Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγώνες T.R. & Κατηγορίες.

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Ιούλ 2005, 21:59

Kounelis έγραψε:Το τελευταίο Trial Ride-Raid στο οποίο συμμετείχα ήταν του Ιανουαρίου στην Αττική, οπότε ίσως έχω χάσει αρκετά επεισόδια από τότε για να έχω καλή εικόνα του θεσμού. Η αλήθεια είναι πως έχω ακούσει από αρκετά πληρώματα πως η κατάσταση πηγαίνει προς την απόλυτη ταχύτητα.

Θα ήθελα πάντως να τονίσω την ανάγκη ύπαρξης ενός θεσμού (δεν ξέρω αν θα έπρεπε να ξεκινήσουμε καινούργιο τόπικ). Αν κάποιος το δει από την ευρεία του σκοπιά, οι δύο θεσμοί είναι αρκετά κοντά και πιστέυω πως δεν υπάρχει το κοινό να υποστηρίξει και τους δύο θεσμούς. Η χαρά σε αυτούς τους αγώνες είναι να είσαι μέσα στο αυτοκίνητο. Τα τζιπ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΑΤΗ και κανένας μεγάλος χορηγός δεν πρόκειται να έρθει. Τα χρήματα που θα υποστηρίζουν αυτούς τους αγώνες θα είναι τα χρήματα από την συμμετοχή, οπότε καλό θα είναι οι αγωνιζόμενοι να έχουμε ισχυρό λόγο για το τι θέλουμε. Και όπως έχει ξαναειπωθεί, μετά τον αρχικό ενθουσιασμό, οι συμμετοχές θα σταθεροποιηθούν. Καλύτερα λοιπόν ένας θεσμός με 50-70 συμμετοχές ανά αγώνα και 7-8 αγώνες τη χρονιά παρά δύο θεσμοί με 25-30 συμμετοχές και 6 αγώνες τη χρονιά. Και είμαι σαφώς υπέρ του να υπάρχουν και δίτροχοι μαζί μας.

Σχετικά με τα βοηθήματα, και εγώ συμφωνώ πως ένα laptop δεν προσφέρει πολλά, αλλά ένα terratrip σίγουρα ξεκουράζει κατα πολύ τον οδηγό. Δεν είναι εύκολο όλο το βράδυ να προσπαθείς να δεις και να μηδενίζεις τον μερικό χιλιομετρητή!

Καλή Κυριακή,

Μάριος Δ. Κουνέλης


Σίγουρα η χαρά είναι να είσαι μέσα, αλλά όχι ότι δε προσφέρουν θέαμα. Ακόμα και στα rally, που υπολείπονται κατά πολύ των άλλων αυτοκινήτων, πολύς είναι ο κόσμος που περιμένει να τα δει. Άλλα είναι τα προβλήματα που δεν αφήνουν χορηγούς να επενδύσουν και πρώτα πρώτα το ότι οι αγώνες δεν καλύπτονται από τον τύπο, εκτός του 4Χ4 magazine και μερικών γραμμών στα υπόλοιπα και όχι όλα, και την τηλεόραση, εκτός από κάποιων μικρών κομματιών που παίζει το Nova (SS) και πάλι όχι σε όλους τους αγώνες. Έτσι κι αλλιώς, αγώνες τέτοιου τύπου δεν προσφέρονται για θεατές και όσοι επενδύουν το ξέρουν αυτό.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 11 Ιούλ 2005, 09:35

Αρχίζω να ανησυχώ γιατί θα συμφωνήσω στα περισσότερα με τον Pajo! Πρέπει να φταίει η ζέστη. :twisted:

Pajo έγραψε:Πιστευω οτι τα raid θα επρεπε εκτος από κριτηρια επίδοσης, να εχουν κι ελαχιστες προδιαγραφες ασφαλειας (καθισματα/ζωνες/rollbar/κρανη(?)), κι ας μην ειναι FIA (για να ειναι οικονομικές). Nα τρεχουν με απιαστες ΜΩΤ γι αυτους που θελουν να τρεχουν σα rally αλλα δεν εχουν αυτοκινητο για την κατ.Rally και/ή δε μπορουν ή δε θελουν να καταλαβουν τον τροπο υπολογισμου ιδανικων χρόνων.

Τα 4x4 να τρεχουν με σβελτες αλλα εφικτες ΜΩΤ, κατι σαν "εισαγωγή" στο παιχνίδι.


Είχα προτείνει κάτι τέτοιο, με σκοπό η raid να αποτελεί τον προπομπό μιας rally κατηγορίας. Όπου οι προδιαγραφές να γίνουν "απαιτήσεις". Δηλ. όχι αν έχεις ένα μπάκετ να πηγαίνεις εκεί, αλλά να πρέπει να έχεις μπάκετ για να παίζεις με μεγαλύτερες ταχύτητες. Τώρα βλέπουμε να μεταφέρονται αμάξια στη raid χωρίς πραγματικό νόημα. Ένα Wrangler YJ πχ. (από τα πιο ακατάλληλα αυτοκίνητα για ταχύτητες) λόγω του μαμίσιου roll cage. Το οποίο το έχει γιατί είναι cabrio. Για μένα χάνουμε το νόημα, όπως παλιότερα με τα μεγαλύτερα ελαστικά.

Pajo έγραψε:Και σιγουρα να αλλαξει η "Γενική κατάταξη" με κριτηριο τις ποινες αφου οι ΜΩΤ ειναι διαφορετικές. Η να ειναι συμφωνα με τους απολυτους χρονους ή να μην υπαρχει καθόλου. Ετσι οπως ειναι τωρα, ενω εχει μεγαλύτερο "κυρος", είναι τελειως αναξιοκρατικη οπως διαμορφωνονται οι απαιτησεις των TRRR. Πανω σε αυτο θα παρακαλουσα να εκφρασουν τη γνωμη τους κι οι υπολοιποι εμπλεκομενοι.

Πολύ σωστό! Αφού οι στόχοι είναι διαφορετικοί δεν έχει νόημα η γενική. Δε μπορούμε να λέμε πως το RAV ας πούμε "κέρδισε" στη Θήβα, ενώ έχει κάνει τη διαδρομή σε 15 λεπτά παραπάνω από το πρώτο της raid. Φυσικά δε θέλω να μειώσω την επιτυχία των παιδιών, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να έχουν νόημα αν υπάρχουν. Αν αύριο τρέχουν rally με 50 ΜΩΤ θα τα βλέπουμε δηλ. στον πάτο της γενικής κι ας τερματίζουν κανένα μισάωρο πριν τους άλλους;
Στα trial με διαφορετικά εμπόδια ανά κατηγορία τι νόημα θα είχε μία γενική κατάταξη...;
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Ιούλ 2005, 10:43

Σχετικά με τη ΜΩΤ ανα κατηγορία και τη γενική, αυτό θα αλλάξει.
Όχι όμως φέτος.

Μαζί με άλλες αλλαγές, που έχουν ήδη προγραμματιστεί και θα ανακοινωθούν από Σεπτέμβριο, θα αφορούν το νέο κανονισμό του 2006.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Pajo » 11 Ιούλ 2005, 12:43

jdelis έγραψε:Αρχίζω να ανησυχώ γιατί θα συμφωνήσω στα περισσότερα με τον Pajo! Πρέπει να φταίει η ζέστη. :twisted:

Ενα κρυο ντους πριν μπεις στο φορουμ για να εισαι σε φορμα :lol:
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 11 Ιούλ 2005, 13:14

Kounelis έγραψε:Το τελευταίο Trial Ride-Raid στο οποίο συμμετείχα ήταν του Ιανουαρίου στην Αττική, οπότε ίσως έχω χάσει αρκετά επεισόδια από τότε για να έχω καλή εικόνα του θεσμού. Η αλήθεια είναι πως έχω ακούσει από αρκετά πληρώματα πως η κατάσταση πηγαίνει προς την απόλυτη ταχύτητα.

Μαριε, ειναι οντως ετσι.
Περισσοτερο η Θηβα και κυριως το Πηλιο ηταν προς την κατευθυνση της νικης λογω ταχυτητας (με προυποθεση τη σωστη πλοηγηση).
Αυτος αλλωστε ειναι και ο στοχος των οργανωτων και το δηλωναν απο την αρχή. Με αυτα τα δεδομένα, για τη διάκριση θα απαιτουνται εκτός του γρήγορου και αλάνθαστου πλοηγού, γρηγορος οδηγός αλλά ΚΑΙ γρήγορο και ανθεκτικό αυτοκίνητο (...και φυσικά και λίγη τυχη, οπως πάντα :wink: )
Οπότε, κατά τη γνώμη μου, θα απαιτουνται παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο τόσο επίδοσης όσο και ασφαλείας. Θεωρω οτι ενα "μαμα" και μαλιστα τεχνολογίας 15ετιας οπως τα δικα μας, μπορει να αποδειχτεί ανεπαρκές για τετοιου ειδους αγωνες.
Ας μη βιαζομαστε ομως. Ας δουμε τις αλλαγες του κανονισμού για το 2006 και αποφασιζουμε.

Βεβαια καλο θα ηταν να διευκρινιστουν καποια πραγματα στον ισχυοντα κανονισμο για να μην εχουμε τις δυσαρεστες καταστασεις του Πηλίου.

Γ.Xpηστακέας
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Ιούλ 2005, 19:25

superspy έγραψε:Σχετικά με τη ΜΩΤ ανα κατηγορία και τη γενική, αυτό θα αλλάξει.
Όχι όμως φέτος.

Μαζί με άλλες αλλαγές, που έχουν ήδη προγραμματιστεί και θα ανακοινωθούν από Σεπτέμβριο, θα αφορούν το νέο κανονισμό του 2006.


Μήπως θα έπρεπε τα πληρώματα να έχουν κάποιο λόγο όσον αφορά τις αλλαγές αυτές ή έστω μια κουβέντα πριν κατατεθούν;

Πολλοί έχουν παρουσιάσει και τεκμηριώσει ενδιαφέρουσες απόψεις.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Ιούλ 2005, 22:01

tazmania έγραψε:
superspy έγραψε:Σχετικά με τη ΜΩΤ ανα κατηγορία και τη γενική, αυτό θα αλλάξει.
Όχι όμως φέτος.

Μαζί με άλλες αλλαγές, που έχουν ήδη προγραμματιστεί και θα ανακοινωθούν από Σεπτέμβριο, θα αφορούν το νέο κανονισμό του 2006.


Μήπως θα έπρεπε τα πληρώματα να έχουν κάποιο λόγο όσον αφορά τις αλλαγές αυτές ή έστω μια κουβέντα πριν κατατεθούν;

Πολλοί έχουν παρουσιάσει και τεκμηριώσει ενδιαφέρουσες απόψεις.


Φυσικά tazmania....

Οι αγωνιζόμενοι στα Trail Ride – Raid, συμπληρώνουν έντυπα εντυπώσεων και προτάσεων στο τέλος των αγώνων και βρίσκονται σε επικοινωνία με την οργάνωση η οποία έχοντας υπόψη της την φιλοσοφία των Raid και τις απόψεις των αγωνιζόμενων σχεδιάζει μαζί με την ΕΛΠΑ, την επόμενη χρονιά :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 15 Ιούλ 2005, 10:27

Παιδιά καλημέρα,

Απ'ότι βλέπω είναι όλοι στις επάλξεις, μπροστά στα τερματικά !

Πιστεύω ότι οι απόψεις των αναβατών-πληρωμάτων θα σας (οργανωτές) είναι πολύ χρήσιμες το Σεπτέμβρη, προτείνω μία συνάντηση γιά επανακατάθεση εντύπου "απόψεων-προτάσεων-παραπόνων", μιά και κάθε αγώνας που περνά μας κάνει όλους πιό έμπειρους και κατασταλαγμένους.

Για το στήσημο μιάς τέτοιας συγκέντρωσης θα μπορούσε να βοηθήσει η πείρα σας ώς οργανωτές και οι επαφές σας με τους χορηγούς.

Σε μιά τέτοια συγκέντρωση θα μπορόυσε να γίνει συζήτηση επι του εντύπου και -ίσως- εκλογή εκπροσώπου αναβατών και πληρωμάτων για συμετοχή στο εξής σε τυχόν αποφάσεις !!!

Απορία: Μήπως όμως το χοντρύνουμε έτσι ???
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 18 Ιούλ 2005, 03:01

superspy έγραψε:
tazmania έγραψε:
superspy έγραψε:Σχετικά με τη ΜΩΤ ανα κατηγορία και τη γενική, αυτό θα αλλάξει.
Όχι όμως φέτος.

Μαζί με άλλες αλλαγές, που έχουν ήδη προγραμματιστεί και θα ανακοινωθούν από Σεπτέμβριο, θα αφορούν το νέο κανονισμό του 2006.


Μήπως θα έπρεπε τα πληρώματα να έχουν κάποιο λόγο όσον αφορά τις αλλαγές αυτές ή έστω μια κουβέντα πριν κατατεθούν;

Πολλοί έχουν παρουσιάσει και τεκμηριώσει ενδιαφέρουσες απόψεις.


Φυσικά tazmania....

Οι αγωνιζόμενοι στα Trail Ride – Raid, συμπληρώνουν έντυπα εντυπώσεων και προτάσεων στο τέλος των αγώνων και βρίσκονται σε επικοινωνία με την οργάνωση η οποία έχοντας υπόψη της την φιλοσοφία των Raid και τις απόψεις των αγωνιζόμενων σχεδιάζει μαζί με την ΕΛΠΑ, την επόμενη χρονιά :-)


Μπράβο, πολύ καλή κίνηση :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 52 επισκέπτες

cron