Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερώτηση προς την οργάνωση του TrailRide CUP 2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tagre » 16 Ιουν 2005, 15:17

ΕΠΙΣΗΣ
Με καλυπτουν το 'συμπερασμα' και το 'ηθικον διδαγμα' του Friar, και πληρως το κειμενο(-α) του AYRTON.
Τακης-ΤΑΓΚΡΕ-Γκρετσης
Νο 53
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό doc » 16 Ιουν 2005, 16:08

tazmania έγραψε:η τοποθέτηση του DOC ήταν "Συγνώμη κάναμε λάθος, αλλά τώρα δεν γίνετε τίποτα".;

Με αυτή την λογική, κάτι δεν πάει καλά. Πάτε να δημιουργήσετε ένα όμορφο κύπελλο που έλειπε από τον χώρο, αλλά τέτοια θέματα δεν είναι οργανωτικά προβλήματα, είναι προβλήματα αξιοπιστίας με ότι αυτό συνεπάγεται.

Κάποια στιγμή, όμως, πρέπει να κοιτάμε υπεύθυνα στα μάτια τους αγωνιζόμενους και να παραδεχόμαστε που έχουμε σφάλει. Καταλαβαίνω ότι η οργάνωση ενός τέτοιου αγώνα είναι πολύ δύσκολο πράγμα, διαφορετικά θα το κάναμε όλοι μας, αυτό όμως δεν δικαιολογεί την δημιουργία τέτοιων ζητημάτων που μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Εδώ δεν μιλάμε για "παιδιαρίσματα" περί μέσης ωριαίας και πως θα έρθουμε εμείς που άλλωστε είναι ζητήματα γνωστά από την αρχή και όποιος θέλει ακολουθεί, εδώ μιλάμε για σοβαρό θέμα αξιοπιστίας αυτού του πολλά υποσχόμενου θεσμού.


Το "συγνώμη κάναμε λάθος" ειπώθηκε για το γεγονός ότι δεν είδαμε τις ζώνες και συνεπώς δεν αλλάξαμε κατηγορία τον dista πριν. Αυτό δεν αναιρεί όλα τα υπόλοιπα που θα διαβάσεις στην ανακοίνωση της οργάνωσης. Και πάνω από όλα επαναλαμβάνω: Ένα λάθος, δεν διορθώνεται με άλλα συνεχόμενα, ούτε έχει το δικαίωμα να το εκμεταλλευτεί ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγός.
Τελευταία επεξεργασία από doc και 16 Ιουν 2005, 16:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 16 Ιουν 2005, 16:27

tazmania έγραψε:
dista έγραψε:...


Χμμμ, δεν έχει και πολύ άδικο για τον κανονισμό και τις ζώνες, αλλά όπως είπα και πριν επιδέχεται και άλλη συζήτηση.

Τι λες εδώ:

"...Τις ζώνες τις παρήγγειλα ειδικά να είναι παντού με κούμπωμα, στο πίσω και στα δύο πλαϊνά δεσίματα..."


Δηλαδή η ζώνη σου πιάνει σε ένα σημείο πίσω και δύο πλαϊνά; Χμμμμ 1+2=3 ? :oops:

Πόσων σημείων είπες ότι είναι η ζώνη ?

Τρεις λωρίδες, τρεις αγκράφες, τρία σημεία δεσίματος στο σασί, σημαίνουν ζώνες τριών σημείων.

Συν όλα τα υπόλοιπα, που επέμενα από την αρχή και τώρα στηρίζονται και βάση κανονισμού.

Με τις υγείες μας :wink:


Πολύ καλό! Δεν παίζεσαι με τίποτα!!! Κι αν ράψουμε τις τέσσερις άκρες όλες μαζί πίσω από το κάθισμα θα είναι ΕΝΟΣ σημείου?
Καταντάει γελοίο το θέμα...

Όσο αφορά τις ζώνες 4 σημείων, σαφώς και παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην οδήγηση, αφού καθηλώνουν το σώμα στα δύσκολα εδάφη και δεν κουράζουν τον οδηγό που σε διαφορετική περίσταση αναγκάζεται να σπαταλά πολλές δυνάμεις, αυτοσυγκέντρωση και συχνά χέρια, ώστε να κρατά το σώμα του στη θέση του.
Σώμα αναπόσπαστο σημαίνει χέρια αποκλειστικά στα χειριστήρια, και σαφές κέρδος στους γρήγορους χειρισμούς. Κάνω λάθος?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Ιουν 2005, 19:56

tagre έγραψε:
tazmania έγραψε:
tagre έγραψε:Επειδη αρχιζει το θεμα να γινεται φαιδρο:
1)Ο αμεσα ενδιαφερομενος ποσους συνηγορους εχει; tazmania: Κανέναν, έχει πολλούς φίλους και θα έπρεπε να το εχεισ καταλαβει.
2)Ο ιδιος γιατι δεν απαντα τι εγινε; tazmania: Απάντησε από την αρχή, αλλά μάλλον βαριέσαι να διαβάσεις
3)Γιατι δεν σας ενδιαφερει οτι τρεχεται σε ανοιχτους δρομους χωρις ρολ-κειτζ και κρανη αλλα μονο η 1η θεση; tazmania: Μας ενδιαφέρει και το έχουμε θίξει σε άλλο θέμα
3)Ποσοι χορηγοι σας πιεζουν για την πρωτια;Εδω διαβαζουμε οτι τα σπρωχνεται απο την τσεπη σας και σας τσουζει...
4)Εφοσον ξερετε απο κανονισμους ο Τεχνικος Εφορος επ'ουδενι μπορει να ειναι και Αγωνιζομενος(Superspy).Αρα απο που περιμενετε απαντηση;
5)Ο Doc σωστα εφαρμοσε τον κανονισμο. Απο μονος του. Γιατι στα κυπελλα η επαθλα δεν προβλεπεται Συμβουλιο Αγωνοδικων.Δεν φτανει ο χωρος για παραθεση στοιχειων και παραδειγματων.
6)Αντι να το βλεπετε σαν σκαλι για βελτιωση οδηγων-αυτοκινητων, παρκολουθω απιστευτη φαρσοκωμωδια.
Καλα λενε οτι οπου υπαρχουν αυτοκινηταδες το παιχνιδι χαλαει.
ΤΑΓΚΡΕ


Θες και απάντηση σε αυτά που λες;

Μάλλον δεν παρακολουθείς τις συζητήσεις μας και είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.


Δεν ειχα την απαιτηση να καταλαβεις τι εγραψα.
ΚΑΙ τις συζυτησεις παρακολουθω επιμελως, ΚΑΙ με προσοχη διαβαζω, ΚΑΙ ξερω -ισως λογω 22ετους εμπλοκης με το μηχανοκινητα σπορ-ΤΙ ΛΕΩ!
Επειδη συγχωρήσε λογω συγχησης, οταν ηρεμησεις και καταλαβεις τι σου απηντησα θα αναθεωρησεις τις θεσεις σου.
ΤΕΛΟΣ - ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ
ΤΑΓΚΡΕ


Σου δίνω μόνο μερικές απαντήσεις, για να καταλάβεις πόσο εκτός είσαι.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Ιουν 2005, 20:01

doc έγραψε:
tazmania έγραψε:
dista έγραψε:...


Χμμμ, δεν έχει και πολύ άδικο για τον κανονισμό και τις ζώνες, αλλά όπως είπα και πριν επιδέχεται και άλλη συζήτηση.

Τι λες εδώ:

"...Τις ζώνες τις παρήγγειλα ειδικά να είναι παντού με κούμπωμα, στο πίσω και στα δύο πλαϊνά δεσίματα..."


Δηλαδή η ζώνη σου πιάνει σε ένα σημείο πίσω και δύο πλαϊνά; Χμμμμ 1+2=3 ? :oops:

Πόσων σημείων είπες ότι είναι η ζώνη ?

Τρεις λωρίδες, τρεις αγκράφες, τρία σημεία δεσίματος στο σασί, σημαίνουν ζώνες τριών σημείων.

Συν όλα τα υπόλοιπα, που επέμενα από την αρχή και τώρα στηρίζονται και βάση κανονισμού.

Με τις υγείες μας :wink:


Πολύ καλό! Δεν παίζεσαι με τίποτα!!! Κι αν ράψουμε τις τέσσερις άκρες όλες μαζί πίσω από το κάθισμα θα είναι ΕΝΟΣ σημείου?
Καταντάει γελοίο το θέμα...

Όσο αφορά τις ζώνες 4 σημείων, σαφώς και παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην οδήγηση, αφού καθηλώνουν το σώμα στα δύσκολα εδάφη και δεν κουράζουν τον οδηγό που σε διαφορετική περίσταση αναγκάζεται να σπαταλά πολλές δυνάμεις, αυτοσυγκέντρωση και συχνά χέρια, ώστε να κρατά το σώμα του στη θέση του.
Σώμα αναπόσπαστο σημαίνει χέρια αποκλειστικά στα χειριστήρια, και σαφές κέρδος στους γρήγορους χειρισμούς. Κάνω λάθος?


Δεν κάνεις καθόλου λάθος σε αυτά που σου προσφέρουν, όμως το παραπάνω δεν είναι αστείο. Οι ζώνες του Δημήτρη, έχουν τρία σημεία πρόσδεσης από κατασκευή και όχι με πατέντα ή επειδή έπιασε στο ίδιο σημείο τις δύο πίσω λωρίδες.

Τέλος πάντων, καμία σημασία δεν έχει πλέον πρώτον γιατί απάντησες επίσημα, άσχετα εάν με καλύπτει ή όχι προσωπικά η απάντησή σου, και δεύτερον γιατί ο Dista ζήτησε να σταματήσει εδώ.

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση σου, και εύχομαι περαστικά στο χέρι σου.

Τέλος από εμένα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 18 Ιουν 2005, 10:54

Οι εν λογω ζωνες ειχαν ομολογκασιον για ραλλυ αντοχης, (δηλαδη ελεγαν στο καρτελακι Appendix J FIA) ? 'Η απλα ηταν ζωνες 4 σημειων των 2". Τα σημεια επαφης προσδεσης των ζωνων στο οχημα ηταν συμφωνα με την αναγνωριση του αυτοκινητου (homologation) οποτε και το αμαξι να ειναι συμφωνο με τους διεθνεις κανονισμους. Αν υπαρχουν αποριες ευχαριστως να μεταφερω το προβλημα στο αρμοδιο αγωνιστικο τμημα της FIA, θα χαρουν πολυ να απαντησουν σε ενα τετοιο τεραστιο προβλημα που εχει διχασει ολη την Ελληνικη αγωνιστικη κοινοτητα και παιρνει πια Παγκοσμιες διαστασεις!!!!!! Προσμετρουσε ο αγωνας στο Παγκοσμιο πρωταθλημα και δεν το εχουμε καταλαβει? :D Τι φαγομαρα ειναι αυτη, ειλικρινα με βαζει σε σκεψεις αν θελω να ξαναλαβω μερος, καλη ειναι και η βολτα μονος μου την Κυριακη, δεν το χρειαζομαι ολο αυτο.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό tazmania » 18 Ιουν 2005, 11:02

prop έγραψε:Οι εν λογω ζωνες ειχαν ομολογκασιον για ραλλυ αντοχης, (δηλαδη ελεγαν στο καρτελακι Appendix J FIA) ? 'Η απλα ηταν ζωνες 4 σημειων των 2". Τα σημεια επαφης προσδεσης των ζωνων στο οχημα ηταν συμφωνα με την αναγνωριση του αυτοκινητου (homologation) οποτε και το αμαξι να ειναι συμφωνο με τους διεθνεις κανονισμους. Αν υπαρχουν αποριες ευχαριστως να μεταφερω το προβλημα στο αρμοδιο αγωνιστικο τμημα της FIA, θα χαρουν πολυ να απαντησουν σε ενα τετοιο τεραστιο προβλημα που εχει διχασει ολη την Ελληνικη αγωνιστικη κοινοτητα και παιρνει πια Παγκοσμιες διαστασεις!!!!!! Προσμετρουσε ο αγωνας στο Παγκοσμιο πρωταθλημα και δεν το εχουμε καταλαβει? :D Τι φαγομαρα ειναι αυτη, ειλικρινα με βαζει σε σκεψεις αν θελω να ξαναλαβω μερος, καλη ειναι και η βολτα μονος μου την Κυριακη, δεν το χρειαζομαι ολο αυτο.


Η αλήθεια είναι πως σε σχετική έγγραφη ερώτηση που έκανα στην FIA, μου απάντησαν ότι ο αγώνας δεν θα προσμετρήσει τελικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ο πότε δεν θα ήθελαν να πάρουν επίσημη θέση :twisted: :twisted:

Τες πα, ας μας πει η ΕΛΠΑ την άποψή της :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 18 Ιουν 2005, 14:07

Δε νομίζετε οτι όλη αυτή η ειρωνεία και η κριτική στους τετρακίνητους έχει γίνει λίγο κουραστική.....???

Λες και είμαστε καθισμένοι στο σβέρκο των εντουράδων....

Δεν μπορώ να καταλάβω που ενοχληθήκατε στον αγώνα σας από αυτά που γράφονται στο Forum....????

Ασε που η πιο εύκολη λύση γιά να πει κανείς μιά μαγκιά είναι να αποκαλέσει κάποιον "Ελληνάρα" και έτσι να τους αποστομώσει όλους...

Αλήθεια ποιός είναι αυτός ο Ayrton, σούπερ -παράγοντας των Ελληνικών μηχανοκίνητων πραγμάτων????

Αν δε θέλετε τους "αυτοκινητάδες" στο βουνό μπορείτε να το δηλώσετε ξεκάθαρα όμως !!!

ΥΓ. Τάκη... ώρες-ώρες με στεναχωρείς !!!
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Χωρίστε αδέλφια !

Δημοσίευσηαπό geco » 18 Ιουν 2005, 15:52

Τς, τς, τς !!!

Πάνω που ηρέμησαν τα πράγματα, παρεξηγήθηκε ο ΑΝΤΟΝ1$ !

Πρώτα από όλα φίλε ΑΝΤΟΝ1$ μην τα παίρνεις προσωπικά !

Ένα - ένα λοιπόν και ψύχραιμα !

Από ότι κατάλαβα ξέρεις πρόσωπα και πράγματα και στους δύο χώρους (ΑΥΤΟ-ΜΟΤΟ) και αυτό είναι καλό!

Αν διαβάσεις προσεκτικά τα ποστ θα αντιληφθείς ότι :

Δεν ενοχλούν τα αυτοκίνητα κανέναν, το αναγκαστικό φάρδεμα της διαδρομής δεν θέλουν οι εντουράδες αλλά αναγκαστικά το υφίστανται.

Δεν υπάρχουν εσείς, εμείς, αυτοί και οι άλλοι! Όλοι καβαλάμε απ' όλα και την μία είμαστε με μηχανάκι, την άλλη με τζιπάκι και την τρίτη με τρακτέρ!

Ο Ayrton= Κώστας Χατζηγιαννάκης δεν είναι επ'ουδενί παράγοντας, εκφράζει πάντα την προσωπική του άποψη, άντε και την άποψη της εντουροπαρέας του και είναι "ρομαντικός ερασιτέχνης" και άτομο με ήθος και ευγένεια! Έχει και εκείνος τις καλύτερες των προθέσεων, όπως και εσύ άλλωστε, και άν τον γνωρίσεις θα το αντιληφθείς.

Ο "Ελληνάρας αγωνιζόμενος" είναι το είδος εκείνο που διεκδικεί την διάκριση με κάθε τρόπο (θεμιτό και αθέμιτο) και άν δεν του κάτσει αναλύει τους κανονισμούς και την ερμηνεία τους μέχρι να πάρει αυτό που ζητάει ακόμα και άν χρειαστεί να φτάσει στον "Άρειο Πάγο" και πάρα πέρα !
Δεν νομίζω ότι έχουμε τέτοιους ανάμεσά μας !

Παρεξηγήσεις και οργανωτικές ελλείψεις αντιλαμβάνονται πολλοί αλλά δεν γκρινιάζουν απαραίτητα! Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως όσοι γκρινιάζουν έχουν άδικο!

Μέσα από τον διάλογο και την καλοπροαίρετη κριτική βελτιωνόμαστε όλοι!

Φεύγω γιά το beach party των BRAT !

Υπάρχει χώρος γιά όλους ! Φιλιά ! Καλό τριήμερο !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 18 Ιουν 2005, 18:58

[quote="THANOS_KTM"]...τις προσφυγές και ενστάσεις για το αν το κολάν που φόραγε ο superspy κάτω από το παντελόνι ήταν σύμφωνα με τα πρότυπα της Victoria Secret και γιατί οι ρόδες ήταν ψηλοτάκουνες και τέτοια :lol:


Tι ? σοβαρα φοραγε φοραγε κολαν που ΔΕΝ ηταν ομογκαρισμενο απο την Victorias Secret? την επομενη φορα καλω δημοσια οποιον εχει τετοια πληροφορια να το ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ αμεσωςστον αλυταρχη οποτε και απο τον συγκεκριμενο αγωνιζομενο να ζητηθει η αφαιρεση του επιμαχου ενδυματος. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΛΑΧΑΝΑ,ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ!!!

φιλε Tazmania, δεν προσμετραει ε? κριμα , και μολις εραψα καινουριο κουστουμι για την τηλεοπτικη ενημερωση γιατι μολις ειχα γραψει τα δελτια τυπου για το Eurosport και το ESPA.

Φιλτατε ΑΝΤΟΝ1$, δεν εχει κανενας μας παραπονο ουτε υπαρχει περιπτωση να εχει απο καποιον γιατι ειτε αυτοκινητο εχεις, ειτε μηχανη ειτε γουρουνα ο στοχος ειναι ο ιδιος, να περασεις ευχαριστα μια μερα και να ξεφυγεις απο την καθημερινοτητα, μεσω του αγωνα. Το "παραπονο" ειναι οτι φτανουν μερικα ατομα στα ακρα και παθιαζονται για πραγματα, που αν τα εξετασεις αντικειμενικα και νηφαλια, ειναι πολυ πιο απλα. Ειναι ζητημα αν θα καθοταν καποιος να ασχοληθει πανω απο 10 λεπτα. Οποιος και να εκανε το λαθος ειμαι σιγουρος οτι ολοι ξερουμε οτι αυτα εχουν οι αγωνες. Δεν θα ηταν δυσκολο να δωσουν τοπο στην οργη και απλα να πουν στον εαυτο τους" την επομενη φορα δικε μου να τα προσεχεις αυτα" , να ληξει το θεμα εκει και να πανε ολοι σπιτια τους χαρουμενοι που ελαβαν μερος.


Υ.Γ. Για την ιστορια το πρωτο μου trail ride ηταν με 4Χ4, ενα Disco. Μαλιστα επειδη ιδρωνω στα χερια φοραγα και κατι κοκκινα γαντια OMP αλκανταρα, ο δε superspy μολις με ειδε στην εκκινηση αναφωνησε μεσα απο τα δοντια του "ωχ, θα μας βαλουν μεσα". Φοβουμενος ατυχημα στο δρομο, πραγμα το οποιο δεν εγινε καθως ειναι ακομα εξω απο την στενη, ακομα!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό ayrton » 18 Ιουν 2005, 22:40

Αλήθεια ποιός είναι αυτός ο Ayrton, σούπερ -παράγοντας των Ελληνικών μηχανοκίνητων πραγμάτων????


Φίλε ΑΝΤΟΝ1$, για το τι είμαι με κάλυψε ο αγαπητός geco.

Οσο για το παράγοντας καλύτερα να πείς για μένα οτι κάνω πιάτσα στη Συγγρού τα βράδια με ροζ στρινγκάκι, παρά τέτοια βαριά κουβέντα.
Παράγοντες και παραγοντίσκους που θέλουν να επιβεβαιωθούν μέσα απο το κέφι των άλλων, η Ελλάδα είναι γεμάτη σε όλες τις δραστηριότρητες.
Μπορείς να τους βρείς παντού όπως και τους Προέδρους άλλωστε.

Οσο για το προφίλ του Ελληνάρα Αγωνιζόμενου μπορούμε να τα πούμε κάποια στιγμή απο κοντά σε κάποιο αγώνα και να δεις που στο τέλος θα συμφωνήσουμε.

Τέλος προς Θεού δεν έχω τίποτα με τους οδηγούς 4χ4, όλοι το κέφι μας κάνουμε με άλλο μέσο αλλά πρός την ίδια κατεύθηνση ελπίζω.

