Θα ειμαι μακροσκελής. Ευχαριστώ!:wink:
Συγχαρητήρια σε ολους!!!
Σε οργανωτές, εθελοντικές ομάδες, μεμονωμενα μέλη της διοργανωτριας Λεσχης που αφιερωσαν τη μέρα τους για την ασφάλειά μας και σε όλους τους αγωνιζόμενους.
Ειδικής μνείας χρήζουν οι Dista - 4wd Mama με κορυφαια επίδοση ΚΑΙ οδήγηση στη solo καριέρα τους. (Τριζει η καρεκλα σου Tedos
)
(ετρωγα
ευχαριστως για ωρα τη σκόνη τους με τους ρυθμους τους, ασχετα αν με αφησαν να περάσω)
Η αλήθεια είναι οτι ο αγωνας ήταν μια ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ
Η συνεχής παρουσία ιατρικων ομάδων, πυροσβεστών, κι εθελοντων ενδιαμέσων, έδινε μια πρωτογνωρη (για μενα) αισθηση ασφαλειας.
Το roadbook άψογο (ο κος aapo ξερει καλα τη δουλεια του).
Καταλαβαινω οτι στους φιλους των moto φανηκαν κουραστικές οι προειδοποιησεις.
Για τους τετρακινητους ομως που ειναι λιγοτερο ευελικτοι στη αποφυγη εμποδίων με αυτες τις ταχυτητες ήταν πολυτιμες.
Τα αποτελέσματα, αξιόπιστα και σχεδον ακαριαία!
Η ΜΩΤ, παρα τις αρχικές επιφυλάξεις μας, αποδείχτηκε εφικτή λόγω των καλών επιλογών της διαδρομής που περιειχε και "γρήγορα" κομμάτια.
Ομως ξεκινωντας εναν αγωνα, επειδη δεν ξερεις τι θα συναντησεις, πας στο πρωτο 70% "αέρα" για να καβατζάρεις χρόνο. Αρα μεχρι το 70% η ΜΩΤ σου βγαινει να ειναι πολύ υψηλότερη. Αυτό σημαινει, εκτος από την καταπόνηση των αυτοκινήτων/πληρωμάτων και υψηλότερες πιθανότητες ατυχημάτων.
(Κατι που δεν το αποφυγαμε χθες. Ευτυχως που το Pajero ειχε rollcage. Αν δεν είχε?)
Γι'αυτό εξακολουθώ να πιστεύω οτι αν και οι υψηλες ΜΩΤ μας δίνουν περισσότερη αδρεναλίνη κι αίσθηση αγώνα, για εργοστασιακά αυτοκίνητα κι άπειρους οδηγούς είναι ειναι μαλλον επικινδυνες.
Υπαρχει και κατι άλλο. Ο jdelis και άλλοι θελουν τελειως ανεφικτες ΜΩΤ.
Περα απο την ασφαλεια. Θα ειναι δικαιο να ανταγωνιζεται η "νορμάλ" Dodge του με τα 180 άλογα τα "νορμάλ" samurai/vitara?
Και ποσοι απο τους υπολοιπους θα "χωσουν" τα καινουρια τους τετρακινητα (που θα έχουν τη δυναμη για τετοιους αγωνες) συμμετέχοντας σε αυτους?
Δεν μου αρεσε η σειρά εκκίνησης. Οχι επειδη καποιοι ειναι πιο αργοί (που μπορει να ειναι επιλογη στρατηγικης κι οχι θεμα ικανοτήτων), αλλα επειδη καποιοι δεν αντιλαμβάνονται το προφανες. Αν εχεις κολλημενο πισω σου στα 2 μέτρα καποιον για 3 τουλιπες , μάλλον έπρεπε ήδη να τον εχεις αφησει να περάσει. Κι αν ακόμα ο δρόμος είναι στενός και δεν μπορεις να κανεις στην άκρη, αυτό είναι σιγουρα δυνατό στις διασταυρώσεις/τουλίπες.
(...και φυσικα αυτο ΔΕΝ αφορά κανέναν από τους "γνωστους" που η αψογη συμπεριφορα τους είναι επίσης γνωστή)
Τα σέβη μου στους φίλους των moto!!! Χαρά στο κουράγιo και τις αντοχές σας.
Θα συμφωνησω με τον THANOS_KTM για τη διαφορα ωρας των moto απο τα αυτοκινητα. Θα είναι πιο ασφαλές για όλους.
Τωρα που πηρα φόρα:
Ο 3ος αγωνας πέφτει πανω στον 24ωρο του επάθλου αντοχής. Ελπίζω να έγινε εκ παραδρομής.
(Οποιος θελει να μου τα "χώσει" να θυμίσω οτι ημουν το ασημι Pajero Νο 127)