ο ζουπερζπαι εγραψε:
Εσυ πανί δεν θα μας πείς τις εντυπώσεις σου;
χα χα !
εκτος απο την τελεια οργανωση των υπευθυνων !! αξιοι !! και την υπεροχη διαδρομη (οση απο αυτη ειδα) κατα τα αλλα δεν υπαρχει κατι το οποιο δεν μου αρεσε, εκτος απο τον ζουπερζπαι που με γεμισε με απιστευτη σκονη για περιπου 60 χλμ που ηταν μπροστα μου ...
τα πρωτα χιλιομετρα πετρας ηταν καθοριστικα για την τακτικη που ακολουθησα σε ολον τον αγωνα (δεν αντεχα να το σπασω παλι)
σε καποια σημεια αναρωτιομουν πως μπαινουν τα αυτοκινητα με 2 τονους βαρος και 300 αλογα σε αυτες τις στροφες με το γκρεμι απο κατω, αλλα φανταστηκα πως ο καθενας στο ειδος του και ο λουμιδης στους καφεδες του ...
ο σπυρος με ''επιασε'' στο 45χλμ περιπου και απο εκεινη την στιγμη χωρις πιεση απο τον ιδιο η απο εμενα συνεχιζαμε μια ο ενας μπροστα μια ο αλλος (αναλογο το κομματι κλειστο η ανοιχτο αφηνε ο ενας τον αλλον να φυγει μπροστα) μεχρι και σε σημειο να φωναζουμε οταν ο προπορευομενος εκανε λαθος !!
ο ρυθμος της βολτας που καναμε οστοσο ηταν γρηγορος και καλος και ηθελα να πω παλι οτι οχι μονο δεν πιεζομασταν ο ενας απο τον αλλον αλλα πηγαιναμε μαζι διαβαζοντας και οι 2 και κοιταζοντας σε πιο σημειο θα μπορουσαμε να ξεφυγουμε χωρις υπερβολες και ασκοπες υπερπροσπαθειες.
ο οποιος, συνεχιζω, και στα 2 βενζιναδικα μου την ''εκανε'' και γεμιζε πρωτος αν και εγω ειχα ηδη μπει.
στο 1ο ανεφοδιασμο δεν ειπε κουβεντα και εξαφανιστικε με την ταπα του ρεζερβουαρ σχεδον ανοιχτη χα χα, στο δευτερο εκτος οτι με περασε μεσα στο βενζιναδικο για να παρει πρωτος αντλια μου παρατησε παρακαλω την αντλια μου αφημενη στο εδαφος στα 3 μετρα μακρυα απο εμενα !!! ναι ναι ναι !! αλλα εκει νομιζω πως ''παιχτηκαν'' ολα αφου η κυρια βενζινου πληρωθηκε τα διπλα χρηματα για τις βενζινες που βαλαμε.
στην συνεχεια και εχοντας φυγει πρωτος βοηθησε πολυ η ανοιχτη διαδρομη και οι τουμπες του ζουπερζπαι για να γινει η ''διαφορα'' μας.
στο κομματι το τελευταιο οπου ξαναπερναγαμε απο την ιδια διαδρομη εκανα ενα λαθακι που στοιχισε περι τα 9-10 χλμ και μετα τερματισμος ηρεμα και ωραια.
εαν δεν ειχε πεσει εκεινες τις 2 φορες θα ηταν σιγουρα μπροστα μου και πρωτος με διαφορα, αφου υπηρξαν σημεια οπου το ΚΤΜ ''εχανε'' μπροστινο στις στροφες αλλα ο ιδιος σαν να μην συμβαινει τιποτα απλα διορθωνε, το ξαναεβαζε σε γραμμη και συνεχιζε απλα και μονο με το σπαρταρισμα της διορθωσης που εκανε με το σωμα του ..... αντε γεια !!
αλλα αυτοι οι αγωνες εχουν ακριβως αυτην τη μαγεια της γρηγορης οδηγησης, της σβελτης πλοηγησης και περα απο τις αντοχες του καθενος απο εμας την αξιοπιστια του οχηματος που ''λιωνεις''
χαιρετισμους σε ολους και υπομονη μεχρι το επομενο