Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διασκεδάζοντας με ασφάλεια

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Διασκεδάζοντας με ασφάλεια

Δημοσίευσηαπό Pili » 02 Φεβ 2005, 21:32

Αγαπητοί συνφορουμίστες καλησπέρα,

Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum και θα ήθελα να εκθέσω την άποψή μου για το θέμα της χρονομέτρησης στους αγώνες Trail Ride, ζητώντας τη γνώμη σας σε ένα μάλλον χιλιοειπωμένο θέμα που αφορά την ασφάλεια.
Παιχνίδι, φιλικός ή αγώνας επάθλου (ή όπως και να λέγεται αυτό που κάνουμε στα βουνά και στα λαγκάδια) αυτό που θέλω προσωπικά είναι να είναι γνωστοί οι κανόνες εκ των προτέρων και εννοώ την χρονομέτρηση που αλλού την θέλουν φανερή και αλλού κρυφή.

Το βρίσκω πιο ενδιαφέρον και πολύ πιο ασφαλές να γνωρίζω την αρχή και το τέλος της χρονομέτρησης σε ένα αγώνα με πολλές regularity. Βασικό είναι να αν φαω καπέλο να το κουβαλάω στις ποινές μου μέχρι το τέλος του αγώνα. Έτσι δεν θα έχει νόημα να τρέχω σαν παλαβός σε όλο τον αγώνα μήπως και καλύψω αυτό το καπέλο αλλά κάθε νέα regularity θα είναι σαν να ξεκινάει ο αγώνας από την αρχή χωρίς άγχος. Φυσικά αυτό δίνει ζωντάνια στο πλήρωμα και επίσης δίνει τη δυνατότητα ο πρώτος να τερματίσει όγδοος και ο τέταρτος να βγει πρώτος αν κάτι δεν πάει καλά στην ιχνηλάτηση (όποιος βιάζετε σκοντάφτει). Τώρα για την ασφάλεια, αν γνωρίζω την αρχή και το τέλος θα κινηθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται στην αρχή για να είμαι πάνω από την ορισμένη ΜΩΤ και στην πορεία θα κόψω ρυθμό και αν μπορώ στο τέλος θα κάνω και ένα τσιγάρο πριν το τερματισμό του σκέλους και σίγουρα θα κινηθώ με πιο αργό ρυθμό σε μεγάλο μήκος του σκέλους, συνεπώς με ασφάλεια.

Τώρα πως θα βγει ο πρώτος αν όλοι έχουν προπορείες και μπαίνουν στο λεπτό τους;
Η πρόταση είναι υψηλή ΜΩΤ και δύσκολες (πολύπλοκες τουλίπες). Όποιος θέλει γκάζια να πάει στα «ράλια» εδώ κάνουμε γρήγορη ιχνηλάτιση.

Συγνώμη αν σας κούρασα :oops: , αν έχετε όρεξη ας πιάσουν φωτιά τα πληκτρολόγια.
Άβαταρ μέλους
Pili
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 02 Φεβ 2005, 21:18
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 02 Φεβ 2005, 22:06

Συνφορουμιστα Pili καλωςηρθες.

Δεν μας συστηθηκες..... :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Pili » 02 Φεβ 2005, 22:24

Έχεις δίκιο.

Είμαι ο Παντελής Ηλιακάκης. Ο καταδικασμένος να είναι πάντα συνοδηγός στο Λευκό Cherokee. Μου λέει τάχα ότι ζαλίζετε να κάνει το συνοδηγό αλλά υποψιάζομαι ότι επειδή στο Colin McRay του ρίχνω στα αυτιά άμα γίνει και στην πραγματικότητα τότε δεν θα ξέρει που να κρυφτεί!!!





Going fast is one thing, navigating quick is quite another!
Άβαταρ μέλους
Pili
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 02 Φεβ 2005, 21:18
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 03 Φεβ 2005, 07:34

Pili έγραψε:Έχεις δίκιο.

Είμαι ο Παντελής Ηλιακάκης. Ο καταδικασμένος να είναι πάντα συνοδηγός στο Λευκό Cherokee. Μου λέει τάχα ότι ζαλίζετε να κάνει το συνοδηγό αλλά υποψιάζομαι ότι επειδή στο Colin McRay του ρίχνω στα αυτιά άμα γίνει και στην πραγματικότητα τότε δεν θα ξέρει που να κρυφτεί!!!





Going fast is one thing, navigating quick is quite another!


Παντελη οι αποψεις σου με βρισκουν απολυτα συμφωνο.....αλλα τι ακριβως εννοεις ππολυπλοκες τουλιπες? Ειπαμε να μην ειμαστε μαθηματικοι για τισ χρονομετρησεις, μη παμε στο αλλο ακρο να γινουμε ντετεκτιβ!!! :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Pili » 03 Φεβ 2005, 20:29

tedos έγραψε:
Pili έγραψε:Έχεις δίκιο.

Είμαι ο Παντελής Ηλιακάκης. Ο καταδικασμένος να είναι πάντα συνοδηγός στο Λευκό Cherokee. Μου λέει τάχα ότι ζαλίζετε να κάνει το συνοδηγό αλλά υποψιάζομαι ότι επειδή στο Colin McRay του ρίχνω στα αυτιά άμα γίνει και στην πραγματικότητα τότε δεν θα ξέρει που να κρυφτεί!!!





Going fast is one thing, navigating quick is quite another!


Παντελη οι αποψεις σου με βρισκουν απολυτα συμφωνο.....αλλα τι ακριβως εννοεις ππολυπλοκες τουλιπες? Ειπαμε να μην ειμαστε μαθηματικοι για τισ χρονομετρησεις, μη παμε στο αλλο ακρο να γινουμε ντετεκτιβ!!! :wink:
Όταν λεω δύσκολες τουλίπες εννοώ:

1) Σε μια τουλίπα να βρίσκεις διχάλα αριστερά σε «ταυ» αριστερά (μην ξαναμηδενίσεις Αντώνη) και αμέσως διχάλα δεξιά.
2) Για να είναι δύσκολη ιχνηλάτηση μπορεί να μην αναφέρεται στο Roadbook Προσοχή μην το χάσεις όταν μπαίνεις σε δρόμο πίσω δεξιά-αριστερά. Ε, ας το χάσει και κάποιος όλοι προπορεία θα έχουν;
3) Να μην υπάρχουν σημεία αναφοράς (εκκλησάκια, ταμπέλες, χωριά)
4) Περισσότερα σημεία τελείως εκτός δρόμου

Κάτι άλλο για το τσιγάρο της προπορείας που έγραψα στην αρχή. Ήθελα να το γράψω κομψά αλλά ξέχασα τα εισαγωγικά. Εννοώ να έχεις χρόνο για να κάνεις αυτό που δεν κάνεις ποτέ κόντρα στον άνεμο. Αυτός ο χρόνος μπορεί επίσης να αφιερωθεί σε επισκευή πιθανής βλάβης αλλά πιο σημαντικό πιστεύω είναι να μπορέσεις να ανταλλάξεις απόψεις με τους συναγωνιστές σου και να διατηρηθεί αυτό το ωραίο κλίμα της παρέας. Όχι από την εκκίνηση η επόμενη κουβέντα που θα ανταλλάξεις εκτός από τουλίπες να είναι στην ταβέρνα.

Δεν ξέρω, έτσι θα μου άρεσαν οι αγώνες αλλά δεν του διοργανώνω εγώ. Απλά ξεκίνησα αυτό το θέμα για να πω την άποψή μου και να ακούσω και τους άλλους τι πιστεύουν.



Going fast is one thing, navigating quick is quite another!
Άβαταρ μέλους
Pili
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 02 Φεβ 2005, 21:18
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 03 Φεβ 2005, 21:05

Τον λογο εχουν οι υπολοιποι συμμετεχοντες και οι οργανωτες.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό 747 » 03 Φεβ 2005, 21:27

Όσον αφορά το θέμα της χρονομέτρησης, είμαι κι εγώ σύμφωνος.
Αν σε κάθε ΣΕΧ μηδενίζεται ο χρόνος και καταγράφεται η οποιαδήποτε ποινή γιατη συγκεκριμένη ειδική, ο αγώνας είναι πιο ήρεμος για τα πληρώματα και πιο ανοιχτός σε αποτελέσματα.
Κάνοντας μόνο μια ειδική με χρονομέτρηση αρχής-τέλους ουσιαστικά, ο χαρακτήρας του αγώνα πλησιάζει το ραλλί. Πάμε σκίζοντας σε όλη τη διαδρομή, και αν διαπιστώσουμε οτι έχουμε προπορεία, κόβουμε για τσιγαράκι στο τέλος.
Οι πολλές regularity "εξελίσσουν" και τα πληρώματα στον ελεγχόμενο τρόπο οδήγησης.
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 03 Φεβ 2005, 22:09

Μια μέση λύση στα παραπάνω είναι ο αγώνας να εχει δύο ειδικές με μια ενδιάμεση ανασυγκρότηση 20 λεπτη ας πουμε κατι σαν service park οπου καθενας θα μπορει να φαει κατι,να πει λιγο νερο να πει πεντε κουβεντες ,να κανει μικροεπισκευές κ.τ.λ. Πανω απο δυο ειδικές σημαινει αυξηση του αριθμου κριτων=>κόστος => αυξηση του παραβολου συμμετοχής. Επιπλέον δεν νομίζω οτι θα βοηθούσε σε κάτι ο επιπλέον επιμερισμός ενός τέτοιου αγώνα.
Για παράδειγμα αν ο αγωνας είχε 4 ξεχωριστα κομμάτια με ξεχωριστη χρονομέτρηση και καποιος ηταν καπελωμένος στο πρωτο κομμάτι 1 ωρα και σε όλα τα άλλα ήταν ακαπέλωτος αυτη τη μια ώρα θα την κουβαλόυσε μεχρι το τέλος και η καταταξή του θα ηταν συμπεριλαμβανομένης και της 1ας ώρας καπέλου που έφαγε στο πρώτο σκέλος. Αρα προς τί ο επιπλέον επιμερισμός ? Τώρα για το ''τσιγαρο'' στο τέλος , εαν ειχε 4 κομμάτια ο αγωνας το φαινόμενο θα πολλαπλασιαζονταν επι τεσσερα.Ολοι στην αρχη του κάθε κομματιού θα κοιτούσαν να βγαλουν προπορείες και μετα θα έκοβαν.
Μία το πολύ δύο ειδικές νομίζω ειναι αρκετες.Απο εκει και περα ο καθενας μπορει να ελένξει σε οποιοδήποτε σημειο της διαδρομής αν η μωτ του ειναι μεγαλύτερη ή μικρότερη απο την προβλεπόμενη και να αυξησει ή να κόψει ρυθμο.
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό LandLover » 04 Φεβ 2005, 00:51

Αγαπητοί φίλοι

Ίσως είναι ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι το θέμα αυτό είναι κάτι που όπως φαίνεται απασχολεί πολύ περισσότερο τους οδηγούς και συνοδηγούς αυτοκίνητων από αναβατές.
Γιατί όμως?
Η γνώμη μου είναι ότι οι μοτοσικλετιστές του βουνού ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν.
Προπονούνται περισσότερο, έχουν καλύτερη εξοικειώσει με την ταχύτητα και τα αποτελέσματα της αν αυτή είναι μεγαλύτερη από αυτήν που πρέπει για τον καθένα.
Μπορούν και οδηγούν ένα όχημα με 2 ρόδες πάνω σε γλιστερή λάσπη η κοφτερή πετρόγκα και ταυτόχρονα κάνουν πλοήγηση (μερικοί λένε μπορούν ακόμα να κοιτούν με το ένα μάτι το δρόμο και με το άλλο το δρομοβιβλιο :lol: :lol: :lol: ) και θα έλεγα ότι έχουν και μεγαλύτερη ιστορία.
Κι’όμως κανένας δεν παραπονιέται από αυτούς.
Και να σκεφτεί κανείς ότι είναι τα μόνα παιχνίδια (αγώνες) που μπορούν να λάβουν μέρος χωρίς κανονική αγωνιστική άδεια.
Ο δε μέσος όρος ηλικίας τους δεν είναι και κατά πολύ μικρότερος των οδηγών-συνοδηγών , για να μην ισχυριστεί κάποιος ότι λένε ‘’άνοιξε το και ότι γίνει’’
Το Trial Ride ξεκίνησε σαν μοτοσυκλετιστικο παιχνίδι , και έτσι φαίνεται ότι αρέσει στους πιο πολλούς αναβατές.(από κανονισμούς εννοώ)

Και εδώ θέλω να πω ότι τελικά εσύ ο ίδιος είσαι που ελέγχεις το εαυτό σου, βάζεις τα όρια, πατάς, φρενάρεις, στρίβεις, και όχι κανένας οργανωτής η κανόνας του παιχνιδιού.

Δεν προσπαθώ να υποστηρίξω την καταγωγή μου, ούτε να ταχθώ υπέρ κάποιου.
Ας μην ξεχνάμε ότι και πόθος του οργανωτή είναι κάποτε αυτό να γίνει Rally Raid.(και καλά κάνει για μένα).
Όταν θα το καταφέρει θα υπάρχουν άλλοι αγώνες για αυτούς που δεν μπορούν η δεν θέλουν κάτι τέτοιο, εδώ που τα λέμε υπάρχουν και τώρα.

Πιστεύω και άλλοι που πιθανόν να συμμετέχουν και στους δυο χώρους (αυτό-μότο) να έχουν την ίδια με μένα άποψη.

Όλοι φοβόμαστε όταν οδηγάμε. Ίσως είναι ένα από τα μυστικά της ευχαρίστησης της οδήγησης.
Ας προσπαθήσουμε όλοι μας λοιπόν αυτό το φόβο να μην τον πετάμε στο πίσω κάθισμα αλλά να τον έχουμε δίπλα μας έτσι ώστε να οδηγάμε με σύνεση και ασφάλεια και τότε όλα θα πηγαίνουν κατ ευχή.

Συγχωρέστε μου την πολυλογία αλλά έχω και 30 χρόνια λάσπη στη πλάτη μου και πολλές φορές το φόβο στο πίσω κάθισμα (και αυτό πονάει).

Γιατί αυτό που κάνουμε μπορεί να είναι παιχνίδι αλλά είναι επικίνδυνο παιχνίδι.

Φιλικά

Το γκρι 110
LandLover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 04 Φεβ 2005, 07:16

LandLover έγραψε:Πιστεύω και άλλοι που πιθανόν να συμμετέχουν και στους δυο χώρους (αυτό-μότο) να έχουν την ίδια με μένα άποψη.


Αν και μετέχω στον δεύτερο χώρο μόνο, θα έλεγα οτι συμφωνώ, με το ποντικί 110 (οχι γκρί, ποντικί της Ερήμου είναι το χρώμα του, τουλάχιστον εμένα ετσι μου αρέσει να το βλέπω).

Συμφωνώ ακόμη οτι είναι και κοπιαστικό και επικίνδυνο παιχνίδι, αλλά είναι ωραίο.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 04 Φεβ 2005, 11:46

με τη λίγη πείρα που έχω σε αυτά τα θέματα θα συμφωνήσω με τον landlover επειδή είναι ο πιο αντικειμενικός στο συγκεκριμένο θέμα, ναί, οι δυσανασχετίσεις εμφανίζονται απο οδηγούς και συνοδηγούς των αυτοκινήτων αλλά εγώ πάλι δεν μπορώ να εκφράσω άποψη διότι αν και οδηγάω 4 τροχούς πάλι μηχανάκι είναι και πάλι μόνος μου το πλοηγώ, το στρίβω και το ξεζουμίζω.
γιαυτο το λόγο πιστευω πως ο κύριος landlover με όλες του τις επιτυχίες και απο τα 2 είδη οδήγησης έχει και να μας πεί και να μας μάθει πράγματα.

τώρα όντως τι είναι ποντικί ή γκρι βρε παιδιά ??

χα χα !!

γιώργο μετά τη Ροδόπη έγινες το ''ιπτάμενο 110'' τώρα τι θα λέμε ο ''ιπτάμενος 520'' ή μήπως καλύτερα

''Ο ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ'' ???

φιλικά

αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 04 Φεβ 2005, 12:37

alexandros έγραψε:
τώρα όντως τι είναι ποντικί ή γκρι βρε παιδιά ??



Μην ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία δεν το έχουν αυτό το χρώμα, ούτε να το βάψεις μπορείς όσα χρήματα και να΄χεις , το ποντικί χρώμα αποχτιέται απο την σκόνη της Ερήμου ή ακόμη και της Ροδόπης. Εκεί που κάθεσαι και σκέφτεσαι για το κτήμα που αγόρασες μόλις πρίν λίγο, στρέφεις το βλέμμα σου πίσω και βλέπεις ενα όγκο να υπερίπταται του κακοτράχαλου εδάφους, να πλησιάζει σηκώνοντας άπειρη σκόνη, να σε περνάει μουγκρίζοντας, να σε χαιρετάει, να συνεχίζει ακλόνητο την ευθύγραμμη πορεία του και, να χάνεται στον ορίζοντα.

Μόλις καταλαγιάσει η σκόνη φτύνεις ανάμεσα απο τα δόντια οτι χώμα απέμεινε απο τον ορυμαγδό που προκάλεσε το τετρακούνητο.

Αυτό το αμάξι λοιπόν δεν είναι ενα απλό γκρί, είναι Ποντικί.

Μιάς και είπα για φτύσιμο, το παρακάτω αναρτήθηκε απο Διαχειριστή στου Ζωγράφου.
"Σήμερον ενοικος της πολυκατοικίας χρησιμοποίησε το ασανσέρ για να ανέλθει στούς πιο πάνω ορόφους ,είδε μέσα στο θάλαμο αυτού φτύσμα, φτύσμα εσχαμένο, φτύσμα χονδρό, απο στόμα ή μύτη, προ αυτού κατελήφθει απο αιμετικές τάσεις ο διαχειριστής ευθύς ως έλαβε γνώσιν του γεγονότος έπαψε να χρησιμοποιεί το ασανσέρ και κατά τας εξόδους απο την πολυκατοικία ανεβοκατέβαινε με τα πόδια για να μην αντικρύσει το αποκρουστικό θέαμα."

Μήτσος
ο ελπίζω κάποτε ποντικός της Ερήμου
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 04 Φεβ 2005, 13:44

LandLover έγραψε:Συγχωρέστε μου την πολυλογία αλλά έχω και 30 χρόνια λάσπη στη πλάτη μου και πολλές φορές το φόβο στο πίσω κάθισμα (και αυτό πονάει).

Φιλικά

Το γκρι 110

ΔΗΛΑΔΗ ΕΞΤΡΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ :!: ΕΝΣΤΑΣΗ :P :P

Γιώργο θα συμφωνήσω μαζί σου. Κάποια στιγμή θα γίνει ο διαχωρισμός σε Rally Raid και Trial Ride όπου θα είναι επιλογή του καθενός που θα συμμετέχει.

Η ασφάλεια και ο σεβασμός προς τους συναγωνιστές και τρίτους προέχει σε όλα τα είδη των αγώνων.

Στον επόμενο αγώνα θα έχουμε ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΓΟΥΡΟΥΝΑ? :oops: :oops:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 04 Φεβ 2005, 14:10

Gorgorofteros έγραψε:
Μην ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία δεν το έχουν αυτό το χρώμα, ούτε να το βάψεις μπορείς όσα χρήματα και να΄χεις , το ποντικί χρώμα αποχτιέται απο την σκόνη της Ερήμου ή ακόμη και της Ροδόπης. ....

Μήτσος
ο ελπίζω κάποτε ποντικός της Ερήμου


Πολλοί έχουν κόλλημα μ΄αυτό το χρώμα. Ο φίλος μας ο azo πασάλειψε με κόλλα όλα τα πλαστικά από το XR 600 R του και μετά τα πασπάλισε με "ποντικί" άμμο :shock: :shock: :shock: :shock:
Τώρα το μηχανάκι μοιάζει με........ΣΝΙΤΣΕΛ :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό jdelis » 04 Φεβ 2005, 17:14

Καλά, μιλάτε για "διαλείμματα" σε έναν αγώνα 170 χλμ. στον Σπύρο...; Μα γι αυτόν αυτά τα χιλιόμετρα είναι λίγα και για σκέλος ημέρας! :twisted:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 74 επισκέπτες