Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

3ος Αγώνας TrailRide CUP 2005: Στο Βουνό των Κενταυρων 12/6!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό jdelis » 19 Μάιος 2005, 13:21

Είναι κατανοητό πως οι οργανωτές ακόμη "ψάχνονται". Κάπου όμως πρέπει να καταλήξει το θέμα. Και οι 3 αγώνες του Κυπέλλου (και ο πρώτος φιλικός) έχουν γίνει με διαφορετικούς κανονισμούς. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τους 3 αγώνες του Επάθλου Αντοχής.

Ο καθένας πρέπει να αποφασίσει τι θέλει να κάνει. Όταν ο Σπύρος δηλώνει πως θέλει να κάνει αγώνες Raid πρέπει να δείχνει πως βαδίζει προς τα εκεί. Με δεδομένη την αυξανόμενη δυσκολία πέρισυ (με επιστέγασμα τη Ροδόπη) περιμέναμε φέτος κάτι παραπάνω. Αντίθετα έχουμε ξεκινήσει από πολύ χαμηλά. Ακόμη και στη Θήβα ο πραγματικός αγώνας ήταν 130 χλμ. και όχι 330. Απλώς η εκκίνηση και ο τερματισμός έπρεπε να είναι εκεί.

Ποιός ο λόγος λοιπόν να φτιάξει κάποιος ένα αυτοκίνητο; Αφού τείνουμε προς αγώνες υπολογισμών και όχι αυτοκινήτων. Ας επενδύσει καλύτερα σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και όχι σε αναρτήσεις, καθίσματα κλπ.

Ο (δικαιολογημένος) αντίλογος λέει : αν κάνουμε ένα 2ήμερο-3ήμερο με 250-300 χλμ. την ημέρα, πόσοι θα έρθουν; Στη Ροδόπη ήρθαν καμιά 35αριά αυτοκίνητα. Αρκετοί με δεδομένη την απόσταση. Αν τώρα επαρκούν για να στηριχτούν τέτοιοι αγώνες δεν το γνωρίζω.

Δε λέω πως είναι απαραίτητο να ανέβει ο πήχυς. Μπορεί η σημερινή πραγματικότητα να είναι αυτή. Μη λέμε όμως για raid, για μαραθώνιους αντοχής κλπ. Σήμερα υπάρχουν δύο δεδομένα : οι παιδιές (που μάλλον δε λένε να ξεκολλήσουν από ένα σημείο) και οι πραγματικοί αγώνες (baja-rally). Ενδιάμεσα δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Ίσως αυτό το ρόλο μπορεί να τον παίξει μία αναβαθμισμένη κατηγορία raid. Είχα προτείνει κάποιες ιδέες παλαιότερα. Η μεγαλύτερη ΜΩΤ ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Μένει να δούμε αν θα υπάρξει συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό chriska » 19 Μάιος 2005, 14:05

Όσον αφορά την ΜΩΤ το σκεπτικό μου είναι το εξής και θέλω τη γνώμη σου. Κατ αρχήν κάθε διαδρομή έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και δεν είναι εύκολο να κρατιώνται ενιαίοι κανόνες για όλα τα Trail Ride. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το πρώτο και το τρίτο (τελευταίο) κομμάτι της ειδικής είναι σημαντικά πιο αργά από το μεγαλύτερο μεσαίο. Έτσι σκέφτηκα να ξεκινήσουμε με μια κάποια ΜΩΤ μέχρι ένα σημείο όπου θα γίνει η μέτρηση, θα γραφτεί ο χρόνος στην κάρτα κι επιτόπου αρχίζει μέτρηση για το επόμενο κομμάτι της ειδικής, με μεγαλύτερη ΜΩΤ που θα ανακοινωθεί επί τόπου στο ΣΕΔ. Αντίστοιχα, στο τέλος του β' κομματιού, (που θα έχει και ενδιάμεση κρυφή μέτρηση επειδή είναι μεγαλύτερο) θα γραφτεί ο χρόνος που αυτόματα θεωρείται και χρόνος εκκίνησης του τελευταίου κομματιού με ΜΩΤ μικρότερη που θα ανακοινωθεί επί τόπου στο ΣΕΔ. Μετά το τέλος της ειδικής, ξαναγράφεται ο χρόνος κι ακολουθεί χαλαρή απλή μέχρι την ταβέρνα.
Πως σου φαίνεται?[/quote]

Εννοείς ότι τα ΣΕΔ θα είναι και κρυφά σημεία?
Το να γνωρίζεις το χρόνο σε κάθε τμήμα καλό θα ήταν σε σχέση με το ιδανικό χρόνο της ειδικής αλλά εδώ θα πρεπει να υπάρχει ενιαία ΜΩΤ.
Διαφορετικά το πλήρωμα θα πρεπει πάλι να υπολογίζει επι τόπου ιδανικό χρόνο για το επόμενο τμήμα που όμως θα είναι κρυφό, άρα δεν γνωρίζει το πλήρωμα ποιά είναι η απόσταση κλπ. άρα τι νόημα έχει :?:
Πιστεύω ότι στο Trail Ride της Θήβας ο τρόπος μέτρησης ήταν πράγματι πολύ καλός αρκεί να μην ανακοινώνονται τα ΣΕΔ στον πίνακα ανακοινώσεων :lol: :lol: :lol:
Ας κρατήσουμε τελικά κάποιο τρόπο για να τον δούμε καλύτερα σε
συνεχόμενους αγώνες.
Ασε που ο συνοδηγός (ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ 4Χ4) συνέχεια διαμαρτύρεται γιατί εκτός απο χρόνους, ΜΩΤ, ΠΛΟΉΓΗΣΗ, λειτουργία computer και GPS, έχει να ανάβει και τσιγάρο, να δίνει νερό, σοκολάτα, κρουασάν :lol: :lol: :lol:
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Berg » 19 Μάιος 2005, 14:29

Γιατρέ μήπως μπορούμε να κάνουμε το "δασάκι" καμιά 30 φορές γύρω γύρω????

Εικόνα

Υπάρχουν και άλλα τέτοια κομμάτια στην διαδρομή???
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 19 Μάιος 2005, 15:07

εγω παντως θα βαλω ενα Mini laptop στο γουρουνι για αρχη, μετα θα συνδεσω το gps μου με τον αυτοματο πλοηγο που πηρα προσφατα και εχοντας το μοναδικο στην ευρωπη συστημα ενδοσυννενοησης με το γουρουνι μου θα αραξω πισω (πλατη απο harley) θα του λεω ποτε να στριψει και θα δουλευω στον υπολογιστη age of empires III εκπληκτικο παιχνιδι !!!

αστειευομαι, μην αγχώνεστε !!

τι να πουμε και εμεις που δεν εχουμε συνοδηγο βρε παιδια ??

και ενταξει ο διοργανωτης κατι θα εχει στο μυαλο του για ολα αυτα που μας ενδιαφερουν, μεσες ωριαιες, μετρησεις κλπ κλπ οποτε για να τα ψαχνει κατι θα εχει σκεφτει, αλλωστε την αποψη μας ρωταει και ακουει.
δεν ειναι θετικα αυτα ??

σκεψου οτι για εμας με τις μοτο που θα μαθαινουμε την μεση ωριαια πανω στο σεχ, σεδ ή οπως λεγεται ειναι ακομα πιο διαφορετικο. δεν μπορουμε που δεν μπορουμε να την υπολογισουμε ακριβως τωρα που θα αλλαζει τι να πεις ?? μια ειναι η κινηση λοιπον, δεν κλεινω το γκαζι και παω οσο μπορω και οπου μπορω !! για εσας ειναι τοσο διαφορετικο ?? απλα ρωταω ετσι !!

chriska, στο raid της θηβας και συγκεκριμενα στο κομματι του Μορνου εγω καπνιζα μεσα απο το κρανος !! τα ειχα παιξει και δεν ηθελα να σταματησω καθολου ουτε για αυτο !! λες να βαλω και θηκουλα για φραπε ??
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 19 Μάιος 2005, 15:15

doc έγραψε:Όσον αφορά την ΜΩΤ το σκεπτικό μου είναι το εξής και θέλω τη γνώμη σου. Κατ αρχήν κάθε διαδρομή έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και δεν είναι εύκολο να κρατιώνται ενιαίοι κανόνες για όλα τα Trail Ride. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το πρώτο και το τρίτο (τελευταίο) κομμάτι της ειδικής είναι σημαντικά πιο αργά από το μεγαλύτερο μεσαίο. Έτσι σκέφτηκα να ξεκινήσουμε με μια κάποια ΜΩΤ μέχρι ένα σημείο όπου θα γίνει η μέτρηση, θα γραφτεί ο χρόνος στην κάρτα κι επιτόπου αρχίζει μέτρηση για το επόμενο κομμάτι της ειδικής, με μεγαλύτερη ΜΩΤ που θα ανακοινωθεί επί τόπου στο ΣΕΔ. Αντίστοιχα, στο τέλος του β' κομματιού, (που θα έχει και ενδιάμεση κρυφή μέτρηση επειδή είναι μεγαλύτερο) θα γραφτεί ο χρόνος που αυτόματα θεωρείται και χρόνος εκκίνησης του τελευταίου κομματιού με ΜΩΤ μικρότερη που θα ανακοινωθεί επί τόπου στο ΣΕΔ. Μετά το τέλος της ειδικής, ξαναγράφεται ο χρόνος κι ακολουθεί χαλαρή απλή μέχρι την ταβέρνα.
Πως σου φαίνεται?

Δημήτρη,
αυτό που περιγράφεις είναι στην ουσία 2-3 regularite με διαφορετικούς χρόνους. Το αν η ΜΩΤ δίνεται τελευταία στιγμή δεν αλλάζει κάτι. Αυτό σαν ιδέα είχε συζητηθεί και απορριφθεί από τον Σπύρο. Το επιχείρημα υπέρ αυτής της άποψης είναι πως είναι πιο εύκολο να υπολογιστούν δύσκολες ΜΩΤ σε μικρότερα κομμάτια, ανάλογα με την ιδιαιτερότητα. Δεν λέω αν είναι καλύτερο ή χειρότερο, αλλά κάπου (κάποτε) πρέπει να καταλήξουμε σε κάτι...
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό chriska » 19 Μάιος 2005, 15:19

alexandros έγραψε:εγω παντως θα βαλω ενα Mini laptop στο γουρουνι για αρχη, μετα θα συνδεσω το gps μου με τον αυτοματο πλοηγο που πηρα προσφατα και εχοντας το μοναδικο στην ευρωπη συστημα ενδοσυννενοησης με το γουρουνι μου θα αραξω πισω (πλατη απο harley) θα του λεω ποτε να στριψει και θα δουλευω στον υπολογιστη age of empires III εκπληκτικο παιχνιδι !!!

αστειευομαι, μην αγχώνεστε !!

τι να πουμε και εμεις που δεν εχουμε συνοδηγο βρε παιδια ??

και ενταξει ο διοργανωτης κατι θα εχει στο μυαλο του για ολα αυτα που μας ενδιαφερουν, μεσες ωριαιες, μετρησεις κλπ κλπ οποτε για να τα ψαχνει κατι θα εχει σκεφτει, αλλωστε την αποψη μας ρωταει και ακουει.
δεν ειναι θετικα αυτα ??

σκεψου οτι για εμας με τις μοτο που θα μαθαινουμε την μεση ωριαια πανω στο σεχ, σεδ ή οπως λεγεται ειναι ακομα πιο διαφορετικο. δεν μπορουμε που δεν μπορουμε να την υπολογισουμε ακριβως τωρα που θα αλλαζει τι να πεις ?? μια ειναι η κινηση λοιπον, δεν κλεινω το γκαζι και παω οσο μπορω και οπου μπορω !! για εσας ειναι τοσο διαφορετικο ?? απλα ρωταω ετσι !!

chriska, στο raid της θηβας και συγκεκριμενα στο κομματι του Μορνου εγω καπνιζα μεσα απο το κρανος !! τα ειχα παιξει και δεν ηθελα να σταματησω καθολου ουτε για αυτο !! λες να βαλω και θηκουλα για φραπε ??


Ειδικά για σας έχει αρχίσει και γίνεται πολύ σύνθετο.
Ακόμη και δύσκολο πολλές φορές κάποιοι με τα 4χ4 που προηγούνται σας μπουκώνουν και με σύννεφα σκόνης (μοιραία)
Ολα όσα γράφονται καλοπροαίρετα είναι και απόψεις για να κατασταλάξουμε κάπου και να αρχίσουμε να οδηγούμε αντί συνεχώς να υπολογίζουμε.
Οσο για το φραπέ υπάρχει σκέψη να κατασκευάσεις βάση στο τιμόνι και να απλώσεις σωληνάκι :lol: :lol: :lol:
Για το τσιγάρο ο καλύτερος τρόπος είναι να το γυρίσεις στα πούρα που δεν τελειώνουν γρήγορα (εγώ θα το εφαρμόσω στο Πήλιο) :lol:
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 19 Μάιος 2005, 15:21

Συμφωνω!

Το προβλημα ομως ειναι οτι με τοσο ομορφες διαδρομες μας βλεπω να τερματιζουμε Δευτερα πρωι.

Διαβασα κατι οτι δεν θα εχει και σκονη?? Λες..
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 19 Μάιος 2005, 15:27

χα χα !!! θα εφαρμοσω και πτυσομενο τραπεζακι για ταβλι !!! chriska ραντεβου για ταβλι στο 2ο ΣΕΧ !! οκ ???

χα χα !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό tedos » 19 Μάιος 2005, 17:38

doc έγραψε:Φίλε Θοδωρή καλημέρα!

Σαφώς και θα υπάρχει δυνατότητα διοικητικού ελέγχου Κυριακή πρωί, 07:00-08:00 στον ίδιο χώρο. Ο συντελεστής βαθμολογίας θα είναι 1. Σωστά.
Όσον αφορά την ΜΩΤ το σκεπτικό μου είναι το εξής και θέλω τη γνώμη σου. Κατ αρχήν κάθε διαδρομή έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και δεν είναι εύκολο να κρατιώνται ενιαίοι κανόνες για όλα τα Trail Ride. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το πρώτο και το τρίτο (τελευταίο) κομμάτι της ειδικής είναι σημαντικά πιο αργά από το μεγαλύτερο μεσαίο. Έτσι σκέφτηκα να ξεκινήσουμε με μια κάποια ΜΩΤ μέχρι ένα σημείο όπου θα γίνει η μέτρηση, θα γραφτεί ο χρόνος στην κάρτα κι επιτόπου αρχίζει μέτρηση για το επόμενο κομμάτι της ειδικής, με μεγαλύτερη ΜΩΤ που θα ανακοινωθεί επί τόπου στο ΣΕΔ. Αντίστοιχα, στο τέλος του β' κομματιού, (που θα έχει και ενδιάμεση κρυφή μέτρηση επειδή είναι μεγαλύτερο) θα γραφτεί ο χρόνος που αυτόματα θεωρείται και χρόνος εκκίνησης του τελευταίου κομματιού με ΜΩΤ μικρότερη που θα ανακοινωθεί επί τόπου στο ΣΕΔ. Μετά το τέλος της ειδικής, ξαναγράφεται ο χρόνος κι ακολουθεί χαλαρή απλή μέχρι την ταβέρνα.
Πως σου φαίνεται?


Doc

Οσον αφορα το Τεχνικο ελεγχο και το συντελεστη οκ :D

Οσον αφορα τη ΜΩΤ μετα απο εκτονταδες ποστ αρχιζω να καταλαβαινω τα εξης.........

Ολα αυτα φαινεται να αφορουν μονο τα 4Χ4....μαλλον οι μοτο εχουν πιασει το πραγματικο νοημα....πανε χαλαρα κανουν τη βολτα τους ευχαριστιουνται τη διαδρομη και τερματιζουν ολο χαμογελα! Και απ οτι βλεπω χεστηκανε για τη καταταξη! Εγω (εμεις) τρεχουμε να ρυθμισουμε οργανα ,να βγαλουμε χρονους , γκρινιαζουμε.......καλη η διακριση δε λεω αλλα ολα εχουν και ενα οριο! Αυτη τη φορα λοιπον θεου θελοντος και δουλειας επιτρεπουσας λεω να κανω το ιδιο!! Παω χαλαρα απολαμβανω τη διαδρομη κανω τη πλακα μου δεν αγχωνομαι και οτι βρεξει ας κατεβασει! Τουλαχιστον να θυμαμαι τη διαδρομη και να το γελασω ρε γαμωτο!!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό pino » 19 Μάιος 2005, 19:18

tedos έγραψε:
Ολα αυτα φαινεται να αφορουν μονο τα 4Χ4....μαλλον οι μοτο εχουν πιασει το πραγματικο νοημα....πανε χαλαρα κανουν τη βολτα τους ευχαριστιουνται τη διαδρομη και τερματιζουν ολο χαμογελα! Και απ οτι βλεπω χεστηκανε για τη καταταξη! Εγω (εμεις) τρεχουμε να ρυθμισουμε οργανα ,να βγαλουμε χρονους , γκρινιαζουμε.......καλη η διακριση δε λεω αλλα ολα εχουν και ενα οριο! Αυτη τη φορα λοιπον θεου θελοντος και δουλειας επιτρεπουσας λεω να κανω το ιδιο!! Παω χαλαρα απολαμβανω τη διαδρομη κανω τη πλακα μου δεν αγχωνομαι και οτι βρεξει ας κατεβασει! Τουλαχιστον να θυμαμαι τη διαδρομη και να το γελασω ρε γαμωτο!!


Ρε tede είσαι μοτοσυκλετιστής καταβάθος τελικά :D :D :D
Το ίδιο θα κάνω κι εγώ...
Παω τάπα απολαμβανω τη διαδρομη κανω τη πλακα μου δεν αγχωνομαι και οτι βρεξει ας κατεβασει! και να μην θυμαμαι τη διαδρομη θα το γελασω ρε γαμωτο!!
Που θα πάει, κάποτε θα προσαρμοστούν και τα TRR στα γούστα μας
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Μάιος 2005, 19:45

Berg έγραψε:Γιατρέ μήπως μπορούμε να κάνουμε το "δασάκι" καμιά 30 φορές γύρω γύρω????


Υπάρχουν και άλλα τέτοια κομμάτια στην διαδρομή???


Aν χαθείς υπάρχουν πάρα πολλά!!!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Μάιος 2005, 19:58

alexandros έγραψε:χα χα !!! θα εφαρμοσω και πτυσομενο τραπεζακι για ταβλι !!! chriska ραντεβου για ταβλι στο 2ο ΣΕΧ !! οκ ???

χα χα !!


Όχι φίλε μου! Θα κοπείς στον τεχνικό έλεγχο! Όσο για τα τσιγάρα θα κατάσχονται στο ΣΕΔ. Αν σε πιάσω να καπνίζεις στη διαδρομή, έχεις μια ώρα καπέλο! Ο φραπές απαγορεύονται δια ποινής αποκλεισμού. Και συ ειδικά πρόσεχε γιατί κυκλοφορούν κι αγριογούρουνα στη διαδρομή, που κινούνται με ΜΩΤ 120 km/h και έχουν και κάτι bumbers κοκκάλινα... γ@μησέ τα...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Μάιος 2005, 20:12

jdelis έγραψε:Ακόμη και στη Θήβα ο πραγματικός αγώνας ήταν 130 χλμ. και όχι 330. Απλώς η εκκίνηση και ο τερματισμός έπρεπε να είναι εκεί.

Ποιός ο λόγος λοιπόν να φτιάξει κάποιος ένα αυτοκίνητο; Αφού τείνουμε προς αγώνες υπολογισμών και όχι αυτοκινήτων. Ας επενδύσει καλύτερα σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και όχι σε αναρτήσεις, καθίσματα κλπ.

Η μεγαλύτερη ΜΩΤ ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Μένει να δούμε αν θα υπάρξει συνέχεια.


Πάντα ήμουν υπέρ της μεγάλης ΜΩΤ, αλλά δεν παύω να ακούω κιόλας...
Εντάξει, το έπιασα το νόημα...
Όσο για τη Θήβα, μετά από τόσα χρόνια που τρέχω enduro, θεωρώ ότι και οι απλές είναι αγώνας, και μάλιστα ο δυσκολότερος. Άλλωστε και στη Θήβα, στην απλή εμφανίστηκαν τα περισσότερα προβλήματα...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Μάιος 2005, 20:18

tedos έγραψε:Ολα αυτα φαινεται να αφορουν μονο τα 4Χ4....μαλλον οι μοτο εχουν πιασει το πραγματικο νοημα....πανε χαλαρα κανουν τη βολτα τους ευχαριστιουνται τη διαδρομη και τερματιζουν ολο χαμογελα! Και απ οτι βλεπω χεστηκανε για τη καταταξη! Εγω (εμεις) τρεχουμε να ρυθμισουμε οργανα ,να βγαλουμε χρονους , γκρινιαζουμε.......καλη η διακριση δε λεω αλλα ολα εχουν και ενα οριο! Αυτη τη φορα λοιπον θεου θελοντος και δουλειας επιτρεπουσας λεω να κανω το ιδιο!! Παω χαλαρα απολαμβανω τη διαδρομη κανω τη πλακα μου δεν αγχωνομαι και οτι βρεξει ας κατεβασει! Τουλαχιστον να θυμαμαι τη διαδρομη και να το γελασω ρε γαμωτο!!


Μαρέσεις... Μπαίνεις στο νόημα...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό Bleu » 19 Μάιος 2005, 20:34

Doc

Αν χαθώ, λέμε τώρα αν, πιανει το κινητό εκεί μέσα στο δάσος ή...να πάρω και φωτοβολίδες.
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες

cron