Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συμπληρωματική εγκύκλιος Κυπέλλου Trail Ride Raid 01/2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Συμπληρωματική εγκύκλιος Κυπέλλου Trail Ride Raid 01/2005

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Σεπ 2005, 20:13

Αύγουστος 2005
Θέμα: Συμπληρωματική εγκύκλιος Κυπέλλου Trail Ride Raid 2005 - 01/2005

Η παρούσα συμπληρωματική εγκύκλιος, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του γενικού κανονισμού Trail Ride Raid 2005 και της προκήρυξης του κυπέλλου Trail Ride Raid 2005 από 1/9/2005 και για τους υπόλοιπους αγώνες του Κυπέλλου.

Συμπληρωματικό άρθρο προκήρυξης, αριθμός 17
Οδηγός
ενός οχήματος, θεωρείται αυτός που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.
Για να βαθμολογηθεί στο κύπελλο οδηγών Trail Ride Raid 2005 θα πρέπει να οδηγεί το δηλωθέν όχημα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, από την εκκίνηση έως και τον τερματισμό.

Πλοηγός ενός οχήματος, θεωρείται αυτός που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής σαν συνοδηγός / πλοηγός.
Για να βαθμολογηθεί στο κύπελλο συνοδηγών Trail Ride Raid 2005, θα πρέπει να βρίσκεται στη θέση του πλοηγού και να μην οδηγήσει το δηλωθέν όχημα, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, από την εκκίνηση έως τον τερματισμό.

Αν γίνει οποιαδήποτε αλλαγή θέσεων κατά τη διάρκεια του αγώνα, μεταξύ των οδηγού / συνοδηγού / πλοηγού, το πλήρωμα θα παραλάβει τα τυχόν βραβεία που του αναλογούν για το συγκεκριμένο αγώνα, αλλά θα παραληφθεί στην βαθμολογία του κυπέλλου. Τους βαθμούς του, θα τους πάρει το επόμενο στην κατάταξη πλήρωμα και ούτω καθεξής.

Συμπληρωματικές παράγραφοι άρθρου 5.5, γενικού κανονισμού Trail Ride Raid 2005.
Στα 4Χ4 επιτρέπονται οι παρακάτω αλλαγές, χωρίς να τα κατατάσσουν στα 4Χ4 Raid, για το 2005

1. Αλλαγή του εμπρόσθιου προφυλακτήρα με άλλο ΜΟΝΟ σε περίπτωση που ο νέος προφυλακτήρας έχει τοποθετηθεί για να στηρίξει εργάτη (βίντσι). Σε κάθε περίπτωση ο προφυλακτήρας αυτός πρέπει να μην ενέχει κίνδυνο για τους πεζούς/αναβάτες. Ο αλυτάρχης του αγώνα, μπορεί να μην επιτρέψει την εκκίνηση του οχήματος, αν το κρίνει επικίνδυνο.

2. Σε κάθε περίπτωση κανένα σημείο του εργάτη (βίντσι) δεν πρέπει να περισσεύει εκτός του προφυλακτήρα.
Συνιστάται η χρήση γλίστρας αντί ράουλων.
Σε περίπτωση που τα ράουλα του εργάτη περισσεύουν εκτός του προφυλακτήρα, αυτά θα πρέπει να αποσυναρμολογηθούν ή να καλυφθούν κατάλληλα με ελαστικό ενιαίο απορροφητικό υλικό, ώστε να μην μπορούν να προξενήσουν τραυματισμό.

3. Στα οχήματα που η στήριξη της ρεζέρβας γίνεται στην πίσω πόρτα του οχήματος, αυτή θα πρέπει να βρίσκεται στη θέση της ή η βάση στήριξης να έχει αφαιρεθεί εντελώς και να μην προεξέχουν επικίνδυνα σημεία.

4. Οι ρεζέρβες του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που μεταφέρονται μέσα στο θάλαμο, θα πρέπει να είναι σταθερά δεμένες, με βάσεις που να αντέχουν επιταχύνσεις τουλάχιστον 5g. Επιτρέπεται η τοποθέτηση σημείων πρόσδεσης / στερέωσης, στο θάλαμο.

5. Επιτρέπεται η αλλαγή των οργάνων πληροφόρησης πληρώματος, του ταμπλό, με άλλα. (πχ χιλιομετρητής, στροφόμετρο, δείκτες θερμοκρασίας κ.α.)

6. Επιτρέπεται η τοποθέτηση μπαλαντέζας φωτισμού του συνοδηγού

7. Τα πατάκια του κατασκευαστή είναι ελεύθερα.

8. Το υλικό τριβής των φρένων είναι ελεύθερο, αρκεί να ακολουθούνται οι διαστάσεις του κατασκευαστή. Απαγορεύονται τα τακάκια από ανθρακονήματα - pure carbon.
Οι δίσκοι / ταμπούρα πρέπει να είναι αυτά του κατασκευαστή.

9. Επιτρέπεται η τοποθέτηση πρόσθετων προβολέων, όμως ο συνολικός αριθμός των φωτιστικών σωμάτων μπροστά του οχήματος δεν μπορεί να ξεπερνά τα 8.

10. Τα διακοσμητικά σιρίτια μπορούν να αφαιρεθούν.

11. Τα σκαλοπάτια επιβίβασης οδηγού / πληρώματος, είναι ελεύθερα, συνιστάται όμως η αφαίρεσή τους.

12. Επιτρέπεται η σχάρα στην οροφή, καθώς και μόνιμη σκάλα πρόσβασης σε αυτή, όμως συνιστάται η αφαίρεση τους.

13. Επιτρέπεται η τοποθέτηση συστήματος ασφαλείας στήριξης καπό.

14. Αν υπάρχει πίσω εταζέρα, μπορεί να αφαιρεθεί.

15. Συνιστάται η χρήση λασπωτήρων στους τροχούς

16. Επιτρέπεται η τοποθέτηση ενισχυτικής μπάρας στους θόλους των αναρτήσεων.

17. Το σύστημα ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί, οι εγκαταστάσεις όμως του κατασκευαστή πρέπει να παραμείνουν στο αυτοκίνητο.

18. Το υλικό του δίσκου συμπλέκτη είναι ελεύθερο, όχι όμως και το βολάν και το πλατό.

19. Ο μέγιστος αριθμός ρεζερβών είναι δύο.
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 10 Δεκ 2005, 01:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Συμπληρωματική εγκύκλιος Κυπέλλου Trail Ride Raid 01/200

Δημοσίευσηαπό markd » 04 Σεπ 2005, 20:29

superspy έγραψε:[b]Αύγουστος 2005
Θέμα: Συμπληρωματική εγκύκλιος Κυπέλλου Trail Ride Raid 2005 - 01/2005

Η παρούσα συμπληρωματική εγκύκλιος, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του γενικού κανονισμού Trail Ride Raid 2005 και της προκήρυξης του κυπέλλου Trail Ride Raid 2005 από 1/9/2005 και για τους υπόλοιπους αγώνες του Κυπέλλου.

1. Αλλαγή του εμπρόσθιου προφυλακτήρα με άλλο ΜΟΝΟ σε περίπτωση που ο νέος προφυλακτήρας έχει τοποθετηθεί για να στηρίξει εργάτη (βίντσι). Σε κάθε περίπτωση ο προφυλακτήρας αυτός πρέπει να μην ενέχει κίνδυνο για τους πεζούς/αναβάτες. Ο αλυτάρχης του αγώνα, μπορεί να μην επιτρέψει την εκκίνηση του οχήματος, αν το κρίνει επικίνδυνο.


Τί γίνεται με εμένα που τον έχω βγάλει τελείως ???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tedos » 04 Σεπ 2005, 21:02

Συμπληρωματικές παράγραφοι άρθρου 5.5, γενικού κανονισμού Trail Ride Raid 2005.
Στα 4Χ4 επιτρέπονται οι παρακάτω αλλαγές, χωρίς να τα κατατάσσουν στα 4Χ4 Raid, για το 2005


Σε κάθε περίπτωση κανένα σημείο του εργάτη (βίντσι) δεν πρέπει να περισσεύει εκτός του προφυλακτήρα.
Συνιστάται η χρήση γλίστρας αντί ράουλων.
Σε περίπτωση που τα ράουλα του εργάτη περισσεύουν εκτός του προφυλακτήρα, αυτά θα πρέπει να αποσυναρμολογηθούν ή να καλυφθούν κατάλληλα με ελαστικό ενιαίο απορροφητικό υλικό, ώστε να μην μπορούν να προξενήσουν τραυματισμό.

3. Στα οχήματα που η στήριξη της ρεζέρβας γίνεται στην πίσω πόρτα του οχήματος, αυτή θα πρέπει να βρίσκεται στη θέση της ή η βάση στήριξης να έχει αφαιρεθεί εντελώς και να μην προεξέχουν επικίνδυνα σημεία


Στις παραπανω περιπτωσεις που απ οτι φαινεται εχουν να κανουν με την ασφαλεια των οδηγων μοτο...φαινεται οτι εκ παραδρομης εχουν περιληφθει στην αλλαγη κατηγοριας....μαλλον απαγορευση εκκινησης αφορουν! Σωστα?

Eπισης αρκετα 4χ4 αλλαζουν προφυλακτηρες με αλλους (ιδιοκατασκευη-λαμαρινα) αφου οι μαμισιοι εχουν καταστραφει απο ττη χρηση. Μα την προυποθεση οτι δεν εξεχουν πρεπει να αναμενουμε καποιο προβλημα???
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Σεπ 2005, 10:07

tedos έγραψε:
Συμπληρωματικές παράγραφοι άρθρου 5.5, γενικού κανονισμού Trail Ride Raid 2005.
Στα 4Χ4 επιτρέπονται οι παρακάτω αλλαγές, χωρίς να τα κατατάσσουν στα 4Χ4 Raid, για το 2005


Σε κάθε περίπτωση κανένα σημείο του εργάτη (βίντσι) δεν πρέπει να περισσεύει εκτός του προφυλακτήρα.
Συνιστάται η χρήση γλίστρας αντί ράουλων.
Σε περίπτωση που τα ράουλα του εργάτη περισσεύουν εκτός του προφυλακτήρα, αυτά θα πρέπει να αποσυναρμολογηθούν ή να καλυφθούν κατάλληλα με ελαστικό ενιαίο απορροφητικό υλικό, ώστε να μην μπορούν να προξενήσουν τραυματισμό.

3. Στα οχήματα που η στήριξη της ρεζέρβας γίνεται στην πίσω πόρτα του οχήματος, αυτή θα πρέπει να βρίσκεται στη θέση της ή η βάση στήριξης να έχει αφαιρεθεί εντελώς και να μην προεξέχουν επικίνδυνα σημεία


Στις παραπανω περιπτωσεις που απ οτι φαινεται εχουν να κανουν με την ασφαλεια των οδηγων μοτο...φαινεται οτι εκ παραδρομης εχουν περιληφθει στην αλλαγη κατηγοριας....μαλλον απαγορευση εκκινησης αφορουν! Σωστα?


Σωστά Tedos, οι παραπάνω παράγραφοι έχουν να κάνουν με την ασφάλεια, πεζών, αναβατών και άλλων.
Εμπεριέχονται "πακέτο" μαζί με την αλλαγή προφυλακτήρα και αλλαγή σημείου στήριξης ρεζέρβας, με την έννοια ότι τα πρόσθετα υλικά για την προστασία π.χ. από τα ράουλα, ή η αφαίρεση της βάσης δε σου αλλάζουν ομάδα.

Σε κάθε περίπτωση - για όλες τις κατηγορίες μην ξεχνάμε ότι ο αλυτάρχης μπορεί να μην επιτρέψει την εκκίνηση σε ένα όχημα που χαρακτηρίζεται επικίνδυνο.



tedos έγραψε:Eπισης αρκετα 4χ4 αλλαζουν προφυλακτηρες με αλλους (ιδιοκατασκευη-λαμαρινα) αφου οι μαμισιοι εχουν καταστραφει απο ττη χρηση. Μα την προυποθεση οτι δεν εξεχουν πρεπει να αναμενουμε καποιο προβλημα???


Το θέμα με τους προφυλακτήρες είναι απλό αλλά και περίπλοκο μαζί.

Κανονικά όλα τα οχήματα - και μιλάμε για όλες τις κατηγορίες 4Χ4, 4Χ4 Raid και 4Χ4 Ράλλυ, πρέπει να φέρουν τους προφυλακτήρες του κατασκευαστή, μια και οι αγώνες αυτές γίνονται σε δρόμους ανοικτούς στην κυκλοφορία και τα οχήματα πρέπει να είναι σύμφωνα με τον ΚΟΚ.

Απ΄την άλλη αρκετά τετρακίνητα, φορούν άλλους αναγνωρισμένους προφυλακτήρες ώστε να στηρίζουν τον εργάτη με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αποτελεί κίνδυνο για τους πεζούς κ.α.
Μόνο τότε επιτρέπεται η αλλαγή προφυλακτήρα.

Είναι γνωστό ότι δεν ισχύει αυτό σε όλα τα τετρακίνητα και αρκετές φορές με απερισκεψία οι ιδιοκτήτες τους κάνουν αρκετά επικίνδυνες κατασκευές ή τους αφαιρούν.

Θα προσεγγίσουμε το πρόβλημα - όπως το έχουμε κάνει ήδη μέχρι τώρα - όσο πιο λογικά γίνεται.

Πρέπει όμως και οι ιδιοκτήτες να σταματήσουν τις υπερβολές, όπως πχ οχήματα χωρίς προφυλακτήρες ή εγκαταστάσεις εργάτη εκτός περιμέτρου οχήματος κ.α.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό dista » 07 Σεπ 2005, 09:42

Μερικές απορίες – διευκρινίσεις για τη κατηγορία 4Χ4 στις οποίες θα ήθελα απάντηση.
1. Μπουζί και μπουζοκαλώδια.
2. Φίλτρο αέρος αν δεν αλλάξει το φιλτροκούτι.
3. Καταλύτης
4. Καζανάκια εξάτμισης
5. Αλλαγή κινητήρα
6. Αμορτισέρ τιμονιού με δέσιμο των βάσεων ψαλιδιών (περιλαμβάνεται στα κιτ αναρτήσεων αρκετών εταιρειών και οι αναρτήσεις είναι ελεύθερες)
7. Προσθήκες σε ελατήρια και αμορτισέρ χωρίς να αλλάξει το σημείο και η θέση στήριξης
8. Αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ή/και με εξωτερική μπουκάλα αερίου
9. Πλαϊνά προστατευτικά μαρσπιέ με βάσεις για HiLift
10. Στις δισκόπλακες τι σημαίνει «του κατασκευαστή» αφού κανένας κατασκευαστής δεν φτιάχνει δισκόπλακες και όλοι παίρνουν από εξειδικευμένους οι οποίοι βγάζουν διάφορες ποιότητες για το ίδιο μοντέλο. Μήπως να απαγορεύεται η αλλαγή πχ από απλές σε αεριζόμενες καθώς και η αλλαγή διάστασης? (Η ίδια λογική ισχύει και για το φίλτρο αέρα, μήπως να μην αλλάζει το φιλτροκούτι?)
11. Ελαστικοί σύνδεσμοι. Ίδια λογική με τα παραπάνω συν ότι πολλά κιτ αναρτήσεων περιέχουν συνδέσμους διαφορετικούς.
12. Στον αλλαγμένο προφυλακτήρα με βάση για εργάτη θα πρέπει να είναι επάνω και ο εργάτης ή θα μπορεί να έχει αφαιρεθεί
13. Στο σημείο 7 καταλαβαίνω καλά ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε πατάκια :shock:

Επίσης αν για οποιαδήποτε αλλαγή – τροποποίηση ενημερωθεί ο τεχνικός έφορος και την εγκρίνει αυτό δεσμεύει την οργάνωση ή πάλι μπορεί να βρεθούμε μπλεγμένοι ?
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Σεπ 2005, 15:43

13. Στο σημείο 7 καταλαβαίνω καλά ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε πατάκια


Δημήτρη, λάθος καταλαβαίνεις. Όπου "ελεύθερα" σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις ότι μετατροπή θέλεις.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Σεπ 2005, 17:09

dista έγραψε:Μερικές απορίες – διευκρινίσεις για τη κατηγορία 4Χ4 στις οποίες θα ήθελα απάντηση.


Τα παρακάτω ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να αλλαχθούν/τροποποιηθούν/τοποθετηθούν..

1. Μπουζί και μπουζοκαλώδια.
2. Φίλτρο αέρος
3. Καταλύτης
4. Καζανάκια εξάτμισης
5. Αλλαγή κινητήρα (εκτός αν είναι του ίδιου μοντέλου πχ. εσπασε ο παλιός και τον αντικατέστησες με ίδιο...)
6. Ελαστικοί σύνδεσμοι.
8. Προσθήκες σε ελατήρια και αμορτισέρ

Μερικά απο τα παραπάνω (πχ μπουζί, μονάδα ελέγχου, κα. θα επιτρέπονται απο το 2006... όμως θα ανοίξουμε ξεχωριστή συζήτηση για αυτά αργότερα..)

Πάμε παρακάτω:

6. Αμορτισέρ τιμονιού με δέσιμο των βάσεων ψαλιδιών (περιλαμβάνεται στα κιτ αναρτήσεων αρκετών εταιρειών και οι αναρτήσεις είναι ελεύθερες)


Αν το αυτοκίνητο φοράει απο τον κατασκευαστή αμορτισέρ τιμονιού, αυτό μπορεί να άλλαξει με άλλο της ίδιας φιλοσοφίας, χωρίς να αλλάξουν τα σημεία στήριξης του. Οι αναρτήσεις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ... μπορούν να άλλαξουν τα ελατήρια και τα αμορτισέρ...

8. Αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ή/και με εξωτερική μπουκάλα αερίου


Ναι... αρκεί να είναι της ίδιας αρχής με του κατασκευαστή

9. Πλαϊνά προστατευτικά μαρσπιέ με βάσεις για HiLift


11. Τα σκαλοπάτια επιβίβασης οδηγού / πληρώµατος, είναι ελεύθερα, συνιστάται όµως η αφαίρεσή τους.


10. Στις δισκόπλακες τι σημαίνει «του κατασκευαστή» αφού κανένας κατασκευαστής δεν φτιάχνει δισκόπλακες και όλοι παίρνουν από εξειδικευμένους οι οποίοι βγάζουν διάφορες ποιότητες για το ίδιο μοντέλο. Μήπως να απαγορεύεται η αλλαγή πχ από απλές σε αεριζόμενες καθώς και η αλλαγή διάστασης? (Η ίδια λογική ισχύει και για το φίλτρο αέρα, μήπως να μην αλλάζει το φιλτροκούτι?)


Πρέπει να είναι αυτά που φορά το αυτοκίνητο απο τον κατασκευαστή, όπως αυτό το όχημα παραδίδεται απο το εργοστάσιο .


12. Στον αλλαγμένο προφυλακτήρα με βάση για εργάτη θα πρέπει να είναι επάνω και ο εργάτης ή θα μπορεί να έχει αφαιρεθεί

Γιατί τότε δε φοράς του αυτοκινήτου;

13. Στο σημείο 7 καταλαβαίνω καλά ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε πατάκια :shock:

Δε κατάλαβες καλά....
7. Τα πατάκια του κατασκευαστή είναι ελεύθερα.
Δηλαδή, μπορείς να τα διατηρήσεις, να τα αλλάξεις ή να τα πετάξεις... :-)


Επίσης αν για οποιαδήποτε αλλαγή – τροποποίηση ενημερωθεί ο τεχνικός έφορος και την εγκρίνει αυτό δεσμεύει την οργάνωση ή πάλι μπορεί να βρεθούμε μπλεγμένοι ?


Η οργάνωση δεσμεύεται απο τους κανονισμούς.
Αν έχεις κάτι που σε κάνει να νομίζεις ότι είσαι εκτός κανονισμών, παίρνεις τηλέφωνο και ρωτάς πριν τον αγώνα (οχι 1 ώρα πριν τον αγώνα :-) )

Απο εκεί και πέρα, αν ενημερώσεις την οργάνωση, για κάποιο συγκεκριμένο θέμα / απορία και αφορά κάτι είναι μέσα στα όρια των κανονισμών και που μπορεί να απαντηθεί στο σύντομο χρονικό διάστημα του διοικητικού ελέγχου τότε ναι δεν υπάρχει πρόβλημα.

Με την ευκαιρία όμως της ερώτησης σου, διευκρινίζω τα εξής (για όλους):
Α. Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος, δεν νομιμοποιεί ένα όχημα.
Ο διοικητικός έλεγχος γίνεται για καθαρά γραφειοκρατικούς λόγους (πχ άδειες οδήγησης, υπεύθυνες δηλώσεις κλπ) και ο αρχικός τεχνικός έλεγχος κυρίως για λόγους ασφάλειας (πχ φώτα, γενική κατάσταση, επικίνδυνα οχήματα κλπ)

Β. Καθόλη τη διάρκεια του αγώνα και μέχρι το τέλος του τελικού τεχνικού ελέγχου το αυτοκίνητο, πρέπει να είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς της κατηγορίας που δηλώθηκε / κατατάχθηκε

Γ. Το ότι ένα αυτοκίνητο, έτρεξε σε ένα (ή περισσότερους) προηγούμενο (ους) αγώνα (ες) με την χ,ψ διαφοροποίηση απο τους κανονισμούς, αυτό δε το νομιμοποιεί
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 07 Σεπ 2005, 17:21

Σπυρο επειδη λιγο πολυ τα αυτοκινητα μας στα ιδια συνεργεια τα φτιαχνουμε και ολοι ξερουμε τις μετατροπες μεταξυ μας αν εφαρμοστει αυτο
Τα παρακάτω ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να αλλαχθούν/τροποποιηθούν/τοποθετηθούν..

1. Μπουζί και μπουζοκαλώδια.
2. Φίλτρο αέρος
3. Καταλύτης
4. Καζανάκια εξάτμισης
5. Αλλαγή κινητήρα (εκτός αν είναι του ίδιου μοντέλου πχ. εσπασε ο παλιός και τον αντικατέστησες με ίδιο...)
6. Ελαστικοί σύνδεσμοι.
8. Προσθήκες σε ελατήρια και αμορτισέρ


δεν υπαρχει αυτοκινητο να τρεχει στην 4Χ4..... :? :? :?

Διευκρινιζω οτι τρεχω στην Raid οποτε δεν με αγγιζει, ομως ειναι λογικο? Μη φτασουμε και σε ενστασεις.... :oops: :oops:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Σεπ 2005, 17:28

tedos έγραψε:Σπυρο επειδη λιγο πολυ τα αυτοκινητα μας στα ιδια συνεργεια τα φτιαχνουμε και ολοι ξερουμε τις μετατροπες μεταξυ μας αν εφαρμοστει αυτο
Τα παρακάτω ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να αλλαχθούν/τροποποιηθούν/τοποθετηθούν..

1. Μπουζί και μπουζοκαλώδια.
2. Φίλτρο αέρος
3. Καταλύτης
4. Καζανάκια εξάτμισης
5. Αλλαγή κινητήρα (εκτός αν είναι του ίδιου μοντέλου πχ. εσπασε ο παλιός και τον αντικατέστησες με ίδιο...)
6. Ελαστικοί σύνδεσμοι.
8. Προσθήκες σε ελατήρια και αμορτισέρ


δεν υπαρχει αυτοκινητο να τρεχει στην 4Χ4..... :? :? :?

Διευκρινιζω οτι τρεχω στην Raid οποτε δεν με αγγιζει, ομως ειναι λογικο? Μη φτασουμε και σε ενστασεις.... :oops: :oops:


Δεν έχεις δίκιο tedos... υπάρχουν αρκετά normal 4Χ4 και γιαυτά είναι και η κατηγορία.

Αν έχεις αλλάξει κινητήρα (υπερβολικό), έχεις ξηλώσει καταλύτες κλπ (συνηθισμένο) κ.α. υπάρχει πάντα η Raid…


Πάντως μερικά πράγματα θα επιτραπούν στην 4Χ4 απο το 2006.... (πχ μπουζί - μπουζοκαλώδια - φίλτρο αλλά όχι το φιλτροκούτι, σύστημα ελέγχου κλπ)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 07 Σεπ 2005, 19:29

Ok απλα καλο ειναι να ξεπερασουμε τις παιδικες ασθενειες :) φετος και του χρονου με το καλο να εχουμε ενα σταθερο πλαισιο κανονισμων και ημερομηνιων ετσι ωστε και οι αγωνιζομενοι να ξερουν τι τους γινεται. :)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό dista » 08 Σεπ 2005, 10:41

Μάλλον κοιτάμε το δέντρο και έχουμε χάσει το δάσος, αλλά μιας και το ξεκινήσαμε ας προσπαθήσουμε να το τελειώσουμε :roll: .
Για τα μπουζί και μπουζοκαλώδια. Αν πάς σε ένα συνεργείο και τους πείς να σου τα αλλάξουν θα σε ρωτήσουν αν θέλεις τα φτηνά ή τα καλά και ακριβότερα, πχ. η Suzuki σε εγκύκλιο της, όπως μου είπαν στο συνεργείο, προτείνει ανάλογα με τα λεφτά που θέλει να διαθέσει ο πελάτης, 4 τύπους μπουζί (απλά, τετράκιδα , πλατίνας και ιριδίου) και 2 τύπους μπουζοκαλώδια (απλά και σιλικόνης) για το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου. Τι κάνουμε λοιπόν?
Φίλτρο αέρα. Το ίδιο με παραπάνω. Προτείνει άλλο φίλτρο για χρήση σε άσφαλτο και καθαρό περιβάλλον, άλλο για χώμα και άλλο για πολύ δυσμενείς συνθήκες, με διαφορετική ποσότητα αέρα που περνάει από το καθένα.
Για να μη μακρηγορώ τα ίδια ισχύουν και για τις δισκόπλακες, τακάκια κλπ χωρίς να αλλάζουν οι διαστάσεις και ο τρόπος λειτουργίας.
Για τον κινητήρα. Αν έχεις αλλάξει κινητήρα πχ. από 1600 σε 2000cc ίδιας μάρκας (δηλαδή υπάρχει ή υπήρχε το μοντέλο με τα 2000cc σε παραγωγή) αυτό απαγορεύεται?
Για το καταλύτη. Πρέπει να αλλάξεις καταλύτη γιατί έχει κάνει πχ 140000χλμ. Μπορείς να βάλεις έναν του εμπορίου και να μην το πληρώσεις «χρυσό» στην αντιπροσωπεία?
Στα αμορτισέρ. Τι σημαίνει «ίδιας αρχής»? Να βάλω δύο παραδείγματα για να το ξεκαθαρίσουμε. Σε Vitara μπορείς να βάλεις Rancho ρυθμιζόμενα ή τα Bilstein για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά με πρόσθετη μπουκάλα αερίου?
Για τον αλλαγμένο προφυλακτήρα η ερώτηση ήταν αν μπορείς να αφαιρέσεις τον εργάτη που τον χρειάζεσαι σε άλλους αγώνες ή στις εκδρομές σου για να μη κουβαλάς στα TR το επιπλέον βάρος ή θα πρέπει από τη στιγμή που άλλαξες προφυλακτήρα να κουβαλάς μαζί σου και τον εργάτη σαν τιμωρία.
Για τα σκαλοπάτια είναι ξεκάθαρο. Εγώ ρωτάω για τη σωλήνα ή κοιλοδοκό που μπαίνει κάτω από το μαρσιέ για προστασία και για να πιάνεις το HiLift και δεν προεξέχει σαν σκαλοπάτι από το αμάξωμα.

Ας βάλω και μερικά ακόμα :shock:
Αλλαγή από αυτόματες σε χειροκίνητες πλήμνες.
Αφαίρεση του πίσω καθίσματος.
Γενικός διακόπτης ρεύματος.
Αυτόματος διακόπτης παροχής καυσίμου.
Προσθήκη μπάρας μπροστά και στο κέντρο για να στηριχθούν οι ποδιές.
Αυτά προς το ….παρόν :P

ΥΓ. Πάντως μη ξεχνάτε, κυρίως για τους καινούργιους κανονισμούς της νέας χρονιάς, ότι από τη στιγμή που δεν λαμβάνεται υπ’όψη η ιπποδύναμη και άλλα χαρακτηριστικά των «μαμά» αυτοκινήτων και τρέχουν σε ενιαία κατηγορία με μεγάλες και ουσιαστικές για το είδος των αγώνων TR διαφορές, θα πρέπει να είναι λίγο πιο ελεύθερα τα πράγματα για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το παιχνίδι. Και μη μου πείτε πάλι για τη Raid γιατί από τη στιγμή που υπάρχει μεγαλύτερη ΜΩΤ θα πρέπει να έχεις κάποια ελάχιστα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πρόσθετα ασφαλείας καθώς και τελείως διαφορετικό στήσιμο αυτοκινήτου, το κόστος των οποίων πολλοί δεν το αντέχουν.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Σεπ 2005, 12:14

Μάλλον κοιτάμε το δέντρο και έχουμε χάσει το δάσος, αλλά μιας και το ξεκινήσαμε ας προσπαθήσουμε να το τελειώσουμε


Συμφωνώ, θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω.

Για τα μπουζί και μπουζοκαλώδια. Αν πάς σε ένα συνεργείο και τους πείς να σου τα αλλάξουν θα σε ρωτήσουν αν θέλεις τα φτηνά ή τα καλά και ακριβότερα, πχ. η Suzuki σε εγκύκλιο της, όπως μου είπαν στο συνεργείο, προτείνει ανάλογα με τα λεφτά που θέλει να διαθέσει ο πελάτης, 4 τύπους μπουζί (απλά, τετράκιδα , πλατίνας και ιριδίου) και 2 τύπους μπουζοκαλώδια (απλά και σιλικόνης) για το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου. Τι κάνουμε λοιπόν?
Φίλτρο αέρα. Το ίδιο με παραπάνω. Προτείνει άλλο φίλτρο για χρήση σε άσφαλτο και καθαρό περιβάλλον, άλλο για χώμα και άλλο για πολύ δυσμενείς συνθήκες, με διαφορετική ποσότητα αέρα που περνάει από το καθένα.
Για να μη μακρηγορώ τα ίδια ισχύουν και για τις δισκόπλακες, τακάκια κλπ χωρίς να αλλάζουν οι διαστάσεις και ο τρόπος λειτουργίας.




Στο άρθρο 5.5, του γενικού κανονισμού, αναφέρει ξεκάθαρα:

Για οποιαδήποτε αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση που μπορεί να προκύψει αμφιβολία, ο συμμετέχων είναι υποχρεωμένος να φέρει επίσημα έγγραφα (όχι φωτοαντίγραφα), που να αποδεικνύουν ότι ο πρόσθετος εξοπλισμός, βελτίωση, αλλαγή παρέχεται από τον κατασκευαστή σε μορφή μαζικής παραγωγής, αλλιώς το τετρακίνητο, αυτόματα θα περνά στην κατηγορία 4X4-Raid.

Εξηγώ: Πράγματι οι κατασκευαστές κατά καιρούς είτε γιατί αλλάζουν προμηθευτές, είτε γιατί αντικαθιστούν ελαττωματικά εξαρτήματα, είτε για άλλους λόγους, προβαίνουν σε αλλαγές σε ανταλλακτικών, βελτιώσεις κλπ σε σχέση με το αρχικό μοντέλο.
Σε κάθε περίπτωση (όπως πχ αναφέρεις και εσύ παραπάνω) εκδίδουν σχετικά ενημερωτικά (bulletin) που αποστέλλουν στους κατά τόπους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες τους.
Αν το ανταλλακτικό που χρησιμοποιείς το προτείνει λοιπόν ο κατασκευαστής (όχι ο «τοπικός» βελτιωτής σου), ζητάς να σου δώσουν ένα επίσημο τέτοιο bulletin και το έχεις μαζί σου.

Αυτή τη διαδικασία, διευκολύνει στους αγώνες η Homologation του αυτοκινήτου. Σε αυτή ο κατασκευαστής, αναφέρει με λεπτομέρεια διαστάσεις, υλικά, βάρη κ.α. σημεία του αυτοκινήτου, καθώς και σε βοηθητικά παραρτήματα τις διάφορες εξελίξεις, αλλαγές, λάθη του αρχικού εντύπου.
Οι Homologation συντάσσονται, ύστερα από πρόταση του κατασκευαστή από τεχνική επιτροπή –της FIA για παγκόσμια ισχύ, της ΕΛΠΑ για εθνική.
Έπειτα ο κάθε αγωνιζόμενος, ζητάει και παίρνει ένα επικυρωμένο αντίτυπο και το οποίο είναι υποχρεωμένος να το έχει και να το επιδεικνύει σε πρώτη ζήτηση, ώστε να μπορούν οι τεχνικοί έφοροι, να εξετάζουν τη νομιμότητα (με τους κανονισμούς) του οχήματα.
Είναι πολύ λίγα τα τετρακίνητα που έχουν τέτοιο έγγραφο (πχ Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol κ.α.)

Στα Trail Ride Raid, μπορεί να λάβει όμως μέρος, οποιοδήποτε αυτοκίνητο, -χωρίς να είναι απαραίτητη η Homologation- όμως παράλληλα – για την κατηγορία «απλά» 4Χ4, που στόχο έχει τα συνηθισμένα τετρακίνητα – πρέπει να εξασφαλιστεί ότι αυτά είναι όντως «απλά» και σύμφωνα με τους κανονισμούς τις κατηγορίας τους.

Τα τακάκια είναι ελεύθερα:
8. Το υλικό τριβής των φρένων είναι ελεύθερο, αρκεί να ακολουθούνται οι διαστάσεις του κατασκευαστή. Απαγορεύονται τα τακάκια από ανθρακονήματα - pure carbon.
Οι δίσκοι / ταμπούρα πρέπει να είναι αυτά του κατασκευαστή.


Για τον κινητήρα. Αν έχεις αλλάξει κινητήρα πχ. από 1600 σε 2000cc ίδιας μάρκας (δηλαδή υπάρχει ή υπήρχε το μοντέλο με τα 2000cc σε παραγωγή) αυτό απαγορεύεται?


Όχι εφόσον, ο κατασκευαστής, είχε βγάλει το ίδιο μοντέλο, με δύο (ή και παραπάνω κινητήρες) και εσύ φροντίσεις το αυτοκίνητο σου, να φορά ένα κινητήρα αυτής της σειράς και το αυτοκίνητο σου είναι αντιστοιχεί στο μοντέλο αυτό.
ΠΧ Δε θα μπορούσες να σκάσεις μύτη στην ομάδα 4Χ4, με ένα Suzuki Jimny 1600!
Θα έπρεπε να πάς στην 4X4 Raid.

Απ την άλλη δεν θα υπήρχε πρόβλημα αν άλλαζες τα απαραίτητα εξαρτήματα ένα 90 Land Rover 2.5 και ερχόσουν με ένα 3.5



Για το καταλύτη. Πρέπει να αλλάξεις καταλύτη γιατί έχει κάνει πχ 140000χλμ. Μπορείς να βάλεις έναν του εμπορίου και να μην το πληρώσεις «χρυσό» στην αντιπροσωπεία?

Για φέτος ο καταλύτης στην κατηγορία 4Χ4, πρέπει να είναι του κατασκευαστή.


Στα αμορτισέρ. Τι σημαίνει «ίδιας αρχής»? Να βάλω δύο παραδείγματα για να το ξεκαθαρίσουμε. Σε Vitara μπορείς να βάλεις Rancho ρυθμιζόμενα ή τα Bilstein για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά με πρόσθετη μπουκάλα αερίου?


Το ιδίας αρχής, αναφέρεται στον τρόπο λειτουργίας τους, δηλαδή υδραυλικά, τριβής, ηλεκτρουδραυλικά κ.α.
Τα αερίου / λαδιού – λαδίου που φορούν τα περισσότερα τετρακίνητα είναι της ίδιας αρχής.
Και τα ρυθμιζόμενα αλλά και αυτά με την πρόσθετη μπουκάλα ψύξης, είναι της ίδιας λειτουργίας. Ρίξε μια ματιά στο άρθρο σχετικά με την προετοιμασία για Raid και θα δεις ότι προτείνονται.


Για τον αλλαγμένο προφυλακτήρα η ερώτηση ήταν αν μπορείς να αφαιρέσεις τον εργάτη που τον χρειάζεσαι σε άλλους αγώνες ή στις εκδρομές σου για να μη κουβαλάς στα TR το επιπλέον βάρος ή θα πρέπει από τη στιγμή που άλλαξες προφυλακτήρα να κουβαλάς μαζί σου και τον εργάτη σαν τιμωρία.


Γ.Κ. 5.5:
Εργάτης ή βίντσι: Δε συνιστάται η χρήση εργάτη. Αν όμως είναι τοποθετημένος, θα πρέπει να μην εξέχει του προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.

Εγκύκλιος:
Αλλαγή του εμπρόσθιου προφυλακτήρα με άλλο ΜΟΝΟ σε περίπτωση που ο νέος προφυλακτήρας έχει τοποθετηθεί για να στηρίξει εργάτη (βίντσι). Σε κάθε περίπτωση ο προφυλακτήρας αυτός πρέπει να μην ενέχει κίνδυνο για τους πεζούς/αναβάτες. Ο αλυτάρχης του αγώνα, μπορεί να μην επιτρέψει την εκκίνηση του οχήματος, αν το κρίνει επικίνδυνο.


Dista o κανονισμός είναι ξεκάθαρος: Τον εργάτη μπορείς να μην τον έχεις πάνω. Αν λείπει θα πρέπει να μην υπάρχουν αιχμές στα σημεία τους προφυλακτήρα που προορίζονται για τη στήριξη του. Το όχημα πρέπει να έχει προφυλακτήρα.



Για τα σκαλοπάτια είναι ξεκάθαρο. Εγώ ρωτάω για τη σωλήνα ή κοιλοδοκό που μπαίνει κάτω από το μαρσιέ για προστασία και για να πιάνεις το HiLift και δεν προεξέχει σαν σκαλοπάτι από το αμάξωμα.

Χωρίς να έχω δει τη συγκεκριμένη εγκατάσταση στο αυτοκίνητο σου, εφόσον δεν είναι επικίνδυνη, μπορεί να θεωρηθεί σαν σκαλοπάτι.


Ας βάλω και μερικά ακόμα
Αλλαγή από αυτόματες σε χειροκίνητες πλήμνες.
Αφαίρεση του πίσω καθίσματος.


Όχι. Το πίσω κάθισμα μαζί με μερικές ακόμα λεπτομέρειες, θα μπορούν να αφαιρεθούν από το 2006.




Γενικός διακόπτης ρεύματος.

Ο γενικός διακόπτης, συνιστάται σε όλες τις ομάδες (από τη FIA είναι υποχρεωτικός για τα αγωνιστικά) και θα βρεις αναφορά στο άρθρο για την προετοιμασία Raid.


Αυτόματος διακόπτης παροχής καυσίμου.

Αν δεν υπάρχει από τον κατασκευαστή (τα περισσότερα «νέα» έχουν) δεν μπορείς να τον βάλεις εσύ.


Προσθήκη μπάρας μπροστά και στο κέντρο για να στηριχθούν οι ποδιές.

Η μπάρα θα πρέπει να έχει σα σκοπό να στηρίζει την ποδιά και όχι να / και ενισχύει / δένει την ανάρτηση.


Αυτά προς το ….παρόν

ΥΓ. Πάντως μη ξεχνάτε, κυρίως για τους καινούργιους κανονισμούς της νέας χρονιάς, ότι από τη στιγμή που δεν λαμβάνεται υπ’όψη η ιπποδύναμη και άλλα χαρακτηριστικά των «μαμά» αυτοκινήτων και τρέχουν σε ενιαία κατηγορία με μεγάλες και ουσιαστικές για το είδος των αγώνων TR διαφορές, θα πρέπει να είναι λίγο πιο ελεύθερα τα πράγματα για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το παιχνίδι. Και μη μου πείτε πάλι για τη Raid γιατί από τη στιγμή που υπάρχει μεγαλύτερη ΜΩΤ θα πρέπει να έχεις κάποια ελάχιστα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πρόσθετα ασφαλείας καθώς και τελείως διαφορετικό στήσιμο αυτοκινήτου, το κόστος των οποίων πολλοί δεν το αντέχουν.


Η 4Χ4 έχει στόχο να μυήσει τους νέους (κάθε ηλικίας ) στους αγώνες Trail Ride Raid. Οι παλαιότεροι (και είσαι και εσύ μέσα σε αυτούς) έχουν αποκτήσει εμπειρία, πέρα από την οδήγηση και στην προετοιμασία του αυτοκινήτου.
Είναι λογικό και θεμιτό – μέχρι ενός σημείου – να προσπαθείς να «φέρεις» το αυτοκίνητο σου, κοντά στο όριο της κατηγορίας σου, έτσι ώστε σε συνδυασμό με την εμπειρία και την ικανότητα σου να έχεις προτέρημα έναντι των συναγωνιστών σου.
Όμως δεν είναι δυνατόν οι ελευθερίες να είναι τόσες που ουσιαστικά να έχεις ένα εξελιγμένο όχημα στην 4Χ4. Χρησιμοποίησε τη γνώση σου για την προετοιμασία του αυτοκινήτου μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας σου.

Τα υποχρεωτικά πρόσθετα ασφαλείας είναι τα ίδια για όλους τους αγώνες regularity διεθνώς – ισχύουν σε όλους τους αγώνες regularity που γίνονται στην Ελλάδα (και θα πρέπει να ξέρεις ότι είναι πολύ περισσότεροι, από ότι οι αγώνες του 4Χ4 δρόμου μαζί... )
Όμως -σε αντίθεση με τους υπόλοιπους αγώνες regularity- η χρήση συστημάτων ασφαλείας ενθαρρύνεται στην 4X4 Raid.

Υ.Γ. Θα ήθελα να σου υπενθυμίσω, ότι αν χρησιμοποιείσεις άρθρα της εγκυκλίου των Trail Ride Raid (προφυλακτήρες, πατάκια, υλικά τριβής, μαρσπιέδες κ.α. θα σε "βγάλουν" εκτός κατηγορίας 4Χ4 του επάθλου αντοχής...)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό dista » 12 Σεπ 2005, 09:55

superspy έγραψε:Είναι λογικό και θεμιτό – μέχρι ενός σημείου – να προσπαθείς να «φέρεις» το αυτοκίνητο σου, κοντά στο όριο της κατηγορίας σου, έτσι ώστε σε συνδυασμό με την εμπειρία και την ικανότητα σου να έχεις προτέρημα έναντι των συναγωνιστών σου.
Όμως δεν είναι δυνατόν οι ελευθερίες να είναι τόσες που ουσιαστικά να έχεις ένα εξελιγμένο όχημα στην 4Χ4. Χρησιμοποίησε τη γνώση σου για την προετοιμασία του αυτοκινήτου μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας σου.


Για ποια προτερήματα και πλεονεκτήματα μιλάς ρε Σπύρο, όταν σε μια ανοικτή κατηγορία βάζεις «αχταρμά» όλα τα «μαμά» αυτοκίνητα να συναγωνιστούν? Από 55-60Hp έως 175+Hp, παλαιάς τεχνολογίας 10-15 ετών έως τα καινούργια θηρία, από το Niva με τα απαράδεκτα καθίσματα μέχρι τις πολυτελείς εκδόσεις των ακριβών μοντέλων με τις άπειρες ρυθμίσεις και ευκολίες, από τους ενισχυμένους κλωβούς προοδευτικής παραμόρφωσης έως τα σιδερένια κλουβιά των παλαιών. Αφού δεν μπορείς να ξεχωρίσεις αυτές και πολλές άλλες ουσιαστικές διαφορές (αντικειμενικά δεν γίνεται, το καταλαβαίνω και το αποδέχομαι) έρχεσαι και μας λές ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τίποτα στον κινητήρα και θα πρέπει να τα σκάσουμε στην αντιπροσωπία ή θα πρέπει να σου φέρουμε επίσημα έγγραφα λές και τρέχουμε σε κάποιο ενιαίο με Homologation αυτοκίνητα. Και γω σου λέω ότι αλλάζεις μπουζί, μπουζοκαλώδια, φίλτρο, καταλύτη με κάποιον του εμπορίου, δισκόπλακες με άλλες αεριζόμενες κλπ. και άντε πχ οι 80Hp γίνονται 84 και γίνεσαι ποιο ανταγωνιστικός, αυτό θα κάνει τι διαφορά με το συναθλητή σου που τα έχει στο «μαμά» από τον κατασκευαστή και έχει και άλλους 100Hp «μαμά»? Αντί να δείς όλα αυτά, έρχεσαι και μας λές για πατάκια και εταζέρες. Είναι άλλο πράγμα το εξελιγμένο αυτοκίνητο και άλλο το ανταγωνιστικό σε ένα τόσο «ανοικτό» συναγωνισμό. Γι’αυτό σου λέω ότι χάνουμε το δάσος :roll: .

superspy έγραψε:Τα υποχρεωτικά πρόσθετα ασφαλείας είναι τα ίδια για όλους τους αγώνες regularity διεθνώς – ισχύουν σε όλους τους αγώνες regularity που γίνονται στην Ελλάδα (και θα πρέπει να ξέρεις ότι είναι πολύ περισσότεροι, από ότι οι αγώνες του 4Χ4 δρόμου μαζί... )
Όμως -σε αντίθεση με τους υπόλοιπους αγώνες regularity- η χρήση συστημάτων ασφαλείας ενθαρρύνεται στην 4X4 Raid.



Όσο για τα πρόσθετα ασφαλείας, γνώμη μου πάντα είναι, θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά για να ανέβεις κατηγορία. Η άνοδος κατηγορίας θα πρέπει να είναι επιβράβευση και όχι τιμωρία. Θα πρέπει ένα αυτοκίνητο να έχει κάποια ελάχιστα συστήματα ασφαλείας για να το «υποχρεώσεις» να πάει πιο γρήγορα και κάποια ακόμα περισσότερα για να πάει κόντρα στο χρονόμετρο. Δεν μπορείς μόνο με μια ζώνη (το παράδειγμα το αναφέρω μονάχα γιατί είναι πραγματικό και χωρίς καμιά νύξη από μέρους μου μιας και αυτό θεωρώ ότι έληξε προ πολλού) να λές σε κάποιον πήγαινε πιο γρήγορα. Τι θα σου κάνει η ζώνη όταν ο ουρανός φτάσει στα καθίσματα. Και πιστεύω δεν είναι λύση το «είναι ευθύνη του οδηγού να προσέχει κλπ». Το θέμα είναι τι κάνεται/κάνουμε όλοι μας για να τον προστατεύσουμε και αν θέλεις, να τον υποχρεώσουμε να πάρει κάποια μέτρα πριν τον υποχρεώσουμε να πάει γρηγορότερα.

Πάντα φιλικά, Δημήτρης :P .

ΥΓ.
superspy έγραψε:Θα ήθελα να σου υπενθυμίσω, ότι αν χρησιμοποιείσεις άρθρα της εγκυκλίου των Trail Ride Raid (προφυλακτήρες, πατάκια, υλικά τριβής, μαρσπιέδες κ.α. θα σε "βγάλουν" εκτός κατηγορίας 4Χ4 του επάθλου αντοχής...)


Το έπαθλο Αντοχής τι σχέση έχει τώρα εδώ :shock:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Σεπ 2005, 17:54

Dista:

Η κατηγορία 4Χ4 (Απλά) υπάρχει εκεί ακριβώς για όλα τα απλά τετρακίνητα. Για τα βελτιωμένα υπάρχει η 4Χ4 Raid.-

Είναι απλά τα πράγματα.

Τίποτα δεν εμπόδισε οχήματα από Suzuki Jimny και Cherokee έως Rav4 να έρθουν στην πρώτη θέση στα 4Χ4.

Δυστυχώς δεν σου έδειξα το δάσος και συνεχίζεις να βλέπεις το δέντρο.

Θα το πω όσο μπορώ πιο απλά:

Παίρνεις ένα αυτοκίνητο «μαμά», χρησιμοποιείς τις όποιες ελευθερίες σου δίνει ο κανονισμός του 4Χ4 και τρέχεις στα 4Χ4.

Αν ξεφεύγεις για κάποιο λόγo από τις ελευθερίες αυτές, δηλώνεις 4Χ4 Raid.

ΥΓ Το έπαθλο αντοχής και τα Trail Ride Raid έχουν κοινό αγώνα το Νοέμβριο
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες