Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 20/3

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 2

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Φεβ 2005, 12:27

Σήμερα ανοίγουν οι συμμετοχές, μέχρι το απόγευμα θα είναι το σχετικό άρθρο πάνω :-) ...

Η εκκίνηση και ο τερματισμός θα πραγματοποιηθούν στο Βασιλικό Εύβοιας (δέκα χιλιόμετρα δεξιά μετά τη Χαλκίδα).
Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 19 Μαρτίου στο γνωστό σας, πλέον χώρο μπροστά στο περιοδικό 0300.

Η εκκίνηση θα γίνει νωρίς το πρωί (07:30) με τα αυτοκίνητα 4Χ4 Rally, τα οποία θα κάνουν τέσσερις κλειστές ειδικές (περίπου 100χλμ).
Θα ακολουθήσουν οι μοτοσικλέτες περίπου στις 08:45 και μετά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και φορτηγά.

Φορτηγά; Έχει και φορτηγά;;;;
Ναι... για να ετοιμάζεστε παρακαλώ!


Προς το παρόν, εδώ θα βρείτε το γενικό κανονισμό trail ride - raid 2005
http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... on-cup.pdf

Κατηγορίες:
Μοτοσικλέτας
Μ1: Έως 450 - συμμετοχή 40€
Μ2: Open - συμμετοχή 40€
Q: Quad - συμμετοχή 40€


Αυτοκινήτου
Α1: 4Χ4 - συμμετοχή 80€
Α2: 4Χ4 Raid - συμμετοχή 80€
Α3: 4Χ4 Rally - συμμετοχή 250€
F: Φορτηγά - συμμετοχή 120€

Δήλωση συμμετοχής μοτοσικλέτας
http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... _entry.xls

Δήλωση συμμετοχής αυτοκινήτων & φορτηγών
http://www.off-road.gr/uploads/files/su ... _entry.xls


Οι συμμετοχές ανοίγουν Τρίτη 1 Μαρτίου και κλείνουν Τετάρτη 16 Μαρτίου.
Προλάβετε - υπάρχει όριο συμμετοχών!



Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 28 Φεβ 2005, 14:58

Να ξεκιναμε τις ερωτησεις?? :) :)

Τα καθισματα τυπου "μπακετ" τι ειναι ακριβως?? Οσοι εχουμε ανακλινωμενα μπακετ που τρεχουμε???

Αν δεν κανω λαθος βλεπω δευτερο αγωνα στις 3 απριλιου στη θηβα?? Ετσι λεει η αφισσα με μικρα γραμματα στο τελος :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Φεβ 2005, 16:40

tedos έγραψε:Να ξεκιναμε τις ερωτησεις?? :) :)

Τα καθισματα τυπου "μπακετ" τι ειναι ακριβως?? Οσοι εχουμε ανακλινωμενα μπακετ που τρεχουμε???

Αν δεν κανω λαθος βλεπω δευτερο αγωνα στις 3 απριλιου στη θηβα?? Ετσι λεει η αφισσα με μικρα γραμματα στο τελος :wink:


Αν τα καθίσματα, ΔΕΝ είναι του εργοστασίου, τότε θα ανήκεις στην 4Χ4 Raid :razz:

Ναι ο επόμενος είναι προγραμματισμένος για τις 3/4 στη Θήβα. :wink:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 28 Φεβ 2005, 18:23

Σπύρο, αυτό δεν είναι λίγο υπερβολικό; Για παράδειγμα το 80% των Niva έχουν αλλάξει τα καθίσματα γιατί τα εργοστασιακά είναι άθλια, θα πρέπει να μπουν στην raid;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 2

Δημοσίευσηαπό tedos » 28 Φεβ 2005, 22:05

Vassili@s έγραψε:
tedos έγραψε:
nec-r έγραψε:
tedos έγραψε:
Vassili@s έγραψε:Καλημερ forester
Πως το βλεπεις θα πας auto ή moto


Μπα μαλλον θα καταλαβει το δεξι μπακετ πολεμικου του Stratego Team :wink:


Νεοαποκτηθέν να υποθέσουμε , ή απο τα ήδη υπάρχοντα ? :)


Θα δουμε θα δουμε... :) :)

Tedo & forester χαιρετώ και πάλι
Αυτή την φορά λέω να μπώ στο παιγνίδι οδηγοντας το δικό μου rav.
Ελπίζω να μην γίνει κουδουνίστρα μετά την πέτρα.
οπότε θα έχουμε τον ATLA με τον ΝΕC-R και μενα με τον ασωτο
Ελπίζω να μην ξαναχρειαστείς να μας τραβας απο κανά γρέμι


Ελα βρε κουτο τι ειναι ενα γκρεμι που και που.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Σοβαρα τωρα παιδια ρωτηστε κατ αρχας που τρεχετε γιατι δεν βλεπω στον κανονισμο κατηγορια SUV! Μαλλον στην 4χ4 σας βλεπω. Τσεκαρετε με τους οργανωτες αν η διαδρομη θα βγαινει απο SUV η γινει καμμια ζημια χωρις λογο.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 2

Δημοσίευσηαπό nec-r » 28 Φεβ 2005, 22:50

tedos έγραψε: Τσεκαρετε με τους οργανωτες αν η διαδρομη θα βγαινει απο SUV η γινει καμμια ζημια χωρις λογο.

Δεν νομίζω η διαδρομή να είναι προδιαγραφών και rally baja και trial μαζί !:shock: :shock: :)
Η το ένα θα΄ναι ή το άλλο! :roll: Γνωρίζω βεβαια οτι υπαρχουν και οργανωτές που μπορουν να καταφέρουν τα πάντα...
Μήπως ο σχεδιαστής της διαδρομής Κος Αποστολίδης (aapo) θα μπορουσε να μας δωσει κάποιες περισσότερες πληροφορίες ?
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Re: Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 2

Δημοσίευσηαπό nec-r » 28 Φεβ 2005, 23:27

Vassili@s έγραψε:Αυτή την φορά λέω να μπώ στο παιγνίδι οδηγοντας το δικό μου rav.

Αξιος !
Ωστόσο , αυτή τη φορά (βάση γενικού κανονισμού) το rav σου δεν θα λογίζεται ως suv αλλά ως 4Χ4!
Μήπως στον ειδικό κανονισμό θα προβλέπεται κατι διαφορετικό ? :roll:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Re: Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 2

Δημοσίευσηαπό forester » 01 Μαρ 2005, 00:28

Vassili@s έγραψε:
tedos έγραψε:
nec-r έγραψε:
tedos έγραψε:
Vassili@s έγραψε:Καλημερ forester
Πως το βλεπεις θα πας auto ή moto


Μπα μαλλον θα καταλαβει το δεξι μπακετ πολεμικου του Stratego Team :wink:


Νεοαποκτηθέν να υποθέσουμε , ή απο τα ήδη υπάρχοντα ? :)


Θα δουμε θα δουμε... :) :)

Tedo & forester χαιρετώ και πάλι
Αυτή την φορά λέω να μπώ στο παιγνίδι οδηγοντας το δικό μου rav.
Ελπίζω να μην γίνει κουδουνίστρα μετά την πέτρα.
οπότε θα έχουμε τον ATLA με τον ΝΕC-R και μενα με τον ασωτο
Ελπίζω να μην ξαναχρειαστείς να μας τραβας απο κανά γρέμι



Κοίταξε...
Αν έχει πέτρα από αυτή που λατρεύει ο υπερκατάσκοπος....., τύπου Σκοτεινής πλευράς κλπ, κλπ (Πατέρα και άλλα που ονειρεύεται ....), αν δεν το "φυλάξεις" και πας αέρα, κουδουνίστρα θα γίνει!!!
Όχι με την 1η αλλά 1-2, 3 που θα πάει, θα κουδουνίσει.
Πρόωρες φθορές σε όλα τα της ανάρτησης, ρουλεμάν κανένας μπιλιοφόρος κλπ, θα βγούν.
Αν πας βόλτα στους αγώνες κι αποφύγεις προπονήσεις και τα ρέστα (που δεν τα αποφεύγεις αμα μπεις στο τρυπάκι.....) δεν τρέχει τίποτα.
Εγώ μόλις άρχισα τα ... αυτά που λέω να αποφύγεις..., τα χωσα για αποκατάσταση (ρουλεμαν, επισκευή κρεμαγιέρας κλπ) κι ησύχασα...
Βέβαια, αυτά δεν γίνονται σε μια μέρα. Απλώς με γρήγορες και συχνές βόλτες στο χώμα, όλες οι φθορές παρουσιάζονται πιο γρήγορα.
Δεν γίνεται, όλο και κάποια πέτρα θα κοπανήσεις, σε κάποιο χαντάκι θα περάσεις πιο γρήγορα, είναι και κάτι κομάτια 5-7χλμ όλο φυτεμένη πέτρα....
Αστα να πάνε....
Όλοι τα έχουν αυτά, αλλά στα περισσότερα (Niva, LR90 & 110, Suzuki) κλπ, που έχουν άξονες οι θόρυβοι είναι δεδομένοι, δεν ενοχλεί και κάποιο τρίξιμο ακόμα. Εξάλλου οι κρεμαγιέρες αυτων των τουτου, είναι φτιαγμένες για offroad, με μπόσικα και δεν έχουν τόση ευπάθεια όση οι δικές μας.... Και άλλα πολλά. Το κυριότερο είναι ότι αυτά επισκευάζονται με τα μισά και λιγότερα λεφτά, απ' ότι τα δικά μας... :cry: :cry: :cry:
Καλό είναι να πας, να προσέχεις και αφού το ζήσεις αποφασίζεις για τη συνέχεια.
Εγώ θα ξαναπάω σε αγώνα σαν οδηγός με το Forester, (άσχετα από το αν συμετάσχω σε κάποιους σαν συνοδηγός σε άλλο τουτού του STRATEGO), αλλά θα είναι 1-2 το χρόνο για να αραιώνουν οι βλάβες και να γίνεται ο χαβαλές.
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 01 Μαρ 2005, 01:42

Διάβασα τον κανονισμό και έχω μερικές απορίες - επισημάνσεις. Δεν ξέρω Σπύρο αν είναι η κατάλληλη θέση εδώ, οπότε αν θέλεις το μεταφέρεις :wink: .
1. Στο άρθρο 19.1 αναφέρεται:

Προκειμένου να ελεγχθεί ότι τα πληρώματα ακολουθούν την υποχρεωτική διαδρομή του δρομοβιβλίου θα τοποθετηθούν ενδιάμεσοι σταθμοί σε ορισμένα σημεία αυτής που θα αναφέρονται και θα αριθμούνται είτε στο δρομοβιβλίο είτε σε δελτίο πληροφοριών.

Θα ισχύει αυτό ή θα είναι κρυφά και άγνωστος ο αριθμός τους όπως στο Αττικό ?

2. Στα άρθρα 20.2 και 21.4 αναφέρεται:

Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους, επί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό, να κατευθύνουν τα οχήματα τους, αντίθετα με τη φορά του αγώνα.

Τι γίνεται όταν κάποιος χαθεί και θέλει να επιστρέψει στη τελευταία γνωστή τουλίπα για να το πάρει από την αρχή ?

3. Στο άρθρο 21 (Regularity) δεν αναφέρεται η σήμανση του σημείου STOP για καταγραφή του χρόνου.

4. Επίσης για τα Regularity, η χρέωση με μόλις 3'' για την προπορεία μήπως είναι μικρή ? Δείτε στον παρακάτω πίνακα τις διαφορές για καθυστέρηση και προπορεία για ποινή 3'' - 5'' - 10''.
Ιδανικός Πραγματικός Διαφορά Ποινή Σύνολο
για 3"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:31 0:00:29 0:01:27 0:55:58
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:50:01 0:04:59 0:14:57 1:04:58
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:35:01 0:19:59 0:59:57 1:34:58
για 5"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:46 0:00:14 0:01:10 0:55:56
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:52:31 0:02:29 0:12:25 1:04:56
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:45:01 0:09:59 0:49:55 1:34:56
για 10"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:54 0:00:06 0:01:00 0:55:54
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:53:54 0:01:06 0:11:00 1:04:54
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:50:34 0:04:26 0:44:20 1:34:54

5. Το θέμα με τα καθίσματα τώρα που άλλαξε πιστεύω πως είναι άδικο για μερικούς από εμάς που τα αλλάξαμε με βάση τα όσα είχαν ειπωθεί και ίσχυαν μέχρι τώρα και εκτός αυτού δεν βλέπω το λόγο που κάποιος που θέλει να προστατεύσει τη μέση του ή δεν χωράει στο "μαμά" κάθισμα θα πρέπει να τρέχει με τα "φτιαγμένα".

6. Για τα κρυφά ΣΕΧ των Regularity πιστεύω πως πρέπει τουλάχιστον να είναι σε κάποια τουλίπα και να μετριέται σε αυτή, ώστε να είναι δυνατόν ο υπολογισμός και επίτευξη της ΜΩΤ. Σε διαφορετική περίπτωση είναι καθαρά θέμα τύχης. Έτσι θα εκλείψουν και οι γκρίνιες για το που με μέτρησε, με μέτρησε όταν με είδε και πήγαινα αργά κλπ.

ΥΓ. Δεν βγαίνει καλός ο πίνακας, μάλλον εγώ δεν ξέρω πως να τον βάλω. Ελπίζω να τον καταλάβετε :cry:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Re: Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 2

Δημοσίευσηαπό Vassili@s » 01 Μαρ 2005, 11:41

forester έγραψε:
Vassili@s έγραψε:
tedos έγραψε:
nec-r έγραψε:
tedos έγραψε:
Vassili@s έγραψε:Καλημερα forester Καλό μήνα σε όλους.

Εγώ θα ξαναπάω σε αγώνα σαν οδηγός με το Forester, (άσχετα από το αν συμετάσχω σε κάποιους σαν συνοδηγός σε άλλο τουτού του STRATEGO), αλλά θα είναι 1-2 το χρόνο για να αραιώνουν οι βλάβες και να γίνεται ο χαβαλές.


Συμφωνώ μαζί σου πάμε πιο πολύ για την παρέα και τον χαβαλέ
Η σωστή ενημέρωση σε κάνει να είσαι πιο συντηριτικός όπως στον προηγούμενο αγώνα που τελικά κατέβηκα με τον ATLA και τον NEC-R
Η εμπειρία ήταν μοναδική όταν φτάνεις στο τέρμα και αυτό που μου έμεινε πιο πολύ είναι η αλληλεγγύη.

Τωρά θα δω με τι θα κατέβω εξαρτάται από την ενημέρωση το σιγουρό είναι ότι θα είμαι εκεί.
Vassili@s
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 30 Δεκ 2004, 10:18
Τοποθεσία: Ν.ΣΜΥΡΝΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Μαρ 2005, 12:22

dista έγραψε:Διάβασα τον κανονισμό και έχω μερικές απορίες - επισημάνσεις. Δεν ξέρω Σπύρο αν είναι η κατάλληλη θέση εδώ, οπότε αν θέλεις το μεταφέρεις :wink: .
1. Στο άρθρο 19.1 αναφέρεται:

Προκειμένου να ελεγχθεί ότι τα πληρώματα ακολουθούν την υποχρεωτική διαδρομή του δρομοβιβλίου θα τοποθετηθούν ενδιάμεσοι σταθμοί σε ορισμένα σημεία αυτής που θα αναφέρονται και θα αριθμούνται είτε στο δρομοβιβλίο είτε σε δελτίο πληροφοριών.

Θα ισχύει αυτό ή θα είναι κρυφά και άγνωστος ο αριθμός τους όπως στο Αττικό ?


Έχεις δίκιο Dista, έχει γίνει λάθος (παράληψη). Θα διορθωθεί άμεσα, μαζί με την προσθήκη, μιας ακόμα παραγράφου στο άρθρο του δρομοβιβλίου σχετικά με τα όργανα μέτρησης του οργανωτή.

dista έγραψε:2. Στα άρθρα 20.2 και 21.4 αναφέρεται:

Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους, επί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό, να κατευθύνουν τα οχήματα τους, αντίθετα με τη φορά του αγώνα.

Τι γίνεται όταν κάποιος χαθεί και θέλει να επιστρέψει στη τελευταία γνωστή τουλίπα για να το πάρει από την αρχή ?


H ποινή μπορεί να φθάσει μέχρι και τον αποκλεισμό.
Όταν η διαδρομή είναι ανοικτή στην κυκλοφορία, δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα.

dista έγραψε:3. Στο άρθρο 21 (Regularity) δεν αναφέρεται η σήμανση του σημείου STOP για καταγραφή του χρόνου.
Όχι δεν αναφέρεται :-)

dista έγραψε:4. Επίσης για τα Regularity, η χρέωση με μόλις 3'' για την προπορεία μήπως είναι μικρή ? Δείτε στον παρακάτω πίνακα τις διαφορές για καθυστέρηση και προπορεία για ποινή 3'' - 5'' - 10''.
Ιδανικός Πραγματικός Διαφορά Ποινή Σύνολο
για 3"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:31 0:00:29 0:01:27 0:55:58
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:50:01 0:04:59 0:14:57 1:04:58
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:35:01 0:19:59 0:59:57 1:34:58
για 5"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:46 0:00:14 0:01:10 0:55:56
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:52:31 0:02:29 0:12:25 1:04:56
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:45:01 0:09:59 0:49:55 1:34:56
για 10"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:54 0:00:06 0:01:00 0:55:54
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:53:54 0:01:06 0:11:00 1:04:54
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:50:34 0:04:26 0:44:20 1:34:54
...

6. Για τα κρυφά ΣΕΧ των Regularity πιστεύω πως πρέπει τουλάχιστον να είναι σε κάποια τουλίπα και να μετριέται σε αυτή, ώστε να είναι δυνατόν ο υπολογισμός και επίτευξη της ΜΩΤ. Σε διαφορετική περίπτωση είναι καθαρά θέμα τύχης. Έτσι θα εκλείψουν και οι γκρίνιες για το που με μέτρησε, με μέτρησε όταν με είδε και πήγαινα αργά κλπ.

ΥΓ. Δεν βγαίνει καλός ο πίνακας, μάλλον εγώ δεν ξέρω πως να τον βάλω. Ελπίζω να τον καταλάβετε :cry:


Η περσινή ποινή, προπορείας 10’’, είχε επιλεχθεί δοκιμαστικά και ήταν εξοντωτική. Κανονικά η ποινή προπορείας θα έπρεπε να είναι 1’’, αλλά σαν μέσο πίεσης για πιο χαλαρούς ρυθμούς η ποινή έγινε (για φέτος) 3’’.




Η περσινή ποινή, προπορείας 10’’, είχε επιλεχθεί δοκιμαστικά και ήταν εξοντωτική. Κανονικά η ποινή προπορείας θα έπρεπε να είναι 1’’, αλλά σαν μέσο πίεσης για πιο χαλαρούς ρυθμούς η ποινή έγινε (για φέτος) 3’’.

Dista, καταλαβαίνω την απορία σου, μια και τελευταία υπάρχει αρκετή παραπληροφόρηση από MH γνώστες του θέματος σχετικά με το τι είναι regulatiry.

Παραθέτω τον κανονισμό τις FIA για τα regularity:

9.5 Regularity Test Sections
9.5.1 - The crews must complete the regularity test sections at an average speed fixed by the organisers, with the approval of the relevant ASN. This average speed imposed by the organiser may vary for the different classes. The minimum length of a regularity test section is 3 km.

Generally, regularity test sections are organised on roads open to public traffic. Should the organiser decide to close the roads of the regularity test sections, he must provide the corresponding insurance coverage required by national laws.
Classification based on the times set by the crews is established as follows:

Standard Regulations for Historic Regularity Rallies
For each second, or each fraction of it, below or over the target
time: 1 second penalty.
Example:
Fixed average speed 45 kph,
Length of regularity test section 5.1 km,
Target time: 6 min. 48 sec.
a) Time set: 6 min. 59 sec. = 11 seconds time penalty.
b) Time set: 6 min. 31 sec. = 17 seconds time penalty.

At his own discretion, the organiser may set up intermediate timekeeping points at any point on a regularity test section.
There must be a minimum of one secret time check on each regularity test section.

...
...


dista έγραψε:5. Το θέμα με τα καθίσματα τώρα που άλλαξε πιστεύω πως είναι άδικο για μερικούς από εμάς που τα αλλάξαμε με βάση τα όσα είχαν ειπωθεί και ίσχυαν μέχρι τώρα και εκτός αυτού δεν βλέπω το λόγο που κάποιος που θέλει να προστατεύσει τη μέση του ή δεν χωράει στο "μαμά" κάθισμα θα πρέπει να τρέχει με τα "φτιαγμένα".


Ο κανονισμός σε αυτό το σημείο στα 4Χ4 σε σχέση με τον περσινό κανονισμό Trail Ride –Raid είναι ακριβώς ο ίδιος – δεν άλλαξε.
Ουσιαστικά η μόνη διαφορά σε σχέση με πέρσι στα 4Χ4 είναι η απαλοιφή του ποσοστού ελαστικών 5%.
Η καλύτερη στήριξη σου προσφέρει – έστω και μικρό – προτέρημα σε σχέση με κάποιον με το ίδιο αυτοκίνητο και «μαμά» καθίσματα. Σίγουρα μπορούμε να «δούμε» πολλές λύσεις για πολλές κατηγορίες κλπ

Η οποιαδήποτε βελτίωση - πέρα από τις επιτρεπόμενες - σε κατατάσσει στα βελτιωμένα. Αλλιώς θα μπορούσαμε να είχαμε μόνο μια κατηγορία 4Χ4.

Υ.Γ. Η διαδρομή σχεδιάζεται απο τον Αλέκο Αποστολίδη και σύμφωνα με την ενημέρωση του, θα είναι γενικά πιο βατή απο το Αττικό Trail Ride.
Τα SUV θα καταταχθούν σύμφωνα με τις βελτιώσεις τους στα 4Χ4, 4Χ4 Raid ή 4Χ4 Ράλι.
Δεν είναι τυχαίο, που τα RAV και Forester έχουν homologation κατηγορίας Τ. :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πρώτος αγώνας κυπέλλου Trail Ride - Rally Raid: Εύβοια 2

Δημοσίευσηαπό aapo » 01 Μαρ 2005, 12:38

nec-r έγραψε:
tedos έγραψε: Τσεκαρετε με τους οργανωτες αν η διαδρομη θα βγαινει απο SUV η γινει καμμια ζημια χωρις λογο.

Δεν νομίζω η διαδρομή να είναι προδιαγραφών και rally baja και trial μαζί !:shock: :shock: :)
Η το ένα θα΄ναι ή το άλλο! :roll: Γνωρίζω βεβαια οτι υπαρχουν και οργανωτές που μπορουν να καταφέρουν τα πάντα...
Μήπως ο σχεδιαστής της διαδρομής Κος Αποστολίδης (aapo) θα μπορουσε να μας δωσει κάποιες περισσότερες πληροφορίες ?


Θά ήθελα νά ολοκληρώσω αύριο 2/3 ωρισμένες ατέλιες πού διαπίστωσα καί θά ενημερωθήτε σχετικά. Γενικά αυτή τήν στιγμή μπορώ να πω οτι η διαδρομή περιλαμβάνει κομμάτια για ολα τα γούστα.αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό dista » 01 Μαρ 2005, 13:04

Σπύρο για το θέμα προπορεία – αργοπορεία το πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι ότι μετράει και ο χρόνος που έκανες. Αν μέτραγαν μόνο οι ποινές δεν θα υπήρχε πρόβλημα με τα 3”. Τώρα δύο αυτοκίνητα με την ίδια διαφορά χρόνου, αργοπορείας ο ένας και προπορείας ο άλλος, θα είναι ισσόβαθμοι.
Δεν ξέρω πόσο σημαντικό είναι, δεν έχω και μεγάλη εμπειρία από αγώνες, απλά με προβλημάτισε και είπα να το μοιραστώ μαζί σας και να ακούσω γνώμες.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 01 Μαρ 2005, 13:18

Στο άρθρο 21 αναφέρομαι στη σήμανση του σημείου που πρέπει να σταματήσεις για να σου γράψουν το χρόνο και όχι στο σημείο μέτρησης που είναι κρυφό. Αν δεν έχει ταμπέλες μπορεί να θεωρήσει κάποιος ότι οι τύποι έχουν απλώς σταματήσει εκεί για να ….μαζέψουν χόρτα και να μη σταματήσει καθόλου με το ρυθμό του αγώνα. (έχει συμβεί δυστυχώς :( ).
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό oxydam » 01 Μαρ 2005, 13:20

kalimera boyzzz,

erotisi 1: gia na simetasxoume ston agona simplironoume to excel kai to stelnoume pou?

erotisi 2: mporoume na plirosoume thn simmetoxi mas tin mera tou texnikou elegxou i prepei na ginei noritera auto?

erotisi 3: exei kaneis kammia siskeui pou na pigainei mprosta sto xrono giati den mporo na perimenooooooo allooooooo?? thelo na gino o petrofagos!!!!

Thanx in advance,

Oxydam and Coupe3333 =GooDesign team
Άβαταρ μέλους
oxydam
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 24 Ιαν 2005, 19:44
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 85 επισκέπτες