Τα Trail Ride – Raid καθιερώθηκαν, έχουν πλέον επίσημους κανονισμούς, υπάρχει Κύπελλο και κάθε φορά, εμφανίζονται και νέα πρόσωπα / πρωταγωνιστές σε αυτά.
Πιστεύετε ότι με τη συμμετοχή σας σε αυτά, βελτιώνεστε σαν οδηγοί /αναβάτες;
|
|
|
alexandros έγραψε:Πιστευω πως η κατασταση ολων μας ενα χρονο μετα και το γενικο επιπεδο εχει ανεβει κατακορυφα για όλους.
Επισης, αυτο φαινεται και απο τα roadbook cases που υπαρχουν πλεον στους περισσοτερους απο εμας, ενω περυσι οι πιο πολλοι ειχαμε τις σελιδες να σπαρταρανε στο τιμονι μας, φετος οι περισσοτεροι απο εμας εχουμε και θηκη και κοντερ ακριβειας.
Μετα το χθεσινο σκεφτομουν πως τα 180+ χλμ πλεον μας φαινονται και πιο ευκολα και πιο ξεκουραστα.
tazmania έγραψε:Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στους αυτοκινητάδες. Το επίπεδο έχει ανέβει αρκετά και ανεβαίνει σταθερά.
nec-r έγραψε:ΥΓ 1 Θα ηθελα να διαβαζα και την αποψη του dista που ''εστιψε'' το vitara του (οποιον ντουμπλάρισε θα το αντιλίφθηκε) κινούμενος σε απίστευτους ρυθμούς για να καταφέρει τελικά να καλυψει το λάστιχο και να πάρει και τη γενική με μια τόσο υψηλή μωτ!
xontros έγραψε:nec-r έγραψε:ΥΓ 1 Θα ηθελα να διαβαζα και την αποψη του dista που ''εστιψε'' το vitara του (οποιον ντουμπλάρισε θα το αντιλίφθηκε) κινούμενος σε απίστευτους ρυθμούς για να καταφέρει τελικά να καλυψει το λάστιχο και να πάρει και τη γενική με μια τόσο υψηλή μωτ!
Το καινούργιο Vitara του
nec-r έγραψε:Σιγουρα το επιπεδο των συμμετοχόντων οδηγών-συνοδηγων εχει ανεβει κατακόρυφα.Ομως νομίζω οτι πολύ γρηγορα θα πρεπει να γινει ο διαχωρισμός που ειχε προαναγγείλει ο doc για του χρόνου δηλαδή αγώνες πραγματικοί rally raid με αυτοκίνητα και οδηγους με προδιαγραφές ασφαλειας και απλά trail raid για αυτοκίνητα και πληρωματα απλά (παιδικά) οπως χαρακτηρίστικαν σε άλλο φόρουμ.
Και τουτο γιατι η μωτ των 39,5 χλμ της Εύβοιας αναγκαζε τα πληρωματα να κινουνται σε ανοικτους δρομους-ακομα και στην ασφαλτο- εντελώς εκτος οριων ασφαλειας.Ναι ''την ειχαν'' τουλαχιστον 15 πληρωματα ,όμως και 41 χλμ αν ηταν παλι τα συγκεκριμενα πληρωματα θα την ειχαν με πολύ δραματικότερες όμως πιθανότητες να συμβει το μοιραίο.
Ειναι ο τριτος ''αγώνας'' που συμμετείχα σαν συνοδηγός με αυτοκίνητο κατηγορίας suv.To Αττικό παρόλο που ηταν δυσκολότερο για μας δεν μας έδωσε άισθηση ανασφαλειας (34χλμ/h),σε αντιθεση με προχθες που ο στόχος των 39,5 χλμ που επέβαλε ρυθμό ''ταυτοτητα στο στόμα και πάμε'' μας φόβισε περισσότερο (καταφερμε τελικά και πιασαμε 39,17 ),για έξοδο αλλά και για ζημιά στο αυτοκίνητο.
Νομίζω οτι η μωτ για τα απλά αυτοκίνητα χωρις προδιαγραφές ασφαλειας δεν θα επρεπε να ξεπερνα τα 36 χλμ/h.Ισως το να διδεται διαφορετική μωτ στα απλα και διαφορετική στα αγωνιστικά να αποτελει μια προσωρινή λύση μεχρι να γινει ο ανωτερω διαχωρισμός.
ΥΓ 1 Θα ηθελα να διαβαζα και την αποψη του dista που ''εστιψε'' το vitara του (οποιον ντουμπλάρισε θα το αντιλίφθηκε) κινούμενος σε απίστευτους ρυθμούς για να καταφέρει τελικά να καλυψει το λάστιχο και να πάρει και τη γενική με μια τόσο υψηλή μωτ!
ΥΓ2 Τα παραπάνω σχολια και παρατηρήσεις αποτελούν προσωπική αποψη και δεν εχουν σκοπό να θίξουν κανέναν.Αντιθέτως περάσαμε μια χαρά ,θα δυσκολευτουμε όμως να το επαναλάβουμε αν οι μωτ παραμεινουν σε αυτα τα επίπεδα για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας μας...
forester έγραψε:Νεκτάριε, τα λέω και σε άλλο τόπικ, αν θες να πας πιο σιγά, πάγαινε πιο σιγά και μην κυνηγάς τη ΜΩΤ!!!!
Δεν πας με SUV να πάρεις τη γενική άλωστε....
Η υψηλή ΜΩΤ, βοηθάει να βγουν οι νικητές χωρίς ισοβαθμίες. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, δεν είναι του παρόντος.
Πάντως όποιος αισθάνεται ανασφαλής, πάει πιο σιγά. Είναι απλό νομίζω.
Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 81 επισκέπτες