Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ξανά μανά τα ... ίδια....

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Roadbook

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Απρ 2005, 12:05

Ελπίζω αυτή και αυτή τη φορά το θύμα να είναι σκύλος και όχι άνθρωπος.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό jdelis » 05 Απρ 2005, 13:16

markd έγραψε:Ελπίζω αυτή και αυτή τη φορά το θύμα να είναι σκύλος και όχι άνθρωπος.

Τέτοια σχόλια δε βοηθούν τους αγώνες πιστεύω. Τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορούν να υπάρξουν "ανθρώπινα θύματα" από κάτι τέτοιο;

Στο κάτω κάτω όποιος θεωρεί ότι είναι επικίνδυνο ας μην συμμετέχει.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό Pajo » 05 Απρ 2005, 14:26

jdelis έγραψε:Τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορούν να υπάρξουν "ανθρώπινα θύματα" από κάτι τέτοιο;

Αν κατάλαβα καλα, εσυ το αποκλείεις, ετσι?
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Απρ 2005, 15:06

jdelis έγραψε:
markd έγραψε:Ελπίζω αυτή και αυτή τη φορά το θύμα να είναι σκύλος και όχι άνθρωπος.

Τέτοια σχόλια δε βοηθούν τους αγώνες πιστεύω. Τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορούν να υπάρξουν "ανθρώπινα θύματα" από κάτι τέτοιο;

Στο κάτω κάτω όποιος θεωρεί ότι είναι επικίνδυνο ας μην συμμετέχει.

Εσύ εισαι αυτός που σκότωσε το σκύλο γιατί τον ψάχνουν.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό jdelis » 05 Απρ 2005, 16:33

Pajo έγραψε:
jdelis έγραψε:Τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορούν να υπάρξουν "ανθρώπινα θύματα" από κάτι τέτοιο;

Αν κατάλαβα καλα, εσυ το αποκλείεις, ετσι?

Όχι βρε Γιώργο, τίποτα δεν αποκλείω. Θύματα μπορεί να υπάρξουν εκεί, στα rally, στα trial, στις εκδρομές και γενικά όποτε βγαίνουμε από το σπίτι μας (και όχι μόνο :roll: ).

Απλώς με έχει κουράσει η κινδυνολογία τελευταία. Σε κάθε μορφής μηχανοκίνητο αθλητισμό υπάρχει κίνδυνος και ζημιάς και τραυματισμού. Αλλού μικρότερος και αλλού μεγαλύτερος. Όποιος συμμετέχει το γνωρίζει και έχει πάρει τις αποφάσεις του. Ναι, να υπάρχουν οι προφυλάξεις που πρέπει και όλα τα σχετικά. Αλλά από ένα σημείο και πέρα η επανάληψη πού αποσκοπεί;

Το παραπάνω σχόλιο μου φάνηκε πως δεν κολλούσε πουθενά. Αυτό απλώς...

ΥΓ. Δεν πάτησα εγώ τον σκύλο! :razz:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Απρ 2005, 20:00

Εγώ πολύ απλά θέλω να πω οτι στην εύβοια με 39.5 ΜΩΤ υπήρξε μεγάλη αντίδραση, και παραδόξως η οργάνωση αντι να την κατεβάσει την αυξάνει. Για ποιό λόγο άραγε;
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό tazmania » 05 Απρ 2005, 23:18

markd έγραψε:Εγώ πολύ απλά θέλω να πω οτι στην εύβοια με 39.5 ΜΩΤ υπήρξε μεγάλη αντίδραση, και παραδόξως η οργάνωση αντι να την κατεβάσει την αυξάνει. Για ποιό λόγο άραγε;


Γιατί αυτή είναι η λογική του αγώνα. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Συμφωνώ με τον Γιάννη και νομίζω ότι είστε "out of topic" :wink:

ΥΓ Δεν βλέπω απαντήσεις στα ερωτήματά μου :(
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajo » 06 Απρ 2005, 00:15

jdelis έγραψε:Σε κάθε μορφής μηχανοκίνητο αθλητισμό υπάρχει κίνδυνος και ζημιάς και τραυματισμού

Ναι, αλλα αφου εχουν τηρηθει πρωτα καποιες προδιαγραφες (εκτος απο την εττικετα του πυροσβεστηρα).

jdelis έγραψε:Αλλού μικρότερος και αλλού μεγαλύτερος.

Ακριβώς!
Η διαφορα ειναι στις πιθανότητες.
Οι πιθανοτητες σε ενα rally με αυτοκινητα με προδιαγραφες ασφαλειας, ειναι πολυ μικροτερες απο οτι σε ενα rally με απλα αυτοκινητα.
Και σιγουρα δεν ειναι οι ιδιες σε ολα τα ειδη αγωνων, ποσο μαλλον αν μεινει καποιος σπιτι του.

Τελος παντων. Προτιμω το μελλον να αποδειξει οτι ειμαι ενας κινδυνολόγος παρα ενας ηθικός συναυτουργός.
Θα προσπαθησω να μην σας ξαναενοχλησω με αυτο. :roll: :D

Θα σε δω στην εκκινηση :lol:
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό markd » 06 Απρ 2005, 09:17

tazmania έγραψε:
markd έγραψε:Εγώ πολύ απλά θέλω να πω οτι στην εύβοια με 39.5 ΜΩΤ υπήρξε μεγάλη αντίδραση, και παραδόξως η οργάνωση αντι να την κατεβάσει την αυξάνει. Για ποιό λόγο άραγε;


Γιατί αυτή είναι η λογική του αγώνα. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Συμφωνώ με τον Γιάννη και νομίζω ότι είστε "out of topic" :wink:

ΥΓ Δεν βλέπω απαντήσεις στα ερωτήματά μου :(

Η λογική του αγώνα δεν είναι η ταχύτητα αλλά η πλοήγηση.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Απρ 2005, 11:01

markd έγραψε:Η λογική του αγώνα δεν είναι η ταχύτητα αλλά η πλοήγηση.


MarkD η λογική του ΑΓΩΝΑ είναι πλοήγηση και ταχύτητα...


-----
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό markd » 06 Απρ 2005, 12:27

superspy έγραψε:
markd έγραψε:Η λογική του αγώνα δεν είναι η ταχύτητα αλλά η πλοήγηση.


MarkD η λογική του ΑΓΩΝΑ είναι πλοήγηση και ταχύτητα...


-----

Όχι ταχύτητα αλλά σβελτάδα. Έχει πολύ μεγάλη διαφορά.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό tazmania » 06 Απρ 2005, 23:20

markd έγραψε:
superspy έγραψε:
markd έγραψε:Η λογική του αγώνα δεν είναι η ταχύτητα αλλά η πλοήγηση.


MarkD η λογική του ΑΓΩΝΑ είναι πλοήγηση και ταχύτητα...


-----

Όχι ταχύτητα αλλά σβελτάδα. Έχει πολύ μεγάλη διαφορά.


Η λογική του αγώνα είναι να είσαι, στο τέλος της regularite, όσο ποιο κοντά στην μέση ωριαία γίνεται. Για να γίνει αυτό, πρέπει να είσαι γρήγορος και να μην χάνεσαι (ταχύτητα και πλοήγηση). Εάν η ΜΩ είναι μικρή, θα "συσσωρευτούν" πολλοί στις πρώτες θέσεις και οι νικητές θα βγουν στην τύχη. Άρα, οι μεγαλύτερες ΜΩ φέρνουν ποινές σε όλους και αυτοί με τις λιγότερες ποινές κερδίζουν :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό markd » 07 Απρ 2005, 06:43

tazmania έγραψε:
markd έγραψε:
superspy έγραψε:
markd έγραψε:Η λογική του αγώνα δεν είναι η ταχύτητα αλλά η πλοήγηση.


MarkD η λογική του ΑΓΩΝΑ είναι πλοήγηση και ταχύτητα...


-----

Όχι ταχύτητα αλλά σβελτάδα. Έχει πολύ μεγάλη διαφορά.


Η λογική του αγώνα είναι να είσαι, στο τέλος της regularite, όσο ποιο κοντά στην μέση ωριαία γίνεται. Για να γίνει αυτό, πρέπει να είσαι γρήγορος και να μην χάνεσαι (ταχύτητα και πλοήγηση). Εάν η ΜΩ είναι μικρή, θα "συσσωρευτούν" πολλοί στις πρώτες θέσεις και οι νικητές θα βγουν στην τύχη. Άρα, οι μεγαλύτερες ΜΩ φέρνουν ποινές σε όλους και αυτοί με τις λιγότερες ποινές κερδίζουν :wink:

Δέν ειναι λογικό να είσαι μόνο στο τέλος της regularity κοντά στην ΜΩΤ αλλά σε όλη τη διάρκειά της. Ας γίνουν τα κρυφά σημεία περισσότερα και όχι μόνο στο τέλος. Και τότε ας κερδίσει ο ικανότερος και χωρίς ισοβαθμίες.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Απρ 2005, 10:24

Ε.... Πσσστττ...
Έχετε ανοίξει συζήτηση σε λάθος σημείο, εδώ η συζήτηση αφορά τις απορείες και νέα για τον αγώνα και όχι για τον χαρακτήρα του....

Έχει λίγο πιο κάτω άλλη παραλία για αυτό :-)

(Άσε που τα έχουμε ΟΛΟΙ γράψει και πει ..... ξανά & ξανά & ξανά... δε μπορεί να είναι όλοι ευχαριστημένοι)

Απόσπασμα απο το Trail Ride - Raid Ρούμελης (για όσους το ξεχνάνε ή δε το έχουν δεί ποτέ):

Οι διαδρομές θα διεξάγονται με μέγιστη επιτρεπτή μέση ωριαία «Regularity» και είναι στη διακριτική ευχέρεια του διοργανωτή να επιλέγει τέτοιο συνδυασμό διαδρομών και μέσης ωριαίας που.... ουσιαστικά το παιχνίδι να παίζεται στα καπέλα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 07 Απρ 2005, 10:39

Θα ήθελα να δω όλους όσους συμφωνείτε με τα πολλά κρυφά σημεία μέτρησης, να περνάτε με την εκάστοτε ζητούμενη Μ.Ω.Τ. σε κομάτια με φυτευτές, πλεγμένα κλαδιά, κατα μήκος νεροφαγώματα κ.λ.π.!
Παιδιά, αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με υψηλή ζητούμενη μέση, να μην "πιάνεται" δηλαδή, γιά να μπορεί ο καθένας να ασχολείται με τον αγώνα του.
Λογικά αυτός που κινείται γρηγορότερα ή μάλλον μπορεί να κινείται γρηγορότερα, εχει περισσότερες πιθανότητες γιά λάθη στην πλοήγηση. Ετσι δίνεται η ευκαιρία γιά διάκριση γιά όλους, είτε γρήγορους (Raid),είτε συγκρατημένους (γιά καλύτερη πλοήγηση) !
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες