Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εντυπώσεις-2ος αγώνας κυπέλλου Trail Ride-Raid - Θήβα

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Berg » 27 Απρ 2005, 18:31

Bleu έγραψε:Μπαμ ξεμπάμ. Αν είσαι @&6άκας χάνεσαι και στα εύκολα.Αν είναι δυναμόν. Χάθηκα για 16 χιλιόμετρα και τα νταμάκια τα βόλευα με το μυαλό μου.Λέμε τώρα μυαλό.


Την επόμενη φορά δεν θα σου δανείσω το όργανο από το Husaberg αλλά τον φωτεινό πίνακα από το OAKA :twisted: :twisted: :twisted:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Εντυπώσεις !

Δημοσίευσηαπό Berg » 27 Απρ 2005, 18:35

geco έγραψε:Μου άρεσε το νυχτερινό κομμάτι, η δύση του φεγγαριού, το ξημέρωμα στο βουνό, η πανέμορφη ανοιξιάτικη φύση, πολλά τμήματα της διαδρομής, τα χωριά που στόλιζαν την πρασινάδα, τα ποτάμια , τα δασικά μέρη, τα off road, η μαγευτική θέα από ψηλά (!!!), τα παρατημένα τανκς, η τεράστια ανεμογεννήτρια, οι γλάροι στον αγωγό, η οργάνωση γενικώτερα, το φιλικό κλίμα στα κοντρόλ, το κέφι και ο ενθουσιασμός αγωνιζομένων και οργάνωσης !!!


Ρε Γιωργάκη οδηγούσες ή χάζεβες :?: :?: :?:

Να το προσέξεις γιατί έχεις κλίση για Tagre :twisted: :twisted:

Αλήθεια ο γκρινιάρης έτρεξε :?: :?:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 27 Απρ 2005, 21:22

Bleu έγραψε:ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΑ ΣΟΥΒΛΆΚΙΑ.(Η ΚΑΛΑΜΆΚΙΑ Η ΟΠΩΣ ΣΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΕΔΩ)
Ουφ τα είπα.


Μα κάλά! Μιλάς σοβαρά!?!?!??? Και δεν δοκίμασες το γ@μ@το κοκκινιστό της Ρίτας??? με τις τηγανιτές πατάτες βουτηγμένες στη σάλτσα??? Σρλουπ!!! Τρεις μερίδες ο καθένας φάγαμε το βράδυ για να μην το πετάξουμε!!!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 27 Απρ 2005, 21:37

chriska έγραψε:Λίγα λόγια για τον αγώνα:
3. Ισως το τελευταίο κομμάτι του δεύτερου σκέλους της 2ης Regularity (πέτρα, εγκάρσια κοψίματα) να περνούσε πιο δίπλα αφού είμασταν στο τέλος σχεδόν..
4. Και λίγη μουρμούρα εδώ ότι τα ΣΕΔ με την τοποθεσία τους είχαν αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων το Σάββατο στον τεχνικό έλεγχο.
Σε 2-3 σημεία (για τους γνωρίζοντες :lol: :lol: :lol: ) υπήρχαν "κοπάνες" έξυπνες που μπορούσες να μαζέψεις χαμένο χρόνο και άνοδο της μέσης ωριαίας.


3. Αυτό δεν το κατάλαβα... Για κόψε και ξαναρίχτο πιο λιανά...
4. Έχεις απόλυτο δίκιο για τα ΣΕΔ, βλακεία μου. Όσο για τις κοπάνες, υπήρχαν και τρια ακόμη κρυφά ΣΕΔ, που δεν τα είδατε, και μοιράσαμε πολύ μεγάλα καπελάκια... Δύο την έκαναν... (κατά λάθος) και την πλήρωσαν ακριβά...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: trailride-raid θηβα

Δημοσίευσηαπό doc » 27 Απρ 2005, 22:18

4x4ORANGE έγραψε:ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑ ΚΡΥΦΑ Η ΤΑ ΦΑΝΕΡΑ ΣΕΧ.!!!!!! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΕΧ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΡΥΦΑ !!! ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΟΙΝΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ.


Ενδιάμεσες χρονομετρήσεις εννοείς... όχι ΣΕΧ, ε;
Θα είναι πλέον κρυφά, με παρόμοια νοοτροπία, για όλο το υπόλοιπο κύπελλο.
Έξυπνο αυτό που λες με τις κάρτες, αλλά δεν ισχύει πουθενά!!! Σε κανένα Rally στο κόσμο. Το να βοηθήσεις κάποιον που το έχει ανάγκη, έγκειται στο Fair play, στην αμοιβαία βοήθεια, στο κουράγιο κάποιου, στην ιπποτική συμπεριφορά, και γενικώς στον χαρακτήρα που θέλει αυτού του είδους τους αγώνες ξεχωριστούς, παρεϊστικους, ομαδικούς, φιλικούς.
Ο διοργανωτής ξέρει και βλέπει, όπως βλέπουν και οι συναθλητές-συναγωνιστές.
Κανείς δεν θα προτιμούσε μια νίκη αν έχει παρατήσει κάποιον τραυματία...

Σε μια τέτοια περίπτωση στα 300 του 0-300, να είσαι σίγουρος ότι μελέτησα επισταμένως το θέμα, και ποινές ΔΕΝ αφαιρέθηκαν, αφού η "ειδική" έβγαινε εύκολα, κάτι το οποίο αποδείχτηκε με... προπορεία συγκεκριμένου πληρώματος.
Σίγουρα λήφθηκε υπόψιν, και θα ληφθεί και στο μέλλον... Μείνε ήσυχος...
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου.
Καλό Πάσχα! Φεύγω, φεύγω...!!!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Εντυπώσεις !

Δημοσίευσηαπό doc » 27 Απρ 2005, 22:26

pino έγραψε:Και που θα είναι αυτή η διαδρομή αν επιτρέπετε;


Θα είναι στις Σέρρες, έχει γίνει συνεννόηση με ΛΑΜΣ και 4Χ4 λέσχη Σερρών, να σε πάνε σε διαδρομές να σου φύγει το κλαπέτο!!! Τους παίρνεις από πίστα καρτ, τους πας όπου θες, τους βγάζεις το λάδι, τους κάνεις πέντε κύκλες το Φαλακρό κι άλλες τρεις το Λαϊλιά και τους φέρνεις πίσω... Διανυκτέρευση στο καταφύγιο και εκκίνηση Κυριακής, το πρωί στις 4! Καλά είναι? Πάρε με τηλ. να τα πούμε, έχω κι άλλες σαδιστικές ιδέες να σου προτείνω... Χεχεχε...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Εντυπώσεις !

Δημοσίευσηαπό geco » 27 Απρ 2005, 23:28

Berg έγραψε:
geco έγραψε:Μου άρεσε το νυχτερινό κομμάτι, η δύση του φεγγαριού, το ξημέρωμα στο βουνό, η πανέμορφη ανοιξιάτικη φύση, πολλά τμήματα της διαδρομής, τα χωριά που στόλιζαν την πρασινάδα, τα ποτάμια , τα δασικά μέρη, τα off road, η μαγευτική θέα από ψηλά (!!!), τα παρατημένα τανκς, η τεράστια ανεμογεννήτρια, οι γλάροι στον αγωγό, η οργάνωση γενικώτερα, το φιλικό κλίμα στα κοντρόλ, το κέφι και ο ενθουσιασμός αγωνιζομένων και οργάνωσης !!!


Ρε Γιωργάκη οδηγούσες ή χάζεβες :?: :?: :?:

Να το προσέξεις γιατί έχεις κλίση για Tagre :twisted: :twisted:

Αλήθεια ο γκρινιάρης έτρεξε :?: :?:


Και οδηγούσα και χάζευα ! Γιατί, Ζηλεύουμε ?

Και εσύ να προσέξεις την ορθογραφία σου !

Ο "γκρινιάρης" δεν έτρεξε.
Μάλλον δεν βρήκε το κατάλληλο καλσόν!
Μου έδωσε όμως βενζίνη στον τερματισμό της ειδικής !

Τον ευχαριστώ !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό chriska » 28 Απρ 2005, 09:21

doc έγραψε:
chriska έγραψε:Λίγα λόγια για τον αγώνα:
3. Ισως το τελευταίο κομμάτι του δεύτερου σκέλους της 2ης Regularity (πέτρα, εγκάρσια κοψίματα) να περνούσε πιο δίπλα αφού είμασταν στο τέλος σχεδόν..
4. Και λίγη μουρμούρα εδώ ότι τα ΣΕΔ με την τοποθεσία τους είχαν αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων το Σάββατο στον τεχνικό έλεγχο.
Σε 2-3 σημεία (για τους γνωρίζοντες :lol: :lol: :lol: ) υπήρχαν "κοπάνες" έξυπνες που μπορούσες να μαζέψεις χαμένο χρόνο και άνοδο της μέσης ωριαίας.


3. Αυτό δεν το κατάλαβα... Για κόψε και ξαναρίχτο πιο λιανά...
4. Έχεις απόλυτο δίκιο για τα ΣΕΔ, βλακεία μου. Όσο για τις κοπάνες, υπήρχαν και τρια ακόμη κρυφά ΣΕΔ, που δεν τα είδατε, και μοιράσαμε πολύ μεγάλα καπελάκια... Δύο την έκαναν... (κατά λάθος) και την πλήρωσαν ακριβά...


3. Απλά υπήρχε εναλλακτική διαδρομή πιο "πατημένη" μέχρι το ΣΕΧ2.
Ηδη η πέτρα ήταν αρκετή.Απλά δεν το εγραψα για μουρμούρα αλλά σαν πρόταση.
4. Δεν ξέρω αν την έκαναν οι δύο αλλά ο ένας "χάθηκε" και προσπάθησε να ξαναμπεί πριν το ΣΕΔ της πρώτης χρονομετρημένης αλλά το "φυσικό" του GPS δεν λειτούργησε σωστά :lol: :lol: :lol:
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Αποτελέσματα Αυτοκινήτου!

Δημοσίευσηαπό atlas » 28 Απρ 2005, 23:21

Λοιπόν !!!!!!!!να πω και εγώ μια κουβέντα για τον αγώνα από το δεξί κάθισμα του 107 rav4. εκκίνηση 6.56 καλή ώρα με υπέροχο ξημέρωμα. Διαδρομή μέχρι τη Θήβα εύκολη και σχετικά γνωστή με αρκετή προπορια που μας δίνει την άνεση να χλαπακίσουμε μια μπουγάτσα και να μπούμε στον τερματισμό στην ώρα μας.
Η κόκκινη σημαία πέφτει και ξεκινάμε την ειδική και φυσικά χανόμαστε κάπου εκεί στην κοίτη του ποταμίου μαζί με μερικούς άλλους (104, 108). Κόστος 4 λεπτά που παρ'ολες τις προσπάθειες δεν μπορούμε να μαζέψουμε οπότε τρώμε την πρώτη αργοπορία. Στην συνέχεια μαζεύουμε χρόνο και προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο κοντά γίνεται στον ιδανικό λόγο της δεύτερης κρυφής χρονομέτρησης. Φτάνουμε λίγο πριν το λιβαδάκι με προπορια 4 λεπτά και μπερδευόμαστε μαζί με άλλους (102,108) .μέχρι να βρούμε το σωστό λιβαδάκι χάνουμε την προπορια με τέτοια ακρίβεια που περνάμε το δεύτερο κρυφό σημείο χρονομέτρησης σχεδόν ακριβώς στο χρόνο μας. Άρα ήμασταν πολύ τυχεροί στη μέτρηση αυτή η οποία έκρινε και την θέση μας. Στην συνέχεια βγάλαμε και άλλη προπορια μέχρι τις τελευταίες τουλίπες της regularity και προς το τέλος κοιτάξαμε να την μηδενίσουμε. Μερικές εκατοντάδες μέτρα πριν το τερματισμό και αφού είχαμε λιγότερο από λεπτό για να έχουμε ιδανικό χρόνο κάποιος από τους χρονομέτρες μας έκανε επίμονα νοήματα να τερματίσουμε. Έτσι λοιπόν τερματίσαμε με 37 δευτερόλεπτα προπορια. Εκεί μας εξήγησε ότι στην ειδική μετράει ο καλύτερος χρόνος λάθος βέβαια, αλλά επέμενε ότι είχε δίκιο. Μάλιστα ρώτησε και κάποιον για το θέμα ο οποίος συμφώνησε απόλυτα. τελικά βέβαια φάνηκε ότι δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Ελπίζω να μην πήραν και άλλους στο λαιμό τους. Εκκίνηση απλής και χαλαρά χιλιόμετρα ,εύκολη προπορια αλλά όποιος είχε ρίξει μια ματιά στα τελευταία χιλιόμετρα θα έβλεπε ότι η τούρτα είχε και κερασάκι. Έτσι φτάνουμε στα τελευταία 20 χιλιόμετρα με 35 λεπτά προπορια χαλαροί και ωραίοι αλλά η βάση από το πίσω δεξί αμορτισέρ είχε άλλη άποψη. Έχασε τη μια βίδα της και λασκάρισε η άλλη όποτε στάση, έξω το ζαντολαστιχο, σφίξιμο η δεύτερη και πάμε πιο χαλαρά. Μετά από 6 χιλιόμετρα μια από τα ίδια και δεύτερη εξαγωγή. η προπορια αρχίζει να τελειώνει και εμείς αρχίζουμε να αγχωνόμαστε. Δεν έχουμε άλλο χρόνο για να ξανά σφίξουμε οπότε συνεχίζουμε αγχωμένοι με την σκέψη ότι αν φύγει το αμορτισέρ θα γίνουν και άλλες ζημίες. Τελικά έφυγε η βάση και έσπασε το αμορτισέρ. Πάνω στη ώρα μας παίρνει τηλέφωνο και ο nec-r και λέει ότι μας βλέπει πρώτους γενικής .φτερά στα πόδια λοιπόν για τα τελευταία 7 χιλιόμετρα με το σπασμένο αμορτισέρ να κοπανάει όπου βρει και την βάση του να ξύνει στο εσωτερικό της ζάντας, χωρίς να κοιτάμε road book γιατί είχαμε χάσει και τις τουλίπες. Τελικά φτάνουμε στο τέρμα με 20 δεύτερα προπορια (2’59’40)και την ψυχή στο στόμα.
Μεγάλη χαρά βέβαια για την θέση που πήραμε με ένα εντελώς νορμάλ suv.
Πιστεύω μετά από τέσσερις αγώνες η συσσωρευμένη εμπειρία μας η πολύ καλή προετοιμασία και αρκετή μελέτη έπαιξαν το πιο βασικό ρόλο. Συνεπικουρούμενοι από την τύχη είχαμε την χαρά να δούμε το νούμερο[size=24] 1[/size].
Η γενική αίσθηση που μου έμεινε μετά τον τερματισμό και ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα μας ήταν η καλύτερη. Τελικά αυτό που μέτρησε ήταν η ψυχαγωγία μας, νομίζω πως όλοι έμειναν ευχαριστημένοι. όσοι δεν ήρθαν πραγματικά έχασαν . Ελπίζω την επόμενη φορά να υπάρχουν ακόμα περισσότερα SUV και να μεγαλώσει η παρέα.
Άβαταρ μέλους
atlas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 00:43
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Pajo » 29 Απρ 2005, 02:05

Συγχαρητηρια σε οργανωση, νικητές και αγωνιζόμενους!
Το επιπεδο και ο συναγωνισμός ανεβαινει σε ολους τους τομείς.

Τα 44 ΜΩΤ της Raid αποδειχτηκαν αν και "υψηλά", καλομελετημένα από την οργανωση και εφικτα για οσους δεν χάθηκαν ή καθυστέρησαν.

Το roadbook αψογο (παρα το μπερδεμα στο λιβαδι).

Οι πολλαπλες ενδιάμεσες μετρήσεις είναι τελικά πιο αντικειμενικές και πιο αντιπροσωπευτικές για τη συνολική απόδοση ενός πληρώματος.

Θεαματική η έκδοση αποτελεσμάτων!

Μου ελειψαν 2 πραγματα
1. Η ασφαλεια που ενοιωθα στην Ευβοια από την πιο συχνή παρουσια ιατρικων ομάδων.
2. Τα σουβλάκια στον τερματισμό που τελείωσαν νωρις :twisted:

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pili » 05 Μάιος 2005, 10:53

Υπάρχει πουθενά η βαθμολογία μετά τα αποτελέσματα της Θήβας έτσι για να ξέρουμε που βρισκόμαστε?
Going fast is one thing, navigating quick is quite another!
Άβαταρ μέλους
Pili
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 02 Φεβ 2005, 21:18
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 06 Μάιος 2005, 11:35

Pili έγραψε:Υπάρχει πουθενά η βαθμολογία μετά τα αποτελέσματα της Θήβας έτσι για να ξέρουμε που βρισκόμαστε?


Έρχεται... Sorry για την καθυστέρηση, Mea culpa...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Μάιος 2005, 11:40

Tazmania, οι μόνοι υπεύθυνοι για την ανακοίνωση βαθμολογίας είναι το 0300 ή η ΕΛΠΑ (Για να μην γίνονται και λάθη - παρεξηγήσεις) :-)
Αναμένουμε τον DOC λοιπόν....

Ο αγώνας της Θήβας είχε συντελεστή 1,5 και όχι 1.... όπως είπαν και οι Antoni$ & Tedos :-)

Υ.Γ.
Antoni$ και Tedos μια και έσβυσα τον λανθασμένο πινακα βαθμολογίας του Tazmania δεν είχαν νόημα και τα δικά σας post....... :oops:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Μάιος 2005, 16:39

superspy έγραψε:Tazmania, οι μόνοι υπεύθυνοι για την ανακοίνωση βαθμολογίας είναι το 0300 ή η ΕΛΠΑ (Για να μην γίνονται και λάθη - παρεξηγήσεις) :-)
Αναμένουμε τον DOC λοιπόν....

Ο αγώνας της Θήβας είχε συντελεστή 1,5 και όχι 1.... όπως είπαν και οι Antoni$ & Tedos :-)

Υ.Γ.
Antoni$ και Tedos μια και έσβυσα τον λανθασμένο πινακα βαθμολογίας του Tazmania δεν είχαν νόημα και τα δικά σας post....... :oops:


Αχα, εγώ το έγραψα, πάντως, ανεπίσημη βαθμολογία.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες