Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγώνας Raid 4,5,6 Νοεμβρίου 2005 (Παλαιά συζήτηση)

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: Αγώνας αντοχής-Trail Raid-Rally Raid - 4,5,6 Νοεμβρίου 2

Δημοσίευσηαπό dista » 03 Σεπ 2005, 08:38

superspy έγραψε:.......
Αυτοκίνητα 4Χ4 + 4Χ4 Raid: 160 ευρώ αν ο συμμετέχων δηλώσει σε ένα από τα δύο (Κύπελλο Trail Ride Raid ή Έπαθλο αντοχής) 200 ευρώ αν ο συμμετέχων θέλει να μετρήσει και στα δύο


Αυτό πάλι εγώ δεν το καταλαβαίνω :shock: Γιατί πρέπει να πληρώσουμε παραπάνω χρήματα για να βαθμολογηθούμε και στα δύο :?: Έναν αγώνα θα τρέξουμε άσχετα αν θα μετρήσει και στους δύο θεσμούς.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Re: Αγώνας αντοχής-Trail Raid-Rally Raid - 4,5,6 Νοεμβρίου 2

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Σεπ 2005, 11:21

dista έγραψε:
superspy έγραψε:.......
Αυτοκίνητα 4Χ4 + 4Χ4 Raid: 160 ευρώ αν ο συμμετέχων δηλώσει σε ένα από τα δύο (Κύπελλο Trail Ride Raid ή Έπαθλο αντοχής) 200 ευρώ αν ο συμμετέχων θέλει να μετρήσει και στα δύο


Αυτό πάλι εγώ δεν το καταλαβαίνω :shock: Γιατί πρέπει να πληρώσουμε παραπάνω χρήματα για να βαθμολογηθούμε και στα δύο :?: Έναν αγώνα θα τρέξουμε άσχετα αν θα μετρήσει και στους δύο θεσμούς.


Όχι Dista, η συμμετοχή σου σε ΕΝΑ απο τα δύο (είτε αγώνα του κυπέλλου, είτε του επάθλου) στοιχίζει 160 ευρώ (μαζί με την αγωνιστική άδεια) ποσό το οποίο είναι σαφέστατα φτηνότερο απο πχ κάποιο άλλο αγώνα του επάθλου αντοχής.

Το παραπάνω ποσό για συμμετοχή σε δύο θεσμούς, καλύπτει περαιτέρω έξοδα της οργάνωσης, (παράβολα αγώνα, κύπελλα, διαφορετικά αποτελέσματα κλπ) είμαι σίγουρος ότι οι οργανωτές μπορούν να σου απαριθμήσουν και άλλα.

Ελπίζω να σε κάλυψα (λίγο :-) )...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 03 Σεπ 2005, 11:24

Η ουσία βρίσκεται στο ότι πάλι αναγκάζεται κάποιος να διαλέξει ανάμεσα σε δύο θεσμούς που έως τώρα έχει παρακολουθήσει χωριστά. Και υποτίθεται πως θα παρέμεναν χωριστοί εώς το τέλος.

Δεν έχει σημασία αν αυτό αφορά έναν ή περισσότερους αγωνιζόμενους. Δεν δικαιούται κάποιος να γνωρίζει τα δεδομένα όταν αρχίζει μία αγωνιστική χρονιά; Αν δηλαδή ο Tazmania διεκδικούσε σοβαρά και τους δύο τίτλους τι θα γινόταν;

Και ας πούμε πως το πρώτο Baja-Trail Ride έγινε κοινό. Κάποιος που πρωτοέτρεξε στα Rally πρακτικά αποκλειόταν από τα υπόλοιπα T.R. αφού η κατηγορία δε συμπλήρωνε και έπρεπε να τρέχει στα Raid. Το Έπαθλο Αντοχής τώρα πώς κόλλησε;

Δεν καταλαβαίνω τη λογική πως οι δύο αγώνες "έπεφταν κοντά". Και άλλοι αγώνες του Κυπέλλου και του Επάθλου έπεφταν κοντά αλλά δεν ενώθηκαν. Αν θεωρούμε πως είναι πολλοί, τότε γιατί δεν έγινε ένα Έπαθλο εξ' αρχής;

Προσπαθούμε να παντρέψουμε πολλά πράγματα, αλλά μου φαίνεται πως οι στόχοι δεν είναι ξεκάθαροι. Αν πάντως θέλουμε να ξεπηδήσουν αγωνιζόμενοι που το βλέπουν κάπως πιο σοβαρά, δε νομίζω πως αυτά τα βήματα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι αλλαγές ημερομηνιών, τοποθεσιών, επάθλων, κατηγοριών, κανονισμών κλπ. δημιουργούν ένα συγκεχυμένο τοπίο. Από την αρχή της χρονιάς προσπαθώ να καταλάβω πού πηγαίνουν τα πράγματα και πώς να στήσω ένα αυτοκίνητο. Ομολογώ πως τώρα είμαι πιο μπερδεμένος. Γιατί να επενδύσω χρόνο και χρήμα για να συμμετάσχω κάπου, που στην τελευταία αγωνιστική μπορεί να με πετάξει έξω. Είτε μεταθέτοντας έναν αγώνα πάνω σε κάποιον άλλο που δε θέλω να χάσω, είτε τοποθετώντας με σε δύο μη συμβατές κατηγορίες ταυτόχρονα...
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό aapo » 03 Σεπ 2005, 12:05

tazmania έγραψε:Άρα η απάντηση είναι ότι δεν μπορώ να βαθμολογηθώ στο Έπαθλο Αντοχής και στο Κύπελλο Rally 4X4?

ΥΓ Ας μου απαντήσει κάποιος απλά με ένα ναι ή ένα όχι σε αυτό που ρωτάω να ξέρω κι εγώ τι θα κάνω. :D

Ευχαριστώ πολύ.


Γιώργο την απάντηση θα την πάρης οταν ολοκληρωθή η διαδρομη. Και υπολογισθούν ολοι οι παράμετροι στήν περιοχή που θα γίνη ο αγώνας.Βεβαια αναγνωρίζω οτι ολα αυτά είναι πονοκέφαλος για μένα και τον doc και πιστεύω να λύσουμε τα προβλήματα σας .αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Re: !!!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό aapo » 03 Σεπ 2005, 12:49

superspy έγραψε:
tazmania έγραψε: Ήπια χθες λίγο παραπάνω, λες να με ήπιε;

Γιατί ρε αδερφέ μου εγώ πρέπει να "παραιτηθώ" σε μια από τις δύο οργανώσεις; Πρώτα κάνετε τα κύπελλα και τα έπαθλα και μετά μας λετε ότι δεν μπορούμε να συμμετέχουμε σε δυο ταυτόχρονα, γιατί αυτό μας λετε! Δεν είναι λίγο άδικο ρε Σπύρο;

Και καλά δεν μπορούν να γίνουν ξεχωριστά, τις σας νοιάζει εσάς εάν εγώ θέλω να βαθμολογηθώ και στο Έπαθλο με ποινή "2 μέρες και 16 ώρες"; Κοινή δεν θα είναι η διαδρομή; Που το πρόβλημα;


Tazmania.... δε τα λες κάλα, έχεις φτάσει να ζητάς παράλογα πράγματα!

Α. Ο "αγώνας" για τα 4Χ4 Rally, είναι αυτός που περισσεύει απο το Διεθνές Baja που δεν έγινε.

Β. Και ο πρώτος φετινός αγώνας Baja, έγινε με συνδιοργάνωση Trail Ride Raid, μια και είναι ο μοναδικός θεσμός, που μπορούσε να στηρίξει τα Rally Εκεί έτρεξες συνοδηγός και δε βαθμολογήθηκες (φυσικά) στα πχ 4Χ4 Raid

Γ. Ο αγώνας που έλειπε, κάπου έπρεπε να πάει και να έχει λογικό κόστος για τους αγωνιζόμενους (και τη λέσχη της Εκάλης)

Δ. To διήμερο trail ride raid του κυπέλλου TRR θα γινόταν στην περιοχή της Λιβαδειάς, σε πολύ κοντινή ημερομηνία

Ε. Η λέσχη της Εκάλης είχε το μοναδικό αγώνα του επάθλου αντοχής με μορφή trail ride

Στ. Η δύο οργανωτές (και οι δύο αξιόλογοι μεμονωμένα) έχουν συνεργαστεί ξανά με πολύ καλά αποτελέσματα και κατέληξαν ότι θα συνεργαστούν και σε αυτό τον αγώνα, με γνώμονα το καλό των αγώνων.

Ε. Η συμμετοχή σου με ένα στην κατηγορία 4Χ4 Rally, μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ στα κύπελλα Trail Ride Raid & 4X4 Rally, για ευνόητους λόγους.
Αν το έπαθλο αντοχής, μετρά περισσότερο για σένα, (εκεί έχεις και περισσότερους βαθμούς σαν οδηγός - στα 4Χ4 rally έχεις βαθμολογηθεί σαν συνοδηγός) δήλωσε εκεί συμμετοχή σε κάποια απο τις κατηγορίες που το καλύπτουν.



Οι απορίες των αγωνιζομένων πρέπει να συζητώνται απο τους οργανωτές και αν δεν είναι αντίθετοι μα την λογικη να λύνωνται η δυνατον με τον καλύτερο τρόπο

Α.Η Λέσχη 4χ4 Εκάλη συμφωνα με το πρόγραμμα χρωστούσε εναν αγώνα στο κύπελλο Rally .
B.Ο αγώνας της Εθβοιας δεν ηταν αγώνας Baja. Ηταν αγώνας rally και έγινε δοκιμαστικά με τα γνωστα προβλήματα.
Γ.Ο αγώνας λοιπόν που χρωστούσαμε είχε προγραματισθή να γίνη μαζι με τον αγώνα Trail-Ride του επάθλου αντοχής που εξ αρχής είχε προγραμματιστή να γίνη από την Εκάλη στην περιοχή της Λαμίας.
Δ. Ορθόν
Ε. Ορθόν. Εγινε λοιπόν πρόταση απο εμένα προσωπικα στον doc μετα τον αγώνα τηε Ευβοιας για να μειωθούν οι αγώνες να συνεργαστούμε ξανα προταση που έγινε δεκτή.
Στ. Ορθόν
Ε. Καλο είναι το 2005 να τελειώσει με τον τρόπο και τούς κανονισμούς που άρχισε και για το 2006 να γίνη ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ με τους ενδιαφερόμενους και να καταλήξουμε στην καλύτερη λύση.

Και το κυριώτερο ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΥΡΙΤΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.
Αλέκος Αποστολίδης
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Σεπ 2005, 10:54

aapo έγραψε:
tazmania έγραψε:Άρα η απάντηση είναι ότι δεν μπορώ να βαθμολογηθώ στο Έπαθλο Αντοχής και στο Κύπελλο Rally 4X4?

ΥΓ Ας μου απαντήσει κάποιος απλά με ένα ναι ή ένα όχι σε αυτό που ρωτάω να ξέρω κι εγώ τι θα κάνω. :D

Ευχαριστώ πολύ.


Γιώργο την απάντηση θα την πάρης οταν ολοκληρωθή η διαδρομη. Και υπολογισθούν ολοι οι παράμετροι στήν περιοχή που θα γίνη ο αγώνας.Βεβαια αναγνωρίζω οτι ολα αυτά είναι πονοκέφαλος για μένα και τον doc και πιστεύω να λύσουμε τα προβλήματα σας .αα



:D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 04 Σεπ 2005, 18:34

jdelis έγραψε:Η ουσία βρίσκεται στο ότι πάλι αναγκάζεται κάποιος να διαλέξει ανάμεσα σε δύο θεσμούς που έως τώρα έχει παρακολουθήσει χωριστά.
Δεν έχει σημασία αν αυτό αφορά έναν ή περισσότερους αγωνιζόμενους. Δεν δικαιούται κάποιος να γνωρίζει τα δεδομένα όταν αρχίζει μία αγωνιστική χρονιά; Αν δηλαδή ο Tazmania διεκδικούσε σοβαρά και τους δύο τίτλους τι θα γινόταν;
Δεν καταλαβαίνω τη λογική πως οι δύο αγώνες "έπεφταν κοντά". Και άλλοι αγώνες του Κυπέλλου και του Επάθλου έπεφταν κοντά αλλά δεν ενώθηκαν. Αν θεωρούμε πως είναι πολλοί, τότε γιατί δεν έγινε ένα Έπαθλο εξ' αρχής;


Γιάννη νομίζω ότι κάποια πράγματα έχουν παρεξηγηθεί... Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το ύφος σου και τη δυσφορία σου. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση άρνηση τελικά, για κάτι που ακόμη δεν... Μου προκαλεί έκπληξη: Δηλαδή τίποτα θετικό δεν βλέπεις στην όλη ιστορία?

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, (Βου και Α = Βα, κτλ...) για να ξεκαθαρίζουμε τις παρεξηγήσεις.
Ο ένας θεσμός είναι το Έπαθλο Αντοχής που ήταν να γίνει 5-6/11. Σε αυτό τον θεσμό θα υπήρχε και αγώνας Rally 4X4. Aυτό ήταν δεδομένο στις συζητήσεις μας με τον aa. Καλά μέχρι εδώ? Το αν δεν μπορεί κάποιος να συμμετέχει ΚΑΙ στο έπαθλο Αντοχής ΚΑΙ στο Rally 4X4, αυτό είναι ένα θέμα που δεν μπορώ να σου απαντήσω, δεν είμαι καλός γνώστης του αντικειμένου. Ο aa σίγουρα μπορεί να σου απαντήσει καλύτερα. Τελεία!
Πάμε παρακάτω: Η συγχώνευση σε μια ημερομηνία ενός ακόμη αγώνα, Trail Ride Raid στη Ρούμελη που ήταν προγραμματισμένο για 28/10 έγινε για τους εξής λόγους: 1. Λιγότεροι αγώνες όπως ΕΣΕΙΣ ζητάτε. 2. Λιγότερα έξοδα όπως όλοι θέλουμε 3. Σε 10 μέρες θα γίνονταν 2 αγώνες σε ίδιο μέρος, από 2 οργανωτές, με τους ίδιους σχεδόν πρωταγωνιστές... Το 0300 είναι ο μοναδικός οργανωτής, που κάνει και έχει εμπειρία σε αγώνες Trail Ride, η Εκάλη θέλει να κάνει κορυφαίες οργανώσεις με προσοχή στη λεπτομέρεια – από αυτή τη συνεργασία κερδισμένοι βγαίνουν και οι οργανωτές ΑΛΛΑ και οι συμμετέχοντες, που θα συμμετέχουν σε έναν κορυφαίο αγώνα, που παρόμοιός του δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα και που μόνο με την περσινή Ροδόπη θα μπορούσε να συγκριθεί. Ο νοών νοείτο.
Καλά μέχρι εδώ? Πάμε και παρακάτω:
Οι αγωνιζόμενοι μπορούν να συμμετέχουν ΚΑΙ στο Κύπελλο TR αλλά ΚΑΙ στο έπαθλο Αντοχής. Παράλληλα, υπαρχούσης της κατηγορίας Rally στα TR, μπορούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν ΚΑΙ στο Κύπελλο TR αλλά ΚΑΙ στο κύπελλο Rally 4X4. Τώρα το αν δεν μπορούν να συμμετέχουν στο κύπελλο Rally 4X4 και στο έπαθλο αντοχής, όπως σου είπα παραπάνω δεν μπορώ να σου απαντήσω, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΝΤΟΧΗΣ ΚΑΙ TRAIL RIDE, αλλά με την προϋπάρχουσα αδυναμία συνύπαρξης του «Αντοχής» με το Rally 4X4. Κατάλαβες? Είναι αυτό κατανοητό?
Αλλά και πάλι, (ΔΕΝ) μ’ αρέσει που ψάχνεις την υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης, για ένα θεσμό που κρατιέται με νύχια και με δόντια από 8-9 αγωνιζόμενους, που ελάχιστοι από αυτούς συμμετέχουν και στους δύο θεσμούς. (Βιρβίλης, Κυπριανού και εσύ χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον στα Rally)!

Και κάθεσαι και μου αναλύεις το ΑΝ ο τάδε ήθελε να παρακολουθήσει και τους δύο, το αν ο δείνα ήθελε το ένα, το αν ο τρίτος ήθελε το άλλο… το αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν και ΕΛΕΟΣ!!!! ΚΑΙ η πίτα ολόκληρη ΚΑΙ ο σκύλος χορτάτος, δεν γίνεται! Ας κοιτάμε τα προβλήματά μας, και ας μην προσθέτουμε κι άλλα αν… Αν το ένα, αν το άλλο… Δεν γίνεται έτσι δουλειά ρε Γιάννη! Δεν γίνεται να αναλώνομαι για παράδειγμα –είτε εγώ, είτε ο κάθε διοργανωτής- με όλες τις απορίες και τις απαιτήσεις κάποιων, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΩ!
ΕΛΕΟΣ και πάλι ΕΛΕΟΣ!

Όσο για τα επιμέρους:
λες ότι
jdelis έγραψε:Δεν έχει σημασία αν αυτό αφορά έναν ή περισσότερους αγωνιζόμενους.


Κι όμως, νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία, αν για μια συγκεκριμένη κίνηση ωφεληθεί το 99% των υπολοίπων… στη συγκεκριμένη περίπτωση τα Rally 4X4, είχαν ένα αγώνα (το διεθνές baja) που δεν έγινε και δεν υπήρχε λογικά οικονομικός τρόπος να οργανωθεί μόνο του. Η καλύτερη λύση τη δεδομένη στιγμή λοιπόν ήταν να ενσωματωθεί με τον αγώνα που θα γίνει το Νοέμβριο, όπου έτσι και αλλιώς θα μπορούσαν να λάβουν μέρος. Οι δύο οργανωτές λοιπόν καταφέρνουν με αυτό τον τρόπο, πέρα από την συνεργασία τους στο κύπελλο και το έπαθλο, να βοηθήσουν και τους 8-10 συμμετέχοντες στα 4Χ4 rally. Δυστυχώς δεν μπορούν να είναι όλοι ευχαριστημένοι….

jdelis έγραψε:Και ας πούμε πως το πρώτο Baja-Trail Ride έγινε κοινό. Κάποιος που πρωτοέτρεξε στα Rally πρακτικά αποκλειόταν από τα υπόλοιπα T.R. αφού η κατηγορία δε συμπλήρωνε και έπρεπε να τρέχει στα Raid. Το Έπαθλο Αντοχής τώρα πώς κόλλησε;


Ναι δυστυχώς δεν υπάρχουν ακόμα αρκετά αυτοκίνητα rally. Το έπαθλο αντοχής δεν έχει σχέση με αυτοκίνητα Rally….

jdelis έγραψε:Προσπαθούμε να παντρέψουμε πολλά πράγματα, αλλά μου φαίνεται πως οι στόχοι δεν είναι ξεκάθαροι. Αν πάντως θέλουμε να ξεπηδήσουν αγωνιζόμενοι που το βλέπουν κάπως πιο σοβαρά, δε νομίζω πως αυτά τα βήματα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι αλλαγές ημερομηνιών, τοποθεσιών, επάθλων, κατηγοριών, κανονισμών κλπ. δημιουργούν ένα συγκεχυμένο τοπίο. Από την αρχή της χρονιάς προσπαθώ να καταλάβω πού πηγαίνουν τα πράγματα και πώς να στήσω ένα αυτοκίνητο. Ομολογώ πως τώρα είμαι πιο μπερδεμένος. Γιατί να επενδύσω χρόνο και χρήμα για να συμμετάσχω κάπου, που στην τελευταία αγωνιστική μπορεί να με πετάξει έξω. Είτε μεταθέτοντας έναν αγώνα πάνω σε κάποιον άλλο που δε θέλω να χάσω, είτε τοποθετώντας με σε δύο μη συμβατές κατηγορίες ταυτόχρονα...


Ναι, προσπαθούμε να παντρέψουμε πολλά πράγματα, για το λόγο ακριβώς ότι και οι αγωνιζόμενοι κάνουνε το ίδιο. Ένα μεγάλο μέρος από αυτούς (όχι όλοι, κυρίως όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα) προσπαθούν επίσης να συμμετέχουν σε Trial, Έπαθλο αντοχής, Κύπελλο Trail Ride Raid, Adventure Trophy, enduro και Mad Challenge… Ένας από αυτούς είσαι και συ. Το πώς θα στήσεις το αυτοκίνητο είναι το πρόβλημα? Αποφασίζεις τι θες πιο πολύ και προχωράς.
Είναι λογικό ότι κάποιο αγώνες θα πέφτουν μαζί με άλλους, κυρίως διαφορετικής φιλοσοφίας. Μη νομίζετε ότι είναι εύκολο να γίνονται πάντα με τον ιδανικό τρόπο κάποια πράγματα. Πάντα γίνονται κάποιοι συμβιβασμοί.

Σίγουρα το θέμα δεν εξαντλείται εδώ, αλλά μην ξεσπαθώνουμε κιόλας με κάθε προτεινόμενη λύση!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό mario » 05 Σεπ 2005, 09:00

Να με και εγώ, καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
Όσο αφορά την κοινή βαθμολόγηση η απορία είναι η εξής:
Πραγματικό παράδειγμα. Αγωνίζομαι και βαθμολογούμαι στο έπαθλο αντοχής στην κατηγορία Raid ( και βρίσκομαι κάπου στη 4η ή 5η θέση) όπως επίσης και στο Rally 4x4 στα χωμάτινα rally όπου και εκεί βρίσκομαι κάπου αντίστοιχα βαθμολογικά ( αν θυμάμαι καλά). Όπως καταλαβαίνετε με ενδιαφέρουν και οι δύο κατηγορίες οπότε πρέπει να δηλώσω και στα δύο. Αν λοιπόν στον αγώνα τρέξω με χρονόμετρο, τότε το πιο πιθανό είναι στην κατηγορία Raid του επάθλου να τερματίσω με προπορεία, άρα να χάω θέσεις και το αντίστοιχο αν τρέξω με μέση ωριαία για το έπαθλο θα μείνω πίσω στις θέσεις Rally.
Όταν μου πρωτοέγινε γνωστό αυτό το «πάντρεμα» είχα μιλήσει με τον Κο Αλέκο και είχε πει ότι θα έβρισκε κάποια «συνταγή» για να μπορέσουμε να ικανοποιηθούμε όλοι. Νομίζω ότι τα πράγματα θα είναι πολύ απλά αν χρησιμοποιηθεί η συνταγή της Εύβοιας, όπου θα μπορούσε η αγωνιστική ειδική να ήταν μικρότερη από την regularity και με το υπόλοιπο απλή, να μπορέσει ο αγωνιζόμενος να κατεβάσει τον χρόνο του. Αν δεν κατάφερα να είμαι κατατοπιστικός όποιος θέλει ας το συζητήσουμε πιο συγκεκριμένα. Το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι θα χρειαστούν περισσότεροι κριτές για τις χρονομετρήσεις.
Φιλικά Μάριος (6942985344)
mario
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 11:32
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 05 Σεπ 2005, 10:04

doc έγραψε:Γιάννη νομίζω ότι κάποια πράγματα έχουν παρεξηγηθεί... Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το ύφος σου και τη δυσφορία σου. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση άρνηση τελικά, για κάτι που ακόμη δεν... Μου προκαλεί έκπληξη: Δηλαδή τίποτα θετικό δεν βλέπεις στην όλη ιστορία?!

Δημήτρη, κάποια δυσφορία σίγουρα εκφράζεται, το ύφος όμως μάλλον παρεξηγήθηκε. Στην ιστορία έχω δει αρκετά θετικά. Να θυμίσω πως τη στήριξα και με τη συμμετοχή μου σε όλους τους αγώνες, εκτός από το Πήλιο όπου δε μπόρεσα να έρθω για τους προαναφερόμενους λόγους. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους δε θα μπορέσω να έρθω και στον επόμενο.
Όλα όσα λες έχουν βάση, το βασικό μου όμως ερώτημα παραμένει : Πώς όλα τα υπόλοιπα Έπαθλα και τις ημερομηνίες τους κρατούν και δε συμπίπτουν μεταξύ τους; Και ο τελευταίος σας αγώνας άλλαξε δύο φορές ημερομηνία και μία φορά τοποθεσία. Ανέφερες πως αναθέσατε σε κάποιον αγωνιζόμενο από την Πάτρα και τελικά σας "κρέμασε". Δηλαδή έτσι ανατίθενται οι αγώνες ενός Κυπέλλου; Σε όποιον ζητάει κι από έναν;
Δε θέλω να συνεχίσω μήπως φανεί (λανθασμένα) πως έχω κάποιο πρόβλημα. Απλώς ανέφερα συγκεκριμένα προβλήματα που, αντί να μειώνονται όσο προχωράει η χρονιά μου φαίνεται πως αυξάνονται. Ίσως να υπερβάλλω και όλα τα παραπάνω να μην ενοχλούν κανέναν άλλο. Προσωπικά έχω αποφασίσει να συμμετέχω όπου μπορώ να βρω σταθερό πλαίσιο κανονισμών, προκαθορισμένες ημερομηνίες και συννενόηση με τους υπολοίπους ώστε να μη συμπίπτουν οι αγώνες τους.

Πάντα φιλικά
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 05 Σεπ 2005, 13:26

jdelis έγραψε:Όλα όσα λες έχουν βάση, το βασικό μου όμως ερώτημα παραμένει : Πώς όλα τα υπόλοιπα Έπαθλα και τις ημερομηνίες τους κρατούν και δε συμπίπτουν μεταξύ τους; Και ο τελευταίος σας αγώνας άλλαξε δύο φορές ημερομηνία και μία φορά τοποθεσία. Ανέφερες πως αναθέσατε σε κάποιον αγωνιζόμενο από την Πάτρα και τελικά σας "κρέμασε". Δηλαδή έτσι ανατίθενται οι αγώνες ενός Κυπέλλου; Σε όποιον ζητάει κι από έναν;
Δε θέλω να συνεχίσω μήπως φανεί (λανθασμένα) πως έχω κάποιο πρόβλημα. Απλώς ανέφερα συγκεκριμένα προβλήματα που, αντί να μειώνονται όσο προχωράει η χρονιά μου φαίνεται πως αυξάνονται. Ίσως να υπερβάλλω και όλα τα παραπάνω να μην ενοχλούν κανέναν άλλο. Προσωπικά έχω αποφασίσει να συμμετέχω όπου μπορώ να βρω σταθερό πλαίσιο κανονισμών, προκαθορισμένες ημερομηνίες και συννενόηση με τους υπολοίπους ώστε να μη συμπίπτουν οι αγώνες τους.

Πάντα φιλικά


Νομίζω πως έχω ήδη απαντήσει επισταμένα στα παραπάνω. Ειλικρινά βαριέμαι να τα ξαναλέω! Ναι λοιπόν, έτσι ανατίθονται οι αγώνες Κυπέλλου! Σε όποιον ζητάει από έναν. Σου φαίνεται περίεργο?
ΚΑΝΕΝΑ άλλο έπαθλο ή κύπελλο δεν συνδυάζει 2Τ και 4Χ4. Το πως τα υπόλοιπα κρατούν τις ημερομηνίες τους και τις τοποθεσίες τους (όταν δεν ματαιώνονται) δεν το ξέρω. ΜΠΡΑΒΟ τους! Εγώ δεν μπορώ. Τι να κάνουμε? Αν οι λόγοι μου δεν είναι κατανοητοί δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο. Τέλος!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό SPY-JERO_V6 » 05 Σεπ 2005, 13:42

Κατ’ αρχήν καλησπέρα σε όλους,

Θέλω κι’ εγώ με την σειρά μου να εκφράσω την δυσφορία και την απογοήτευση μου για τα τεκταινόμενα. Αναφέρομαι στις αλλαγές επί των αλλαγών σε τοποθεσίες (το λιγότερο) και στις ημερομηνίες (το σημαντικό). Είμαι πολύ εκνευρισμένος και προβληματισμένος μιας και έκανα ένα πολύ στενό προγραμματισμό (ένεκα του Αυγούστου) για την συντήρηση και βελτίωση του αυτοκινήτου μου με σκοπό να είναι ετοιμοπόλεμο στο πρώτο αγώνα που υπήρχε στο καλεντάρι δηλαδή (μετά την αναβολή) στις 25 Σεπτεμβρίου. Στις ουσιαστικά τρεις εβδομάδες, που είχα διαθέσιμες, κατάφερα με κόπο να στριμώξω όλες τις απαραίτητες εργασίες. Ο σκοπός της προσπάθειας αυτής είναι να διεκδικήσω κάποια καλή θέση η οποία να μου δώσει την δυνατότητα να παραμείνω κοντά στην κορυφή, παρά τις απουσίες μου από κάποιους αγώνες λόγω ανωτέρα βίας. Με την αλλαγή ημερομηνίας τόσο κοντά στον αγώνα ουσιαστικά χάνω τις όποιες ελπίδες για διάκριση. Θα μου πείτε και τι έγινε μήπως θα χάσω τα εκατομμύρια? Σίγουρα όχι, αλλά αν ο σκοπός δεν είναι οι πρώτες θέσεις πιο το νόημα του κυπέλλου-επάθλου κλπ? Αναρωτιέμαι!!!!!
Άβαταρ μέλους
SPY-JERO_V6
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:24
Τοποθεσία: Αθήνα Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό doc » 05 Σεπ 2005, 14:08

SPY-JERO_V6 έγραψε:Κατ’ αρχήν καλησπέρα σε όλους,

Θέλω κι’ εγώ με την σειρά μου να εκφράσω την δυσφορία και την απογοήτευση μου για τα τεκταινόμενα. Αναφέρομαι στις αλλαγές επί των αλλαγών σε τοποθεσίες (το λιγότερο) και στις ημερομηνίες (το σημαντικό). Είμαι πολύ εκνευρισμένος και προβληματισμένος μιας και έκανα ένα πολύ στενό προγραμματισμό (ένεκα του Αυγούστου) για την συντήρηση και βελτίωση του αυτοκινήτου μου με σκοπό να είναι ετοιμοπόλεμο στο πρώτο αγώνα που υπήρχε στο καλεντάρι δηλαδή (μετά την αναβολή) στις 25 Σεπτεμβρίου. Στις ουσιαστικά τρεις εβδομάδες, που είχα διαθέσιμες, κατάφερα με κόπο να στριμώξω όλες τις απαραίτητες εργασίες. Ο σκοπός της προσπάθειας αυτής είναι να διεκδικήσω κάποια καλή θέση η οποία να μου δώσει την δυνατότητα να παραμείνω κοντά στην κορυφή, παρά τις απουσίες μου από κάποιους αγώνες λόγω ανωτέρα βίας. Με την αλλαγή ημερομηνίας τόσο κοντά στον αγώνα ουσιαστικά χάνω τις όποιες ελπίδες για διάκριση. Θα μου πείτε και τι έγινε μήπως θα χάσω τα εκατομμύρια? Σίγουρα όχι, αλλά αν ο σκοπός δεν είναι οι πρώτες θέσεις πιο το νόημα του κυπέλλου-επάθλου κλπ? Αναρωτιέμαι!!!!!


Σκοπός πάνω από όλα είναι να περνάμε καλά, και να δίνουμε την ευκαιρία σε κόσμο που αγαπάει αυτό το πράγμα να γνωρίσει μέρη, να οδηγήσει, να γνωρίσει κόσμο και πάνω από όλα να γυρίσει με χαμόγελο! Δεν κυνηγάνε όλοι τις πρώτες θέσεις όπως νομίζεις, αλλά και ακόμη αυτοί που τις κυνηγάνε το βλέπουν το θέμα πιο χαλαρά.
Ελπίζω να απάντησα στις "αναρωτήσεις" σου.

Αν τώρα θεωρείς ότι μια βδομάδα νωρίτερα σου στερεί τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσεις, με συγχωρείς, αλλά το θεωρώ μεγάλη δικαιολογία και δεν το σχολιάζω περαιτέρω... Υπάρχουν και πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθούμε.

Συγχώρα μου τον εκνευρισμό, αλλά μου έχουν σπάσει τα νεύρα.
Λες και έγινε το μεσανατολικό, κι έχουν πέσει όλοι και πυροβολάνε...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 05 Σεπ 2005, 14:46

SPY-JERO_V6 έγραψε: αλλά αν ο σκοπός δεν είναι οι πρώτες θέσεις πιο το νόημα του κυπέλλου-επάθλου κλπ? Αναρωτιέμαι!!!!!


Φίλε μου,με το δικό σου σκεπτικό θα έπρεπε στο Rally Acropolis να τρέχουν μόνο τα εργοστάσια και κανένας Ελληνας Ιδιώτης όπως και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα θα έπρεπε να τρέχει μόνο ο Βωβός-Χατζητσοπάνης-Κύρκος και αντε καναδύο ακόμα.
:wink:
Στο κύπελλο-Επαθλο Trail Ride Raid το 90% (μιλάω για τις μηχανές) τρέχει για τον χαβαλέ,για να δεί κανένα καινούργιο μέρος από τα ωραία της πατρίδας μας,και γενικά για να περάσει ευχάριστα την Κυριακή του. :D

Το έχετε κάνει ζήτημα μεσανατολικό :evil:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό sacram » 05 Σεπ 2005, 15:06

doc έγραψε:Σκοπός πάνω από όλα είναι να περνάμε καλά, και να δίνουμε την ευκαιρία σε κόσμο που αγαπάει αυτό το πράγμα να γνωρίσει μέρη, να οδηγήσει, να γνωρίσει κόσμο και πάνω από όλα να γυρίσει με χαμόγελο! Δεν κυνηγάνε όλοι τις πρώτες θέσεις όπως νομίζεις, αλλά και ακόμη αυτοί που τις κυνηγάνε το βλέπουν το θέμα πιο χαλαρά.


Σωστός ο γιατρός.....
παιδιά δεν θα σχολιάσω αν κάποιος έχει δίκιο ή άδικο, το σίγουρο είναι οτι ως τώρα χαλάμε τις καρδιές μας άρα και την διασκεδαστική ατμόσφαιρα των trail ride.
RELAX... :beer:
πάντα φιλικά
[quote]
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Αμαν ΠΙΑ!

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Σεπ 2005, 18:15

Ρε παιδιά… Πάλι ξεφύγαμε;

Πώς όλα τα υπόλοιπα Έπαθλα και τις ημερομηνίες τους κρατούν και δε συμπίπτουν μεταξύ τους;


Απλό… Όταν έγινε η «μοιρασιά», εκείνο το απόγευμα στη λέσχη της Εκάλης, η επιλογή των ημερομηνιών από τις λέσχες ήταν τέτοια που ουσιαστικά δεν άφηναν κενό λογική ημερομηνία για το κύπελλο που ΔΕΝ είχε ακόμα ανακοινωθεί.

Μάλιστα μερικοί οργανωτές, εκμεταλλευόμενοι την ευκαιρία, του ότι οι αγώνες Trail Ride Raid δεν θα μπορούσαν να ανήκουν στο έπαθλο, είπαν να «αποτελειώσουν» το θέμα, «κλείνοντας» και μερικούς ακόμα αγώνες μετά τα 24ώρα που είχαν αναλάβει.

Η ΕΘΕΑ είχε ήδη ενημερώσει ότι το έπαθλο αντοχής, θα μπορούσε να γίνει και να μετρήσει με τρεις αγώνες 24ώρους.

Όμως αυτό δεν έφτανε, έπρεπε ή τα Trail Ride Raid να εξαφανιστούν, ή οι κανονισμοί των Trail Ride Raid, να περιοριστούν:

- Καμιά προδιαγραφή για Road book – η ποιότητα στοιχίζει
- Κανένας περιορισμός στο ποσοστό ασφάλτου – που να τρέχουν τώρα να βγάζουν διαδρομές
- Κανένας περιορισμός στην έκδοση αποτελεσμάτων – πάλι κόστος για να βγαίνουν στην ώρα τους
- Χαμηλές ΜΩΤ μέχρι 30χλμ (άσχετα αν οι ΜΩΤ σε άλλα παιχνίδια πχ Enduro, 24ώρα κλπ πέρσι και φέτος τελικά ανέβηκαν πιο ψηλά, από τους ίδιους!_
- Μικρές ειδικές κάτω από 40 χιλιόμετρα – θυμάστε τι είχε γίνει γιαυτό το θέμα στη συνάντηση στον ανθό; (αλλά και πάλι οι ίδιοι έκαναν – κάνουν φέτος μεγάλες ειδικές)
- Δυνατότητα χρήσης πχ καθισμάτων και ζωνών ακόμα και στην απλή κατηγορία (αλλιώς πως θα βγάλουν χρήματα οι πωλητές;), παρόλο που γνωρίζουν ότι αυτό είναι ουσιαστικό πλεονέκτημα σε ένα απλό 4Χ4
- Απαίτηση για υψηλό κόστος συμμετοχής και μάλιστα επιβεβλημένο σε όλους τους οργανωτές, ακόμα και αν το κόστος διεξαγωγής του αγώνα είναι μικρότερο (πρέπει φαίνεται να περισσεύουν κάθε φορά 8000-10000 ευρώ για να γίνει το παιχνίδι επικερδές)
- Περιορισμό στα Trail Ride Raid σε παιχνίδια και όχι αγώνες (πουλάει καλύτερα!)
- Ελευθερία στους κανονισμούς (ο καθένας να κάνει ότι θέλει..) – ακόμα και κανονικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος – χωρίς κανείς να σκεφτεί τι χρειάζεται το τετρακίνητο τότε;
- Ο οργανωτής να μην είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσει εγκεκριμένα όργανα
- Να μην παραδίδει ο οργανωτής το Road Book στην ΕΘΕΑ για το αρχείο
- Το θέμα CCR έπρεπε να «ξεχαστεί» γιατί δεν ήταν επικερδές!
- ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Πλήρης αδιαφορία για τις μοτοσυκλέτες! Ούτε δυο λεπτά δεν αφιέρωσαν για να ακούσουν κάτι γι’ αυτές – ουσιαστικά μόνο πρόβλημα θα τους δημιουργούσαν. «Μα αφήστε να σας πούμε δύο λέξεις για αυτές!» - «Άστο για άλλη φορά ήταν η απάντηση!»

Έτσι «αποφάσισαν» να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη δουλειά που είχε γίνει για να εδραιωθούν οι αγώνες Trail Ride Raid το 2004, να τους κουτσουρέψουν, να αντιγράψουν (λανθασμένα και αυτό!) τον κανονισμό τους, τα έντυπα συμμετοχής τους κ.α., ρίχνοντας στον Καιάδα τις μοτοσυκλέτες και καπηλεύτηκαν την ονομασία του παιχνιδιού, παραβλέποντας ακόμα και αυτή την ερμηνεία της ονομασίας: Trail Ride -> βόλτα με άλογο και στην εποχή μας βόλτα με μοτοσυκλέτα!

Όταν ανακοινώθηκε το κύπελλο, αργά στην αρχή της χρονιάς, (μετά το Αττικό Trail Ride) ανακοινώθηκαν παράλληλα και κάποιες οριακές ημερομηνίες, γνωρίζοντας ότι πιθανόν να υπήρχε πρόβλημα, ειδικά με αυτές πριν το καλοκαίρι.

Όμως δυστυχώς, έχοντας να καλύψει αρκετές παραμέτρους, ο οργανωτής, αναγκάστηκε σε αλλαγή. Κακώς θα μου πείτε – ΝΑΙ – αλλά να είστε σίγουροι ότι δε γινόταν αλλιώς.

Τελικά ακόμα και οι ημερομηνίες που είχαν με σιγουριά εξασφαλιστεί (για τους τελευταίους τρεις αγώνες) άλλαξαν και αυτές!

Γιατί; Γιατί – όπως εξήγησε και ο Doc αλλού, η λέσχη της Πάτρας που ΗΘΕΛΕ να κάνει ένα αγώνα, δε δεχόταν την αρχική ημερομηνία, για λόγους καιρού, σκόνης, ζέστης κλπ και ήθελε να γίνει στις 25/9.
ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕ και αυτή η ημερομηνία!

Ύστερα ήρθε η ΕΛΠΑ που αποφάσισε να ανακαλέσει την αρχική άδεια για τις 25 στην Πάτρα (άσχετα αν δε συνέπιπταν οι διαδρομές και παρόμοια περίπτωση είχαμε πέρσι στη Ρούμελη, με άλλο αγώνα του Π.Π.Ρ.)

Οπότε τώρα άλλαζε ΚΑΙ ο χώρος διεξαγωγής και θα γινόταν στην Εύβοια.
Δεν ήταν πρώτη φορά, που ένας αγώνας του επάθλου περιπέτειας, θα συνέπιπτε με ένα Trail Ride Raid. ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ, αφού έχουν διαφορετικό κοινό.

Όμως η Εκάλη αποφάσισε να κάνει τον αγώνα enduro και όχι Adventure (έτσι και αλλιώς δεν της βγήκε την προηγούμενη φορά), οπότε ο DOC, έχοντας καλή διάθεση, είπε να της ελευθερώσει την ημερομηνία (κάτι που δεν έκανε η ίδια για τον αγώνα στο Πήλιο με το Trial, παρά την αρχική διαβεβαίωση της…), με αυτή τις 18/9.
Έτσι η οργάνωση βρέθηκε στη θέση «και κερατάς και δαρμένος» μια και υπάρχει και η γκρίνια και όλα αυτά γιατί προσπάθησε να μην «πειράξει» κανένα.

Δε φτάνει όμως αυτό, ακόμα και για τον αγώνα του Νοεμβρίου, ΠΑΛΙ ΓΚΡΙΝΙΑ!

Διάολε! Εκεί όμως δε βλέπω να γκρινιάζετε γιατί δε σώθηκε το Διεθνές Baja, τώρα το θέμα είναι το Έπαθλο Αντοχής και τα Rally 4X4 και μάλιστα για την υπερβολή της υπερβολής!

Θα μου πεις ότι αν οι αγώνες ήταν σε άλλη ημερομηνία, τότε θα μπορούσε κάποιος (από τους 8-10 του κυπέλλου ραλλυ) να τρέξει και στο έπαθλο αντοχής.

ΝΑΙ έτσι είναι…. Γιατί δε συζητάτε την μεταφορά –λοιπόν- του αγώνα Ραλλυ 4Χ4 σε κάποιον άλλο; Τα Trail Ride Raid τι σας φταίνε;

Μήπως θυμάστε τον ΠΟΛΕΜΟ που ξεκίνησαν μερικοί, λίγες μέρες πριν από τον πρώτο αγώνα στην Εύβοια, με ΔΑΚΡΥΒΡΕΧΤΑ post για το μέλλον των αγώνων, τη ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗΣ, φήμες για το ότι τα οχήματα δεν είναι ασφαλισμένα (!!!!), τις κατά λάθος «παραβλέψεις» στη μετάφραση από τα Αγγλικά κανονισμών της FIA και άλλες παπαριές γραμμένες με τέτοιο τρόπο ώστε ο κάθε άσχετος να νομίζει ότι μπήκαν οι οχτροί και μας παίρνουν την Αθήνα; Και ναααα το δάκρυ ... κορόμηλο.... :-)

Μέχρι και φήμη βγάλανε ότι θέλουμε (λέει) να καταργήσουμε το κύπελλο Rally 4X4... Αααα.. πόσο ανεγκέφαλοι είναι μερικοί...

Γνωρίζεις Jdelis, ότι έφτασε κάποιος – μέλος λέσχης, οργανωτής – σε σημείο να πει, μπροστά σε κόσμο –και σε σένα- ότι «Να, ξέρεις, όταν ξεκινήσαμε, θέλαμε να βγούμε μπροστά από την Εκάλη και το Περιστέρι και ενώ κάναμε τα σχέδια μας, μας βγήκες εσύ από το πλάι και αναγκαστήκαμε να κάνουμε τα πάντα για να σε υποσκελίσουμε. Τώρα που καταλάβαμε ότι έχεις διαφορετικούς στόχους δεν μας πειράζει – εμείς θέλουμε να κάνουμε παιχνίδια και εσύ αγώνες» και με κούφανε!

Έκανε κάποιος άλλος ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, αυτό που έκανε ο DOC φέτος;
Μέχρι και για το κόστος συμμετοχής γκρινιάζουν μερικοί – αν είναι δυνατόν – τι στιγμή που ... καλά – καλά ούτε σε μονοήμερους αγώνες δεν πληρώνουν όσα στον ΔΙΗΜΕΡΟ του Νοεμβρίου!

Αυτό που μου θυμίζει η κατάσταση είναι κάτι που λέγανε στο στρατό.

Αν δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ δεν κάνεις ΛΑΘΗ!
Αν δεν κάνεις ΛΑΘΗ – ΠΡΟΑΓΕΣΑΙ!
Συνεπώς αν δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ – ΠΡΟΑΓΕΣΑΙ!

ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΣΗ ΓΡΙΝΙΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;
Κάθε φορά στον τερματισμό το 98% των αγωνιζομένων είναι γελαστό και ευχαριστημένο. Ο στόχος είναι αυτό να γίνει 99% - το 100% ας το αφήσουμε γιαυτούς που πουλάν φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες!

ΟΥΦ!
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 05 Σεπ 2005, 18:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 80 επισκέπτες