Με την νοοτροπία της ίντριγγας διαφωνώ και την μιζέρια του να προσπαθούμε με οποιδήποτε τρόπο να χαλάσουμε την εικόνα αυτού -του αγώνα στην συγκεκριμένη περίπτωση- στον οποίο βρε αδελφέ συμμετέχουμε λίγο πολύ όλοι για να ξεφύγουμε απο την μιζέρια της καθημερινότητας.
Δεν ειναι κρίμα να ψάχνουμε και εδώ για διαπλοκές, δόλο, πουστιά ,κλεψιά και άλλα τέτοια ωραία που τα τρώμε όλοι στη μάπα καθημερινά.

Αυτά,
Ο Επαγγελματίας Ερασιτέχνης... :) :( :wink:
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 18 Ιουν 2005, 23:02

Παιδιά δεν είναι οτι δεν σας θέλουμε στις διωργανώσεις.Είναι οτι τέτοια "γκρίνια" έχουμε μόνο από τετράτροχους.Η μάλλον από μια συγκεκριμένη κατηγορία αυτών.Ίσως είναι διαφορά νοοτροπίας χωρίς να σημαίνει ότι η δίτροχη είναι η σωστή.Κάποτε σε TRAIL RIDE από ΤERRADURA ο Doc ανακοίνωσε στον τερματισμό ότι στην κατηγορία ON-OFF θα μέτραγαν όσοι είχαν ON-OFF λάστιχα.Αφού τον "κράξαμε" συνεχίσαμε το χαβαλέ και τις μπύρες μας χωρίς πόστ με μεγάλα κεφαλαία κόκκινα γράμματα και μουρμούρες.Η κούπα είναι καλοδεχούμενη αλλά την ζαχαρένια μας δεν την χαλάμε.
Βέβαια τα πράγματα τώρα έχουν προχωρήσει και σίγουρα δεν μπορεί ο Doc να κάνει εκπλήξεις ανακοινώνοντας αλλαγές μετά το τέλος του αγώνα.Γί'αυτό και υπήρχε κανονισμός που αν κατάλαβα καλά δέν επιτρέπει την αλλαγή των ζωνών ασφαλείας.Λέτε να τον άφησαν επίτηδες να νομίζει ότι ήταν στην 4χ4 για να τον χαντακώσουν αργότερα?Τώρα αν δεχτούμε αυτό που κάποιοι ύπονοούσαν οτι η διωργάνωση δέχτηκε πιέσεις και γι'αυτό τους άλλαξε κατηγορία από πού προήλθαν αυτές?Από δίτροχους ,από χομπίστες τετράτροχους ή από κάποιους που ρέπουν προς τη γκρίνια και τελικά το χαλάνε για όλλους?Ίσως ένας πιο πλήρης τεχνικός έλεγχος θα έλυνε τέτοια προβλήματα στο μέλλον με όποια αύξηση στο κόστος συμμετοχής. Εγώ από την μεριά μου θα ήθελα την χρυσή τομή μεταξύ εντελώς παρεϊστικου και εντελώς αυστηρού και επαγγελματικού αγώνα.Αν όμως δεν μπορώ να την έχω θα προτιμίσω την παρεϊστικη εκδοχή.
Τώρα στον αγώνα "μας" δεν ενοχληθήκαμε.Ελπίζω όμως να μην ενοχλήθηκε και ο Doc και να συνεχίσει να φτιάχνει τέτοιους αγώνες.Doc αντέχεις? :wink:
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 19 Ιουν 2005, 10:52

prop έγραψε:...

φιλε Tazmania, δεν προσμετραει ε? κριμα , και μολις εραψα καινουριο κουστουμι για την τηλεοπτικη ενημερωση γιατι μολις ειχα γραψει τα δελτια τυπου για το Eurosport και το ESPA.

...


Αυτό δεν είναι πρόβλημα, σου υπόσχομαι να σου πάρω συνέντευξη τύπου στο κανάλι που ετοιμάζει το Stratergo Team :lol: :lol:

ΥΓ Δεν φαντάζομαι να παρεξηγηθείς, χιούμορ κάνουμε :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Κακή... οργάνωση!

Δημοσίευσηαπό steliosh » 19 Ιουν 2005, 21:49

και που να σου πώ εγώ τι μούκανε κάποτε η παλιο-διοργάνωση!
Στο πρώτο μου trail ride δήλωσα το KTMάκι μου, 200EXC είναι του 2001, με αντλία λαδιού, φλασάκια, μαρσπιέ επιβάτη και σχαρίτσα -νομίζω είχα και καθρέφτη τότε- στα ON OFF... (Τι διαφορά έχει από το DT200R, ας πούμε; Στα.... WP; Σιγά!!!!)

Eρχεται λοιπόν ο παλιο-Doc και μου λέει: «Ωπ! Τρακτερωτά! Πέρνα απέναντι! Στα enduro καθαρόαιμα εσύ!» Μα... ψευτοεντούρο ήτανε και μάλιστα με τα «μαμά» λάστιχα που ήταν Bridgestone ED660. Αυτά είναι DOT legal, δηλαδή νόμιμα για χρήση σε άσφαλτο!

Ασε δε το άλλο... για να τη σκαπουλάρει οργανωτικά... εμένα το τζόβενο μέ έβαλε με τα πουρά, στους «βετεράνους» και καλά! Μα ούτε 50 δεν είμαι ακόμα!!!!!!!!!! Μόλις 45!!!!!!!!!

To δε χειρότερο είναι... πέρσι στην Υλίκη, που είχε και κατηγορία «μεγάλα on-off» δήλωσα σ’ αυτήν την κατηγορία, αλλά προετοιμάστηκα κιόλας: Κόλλησα έναν άσσο μπροστά από το 200 και το έκανα 1200... ελπίζοντας! Αλλά... το άγρυπνο μάτι το είδε και με έβαλε με τους γέρους πάλι!

Στο δε πρώτο φετεινό TR που έτρεξα με το Jimny της συζύγου μου (ναι, τάπαμε, δεν μου το... ξαναδίνει: «Εχεις δικό σου παιχνίδι! Δε θα μου γδέρνεις το δικό μου!») ενώ τά είχα κανονίσει να είμαι τελευταίος, μου τη χάλασαν και με βγάλανε ΠΡΟτελευταίο!!!!!! Φτουυυυυυυυ!

Τι να λέμε τώρα... άθλια οργάνωση!!!!!!!!!!

Τους τάχα μαζωμένα!!!!!
Αχ... τ’ άπα και ξεθύμανα!!!!!!

:razz: :P :razz: :P :razz: :P :razz: :P
Άβαταρ μέλους
steliosh
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 21 Ιαν 2005, 00:57
Τοποθεσία: Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Ιουν 2005, 09:20

λοιπόν, θέλω και εγω με την σειρά μου να παραπονεθω στην διοργανωση !!!!!!!!

αγαπημενη μου κυρια διοργάνωση,

θα ηθελα σε παρακαλω πολυ απο δω και στο εξεις να δινεις παραπανω βαση στα αγαπημενα μας γουρουνια διοτι στο Πηλιο οι πολυ καλοι μου φιλοι Κος Ψηλέας Κανελλεας και Κος Θπίρο Θουπερθπαι μου πειραζανε το γουρουνι και παιζαν με το τεποζιτο μου !!

δεν τους εφτανε οτι το Σαββατο πριν τον αγωνα κλεινανε τον διακοπτη της βενζινης, πειραζανε καλωδια και μου ''κλεβαν'' το γουρουνι καθε 5' για να πανε ''και καλα'' καπου αλλα και μετα τον αγωνα κάποιος ''κύριος'' ξαναπειραξε τον διακοπτη βαζοντας τον στην ρεζερβα, όπου εγω δεν το πηρα χαμπαρι και οπως θα φανταζεστε ολοι πολυ καλα, τις προάλλες το βραδυ ο μ@λ@κ@ς εμεινα απο βενζινη στην μεση του πουθενα !!!!!!

λοιπόν δεν πάει άλλο!!

γιαυτο λοιπόν προτεινω:


40 βαθμους ποινη, αποκλεισμο για τους επομενους 3 αγωνες και ασφαλιστικα μετρα να μην με πλησιαζουν στα 87 μετρα και στους 2 για να μπορεσω να υσηχασω !!

νομιζα πως και δίκαιο ειναι και λογικο αφου ετσι θελω !!

περιμενω την επισημη απαντηση της διοργανωσης !!

ΥΓ κουφαλες, εμεινα μπροστα απο βενζιναδικο και δεν εσπρωξα ουτε ενα λεπτό !!!!!!!!! ετσι για να μαθετε !!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες