Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

1ος Αγώνας Κυπέλλου Trail Ride 2005-Ευβοια: Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό dista » 22 Μαρ 2005, 13:14

Vassili@s έγραψε:....
Εχω βρεί όμως κάτι αγωνιστικά (ζελοφάν) στο internet για να μην τερματίζουμε σαν μαδημένοι. :razz:


Μου είπαν για μια ειδική μπογιά που χρησιμοποιούν στα καινούργια αυτοκίνητα για μεταφορά και αποθήκευση με πολύ καλή αντοχή σε γρατζουνιές που μετά βγαίνει εύκολα με υψηλή πίεση και χημικό. Ψάξτο λίγο μήπως και βρείς κάτι.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 22 Μαρ 2005, 13:59

tedos έγραψε:
PJD έγραψε:Και το αρνητικοτερο ολων!! Ενα μεγαλο μπραβο σε ενα ασπρο Land Rover του εκαλη club. Μας προσπερασε σε μια στροφη (ειμασταν σταματημενοι γιατι ειχε πεσει ενας με μοτο) και πραγματικα παγωσαμε!Λεσ και δεν υπηρχαμε καν. Μας ειχε δει πολυ ωρα πριν αλλα...Ντροπη!


Κριμα παντως γιατι ειχαμε πιστεψει πως τα πραγματα ειναι ακινδυνα στους μεικτους αγωνες τζιπ και μηχανων. Απο εχτες ομως πειστικαμε για το αντιθετο. Σιγουρα κατι θα πρεπει να γινει στο επομενο αγωνα.Ας φυγουν τουλαχιστον πρωτοι και ας πηγαινουν οπως θελουν.



Φιλε ''TSiTas'',

Αναφερόμενως στο άσπρο Land Rover το οποίο ήταν το μόνο που λάμβανε μέρος απο τη Λέσχη 4χ4 Εκάλη, και παρόλο που υπάρχει και μια ειρωνεία στο κείμενό σου, πρέπει να σου πώ, πως πράγματι συνάντησα σε κάποιο σημείο της διαδρομής μία μηχανη πεσμένη, με τον αναβάτη της να προσπαθεί να την σηκώσει. Μαζι μ'αυτόν άλλες δύο μηχανές που απλά κοίταζαν την προσπάθεια του πρώτου. Απορώ πραγματικά γιατί αναφέρεις ότι παγώσατε τη στιγμή που κ'εγώ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ και περίμενα μεχρι να σηκώσει την μηχανή και να την κάνει στην άκρη για να ανοίξει ο δρόμος και να μπορέσω να περάσω, όπως κ'εγινε. Να είσαι σίγουρος οτι αν υπήρχε υποψία τραυματισμού για τον αναβάτη, μέχρι και τον αγώνα θα σταμάταγα.(ίσως κάποιος κοινός γνωστός, αν υπάρχει να στο επιβεβαιώσει) Απορώ επίσης γιατι δεν αναφέρεις τα πραγματικά γεγονότα, και μιλάς σα να έβαλα μηχανή και αναβάτη κάτω από το τζίπ. Μήπως! λέω μήπως δεν σου αρέσουν οι μεικτοί αγώνες; γιατί διαφωνώ πλήρως με την άποψη σου για την μη συνύπαρξει μηχανών και τζίπ. Πιστεύω οτι ο χθεσινός αγώνας έδειξε οτι οι μεικτοί αγώνες έχουν μέλλον.


Φιλικά

Παναγιώτης Δημόπουλος


:shock: :shock: :shock:

Φιλε TSiTas

Για το ηθος του Π. Δημοπουλου σαν αγωνιζομενου πολλοι απο εμας με τα 4χ4 εχουμε να πουμε τα καλυτερα. Και φυσικα δεν προκειται για χτεσινο οδηγο αλλα για εναν απο τους πλεον εμπειρους αγωνιζομενους.

Βεβαιως καταλαβαινω οτι το να βλεπεις το "τερας" που οδηγει να ερχεται ακομη και στα 50 μετρα και να μην ξερεις αν σε εχει δει να σταματησει ειναι ψαρωτικο και πανω στην ενταση του αγωνα μπορει πραγματι να δημιουργησει λαθος εντυπωσεις. Ισως κατι τετοιο να συνεβει....

ΥΓ Και κανει και ενα θορυβο το γαμημ@νο.... λες παει με περασε απο πανω....:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Παιδια μισο λεπτο γιατι εχουν παρεξηγηθει μερικα πραγματα.

Καταρχας θελω παραπανω απο πολλους αλλους την συνυπαρξη τζιπ σε τετοιους αγωνες. Εχω τζιπακι και ξερω. Δεν αναφερομαι στο αμαξι που περιμενε να σηκωσω τις μηχανη σε εκεινο το σημειο. Εκεινο αλωστε ουτε που προσεξα τι ηταν.Απο το ακουσμα του ομως πιστευω που ητν ο κλασσικος V8.Αναφερομαι σε ενα που ειχε περασει τρια με τεσσερα αμαξια πριν. Το οτι περασε πολυ γρηγορα απο μπροστα μας ειναι αληθεια. Ο οδηγος του ηταν χερας μιας και το κρατησε αλλα παρολαυτα τρομαξαμε. Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο. Ουτε ειρωνιες ουτε τιποτα τετοιο. Τα τζιπ δινουν ενα ομορφο χρωμα και περναμε ολοι μια χαρα.

Φιλικά
Θοδωρής

ΥΓ.Ο οδηγος που αναφερω στο μηνυμα οτι ειχε τρανταχτει απο πεσιμο δεν ημουν εγω.Καθοταν λιγο παραπισω. Κατα την στιγμη της πτωσης ολα τα τζιπ που περναγαν εκεινη τη στιγμη σταματαγαν και ρωτουσαν.
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό IzabellaBros » 22 Μαρ 2005, 15:10

[color=blue]Πολύ ωραία! Που να μην είχα τσακιστεί κιόλας... Δυστυχως έφαγα τα μού τρα μου σε μια κατηφορική όπου έφυγα ευθεία και χτύπησα σε βράχο...
Μετά δε μπορούσα να οδηγήσω και απλά τερμάτισα... Αν δεν χανόμουν και στην αρχή μέχρι να βρώ το λατομείο...
Ωραία διαδρομή πάντως αν και δεν είμαι φαν της φλαταδούρας... [color=blue]
[/color]
Ελπίζω στην θήβα να είμαστε ποιό πολύ μές στην φύση.
Πολύ φιλικό το κλίμα
Ευχαριστώ όλα τα παιδια που με βοήθησαν στην τούμπα μου μετακίνησαν το μηχανάκι νερα κλπκλπ! Χαιρετισμούς και στο Φολέγανδρο team !
Φιλικά
Τέλης #9[/color]
Άβαταρ μέλους
IzabellaBros
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 11:27
Τοποθεσία: Aθηνα ,Αττική

Δημοσίευσηαπό PJD » 22 Μαρ 2005, 15:31

.
Παιδια μισο λεπτο γιατι εχουν παρεξηγηθει μερικα πραγματα.

Καταρχας θελω παραπανω απο πολλους αλλους την συνυπαρξη τζιπ σε τετοιους αγωνες. Εχω τζιπακι και ξερω. Δεν αναφερομαι στο αμαξι που περιμενε να σηκωσω τις μηχανη σε εκεινο το σημειο. Εκεινο αλωστε ουτε που προσεξα τι ηταν.Απο το ακουσμα του ομως πιστευω που ητν ο κλασσικος V8.Αναφερομαι σε ενα που ειχε περασει τρια με τεσσερα αμαξια πριν. Το οτι περασε πολυ γρηγορα απο μπροστα μας ειναι αληθεια. Ο οδηγος του ηταν χερας μιας και το κρατησε αλλα παρολαυτα τρομαξαμε. Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο. Ουτε ειρωνιες ουτε τιποτα τετοιο. Τα τζιπ δινουν ενα ομορφο χρωμα και περναμε ολοι μια χαρα.

