Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Τις θα μας άρεσε περισσότερο;

Πρωτάθλημα Rally 4X4 με την σημερινή του μορφή.
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Πρωτάθλημα Rally Raid στα πρότυπα των Cross Country Rally.
7
78%
Δεν υπάρχει "χώρος" για τέτοια πράγματα στην χώρα μας.
2
22%
 
Σύνολο ψήφων : 9

Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Αύγ 2005, 00:15

Με αφορμή τα λόγια του superspy:

"Ακόμα και τώρα που ο νέος κανονισμός για το 2006 είναι υπό έγκριση οι ημερομηνίες για το πιθανόν πρωτάθλημα Rally Raid 2006 – δεν μπορούν να οριστικοποιηθούν – έχουν προτεραιότητα το πρόγραμμα Rally 2006 και Enduro 2006. Τι να κάνουμε; Θα περιμένουμε! "

είπα ν' ανοίξω αυτό το θέμα για όσους ενδιαφέρονται.

Σπύρο, μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το πιθανό αυτό πρωτάθλημα;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Δημοσίευσηαπό doc » 30 Αύγ 2005, 20:40

tazmania έγραψε:Σπύρο, μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το πιθανό αυτό πρωτάθλημα;


Sorry που σου απαντάω εγώ, αλλά κάθε πράγμα στο καιρό του!
Ετοιμάζεται...
Κάτσε να δούμε πως θα πάει το φετεινό!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Αύγ 2005, 20:44

doc έγραψε:
tazmania έγραψε:Σπύρο, μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το πιθανό αυτό πρωτάθλημα;


Sorry που σου απαντάω εγώ, αλλά κάθε πράγμα στο καιρό του!
Ετοιμάζεται...
Κάτσε να δούμε πως θα πάει το φετεινό!


Δεν πειράζει που απαντάς εσύ :D Μάλλον καλό είναι, σημαίνει ότι μου μιλάς ακόμα :wink:

ΟΚ, υπομονή και αναμονή για οτιδήποτε νεότερο. Ας εκφράσουν τις απόψεις τους και οι συμμετέχοντες :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Αύγ 2005, 23:50

tazmania έγραψε:...

Σπύρο, μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το πιθανό αυτό πρωτάθλημα;


Σύντομα, θα ανακοινωθούν κάποιες αρχικές πληροφορίες, πρέπει να ολοκληρωθούν μερικές διαδικασίες ακόμα....
Ο τεχνικός κανονισμός - που θα είναι ξεχωριστός πλέον απο το γενικό κανονισμό θα ολοκληρωθεί μετά τις 11/12 που θα γίνουν οριστικές και γνωστές και σε εμάς απο τη FIA οι αλλαγές για το 2006.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Αύγ 2005, 00:18

superspy έγραψε:
tazmania έγραψε:...

Σπύρο, μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το πιθανό αυτό πρωτάθλημα;


Σύντομα, θα ανακοινωθούν κάποιες αρχικές πληροφορίες, πρέπει να ολοκληρωθούν μερικές διαδικασίες ακόμα....
Ο τεχνικός κανονισμός - που θα είναι ξεχωριστός πλέον απο το γενικό κανονισμό θα ολοκληρωθεί μετά τις 11/12 που θα γίνουν οριστικές και γνωστές και σε εμάς απο τη FIA οι αλλαγές για το 2006.



Σπύρο, μιλάμε για "καθαρό" Rally Raid πια; Για κατηγορίες στα πρότυπα της FIA; Σκοπός είναι ν' ακολουθηθούν κατά γράμμα οι κανονισμοί της FIA;

Όπου μπορείς απαντάς.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Δημοσίευσηαπό superspy » 31 Αύγ 2005, 00:25

tazmania έγραψε:
superspy έγραψε:
tazmania έγραψε:...

Σπύρο, μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το πιθανό αυτό πρωτάθλημα;


Σύντομα, θα ανακοινωθούν κάποιες αρχικές πληροφορίες, πρέπει να ολοκληρωθούν μερικές διαδικασίες ακόμα....
Ο τεχνικός κανονισμός - που θα είναι ξεχωριστός πλέον απο το γενικό κανονισμό θα ολοκληρωθεί μετά τις 11/12 που θα γίνουν οριστικές και γνωστές και σε εμάς απο τη FIA οι αλλαγές για το 2006.



Σπύρο, μιλάμε για "καθαρό" Rally Raid πια; Για κατηγορίες στα πρότυπα της FIA; Σκοπός είναι ν' ακολουθηθούν κατά γράμμα οι κανονισμοί της FIA;

Όπου μπορείς απαντάς.


Οι κατηγορίες 4Χ4 και 4Χ4 Raid θα διατηρηθούν και γενικά θα υπάρχουν πάντα. Φυσικά με ΜΩΤ.
Ο τεχνικός κανονισμός θα γίνει .... πιο πολύ "κανονισμός" - μια ιδέα θα πάρετε απο την πρώτη συμπληρωματική εγκύκλιο Raid 2005, που θα βγεί σύντομα με διευκρινήσεις για την 4Χ4.

Στα 4Χ4 Rally ο στόχος είναι οι κατηγορίες να γίνουν FIA. Φυσικά αυτό δε γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη, δηλαδή για το 2006, θα ισχύσει (σε γενικές γραμμές) ο κανονισμός της FIA με κάποιες.... ελαφρύνσεις....

Όμως οι τελικοί τεχνικοί κανονισμοί για τα 4Χ4 Rally (Τ1, Τ2 FIA) θα ανακοινωθούν απο την ίδια το Δεκέμβριο...

Όταν έχω νεότερα θα ενημερώσω.....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Δημοσίευσηαπό doc » 31 Αύγ 2005, 17:27

tazmania έγραψε:Δεν πειράζει που απαντάς εσύ :D Μάλλον καλό είναι, σημαίνει ότι μου μιλάς ακόμα :wink:


Μα καλά! Τρελός είσαι???? Πως σου πέρασε απ'το μυαλό ότι δεν σου μιλάω?????????
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Πρωτάθλημα Rally Raid 2006?

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Αύγ 2005, 21:26

doc έγραψε:
tazmania έγραψε:Δεν πειράζει που απαντάς εσύ :D Μάλλον καλό είναι, σημαίνει ότι μου μιλάς ακόμα :wink:


Μα καλά! Τρελός είσαι???? Πως σου πέρασε απ'το μυαλό ότι δεν σου μιλάω?????????


Δεν μου πέρασε από το μυαλό. Πλάκα κάνω :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Αύγ 2005, 21:47

Σε κάθε περίπτωση, φροντίστε να ανακοινωθεί όσο το δυνατόν νωρίτερα η προκήρυξη και ο τεχνικός κανονισμός και φροντίστε να μην αλλάζουν οι ημερομηνίες των αγώνων στα μέσα της χρονιάς.

Λάβετε, επίσης, σοβαρά υπόψη ότι απευθύνεστε σ' ένα κοινό το οποίο μπορεί να θέλει ν΄ ακολουθήσει και το Έπαθλο Αντοχής ή και το κύπελλο Rally 4X4, εάν αυτό υπάρξει του χρόνου με την σημερινή του μορφή. Μην γίνει όπως φέτος, που τα Rally ήρθαν μόνο στον αγώνα που μέτρησε στο κύπελλό τους. Αλήθεια Σπύρο, συζητιέται το ενδεχόμενο του χρόνου να μην υπάρξει κύπελλο Rally 4X4 αλλά μόνο Rally Raid;
Τελευταία επεξεργασία από tazmania και 05 Σεπ 2005, 19:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Αύγ 2005, 22:58

Αλήθεια, σκοπεύει κάποιος από τους φετινούς συμμετέχοντες να φτιάξει αυτοκίνητο για να τρέξει το 2006 στην κατηγορία Rally;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Σεπ 2005, 23:20

Άλλη μια ερώτηση. Οι αγωνιζόμενοι δεν πρέπει να συμμετέχουν με κάποιο τρόπο στην κατάρτιση των νέων κανονισμών για τα Rally?
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Rally Raid 2006;

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Σεπ 2005, 17:45

Χτυπάει το τηλέφωνο.
45+ λεπτά αργότερα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι αρκετοί από το χώρο των 4Χ4, έχουν παρασυρθεί από φήμες (για οργανωτές, για κανονισμούς, για τα Cross Country Rally κα.)

Ευτυχώς ο άνθρωπος που μίλησα δεν ανήκει σε αυτούς. Έχοντας όμως ακούσει διάφορα, γύρω από τα Rally Raid 4X4, προτίμησε να επικοινωνήσει και να συζητήσει, αντί να μπει και αυτός στο παιχνίδι του «Ράδιο Αρβύλα!»

Διευκρίνιση: Το πιο κάτω κείμενο δεν αφορά τις κατηγορίες 4X4 και 4X4 Raid!

Α. Τα Rally Raid, είναι κάτι διαφορετικό από το κύπελλο 4Χ4 Rally.
Εξηγώ:

Το κύπελλο 4Χ4 Rally, ακολουθεί κάποιους αγώνες του Π.Π.Ρ. σαν ουραγός, κάνοντας μικρές (από 9-30 χιλιόμετρα) επαναλαμβανόμενες κλειστές ειδικές διαδρομές με συνολικό μήκος αγώνα που συνήθως κυμαίνεται στα 100χλμ.
Οι διαδρομές, έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα αυτοκίνητα δρόμου και όχι τετρακίνητα, έτσι γενικά γίνονται σε φλαταδούρες, που απαιτούν ταχύτητα και ευελιξία.

Τα αυτοκίνητα πρέπει να προετοιμαστούν για μέγιστη απόδοση και λιγότερο για αντοχή. Έτσι και αλλιώς τα τετρακίνητα δεν μπορούν να ταλαιπωρηθούν, ουσιαστικά σε τέτοιους αγώνες – εξαιρούνται τα «έβγα» πάντα.

Οι συμμετέχοντες, έχουν τη δυνατότητα να κάνουν δοκιμές μερικές μέρες πριν τον αγώνα και να κρατήσουν σημειώσεις, («γραφτά»). Ο συνοδηγός την ημέρα του αγώνα «διαβάζει» την ειδική και δεν «πλοηγεί». Ο οδηγός κάνει όλη τη δουλειά, πρέπει να είναι απόλυτος στις επιδόσεις, με ακρίβεια στους χειρισμούς με υψηλές ταχύτητες.
Το σύνολο, πρέπει να αποδείξει τη μέρα του αγώνα πόσο καλά έμαθε το μάθημά του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμμετοχή των 4X4 στα Rally, ήρθε σαν μια λύση ανάγκης, μια και μέχρι πρότινος δεν υπήρχαν «ειδικοί» αγώνες για αυτά, που να τα στηρίζουν για ένα κύπελλο.

Τα Cross Country Rally, απ’ την άλλη είναι τελείως διαφορετικό «παιχνίδι».
Στη αρχή ξεκίνησε, σαν μεγάλες εκδρομές, κάτι που ουσιαστικά προσέλκυσε αρκετό κόσμο.
Κάποια στιγμή, άρχισαν τα στοιχήματα του είδους:
«-Εγώ έφτασα πιο νωρίς σήμερα !»
«– Αύριο δεν θα μπορέσεις….!»
Σύντομα άρχισαν να «παίζουν» τα πρώτα αποτελέσματα και τα Cross Country Rally είχαν γεννηθεί!

Εδώ οι ειδικές είναι μεγάλες και ανοικτές, γίνονται σε κάθε είδους έδαφος, από τα γκρέμια της Τουρκίας, στις αχανείς εκτάσεις της Αφρικής και τα πυκνά δάση της Ευρώπης.
Το 2000 πέρασε και από την Ελλάδα ένας αγώνας του Π.Π.Α., το Master Rally, κάνοντας δύο μεγάλες ειδικές στα βουνά της Πατρίδος μας!

Ευνοούνται φυσικά οι τετρακίνητες, σκληροτράχηλες κατασκευές, με κύριο μέλημα την αξιοπιστία, την άνεση και ακολούθως την ταχύτητα.
Ο συνοδηγός είναι ο ηγέτης εδώ. Δοκιμές δεν υπάρχουν. Λάθη πλοήγησης χάνουν ένα αγώνα.
Το Road book είναι αναλυτικότερο και πιο κατανοητό. Ο οδηγός προσπαθεί να είναι έτοιμος πάντα για το αναπάντεχο – εμπόδιο, κίνηση, δύσκολη διαδρομή – ποτέ δε ξέρει τι θα βρει πίσω από την επόμενη στροφή, λοφάκι κ.α. Δεν παίζει πρωταρχικό ρόλο η ταχύτητα. Τι νόημα έχει να πηγαίνεις γρήγορα προς τη λάθος κατεύθυνση; Η διαδρομή δεν είναι φυλαγμένη, οπότε οδηγείς λογικά και … προσπαθείς να μην χαθείς.
Φυλάς το όχημα σου για να φτάσεις στο τέρμα.

Από τα πρώτα βήματα των CCR η FIA, δημιούργησε ξεχωριστούς κανονισμούς (τεχνικούς και γενικούς).
Τι νόημα θα είχε για τα Rally η αναφορά του άρθρου 2.1 των CCR: A windscreen is optional. (!!)
Και ακόμα: The use of tyres intended for motor cycles is forbidden. (!!!)

Φαντάζεστε ένα Mitsu Evo, χωρίς παρμπρίζ και με τέσσερα Michelin Desert 18’’ να προσπαθεί να στρίψει σε μια κατηφορική φλατ, φουρκέτα;

Άλλο τα Rally και άλλο τα Cross Country Rally – Rally Raid. Σημαντικό είναι ότι και τα πληρώματα είναι διαφορετικά. Ακόμα και κορυφαίου επιπέδου οδηγοί των Rally, που έχουν προσπαθήσει να πάνε σε Rally Raid τα βρίσκουν σκούρα και το ανάποδο.

Οι των rally, έχουν συνηθίσει να αγωνίζονται σε ιδανικές συνθήκες, σε κλειστές διαδρομές που έχουν δοκιμάσει και γράψει με λεπτομέρεια και χρησιμοποιούν όλο το δρόμο, ώστε να πετύχουν τον απόλυτο χρόνο.

Οι των Rally Raid, έχουν συνηθίσει να αγωνίζονται κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, γνωρίζοντας ότι το service τους δεν τους περιμένει σε 30-50 χιλιόμετρα, αλλά μετά από εκατοντάδες ή στον τερματισμό.
Οδηγούν πάντα σε ανοικτές διαδρομές και φροντίζουν να σέβονται τον ΚΟΚ (αλλιώς οι ποινές είναι μεγάλες). Δεν χρησιμοποιούν όλο το δρόμο, δεν ξέρουν τι τους περιμένει μετά από κάθε στροφή.

Οι μεν στον αγώνα των δε – και αντίθετα – σπάνια τα καταφέρνουν.

Β. Ο φετινός γενικός κανονισμός των Trail Ride Raid είναι πολύ κοντά στους διεθνείς κανονισμούς, αλλά ταυτόχρονα υποστηρίζει και τα απλά τετρακίνητα. Αυτό, όπως έχουμε ξαναπεί είναι κάτι που θα το διατηρήσουμε.

Για τα επόμενη χρονιά, ύστερα και από προτροπή της ΕΘΕΑ, ο στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί στα Rally Raid, αυτούσιος ο τεχνικός κανονισμός της FIA για την κατηγορία 4Χ4 Rally και εκτενέστερος τεχνικός κανονισμός για τις 4Χ4 και 4Χ4 Raid.

Είναι καλό να μπουν επιτέλους κάποιες βάσεις. (το κύπελλο 4Χ4 Rally προσπαθεί να ακολουθήσει μόνο κάποιες προδιαγραφές ασφαλείας. Τα περισσότερα αυτοκίνητα ανήκουν σε κατηγορίες που έχουν καταργηθεί.)

Η μη ύπαρξη τεχνικών κανονισμών, δεν οδηγεί πουθενά, μια και ακόμα και αν ήθελε κάποιος να ξεκινήσει στο χώρο των 4Χ4 Rally, τι να φτιάξει; Σε ποια κατηγορία ανήκει; Τι θα έχει να συναγωνισθεί; Η τωρινή κατάσταση λειτουργεί αντίθετα.

Ο στόχος είναι τα Rally Raid να έχουν ξεκάθαρους – σύμφωνα με τη FΙΑ κανονισμούς, με μερικές μικρές παραχωρήσεις. Για το παιχνίδι του Κυπέλλου Rally 4Χ4 (με τη σημερινή του μορφή) δεν μπορούμε να πούμε κάτι. Αρμόδια είναι η ΕΘΕΑ.


Γ. Στους κανονισμούς της FIA για CCR, μπορούν να συμμετέχουν είτε ομολογκαρισμένα αυτοκίνητα (Τ2) , είτε πρωτότυπα (Τ1) – τα φορτηγά είναι Τ4!

Τα αυτοκίνητα μπορεί να είναι ατμοσφαιρικά βενζίνης ή και με turbo αν είναι πετρελαιοκίνητα. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει περιοριστής στην εισαγωγή ανάλογα με τα κυβικά, το καύσιμο και την ομάδα.


Ένα από τα πρώτα προβλήματα που προκύπτει, είναι ότι τα περισσότερα από τα τετρακίνητα που υπάρχουν στην Ελλάδα και οι ιδιοκτήτες τους, ενδιαφέρονται να μπουν στο παιχνίδι των rally raid, ΔΕΝ έχουν homologation.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς:

6.2 Standard vehicles which are not or no longer homologated in Group T2 may be authorised to take part in Group T1 with a T2 safety and preparation level.

Ουσιαστικά, σύμφωνα με την παραπάνω παράγραφο, οποιοδήποτε τετρακίνητο θέλει, μπορεί να ακολουθήσει τις προδιαγραφές προετοιμασίας (θέματα ασφαλείας και βελτιώσεων) της κατηγορίας Τ2 (Αυτοκίνητα παραγωγής) και να συμμετάσχουν στην κατηγορία T1 (Πρωτότυπα).

Γιατί κάποιος να θέλει να ετοιμάσει ένα αυτοκίνητο T2 και όχι T1;
Ουσιαστικά το κόστος προετοιμασίας είναι οικονομικότερο και μέχρι και φέτος (2005) είναι προαιρετική η χρήση ρεζερβουάρ ασφαλείας (FT3, FT3.5 & FT5), του οποίου το κόστος είναι σεβαστό (2000-4000 ευρώ)
Η χρήση του είναι υποχρεωτική για την T1 (πρωτότυπα) και αυτό είναι κάτι που δεν αλλάζει.
Γίνονται προσπάθειες ώστε η χρήση του να μην απαιτηθεί για τουλάχιστον για το 2006 από τα T2.

Ένας ακόμα λόγος είναι το υποχρεωτικό ελάχιστο βάρος των T1 που… ανάλογα με τα κυβικά του τετρακίνητου σας, μπορεί να σας υποχρεώσει σε «αύξηση βάρους», ενώ στην T2 ελάχιστο βάρος είναι αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής, συν κάποια κιλά παραπάνω για τον εξοπλισμό ασφαλείας κλπ.


Κανονισμός T1: Πρωτότυπα -> http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... Art285.pdf

Κανονισμός T2: Αυτοκίνητα παραγωγής -> http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... Art284.pdf


Δ. Πώς πρέπει να ξεκινήσω σωστά την ετοιμασία για την κατηγορία 4X4 Rally;
Διαλέξτε ένα όχημα (το αγαπημένο σας!). Αν έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός, ακόμα καλύτερα!
Πρώτο στάδιο: Roll Cage. Η ραχοκοκαλιά ασφαλείας του τετρακίνητου σας. Προσοχή, οι κανονισμοί Roll Cage για τα 4Χ4 CCR, έχουν μερικές μικρές διαφορές σε σχέση με τα Roll Cage των συνηθισμένων Rally.
Δεύτερο στάδιο: Εγκεκριμένο σύστημα ασφαλείας, πρέπει να είναι σύμφωνο με την εγκύκλιο 16, της FIA
Τρίτο στάδιο: Εγκεκριμένα καθίσματα και ζώνες… 8853/98 και 8854/98 για τις ζώνες. Τα καθίσματα μπορεί να είναι του κατασκευαστή (για την Τ2 & Τ4) ή κάποια εγκεκριμένα από τη λίστα της FIA 8855/1999 τα οποία θα τοποθετήσετε με τις βάσης στήριξης του συγκεκριμένου καθίσματος.
Τέταρτο στάδιο: Γενικές διατάξεις ασφαλείας, διακόπτες, συστήματα φρένων, σωληνώσεις καυσίμου κ.α.
Υπόλοιπα στάδια: Εξέλιξη του αυτοκινήτου στα πλαίσια των κανονισμών

Γενικές προδιαγραφές ασφαλείας FIA CCR: -> http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... Art283.pdf
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Rally Raid 2006;

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Σεπ 2005, 00:04

superspy έγραψε:Χτυπάει το τηλέφωνο.
...


Παρά το ότι οι απαντήσεις οφείλονται στο τηλέφωνο και όχι στις ερωτήσεις μου, ευχαριστώ πολύ.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 09 Σεπ 2005, 09:26

Να πω και εγώ την γνώμη μου η οποία βασίζεται στη Ελληνική πραγματικότητα, (οικονομική και χρονική), και τις διαθέσιμες διαδρομές.

Πιστεύω ότι οι κανονισμοί και οι κατηγορίες πρέπει να είναι διαμορφωμένοι ώστε να περιλαμβάνουν όλους όσους θέλουν να συμμετέχουν σε ένα "αγώνα" και σε ένα "αγώνα διασκέδαση".

Ανάλογα με το είδος αντιστοιχεί και το κόστος συμμετοχής, (αυτοκίνητο - προετοιμασία κ.λ.π.)

Αρα πρέπει να διατηρηθούν οι κατηγορίες στα 4x4 όπως υπάρχουν και να συμπληρωθούν από πιιο "αγωνιστικές". Με τις ΜΩΤ και άλλα παρεμφερεί είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε λύση.

Στις μοτο προτείνω να προστεθεί η κατηγορία Μεγάλα On-Off.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Σεπ 2005, 19:12

Για να καταλήξουμε κάπου, έτσι όπως το βλέπω το 2006 θα προταθούν στην ΕΘΕΑ:

1. Κύπελλο Rally 4X4 με τους κανονισμούς που υπάρχουν μέχρι σήμερα.
2. Κύπελλο Rally Raid με τους κανονισμούς της FIA για τα CCR.

Ο κάθε αγωνιζόμενος, επιλέγει και ακολουθεί ένα ή και τα δύο.

Σπύρο, διόρθωσέ με εάν κάνω λάθος. Άντε, για να ετοιμάσουμε και κανένα αυτοκίνητο :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες