Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ξανά μανά τα ... ίδια....

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Απρ 2005, 16:10

Αφου υπάρχει όρεξη.... :-)
Ας ρίξω και εγώ λίγο λάδι (2Τ) στη... φωτιά...

Λοιπόν... μέχρι που έγινε η «Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας» τα Trail Ride – εξ ορισμού γίνονταν μόνο με μοτό.
Επίσης ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΩΤ – ο πιο γρήγορος κέρδιζε... απλά τα πράγματα.

Με την λογική ότι αυτό μπορεί σε σύντομο χρονικό διάστημα (1-2 χρόνια) να εξελιχθεί σε Rally Raid, έγινε η πρώτη προσπάθεια από εμένα στη Σκοτεινή πλευρά, μαζί με αυτοκίνητα – όπου και πράγματι κέρδισε ο πιο γρήγορος.... (Ούτε ΜΩΤ ούτε τίποτα δεν είχαμε!)

Από εκεί και πέρα, ΕΠΕΙΔΗ έπρεπε οι αγώνες αυτοί να αποκτήσουν γερές βάσεις και πάντα σε συνεννόηση με την ΕΘΕΑ/ΕΘΕΑΜ γράφτηκαν κανονισμοί για το 2004 στο πνεύμα των CROSS COUNTRY RALLY, αλλά μια και ο στόχος ήταν και είναι να μπορούν να λάβουν μέρος και αυτοκίνητα κανονικά, χρησιμοποιήθηκαν άρθρα από τα regularity ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΜΩΤ 50.
Πρέπει να υπάρχει η ΜΩΤ –ΜΟΝΟ- για να μπορούμε να ασφαλίζονται τα αυτοκίνητα.

Είναι μια ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ την οποία δεν την εφεύραμε εμείς...
Χρησιμοποιείται στο εξωτερικό ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ από χρόνια στα ιστορικά (όχι στις αντίκες που... σέρνονται) που απλά ΒΑΖΟΥΝ ΜΩΤ 50 σε χώμα – άσφαλτο και ο νικητής τις περισσότερες με τα βίας βγάζει 28-30!

ΤΕΛΟΣ. Αυτό το «παραθυράκι» χρησιμοποιούμε (για όσους δεν το ξέρουν).

Χρησιμοποιώντας λοιπόν τους κανονισμούς ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, κάνουμε ΜΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ κάπου προς το τέλος ώστε να κερδίζει ουσιαστικά ο πιο γρήγορος.

ΑΛΛΑ στο ΑΤΤΙΚΟ (ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΜΩΤ) και στην Εύβοια (μέτρια ΜΩΤ) δεν επιλέχθηκε όπως ήταν στο «αρχικό» πνεύμα –για τα 4Χ4- ΜΩΤ που να μην ΒΓΑΙΝΕΙ, οπότε και κοντέψαμε να έχουμε ισοβαθμίες...
Οι ΜΟΤΟ που είχαν μεγάλη ΜΩΤ δεν είχαν πρόβλημα.


Η πολλαπλές μετρήσεις ανά ειδική Regularity για να μην εγκυμονούν κινδύνους θα πρέπει να ακολουθούνται από ΧΑΜΗΛΗ ΜΩΤ και στο τέλος το παιχνίδι γίνεται βαρετό. Αν δεν ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ από χαμηλή ΜΩΤ τότε (όπως είπε και ο ANTONI$ παραπάνω) θα πρέπει να πηγαίνεις ΠΧ με 35 στον γκρεμό και με 35 στην πεδιάδα.

Ελπίζω να θύμισα ή ξεκαθάρισα κάποια πράγματα…
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό markd » 09 Απρ 2005, 17:42

Δεν χρειάζεται να πάς με 35 στον γκρεμό και στην πεδιάδα.
Απλά θα είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να τερματίσει με 1 λεπτό ποινή.
Ας παιχτεί το παιχνίδι με μεγαλύτερες ποινές.
Δεν είναι κακό κάποιος να τερματίσει με 10 λεπτά ποινή.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Pajo » 09 Απρ 2005, 21:51

aapo έγραψε:Βασικά θα πρέπει να υπολογίσετε
α.- Από ΣΕΧ 1 μέχρι χιλιομετρικό τομέα 50-76χλμ με ΜΩΤ 39 τις διελεύσεις
β.-Απο ΣΕΧ 1 μεχρι χιλιομετρικό τομέα 110-145χλμ με ΜΩΤ 36 τις διλεύσεις σας.
γ.- Από ΣΕΧ 1 μέχρι χλμ τομέα 180-190χλμ με ΜΩΤ 34 τις διελεύσεις σας.
Και φυσικά την σωστή ωρα εισόδου στο ΣΕΧ 2 οπου η ΜΩΤ από ΣΕΧ 1 σε ΣΕΧ 2 θα είναι μικρότερη απο την μέση ΜΩΤ των Regularity. αα


Αν καταλαβα καλα θα ειναι καπως ετσι σχηματικα?
Κώδικας: Επιλογή όλων
                      50       76
                      <-------->
|------------------------------}
              r1:ΜΩΤ=39                    110           145
                                            <------------->
|---------------------------------------------------------}
                        r2:ΜΩΤ=36                                        180 190
                                                                          <--->
|-----------------------------------------------------------------------------}
                                      r3:ΜΩΤ=34

|---------|---------|---------|---------|---------|---------|---------|---------|
0         25        50        75       100       125       150       175   200χλμ
ΣΕΧ1                                                                        ΣΕΧ2


Η μετρηση θα γινεται καπου μεσα στα <--...--> για καθε reg.
Οι δε υπολογισμοι των ιδανικων χρονων, από την αρχή ΣΕΧ1
Η ΜΩΤ της απλης θα ειναι μικροτερη της r3 που πιανει ολο το μηκος της διαδρομης, αρα πχ 30
Τελευταία επεξεργασία από Pajo και 09 Απρ 2005, 22:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Απρ 2005, 22:10

markd έγραψε:Δεν χρειάζεται να πάς με 35 στον γκρεμό και στην πεδιάδα.
Απλά θα είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να τερματίσει με 1 λεπτό ποινή.
Ας παιχτεί το παιχνίδι με μεγαλύτερες ποινές.
Δεν είναι κακό κάποιος να τερματίσει με 10 λεπτά ποινή.


Markd άργησες (καλώς ή κακώς) να έρθεις στους αγώνες αυτούς... αυτό που λές έγινε πέρσι - Με την οργανωτική εμπειρία που αποκτήθηκε δεν παίζει πλεόν...
Περάσαμε στο επόμενο αγωνιστικό επίπεδο... :-)

Υ.Γ. είναι αδικία ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ διοργανώσεις να τις συγκρίνεις....
Το παιχνίδι του Ναυπλίου είχε άλλους στόχους και αποτελούσε μέρος του επάθλου αντοχής 4Χ4
Ο αγώνας της Ευβοίας ακολουθεί τους στόχους της προσέγγισης στα Cross Country Rally και είναι μέρος του Κυπέλλου Trail Ride - Raid
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό nec-r » 09 Απρ 2005, 22:15

Pajo έγραψε:Αν καταλαβα καλα θα ειναι καπως ετσι σχηματικα?
Κώδικας: Επιλογή όλων
                      50       76
                      <-------->
|------------------------------}
              r1:ΜΩΤ=39                    110           145
                                            <------------->
|---------------------------------------------------------}
                        r2:ΜΩΤ=36                                        180 190
                                                                          <--->
|-----------------------------------------------------------------------------}
                                      r3:ΜΩΤ=34

|---------|---------|---------|---------|---------|---------|---------|---------|
0         25        50        75       100       125       150       175      200χλμ
ΣΕΧ1                                                                        ΣΕΧ2


Η μετρηση θα γινεται καπου μεσα στα <--...--> για καθε reg.
Οι δε υπολογισμοι των ιδανικων χρονων, από την αρχή ΣΕΧ1
Η ΜΩΤ της απλης θα ειναι μικροτερη της r3 που πιανει ολο το μηκος της διαδρομης, αρα πχ 30


:shock: :shock: :shock: =D>
Μου θύμισε λίγο το animation του wrc που δειχνει την αποδοση των οδηγών ανα χλμ ΕΔ!
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό Pajo » 09 Απρ 2005, 22:29

jdelis έγραψε:Το ότι κάποιοι πηγαίνουν πιο γρήγορα δε σημαίνει πως εξαρτάται μόνο από τα αυτοκίνητά τους. Ο Dista με το 1600 "μαμά" Vitara, που δεν έχει προλάβει κιόλας να εξοικειωθεί μαζί του, βασίστηκε στο αυτοκίνητό του για να καλύψει και την καθυστέρηση;

Οχι, γιατι η ΜΩΤ ηταν εφικτη κι ο Dista ειναι γρήγορος.
Με τα μεχρι τωρα δεδομένα (ΜΩΤ), μπορει και ενα "αργο" αυτοκινητο να διεκδικησει νικη, αρκει ο οδηγος του να μπορει να το "παει".
Τα παιδια απο το 0-300 ειναι ξακαθαρα κι ειναι προς τιμην τους.
Θελουν οι TRR αγωνες να γινουν σαν ραλλυ.
Οι αποψεις μου κι ενστασεις μου περι ασφαλειας των απλών αυτοκινήτων ειναι γνωστες σε αυτην την περιπτωση και δεν θα τις επαναλαβω.
Οταν φτασουμε εκει, αν καποιος θελει να διακριθει θα πρεπει και να ειναι γρηγορος οδηγος και να εχει γρηγορο και καλα στημενο αυτοκινητο.
Και μπορει η νικη πχ να παιζεται και στο πιο αυτοκινητο τραβαει πιο πολυ στις ανηφορες ή πιο εχει καλυτερες επιταχυνσεις στις ευθειες κι οχι ποιος παιρνει πιο γρηγορα τις στροφες.

Ευτυχως για ολους εμας τους αγωνιζομενους, υπαρχουν πλεον 2 θεσμοι (κυπελλο/επαθλο) με διαφορετικες φιλοσοφιες (κι ελπιζω να μεινει ετσι) κι αν δε μας αρεσει η μια, ακολουθουμε την άλλη.

Δεν εχει νοημα να προσπαθουμε να αλλαξουμε τους στοχους που εχουν βαλει στο 0-300. Αρκει, αν δεν μας ικανοποιουν, να μη συμμετεχουμε.

Αυτο θα κανω κι εγω. Οταν δω οτι ειτε εγω ειτε το αυτοκινητο δε μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις του αγωνα και δε μπορω να βελτιωσω τιποτα απο τα δυο, ή οτι τα ρισκα που πρεπει να παιρνω είναι εκτος των οριων που εχω θεσει κι από διασκέδαση με την αδρεναλινη, γινεται "θρίλλερ" τότε θα σταματησω να τρεχω (μη χαιρεστε ακόμα :lol: )
Τελευταία επεξεργασία από Pajo και 09 Απρ 2005, 22:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 09 Απρ 2005, 22:38

ANTON1$ έγραψε:Αλλο είναι ένα regularite με δύο ή περισσότερα κρυφά σημεία χρονομέτρησης και άλλο είναι δύο ή περισσότερα τμήματα με διαφορετικές regularite μέσα στο μήκος ενός ΣΕΧ.

Στην πρώτη περίπτωση παίζω κρυφτούλι με τα φωτοκύτταρα.
Στη δεύτερη, άν γνωρίζω ότι σε κάθε τμήμα θα μετρηθώ μετά το (πχ.)70%του μήκους του είναι ξεκάθαρο παιχνίδι με στρατηγική.

Κι επισης η πρωτη περιπτωση ειναι ΠΙΟ ασφαλης ΜΟΝΟ με χαμηλες ΜΩΤ.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό markd » 10 Απρ 2005, 05:49

Όλα αυτά τα λέω για να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Κλείστε τους δρόμους και ανεβάστε την ΜΩΤ στα 70, δεν με πειραζει καθόλου.
Όταν όμως πας σε μια φλαταδούρα με 80-90 και ξαφνικά βρίσκεις μπροστά σου τρακτέρ (μου συνέβη στην Εύβοια) τότε τί κάνεις; Κι αν δεν ήταν τρακτέρ και ήταν άνθρωπος;
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό cuspid » 10 Απρ 2005, 11:35

Αγαπητοί Doc και Superspy! Σας συμβουλεύω κάθε βράδυ να προσεύχεστε στον Άγιο Χριστόφορο ( και καμιά λαμπάδα ίσα με το μπόι σας θα βοηθούσε ) να μην προκήψει ατύχημα στο κύπελο TRAIL RIDE - RAID !
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι κάποιοι σας περιμένουν "στην γωνία" για να ισχυριστούν ότι " εγώ τα έλεγα αλλά δεν με ακούγατε " και να σας σουβλίσουν σαν τον Αθανάσιο Διάκο ( επίκερο ε; ) .
Επίσης περιμένουν ( ή και εύχονται ) να κάνετε κάποιο λάθος για να σας διαβάλουν με την κακόπιστη κριτική τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το λάθος που έκανε ο Superspy στο Αττικό, κατά την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων και έπεσαν όλοι πάνω του να τον φάνε!!
Σε άλλους οργανωτές αντοίστιχων αγώνων όμως που "μαγειρεύουν" τα αποτελέσματα για καμιά βδομάδα πριν ανακοινώσουν τα οριστικά, και στο τέλος αλλάζουν τον κανονισμό έκδοσης αποτελεσμάτων για να "ταιριάξει" με τα αποτελέσματα που έχουν ανακοινώσει, δεν λένε κουβέντα!
Ας σωπάσουν οι Κασσάνδρες!
Ήθελα να ήξερα, με αυτό το πνεύμα διοργανώσαμε τόσο πετυχιμένους Ολυμπιακούς; :explode:
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό nec-r » 10 Απρ 2005, 12:41

Μην ενοχλείστε οταν κάποιοι γραφουν περι ασφαλειας και μωτ.Αλλωστε το σκυλί που γαυγίζει μη το φοβάσε,λεει και η παροιμία.Θα είναι παρόν και στην επόμενη αφετηρία.Εκτιμούμε την πραγματικά καλή προσπαθεια που γινεται, οι διοργανωτές ειναι άνθρωποι με πλούσιο αγωνιστικό και οργανωτικό παλμαρές , σίγουρα το ποτάμι δεν γυριζει πίσω , ομως καλο ειναι κάποιοι καποτε να θέτουν ελευθερα τους προβληματισμόυς τους για την οσο το δυνατόν ασφαλέστερη εξέλιξη των αγώνων αυτών. :wink:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Το αρνί του γείτονα...

Δημοσίευσηαπό doc » 10 Απρ 2005, 19:46

cuspid έγραψε:Αγαπητοί Doc και Superspy! Σας συμβουλεύω κάθε βράδυ να προσεύχεστε στον Άγιο Χριστόφορο ( και καμιά λαμπάδα ίσα με το μπόι σας θα βοηθούσε ) να μην προκήψει ατύχημα στο κύπελο TRAIL RIDE - RAID !
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι κάποιοι σας περιμένουν "στην γωνία" για να ισχυριστούν ότι " εγώ τα έλεγα αλλά δεν με ακούγατε " και να σας σουβλίσουν σαν τον Αθανάσιο Διάκο ( επίκερο ε; ) .
:explode:


Το μόνο που έχω να πω είναι το εξής: Οι σκληροπυρηνικοί μηχανόβιοι όπως ο Ayrton ο Tagre και άλλοι, τελικά πρέπει να είχαν δίκιο! Τόση γκρίνια δεν την έχω ξαναδεί, ούτε από την χειρότερη γκόμενά μου!!! Και δυστυχώς την βλέπω από τον χώρο των αυτοκινήτων. Γιατί? Δεν θέλετε τέτοιας μορφής αγώνες? Θέλετε απλές βόλτες? Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι ζητάτε από ένα low budget "αγώνα". Ποτέ δεν ήθελα να φέρω τα TRR σε επίπεδο αγώνα, ακριβώς γιατί ήθελα να παραμείνει ο χαλαρός και γλυκός χαρακτήρας και κλίμα μετά τον τερματισμό.
Μα είναι δυνατόν να κλείσεις 70 χιλιόμετρα ειδικής διαδρομής??? Αν είναι δυνατόν! Εδώ στα enduro με 3 χλμ ειδικής δεν το καταφέρνουμε και βλέπουμε κυνηγούς μπροστά μας. Εδώ το Ακρόπολις πνίγεται από κόσμο! Εδώ στο WRC έχουν ακυρωθεί ειδικές για τους ίδοιους λόγους! Ακόμη και οι διεθνείς κανονισμοί άλλαξαν περί των "κλειστών" ειδικών στα Rally για αυτό ακριβώς το λόγο! Και εσείς ζητάτε κλειστές ειδικές???? Σε Trail Ride??????????? Έλεος Πια!!!
Όσο για το γεγονός ότι κάποιοι μας περιμένουν στην γωνία, ένα έχω να πω: Την παροιμία με τους γείτονες, που ο ένας είχε ένα αρνί και ο θεός ρώτησε τον άλλο τί ήθελε. Του ζήτησε λοιπόν, όχι να του δώσει κι αυτουνού ένα ή δύο αρνιά, αλλά να πεθάνει το αρνί του γείτονα!!! Αυτή τη μαλακία, όσο την έχουμε στο μυαλό μας δεν πρόκειτε να πάμε μπροστά. Δυστυχώς.
Κύριοι: Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι! Δεν θέλουμε να πάμε μπροστά εις βάρος άλλων, ούτε πόσο μάλλον εις βάρος των αγωνιζομένων! Για να πάει μπροστά το σύστημα, πρέπει ΟΛΟΙ να είναι ευχαριστημένοι, να υπάρχουν πολλοί οργανωτές άξιοι και ικανοί, που να βοηθάει ο ένας τον άλλο, και όχι να τον προβοκάρει. Αν ο Αθανασίου -ή δεν ξέρω ποιον άλλο εννοείς- μας την έχει στημένη στη γωνία, δεν το ξέρω! Τον άνθρωπο δεν το ξέρω καλά, αλλά το έργο αυτό δεν παίζει! Γιατί μακροπρόθεσμα δεν συμφέρει ούτε τον ίδιο.
Τους κανόνες δεν τους θέτει άλλος από την ίδια τάση που εξαπλώνεται. Ιδού Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Όποιος θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό ας το κάνει! Αλλά επιτέλους ας σταματήσει την θεωρία όταν ποτέ δεν έχει ασχοληθεί με αυτή.
Τα 300 χιλιόμετρα του 0-300 θα γίνουν λοιπόν με απλές διαδρομές, όπου πρέπει να φτάσεις μέσα σε ορισμένο διάστημα από ΣΕΧ σε ΣΕΧ. Εσείς πιστεύετε ότι είναι προτιμότερο από regularite? No problem. H ασφάλιση του καθένα στις απλές διαδρομές είναι δική του υπόθεση. Αν θέλει κάποιος να αφήσει ένα αμάξι πάνω σε βράχο ή γκρεμό, επειδή το είδε Vatanen... τι να πούμε? Οι ΜΩΤ ή οι regularite είναι υπολογισμένες για να βγαίνουν. Αν συμβεί η ατυχία και αναγκαστείς να τρέξεις, τότε δεν φταίει η μεγάλη ΜΩΤ ή regularite...
Φίλοι μου...
Είμαι γιατρός και έχω οργανώσει πολλούς αγώνες. Και είμαι περήφανος για αυτό, γιατί πάνω από όλα κοιτούσα και κοιτάω την ασφάλεια. Παρόλα αυτά είχα ατυχήματα, τραυματίες, είδα ακόμη και νεκρό -σε event που δεν εμπλεκόμουν. Το τελευταίο που έφταιγε ήταν η ΜΩΤ. Να είστε σίγουροι. Τα ατυχήματα είναι ένας στάθμητος παράγοντας που γίνεται σε ανύποπτο χρόνο.
Όταν συμμετείχα στο Ξυλόκαστρο και στη Ρούμελη ως αγωνιζόμενος, σας ορκίζομαι ότι πήγαινα στον πιο χαλαρό ρυθμό μου, προκειμένου να "κατέβω" στην ΜΩΤ, Και δεν το λέω για να το παίξω γρήγορος. Αλλά για να καταλάβετε ότι αυτής της μορφής οι αγώνες σε καμία περίπτωση δεν είναι γρήγοροι ή επικίνδυνοι περισσότερο από τον χαρακτήρα που θέλουν να προσδώσουν.
Ο Meoni χάθηκε πηγαίνοντας πολύ χαμηλότερα από την ΜΩΤ όλου του Dakar...
Ας μην τρελαινόμαστε λοιπόν. Κι αν κάποιοι μας την έχουν στημένη στη γωνία... Τι να κάνουμε? Είναι το αρνί του γείτονα.
"Σας τάλεγα γω..."
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 10 Απρ 2005, 19:57

markd έγραψε:Όλα αυτά τα λέω για να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Κλείστε τους δρόμους και ανεβάστε την ΜΩΤ στα 70, δεν με πειραζει καθόλου.
Όταν όμως πας σε μια φλαταδούρα με 80-90 και ξαφνικά βρίσκεις μπροστά σου τρακτέρ (μου συνέβη στην Εύβοια) τότε τί κάνεις; Κι αν δεν ήταν τρακτέρ και ήταν άνθρωπος;


Αυτό που κάνεις φίλε μου, είναι να ρυθμίζεις έτσι και πάντα την ταχύτητά σου ώστε να νιώθεις πάνω από όλα ασφαλής εσύ ο ίδιος. Οργανώνουμε events για "μέσους οδηγούς, με οχήματα προσιτά" κι όχι καθαρόαιμους αγώνες. Αυτό πότε θα το συνειδητοποιήσετε επιτέλους?
Για να βρεις με 80-90 μπροστά σου άνθρωπο, πρέπει να είναι μάλλον κουφός. Αλλά αν βρεις βράχο ή γκρέμι δεν το σκέφτεσαι? Δεν φταίει πάντα η ταχύτητα, αλλά ο τρόπος που την χρησιμοποιούμε. Όσο τα περί κλεισίματος ειδικών... απάντησα παραπάνω. Πρέπει να ζεις σε άλλο πλανήτη!
Με συγχωρίς για το ύφος μου, αλλά έχω φορτώσει πια με όλα αυτά...
Πρέπει κάπου να ξεσπάσω....
Σόρρυ...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 10 Απρ 2005, 20:01

Pajo έγραψε:
jdelis έγραψε: Οταν δω οτι ειτε εγω ειτε το αυτοκινητο δε μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις του αγωνα και δε μπορω να βελτιωσω τιποτα απο τα δυο, ή οτι τα ρισκα που πρεπει να παιρνω είναι εκτος των οριων που εχω θεσει κι από διασκέδαση με την αδρεναλινη, γινεται "θρίλλερ" τότε θα σταματησω να τρεχω (μη χαιρεστε ακόμα :lol: )


Να είσαι σίγουρος ότι μια χαρά είναι το αμάξι σου... υπέρ του δέοντος γρήγορο! Ποτέ δεν έπεξε ρόλο το όχημα στα TRR.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Το αρνί του γείτονα...

Δημοσίευσηαπό tedos » 10 Απρ 2005, 20:25

doc έγραψε:
cuspid έγραψε:Αγαπητοί Doc και Superspy! Σας συμβουλεύω κάθε βράδυ να προσεύχεστε στον Άγιο Χριστόφορο ( και καμιά λαμπάδα ίσα με το μπόι σας θα βοηθούσε ) να μην προκήψει ατύχημα στο κύπελο TRAIL RIDE - RAID !
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι κάποιοι σας περιμένουν "στην γωνία" για να ισχυριστούν ότι " εγώ τα έλεγα αλλά δεν με ακούγατε " και να σας σουβλίσουν σαν τον Αθανάσιο Διάκο ( επίκερο ε; ) .
:explode:


Το μόνο που έχω να πω είναι το εξής: Οι σκληροπυρηνικοί μηχανόβιοι όπως ο Ayrton ο Tagre και άλλοι, τελικά πρέπει να είχαν δίκιο! Τόση γκρίνια δεν την έχω ξαναδεί, ούτε από την χειρότερη γκόμενά μου!!! Και δυστυχώς την βλέπω από τον χώρο των αυτοκινήτων. Γιατί? Δεν θέλετε τέτοιας μορφής αγώνες?
Ποιος ειπε οτι δεν θελουμε? Τα σχολια του καθε οδηγου αφορουν τον ιδιο και μονο! Δεν βλεπω καμια γκρινια απο τα αυτοκινητα....το αντιθετο
Θέλετε απλές βόλτες? Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι ζητάτε από ένα low budget "αγώνα". Ποτέ δεν ήθελα να φέρω τα TRR σε επίπεδο αγώνα, ακριβώς γιατί ήθελα να παραμείνει ο χαλαρός και γλυκός χαρακτήρας και κλίμα μετά τον τερματισμό.
Μα είναι δυνατόν να κλείσεις 70 χιλιόμετρα ειδικής διαδρομής??? Αν είναι δυνατόν! Εδώ στα enduro με 3 χλμ ειδικής δεν το καταφέρνουμε και βλέπουμε κυνηγούς μπροστά μας. Εδώ το Ακρόπολις πνίγεται από κόσμο!

Αυτα τα εχουμε ξαναπει....οποιοδηποτε σχολιο περι κλεισιματος 300χλμ σε αγωνα TRR υποδηλωνει την αγνοια αυτου που το ισχυριζεται

Εδώ στο WRC έχουν ακυρωθεί ειδικές για τους ίδοιους λόγους! Ακόμη και οι διεθνείς κανονισμοί άλλαξαν περί των "κλειστών" ειδικών στα Rally για αυτό ακριβώς το λόγο! Και εσείς ζητάτε κλειστές ειδικές???? Σε Trail Ride??????????? Έλεος Πια!!!
Όσο για το γεγονός ότι κάποιοι μας περιμένουν στην γωνία, ένα έχω να πω: Την παροιμία με τους γείτονες, που ο ένας είχε ένα αρνί και ο θεός ρώτησε τον άλλο τί ήθελε. Του ζήτησε λοιπόν, όχι να του δώσει κι αυτουνού ένα ή δύο αρνιά, αλλά να πεθάνει το αρνί του γείτονα!!! Αυτή τη μαλακία, όσο την έχουμε στο μυαλό μας δεν πρόκειτε να πάμε μπροστά. Δυστυχώς.
Κύριοι: Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι! Δεν θέλουμε να πάμε μπροστά εις βάρος άλλων, ούτε πόσο μάλλον εις βάρος των αγωνιζομένων! Για να πάει μπροστά το σύστημα, πρέπει ΟΛΟΙ να είναι ευχαριστημένοι, να υπάρχουν πολλοί οργανωτές άξιοι και ικανοί, που να βοηθάει ο ένας τον άλλο, και όχι να τον προβοκάρει. Αν ο Αθανασίου -ή δεν ξέρω ποιον άλλο εννοείς- μας την έχει στημένη στη γωνία, δεν το ξέρω! Τον άνθρωπο δεν το ξέρω καλά, αλλά το έργο αυτό δεν παίζει! Γιατί μακροπρόθεσμα δεν συμφέρει ούτε τον ίδιο.
Τους κανόνες δεν τους θέτει άλλος από την ίδια τάση που εξαπλώνεται. Ιδού Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Όποιος θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό ας το κάνει! Αλλά επιτέλους ας σταματήσει την θεωρία όταν ποτέ δεν έχει ασχοληθεί με αυτή.
Τα 300 χιλιόμετρα του 0-300 θα γίνουν λοιπόν με απλές διαδρομές, όπου πρέπει να φτάσεις μέσα σε ορισμένο διάστημα από ΣΕΧ σε ΣΕΧ. Εσείς πιστεύετε ότι είναι προτιμότερο από regularite? No problem. H ασφάλιση του καθένα στις απλές διαδρομές είναι δική του υπόθεση. Αν θέλει κάποιος να αφήσει ένα αμάξι πάνω σε βράχο ή γκρεμό, επειδή το είδε Vatanen... τι να πούμε? Οι ΜΩΤ ή οι regularite είναι υπολογισμένες για να βγαίνουν. Αν συμβεί η ατυχία και αναγκαστείς να τρέξεις, τότε δεν φταίει η μεγάλη ΜΩΤ ή regularite...
Φίλοι μου...
Είμαι γιατρός και έχω οργανώσει πολλούς αγώνες. Και είμαι περήφανος για αυτό, γιατί πάνω από όλα κοιτούσα και κοιτάω την ασφάλεια. Παρόλα αυτά είχα ατυχήματα, τραυματίες, είδα ακόμη και νεκρό -σε event που δεν εμπλεκόμουν. Το τελευταίο που έφταιγε ήταν η ΜΩΤ. Να είστε σίγουροι. Τα ατυχήματα είναι ένας στάθμητος παράγοντας που γίνεται σε ανύποπτο χρόνο.
Όταν συμμετείχα στο Ξυλόκαστρο και στη Ρούμελη ως αγωνιζόμενος, σας ορκίζομαι ότι πήγαινα στον πιο χαλαρό ρυθμό μου, προκειμένου να "κατέβω" στην ΜΩΤ, Και δεν το λέω για να το παίξω γρήγορος. Αλλά για να καταλάβετε ότι αυτής της μορφής οι αγώνες σε καμία περίπτωση δεν είναι γρήγοροι ή επικίνδυνοι περισσότερο από τον χαρακτήρα που θέλουν να προσδώσουν.
Ο Meoni χάθηκε πηγαίνοντας πολύ χαμηλότερα από την ΜΩΤ όλου του Dakar...
Ας μην τρελαινόμαστε λοιπόν. Κι αν κάποιοι μας την έχουν στημένη στη γωνία... Τι να κάνουμε? Είναι το αρνί του γείτονα.
"Σας τάλεγα γω..."


Και τελικα τα σχολια του markd εκπροσωπουν τον ιδιο και μονο μετα την συμμετοχη του σε 2 αγωνες. Σε καμμια περιπτωση δεν εκπροσωπουν ολους!! Η προσπαθεια ομως που κανετε αναγνωριζεται εκτιματε και επιβραβευεται απο ολους! Συνεχιστε!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Pajo » 10 Απρ 2005, 22:17

markd έγραψε:Κλείστε τους δρόμους και ανεβάστε την ΜΩΤ στα 70, δεν με πειραζει καθόλου.

Μηπως ομως θα σε πειραζε να πληρωνεις συμμετοχη 800Eur (και λιγα λεω) για να πληρωθούν ολοι αυτοι που θα φυλανε καθε διασταυρωση?
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 50 επισκέπτες