Φιλικά
Θοδωρής

ΥΓ.Ο οδηγος που αναφερω στο μηνυμα οτι ειχε τρανταχτει απο πεσιμο δεν ημουν εγω.Καθοταν λιγο παραπισω. Κατα την στιγμη της πτωσης ολα τα τζιπ που περναγαν εκεινη τη στιγμη σταματαγαν και ρωτουσαν.




Φίλε Θοδωρή,

Τέλος καλό όλα καλά, δεν υπάρχει παρεξήγηση απλά επιδεί υπήρχαν δύο Land Rover άσπρα και μόνο το δικό μου απο τη Λέσχη Εκάλη περιέγραψα το συμβάν που έζησα εγώ. Τώρα αν αναφέρεσε σε κάποιο άλλο σημείο της διαδρομής ειλικρινά δεν μπορώ να θυμηθώ. Να ζητήσω συγνώμη γιά το ότι σας τρόμαξα αλλά δεν υπήρχε πρόθεση. Ελπίζω κάποια φόρα να γνωριστούμε καί να τα πούμε από κοντά.
PJD
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 21 Μαρ 2005, 18:14
Τοποθεσία: Π. Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 22 Μαρ 2005, 16:55

PJD έγραψε:.
Παιδια μισο λεπτο γιατι εχουν παρεξηγηθει μερικα πραγματα.

Καταρχας θελω παραπανω απο πολλους αλλους την συνυπαρξη τζιπ σε τετοιους αγωνες. Εχω τζιπακι και ξερω. Δεν αναφερομαι στο αμαξι που περιμενε να σηκωσω τις μηχανη σε εκεινο το σημειο. Εκεινο αλωστε ουτε που προσεξα τι ηταν.Απο το ακουσμα του ομως πιστευω που ητν ο κλασσικος V8.Αναφερομαι σε ενα που ειχε περασει τρια με τεσσερα αμαξια πριν. Το οτι περασε πολυ γρηγορα απο μπροστα μας ειναι αληθεια. Ο οδηγος του ηταν χερας μιας και το κρατησε αλλα παρολαυτα τρομαξαμε. Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο. Ουτε ειρωνιες ουτε τιποτα τετοιο. Τα τζιπ δινουν ενα ομορφο χρωμα και περναμε ολοι μια χαρα.

Φιλικά
Θοδωρής

ΥΓ.Ο οδηγος που αναφερω στο μηνυμα οτι ειχε τρανταχτει απο πεσιμο δεν ημουν εγω.Καθοταν λιγο παραπισω. Κατα την στιγμη της πτωσης ολα τα τζιπ που περναγαν εκεινη τη στιγμη σταματαγαν και ρωτουσαν.




Φίλε Θοδωρή,

Τέλος καλό όλα καλά, δεν υπάρχει παρεξήγηση απλά επιδεί υπήρχαν δύο Land Rover άσπρα και μόνο το δικό μου απο τη Λέσχη Εκάλη περιέγραψα το συμβάν που έζησα εγώ. Τώρα αν αναφέρεσε σε κάποιο άλλο σημείο της διαδρομής ειλικρινά δεν μπορώ να θυμηθώ. Να ζητήσω συγνώμη γιά το ότι σας τρόμαξα αλλά δεν υπήρχε πρόθεση. Ελπίζω κάποια φόρα να γνωριστούμε καί να τα πούμε από κοντά.


Οπως ειπες φιλε Παναγιωτη τελος καλο, ολα καλα.

Πιστευω να τα πουμε και απο κοντα στο επομενο αγωνα.Δεν χρειαζονται συγνωμες, απλα συζητηση κανουμε ετσι ωστε να βελτιωνομαστε ολοι.

Φιλικά
Θοδωρής
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό aapo » 23 Μαρ 2005, 10:25

Από πληροφορίες πού έχω πιθανόν τήν Παρασκευή θα παίξει τον αγώνα το superspor. Ωρα και κανάλι μόλις αποφασισθή τελεσίδικσ.αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό lebteo » 23 Μαρ 2005, 10:57

Kαλημέρα παιδιά, μερικές σκέψεις...
Αγώνας, οργάνωση κλπ άψογα, μπράβο, τα γνωστά. Ωραίος και ο νέος κανονισμός.
Η μέση των 39.5 εφικτή, από όσους χρειάζεται ο αγώνας για να είναι αγώνας. Συμφωνώ πως ακούγεται μεγάλη και πηγαίναμε γρήγορα κτλ, όμως όσο και να μας βάζανε πάλι το ίδιο θα πηγαίναμε (δεν ξέρεις τι γίνεται παρακάτω, έχεις πολλλά ακόμα χλμ στην ΙΔΙΑ-ΜΙΑ ειδική).

Δε φταίει λοιπόν η επιλογή της μέσης ταχύτητας, φταίει η επιλογή της διαδρομής, που ήταν γρήγορη ( για να ευνοεί την ενδιαφέρουσα συνύπαρξη με τα rally, τα οποία θα γκρινιάζουν με τη σειρά τους για την ημιανοιχτή prima vista διαδρομή, ή και για 1-2 κομμάτια σκληρά).
Κακά τα ψέματα: όσο έχει κανείς δρόμο πάει όσο τον πάει ο δρόμος, έτσι καταλήγουμε με κουφά χλμ στο κοντέρ με τα αυτοκίνητά μας ψιλοχύμα - τρόμος που μετά νιώθεις όμως.

Αρα θα πρότεινα:
1. Σφικτές-σκληρές και προφανώς αργές διαδρομές.
2. Δυσκολη πλοήγηση, μικρές τουλίπες, χωρίς πληροφορίες τύπου "πρόσεχε δε φαίνεται", άστο να μη φαίνεται, να μην είναι βούτυρο στο ψωμί όλων.
3. Σπαστές ειδικές - το μεγάλο θέμα. Μένουν έτσι έξω χωριά, βενζινάδικα, άσφαλτος, επικίνδυνα κομμάτια, ρυθμίζεις τη μέση ταχύτητα, πηγαίνεις πιο σαν άνθρωπος ( αν και εδώ υπάρχουν διαφωνίες), έχει πιο πολύ πλάκα.

Προφανώς το νο1 ίσως και το 2 ακούγονται λίγο ουτοπικά, γιατί οι δρόμοι δεν είναι κατά παραγγελία - κατανοητό - αλλά αν ψάχνεις σε αυτή την κατεύθυνση όλο και κάτι θα βρείς.
Το 3ο απαιτεί πιο δύσκολη και πιο ακριβή οργάνωση. Μας ζητήσατε κάτι και είπαμε όχι ;

Eιναι γνωστό ότι η ενιαία (και ανοιχτή) ειδική είναι στα πρότυπα των rally raid. Aυτό μου φαίνεται κόλλημα οργανωτών και όχι αγωνιζόμενων.
Και αφού είναι έτσι γιατί ενω τα raid έχουν navigation του τρόμου, εμείς δεν έχουμε; Mήπως γιατί αν χαθούν οι μισοί (πράγμα σίγουρο), μετά άντε βρες τους -χώρια που μετά θα βρίζουν την οργάνωση. Αυτό θα συμβεί γιατί είμαστε ερασιτέχνες, κάθε φορά έρχονται και καινούργιοι που ψάχνονται οι άνθρωποι στον δαίδαλο (ως τώρα ελπίζω), των κανονισμών, είναι και τα suv : αν το παρασκληρήνουμε, τα suv θα τρομάξουν και σίγουρα πρέπει να υπάρχουν για εμπορικούς και άλλους λόγους.

Ολα αυτά κάνουν την εξίσωση δυσεπίλυτη- το ξέρω. από την άλλη νιώθω ότι με την υπάρχουσα μορφή δε θα πάμε και πολύ μακρυά.
Ευχαριστώ όσους υπέμειναν την πολυγραφία μου
Θοδωρής Λεμπέσης.
lebteo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 03 Σεπ 2004, 09:16
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Μαρ 2005, 10:59

aapo έγραψε:Από πληροφορίες πού έχω πιθανόν τήν Παρασκευή θα παίξει τον αγώνα το superspor. Ωρα και κανάλι μόλις αποφασισθή τελεσίδικσ.αα


To Σάββατο στις 13:00 και... για δύο ώρες στο Supersport 2 (μάλλον θα.. βαρεθούμε) γαμώτ... και έκανα και κατάδυση μπροστά στην κάμερα.... γαμώτ...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Pajo » 23 Μαρ 2005, 11:32

superspy έγραψε:To Σάββατο στις 13:00 και... για δύο ώρες στο Supersport 2 (μάλλον θα.. βαρεθούμε) γαμώτ... και έκανα και κατάδυση μπροστά στην κάμερα.... γαμώτ...

