Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερώτηση προς την οργάνωση του TrailRide CUP 2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: Συζητάμε για τη συζήτηση....

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 15 Ιουν 2005, 10:05

superspy έγραψε:...
Παρεμπιπτόντως, αν κάποιο από τα οχήματα είχε παρατυπία η οποία δεν έγινε αντιληπτή, δεν επιφέρει κάποια αλλαγή - μετά τον αγώνα.

superspy έγραψε:...
Αναρωτιέμαι... αν γύριζε (πλέον ο αγώνας έχει τελειώσει) στην κατηγορία 4X4 και επειδή χρησιμοποίησε ζώνες 4 σημείων -που κανονικά επιτρέπεται μόνο από τα 4Χ4 Raid είναι ξεκάθαρο αυτό - τότε στον τερματισμό θα έπρεπε να του επιβληθεί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

Τελικά τι θα ήταν καλύτερο;
Δεν γνωρίζω και δεν παίρνω τη θέση του DOC, αλλά αν ήμουν ίσως να ίσχυε το παραπάνω...

Φίλε Σπύρο,

παρά την συνειδητή μου επιλογή να μην γράφω στις ενότητες για τους αγώνες (τους οποίους στηρίζω με την πρώτη ευκαιρία), εδώ πρέπει να επισημάνω ένα φάουλ :(

Χωρίς παρεξήγηση, αλλά μαζί με το "άλλο" φάουλ, μπαίνω στον πειρασμό να σκεφτώ, μήπως πρέπει Σπύρο να τα παρατήσουμε (μαζί εννοώ) και να πάμε με τα αυτοκίνητά μας, διακοπές για καμμιά εβδομάδα να ξελαμπικάρουμε :?: :P
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 15 Ιουν 2005, 10:39

Ενημερώθηκε ο Dista ΠΡΙΝ την εκκίνηση για την κατηγορία στην οποία ανήκει ναι η όχι ?
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό ayrton » 15 Ιουν 2005, 12:43

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ......
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 15 Ιουν 2005, 15:02

superspy έγραψε:Το ότι ένα όχημα έχει συμμετέχει και άλλη φορά με κάποια παρατυπία –μη διαπιστωμένη- δεν αλλάζει την υποχρέωση του συμμετέχοντα να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς.

Αυτό είναι σωστό.

superspy έγραψε: ΑΡΘΡΟ 26 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΦΕΣΕΙΣ
Τα αποτελέσματα και οι αποφάσεις της οργανωτικής επιτροπής και του αλυτάρχη δεν εφεσιβάλλονται και δεν αμφισβητούνται.

Αυτό, όσο περισσότερο συμμετέχω σε αγώνες και αποκτώ μία εμπειρία, τόσο πιο λάθος μου φαίνεται. Δεν είναι τυχαίο που ενόχλησε παλιούς αγωνιζόμενους όταν πρωτοειπώθηκε, ενώ σε εμάς τους καινούργιους δεν έκανε εντύπωση.

superspy έγραψε:Γενικά μια και δεν μιλάμε για πρωτάθλημα WRC, το «ΠΑΙΧΝΙΔΙ» τελειώνει στην ταβέρνα του τερματισμού.

Αυτό μου φαίνεται σαν δικαιολογία και προσπάθεια αποφυγής της ουσίας του θέματος.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 15 Ιουν 2005, 16:22

Παρεπιπτόντως και στον αγώνα της Θήβας έτρεξα με τις ίδιες ζώνες και κανείς δεν μου ανέφερε το παραμικρό! Δύο τεχνικοί έλεγχοι δηλαδή και για να δεις εάν ο πυροσβεστήρας είναι σωστά δεμένος ανάμεσα στα καθίσματα, πρέπει (λόγω του χωρίσματος της καρότσας) αναγκαστικά να μπεις από την πόρτα του οδηγού ή του συνοδηγού. Έχουμε λοιπόν κατακόκκινες ζώνες Sabelt τεσσάρων σημείων πάνω σε ταμπά χρώματος κάθισμα, μόνιμα βιδωμένες στη βάση του καθίσματος. Δεν νομίζω ότι μπορεί να ξεφύγει από το μάτι κάτι τέτοιο! Μάλλον γεννάει ερωτήματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και έχουν να κάνουν με το απυρόβλητο του νόμου που ανέφερα παραπάνω.


Μήπως γινόμαστε λίίίίίίγω υπερβολική!!!

5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό:


Δεν μπορώ να καταλάβω το ασαφές του θέματος.

Η εκπρόθεσμη προσέλευση συνεπάγεται την απαγόρευση εκκίνησης στον αγώνα εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας που θα κριθεί από την οργάνωση.


25.3 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν με το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής, (τύπος και κατασκευαστής οχήματος, ορατή συμφωνία του οχήματος με την ομάδα που έχει δηλωθεί, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ.) Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο αλυτάρχης μπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα.



25.Συμπληρωματικοί έλεγχοι μπορούν να γίνουν τόσο στα μέλη του πληρώματος όσο και στο όχημα σ’ οποιαδήποτε στιγμή στη διάρκεια του αγώνα. Ο διαγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος ώστε το όχημα του να είναι σύμφωνο με τις τεχνικές προδιαγραφές σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Η παρουσίαση του οχήματος στον τεχνικό έλεγχο θεωρείται σαν σιωπηρή δήλωση ότι το όχημα είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.


25.8 Ένας πλήρης τεχνικός έλεγχος που προβλέπει ως και την αποσυναρμολόγηση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει στον τερματισμό για τα αυτοκίνητα που έχουν καταταγεί στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, σ’ αυτά που έχουν καταταγεί πρώτα σε κάθε ομάδα και κλάση, καθώς επίσης και σε κάθε άλλο αυτοκίνητο, κατά την απόλυτη κρίση του αλυτάρχη, που ενεργεί αυτεπάγγελτα ή μετά από ένσταση ή μετά από εισήγηση του Τ.Ε.



Εν κατακλείδι τι θέλω να πω με όλες αυτές τις π@π@ρολογίες που γράφω παραπάνω:
Έγινε ένα λάθος λόγω του νεαρού της ηλικίας του θεσμού, που κατά την γνώμη μου επιμερίζετε και στις δύο πλευρές.

Τώρα από εκεί και πέρα πιστεύω επαφίεται σε εμάς, εάν με τις κινήσεις μας θα οδηγήσουμε τους οργανωτές να γίνουν αυστηροί, και να τα τηρούν τους κανονισμούς και εγκυκλίους κ.λ.π. κ.λ.π., οπότε όλη η ιστορία περί ‘‘ρε παιδιά να κάνουμε αγώνες που θα μπορεί να έρθει και ο άλλος με το αμάξι και την μηχανή που έχει, και να το ευχαριστηθούμε’’ πάει περίπατο.
Και μία ερώτηση προς όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων: Έχετε σκεφτεί ότι πολλοί αναβάτες τρέχουν με τα καθημερινά τους μηχανάκια KLR 650, TT 250R XT 600 ενάντια σε καθαρόαιμα και ούτε δυσανασχετούν ούτε απαιτούν να δημιουργηθούν ξεχωριστές κατηγορίες, απλά ευχαριστιούνται τον αγώνα.
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Ιουν 2005, 16:33

Φίλε HUSQY, αυτό που λες είναι άτοπο διότι και τα περισσότερα 4Χ4 είναι τα καθημερινά μας.

Το ζήτημα είναι αλλού. Ή θέλουμε Κύπελλα και Έπαθλα και τα κάνουμε σωστά ή μένουμε στις "παιδιές" και τελειώνει η υπόθεση. Όχι να λέμε μεγάλα λόγια και όταν γίνει η στραβή να λέμε, 'Έλα μωρέ τώρα, μια παιδιά είναι"! Εμένα αυτές οι "παιδιές" μου έχουν στοιχίσει 10.000 € μόνο για προετοιμασία αυτοκινήτου (χώρια το κόστος του αυτοκινήτου και οι επισκευές και τα έξοδα του κάθε αγώνα). Λες να το βλέπω τόσο "χαλαρά";

Αυτό το αναφέρω, γιατί τελευταία έχουν παρατηρηθεί τέτοια φαινόμενα σε άλλα έπαθλα και βλέπω μια τάση να το ρίξουμε στο ίδιο αποτέλεσμα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Συζητάμε για τη συζήτηση....

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Ιουν 2005, 16:40

dista έγραψε:
tazmania έγραψε:.................
1. Ή ο γεροξεκούτης τα έχει χάσει και δεν το κατάλαβε όταν του είπατε ότι θα τρέξει στην Raid
2. Ή το κατάλαβε, αλλά έκανε τον "μ@λ@κ@"
3. Ή στον τεχνικό έλεγχο εμφανίσθηκε με άλλες ζώνες και τις άλλαξε στον δρόμο, άρα έπρεπε ν' αποκλειστεί
4. Ή δεν του είπατε τίποτα και μετά από πιέσεις συναγωνιζόμενων και ενώ ο αγώνας είχε ξεκινήσει, των κατατάξατε στην 4Χ4. Γιατί δε μπορώ να πιστέψω ότι ξαφνικά και ενώ στον τεχνικό έλεγχο δε είδατε τίποτα, άνοιξαν τα μάτια σας και είδατε τις ζώνες!
............


Γιώργο το 1,2,3 φυσικά και δεν ισχύει, άλλωστε και ο ίδιος ο Doc το παραδέκτηκε δημόσια στο τερματισμο ότι το ήξερε, για μ@λ@κ@ς μπορεί να είμαι αλλά για άλλους λόγους. Το 4 παίζει σοβαρά αλλά δεν θέλω να πω τίποτα άλλο προς το παρών και μέχρι να πάρει θέση επίσημα η οργάνωση.
Εγώ θα περιμένω την επίσημη θέση του Doc, κυρίως αφού άλλαξαν τα δεδομένα με τα οποία πήρε την απόφασή του στο τερματισμό (με διαβαιβέωσε και δεν είχα λόγο τότε να μην το δεκτώ, μη ξέροντας τα αναλυτικά, ότι και κατηγορία να μη μου άλλαζε δεν διαφοροποιούνταν σοβαρά τα αποτελέσματα, τώρα όμως φαίνεται ότι τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά).

ΥΓ. Φίλε Doc περαστικά, σιδερένιος και γρήγορα κοντά μας. "Γιατί να το κρύψουμε άλλωστε" :D ποιός θα μας κάνει κι΄άλλους αγώνες :roll:
Σοβαρά τώρα, ελπίζω το χέρι να φτιάξει και να σε δούμε σύντομα και σε κανένα αγώνα.


Εγώ Δημήτρη, που είμαι μικρός και άμυαλος, και αφού κανείς, ούτε και ο Σπύρος που σαν τεχνικός έφορος είχε υποχρέωση να απαντήσει, δεν απαντάει, θα το πώ ευθέως:

"Μήπως κάποιοι, που έχουν πειραχτεί που ο Dista με ένα νορμάλ 4Χ4 τους "παίρνει" τα σώβρακα, έκαναν προφορική "ένσταση" ή αλλιώς πίεσαν και η οργάνωση, για να μην γίνει θέμα, τους άκουσε;"

Τώρα θα μου πείτε καλά έκαναν, αφού βάση κανονισμού έπρεπε να τρέχει στην Raid ας τρέξει! Σωστά!!! Μήπως, όμως, κάποιος να του το έλεγε κι όλας;

Ήμαρτον πια! Ας πούμε τα πράγματα με τ' όνομά τους από την αρχή. Δεν θα είχε δημιουργηθεί κανένα θέμα τώρα!!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 15 Ιουν 2005, 16:56

Φίλε HUSQY, αυτό που λες είναι άτοπο διότι και τα περισσότερα 4Χ4 είναι τα καθημερινά μας.

Το ζήτημα είναι αλλού. Ή θέλουμε Κύπελλα και Έπαθλα και τα κάνουμε σωστά ή μένουμε στις "παιδιές" και τελειώνει η υπόθεση. Όχι να λέμε μεγάλα λόγια και όταν γίνει η στραβή να λέμε, 'Έλα μωρέ τώρα, μια παιδιά είναι"! Εμένα αυτές οι "παιδιές" μου έχουν στοιχίσει 10.000 € μόνο για προετοιμασία αυτοκινήτου (χώρια το κόστος του αυτοκινήτου και οι επισκευές και τα έξοδα του κάθε αγώνα). Λες να το βλέπω τόσο "χαλαρά";



Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου.
Άλλωστε και εγώ από τότε που άρχισα να ασχολούμαι, έχω ρήξη έναν σκασμό λεφτά στην μηχανή μου. Το θέμα είναι γιατί τα βάζεις?
Εγώ τα έβαλα για να γουστάρω εγώ την μηχανή μου και τίποτε πάρα πέρα
Τώρα ο μόνος τρόπος κατά την γνώμη μου για να καταφέρουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο των αγόνων πιο ψιλά, είναι να φέρουμε πρώτα κόσμο και μετά να τον οδηγήσουμε στην πιο σοβαρή ενασχόληση. Αλώστε στην Ελλάδα είμαστε, και δεν μας παίρνει να φεύγουν.

Αλλά όλα αυτά πρέπει να το κάνουμε ομαλά και όχι στριγκλίζοντας
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό panmal » 15 Ιουν 2005, 19:30

Πιστεύω πως αυτή η κουβέντα τελικά δεν έχει πλέον να προσφέρει τίποτε άλλο. Όλοι έχουμε βγάλει τα συμπεράσματά μας και ότι λέγεται από εδώ και πέρα θα καταλήξει σε κουβέντα για την κουβέντα.

Προσωπικά είμαι σίγουρος ότι η οργάνωση δεν είχε την πρόθεση να κάνει ότι έκανε και διάλεξε την πλέον ανώδυνη λύση όταν πιέστηκε, σε μια προσπάθεια να επιλέξει το λιγότερο κακό και να κρατήσει όσο μπορούσε τις ισορροπίες. Επίσης πιστεύω ότι δεν έχει τυφλούς στη διενέργεια των τεχνικών ελέγχων, αλλά απλά παραβλέπει εν γνώση της τέτοιες μικρολεπτομέρειες, διότι τις θεωρεί ανούσιες όταν βλέπει ένα αυτοκίνητο κατά τα άλλα εργοστασιακό.

Το όλο θέμα φίλοι μου λοιπόν, όπως ανέφερα και παλαιότερα, είναι η “ερμηνεία” του κανονισμού. Εάν είχε συνταχθεί σωστά τότε, δεν θα αντιμετωπίζαμε τα ρουφιανιλίκια του σήμερα και εγώ δεν θα πλήρωνα € 150 για να αντικαταστήσω τα 16 ετών διαλυμένα εργοστασιακά μου καθίσματα με αντίστοιχα μεταχειρισμένα, αλλά θα έδινα άλλα τόσα και θα έβαζα 2 ωραιότατα bucket σαν τον φίλο μου τον Τόλη και θα ήμουν άρχοντας. Δεν ήθελα να αλλάξω κατηγορία όμως!!!
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Ιουν 2005, 19:31

HUSQY έγραψε:
Φίλε HUSQY, αυτό που λες είναι άτοπο διότι και τα περισσότερα 4Χ4 είναι τα καθημερινά μας.

Το ζήτημα είναι αλλού. Ή θέλουμε Κύπελλα και Έπαθλα και τα κάνουμε σωστά ή μένουμε στις "παιδιές" και τελειώνει η υπόθεση. Όχι να λέμε μεγάλα λόγια και όταν γίνει η στραβή να λέμε, 'Έλα μωρέ τώρα, μια παιδιά είναι"! Εμένα αυτές οι "παιδιές" μου έχουν στοιχίσει 10.000 € μόνο για προετοιμασία αυτοκινήτου (χώρια το κόστος του αυτοκινήτου και οι επισκευές και τα έξοδα του κάθε αγώνα). Λες να το βλέπω τόσο "χαλαρά";



Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου.
Άλλωστε και εγώ από τότε που άρχισα να ασχολούμαι, έχω ρήξη έναν σκασμό λεφτά στην μηχανή μου. Το θέμα είναι γιατί τα βάζεις?
Εγώ τα έβαλα για να γουστάρω εγώ την μηχανή μου και τίποτε πάρα πέρα
Τώρα ο μόνος τρόπος κατά την γνώμη μου για να καταφέρουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο των αγόνων πιο ψιλά, είναι να φέρουμε πρώτα κόσμο και μετά να τον οδηγήσουμε στην πιο σοβαρή ενασχόληση. Αλώστε στην Ελλάδα είμαστε, και δεν μας παίρνει να φεύγουν.

Αλλά όλα αυτά πρέπει να το κάνουμε ομαλά και όχι στριγκλίζοντας


Κι εγώ για να περνάω καλά το έκανα, γιατί εάν το έκανα για να βγάλω λεφτά, έχω αποτύχει :D

Νομίζω, ότι δεν είμαστε από αυτούς που στριγκλίζουν με το παραμικρό. Έχουν γίνει και άλλα λάθη από άλλους οργανωτές και σεβαστήκαμε το συγνώμη τους, όπως έχουμε κάνει κι εμείς λάθη σαν αγωνιζόμενοι και μας σεβάστηκαν οι άλλοι όταν είπαμε "Συγνώμη λάθος". Άλλωστε, κάπως έτσι ξεκίνησα και αυτό το θέμα:

"...Εάν ενημερώθηκε το πλήρωμα, ζητώ συγνώμη από την οργάνωση και λήγει το θέμα εδώ, εάν όμως δεν ενημερώθηκε θα ήθελα μια επαρκή εξήγηση για τον λόγο που έγινε αυτό. ..."


Εδώ, όμως, έχουμε κάτι άλλο, κάτι που κατά την γνώμη μου είναι πολύ σοβαρό, για ένα θεσμό σαν κι αυτόν. Και μην μου πει, πάλι κανείς τα περί "παιδιάς", εδώ μιλάμε για ολόκληρο κύπελλο το οποίο δεν έχει προηγούμενο για τα ελληνικά δεδομένα και το οποίο στηρίξαμε όλοι εδώ μέσα και ειδικά εμείς στο stratego μέσο της προβολής του από το site μας και μέσο των συμμετοχών μας.

Έτσι, νομίζω πως έχουμε το δικαίωμα να απαιτούμε μια ξεκάθαρη απάντηση από τους οργανωτές τους οποίους στηρίξαμε και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε, σεβαστήκαμε και θα συνεχίσουμε να σεβόμαστε όσο μας σέβονται κι αυτοί και δεν υπονοώ τίποτα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 15 Ιουν 2005, 20:04

Εγώ πάλι, θα επιμείνω.....
Δεν λέει πουθενά ο κανονισμός (όπως παρατείθεται πιο πάνω κι από τον Σπύρο) για ζώνες!!!!!
Άρα, η αλαγή στη γνώμη του εκτελούντος τον τεχνικό έλεγχο και κατ' επέκταση , της οργάνωσης, προέκυψε ενώ ο Dista έκλεβε για άλλη μια φορά εκκλησίες......
Δεν πειράζει, την άλλη φορά Δημήτρη πάμε για την ΜΩΤ της Raid :wink: :!: :!: :!:
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Ιουν 2005, 21:04

5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό:

Επιτρεπόμενες αλλαγές, βελτιώσεις, προσθήκες στην ομάδα 4Χ4
Αμορτισέρ & ελατήρια - σούστες: Επιτρέπεται η αλλαγή των αμορτισέρ και των ελατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός τους, τα σημεία στήριξης τους και η αρχή λειτουργίας τους, θα είναι αυτά του κατασκευαστή. Επιτρέπεται η προσθήκη ή αφαίρεση αριθμού σουστό-φύλλων όχι όμως και τα σημεία στήριξης των ή και η αρχή λειτουργίας τους.

Μπλοκέ ή διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης: Επιτρέπεται η αλλαγή των απλών διαφορικών με κάθε είδους μπλοκέ ή περιορισμένης ολίσθησης και των συστημάτων ελέγχου των.

Ελαστικά-τροχοί: Επιτρέπεται η αλλαγή των γνήσιων με ελαστικά εγκεκριμένα για χρήση δρόμου. Οι διαστάσεις των ελαστικών, είναι ελεύθερες εφόσον αυτά καλύπτονται από τα φτερά του αμαξώματος. Δεν επιτρέπεται όμως η αλλαγή διάστασης ζάντας

Εργάτης ή βίντσι: Δε συνιστάται η χρήση εργάτη. Αν όμως είναι τοποθετημένος θα πρέπει να μην εξέχει του προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.

Ποδιές προστασίας: Επιτρέπεται η προσθήκη ποδιάς προστασίας, εφόσον αυτή καλύπτει μηχανικά μέρη, μόνο κάτω από το όχημα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Ιουν 2005, 21:05

forester έγραψε:Εγώ πάλι, θα επιμείνω.....
Δεν λέει πουθενά ο κανονισμός (όπως παρατείθεται πιο πάνω κι από τον Σπύρο) για ζώνες!!!!!
Άρα, η αλαγή στη γνώμη του εκτελούντος τον τεχνικό έλεγχο και κατ' επέκταση , της οργάνωσης, προέκυψε ενώ ο Dista έκλεβε για άλλη μια φορά εκκλησίες......
Δεν πειράζει, την άλλη φορά Δημήτρη πάμε για την ΜΩΤ της Raid :wink: :!: :!: :!:


Θοδωρή μην επιμένεις γιατί θα χάσεις. Ο Σπύρος έχει δίκαιο ... ο κανονισμός είναι σαφέστατος ... αναφέρετε ρητά στον κανονισμό

"...5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό. ..."


Ο κανονισμός δεν λεει πουθενά ότι οι ζώνες τεσσάρων σημείων επιτρέπονται. :wink:

Βέβαια, υπάρχει και εδώ παραθυράκι αλλά δεν είναι της ώρας.

Το θέμα δεν είναι εάν ο Δημήτρης άλλαξε κατηγορία καλός ή κακός, που και αυτό εξετάζεται, αλλά:

Ενημερώθηκε ο Dista ΠΡΙΝ την εκκίνηση για την κατηγορία στην οποία ανήκει ναι η όχι ?
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Ιουν 2005, 21:07

superspy έγραψε:5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό:

Επιτρεπόμενες αλλαγές, βελτιώσεις, προσθήκες στην ομάδα 4Χ4
Αμορτισέρ & ελατήρια - σούστες: Επιτρέπεται η αλλαγή των αμορτισέρ και των ελατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός τους, τα σημεία στήριξης τους και η αρχή λειτουργίας τους, θα είναι αυτά του κατασκευαστή. Επιτρέπεται η προσθήκη ή αφαίρεση αριθμού σουστό-φύλλων όχι όμως και τα σημεία στήριξης των ή και η αρχή λειτουργίας τους.

Μπλοκέ ή διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης: Επιτρέπεται η αλλαγή των απλών διαφορικών με κάθε είδους μπλοκέ ή περιορισμένης ολίσθησης και των συστημάτων ελέγχου των.

Ελαστικά-τροχοί: Επιτρέπεται η αλλαγή των γνήσιων με ελαστικά εγκεκριμένα για χρήση δρόμου. Οι διαστάσεις των ελαστικών, είναι ελεύθερες εφόσον αυτά καλύπτονται από τα φτερά του αμαξώματος. Δεν επιτρέπεται όμως η αλλαγή διάστασης ζάντας

Εργάτης ή βίντσι: Δε συνιστάται η χρήση εργάτη. Αν όμως είναι τοποθετημένος θα πρέπει να μην εξέχει του προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.

Ποδιές προστασίας: Επιτρέπεται η προσθήκη ποδιάς προστασίας, εφόσον αυτή καλύπτει μηχανικά μέρη, μόνο κάτω από το όχημα.


Μαζί, απαντήσαμε :D

Δεν σε βλέπω ν' απαντάς στο άλλο όμως και με στεναχωρείς γιατί σε έχω σε εκτίμηση :wink:


Ενημερώθηκε ο Dista ΠΡΙΝ την εκκίνηση για την κατηγορία στην οποία ανήκει ναι η όχι ?
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Ιουν 2005, 21:21

Tazmania:

Ο Doc είναι στο νοσοκομείο.... (άρε διάβασμα που θα πρέπει να ρίξει μόλις βγεί... :-) )είναι ο μόνος υπεύθυνος να απαντήσει εκ μέρους της οργάνωσης - και φυσικά στον Dista.

Ακαδημαϊκά..... οτιδήποτε (ΜΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ) και να έχει γίνει, αυτό δεν απαλλάσσει το Dista από την υποχρέωση να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς καθόλη τη διάρκεια του αγώνα.....

Και όχι το θέμα με τις ζώνες δεν χωρά "ερμηνείες" κ.α. και ο κανονισμός είναι σαφής - εκτός αν το Vitara βγαίνει με ζώνες 4 σημείων και ο dista είχε φέρει μαζί γνήσιο (όχι φωτοτυπίες) φυλλάδιο με αξεσουάρ της εταιρίας που να το αποδεικνυει και φυσικά να μιλάμε για τις ίδιες ζώνες...

Μην ξεχνάς οτι αν ο Dista "έτρεχε" στην 4Χ4, στον τερματισμό -σε κάθε περίπτωση- θα έπρεπε να του επιβληθεί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

Μήπως δεν έχει γίνει κατανοητό αυτό;

Υ.Γ. Κοίτα να δείς που το θέμα έκανε ανθρώπους να ασχοληθούν με τους αγώνες ενώ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ασχοληθεί μέχρι τώρα..... Κάτι είναι και αυτό :-)

Υ.Γ. 2 Λές να είχε δίκιο ο Ayrton;

Υ.Γ 3 Δεν ξέρω πόσο "έτοιμοι" είναι ή θέλουν όλοι οι λίγοι συμμετέχοντες να αντιμετοπίσουν μια καθόλα τυπικά οργάνωση τη στιγμή που ακόμα και στα rally τα 4Χ4 που τρέχουν είναι τα περισσότερα εκτός κανονισμών και η οργάνωση κάνει τα "στραβά" μάτια....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες