Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 20/3

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό nec-r » 01 Μαρ 2005, 22:05

Vassili@s έγραψε:Δεν είναι τυχαίο, που τα RAV και Forester έχουν homologation κατηγορίας Τ. :-)
Spyrous
Τι ειναι αυτό


O τύπος του αυτοκίνητου σου διαθέτει τα τυπικά προσόντα (homologation) να συμμετάσχει ακόμη και σε διεθνής αγώνες rally raid, baja κτλ.
Αν ψαξει τώρα κανείς και για τα ουσιαστικά , ε τότε την ''δάγκωσε για τα καλά τη λαμαρίνα...'' :D
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό dista » 02 Μαρ 2005, 00:59

Pajo έγραψε:
dista έγραψε:Τώρα δύο αυτοκίνητα με την ίδια διαφορά χρόνου, αργοπορείας ο ένας και προπορείας ο άλλος, θα είναι ισσόβαθμοι.


Δημητρη τα 3" ποινη για καθε 1" προπορειας σημαινει οτι ο χρονος της προπορειας δινει 3πλασια ποινη. Αρα δεν θα ειναι ισοβαθμα στο παραδειγμα σου.


Φίλε Pajo δεν διάβασες μου φαίνεται ολόκληρη την πρόταση :wink:

dista έγραψε:.....για το θέμα προπορεία – αργοπορεία το πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι ότι μετράει και ο χρόνος που έκανες. Αν μέτραγαν μόνο οι ποινές δεν θα υπήρχε πρόβλημα με τα 3”. Τώρα δύο αυτοκίνητα με την ίδια διαφορά χρόνου, αργοπορείας ο ένας και προπορείας ο άλλος, θα είναι ισσόβαθμοι.


Ιδανικός χρόνος 60'. Αν ο ένας έχει 15' αργοπορεία θα πάρει και άλλα 15 καπέλο, άρα σύνολο χρόνου 60+15+15=90'. Ο άλλος με 15 προπορεία θα πάρει 45 καπέλο άρα σύνολο χρόνου 45+45=90'

Μελέτησε και τον πίνακα που έβαλα και θα καταλάβεις (ξέρω δεν είναι πολύ ευανάγνωστος όπως στο Excel :( ).
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajo » 02 Μαρ 2005, 11:54

dista έγραψε:Ιδανικός χρόνος 60'. Αν ο ένας έχει 15' αργοπορεία θα πάρει και άλλα 15 καπέλο, άρα σύνολο χρόνου 60+15+15=90'. Ο άλλος με 15 προπορεία θα πάρει 45 καπέλο άρα σύνολο χρόνου 45+45=90'


Κι ομως, τη διαβασα.:wink:
Αλλα ο δευτερος (με την προπορεια) θα παρει τον ιδανικο + την ποινη του σα να ηταν αργοπορεια δηλ. 60 + 45 = 105
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό nec-r » 02 Μαρ 2005, 22:46

Λ'ογω του οτι αυτή τη φορά θα υπαρχει και κατηγορία rally , νομίζω οτι για όσους ''τρέξουν'' regularite η ποινή προπορίας θα πρέπει να μεγαλώσει κατάτι ,αλλά και η ΜΩΤ θα πρεπει αν είναι αρκόυντος χαμηλή.
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Μαρ 2005, 23:44

nec-r έγραψε:Λ'ογω του οτι αυτή τη φορά θα υπαρχει και κατηγορία rally , νομίζω οτι για όσους ''τρέξουν'' regularite η ποινή προπορίας θα πρέπει να μεγαλώσει κατάτι ,αλλά και η ΜΩΤ θα πρεπει αν είναι αρκόυντος χαμηλή.


Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 03 Μαρ 2005, 08:42

Pajo έγραψε:
dista έγραψε:Ιδανικός χρόνος 60'. Αν ο ένας έχει 15' αργοπορεία θα πάρει και άλλα 15 καπέλο, άρα σύνολο χρόνου 60+15+15=90'. Ο άλλος με 15 προπορεία θα πάρει 45 καπέλο άρα σύνολο χρόνου 45+45=90'


Κι ομως, τη διαβασα.:wink:
Αλλα ο δευτερος (με την προπορεια) θα παρει τον ιδανικο + την ποινη του σα να ηταν αργοπορεια δηλ. 60 + 45 = 105


Νομίζω πως ο Dista έχει δίκιο. Η ποινή προστίθεται στον χρόνο που έγινε και όχι τον ιδανικό.

Λ'ογω του οτι αυτή τη φορά θα υπαρχει και κατηγορία rally , νομίζω οτι για όσους ''τρέξουν'' regularite η ποινή προπορίας θα πρέπει να μεγαλώσει κατάτι ,αλλά και η ΜΩΤ θα πρεπει αν είναι αρκόυντος χαμηλή.

Το ότι μπορεί να τρέξουν αυτοκίνητα (που πληρούν τις προϋποθέσεις) στην κατηγορία rally, δε σημαίνει πως ο αγώνας πρέπει να γίνει αργός για τους υπόλοιπους.
Επίσης να πω πως θεωρώ δίκαιη τη μείωση της ποινής προπορείας. Η φιλοσοφία της regularity αφορά την απόκλιση από τον ιδανικό χρόνο. Είτε είναι προς τα πάνω είτε προς τα κάτω δεν παίζει ρόλο.
Με την προηγούμενη κατάσταση είχαμε κάποιον που τερμάτιζε με 5' προπορεία να παίρνει ποινή 50'. Με αποτέλεσμα να τον περνούν αυτοκίνητα που τερμάτιζαν με 45' καθυστέρηση πχ.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2005, 13:37

Σχετικά με τον τρόπο μέτρησης: Μέχρι τώρα οι ποινές των Regularity προσθέτονταν στον πραγματικό χρόνο.


21.2 Ένα ή περισσότερα μυστικά σημεία ελέγχου θα τοποθετηθούν κάπου μέσα στη διαδρομή. Οι χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας βαθμολογούνται αναλόγως του πόσο κοντά πλησίασαν τα πληρώματα στην δοθείσα ΜΩΤ, περνώντας από το μυστικό σημείο ελέγχου, με βάση τον απλό υπολογισμό χρόνος = απόσταση / ταχύτητα προσθέτοντας και τον πραγματικό χρόνο του πληρώματος.

27.3 Τα τελικά αποτελέσµατα θα προσδιορίζονται από την πρόσθεση των χρόνων που επετεύχθησαν στις διαδροµές και τις ποινές που
προέκυψαν και εκφράζονται σε χρόνο.



Ύστερα από συζήτηση (χθες) σχετικά με το θέμα στην ΕΘΕΑΜ/ΕΘΕΑ, αποφασίστηκε να εφαρμοσθούν πλήρως οι κανονισμοί regularity και έτσι έγιναν οι παρακάτω αλλαγές (θα τις βρείτε στο γενικό κανονισμό)

Οι ποινές προπορείας / καθυστέρησης εξισώνονται:

Το άρθρο 21.2 γίνεται:

21.2 Ένα ή περισσότερα μυστικά σημεία ελέγχου θα τοποθετηθούν κάπου μέσα στη διαδρομή. Οι χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας βαθμολογούνται αναλόγως του πόσο κοντά πλησίασαν τα πληρώματα στην δοθείσα ΜΩΤ, περνώντας από το μυστικό σημείο ελέγχου, με βάση τον απλό υπολογισμό χρόνος = απόσταση / ταχύτητα.
Κάθε δευτερόλεπτο ή μέρος αυτού, απόκλισης μεγαλύτερης από τον ιδανικό χρόνο (καθυστέρηση), θα επιφέρει ποινή ενός δευτερολέπτου. Κάθε δευτερόλεπτο ή μέρος αυτού, απόκλισης μικρότερης από τον ιδανικό χρόνο (προπορεία), θα επιφέρει ποινή ενός (1) δευτερολέπτου.

ΠΧ. Δοθείσα ΜΩΤ 45χλμ/ω
Μήκος χρονομετρημένης διαδρομής ακριβείας, 5.1 χλμ
Ιδανικός χρόνος: 6 λεπτά 48 δεύτερα
Α. χρόνος 6 λεπτά 59 δεύτερα, (Καθυστέρηση): ποινή 11 δεύτερα
Β. χρόνος 6 λεπτά 31 δεύτερα, (Προπορεία): ποινή 17 δεύτερα
Γ. χρόνος 6 λεπτά 48 δεύτερα, (Ακριβώς): ποινή 0 δευτέρα





Επίσης το άρθρο 27.3, γίνεται:

27.3 Τα τελικά αποτελέσματα θα προσδιορίζονται από την πρόσθεση των χρόνων που επετεύχθησαν στις ειδικές (επιλεγμένες) διαδρομές, των ποινών από τις ειδικές regularity, των ποινών των απλών διαδρομών και των τυχόν άλλων ποινών που προέκυψαν και εκφράζονται σε χρόνο.



Επίσης το άρθρο 12.1 γίνεται:

12.1 Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τα πληρώματα είναι υποχρεωμένα να τηρούν απολύτως τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και αυτές που ορίζονται στον ειδικό κανονισμό.
Η προσπέραση επιτρέπεται, εφόσον στο συγκεκριμένο σημείο επιτρέπεται από τον ΚΟΚ και ταυτόχρονα τηρείται το μέγιστο όριο ταχύτητας.

Κάθε πλήρωμα που παραβαίνει αυτούς τους κανόνες τιμωρείται ως κατωτέρω:
Για παραβάσεις ταχύτητας:
α. 1η παράβαση: 30 δευτερόλεπτα για κάθε χιλιόμετρο πάνω από το όριο
β. 2η παράβαση: 2 λεπτά για κάθε χιλιόμετρο πάνω από το όριο
γ. 3η παράβαση: Αποκλεισμός


Για άλλες παραβάσεις:
α. 1η Παράβαση: Ποινή χρόνου 30 λεπτών.
β. 2η Παράβαση: Ποινή χρόνου 1 ώρας.
γ. 3η Παράβαση: Αποκλεισμός από τον αγώνα.




Και το άρθρο 18.9:

18.9 Κάθε διαφορά μεταξύ της ιδανικής ώρας και της πραγματικής ώρας σφράγισης θα επιφέρει ποινή όπως παρακάτω:
α. Για καθυστέρηση: Ένα (1) λεπτό για κάθε λεπτό ή μέρος αυτού καθυστέρησης
β. Για προάφιξη: Δύο (2) λεπτά για κάθε λεπτό ή μέρος αυτού προπορείας



:wink: :wink: :wink:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Pajo » 03 Μαρ 2005, 14:17

jdelis έγραψε:Νομίζω πως ο Dista έχει δίκιο. Η ποινή προστίθεται στον χρόνο που έγινε και όχι τον ιδανικό.

Ναι, όντως τελικα ειχε δικιο. Βεβαια τωρα άλλαξε ο κανονισμος και η ποινη προστιθεται στον ιδανικό με συντελεστη 1.

Προς Dista:
Για τη θεωρια και μονο, τελικα δεν ειχε και πολυ σημασια διοτι:
<πραγματικος> + (<Χρονος προπορειας> * 3) =
<ιδανικός> + (<Χρονος προπορειας> * 2)

Συμφωνεις?
Ας μην τους ζαλιζουμε ομως, στειλε μου πμ
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 03 Μαρ 2005, 15:39

superspy έγραψε:Το άρθρο 21.2 γίνεται:
(....)
Και το άρθρο 18.9:


Αρα στις "απλες" η προπορεια δινει ποινη με συντελεστη 2, και στις regularity με συντελεστη 1 (προπορεια=καθυστερηση.)

Συμφωνα με το 21.2 τα σημεια ΚΡΥΦΗΣ χρονομέτρησης μπορει να ειναι πανω από ένα, και οπουδήποτεμεσα στο regularity χωρις ο οργανωτης να εχει εστω την "υποχρεωση" να ενημερωσει επισημα (κι οχι μεσω διαρροων) οτι πχ "η μετρηση θα γινει καπου στα τελευταια 50χλμ"
Το οτι μεχρι τωρα η μετρηση γινοταν στο τελευταιο 30% της διαδρομής ήταν συμπτωματικό. Το οτι θα συνεχισει να γινεται αυτό όμως, δε διασφαλίζεται απο πουθενα. Γιατι ένας κανόνας που δεν είναι γραμμένος, δεν ειναι σιγουρο οτι θα ισχυει.
Αρα αν ενας αγωνιζόμενος θελει να ειναι "σιγουρος" για την επίδοσή του, θα πρεπει να προσπαθει να πηγαινει τουλιπα-τουλιπα με τη ΜΩΤ, ανεξαρτήτως συνθηκών, με ο,τι συνεπαγεται αυτο.

Γραφω τα παραπανω, για να συνειδητοποιησουμε όλοι το "νόημα" του Κανονισμού. Αν δεν έχω καταλάβει σωστά, Σπυρο διόρθωσέ με.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 03 Μαρ 2005, 16:03

Ενα ακόμα ενδιαφέρον σημειο του κανονισμού ειναι οτι ενω ένα ανακλινόμενο ψευτομπάκετ σε κανει πιο "γρηγορο" (raid), ενα μπλοκέ (LSD) και μια βελτιωμένη ανάρτηση, δε σε κανει... :o
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2005, 16:21

Pajo έγραψε:
superspy έγραψε:....

Γραφω τα παραπανω, για να συνειδητοποιησουμε όλοι το "νόημα" του Κανονισμού. Αν δεν έχω καταλάβει σωστά, Σπυρο διόρθωσέ με.


Καλά έχεις καταλάβει απο πλευράς κανονισμών....
Αλλά υπενθυμίζω...
Α. Η ΜΩΤ είναι "κάλυψη" σε όλους τους αγώνες και για όλους.
Β. Μέχρι τώρα δεν ήταν ποτέ "τυχαίο" το σημείο :-)
Γ. Πήγαινε σβέλτα εκεί που σε παίρνει και κόψε εκεί που πρέπει :-) στο τέλος θα είσαι κερδισμένος :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 03 Μαρ 2005, 16:23

Καλησπέρα σε όλους

Οι παραπανω κανονισμοί ισχύουν και για τις μηχανές?

Και που ειναι οι δίκυκλοι? Θα παει κανεις?
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2005, 16:28

Pajo έγραψε:Ενα ακόμα ενδιαφέρον σημειο του κανονισμού ειναι οτι ενω ένα ανακλινόμενο ψευτομπάκετ σε κανει πιο "γρηγορο" (raid), ενα μπλοκέ (LSD) και μια βελτιωμένη ανάρτηση, δε σε κανει... :o


Ακόμα και ένα ποτηράκι ρακί πριν, μπορεί να σε κάνει πιο γρήγορο .... :lol: :lol:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2005, 16:33

TSiTas έγραψε:Καλησπέρα σε όλους

Οι παραπανω κανονισμοί ισχύουν και για τις μηχανές?

Και που ειναι οι δίκυκλοι? Θα παει κανεις?


:lol: :lol: :lol:
Ο Αλέκος μου έστειλε τις πρώτες συμμετοχές και... είναι όλα μοτοσικλέτες και quad!
Αύριο το απόγευμα θα τις ανεβάσω (ε να δηλώσει και κανένα 4Χ4 πρώτα)

Οι κανονισμοί χρονομέτρησης είναι για όλους, αλλά οι μοτοσικλέτες έχουν σχεδόν πάντα 10 χιλιόμετρα μεγαλύτερη ΜΩΤ απο τα 4Χ4.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 03 Μαρ 2005, 16:56

superspy έγραψε:
Pajo έγραψε:
superspy έγραψε:....

Γραφω τα παραπανω, για να συνειδητοποιησουμε όλοι το "νόημα" του Κανονισμού. Αν δεν έχω καταλάβει σωστά, Σπυρο διόρθωσέ με.


Καλά έχεις καταλάβει απο πλευράς κανονισμών....
Αλλά υπενθυμίζω...
Α. Η ΜΩΤ είναι "κάλυψη" σε όλους τους αγώνες και για όλους.
Β. Μέχρι τώρα δεν ήταν ποτέ "τυχαίο" το σημείο :-)
Γ. Πήγαινε σβέλτα εκεί που σε παίρνει και κόψε εκεί που πρέπει :-) στο τέλος θα είσαι κερδισμένος :-)



Οσον αφορα τις μοτο, η τριτη προταση πρεπει να ειναι και η πιο σωστη..Δεν ξερω αλλα μου φαινεται λιγο επικινδυνο ενω οδηγεις να προσεχεις συχρονος roadbook, χιλιομετρητη, χρονομετρο, να πηγαιενεις σβελτα και συγχρονος μη πατησεις κανεναν (η καλυτερα μη βρεθεις αγκαλια με κανα φραχτη). Στα τουτου υπαρχει τουλαχιστον τις πιο πολλες φορες ο συνοδηγος που αναλαμβανει τη δουλεια.

Εκτος αν υπαρχει καποιο tip που να μπορεις να συνδιασεις ολα τα παραπανω.....υπάρχει?
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 85 επισκέπτες