...δε θα γινεις μονο εσυ ρεζιλι. Κι εγω οπου υπηρχε καμερα έκανα λάθος στην τουλιπα...(σε μια περιπτωση ειχα το νου μου μην πετυχω τον καμεραμαν και δεν ακουγα το συνοδηγο μου) :twisted:
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό lebteo » 23 Μαρ 2005, 12:48

Oυπς πάλι εγώ.
Σκεφτείτε και κάτι άλλο ( το έχετε σκεφτεί ήδη είμαι σίγουρος).
Προχθές, αλλά και στους περισσότερους, πια, αγώνες, θα ήταν τουλάχιστον 10-12 πληρώματα που "είχαν" το χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι για 4.5 ώρες ήταν ικανοί να πάνε όσο έπρεπε γρήγορα, να μη χαθούν, να μη σπάσουν το αμάξι. Κάπου στο τέλος και για μια στιγμή, σε μια μόνο (πιθανόν) τουλίπα ψιλομπερδεύτηκαν και δεν ήταν τόσο ακριβείς όσο πχ ο πάντα σούπερ dista. Eτσι πχ ο Χρηστακέας, ο Κουτάς και άλλοι έπεσαν πιο πίσω. Μα θα μου πείτε πρέπει πάντα να κερδίζουν οι ...Κουτάδες;;
Oχι βέβαια, αλλά είτε χάσατε είτε κερδίσατε δε σας έμεινε ( για ακόμα μια φορά) η αίσθηση ότι κάτι άλλο θα θέλατε να είχε γίνει;;

σσ. ο dista οδήγησε έτσι κι αλλιώς απίθανα το νέο - καλορίζικο - suzuki του, άξιζε και με το παραπάνω τη νίκη, καταλαβαίνετε όμως τι εννοώ
lebteo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 03 Σεπ 2004, 09:16
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Pajo » 23 Μαρ 2005, 13:26

lebteo έγραψε:σσ. ο dista οδήγησε έτσι κι αλλιώς απίθανα το νέο - καλορίζικο - suzuki του, άξιζε και με το παραπάνω τη νίκη, καταλαβαίνετε όμως τι εννοώ

Την αξιζε πιο πολυ απο ολους, αφου καλυψε και σκασμενο ελαστικό! Με 1 μετρηση ομως θα μπορουσε να την παρει και οποιοσδηποτε απο την 10αδα που καλυψαν τις απαιτησεις ταχυτητας.
Τις 2 τουλαχιστον μετρησεις (σε ημερησιο αγωνα) κι ας ηταν παραπανω τα χλμ τις υποστηριξαμε κι εμεις στις συναντησεις τοτε, εκτος απο μειωση του παραγοντα τυχης, περισοτερο για λογους ασφαλειας οπως λες κι εσυ παραπανω.
Αυτο δεν αντιβαινει και στον κανονισμο (1.4) που λεει οτι regularity δε μπορει να ειναι <80km

Χμμμ.... Μου φαινεται οτι εχω γινει πολυ "μαιντανος" τελευταια. Πρεπει να το κόψω...
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Μαρ 2005, 13:36

Τι έγινε ρε παιδιά, που είναι οι υπόλοιπες φωτογραφίες;
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό lebteo » 23 Μαρ 2005, 13:59

Παιδιά γράψτε, αν μπορείτε, και τις δικές σας σκέψεις, ακόμα κι αν συμφωνείτε μαζί μου - πόσο μάλλον αν διαφωνείτε.
Καλό κάνει αυτή η κουβέντα και οι οργανωτές διαβάζουν. Μπορεί με λίγο μπλα μπλα να κάνουμε αγώνες που να περνάμε όλοι καλά.
lebteo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 03 Σεπ 2004, 09:16
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Μαρ 2005, 14:10

lebteo έγραψε:Παιδιά γράψτε, αν μπορείτε, και τις δικές σας σκέψεις, ακόμα κι αν συμφωνείτε μαζί μου - πόσο μάλλον αν διαφωνείτε.
Καλό κάνει αυτή η κουβέντα και οι οργανωτές διαβάζουν. Μπορεί με λίγο μπλα μπλα να κάνουμε αγώνες που να περνάμε όλοι καλά.


Θέλω να καταθέσω τις σκέψεις μου αλλά δεν σε έχω καταλάβει.
Αν θέλεις γίνε πιό συγκεκριμένος.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό jdelis » 23 Μαρ 2005, 15:11

Pajo έγραψε:Με 1 μετρηση ομως θα μπορουσε να την παρει και οποιοσδηποτε απο την 10αδα που καλυψαν τις απαιτησεις ταχυτητας.

Αυτό ακριβώς. Όποιος είχε προπορεία και μέχρι 1-1.5 λεπτό καθυστέρηση σημαίνει πως τον "είχε " τον χρόνο. Όπως είναι τα πράγματα μπορείς κάλλιστα να είσαι από πρώτος μέχρι 10ος, έχοντας κάνει σε γενικές γραμμές τον ίδιο αγώνα.

Μια σκέψη που έκανα τώρα. Αυτοί οι αγώνες πρέπει να κρίνονται από την ταχύτητα (όχι απαραίτητα την απόλυτη) και την πλοήγηση. Είναι συνδυασμός ρυθμού οδήγησης, σωστής πλοήγησης και αντοχής αυτοκινήτου και πληρώματος. Αν και τελευταία το μέγεθος δείχνει να φθίνει... Σε έναν μεγάλο αγώνα με άγνωστη διαδρομή αν ξεκινήσεις να πηγαίνεις "τέζα" είτε θα χάνεσαι (οπότε ότι κερδίζεις από τη μία θα το χάνεις από την άλλη) είτε το αμάξι πιθανόν θα σκορπίσει (ειδικά σε πολυήμερους).
Έχουμε σήμερα 2 γενικές κατηγορίες. Πρώτα τα rally αυτοκίνητα που είτε τρέχουν καθαρά με χρονόμετρο είτε έμμεσα μέσω μιας εντελώς ανέφικτης ΜΩΤ. Έχουν τις προδιαγραφές ασφαλείας που απαιτούνται.
Από την άλλη τα νορμάλ. Αν γίνεται το παραπάνω οι κίνδυνοι είναι σαφώς αυξημένοι. Δημιουργείται λοιπόν μία τρίτη κατηγορία με μειωμένες προδιαγραφές ασφαλείας. Αυτές μπορεί να είναι : roll bar (πολύ ευκολότερο και φθηνότερο από cage), ανακλινόμενα bucket και ζώνες 4 σημείων. Αυτή η νέα κατηγορία είτε μπορεί να είναι η σημερινή raid είτε κάποια καινούργια. Οι οδηγοί που έχουν τοποθετήσει αυτά στα αυτοκίνητά τους είναι πιο συνειδητοποιημένοι, απόδειξη πως οι περισσότεροι αρχίζουν να τα κάνουν από μόνοι τους. Άρα είναι πιο έτοιμοι να τρέξουν με πιο ψηλές ΜΩΤ. Και από την άλλη δεν υποχρεώνονται να κάνουν τις σοβαρές μετατροπές ενός επίσημου αγωνιστικού. Συμπερασματικά τρέχουν :
1. Rally Με χρονόμετρο
2. Raid (ή κάπως έτσι) με δύσκολη ΜΩΤ
3. Απλά με πιο προσιτή ΜΩΤ

Πώς σας φαίνεται κάτι τέτοιο; Έτσι οι φίλοι που θέλουν να τρέξουν πιο γρήγορα (και δεν είναι έτοιμοι να μεταπηδήσουν στα rally) ικανοποιούνται. Με μικρές αλλαγές μπορύν να το κάνουνΚαι οι υπόλοιποι παίζουν σε πιο χαλαρό ρυθμό, όπως το ζητάνε. Τι λέτε...;
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες