Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 20/3

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tedos » 01 Μαρ 2005, 13:23

Dista, καταλαβαίνω την απορία σου, μια και τελευταία υπάρχει αρκετή παραπληροφόρηση από MH γνώστες του θέματος σχετικά με το τι είναι regulatiry.


Σπυρο μετα απο 10 φορες που μου εχετε βαλει χερι :lol: :lol: :lol: καταλαβαινω αψογα τι λετε! Ομως απλα ρωτουσα μηπως ειναι δυνατον να εχουμε φανερα σημεια :oops: :oops: :oops:

Ο κανονισμός σε αυτό το σημείο στα 4Χ4 σε σχέση με τον περσινό κανονισμό Trail Ride –Raid είναι ακριβώς ο ίδιος – δεν άλλαξε.
Ουσιαστικά η μόνη διαφορά σε σχέση με πέρσι στα 4Χ4 είναι η απαλοιφή του ποσοστού ελαστικών 5%.
Η καλύτερη στήριξη σου προσφέρει – έστω και μικρό – προτέρημα σε σχέση με κάποιον με το ίδιο αυτοκίνητο και «μαμά» καθίσματα. Σίγουρα μπορούμε να «δούμε» πολλές λύσεις για πολλές κατηγορίες κλπ


:? :? :? Αρα αλλαξε!!! αφου μεχρι περσι τα ανακλινωμενα μπακετ ετρεχαν στην 4χ4!!!
Τελευταία επεξεργασία από tedos και 01 Μαρ 2005, 14:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Pajo » 01 Μαρ 2005, 13:51

superspy έγραψε:At his own discretion, the organiser may set up intermediate timekeeping points at any point on a regularity test section.
There must be a minimum of one secret time check on each regularity test section.



Ωραια. Για να δουμε τι καταλαβαμε (αν καταλαβαμε) :roll: .
1.Το τελος του regularite θα ειναι flying σε μη προκαθορισμενο σημειο, που δε θα ειναι σημειωμενο στο road book.
Θα γνωριζουμε τουλάχιστον οτι πχ "θα βρισκεται καπου μεσα στις τελευταιες 10 τουλιπες"?

2."Ο οργανωτης θα μπορει να βαλει και ενδιαμεσο κρυφο σημειο μετρησης."
Που σημαινει οτι σε ΟΛΗ τη διαδρομή των τουλαχιστον 80km ή ας πουμε 200km που μπορει να ειναι ο αγωνας στις 20/3 θα πρεπει να πηγαινουμε οσο μπορουμε πιο κοντα στη ΜΩΤ ειτε εχει γκρεμι, είτε εχει ευθεια γιατι μπορει πισω απο καθε στροφη να ειναι το κρυφο σημειο μετρησης.
Σωστα?

3.Ο Κανονισμος της FIA που παραθετεις αφορα "Ιστορικα" αυτοκινητα σε ασφαλτινους αγωνες?
Η εκτιμηση μου ειναι οτι αναλογικα, ενω τα 45 ΜΩΤ ειναι αργα σε οποιαδηποτε ασφαλτο, τα πχ 32km/h σε χωμα με τη λογική του παραπανω (2.) ανάλογα με τις συνθηκες, μπορει να ειναι και πολλα.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 01 Μαρ 2005, 13:58

dista έγραψε:Τώρα δύο αυτοκίνητα με την ίδια διαφορά χρόνου, αργοπορείας ο ένας και προπορείας ο άλλος, θα είναι ισσόβαθμοι.


Δημητρη τα 3" ποινη για καθε 1" προπορειας σημαινει οτι ο χρονος της προπορειας δινει 3πλασια ποινη. Αρα δεν θα ειναι ισοβαθμα στο παραδειγμα σου.
Τελευταία επεξεργασία από Pajo και 01 Μαρ 2005, 15:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Μαρ 2005, 14:47

Pajo έγραψε:Ωραια. Για να δουμε τι καταλαβαμε (αν καταλαβαμε) :roll: .
1.Το τελος του regularite θα ειναι flying σε μη προκαθορισμενο σημειο, που δε θα ειναι σημειωμενο στο road book.
Θα γνωριζουμε τουλάχιστον οτι πχ "θα βρισκεται καπου μεσα στις τελευταιες 10 τουλιπες"?

2."Ο οργανωτης θα μπορει να βαλει και ενδιαμεσο κρυφο σημειο μετρησης."
Που σημαινει οτι σε ΟΛΗ τη διαδρομή των τουλαχιστον 80km ή ας πουμε 200km που μπορει να ειναι ο αγωνας στις 20/3 θα πρεπει να πηγαινουμε οσο μπορουμε πιο κοντα στη ΜΩΤ ειτε εχει γκρεμι, είτε εχει ευθεια γιατι μπορει πισω απο καθε στροφη να ειναι το κρυφο σημειο μετρησης.
Σωστα?


Συνήθως η μέτρηση είναι μετά το 70% της διαδρομής. Οπότε....
Περισσότερα απο τον αλυτάρχη στην ενημέρωση.

Pajo έγραψε:3.Ο Κανονισμος της FIA που παραθετεις αφορα "Ιστορικα" αυτοκινητα σε ασφαλτινους αγωνες?
Η εκτιμηση μου ειναι οτι αναλογικα, ενω τα 45 ΜΩΤ ειναι αργα σε οποιαδηποτε ασφαλτο, τα πχ 32km/h σε χωμα με τη λογική του παραπανω (2.) ανάλογα με τις συνθηκες, μπορει να ειναι και πολλα.


Ο κανονισμός της FIA είναι για τα ιστορικά (μόνο εκεί τρέχουν οχήματα χωρίς ιδιαίτερες προδιαγραφές ασφαλείας) και αφορά τα rally γενικά χώμα - άσφαλτος.
Ο οργανωτής γνωρίζει τη δυσκολία της διαδρομής και αποφασίζει τη ΜΩΤ μέχρι του ορίου 50...
Γενικά στα ιστορικά, να ξέρεις ότι αν εξαιρέσουμε τα πολύ παλιά αυτοκίνητα, στα υπόλοιπα η ΜΩΤ ασχέτως χώμα / άσφαλτος, τις περισσότερες φορές ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ούτε με καλά στημένο όχημα :-)
Και κάπου εκεί σκάει την έκπληξη ο οργανωτής με μια χαμηλή ΜΩΤ και μας πιάνει στον ύπνο και πάει το σομπρέρο σύννεφο :-) :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Pajo » 01 Μαρ 2005, 15:12

superspy έγραψε:Συνήθως η μέτρηση είναι μετά το 70% της διαδρομής.

Που σημαινει οτι σε ενα regularite πχ 100km, τα τελευταια 30km θα πρεπει να πηγαινουμε οσο μπορουμε πιο κοντα στη ΜΩΤ ειτε εχει γκρεμι, είτε εχει ευθεια γιατι μπορει πισω απο καθε στροφη να ειναι το κρυφο σημειο μετρησης. 8) ΟΚ

Superspy έγραψε:Γενικά στα ιστορικά, να ξέρεις ότι αν εξαιρέσουμε τα πολύ παλιά αυτοκίνητα, στα υπόλοιπα η ΜΩΤ ασχέτως χώμα / άσφαλτος, τις περισσότερες φορές ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ούτε με καλά στημένο όχημα :-)
Και κάπου εκεί σκάει την έκπληξη ο οργανωτής με μια χαμηλή ΜΩΤ και μας πιάνει στον ύπνο και πάει το σομπρέρο σύννεφο :-) :-)

Δηλαδη ο αγωνιζόμενος δεν ξερει εκ των προτερων την απαιτουμενη χαμηλη ΜΩΤ και νομιζει οτι του χρειαζεται υψηλη και γι αυτο "την παταει"?
Τελευταία επεξεργασία από Pajo και 01 Μαρ 2005, 16:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Vassili@s » 01 Μαρ 2005, 15:53

Δεν είναι τυχαίο, που τα RAV και Forester έχουν homologation κατηγορίας Τ. :-)[/quote]

Spyrous
Τι ειναι αυτό
Vassili@s
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 30 Δεκ 2004, 10:18
Τοποθεσία: Ν.ΣΜΥΡΝΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό coupe333 » 01 Μαρ 2005, 17:03

hmm..
www.goo-design.com


ΣΙΓΝΟΜΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΙΝΙΚΑ ΜΟΥ .. ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΙΤΑΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
coupe333
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 18:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 01 Μαρ 2005, 18:15

Vassili@s έγραψε:
superspy έγραψε:Δεν είναι τυχαίο, που τα RAV και Forester έχουν homologation κατηγορίας Τ. :-)


Spyrous
Τι ειναι αυτό


Ρίξε μια ματιά http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1707.html
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajo » 01 Μαρ 2005, 18:27

superspy έγραψε:Ναι ο επόμενος είναι προγραμματισμένος για τις 3/4 στη Θήβα. :wink:


Μηπως, λεω μηπως, θα ηταν δυνατον να παει πχ 23 Απριλιου (που δεν ειδα να εχει κατι αλλο) για να μην ειναι τοσο κοντα?
(Να δουμε λιγο και τα παιδια μας... :wink: )
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό tedos » 01 Μαρ 2005, 18:39

Pajo έγραψε:
superspy έγραψε:Ναι ο επόμενος είναι προγραμματισμένος για τις 3/4 στη Θήβα. :wink:


Μηπως, λεω μηπως, θα ηταν δυνατον να παει πχ 23 Απριλιου (που δεν ειδα να εχει κατι αλλο) για να μην ειναι τοσο κοντα?
(Να δουμε λιγο και τα παιδια μας... :wink: )


Και να μαζεψουμε και κανα ευροπουλο :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό coupe333 » 01 Μαρ 2005, 19:10

Telika kseri na mas pi kapios pou prepi na stiloume tin etisi ke an boroume na plirosoume ston texniko elenxo?...
www.goo-design.com


ΣΙΓΝΟΜΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΙΝΙΚΑ ΜΟΥ .. ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΙΤΑΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
coupe333
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 18:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 01 Μαρ 2005, 19:33

coupe333 έγραψε:Telika kseri na mas pi kapios pou prepi na stiloume tin etisi ke an boroume na plirosoume ston texniko elenxo?...


Εάν διαβάσεις προσεκτικά την αίτηση, θα δεις αυτό:

"Παρακαλούμε συμπληρώστε τη δήλωση συμμετοχής, τυπώστε τη, υπογράψτε τη και στείλτε τη με fax στο 210 8132722, μαζί με την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής, η οποία θα πρέπει να αναφέρει το όνομα σας, στο λογαριασμό τραπέζης EuroBank 0026 0032 8501 0043 8920 (Αποστολίδης - Δημητριάδης ΕΚΑΛΗ CLUB). Περισσότερες πληροφορίες στο 210 8132569 και στο http://www.off-road.gr"
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό coupe333 » 01 Μαρ 2005, 19:35

To exo diavasi... alla tin proigoumeni fora elege ta idia.. alla telika borusame ke na tin stiloume me email ke na plirosoume ston texniko elenxo...
www.goo-design.com


ΣΙΓΝΟΜΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΙΝΙΚΑ ΜΟΥ .. ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΙΤΑΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
coupe333
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 18:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 01 Μαρ 2005, 19:42

Απλά παίρνεις τηλέφωνο και ρωτάς.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 01 Μαρ 2005, 21:47

Pajo έγραψε: Μηπως, λεω μηπως, θα ηταν δυνατον να παει πχ 23 Απριλιου (που δεν ειδα να εχει κατι αλλο) για να μην ειναι τοσο κοντα?
(Να δουμε λιγο και τα παιδια μας... :wink: )


tedos έγραψε:Να μαζέψουμε και κανα ευρόπουλο! :wink:


:wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 102 επισκέπτες