Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

1ος Αγώνας Κυπέλλου Trail Ride 2005-Ευβοια: Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό s.e.d.d.d. » 23 Μαρ 2005, 20:11

Αν και πρώτη μου συμμετοχή σε αγώνες 4χ4 θέλω να πιστεύω ότι τα πήγα αρκετά καλά βρισκόμενος στη 29θεση μετά από ένα κλαταρισμένο λάστιχο και μια καθυστερήσει για να τραβήξω το μπλε grin vitara που είχε κρέμαση σε ένα νεροφάγωμα με αποτέλεσμα να καθυστερήσω και εγώ αρκετά όπως επίσης και τα 162-159 .
Όσο αφορά το road book πιστεύω ότι ήτανε αρκετά καλό γιατί ακόμα και χωρίς χιλιομετριτη κατάφερα να βρίσκω τα κομμάτια χωρίς να χάνομαι
Άβαταρ μέλους
s.e.d.d.d.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 22:42

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Μαρ 2005, 20:40

superspy έγραψε:[
To Σάββατο στις 13:00 και... για δύο ώρες στο Supersport 2 (μάλλον θα.. βαρεθούμε) γαμώτ... και έκανα και κατάδυση μπροστά στην κάμερα.... γαμώτ...

Θα βάλει dvd και το 4X4 magazine;
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Berg » 23 Μαρ 2005, 21:45

jdelis έγραψε:Έχουμε σήμερα 2 γενικές κατηγορίες. Πρώτα τα rally αυτοκίνητα που είτε τρέχουν καθαρά με χρονόμετρο είτε έμμεσα μέσω μιας εντελώς ανέφικτης ΜΩΤ. Έχουν τις προδιαγραφές ασφαλείας που απαιτούνται.
Από την άλλη τα νορμάλ. Αν γίνεται το παραπάνω οι κίνδυνοι είναι σαφώς αυξημένοι. Δημιουργείται λοιπόν μία τρίτη κατηγορία με μειωμένες προδιαγραφές ασφαλείας. Αυτές μπορεί να είναι : roll bar (πολύ ευκολότερο και φθηνότερο από cage), ανακλινόμενα bucket και ζώνες 4 σημείων. Αυτή η νέα κατηγορία είτε μπορεί να είναι η σημερινή raid είτε κάποια καινούργια. Οι οδηγοί που έχουν τοποθετήσει αυτά στα αυτοκίνητά τους είναι πιο συνειδητοποιημένοι, απόδειξη πως οι περισσότεροι αρχίζουν να τα κάνουν από μόνοι τους. Άρα είναι πιο έτοιμοι να τρέξουν με πιο ψηλές ΜΩΤ. Και από την άλλη δεν υποχρεώνονται να κάνουν τις σοβαρές μετατροπές ενός επίσημου αγωνιστικού. Συμπερασματικά τρέχουν :
1. Rally Με χρονόμετρο
2. Raid (ή κάπως έτσι) με δύσκολη ΜΩΤ
3. Απλά με πιο προσιτή ΜΩΤ

Πώς σας φαίνεται κάτι τέτοιο; Έτσι οι φίλοι που θέλουν να τρέξουν πιο γρήγορα (και δεν είναι έτοιμοι να μεταπηδήσουν στα rally) ικανοποιούνται. Με μικρές αλλαγές μπορύν να το κάνουνΚαι οι υπόλοιποι παίζουν σε πιο χαλαρό ρυθμό, όπως το ζητάνε. Τι λέτε...;


Θα συμφωνήσω απόλυτα.

Από την μικρή εμπειρεία μου που είχα στην Εύβοια ως συνοδηγός σε 4x4 είδα από πρώτο χέρι πως έχουν τα πράγματα. Καμμία σχέση με τις μοτό.

Είναι πολύ επικίνδυνα εάν φύγεις από τον δρόμο, ή συμβεί κάποιο άλλο ατύχημα. Δεν υπάρχει έστω μια υποτυπώδης προστασία για τους οδηγούς.

Οι απόπειρες προσπέρασης είναι πάρα πολύ δύσκολες και σε πολλές περιπτώσεις ο χώρος δεν επαρκεί, στοιχείο που μεγαλώνει την επικινδυνότητα.

Επίσης θέλω να προτείνω η σειρά εκκίνησης να είναι ανάλογα με τα αποτελέσματα σε προηγούμενους αγώνες ώστε να μην καθυστερούν οι "αργοί" τους "γρήγορους" και τα πράγματα να είναι πιό ασφαλή.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό s.e.d.d.d. » 23 Μαρ 2005, 22:04

Συνάντησα αρκετούς οι οποίοι ξεκίνησαν πριν από μένα και επειδή έχασαν την διαδρομή ή δεν ξέρω εγώ τη έπαθαν ειδικά στο πρώτο μέρος όπου απ΄ την μια το βουνό και απ΄την άλλη ο γκρεμός θέλανε ντε και καλά να περάσουνε .
Άβαταρ μέλους
s.e.d.d.d.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 22:42

Δημοσίευσηαπό dista » 23 Μαρ 2005, 22:31

s.e.d.d.d. έγραψε:Συνάντησα αρκετούς οι οποίοι ξεκίνησαν πριν από μένα και επειδή έχασαν την διαδρομή ή δεν ξέρω εγώ τη έπαθαν ειδικά στο πρώτο μέρος όπου απ΄ την μια το βουνό και απ΄την άλλη ο γκρεμός θέλανε ντε και καλά να περάσουνε .


Φίλε s.e.d.d.d. όταν σε έχει φτάσει ένα αυτοκίνητο ή μοτισυκλέτα σημαίνει ότι είναι πιο γρήγορο από σένα, άρα κάνεις δεξιά και αν δεν υπάρχει αρκετός χώρος σταματάς ή ανεβένεις και στο ανάχωμα λίγο για να περάσει. Η καθυστέρηση σου δεν θα είναι παρά μερικά δευτερόλεπτα ενώ γι'αυτόν που σε έχει φτάσει είναι σημαντικό τόσο για την ασφάλειά του όσο και για τα νεύρα του (εγώ κυνηγώντας το κάθε δευτερόλεπτο σε όλο τον αγώνα το έκανα τουλάχιστον 4-5 φορές προχθές ενώ μερικοί δεν το έκαναν για μένα και για αρκετούς άλλους απ'ότι άκουσα και πιέζοντας καταστάσεις 1-2 φορές έσκισα ένα λάστιχο που μου στοίχισε σε χρόνο, εκνευρισμό και με έκανε να πάω για αρκετά χιλιόμετρα στο όριο για να μαζέψω το χαμένο χρόνο).
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Μαρ 2005, 23:05

superspy έγραψε:
aapo έγραψε:Από πληροφορίες πού έχω πιθανόν τήν Παρασκευή θα παίξει τον αγώνα το superspor. Ωρα και κανάλι μόλις αποφασισθή τελεσίδικσ.αα


To Σάββατο στις 13:00 και... για δύο ώρες στο Supersport 2 (μάλλον θα.. βαρεθούμε) γαμώτ... και έκανα και κατάδυση μπροστά στην κάμερα.... γαμώτ...


Ξέρει κανείς καμιά καφετέρια μεγάλη με supersport να μαζευτούμε να δούμε τον αγώνα;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 23 Μαρ 2005, 23:22

Δεν είναι άσχημη η ιδέα του aapo και μερικών άλλων για διπλή κρυφή χρονομέτρηση και ξεχωριστές ΜΩΤ (αρκεί να είναι σε τουλίπα, να σε ενημερώνουν ότι σε μέτρησαν λίγο μετά και να ξέρουμε από πού ξεκινά η επόμενη μέτρηση, αν τώρα ενδιάμεσα στο τέλος της μιάς και την αρχή της επόμενης βρίσκεται και ο ανεφοδιασμός θα είναι πολύ καλύτερα και χωρίς ιδιαίτερο άγχος για όσους έχουν μεγάλες καταναλώσεις). Αλλά μόνο για να βγαίνει ένας “μέσος όρος”. Δεν πιστεύω ότι λύνει το πρόβλημα της ταχύτητας. Ενδιάμεσα στις τουλίπες και ειδικά στην αρχή τους, πάντα θα πηγαίνεις αέρα γιατί δεν ξέρεις τι σε περιμένει παρακάτω και ειδικά αν είσαι ακριβώς με τη ΜΩΤ οπότε δεν έχεις και περιθώρια και αναγκαστικά πάς παντού, ακόμα και στα δύσκολα ή επικίνδυνα, τουλάχιστον με τη ΜΩΤ.
Δεν ξέρω ποια είναι η λύση. Έχω ακούσει πολλές απόψεις και έχουμε συζητήσει πάρα πολλές φορές το θέμα. Σε ένα μεγάλο αγώνα μπορείς να παίξεις (ο οργανωτής δηλαδή) με τη διαδρομή, με τη πλοήγηση, την εναλλαγή στο ρυθμό, με “πονηρά” κομμάτια και γενικά ένα στήσιμο που να μετράει το αυτοκίνητο, το πλήρωμα, η “έξυπνη” ταχύτητα, η αξιοπιστία, το δέσιμο όλων αυτών και όχι μόνο η απόλυτη ταχύτητα. Στους μικρούς τώρα ημερήσιους αγώνες αυτό το στήσιμο αγώνα γίνεται ακόμα δυσκολότερο. Ένας αγώνας αντοχής (τέτοιους αλήθεια θέλουμε?) πρέπει να παίζεται στα παραπάνω ή στη ταχύτητα και τους υπολογισμούς ακριβείας ?
Όσο για τη ΜΩΤ και εδώ υπάρχουν αρκετοί προβληματισμοί για το αν πρέπει να είναι χαμηλή ή υψηλή. Σε όσα ανέφεραν οι προλαλήσαντες να προσθέσω ακόμα έναν προβληματισμό. Θα πρέπει η ΜΩΤ σε ένα τέτοιο αγώνα να σου δίνει άνετα ή σχετικά άνετα περιθώρια να διορθώσεις ένα χάσιμο, ένα λάστιχο μια μικροβλάβη κλπ ή πρέπει να αφού την έπαθες να την πληρώσεις ?
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό s.e.d.d.d. » 24 Μαρ 2005, 10:10

Φίλε Dista αναφέρομαι στο θέμα που θέτει ο derg


(Επίσης θέλω να προτείνω η σειρά εκκίνησης να είναι ανάλογα με τα αποτελέσματα σε προηγούμενους αγώνες ώστε να μην καθυστερούν οι "αργοί" τους "γρήγορους" και τα πράγματα να είναι πιό ασφαλή)

Oπως και αν ξεκινήσουμε κάποια στιγμή μετά από ένα λάθος πάλι θα βρούνε τους πιο αργούς μπροστά μας .
Γιατί και εγώ αφού άφησα αρκετούς προπορευόμενους να περάσουν είχα σαν αποτέλεσμα το λάστιχο και κάποιος φίλος που τον τραβήξαμε από το νεροφάγωμα αντί να κάνη στην άκρη μετά για να περάσουμε εγώ και αλά δύο αυτοκίνητα καθότανε και μάζευε τον ιμάντα του.. Αυτά τα γράφω σαν παράπονο
Άβαταρ μέλους
s.e.d.d.d.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 22:42

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Μαρ 2005, 13:50

Μπορώ και εγώ να πω... τις εντυπώσεις μου;

Ναι.... νομίζω ότι μπορώ....

Η οργάνωση άριστη, οι εθελοντές καταπληκτικοί (και εμφανίσιμοι!), το κλίμα ήταν πολύ καλό, πριν, κατά τη διάρκεια και στον τερματισμό (εντάξει υπήρχαν και εξαιρέσεις), ο καιρός καλός.

Η διαδρομή, ήταν πολύ γρήγορη, πολύ μικρή (τα 185 χιλιόμετρα τελειώνουν νωρίς), με μηδενικές δυσκολίες και έτσι το αποτέλεσμα ήταν να βγει η ΜΩΤ άνετα με ασφάλεια και μόνο ο παράγοντας χάσιμο, οικόπεδο, ζημιά κλπ να την χαλάει... (θα... δείτε παρακάτω..)

Το roadbook ήταν σωστό καθώς και οι μετρήσεις αλλά... πολύ λεπτομέρεια και μεγάλο κείμενο δεξιά, δε χρειάζονται τόσο πολλές οδηγίες.... σε λίγο θα μας είχατε και γραφτά απο rally.... :-)

-------
Τι θυμάμαι:
Τον Βαρβαγιάννη που είναι άριστος πλοηγός να λύνει με αποφασιστικότητα απορία για το «τι θέλει να πει εδώ ο ποιητής» σε μια πολύπλοκη διασταύρωση στο μοναστήρι.

Το Δουνάκη με το BMW 1200 να κατεβαίνει μαλλιοκούβαρα το γλιστερό κομμάτι με την πέτρα και το χάος δεξιά (κρίμα για τη ζάντα σου!)
Τον Σούλιο που έχει εξελιχθεί ΠΟΛΥ να μανατζάρει το τέρας του με ευκολία στα σφικτά.
Τα χαμόγελα των πιτσιρικάδων που είχαν σταθεί σε ένα δύο σημεία και χαιρετάγανε

Τι θέλω να ξεχάσω....
Τη γκρίνια που και πάλι έκανε την εμφάνιση της....
Τη δουλειά που θέλει η μοτοσυκλέτα μου ....

Λίγο από τη διαδρομή και τις αγορές μου:

Από τον πρώτο ανεφοδιασμό και μετά πηγαίναμε μαζί συνέχεια με τον Αλέξανδρο πότε ο ένας εμπρός – πότε ο άλλος.

Διατηρήσαμε ένα καλό ρυθμό και με ελάχιστα χασίματα, ξεκινήσαμε να κάνουμε το τελευταίο κομμάτι, μετά τον δεύτερο ανεφοδιασμό με κάτι λιγότερο από 6 λεπτά καθυστέρηση μια και ... χαζοβιολούσαμε αρκετά στο δρόμο. (Εκ των υστέρων, θα καλυπτόταν άνετα, αφού μετά τον ανεφοδιασμό ήταν φλαταδούρα)

Σε κάποιο σημείο σε μια αριστερή με μέτρια ταχύτητα έγινε ένα καλό σκουλουμούρθι..... μου έσπασε η βάση στήριξης του κεντρικού σταντ κάπου βρήκε ταυτόχρονα άσχημα η μοτο και .... βρέθηκα στον αέρα!

Φουντάρισα δεξιά του δρόμου περίπου 1,5 μέτρα απο κάτω στην πλαγία και σφήνωσα σε ένα ρυάκι...

Ωραία... το κάναμε π0^τ@ν@ το μηχανάκι....

Βάση road book; Σπασμένη
Όργανα; το ένα δεξιά το άλλο αριστερά να κρέμονται μόνο από τα καλώδια
Το σταντ; στον κόσμο του και το χειρότερο... η μοτο σφηνωμένη ψιλοανάποδα με ένα βράχο εμπρός.

Ωραία 2... Και τώρα;;
Επιστροφή στα βασικά:
Πρέπει αρχικά να σηκώσουμε το μηχανάκι...
Βάλε κόντρα από δώ, σπρώξε από κει ωραία το σηκώσαμε από την λούμπα.

Α... τι καλά το τιμόνι κοιτάει αριστερά και ο τροχός ευθεία...
Για να δούμε θα πάρει;
Τσκ, τσκ,τσκ μπραου... Ωραία 3.

Όμως είμαι στην πλαγία με τη μούρη κάτω 3 μέτρα πλέον από το ανάχωμα του δρόμου και πρόσβαση δεν έχει...

Ας κατεβούμε να δούμε που μπορούμε να πάμε... τελικά σε πενήντα μέτρα η πλαγιά τελειώνει σε .... κενό και μόνο πίσω μπορώ ( ;;; ) να πάω. :roll:

Ξανά το μηχανάκι κάτω (είμαι ακόμα στην πλαγιά και η κλίση είναι αρκετή), το τραβώ από την ουρά το γυρίζω και πλέον με τη μούρη προς τα επάνω σκέφτομαι.... έχω μια ευκαιρία μόνο, πρέπει να βάλω δευτέρα κάπου μέχρι το ανάχωμα ώστε να έχω αρκετή φόρα να το ανέβω και με λίγη τύχη θα «σκάσω» πάνω στο δρόμο (αρκεί να μην περάσει κανείς εκείνη την ώρα).

Κλακ - πρώτη μέσα, όρθιος με το τιμόνι να κοιτάει αλλού και πάμε.... δευτέρα στην πρώτη ευκαιρία και το ανάχωμα γκάπ – παφ σκάω στο δρόμο.

Καλά πάμε... βγήκα και στο δρόμο – λιώμα στον ιδρώτα – είναι ώρα να δούμε που χτυπήσαμε....

Πονάει λίγο γόνατο, δεξιά ώμος, το παλιό σπάσιμο στον καρπό και έχω ψιλό διαλύσει την μπότα (δεν τη γλιτώνει αυτή τη φορά... πρέπει να την αλλάξω...)

Στο μηχανάκι τώρα... τα είπαμε και πρίν... δε βλέπεται... το road book και τα όργανα κοιτούν προς τα κάτω.... έχει σπάσει εντελώς η βάση και το όλο σύμπλεγμα κρατιέται από την επαφή με το έδαφος από τα καλώδια...

Επί το έργο:
Ζιπάκια παντού πρόχειρο δέσιμο να μην μας φύγουν στο δρόμο. Όμως που να τα πιάσω;
Τελικά τα δένω όλα μεταξύ τους σφικτά στον αέρα και μαζεύω τα καλώδια της πλεξούδας με ταινία έτσι ώστε τουλάχιστον να είναι ψιλό όρθια!

Όμως χρησιμοποίησα όλα τα ζιπακια στα όργανα και δεν έχω να στηρίξω το κεντρικό σταντ με κάτι!
Θυμήθηκα το ανταλλακτικό συρματόσχοινο για το συμπλέκτη, το κάνω θηλεία και το δένω (όσο μπορείς να δέσεις ένα συρματόσχοινο) στη σχάρα.

Ώρα για το τιμόνι:
Σκατά έχουν μετακινηθεί οι βάσεις στήριξης και θέλει λύσιμο από κάτω από την πλάκα και και και.... το χέζουμε θα πάμε έτσι.

Ένα κοίταγμα στο ρολόι και είμαι πλέον 18 λεπτά πίσω – έχασα κοντά ένα τέταρτο από το – έβγα!

Στην απέναντι πλαγιά ακούω μοτοσικλέτα.
"Καβάλα να φύγουμε το οικόπεδο είναι εξασφαλισμένο εδώ...."
Θα ξανάρθω!


Για να πηγαίνω στην ευθεία, πρέπει να στρίβω! Θα το συνηθίσω και αυτό, όμως έχει σπάσει ο διακόπτης του road book και τώρα πρέπει σε κάθε διασταύρωση να σταματάω και να γυρίζω με το χέρι το χαρτί – αφού πρώτα σηκώσω και το κοντέρ που είναι μέσα στη μέση...

Τέλος το παιχνίδι, ο σκοπός είναι να μπορέσουμε να κάνουμε τα υπόλοιπα 45 χιλιόμετρα μέχρι το τέρμα...

Θυμήθηκα και τον Αλέξανδρο – που είναι το πανί;
Βρήκε φλαταδούρα τώρα και δε πρέπει να έχει ισιώσει πουθενά... Θα βγάλει τα ζιπάκια απο το γκάζι στον τερματισμό.. Ούτε που θα κατάλαβε ότι λείπω... :-(


Στο επόμενο ΣΕΔ ο άνθρωπος μου έδωσε και μια υφασμάτινη ταινία – να έχω καβάτζα αν μου διαλυθεί εντελώς το μηχανάκι! (!!!)

Και φτάνω και στο ποτάμι...
Ούτε συζήτηση για να περάσω γρήγορα και όρθιος: θα διαλυθούν όλα από το κούνημα!
ΟΚ ας πάμε σίγα – πλάφ μέσα στο ποτάμι... :cry:

Όχι ρε π0^στη μου, έπεσε μέσα, έπεσαν και τα road book – κοντέρ και συναφή γίνανε όλα κώλος....


Ευτυχώς βάζει ένα χεράκι ένα παλικάρι με .... σκαρπίνι και το σηκώνουμε!

Πρώτη σκέψη, έχει πάρει νερά το φιλτροκούτι.
Πάτημα στον αποσυμπιεστή τσκ, τσκ, τσκ για λίγο μπράου και... πάμε.

Δεύτερη σκέψη... γαμώτ... μπροστά στην κάμερα βρήκα να χυμάρω;

Όπου φύγει φύγει.... αλλά στην επόμενη άσφαλτο....

Νερά στο καρμπυρατέρ + βρεμένο σύμπλεγμα καλωδίων ...ε...τώρα τέλος....
Σταματάω δεξιά με όση φόρα είχα σε ένα μαντρί και ψάχνω τον τσοπάνο...

«Καλησπέρα... μπας και σου βρίσκεται ένα 21;»
Με κοιτά με γουρλωμένα μάτια: «Γεια σου παλικάρι μου.... κάτσε να δώ...»

Με τα πολλά ψάχνει δε βρίσκει...

Αρχίζω και σκέφτομαι πώς θα πάω το ΚΤΜ πίσω;

Από το δρόμο ακούγεται φασαρία... είναι οι πρώτες μοτοσικλέτες ... φτάσανε ήδη...

Μήπως τελικά στην κατάσταση που ήταν το μηχανάκι, έπρεπε να είχα περάσει το ποτάμι με... τα πόδια;
Κοίτα να δεις μαλακία τώρα... και πως θα το πάω σπίτι;

Κάνω άλλη μια προσπάθεια... ξελιγώνω τη μπαταρία με τον αποσυμπιεστή πατημένο, τραβάω τσοκ, βαράω μια μέτρια με τη μανιβέλα... μπαμ, τσουφ...
- κοντά είμαστε – θα πάρει, ένα χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη μου.

Μια, δυο – τρεις, μπράου... πήρε, πάμε: βήχει και ξερνάει, αλλά ΠΑΜΕ!!!!!

Στην επόμενη διασταύρωση τσουφ, άντε πάλι...
Πάμε πάλι τσοκ, μια – δυο –τρεις τσαφ-μπραου-τσαφ-μπραου πάμε πάλι...

Τελικά στην υπόλοιπη διαδρομή μέχρι τον Μανταλιά στο stop, κάθε φορά που σταμάταγα έσβηνε και δώστου πάλι....

Ευτυχώς που ήταν φλαταδούρα και σερνόμουν εύκολα...
Κοίτα να δεις που τελικά θα πάω καβάλα σπίτι!

Ώπ.... δεν είναι δυνατό, σκόνη μπροστά μου, μα... ποιόν έφτασα;

Αναγνωρίζω το Lada του Κωνσταντόπουλου, πλησιάζω κοντά κοιτώ τον δεξί τροχό, αρχίζει να πηγαίνει δεξιά: Α... ωραία, με είδανε και κάνουν στην άκρη να περάσω να μην τρώω σκόνη.
Ανοίγω γκάζι για αριστερά αλλά γαμώτ... το μάτι στον αριστερό τροχό και ο εγκέφαλος να δίνει σήμα ότι... κάνει αριστερά και εεεεεερχεται... πάφ... αγόρασα και ένα θάμνο για το σπίτι....
Ωραία τώρα έχουμε και λουλουδικό για τη γυναίκα....

Τους φτάνω πάρακατω... Πιάνουμε την κουβέντα: έχει σπάσει το ακρόμπαρο και... ο ένας τροχός κοιτά δεξιά και ο άλλος όπου θέλει...
Ρε Tazmania έπρεπε να το είχα καταλάβει, αφού έτρεχες εσύ! Πάμε για μπύρες τώρα!

Στην παραλία φτάνοντας δίνω το καρτελάκι μαθαίνω ότι έχει έρθει μόνο ο Αλέξανδρος!
Μα καλά που είναι οι άλλοι;

Τελικά κάπου χάθηκαν – το ίδιο και ο Alex (έκανε 13 χιλιόμετρα χάσιμο +15 λεπτά καπέλο περίπου...)
Κοίτα να δεις που μου κάτσε!


----
ΥΓ Κύριε DOC....
Την επόμενη φορά, παρακαλώ, ξεκινήστε το παιχνίδι απο την Αθήνα με μια απλή, αυξήστε και τα χιλιόμετρα της ειδικής σε κάτι μεταξύ 230-280 και ... κανονίστε μια καλή βρόχα (όπως στην Καλαμάτα)....

ΥΓ 2: Μα καλά μονο έγω αγόρασα; Κανείς άλλος δεν την έκανε;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 24 Μαρ 2005, 15:26

Με τόσες "αγορές" και τερμάτισες δεύτερος???????Ε τι να πώ?ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ !

Δημοσίευσηαπό geco » 24 Μαρ 2005, 16:33

Ρε Σπύρο,

Αφού έπαθες όλα αυτά και μας έσκισες όλους αυτό σημαίνει ότι :

1. Είμαστε όλοι κουλοί !!! (Αυτό το ήξερα αλλα επιβεβαιώνεται ξανά)

2. Είμαστε τόσο κουλοί που σε κάποιους έριξες πάνω από μιά ώρα!

3. Είσαι έτοιμος γιά το Ντακάρ!

4. Είσαι στα φαβορί του Rallye d'orient!

5. Όλα τα προηγούμενα συν το ότι δεν τολμώ να σκεφθώ τι θα γινότανε
αν δεν έπεφτες ?

6. Πως πας έτσι ρε φίλε? Εχεις λαμπρό μέλλον !!!

Αν δεν κατάλαβες σε "φουσκώνω" γιά να στουκάρεις πιό καλά την επόμενη και να δούμε και μείς μιά ασπρη μέρα!

Άντε και καλό τριήμερο !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ !

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Μαρ 2005, 16:41

geco έγραψε:Ρε Σπύρο,

Αφού έπαθες όλα αυτά και μας έσκισες όλους αυτό σημαίνει ότι :

1. Είμαστε όλοι κουλοί !!! (Αυτό το ήξερα αλλα επιβεβαιώνεται ξανά)

2. Είμαστε τόσο κουλοί που σε κάποιους έριξες πάνω από μιά ώρα!

3. Είσαι έτοιμος γιά το Ντακάρ!

4. Είσαι στα φαβορί του Rallye d'orient!

5. Όλα τα προηγούμενα συν το ότι δεν τολμώ να σκεφθώ τι θα γινότανε
αν δεν έπεφτες ?

6. Πως πας έτσι ρε φίλε? Εχεις λαμπρό μέλλον !!!

Αν δεν κατάλαβες σε "φουσκώνω" γιά να στουκάρεις πιό καλά την επόμενη και να δούμε και μείς μιά ασπρη μέρα!

Άντε και καλό τριήμερο !


Άσε το "δούλεμα" και ξεκίνα να "φουσκώνεις" τον Αλέξανδρο.... (εγώ ξεκίνησα ήδη... :-) )

Α. Με "είχε" συνέχεια πριν την φλαταδούρα .... μετά ξέρεις....
Β. Μήπως πρέπει να το γυρίσουμε σε γουρούνα στα trail ride;
Γ. Πρέπει να μάθω ισορροπία...
Δ. Ούτε που το θέλω να το σκεφτομαι τι έχει να γίνει στη Θήβα...
Ε. Αν δεν έπεφτα εκεί ... θα έπεφτα πάρακατω :-)
Στ. Πρέπει να βρω τη χρυσή τομή μεταξύ τούμπας & πλοήγησης... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ !

Δημοσίευσηαπό geco » 24 Μαρ 2005, 17:29

Και καλά οι διάφοροι τζιπάκηδες που κόπτονται περί ασφάλειας κλπ, κλπ!

Αλλά και σύ τέκνον Πάρη???!!!

Μωρή κοτούλα, αν σαβουρντιστούμε με τα χιλιόμετρα που μαζεύουμε με τα μηχανάκια θα σκορπίσουμε!!! και εσύ μιλάς γιά τα τζιπάκια που θα κάνουνε κανένα ψιλο-έβγα και θα πάθουνε βαβά οι λαμαρίνες???

Χώρια την παθητική ασφάλεια που δεν συζητάει κανένας.
Ρε σεις έχετε κάνει crash test αυτοκίνητο με μοτοσυκλέττα??? ( και να είσαστε στην μοτοσυκλέττα???)

Γιά να σοβαρευτούμε λίγο
(Get serious - Have fun!!! ) Που λένε στην Husaberg

Κύριοι, δεν υπάρχει καμμία απολύτως σχέση σε θέματα πραγματικής ασφάλειας αλλά και σιγουριάς που νοιώθεις.

Ο αναβάτης είναι από τις συνθήκες πολύ πιό ευάλωτος και παίρνει πολύ περισσότερα ρίσκα!!! Αυτό όμως τον κάνει πιό κεφάτο, πιό χαβαλέ, πιό τολμηρό και αγαπάει την ζωή και την περιπέτεια με μεγαλύτερο πάθος.

Ας πάρουμε την ζωή πιό ελαφρά !!! Είναι τόσο λίγη !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ !

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Μαρ 2005, 17:34

geco έγραψε:Και καλά οι διάφοροι τζιπάκηδες που κόπτονται περί ασφάλειας κλπ, κλπ!

Αλλά και σύ τέκνον Πάρη???!!!

Μωρή κοτούλα, αν σαβουρντιστούμε με τα χιλιόμετρα που μαζεύουμε με τα μηχανάκια θα σκορπίσουμε!!! και εσύ μιλάς γιά τα τζιπάκια που θα κάνουνε κανένα ψιλο-έβγα και θα πάθουνε βαβά οι λαμαρίνες???

Χώρια την παθητική ασφάλεια που δεν συζητάει κανένας.
Ρε σεις έχετε κάνει crash test αυτοκίνητο με μοτοσυκλέττα??? ( και να είσαστε στην μοτοσυκλέττα???)

Γιά να σοβαρευτούμε λίγο
(Get serious - Have fun!!! ) Που λένε στην Husaberg

Κύριοι, δεν υπάρχει καμμία απολύτως σχέση σε θέματα πραγματικής ασφάλειας αλλά και σιγουριάς που νοιώθεις.

Ο αναβάτης είναι από τις συνθήκες πολύ πιό ευάλωτος και παίρνει πολύ περισσότερα ρίσκα!!! Αυτό όμως τον κάνει πιό κεφάτο, πιό χαβαλέ, πιό τολμηρό και αγαπάει την ζωή και την περιπέτεια με μεγαλύτερο πάθος.

Ας πάρουμε την ζωή πιό ελαφρά !!! Είναι τόσο λίγη !!!



Τα είπες όλα με δυο κουβέντες! Μπράβο!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ !

Δημοσίευσηαπό Berg » 24 Μαρ 2005, 18:00

geco έγραψε:Ο αναβάτης είναι από τις συνθήκες πολύ πιό ευάλωτος και παίρνει πολύ περισσότερα ρίσκα!!! Αυτό όμως τον κάνει πιό κεφάτο, πιό χαβαλέ, πιό τολμηρό και αγαπάει την ζωή και την περιπέτεια με μεγαλύτερο πάθος.


Ρε σύ Γιώργο με την μοτο νιώθω πιό μεγάλη ασφάλεια παρά με τα 4x4! :oops: :oops: :oops:

Ασε που τα Husaberg :P :P σου δίνουν ακόμα μεγαλύτερη :razz: :lol: :shock: :oops:

Καλό τριήμερο. Πάνω Καστοριά γιατί έχει Πανελλήνιο Enduro. :D :D :D

Σπυράκο δεν έχει καταλάβει ότι το ΚΤΜ προσπαθεί να καταστραφεί από μόνο του :shock: :shock: Πέτα το το ρημάδι και πάρε ένα Husaberg επιτέλους. :bang:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες