Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Raid Λαμίας 2005: Στην τελική ευθεία...

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό mario » 03 Νοέμ 2005, 12:15

doc έγραψε:Μερικές πληροφορίες από την οργάνωση

ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ή ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗ.

• Ζητάμε συγνώμη αν για χάρη της ασφαλούς συνύπαρξης 4Χ4 και 2Τ αναγκαζόμαστε να ζητάμε πράγματα που δεν ήταν υποχρεωτικά σε άλλους αγώνες (π.χ. προφυλακτήρες) αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.



AYTA ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΠΑΘΛΟ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΠΙΑΝΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΡΕΧΟΥΜΕ;
mario
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 11:32
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Νοέμ 2005, 13:28

Ο ειδικός κανονισμός του αγώνα, βρίσκεται στο άρθρο στην κεντρική σελίδα, το link είναι: http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... idikos.pdf

Επίσης εκεί θα βρείτε και τον γενικό κανονισμό των Trail Ride – Rally Raid:
http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... on-cup.pdf

Εδώ υπάρχει και ο γενικός του Επάθλου: http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... NTOXHS.pdf

Από τον ειδικό κανονισμό του αγώνα:

Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις:
Για το κύπελλο Trail Ride – Raid 2005
α. Της προκήρυξης ΚΥΠΕΛΛΟ TRAIL RIDE – RAID και των παραρτημάτων της
β. Του Γενικού Κανονισμού Trail Ride –RAID και των παραρτημάτων του / εγκυκλίων του
γ. Του παρόντος ειδικού κανονισμού
Για το έπαθλο αντοχής 4Χ4 2005
α. Του Γενικού Κανονισμού Επάθλου αντοχής 4Χ4 και των παραρτημάτων του
β. Του παρόντος ειδικού κανονισμού


Επίσης:

ΑΡΘΡΟ 7: Αγώνας
7.1 Σειρά εκκίνησης και εκκίνηση αγώνα
Πρώτα θα εκκινήσουν οι μοτοσικλέτες και το πρώτο αυτοκίνητο θα ακολουθήσει σε χρόνο που θα αποφασίσει ο Αλυτάρχης, όχι όμως
λιγότερο από πέντε (5) λεπτά μετά την τελευταία μοτοσικλέτα.
Η εκκίνηση θα δίδεται, με τη σειρά που θα αποφασίσει ο Υπεραλυτάρχης.





ΑΠΟ τον γενικό κανονισμό του Trail Ride – Rally Raid

Άρθρο 5:
....
Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που προβλέπει η .ιεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, και του παρόντος Κανονισμού.
...

ΚΑΙ

25.4 Σε κανένα όχημα δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση αν δεν είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς ασφαλείας της FΙΑ / FIM και τον παρόντα κανονισμό. Ένα όχημα το οποίο είναι επικίνδυνο, μπορεί να αποκλειστεί από τον αλυτάρχη.





Απο το γενικό κανονισμό του επάθλου αντοχής:

ΑΡΘΡΟ 6 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
6.1 Οι αγώνες επάθλου αντοχής 4x4 2005, δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων 4Χ4 εκτός δρόμου που διαθέτουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή και επίσημη άδεια κυκλοφορίας. Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, και του παρόντος Κανονισμού.

ΚΑΙ

25.3 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν με το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής, (τύπος και κατασκευαστής οχήματος, ορατή συμφωνία του οχήματος με την ομάδα που έχει δηλωθεί, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ.
Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους
τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο αλυτάρχης μπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστηκα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα.

25.4 Σε κανένα όχημα δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση αν δεν είναι σύμφωνο με τον παρόντα κανονισμό.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό mario » 03 Νοέμ 2005, 13:41

ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ, Ο,ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΟ 0-300 ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΗ ΜΙΑΣ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ;
mario
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 11:32
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Νοέμ 2005, 13:59

mario έγραψε:ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ, Ο,ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΟ 0-300 ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΗ ΜΙΑΣ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ;


OXI..... Απλώς οι άνθρωποι είναι σχετικοί, περισσότερο από όσο νομίζεις. (!!!!)

Απλώς το δελτίο ταυτότητας σου εξασφαλίζει ότι τα συστήματα ασφαλείας του πληρώματος (ζώνες, καθίσματα, roll cage κα) είναι ΟΚ.

ΔΕΝ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟΥΝ για την υπόλοιπη κατάσταση του οχήματος! (Εννοείτε ότι αυτό γίνεται σε κάθε αγώνα!)

Για να μην έχεις περαιτέρω αμφιβολίες, μπορείς να επικοινωνήσεις και με τον N. Παπακώστα (Υπεύθυνο Τ.Ε. της ΕΘΕΑ) για να σου διευκρινίσει τα παραπάνω....


Οσο για τις παραπάνω αναφορές που μπορεί να μην έγιναν κατανοητές....
Τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν προφυλακτήρα και σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να μην πάρουν εκκίνηση.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό aapo » 03 Νοέμ 2005, 14:04

Και για να αποφευγονται οι παρεξηγησεις και οι διαφωνίες διευκρινίζω τα εξής .
Οι κανονισμοι ασφαλείας πρεπει να τηρουνται αυστηρως. Στον αγώνα αυτόν υπάρχουν ωρισμένες διαφορές στους κανονισμούς αυτούς (μεταξύ του TRR και ΑΝΤΟΧΗΣ) και αναφέρομαι στήν αφαίρεση των προφυλακτήρων που μέχρι τωρα δεν γίνονταν έλεγχος στο σημείο αυτό του κανονισμού και δεν το απαγόρευε ο ισχύον κανονισμός του επάθλου ΑΝΤΟΧΗΣ.
[b]Θα πρέπει λοιπόν οσοι έχουν αφαιρέσει τους προφυλακτήρες να έχουν αφαιρέσει και τις βάσεις στήριξης αυτών και αν δεν είναι αυτό δυνατόν να τις ΕΧΟΥΝ καλύξει επαρκώς με αφρώδες υλικό η τις ειδικές λαστιχένιες βάσεις κάλύψις.
Επίσης οσοι έχουν πισω βαση για ρεζέρβα θα πρέπει η ρεζέρβα να βρίσκεται μόνιμα και κατα την διάρκεια του αγώνα στήν θέση της κα να μην εξέχουν οι βίδες στήριξης.
Επίσης κάθε τι που εξέχει του αυτοκινήτου πρέπει να καλυφθεί με αφρώδες υλικό.
Ας προστατέψουμε λοιπόν τούς φίλους μας με τις μοτό. αα
b]
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Re: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό doc » 03 Νοέμ 2005, 14:06

panmal έγραψε:Καλημέρα σε όλους,

Μήπως γνωρίζει κανείς που ακριβώς θα γίνει η ενημέρωση στην Υπάτη; Φαντάζομαι στο χώρο του Τεχνικού Ελέγχου, αλλά δεν βρίσκω κάποια σημείωση για την ακριβή τοποθεσία.


Αν φοβάσαι μη χαθείς ή δεν μας βρεις στην Υπάτη... καλύτερα μην ξεκινήσεις καθόλου για 500 km Trail Ride...

Πλάκα κάνω... Μέσα κι έξω από το Cafe ΑΒΙΟ. Αναλόγως καιρού.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό aapo » 03 Νοέμ 2005, 14:10

Και θα παρακαλούσα τους φίλους που εχουν γράψει για τα θέματα ασφαλείας να σταματήσουν το θέμα εδω και τους ευχομαι ΚΑΛΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Re: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό doc » 03 Νοέμ 2005, 15:00

sacram έγραψε:
doc έγραψε:Μερικές πληροφορίες από την οργάνωση

ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, .


και στην περίπτωση αυτή τι θα γίνετε, :evil: θα επεστρέφετε τα λεφτά της συμμετοχής????? 80ευρά είναι αυτά.


Στην περίπτωση αυτή, θα πάρεις πίσω 80€ με τόκο, τα έξοδα διαμονής σου το διήμερο, και τις βενζίνες σου για να έρθεις...
Ρε Γιάννη, έχεις δει σε πολλούς αγώνες όχημα που κόβεται σε τεχνικό έλεγχο να πάρνει πίσω παράλαβολο συμμετοχής?
Τα λάστιχα, εκτός από παράγοντα ασφάλειας, είναι και παράγοντας διασκέδασης. ΑΥτή τη στιγμή στο βουνό βρέχει καταρρακτωδώς εδώ και 24 ώρες. Αν θεωρείς ότι μπορείς να τα καταφέρεις και θέλεις να περάσεις καλά με φαγωμένα λάστιχα, δουλειά μου είναι να σε αποτρέψω...
Άντε, κοίτα τουλάχιστον να το διασκεδάσεις, κι οι λαστιχάδες πρέπει να ζήσουν...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 03 Νοέμ 2005, 15:29

mario έγραψε:ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ, Ο,ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΟ 0-300 ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΗ ΜΙΑΣ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ;


Μάριε,
Προσπαθούμε να κάνουμε κάτι καλό, κάτι μεγάλο, κάτι οικονομικό και συμφέρον για όλους, αυτό προφανώς το έχεις καταλάβει. Σε αυτή την προσπάθεια πρέπει να γίνουν και κάποιες παραχωρήσεις, όπως σε αυτές που σου επέδειξαν.
Έχεις δίκιο που λες ότι στο υπόλοιπο έπαθλο δεν υπήρχε έλεγχος προφυλακτήρων. Αυτό είναι ΛΑΘΟΣ! Και δεν σημαίνει ότι τα λάθη πρέπει να συνεχίζονται. Αυτό πρέπει να το καταλάβεις. Αυτή λοιπόν την στιγμή δημιουργείται ένα πρόβλημα, για 1-2 οχήματα, την στιγμή που όλα τα άλλα έχουν κάνει κάθε προσπάθεια για να έρθουν στα μέτρα των κανονισμών. ΔΕΝ είναι μόνο για την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών, ούτε απλώς για τα νομοτυπικά των κυκλοφορούντων οχημάτων. Έχει να κάνει με την γενικότερη ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος, και με μια τακτική από πλευράς των οργανωτών (που σίγουρα είναι δύσκολο να κατανοήσει ο καθένας) που δεν πρέπει να είναι μεροληπτική.
Οι προσωπικές δεσμεύσεις και οι επιλεκτικές συμπεριφορές δεν βοηθάνε στην τήρηση των κανονισμών, ούτε στην αντικειμενικότητα των κριτών, ούτε πόσο μάλλον στην άνοδο του κάθε αγωνιστικού θεσμού.

Θα το πω αλλιώς, -καθώς από τον επόμενο αγώνα, είτε Επάθλου Αντοχής, είτε οποιουδήποτε άλλου που θα γίνεται ανοιχτό στην κυκλοφορία, ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΘΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΘΕΜΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΩΝ οι οποίοι θα είναι ευνόητοι:
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ εναρμονίσου με τον κανονισμό μας, και πίστεψε ότι είναι πολύ μικρότερος ο κόπος σου, του να βάλεις προφυλακτήρα (ή κάτι εν είδη προφυλακτήρα), από το πρόβλημα που δημιουργείς στους οργανωτές αν δεν βάλεις και στο "κακό" προηγούμενο σε σχέση με τους συναθλητές σου.
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ μην εκμεταλλεύεσαι προηγούμενες ανοχές στους ελέγχους.

Όσο για το ποιος καταλαβαίνει τα εκάστοτε γραφόμενα καλύτερα να μην έγραφες αυτό που έγραψες. Δεν σε τιμά, είναι σαν να λες ότι "τρέχω σε αγώνες και δεν καταλαβαίνω τους κανονισμούς τους". Είμαι σίγουρος ότι τους καταλαβαίνεις πολύ καλά. Κι όσο για τους τεχνικούς ελέγχους, άλλο καταλληλότητα οχήματος / καμπίνας για το πλήρωμα, κι άλλο καταλληλότητα για ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ σύμφωνα με τον ΚΟΚ, κάτι που γίνεται ξεχωριστά για κάθε αγώνα από τον τεχνικό έφορο του αγώνα.

Φιλικά
Δημήτρης

Καλό αγώνα σε όλους
Τελευταία επεξεργασία από doc και 03 Νοέμ 2005, 16:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό sacram » 03 Νοέμ 2005, 15:49

doc έγραψε:Άντε, κοίτα τουλάχιστον να το διασκεδάσεις, κι οι λαστιχάδες πρέπει να ζήσουν...


αυτό είναι το μόνο σίγουρο
Τα λέμε από κοντά :roll:

καλό αγώνα με πολύ λάσπη χωρις λάθη
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό tedos » 03 Νοέμ 2005, 19:24

Ερωτησεων συνεχεια...... :)

1. Την πρωτη μερα καποιο απο τα βενζιναδικα που αναφερεται ειναι εκτος ειδικης?? Η ειναι ολα μεσα στις ειδικες?? Για να μην γεμιζουμε βενζινα με αγχος ρωταω.... :roll:

2. Πειτε μας που θα ειναι το χιλιομετρο για ρυθμιση παρακαλω. Μηπως βολευει να ρυθμισουμε ερχομενοι πριν τα Λουτρα?

3. Υποθετω οτι πριν την εκκινηση θα δωθει αναλυτικη λιστα εκκινουντων με διευκρινηση σε ποιο(ους) θεσμους συμμετεχει ο καθενας και σε ποια κατηγορια. Λογικο ακουγεται ε? :roll:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: ΛΙΣΤΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajo » 03 Νοέμ 2005, 19:25

doc έγραψε:Το πρώτο κομμάτι της διαδρομής είναι αρκετά πλατύ / ανοιχτό, οι προσπεράσεις θα είναι εύκολες, οπότε θα οριστικοποιηθούν οι ανακατατάξεις στην σειρά αγώνα.

Παιρνω την "πάσα" και υπενθυμιζω οτι οσο πλατυς και να ειναι ο δρομος, μια προπεραση για να ειναι ακινδυνη για ολους, προυποθετει τη συναινεση και το "ευ αγωνίζεσθαι" απο πλευρας του προπορευόμενου.
Κατι που σιγουρα διαθετει η συντριπτική πλειοψηφια των αγωνιζομενων.
Παρόλα αυτα, καλο θα ηταν να μην υπαρχουν ουτε οι λιγες εξαιρεσεις.
Ας εχουμε ολοι στο μυαλο μας οτι αγωνες δεν κερδιζονται εμποδιζοντας τους άλλους.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Re: ΛΙΣΤΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό tedos » 03 Νοέμ 2005, 19:37

Pajo έγραψε:
doc έγραψε:Το πρώτο κομμάτι της διαδρομής είναι αρκετά πλατύ / ανοιχτό, οι προσπεράσεις θα είναι εύκολες, οπότε θα οριστικοποιηθούν οι ανακατατάξεις στην σειρά αγώνα.

Παιρνω την "πάσα" και υπενθυμιζω οτι οσο πλατυς και να ειναι ο δρομος, μια προπεραση για να ειναι ακινδυνη για ολους, προυποθετει τη συναινεση και το "ευ αγωνίζεσθαι" απο πλευρας του προπορευόμενου.
Κατι που σιγουρα διαθετει η συντριπτική πλειοψηφια των αγωνιζομενων.
Παρόλα αυτα, καλο θα ηταν να μην υπαρχουν ουτε οι λιγες εξαιρεσεις.
Ας εχουμε ολοι στο μυαλο μας οτι αγωνες δεν κερδιζονται εμποδιζοντας τους άλλους.


Εσυ καλα θα κανεις να κοιτας που και που κανα καθρεφτη ....πισω σου ξεκιναει ο Κουτας! :lol: :lol: :lol: :lol: Αστειευομαι φυσικα.... :lol: :lol:

Εγω παντως (και αυτο δεν ειναι αστειο) εβαλα....πανοραμικους καθρεφτες! :lol: :lol: Το θεωρησα μαλλον απαραιτητο οταν ειδα τον Καραφωτια στο Enduro Του αρεσει ολο μα οοολο το πλατος του δρομου:lol: :lol: :lol:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό doc » 03 Νοέμ 2005, 20:23

tedos έγραψε:Ερωτησεων συνεχεια...... :)
1. Την πρωτη μερα καποιο απο τα βενζιναδικα που αναφερεται ειναι εκτος ειδικης?? Η ειναι ολα μεσα στις ειδικες?? Για να μην γεμιζουμε βενζινα με αγχος ρωταω.... :roll:

Όχι, είναι όλα πάνω στην ειδική.

tedos έγραψε:2. Πειτε μας που θα ειναι το χιλιομετρο για ρυθμιση παρακαλω. Μηπως βολευει να ρυθμισουμε ερχομενοι πριν τα Λουτρα?

Εκτός από το χιλιόμετρο του 0-300, θα φτιάξω 1ο και 2ο στην Υπάτη μόλις φτάσω. Θα βάλω και σήμα enduro, λίγο πριν μπείτε στο χωριό, για να το δείτε πριν φτάσετε.

tedos έγραψε:3. Υποθετω οτι πριν την εκκινηση θα δωθει αναλυτικη λιστα εκκινουντων με διευκρινηση σε ποιο(ους) θεσμους συμμετεχει ο καθενας και σε ποια κατηγορια. Λογικο ακουγεται ε? :roll:

Νομίζω ότι σου απάντησα.
Ειδικά για το Rally Raid.
Για την λίστα του Επάθλου Αντοχής φαντάζομαι θα τυπώσουμε μια ξεχωριστή. Θα το δούμε με τον Αλέκο
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό forester » 04 Νοέμ 2005, 00:24

... :cry: :cry: :cry: :evil: :evil: :cry: :cry: :? :? :( :( :( :( :( :roll: :banging: :clubbed:

Τι άλλο να βάλω για να καταλάβετε πόσο θα μου λείψετε όλοι, πόσο ζηλεύω , πόσο τα 'χω πάρει και...και....και.....
που κάθομαι και διαβάζω 36 χρονών μουλάρι, γαιτί όταν μου λεγε η μάνα μου διάβασε παιδάκι μου να πάρεις το "Προφίσενσι" :razz: :razz: :razz:
εγώ έτρεχα με το mountain & to DT 200WR στην Πάρνηθα και την Πεντέλη.
και τώρα που κάνουμε κάτι σοβαρό με τον άλλο Θοδωρα -Tedo- κάθομαι στην Αθήνα και 'σεις θα τρέχετε στα βουνά με τις παλιόλασπες :cry: :cry: :cry: :evil: :evil: :( :( :(


ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!!!
ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΤΕ ΟΛΟΙ!!!!!
ΝΑ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΣΟΜΠΡΕΡΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ STRATEGO 4X4 ADVENTURE TEAM, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΥΧΟΜΑΙ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ, ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΨΗΛΑ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ!!!!!! :wink: :wink: :wink:
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 40 επισκέπτες