Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ από την οργάνωση του TRAIL RIDE Πηλίου

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ από την οργάνωση του TRAIL RIDE Πηλίου

Δημοσίευσηαπό doc » 16 Ιουν 2005, 15:59

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ TOY TRAIL RIDE ΠΗΛΙΟΥ – OFF ROAD TEAM

Ανακοίνωση σχετικά με την απόφαση αλλαγής κατηγορίας του αγωνιζόμενου "110" Σταθάκου Δημήτρη.

Ο υπογράφων, Αλυτάρχης του αγώνα και έφορος αποτελεσμάτων Δημήτρης Αθανασουλόπουλος, κατά την εισαγωγή των αποτελεσμάτων της πρώτης μέτρησης ΜΩΤ στον υπολογιστή, διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο με αριθμό 110 ήταν στην κατηγορία 4Χ4.
Κατά την εκκίνηση, θυμάμαι ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πλήρωμα είχε ζώνες τεσσάρων σημείων, χρώματος μπλέ, που τα δύο άνω σημεία τους βασίζονταν στο πίσω κάθισμα.
Προς έκπληξή μου, θεώρησα ότι το αυτοκίνητο εκ παραδρομής δεν είχε καταχωρηθεί στην κατηγορία Raid αλλά στην απλή 4Χ4. Έκανα την αλλαγή στον υπολογιστή επανακαταχωρώντας το αυτοκίνητο στην κατηγορία Raid, και εκδίδοντας τα αποτελέσματα με αυτά τα δεδομένα.

Από πλευρά της οργάνωσης ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΙΑ άλλη επίσημη ανακοίνωση πλην της ανωτέρω, η απόφαση είναι ΟΡΙΣΤΙΚΗ και ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.

Για το Off Road Team

Δημήτρης Αθανασουλόπουλος




Οι παρακάτω διευκρινίσεις είναι λιτές και λακωνικές, αφορούν τις απόψεις και το σκεπτικό του αλυτάρχη και δίνονται αποκλειστικά στον άμεσα ενδιαφερόμενο Δημήτρη Σταθάκο και όχι σε οποιονδήποτε άλλο "δικηγόρο" του καθώς δεν υφίσταται τέτοια υποχρέωση. Ο λόγος που δίνονται μέσω του φόρουμ 0ff-road.gr είναι ότι αποτελεί το επίσημο site της οργάνωσης και για να σταματήσουν επιτέλους οι προσωπικές ερμηνείες κανονισμών και αποφάσεων:

Διευκρινίσεις:
Α. Ο γενικός και τεχνικός κανονισμός είναι απολύτως σαφής για τα αντικείμενα που επιτρέπεται να υποστούν αλλαγή ή τροποποίηση και συγκεκριμένα για την κατηγορία 4Χ4 δεν αναφέρεται πουθενά ότι επιτρέπεται αλλαγή ή τροποποίηση των ζωνών ασφαλείας. Τελεία και παύλα επί του συγκεκριμένου, και ΔΕΝ δέχομαι καμία αντίρρηση ή προσωπική ερμηνεία περί αυτού. Το γεγονός ότι σε άλλους αγώνες, άλλου φορέα, επιτρέπεται αλλαγή ζωνών ασφαλείας δεν έχει καμία μα καμία σημασία.
Β. Ο υπογράφων την δήλωση συμμετοχής, δηλώνει ότι γνωρίζει κι έχει λάβει υπόψιν του τους κανονισμούς ασφαλείας και οριοθέτησης του οχήματός του σε μια συγκεκριμένη κατηγορία. Θέλω να πιστεύω –και είμαι σίγουρος- ότι δεν υπήρχε ενδεχόμενος δόλος στην δήλωση του οχήματος Νο 110 σε διαφορετική κατηγορία.
Γ. Ο τεχνικός έλεγχος ΠΡΙΝ τον αγώνα, έχει σκοπό να ελέγξει την καταλληλότητα των οχημάτων για τις απαιτήσεις της διαδρομής καθώς και για το αν πληροί τα στάνταρ ασφαλείας για το πλήρωμά του, και τους έτερους αγωνιζόμενους.
ΔΕΝ γίνεται για την κατάταξη των οχημάτων σε κατηγορίες, (πράγμα το οποίο επιλέγει ο αγωνιζόμενος) ή την επίλυση τυχόν τεχνικών διαφωνιών.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Αν μια μοτοσυκλέτα δηλώσει 450 κ.εκ. ενώ είναι παραπάνω, ΔΕΝ αφορά την οργάνωση! Όποιος αμφιβάλλει το αναφέρει στην οργάνωση ώστε να επιληφθεί του ζητήματος στο τέλος με επισταμένο τεχνικό έλεγχο.
Δ. Ο τεχνικός έλεγχος κατά την διάρκεια ή / και το τέλος του αγώνα, γίνεται για να διαπιστώσει ότι κατ΄ αρχήν ισχύουν τα παραπάνω και στη συνέχεια αν μια πρώτη ματιά το όχημα είναι σύμφωνο με την κατηγορία που έχει δηλώσει να αγωνίζεται. Περαιτέρω τεχνικός έλεγχος μπορεί να γίνει κατόπιν απόφασης του Τεχνικού εφόρου ή του αλυτάρχη, για την διαπίστωση παρατυπιών που τυχόν να έχουν υποψιαστεί και δεν φαίνονται με την απλή επισκόπηση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Αν ένα όχημα κατά την διάρκεια του αγώνα χάσει τον πυροσβεστήρα του, ή οι αναβάτες του οδηγούν χωρίς ζώνες ασφαλείας, ή βγάλει την ρεζέρβα από την πίσω πόρτα ενώ του έχει υποδειχτεί να την τοποθετήσει και να την διατηρήσει εκεί για όλη την διάρκεια του αγώνα για λόγους ασφαλείας (βίδες που προεξέχουν και μπορεί κάλλιστα να τραυματίσουν μοτοσυκλετιστή που συγκρούεται από πίσω), και αυτό διαπιστωθεί από την οργάνωση, τότε αυτομάτως το όχημα τίθεται εκτός αγώνα.
Παρεμπιπτόντως, σε αυτή την παράβαση υπέπεσε και ο αγωνιζόμενος Σταθάκος, κάτι το οποίο ΔΕΝ διαπιστώθηκε έγκαιρα από την οργάνωση.Ε. Η ποινή ενός πληρώματος / οχήματος όταν δεν είναι σύμφωνο με τις τεχνικές προδιαγραφές που έχει δηλώσει, είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ*.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Αν ένα πλήρωμα / όχημα διαπιστωθεί ότι ανήκει σε άλλη κατηγορία αντί αυτής που δήλωσε, αν δηλαδή είναι πάνω από 450 κ.εκ. και έτρεχε στην κατηγορία 450, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από τον αγώνα.
ΣΤ. Η μέχρι τώρα στάση της οργάνωσης ήταν επιεικής με τους κανονισμούς, για να μην στεναχωρεί κανέναν. Δυστυχώς μερικοί αυτό δεν το θέλουν, αναγκάζοντάς με να αλλάξω στάση και αντιμετώπιση στο μέλλον. Σύντομα θα αναρτηθεί διευκρινιστική εγκύκλιος / παράρτημα που θα εξηγεί τα ήδη σαφώς εννοούμενα, για όσους εσκεμμένα επιμένουν να ερμηνεύουν με το δικό τους τρόπο τα "ψιλά γράμματα" των κανονισμών. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ο εν λόγω οδηγός είχε μαζί τους και τις στάνταρ ζώνες ασφαλείας –τις οποίες όπως δήλωσε ο ίδιος θα μπορούσε να ξαναβάλει- πράγμα που από μόνο που δείχνει ότι ήξερε πολύ καλά για τον κανονισμό. Και για να το πω πιο χοντρά: "έριξε άδεια κι έπιασε γεμάτα" και του έκατσε, περνώντας τεχνικό έλεγχο καθυστερημένα και σαφώς με την ανοχή της οργάνωσης. Σε μια ώρα δύσκολη, ο Τεχνικός έφορος κοιτά για την καταλληλότητα του οχήματος, (κι όχι για την κατηγορία), αφήνοντας κάτι χωρίς έλεγχο. Επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω να αναφερθώ –ούτε πιστεύω- σε ενδεχόμενο δόλο.
Ζ. Η οργάνωση ΔΕΝ αποποιείται των ευθυνών της και συγκεκριμένα:
- Μη ακύρωση των αγωνιζομένων που δεν τήρησαν τους κανονισμούς του αγώνα παρά την ειδοποίησή τους από την οργάνωση.

Για την μη ενημέρωση των πληρωμάτων που συμμετείχαν σε διαφορετική κατηγορία:
- Ο τεχνικός έφορος δεν έχει την υποχρέωση να αλλάξει κατηγορία, ούτε να ειδοποιήσει για ενδεχόμενη αλλαγή, παρόλα αυτά, και λόγω της ηθελημένης χαλαρότητας και καλής διάθεσης του θεσμού ώστε να μην υπάρχουν ακυρώσεις και εντάσεις, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ότι το/α συγκεκριμένο/α οχήματα για να γίνουν δεκτά θα πρέπει να δηλώσουν σε διαφορετική κατηγορία.
* Παράλληλα, στα Rally, λόγω της ιδιομορφίας του αγώνα, είθισται πολλά οχήματα να διαφοροποιούνται κατά την διάρκεια του αγώνα. Με αυτό το σκεπτικό, δεν ακυρώθηκε οδηγός, απλά μετατέθηκε στην κατηγορία που διαφοροποιήθηκε.
Η. Γιατί ο οδηγός δεν ειδοποιήθηκε; Γιατί μέχρι την εκκίνηση του αγώνα, δεν είχε αποφασιστεί τίποτα. Ως Αλυτάρχης δεν ήμουν σε θέση να ξέρω απέξω ποιο όχημα ανήκει σε ποια κατηγορία τη στιγμή που δίνω εκκίνηση, ώστε να ενημερωθεί ο οδηγός του εγκαίρως. Παράλληλα, κι επειδή δεν υποδείχτηκε στον οδηγό ότι το όχημά του δεν είναι σύμφωνο με την κατηγορία στην οποία έχει δηλώσει (κάτι που εξηγήθηκε στο Γ και Δ) αποφάσισα να μην αποκλειστεί το πλήρωμα αλλά να βρεθεί μια λιγότερο επώδυνη λύση, η οποία πάνω από όλα δεν θα αδικούσε άλλα πληρώματα που ήταν σύμφωνα πλήρως με τους κανονισμούς.
Θ. Το ότι δεν διαπιστώθηκαν κάποιες παραβάσεις δεν αποτελεί ούτε δικαιολογία αλλά ούτε ολιγωρία της οργάνωσης. Το ότι η αστυνομία δεν γράφει όλους τους οδηγούς που περνάνε με κόκκινο, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει σωστά την δουλειά της. Αν ένας αναβάτης οδήγησε στην διαδρομή χωρίς κράνος, δεν μπορεί να κατηγορήσει την οργάνωση ότι του το… επέτρεψε!
Ι. Οι αποφάσεις του Αλυτάρχη είναι αυτές που είναι, κατά τη γνώμη μου σωστές και αντικειμενικές – ίσως καμιά φορά υπερβολικά αυστηρές ή υπερβολικά επιεικείς όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ο εν λόγω οδηγός θα μπορούσε να ακυρωθεί καθώς οδήγησε με την ρεζέρβα εκτός της προβλεπόμενης θέσης, αλλά δεν! Θα μπορούσε να ακυρωθεί γιατί δήλωσε σε άλλη κατηγορία από την προβλεπόμενη, αλλά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Θα μπορούσε να καταταχθεί στην κατηγορία 4Χ4 και να δεχτεί μια ποινή τουλάχιστον 20 λεπτών αλλά και πάλι επιλέχτηκε μια άλλη λύση – ΟΧΙ ποινή!
Το αν η απόφαση ήταν σωστή είναι δικό μου θέμα. ΔΕΝ έχω αδικήσει κανέναν κι ούτε θέλω να το ξεκινήσω τώρα. Ως αλυτάρχης έχω συχνά γίνει "κακός" ακόμη και με κολλητούς φίλους μου, προκειμένου να διασώσω την αντικειμενικότητα της δουλειά μου.
Κι αν φτάσω σε σημείο ως οργανωτής να κάνω κάτι λάθος, πράγμα που είναι ανθρώπινο να συμβεί, όπως κι έγινε τώρα με τον ελλιπή για μερικούς τεχνικό έλεγχο, δεν θα μπαλώσω / διορθώσω αυτό το λάθος με ένα ακόμη, αδικώντας άλλους που δεν φταίνε καθόλου. Είναι προτιμότερο αν το θέλετε ένας βαριά τιμωρημένος ένοχος (έστω και λίγο για την γνώμη του, αλλά όχι και άμοιρος των ευθυνών του…) παρά πολλοί ελαφριά αδικημένοι αθώοι.
ΙΑ. Όσον αφορά την προσωπική μου σχέση, δεν αλλάζει στο παραμικρό για κανέναν αγωνιζόμενο, πόσο μάλλον με τον dista τον οποίο εκτιμώ ως οδηγό και ως άνθρωπο. Απλώς, έτυχε και το συμβάν έγινε με τον συγκεκριμένο οδηγό.
Στον Δημήτρη Σταθάκο του βγάζω το καπέλο για τις ικανότητες / δυνατότητές του και πιστεύω και εγώ πως μια τέτοια απόφαση δεν μειώνει ούτε την παρουσία του στον αγώνα, ούτε το αποτέλεσμα του στα μάτια των συναθλητών του. Μόνο στα χαρτιά. Απλώς, κάποια στιγμή, όταν έρθετε και από την άλλη πλευρά, θα καταλάβετε πόσο δύσκολη είναι η θέση του αλυτάρχη όταν πρέπει να σέβεται πάνω από όλα τα "χαρτιά", να πάρει αποφάσεις που θίγουν, να διαφυλάξει όλους τους συμμετέχοντες και όταν πρέπει να βρει την "χρυσή τομή" της τυπικότητας και της καλής προαίρεσης ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Κι αν όχι όλοι, τουλάχιστον οι περισσότεροι…


Αυτά από την οργάνωση.

Δημήτρης Αθανασουλόπουλος

Απαντήσεις σε άλλους φορουμίστες και επί του προσωπικού με την υπογραφή μου, δεν αντανακλούν την άποψη της οργάνωσης αλλά την απολύτως προσωπική μου.
Σας ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό forester » 16 Ιουν 2005, 20:00

"Διευκρινίσεις:
Α. Ο γενικός και τεχνικός κανονισμός είναι απολύτως σαφής για τα αντικείμενα που επιτρέπεται να υποστούν αλλαγή ή τροποποίηση και συγκεκριμένα για την κατηγορία 4Χ4 δεν αναφέρεται πουθενά ότι επιτρέπεται αλλαγή ή τροποποίηση των ζωνών ασφαλείας. Τελεία και παύλα επί του συγκεκριμένου, και ΔΕΝ δέχομαι καμία αντίρρηση ή προσωπική ερμηνεία περί αυτού. Το γεγονός ότι σε άλλους αγώνες, άλλου φορέα, επιτρέπεται αλλαγή ζωνών ασφαλείας δεν έχει καμία μα καμία σημασία. "



Δεν είμαι δικηγόρος κανενός, αλλά εδώ διαφωνώ κάθετα και θα πω την άποψή μου...
ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!! (γνωστό οτι γίνεται από όλους σε όλους τους αγώνες ακόμα και στην F1!!!)
Παράδειγμα, τα μπάκετ καθίσματα που απαγορεύονται ρητά.
Οι ζώνες 4 σημείων, δεν απαγορεύονται πουθενά, στον δικό σας κανονισμό!

Σε όλα τα άλλα (περί αποκλεισμού, ενημέρωσης αγωνιζομένου, άλλους αγώνες - θεσμούς κλπ) έχεις απόλυτο δίκιο.
Αν απαγορευτούν ρητά και οι ζώνες στα 4Χ4 κι οτιδήποτε άλλο μπορεί να προκύψει (πχ όργανα ελέγχου λειτουργίας κινητήρα ), τότε όποιος συμμετέχει πρέπει να συμμορφώνεται , άλλως αποκλείεται....
Αλλά, σε σαφής διατάξεις......
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 16 Ιουν 2005, 20:47

forester έγραψε:"Διευκρινίσεις:
Δεν είμαι δικηγόρος κανενός, αλλά εδώ διαφωνώ κάθετα και θα πω την άποψή μου...
ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!! (γνωστό οτι γίνεται από όλους σε όλους τους αγώνες ακόμα και στην F1!!!)
Παράδειγμα, τα μπάκετ καθίσματα που απαγορεύονται ρητά.
Οι ζώνες 4 σημείων, δεν απαγορεύονται πουθενά, στον δικό σας κανονισμό!


Υπάρχει και η άποψη του στρατού που λέει: "ότι δεν προβλέπεται απαγορεύεται..."
Απολύτως σεβαστή η άποψή σου, όπως και η άποψη του καθένα, αλλά σε αυτή την περίπτωση αναφέρονται αναλυτικά τι -ΚΑΙ ΜΟΝΟ!- επιτρέπεται να βελτιωθούν-αλλαχτούν στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό dista » 16 Ιουν 2005, 22:21

Φίλε Doc καλώς ξανάρθες κοντά μας, ελπίζω αρκετά “επισκευασμένος” :P .

Να σου ξεκαθαρίσω από τη μεριά μου μερικά πράγματα, αν και τα έχω ξαναπεί, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και από τη μεριά μου τουλάχιστον να λήξη το θέμα, που δεν κάνει καλό σε όλα αυτά που αγαπάμε, στηρίζουμε και προσπαθούμε, θέλω να πιστεύω, όλοι μας.

Μιας και αναφέρθηκες σε ενδεχόμενο δόλο αλλά κυρίως στο “έριξε άδεια κι έπιασε γεμάτα”, “του έκατσε” κλπ νομίζω ότι ήδη απάντησα αλλά να τα ξαναπώ.

Οι ζώνες μπήκαν για τον 24 Ώρες. Έμειναν επάνω επειδή γνώριζα ότι αυτοκίνητο με τις ίδιες ζώνες έτρεξε στη Θήβα στα 4Χ4 και θεώρησα ότι επιτρέπονται. Μπήκαν με σύστημα ώστε να αφαιρούνται γιατί φοβόμουν ότι μπορεί να αλλάξει ο κανονισμός (την πατήσαμε με τον Tedos πέρυσι που έβαλε ανακλινώμενα μπαγκετ που επιτρέπονταν και μετά άλλαξε ο κανονισμός). Ήταν τοποθετημένες και εμφανείς κατά τον τεχνικό έλεγχο. Ρώτησα τον τεχνικό έφορο αν είμαι εντάξει. Ο κανονισμός μου δίνει το δικαίωμα να διορθώσω επιτόπου κάτι που δεν συμφωνεί, άρα ήμουν σίγουρος πως αν οι ζώνες ήταν πρόβλημα θα με ενημέρωναν για να διορθωθεί όπως γινόταν μέχρι τώρα πάμπολλες φορές και σε όλες τις διοργανώσεις με τα λάστιχα, τους πυροσβεστήρες, τα καθίσματα κλπ.
Τέλος πάντων, απλά εγώ πλήρωσα μια παράβλεψη του τεχνικού εφόρου που η οργάνωση δεν θέλησε να αποδεχτεί, τηρώντας τον κανονισμό κατά γράμμα. Όχι όμως να μου λες φίλε Doc ότι το έκανα εσκεμμένα και μου έκατσε.

Για τη ρεζέρβα, δεν μου υποδείχτηκε τίποτα και δεν έχω δει να αναφέρεται κάτι στον κανονισμό, εκτός αν και αυτό θεωρείται (ερμηνεία δηλαδή) μετατροπή. Αν απλά εμπίπτει στους κανονισμούς ασφαλείας κλπ τότε αν δεν διευκρινιστούν αυτοί ξεκάθαρα θα τα μπλέξουμε χειρότερα. Για σκέψου στον επόμενο αγώνα κάποιος έφορος ή αλυτάρχης να αποφασίσει ότι ο τάδε προφυλακτήρας, το τάδε ψήλωμα, τα συρματόσκοινα κλπ είναι επικίνδυνα. Αν φτάσουμε όμως μέχρι εκεί τότε σίγουρα θα χάσουμε την ουσία. Αν απλά κρίνετε ότι είναι επικίνδυνο μπορείτε να μας το πείτε, όπως έγινε με τα ράουλα στους εργάτες, για να αφαιρούμε τη βάση της ρεζέρβας (τέσσερις βίδες είναι όλες κι’όλες) και όχι να έχουμε πάνω από το κεφάλι μας μια απειλή ακύρωσης στον τερματισμό και μόνο και ανάλογα με τα κέφια της εκάστοτε οργάνωσης (καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά).

Για το “ένοχος” και “όχι και άμοιρος των ευθυνών του” θα σου πω ότι για το μόνο που θεωρώ ότι έχω ευθύνη είναι που η ερώτηση μου στον τεχνικό έφορο ήταν γενική «είμαι εντάξει» ενώ θα έπρεπε να είναι «είμαι εντάξει με τις ζώνες αυτές» και την επόμενη φορά ίσως «είμαι εντάξει με τη ρεζέρβα μέσα» ή δεν ξέρω τι άλλο (αλήθεια και με την ευκαιρία, η προφορική αποδοχή – έγκριση του τεχνικού εφόρου για συγκεκριμένα θέματα κατά τον έλεγχο μας καλύπτει ή πάλι μπορεί να μπλέξουμε, μιας και βλέπω οι αγώνες να αρχίζουν να κρίνονται στα χαρτιά).
Να επισημάνω, όπως φαντάζομαι το έχεις καταλάβει, πώς ότι έχω να πω το λέω απευθείας και προσωπικά στον καθένα (και το κάνω σε κάθε αγώνα αναφέροντας σε σένα και το Σπύρο ότι παρατηρήσεις έχω ανοικτά και ξεκάθαρα τόσο πριν όσο και μετά).

Αν θέλεις τώρα να συζητήσουμε περί κανονισμών, ερμηνειών, κατηγοριών κλπ μπορείς να ανοίξεις ένα θέμα για να ακουστούν όλων οι απόψεις και παρατηρήσεις ώστε μέχρι του χρόνου να έχουμε καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα. Όλοι έχουμε αποκτήσει αρκετές εμπειρίες από αυτού του είδους τους αγώνες και πιστεύω πως πρέπει να τα βάλουμε κάποια στιγμή κάτω σοβαρά αλλιώς το παιχνίδι κάποια στιγμή θα χαλάσει.

Τέλος ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ελπίζω την επόμενη φορά όλα να πάνε καλύτερα χωρίς προβλήματα και παράπονα για κανέναν μας.

Θα παρακαλέσω να τελειώσει απ’όλους το θέμα εδώ και να πάμε παρακάτω.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 17 Ιουν 2005, 08:18

Αν και καταλαβαίνω την πικρία του dista (κυρίως για τον τρόπο που έγιναν τα πράγματα), θεωρώ την απάντηση του doc αρκετά τεκμηριωμένη και επαρκή.

Είναι ειρωνία που συνέβη αυτό σε κάποιον που κυριολεκτικά "ξεσκονίζει" τους κανονισμούς.

ΥΓ. Μα έπρεπε να αναφέρετε και το χρώμα των ζωνών στην ανακοίνωση...; Τώρα το ξέρουν όλοι! :twisted:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karfotis » 17 Ιουν 2005, 13:02

Μπράβο ρε Αθανασουλόπουλε καλά τα κατάφερες. Πολύ μου άρεσε αυτό με την εκκίνηση, την έκπληξη, το θυμήθηκα στα αποτελέσματα κλπ. έβγαλες και τον Κατσιμαλή λάδι. Έχετε τώρα και μια μόνιμη απειλή στους αγωνιζόμενους, και τεχνικό έλεγχο να περάσετε μπορούμε ανα πάσα στιγμή αν οτιδήποτε ή οποισδήποτε δεν μας αρέσει να του ρίξουμε στο τερματισμό μια ποινή ή εναν αποκλεισμό. Σας δίνει το δικαίομα ο κανονισμός σας και η ερμηνεία του. Και θέλεις να βγούμε και επώνυμα να σου τα πούμε χα χα χα. Εδώ μπορεί στον επόμενο αγώνα να είναι επικίνδυνη η καραία του CB και να φάμε καμιά ποινή στο τερματισμό από το πουθενά. Καλό πολύ καλό. Να σου πω την αλήθεια δεν σε ξέρω για τέτοιο χαρακτήρα αλλά μάλλον σε έβαλε και σένα στο τσεπάκι του ο Κατσιμαλής και σε παρασύρει. Ελπίζω και εύχομαι να με διαψεύσεις με τη στάση σου απο δω και πέρα.
Για το άλλο θέμα όμως δεν μας έδωσες απάντηση. Σε πείραξε το ανώνυμο ΄και δεν μετράει η ουσία? Γιατί αφήσατε στους αγώνες σας να τρέχει αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες και άδεια κυκλοφορείας ή για να το θέσω πιο σωστά αφού όλοι οι ασχολούμενοι το γνωρίζουν γιατί αφήσατε να τρέξουν δύο αυτοκίνητα με την ίδια πινακίδα? Δεν βρήκατε ακόμα καμιά καλή δικαιολογία να το καλύψετε και αυτό ή προετοιμάζει κάτι ο Κατσιμαλής και θέλει χρόνο? Εδώ τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά. Έχετε ακόμα 24 ώρες για μια απάντηση σε μας τους βλάκες πριν ενημερωθούν οι αρμόδιες αρχές. Να διευκρινίσω ότι δεν έχω τίποτακαι ούτε που τον γνωρίζω τον οδηγό. Το πρόβλημα είναι με την οργάνωση και ιδιαίτερα με τις αυταρχικές και με περίεργο υφάκι θέσεις συντελεστών αυτής. Απλά κάποια στιγμή πρέπει τα πράγματα να λέγονται με το όνομα τους και να μη κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ
Άβαταρ μέλους
karfotis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 12:16

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Ιουν 2005, 13:23

Βρε γιαλαντζή δερβίση, γιατί να περιμένουμε;
Προχώρα από τώρα στην ενημέρωση....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό doc » 17 Ιουν 2005, 14:06

karfotis έγραψε:Και θέλεις να βγούμε και επώνυμα να σου τα πούμε χα χα χα.

Απλά κάποια στιγμή πρέπει τα πράγματα να λέγονται με το όνομα τους και να μη κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο.


H ανωνυμία του διαδικτύου είναι μια πολύ καλή κρυψώνα και άτομα που δεν διαθέτουν ούτε το παράστημα, ούτε το θάρρος να πουν ξεκάθαρα κι επώνυμα τη γνώμη τους, πόσο μάλλον τα παραπάνω "όργανα" για την έλλειψη των οποίων κατηγορούν άλλους.

Ποιός είπες ότι κρύβεται πίσω από το δάκτυλο??????
Ποιός δε λέει τα πράγματα (και την ταυτότητά του) με το όνομά τους??????

με κάνεις και γελάω φαιδρέ ηλίθιε...
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

Υ.Γ. Την προδοσία και τη ρουφιανιά πολλοί αγάπησαν...
Τον προδότη όμως κανείς!
Ωραίο παρατσούκλι έχεις... Πρόσεχε μόνο μη βγάλεις την κουκούλα...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Ιουν 2005, 16:05

Βρε γιαλαντζή δερβίση, τι έγινε;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 18 Ιουν 2005, 02:07

TIΝ'TOYT? Που πετάχτηκε αυτός ο καρφούτσος?Είδες φως και ήρθες πασά μου?ΩΞΩ ΠΟΥΣΤΗ ΑΠ'ΤΗ ΠΑΡΑΓΚΑ εσύ και η ενημέρωση στις αρχές .
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό kenny » 18 Ιουν 2005, 11:09

γιατι άραγε ποτέ δεν υπάρχει ποτέ πρόβλημα απο μοτοσυκλετιστες στα raid?μήπως τελικά υπαρχει ενα μικρό (ελπίζουμε) ποσοστο οδηγών jeep που δεν ξέρει για ποιο λόγο ερχετε στα trail ride?όλοι αυτοί ας το σκεφτουν 2 φορλες πριν δηλώσουν συμετοχη στο επομενο
:microwave:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ
Άβαταρ μέλους
kenny
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 11 Μάιος 2005, 12:02

Δημοσίευσηαπό alexandros » 18 Ιουν 2005, 11:44

superspy εγραψε:
Βρε γιαλαντζή δερβίση, τι έγινε;


μαλλον αυτα ειχε να πει μονο .....

κρίμα, μόλις ειχε αρχίσει να γίνεται διασκεδαστικός !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό axelkal » 18 Ιουν 2005, 18:39

ΡΕ ΣΕΙΣ , ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ; :lol: :lol: :lol:

Αντι να αφησετε το μ@λ@κ@ να μας διασκεδασει , τον κραξατε & τουμπεκιαστηκε ! :? :?

Και ένα quiz !
Περνοντας ως αξιωμα οτι υπάρχουν δύο ειδών μ@λ@κες , αυτοι διχως
αποψη & οι μ@λ@κες με αποψη , καταταξτε τον παραπανω . :P :P :P
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Ιουν 2005, 09:04

προσφατα ελαβα αυτο ..... και νομιζω πως ''κολλαει'' στο ερωτημα σου φιλε axelkal

ελπίζω να σε κάλυψα !!!!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό mario » 21 Ιουν 2005, 09:33

Καλημέρα σε όλους.
Παρακολουθώ, όπως συνήθως, από μακριά και με διακριτικότητα την όλη συζήτηση που έχει προκύψει μετά το ατυχές συμβάν που δημιουργήθηκε με τον αγαπητό Dista και την οργάνωση του αγώνα. Πιστεύω και δεν λέω "Θέλω να πιστεύω" ότι, ό,τι συνέβη ήταν καθαρά μία κακή συννενόηση και τίποτε άλλο. Από εκεί και πέρα, νομίζω ότι πήγε πολύ μακριά η βαλίτσα και το μόνο που καταφέρνουμε να κάνουμε, είναι να κακοχαρακτηριζόμαστε. Αν κάποιοι νομίζουν ότι δεν τους καλύπτουν αυτές οι εκδηλώσεις τότε ας πάρουν το καπελάκι τους και ας φύγουν.
Επίσης θα ήθελα να παρακαλέσω τους αγαπητούς δίτροχους να μην τσουβαλιάζουν όλους τους τετράτροχους μαζί τόσο ελαφριά. Ας μην ξεχνάμε ότι και κάποιοι απ' αυτούς θα είναι τετράτροχοι (και δεν εννοώ τις γουρουνίτσες) και κάποιοι από εμάς είναι το ίδιο παλιοί δίτροχοι.
Σας ευχαριστώ αν δεν με παρεξηγήσετε και σας εύχομαι το τριήμερο που μας πέρασε να σας έδωσε μόνο ηρεμία και ευχαρίστηση.
mario
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 11:32
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες