Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Rally αντοχής ή sprint????

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Rally αντοχής ή sprint????

Δημοσίευσηαπό alexandros » 17 Οκτ 2005, 07:53

θα ήθελα να τονίσω ότι οι αγώνες μας αρχίζουν να θυμίζουν sprints και να ξεφεύγουν από την ιδέα των ‘’Αγώνων Αντοχής’’

Οι ειδικές έχουν ‘’πέσει’’ σε χιλιόμετρα και οι ταχύτητες έχουν ‘’ανέβει’’ κατακόρυφα, βλέπε Ψαχνά και την κόντρα που έγινε μεταξύ 5 αναβατών σε ολόκληρη την διαδρομή.

Μήπως θα πρέπει να δώσουμε παραπάνω έμφαση στις μεγάλες ειδικές ?

Τι άποψη έχετε ?
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: Rally αντοχής ή sprint????

Δημοσίευσηαπό Berg » 17 Οκτ 2005, 09:19

alexandros έγραψε:θα ήθελα να τονίσω ότι οι αγώνες μας αρχίζουν να θυμίζουν sprints και να ξεφεύγουν από την ιδέα των ‘’Αγώνων Αντοχής’’

Οι ειδικές έχουν ‘’πέσει’’ σε χιλιόμετρα και οι ταχύτητες έχουν ‘’ανέβει’’ κατακόρυφα, βλέπε Ψαχνά και την κόντρα που έγινε μεταξύ 5 αναβατών σε ολόκληρη την διαδρομή.

Μήπως θα πρέπει να δώσουμε παραπάνω έμφαση στις μεγάλες ειδικές ?

Τι άποψη έχετε ?


Αλέξανδρε θα συμφωνήσω μαζί σου. Το πρότυπο για όλες τις διοργανώσεις είναι ο αγώνας της Δράμας πέρυσι. Αλλά σίγουρα υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες στον σχεδιασμό και στην υποστήριξη τέτοιων διαδρομών. Χρειάζονται περισσότερα άτομα στην διαδρομή και περισσότερος χρόνος και κόπος για να γίνει η χάραξη.

Σίγουρα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα, αλλά όσοι θα ασχοληθούν με την χάραξη και υποστήριξη τέτοιων αγώνων θα πρέπει να έχουν και κάποιο χρηματικό αντίκρυσμα γιατί κακά τα ψέματα κανείς δεν αφήνει το σπίτι του για να τρέχει στα βουνά ωστε να ετοιμάσει διαδρομοί για να κάνουν το κέφι τους 100 παλαβοί.

Αντίστοιχα το κόστος λογικά θα μεταφερθεί στους "παλαβούς", (έτσι συνηθίζεται), οπότε το θέμα θέλει συζήτηση. Μας βλέπω πάλι στα Goody's. :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Rally αντοχής ή sprint????

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Οκτ 2005, 09:33

Ναι, οι αγώνες με ειδικές των 150-160 χιλιομέτρων είναι πλεόν βατοί απο όλους και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πηγαίνουμε "τάπα γκάζι", μια και σε τόσο λίγα χιλιόμετρα δεν μπορεί να γίνει η διαφορά....

Θα πρέπει πλέον οι ειδικές να μην είναι μικρότερες των 160-200 χιλιομέτρων ώστε να υπάρχουν περιθώρια λάθους και το παιχνίδι να αρχίσει να παίζει στην αντοχή. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

Μπορεί πέρσι στους αναβάτες των "παλαιών" trail ride τα 100 και 110 χιλιόμετρα να φαινόντουσαν πολλά (ΔΕΝ ΗΤΑΝ!), αλλά πλέον το επίπεδο (αναβατών, προετοιμασίας κλπ) έχει ανέβει και ΠΡΕΠΕΙ να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ οι μονοήμεροι αγώνες να μην είναι μικρότεροι (συνολικά) από 200 χιλιόμετρα.

Ο μόνος αγώνας που πλησίασε αυτή τη λογική φέτος ήταν αυτός της Θήβας. Ακόμα και εκεί όμως θα έπρεπε η ειδική να ήταν λίγο μεγαλύτερη (αναλογικά με τα χιλιόμετρα των απλών).

Στο σημείο που βρισκόμαστε (ακόμα και με τον αγώνα της Λαμίας) η Ροδόπη δείχνει πολύ μακριά.

Είμαι σίγουρος ότι κάτι θα γίνει γιαυτό, του χρόνου.

Φυσικά θα πρέπει ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ να φροντίσουν την προετοιμασία τους και ιδιαίτερα στον τομέα της αυτονομίας.

Τα 170 χιλιόμετρα αυτονομίας θα πρέπει να θεωρούνται το ελάχιστο όριο και πρέπει να κινηθούμε προς τα εκεί.

Δεν είναι λογικό, να θέλει κάποιος να συμμετέχει με ένα μηχανάκι με επίπεδα αυτονομίας τα 95-100 χιλιόμετρα και οδηγοί με τετρακίνητα με αυτονομία τα 160!!! Χιλιόμετρα και να απαιτεί η οργάνωση να φροντίσει γιαυτό – πολύ περισσότερο με δεδομένο το μικρό κόστος συμμετοχής.

Λύσεις υπάρχουν και πρέπει να προχωρήσουμε προς τα εκεί , ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ -έτσι δεν θα υπάρχει και δικαιολογία απο τους οργανωτές.
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 17 Οκτ 2005, 09:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Berg » 17 Οκτ 2005, 09:41

Ααααααααααα πουλάκι μου πήγες στην δουλειά :?: :?: :?:

Ανέβασε τις φωτογραφίες από τα Ψαχνά και γρήγορα . :evil: :evil: :evil:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Rally αντοχής ή sprint????

Δημοσίευσηαπό alexandros » 17 Οκτ 2005, 14:47

superspy έγραψε:Ναι, οι αγώνες με ειδικές των 150-160 χιλιομέτρων είναι πλέον βατοί από όλους και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πηγαίνουμε "τάπα γκάζι", μια και σε τόσο λίγα χιλιόμετρα δεν μπορεί να γίνει η διαφορά....


συμφωνώ !!

Θα πρέπει πλέον οι ειδικές να μην είναι μικρότερες των 160-200 χιλιομέτρων ώστε να υπάρχουν περιθώρια λάθους και το παιχνίδι να αρχίσει να παίζει στην αντοχή. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.


πέρα από το θέμα ασφάλειας που θέτεις είναι και θέμα γούστου, μας αρέσουν μεγαλύτερες ειδικές

Μπορεί πέρσι στους αναβάτες των "παλαιών" trail ride τα 100 και 110 χιλιόμετρα να φαινόντουσαν πολλά (ΔΕΝ ΗΤΑΝ!), αλλά πλέον το επίπεδο (αναβατών, προετοιμασίας κλπ) έχει ανέβει και ΠΡΕΠΕΙ να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ οι μονοήμεροι αγώνες να μην είναι μικρότεροι (συνολικά) από 200 χιλιόμετρα.


ναι γιατί δεν φτάνουν πλέον τα 160-180 χλμ να κάνει κάποιος διαφορά με τους συναθλητές του, δεν μπορεί και να τους ξεφύγει εύκολα αν ''κολλήσει'' στην κίνηση με 2-3 οδηγούς/αναβάτες μπροστά και περιμένει κάποιο λάθος ή κάποιο σημείο που τον βολεύει οδηγικά έτσι ώστε να φύγει. με περισσότερα χλμ/ειδική δίνονται περισσότερες ευκαιρίες

Ο μόνος αγώνας που πλησίασε αυτή τη λογική φέτος ήταν αυτός της Θήβας. Ακόμα και εκεί όμως θα έπρεπε η ειδική να ήταν λίγο μεγαλύτερη (αναλογικά με τα χιλιόμετρα των απλών).


ωραίος αγώνας ναι ! αλλά ήθελε παραπάνω από 140χλμ ειδικής (κάπου τόσα ήταν)

Στο σημείο που βρισκόμαστε (ακόμα και με τον αγώνα της Λαμίας) η Ροδόπη δείχνει πολύ μακριά.

Είμαι σίγουρος ότι κάτι θα γίνει γι αυτό, του χρόνου.


εγώ είμαι σίγουρος πως θα πάει και πολύ παραπάνω !!

Φυσικά θα πρέπει ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ να φροντίσουν την προετοιμασία τους και ιδιαίτερα στον τομέα της αυτονομίας.

Τα 170 χιλιόμετρα αυτονομίας θα πρέπει να θεωρούνται το ελάχιστο όριο και πρέπει να κινηθούμε προς τα εκεί.

Δεν είναι λογικό, να θέλει κάποιος να συμμετέχει με ένα μηχανάκι με επίπεδα αυτονομίας τα 95-100 χιλιόμετρα και οδηγοί με τετρακίνητα με αυτονομία τα 160!!! Χιλιόμετρα και να απαιτεί η οργάνωση να φροντίσει γι αυτό – πολύ περισσότερο με δεδομένο το μικρό κόστος συμμετοχής.


έχει ανέβει το επίπεδο πολύ από πέρυσι αλλά παίρνει κι άλλο. η αυτονομία είναι ένα από τα πρώτα θέματα που θα πρέπει κάποιος να αντιμετωπίσει μετά τον εξοπλισμό roadbook case και κοντέρ ακριβείας.

Λύσεις υπάρχουν και πρέπει να προχωρήσουμε προς τα εκεί , ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ -έτσι δεν θα υπάρχει και δικαιολογία από τους οργανωτές.


γι αυτο και το κάνουμε θέμα !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: Rally αντοχής ή sprint????

Δημοσίευσηαπό Bleu » 17 Οκτ 2005, 15:17

Συμφωνώ απολύτως.
Για να αναβαθμιστεί ο θεσμός (που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ευχαρίστηση για εμάς τους αγωνιζόμενους) θα πρέπει να ανέβουν τα χιλιόμετρα.
Τών εδικών βέβαια. Γιατί τα 300 της Θήβας .............. Χωρίς καμία διάθεση απαξίωσης των ανθρώπων που ταλαιπωρήθηκαν για αυτόν τον αγώνα.
Στο παιχνίδι πρέπει να μπεί σιγά σιγά και η στρατηγική και η διαχείριση των δυνάμεων μας και για τί όχι για τους πύραυλους και η προπορεία. Βέβαια θα πρέπει να ρωτήσουμε και εκείνους.
Μπεμπέκο πές την γνώμη σου.
Και για την Αγγέλα.
Αχ Αγγέλα.
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 17 Οκτ 2005, 15:36

Μπράβο στων alexandro που άνοιξε αυτό το θέμα.

Συμφωνώ και εγώ ότι αγώνες με ειδικές μικρότερες των 180 χλμ. και συνολική διάρκεια μικρότερη των 300 χλμ. ημερησίως χάνουν αρκετό ποσοστό από την έννοια του αγώνα αντοχής.

Σε οτιδήποτε μικρότερο, ικανότητες όπως η αντοχή, η συντήρηση του οχήματος, η διατήρηση ρυθμού και αντιμετώπισης μίας βλάβης γρήγορα, δεν παίζουν μεγάλο ρόλο, έτσι αντίστοιχα μειώνουν σε μεγάλο ποσοστό (κατά την γνώμη μου) την αίσθηση της γλυκιάς ευχαρίστησης στον τερματισμό.
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό tedos » 17 Οκτ 2005, 17:31

Εγω θα πω απλα τη γνωμη μου οπως το εκανα και στην συναντηση του ΑΤΤΑΡΤ για το Επαθλο Αντοχης (Σημειωνω οτι εκει η γνωμη μου απορριφθηκε σαν οικονομικα ασυμφορη)

Καλες οι μεγαλες ειδικες και οι μεγαλοι αγωνες (οπως ολοι προαναφερατε) ομως χρειαζομαστε και τα μικρα sprint (βλεπε Αττικο) τα οποια φερνουν και νεο κοσμο στο παιχνιδι αφου ειναι προσιτα οικονομικα και δεν "φοβιζουν" υπο την επιγραφη "αγωνας". Τα χρειαζομαστε αφου ιδιαιτερα στα 4Χ4 οι συμμετοχες απο την αρχη της χρονιας μειωνονται σταθερα.......
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Bleu » 17 Οκτ 2005, 17:55

Μακάρι από τους 5 η 6 αγώνες ο ένας να είναι στυλ Αττικού.
Αλλά από τα 5 η 6 Αττικά ο ένας να είναι αγώνας αντοχής είναι αλλό θέμα.
Όσο για τις διαρκώς λιγότερες συμμετοχές στα 4χ4 .....χμμμμμμ για ψαχτείτε λιγο μήπως άλλος είναι ο λόγος.
Μπεμπέκο πού είσαι?
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Οκτ 2005, 19:58

Bleu έγραψε:Μακάρι από τους 5 η 6 αγώνες ο ένας να είναι στυλ Αττικού.
Αλλά από τα 5 η 6 Αττικά ο ένας να είναι αγώνας αντοχής είναι αλλό θέμα.
Όσο για τις διαρκώς λιγότερες συμμετοχές στα 4χ4 .....χμμμμμμ για ψαχτείτε λιγο μήπως άλλος είναι ο λόγος.
Μπεμπέκο πού είσαι?


Χμμμμ, πιστεύω πως ο λόγος είναι ένας, οι πολλοί αγώνες. Όσο οι αγώνες είναι πολλοί οι συμμετοχές θα είναι περιορισμένες με αποτέλεσμα οι οργανωτές να μην βγαίνουν και να κάνουν και μικρότερους αγώνες μεταξύ άλλων.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Bleu » 17 Οκτ 2005, 20:35

Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Καμία διάθεση μομφής απέναντι στους σεβαστούς αυτοκινητάδες.
Άλλωστε δεν μπορώ να ξέρω πώς σκέφτονται.
(Με 4 ρόδες μέσα στο κλουβί...... Ασύλληπτο)
Αλλά έξω πλάκα, τα δικά μου λασπωμένα μάτια είδαν άλλα πράγματα που θα μπορούσαν να διώξουν κόσμο απο τα 4χ4.
Αλλά το ξαναλέω αυτά είναι δικά σας προβλήματα.Αλλά η σιγουριά για την αιτία δείχνει βιασύνη.
Αλλά ποιός ειμαι εγώ που θα ξερω τα προβλήματά σας.
Αλήθεια εσείς τί ειδους αγώνες προτείνετε. Σπρίντ η αντοχής.
Σκεπτόμενοι και τους νεοεισερχόμενους και τους πρωταθληταράδες βέβαια.
Και μην μου πείτε για το κόστος γιατί άλλο είναι να πηγαίνεις τάπα για σύντομο χρονικό διάστημα και άλλο να διαχειρίζεσαι και το αυτοκίνητο και τις δυνάμεις σου για αρκετά χιλιόμετρα.
Οι υπόλοιποι τι πιστεύετε?
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό markd » 17 Οκτ 2005, 20:46

Όπως έχω υποστηρίξει και παλαιότερα, καλύτερα πολά χιλιόμετρα και μικρή ΜΩΤ, παρά λίγα χιλιόμετρα και ταυτότητα στο στόμα.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Οκτ 2005, 21:00

Bleu έγραψε:Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Καμία διάθεση μομφής απέναντι στους σεβαστούς αυτοκινητάδες.
Άλλωστε δεν μπορώ να ξέρω πώς σκέφτονται.
(Με 4 ρόδες μέσα στο κλουβί...... Ασύλληπτο)
Αλλά έξω πλάκα, τα δικά μου λασπωμένα μάτια είδαν άλλα πράγματα που θα μπορούσαν να διώξουν κόσμο απο τα 4χ4.
Αλλά το ξαναλέω αυτά είναι δικά σας προβλήματα.Αλλά η σιγουριά για την αιτία δείχνει βιασύνη.
Αλλά ποιός ειμαι εγώ που θα ξερω τα προβλήματά σας.
Αλήθεια εσείς τί ειδους αγώνες προτείνετε. Σπρίντ η αντοχής.
Σκεπτόμενοι και τους νεοεισερχόμενους και τους πρωταθληταράδες βέβαια.
Και μην μου πείτε για το κόστος γιατί άλλο είναι να πηγαίνεις τάπα για σύντομο χρονικό διάστημα και άλλο να διαχειρίζεσαι και το αυτοκίνητο και τις δυνάμεις σου για αρκετά χιλιόμετρα.
Οι υπόλοιποι τι πιστεύετε?


Φίλε bleu, δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης, κουβέντα κάνουμε.

Κατ' αρχήν να σου πω πως η σιγουριά δεν σημαίνει απαραίτητα βιασύνη, θα μπορούσε και να σημαίνει βαθιά, κατασταλαγμένη άποψη :wink: Άλλωστε εδώ απόψεις λέμε και κρινόμαστε.

Προσωπικά είμαι υπέρ της άποψης του Θοδωρή, αγώνες αντοχής και μερικά "sprint" για τους νεοφερμένους.

Και βέβαια το θέμα είναι και οικονομικό. Ένας αγώνας σαν την Λαμία ή σαν το 1000 χιλιόμετρα του Ιχνηλάτη έχει ένα κόστος της τάξης των 600 με 800 EUR για ένα 4Χ4 (και λίγα μπορεί να λεω) χωρίς να υπολογίσεις φθορές αυτοκινήτου και πιθανές ατυχίες. Πόσους τέτοιους αγώνες μπορείς αν τρέξεις μέσα σε μια χρονιά;

Άποψή μου είναι ότι εάν τα βρουν οι οργανωτές, θα μειωθούν οι αγώνες σε ένα λογικό αριθμό (6 με 7 όλη τη χρονιά), θα έχουν περισσότερες συμμετοχές και έτσι θα βγαίνουν και οι οργανωτές για να του κάνουν μεγαλύτερους και πραγματικά Αγώνες Αντοχής.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Οκτ 2005, 21:48

600 με 800; Λίγα είναι, οι αναβάτες χαλάνε περισσότερα χωρίς τις ... πτώσεις.

Δεν είναι πρόβλημα οι πολλοί αγώνες, αλλά οι σωστοι!
Επισης η ΜΩΤ δεν παίζει ρόλο (μερικοί το είδαν σε πρόσφατο αγώνα) αλλά η απόσταση ειναι καθοριστικός παράγοντας....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Οκτ 2005, 22:00

superspy έγραψε:600 με 800; Λίγα είναι, οι αναβάτες χαλάνε περισσότερα χωρίς τις ... πτώσεις.

Δεν είναι πρόβλημα οι πολλοί αγώνες, αλλά οι σωστοι!
Επισης η ΜΩΤ δεν παίζει ρόλο (μερικοί το είδαν σε πρόσφατο αγώνα) αλλά η απόσταση ειναι καθοριστικός παράγοντας....


Μακάρι να έχεις δίκαιο, αλλά προς το παρόν τα δεδομένα άλλα δείχνουν.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες