση των οργανωτών οταν μια εκδήλωση τελειώνει με επιτυχία.
Οι παρατηρήσεις σας λαμβάνονται υπ όψιν αλλα πάντα σε συσχετισμό με την ασφάλεια σας και την ασφάλεια του αγώνα.
Η Λέσχη 4χ4 Εκάλη ευχαριστει όλους οσους έλαβαν μέρος και θα συνεχίσει να είναι πάντα κοντα στους αγωνιζόμενους . αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό epital » 08 Νοέμ 2005, 20:49

Και μιά και το μέγα θέμα είναι η Μ.Ω.Τ.

Δεύτερη μέρα,πρώτη μέτρηση:

Στίς 9 πρώτες θέσεις,η διαφορά ηταν κάτω του λεπτού!!!

Εγώ,π.χ. με 39 δεύτερα προπορεία ημουν.....εβδομος!

Πώς διάολο να υπολογίζει κανείς και τα δευτερόλεπτα??
η επόμενη μέρα
.....θα είναι νύχτα
Άβαταρ μέλους
epital
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 23:07
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Re: ΝΑΤΟΣ, ΝΑΤΟΣ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ !!!

Δημοσίευσηαπό dista » 08 Νοέμ 2005, 21:57

epital έγραψε:
Γιατί έχω την εντύπωση,πως η Πάτρα θα έχει συντελεστή 2,
άρα ακόμα δέν έχει κριθεί τίποτα ??

Λάθος κάνω??


Καλά θα ήταν γιατί αυτό σημαίνει ότι ο αγώνας θα είναι μεγάλος και θα τον ευχαριστηθούμε (αφού θα κάνουμε και τόσο πήγαινε και έλα και κυρίως οι μηχανές). Το βλέπω όμως δύσκολο για συντελεστή 2 αφού θα πρέπει τα χλμ να είναι πάρα πολλά και η μέρα την εποχή αυτή πολύ μικρή. Ακόμη και συντελεστής 1,5 δύσκολα θα βγεί όλος μέρα :roll: .

Άντε Doc στρώσου στη δουλειά γιατί δεν έχεις και πολλές μέρες :P και σαν τελευταίος αγώνας της χρονιάς πρέπει να είναι το κάτι άλλο :D
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 08 Νοέμ 2005, 21:59

epital έγραψε: Γιατί έχω την εντύπωση,πως η Πάτρα θα έχει συντελεστή 2,

Λάθος κάνω??


Λάθος κάνεις... 1...
Το πολύ πολύ να έχει 1,5 αν τελικά κάνουμε νυχτερινή απλή...
Λεπτομέρειες Πέμπτη βράδυ που θα γυρίσω από την Πάτρα.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Εντυπώσεις από μια διαδικασία επανένταξης στο χώμα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Νοέμ 2005, 22:00

Τρεις μήνες εκτός μοτο, με τον ένα από αυτούς εντελώς ξάπλα, ένα αγώνα χαμένο (Ψαχνά) και τις οδηγίες του γιατρού «μπορείς να πάς, αλλά.... προσεκτικά!»
(Πώς γίνεται αυτό; )


Πρώτη μέρα!

- Η πρώτη μέρα απλά υπέροχη, με διαδρομές αντιπροσωπευτικές του Ελληνικού εδάφους

- Το «πανί» ο Alex, (για δεύτερη φορά μόνος του) δεν έκλεισε το γκάζι πουθενά και εισέπραξε ένα καλό ΣΟΜΠΡΕΡΟ (μα καλά.... 57ΜΩΤ;;;; Τι σου έλεγα τόσο καιρό :clubbed: )

- Το άλλο πανί με το KODIAK (ο μικρός Πρόεδρος) βάζει παρωπίδες - ωτασπίδες και .... μην ενοχλείτε τον οδηγό! (Σιγά μην ανοίξει δρόμο για να περάσεις!) – Κλασσική παρουσία!

- Η λακκούβες και τα πετραδάκια της πρώτης μέρας ήταν μια πρώτης τάξεως φυσιοθεραπεία!

- Εξαιρετικό «εργαλείο» παρουσίασε ο Geco! Μπιστόλι, βαρελότο κλπ, Η Honda ξανά στους αγώνες! Καλοτάξιδο!

- Ξεκινώντας πιο πίσω, με πιο ήρεμες διαθέσεις και στόχο τον τερματισμό, συνταξίδεψα με πολλούς αναβάτες που αποδείχτηκαν εξαιρετικοί, εύγε!

- Αυτή η πο*τ@ν@ η γλίτσα, αμέσως μετά την εκκίνηση της δεύτερης ειδικής, με βοήθησε να αλλάξω 456785 χρώματα, σε μια πτώση που κράτησε τουλάχιστον 2-3 δευτερόλεπτα.... εντωμεταξύ εγώ έβλεπα όλο το DVD της εγχείρισης ξανά! Bleu ευχαριστώ που σήκωσες το μηχανάκι μου!

-Είναι αλήθεια τελικά, ότι όταν είσαι με πολλούς μαζί, μπουλούκι, δεν μπορείς να πλοηγηθείς σωστά....

- Είναι ωραία τελικά να «ταξιδεύεις» αργά.... Βλέπεις και το τοπίο... Αν και μερικές φορές μπορεί να σε πιάσουν τάσεις υπνηλίας…. Το καλύτερο φάρμακο, ένα μικρό σπριντ με ένα συναγωνιστή σου για μερικά χιλιόμετρα.... Αν έχει και λίγο κροκάλα και κανα μικρό ποταμάκι ... άλλο πράγμα.... Καταπληκτικός για αυτό ο Geco...παραδίδει μαθήματα!
Πάνω που παίζαμε σκάει μυτη και ο Husky, απο... το πουθενά και όταν τον πιάσει.... καλύτερα να του ανοίγετε το δρόμο! (Ο παλιός είναι αλλίως...)

- Ευγενικοί κριτές, χαιρετούσαν με χαμόγελο πάντα τους συμμετέχοντες.

- Ο Christian για μια ακόμα χρονιά, απορούσε που «τρέχουμε» με ΜΩΤ…. Κάνε λίγο υπομονή Christian και σύντομα θα είναι όλα όπως τα ξέρεις….:-) Τσίτα τα γκάζια…!

- Απαράδεκτοι οι συμμετέχοντες που δε σέβονται τα χωριά και όπως τόνισαν και άλλοι φίλοι παραπάνω ανεγκέφαλοι αυτοί που οδηγούνε με «μούρη μέσα». Παγκοσμίως τα Rally Raid γίνονται σε ανοικτούς δρόμους, ΑΛΛΑ οι συμμετέχοντες έχουν εγκέφαλο λογικού μεγέθους – οι προαναφερόμενοι ή τον άφησαν στο σπίτι ή οδηγάνε με λάθος κεφάλι!

- Άπαιχτο το κατέβασμα μετά το μνημείο – Εύγε στα παιδιά με τα βαριά μηχανάκια, ΚΤΜ 950, XRV750 και φυσικά στον «κλασσικό» πλέον Αλέξανδρο με το παλιό κλασσικό BMW1000! (Καλά που δεν έβρεξε!)

Δεύτερη μέρα….
- Μας έλειψε η βραδινή εκκίνηση - πάντα για απλή φυσικά, ΝΥΚΤΕΡΙΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ στα Trail Ride - Raid και στα Rally Raid ΔΙΕΘΝΩΣ για ευνόητους λόγους ασφαλείας!

- Τέσσερα χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της ειδικής, οι μοτο είχαν ήδη προπορεία με 49ΜΩΤ!
Καύλα μεν γιατί ήταν «τάπα» γκάζι, αλλά… κάθε 10 χιλιόμετρα κάναμε στάση για τσιγάρο, κατούρημα, καφέ, τσάι, ύπνο, γυμναστικές επιδείξεις κα. Φυσικά αυτό μερικές φορές στοίχισε κάτι παραπάνω και από προπορεία βρισκόμαστε με … αργοπορία…. Την άλλη φορά δώστε μια 65!

- Καταπληκτικό το κατηφορικό πριν τον τερματισμό, το βγάλαμε «μπάλα» μαζί με τον Αργυράκη!

- Χάλασε το δεύτερο κοντεράκι που είχα για να μετράω ταχύτητα ταξιδιού και τελικές και … δεν ξέρω πόσο έβγαλα στις ευθείες λίγο πριν τον ανεφοδιασμό – πάντως το γκάζι δεν το έκλεισα!

- Κυκλοφόρησε φήμη, ότι γιαπωνέζος καρατέκα suzukis, μόλις είδε τον Friar στο ΣΕΔ, πήγε να του κάνει πλάκα και χυμάρισε!

-Τα συνεργεία video, ανέβηκαν στα πιο κουφά σημεία για λήψη… ελπίζω να αξίζει το DVD!

- Σας είπα για το καταπληκτικό κατηφορικό πριν τον τερματισμό;

- Πώς είναι δυνατόν ενώ η μέτρηση είναι κρυφή, να την γνωρίζουν όλοι;

- Μαζί με τους αγωνιζόμενους, πωρώθηκαν και …. οι κυνηγοί και αποφάσισαν να κάνουν κόντρα και αυτοί – έτσι και αλλιώς το κυνήγι δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει!


Γενικά
-Απαράδεκτο το φαγητό και η εξυπηρέτηση στο –μοναδικό- φαγάδικο απέναντι από την καφετέρια της οργάνωσης.

-Μια και η οργάνωση δεν είχε προβλέψει για χώρο bivouac – ο χώρος μπροστά από το ξενοδοχείο «Αλεξάκη» μετατράπηκε σε ένα τεράστιο ανοικτό συνεργείο – η καλύτερη στιγμή – μέχρι τις δύο τα ξημερώματα, όλοι όλο και κάτι κοπανάγαμε, βιδώνανε, φτιάχνανε κλπ

- Έπεσε πολύ VHF και κινητό για να δοθεί «σύρμα» για τους «κρυφούς» κριτές χρονομέτρησης…. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να έρθει ένα έμπειρο συνεργείο κριτών από αγώνες ιστορικών να αναλάβει τις μετρήσεις! Θα πέσει πολύ γέλιο - κλάμα!

- Κάποιοι έχουν «ξεχάσει» ότι ο κανονισμός απαγορεύει την στάση λίγο πριν το χρονομέτρη, το παράξενο είναι ότι το «ξέχασαν» και οι κριτές χρονομέτρησης που κανονικά θα έπρεπε να αναφέρουν αυτούς που σταμάταγαν λίγα μέτρα πριν το σημείο μέτρησης!

- Η πίτσα στην καφετέρια του τερματισμού, ερχόταν στο τραπέζι μια ώρα μετά που την παράγγελνες…. Η ζύμη όμως ήταν ολόφρεσκια φτιαγμένη μόλις εκείνη την ώρα

- Ο Berg, έβαλε mousse και αποφάσισε να πιει το αίμα του μπέργκου, αδιαφορώντας για την προπορεία, την πρώτη μέρα. Την επόμενη ήταν η σειρά του μπέργκου να … αδιαφορήσει και να αφήσει τον Berg στα καλά χέρια του τοπικού συνεταιρισμού γιαγιάδων!

- Η επιλογή της χαμηλής ΜΩΤ για την πρώτη μέρα (στις μοτοσυκλέτες) έφερε πιο «κοντά» τους αναβάτες – στο τέλος του αγώνα οι διαφορές –ύστερα από δύο μέρες- ήταν της τάξης 1-2 ώρες

-Ένας αγώνας έμεινε για το κύπελλο φέτος, στις 4 Δεκεμβρίου στην Πάτρα, ενώ ένας φιλικός θα γίνει μια βδομάδα αργότερα στις 11 Δεκεμβρίου στην Καλαμάτα. Οι πρώτες θέσεις για όλες τις κατηγορίες μοτο, έχουν ξεκαθαρίσει, αλλά παίζεται το παιχνίδι για τις υπόλοιπες.

- Το Αττικό της επόμενης χρονιάς ετοιμάζεται, θέλει να βοηθήσει κανείς; Προγραμματίζεται για περίπου 260 χιλιόμετρα
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 08 Νοέμ 2005, 22:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠΑΤΡΑ...

Δημοσίευσηαπό doc » 08 Νοέμ 2005, 22:16

sacram έγραψε:ΠΑΤΡΑΑΑΑΑΑ!!!


ΠΑΡΤΑΑΑΑΑΑ!!!..........

Νew topic please...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Εντυπώσεις από μια διαδικασία επανένταξης στο χώμα!

Δημοσίευσηαπό panmal » 08 Νοέμ 2005, 22:42

superspy έγραψε:-Τα συνεργεία video, ανέβηκαν στα πιο κουφά σημεία για λήψη… ελπίζω να αξίζει το DVD!


DVD ... τι DVD!!!!!!!!
Πότε θα βγεί!!!!!
Που το βρίσκουμε !!!!!
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Re: Εντυπώσεις από μια διαδικασία επανένταξης στο χώμα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Νοέμ 2005, 22:46

panmal έγραψε:
superspy έγραψε:-Τα συνεργεία video, ανέβηκαν στα πιο κουφά σημεία για λήψη… ελπίζω να αξίζει το DVD!


DVD ... τι DVD!!!!!!!!
Πότε θα βγεί!!!!!
Που το βρίσκουμε !!!!!


Τελικά είσαι πολύ γάτος..... Νεώτερα σύντομα... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Pili » 08 Νοέμ 2005, 23:10

Δημήτρη,
ο Αντώνης και εγώ σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Όταν αυτά γράφονται από το νικητή τότε αποκτούν μεγαλύτερη αξία.

Συμφωνώ με όσα έγραψες πιο πάνω και σίγουρα δεν είναι γκρίνια αλλά μια προσπάθεια για να γίνει αυτό που κάνουμε ακόμα καλύτερο.

Το θέμα της μέτρησης είναι κάτι παραπάνω από σοβαρό ειδικά όταν ο τελευταίος αγώνας θα κρίνει πολλά.

Για να τελειώσει όμορφα και χωρίς γκρίνιες μια καταπληκτική χρονιά θα ήθελα μια απλή διευκρίνηση από τον Doc.

Η μέτρηση (σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνεις στους κριτές ) θα γίνεται στην αλλαγή της κατεύθυνσης ή στη "βούλα" που έχεις σε κάθε τουλίπα?
Πιστεύω ότι με αυτή τη διευκρίνηση θα ξεκαθαριστεί το θέμα και δεν θα υπάρχει δυσπιστία μπροστά στους πίνακες αποτελεσμάτων.

Τώρα για το πόσο κρυφοί πραγματικά είναι οι κριτές το πράγμα σηκώνει βελτίωση. Αν θυμάμαι καλά στην πρώτη μέτρηση της πρώτης μέρας πριν τη video camera ήταν προκλητικά φανερός στο πλάτωμα αριστερά με το χρονόμετρο στο χέρι να βγάζει μάτι! Στη φωτογραφία του Atlas το πρόβατο είχε κρυφτεί καλύτερα :D
Ειλικρινά θα το ευχαριστηθώ αν στο τέλος ενός αγώνα, τερματίζουμε και ακόμα αναρωτιόμαστε που στο καλό μας μέτρησαν. Η αίσθηση και μόνο ότι αν το ανακαλύψει ένας θα το μάθουν ίσως και άλλοι σίγουρα αφαιρεί κάτι από αυτή την ομορφιά της πάρα πολύ δύσκολης προσπάθειας για να πιάσεις το τέλειο.

Και για να μη μαζεύονται όλοι σε ουρά έξω από την τουλίπα περιμένοντας βγάλε την πληροφορία Ιερά Μονή πέρα ή δώθε Παναγιάς ή προσοχή μη το χάσεις. Εκεί είναι η μαγκιά, να μη το χάσεις. Sorry που επανέρχομαι για το θέμα αλλά θα ήθελα και τις γνώμες των υπολοίπων ή μήπως το ζητάμε εγώ και ο Dista.
Going fast is one thing, navigating quick is quite another!
Άβαταρ μέλους
Pili
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 02 Φεβ 2005, 21:18
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ...

Δημοσίευσηαπό doc » 08 Νοέμ 2005, 23:14

Οκ... Ακούω...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

DVD

Δημοσίευσηαπό doc » 08 Νοέμ 2005, 23:17

Πληρώθηκε ένα συνεργείο με 2 κάμερες όπου στήθηκε σε μερικά σημεία της διαδρομής και πήρε κάποια πλάνα...
Όταν γίνει το μοντάζ θα σας ειδοποιήσω. Η τύχη του... παίζεται...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ...

Δημοσίευσηαπό markd » 08 Νοέμ 2005, 23:24

doc έγραψε:Οκ... Ακούω...


Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι οι μετρήσεις να είναι πραγματικά κρυφές και το δρομοβιβλίο όσο γίνεται πιό λιτό.
Θα διαφωνήσω όμως στο ότι η μέτρηση να γίνεται στη βούλα ή στην αλλαγή κατεύθυνσης.
Προτιμώ να γίνεται οπουδήποτε.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Νοέμ 2005, 23:44

Ο οργανωτής από το γενικό κανονισμό, μπορεί να τοποθετήσει ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ τη μέτρηση και φυσικά ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΥΛΙΠΑ χωρίς να είναι υποχρεωμένος να το αναφέρει.

Επίσης μπορεί να ΞΕΚΙΝΗΣEI την μέτρηση όπου θέλει, δηλαδή να πάρουμε εκκίνηση στις 10:01, αυτός να ξεκινήσει τη μέτρηση μετά από Χ χιλιόμετρα και να την τελειώσει μετά από Χ+2α χιλιόμετρα, φυσικά πάντα κρυφά, και εννοούμε κρυφά έτσι;

ΟΜΩΣ το καλύτερο είναι, αφού πλέον μετά από ένα χρόνο, μάταιες ταλαιπωρίες των εμπλεκομένων, να επιστρέψουμε στον κλασσικό τρόπο: Η ΜΩΤ είναι κάλυψη, μια μέτρηση στο τέλος και πραγματικά άπιαστη ΜΩΤ είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ καλύτερη και ασφαλέστερη λύση.
Αλλιώς επιστρέφουμε στη λύση Husky, πάμε βόλτα και παίζουμε ζάρια για το νικητή.

Τα "ΑΡΓΑ" παιχνίδια μπορούν να παιχτούν αλλού όπως γινόταν χρόνια τώρα. :-)


Υ.Γ. Ξέχασα.... μπορεί επίσης, να ξεκινήσει όπου θέλει τη μέτρηση, να την τελειώσει όπου θέλει, να έχει παραδώσει σε κλειστό φάκελο στην εκκίνηση τη ΜΩΤ (ΠΧ 45) και σε κάποιο σημείο της διαδρομής, όπου ο ΚΟΚ επιβάλει ταχύτητα (πχ 30) να την υπολογίσει μέσα στην αρχική (δηλαδή ΜΩΤ 45 για Χ χιλιόμετρα - (ΜΩΤ 30 * Υ Χιλιόμετρα) ) και να δούμε τι θα γίνει!

Το παραπάνω παράδειγμα είναι πραγματικό και η μέτρηση στα ιστορικά γίνεται στο δέκατο.....

Όμως τα Trail Ride - Raid ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ...... Αν κάποιος θέλει να παίζει με τα πολύπλοκα της ΜΩΤ, ας στείλει ένα PM, να του στείλω το πρόγραμμα των ιστορικών.... με ένα Lada του 80 μπορεί να προσπαθήσει να ακολουθήσει κάποιον....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Εντυπώσεις από μια διαδικασία επανένταξης στο χώμα!

Δημοσίευσηαπό Berg » 09 Νοέμ 2005, 10:52

superspy έγραψε:- Ο Berg, έβαλε mousse και αποφάσισε να πιει το αίμα του μπέργκου, αδιαφορώντας για την προπορεία, την πρώτη μέρα. Την επόμενη ήταν η σειρά του μπέργκου να … αδιαφορήσει και να αφήσει τον Berg στα καλά χέρια του τοπικού συνεταιρισμού γιαγιάδων!


Και που να δείτε τις κόρες και τις εγγονές :lol: :lol: :lol: :lol:

Και επειδή το κουράσαμε πολύ το θέμα με τις ΜΩΤ σας θυμίζω ότι συμμετέχουμε σε αγώνα οδήγησης εκτός δρόμου και όχι σε αγώνα μετρήσεων σε ταβέρνες.

Δεν έχω σκοπό να ξανακλείσω το γκάζι και θα το ανοίγω όσο μπορώ στα 47 μου. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Καλές μετρήσεις :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 82 επισκέπτες