Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride 0-300, 30/1/2005 - Εντυπωσεις!!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tedos » 31 Ιαν 2005, 08:14

iron έγραψε:
747 έγραψε:Αυτό θα πει ταχύτητα...... :shock: :shock: :shock: :shock:
Με τόσο μεγάλη καθυστέρηση για να βοηθήσουν το RAV, οι Σιδέρης - Αθανασίου πήγαν τόσο καλά στο αγώνα!! Με πόσα πηγαίνατε ρε παιδιά εσείς και με πόσα όλοι οι υπόλοιποι? :D :D


To 1.40 που ανέφερε ο NEC-R ήταν η συνολική δική του καθυστέρηση.

Σιδέρης - Αθανασίου καθυστερήσαμε περίπου 15 - 20 λεπτά. Αν υπολογίσεις ότι το γεγονός συνέβηκε στην αρχή του παιχνιδιού και είχαμε μπροστά μας περισσότερο από 3 ώρες ιδανικού χρόνου, καταλαβαίνεις ότι μαζεύεται η καθυστέρηση.

Παναγιώτης Σιδέρης


Και ο Παναγιωτης και ο Γιαννης αποδειχτηκαν ικανοτατοι και μαζεψαν ανετα την καθυστερηση τους! :D Ειχαν αριθμους συμμετοχης 253 και 258 αντιστοιχα. Αντιθετα για μενα και τον Χαρη Ευτυχιδη με αριθμους συμμετοχης 213 και 220 ηταν μια υγιεινη βολτα προς τον τερματισμο :D Θα ξανακαναμε ακριβως το ιδιο αν τυχαινε αυριο αλλωστε το χαμογελο των παιδιων οταν σωθηκε το rav και ο τερματισμος τους ηταν η καλυτερη ανταμοιβη :D :D :D Και πηραν και κυπελλο τα παλιοπαιδα τα ατιθασα! :lol: :lol: :lol:

Να σημειωσω οτι ο Χαρης Ευτυχιδης σταματησε ξανα για να επαναφερει στο δρομο το 2CV με αριθμο 201 που ειχε εγκαταλειψει απο συμπλεκτη!! Διπλο Μπραβο!!! Ειχαμε και την χαρα να παμε μαζι τα 2 ΤΕΡΡΑΝΟ για περιπου 20 χλμ της διαδρομης και εμεις τουλαχιστον το καταχαρηκαμε :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 31 Ιαν 2005, 09:11

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους έκαναν στην άκρη και μας άφησαν να περάσουμε.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Γιώργο Παϊδα/Χρήστο ChrisG Γυφτογεωργίου (Νο 236) που το έπαιξαν "λαγονικά" για ένα μεγάλο διάστημα και μας βοήθησαν να πάμε αέρα!!! Απίστευτο παιχνίδι παιδιά... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

Και πάνω απο όλα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Πέτρο Βασιλόπουλο που στην παρθενική του σε δεξί κάθισμα τα πήγε ΑΡΙΣΤΑ, τόσο στην πλοήγηση όσο και στην πραγματική συνοδήγηση!!!

Ένα μεγάλο συγνώμη σε όσους, ελάχιστους, δεν έκαναν άκρη, για το πώς τους περάσαμε.

Ένα μεγάλο ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ για το 110 που όχι μόνο κάλυψε την καθυστέρηση των 10 λεπτών - τόση ήταν για εμάς - αλλά έβγαλε και 14 λεπτά προπορεία με μόνες απώλειες εναν λασπωτήρα και έναν προβολέα - άτιμα κλαδιά!

Ένα επίσης μεγάλο ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ για τα εκπληκτικά LTR της Old Man Emu τα οποία μας βοήθησαν να περνάμε αέρα πάνω από τα σπαστήρια και δεν έκαναν κιχ στα 144 χρονομετρημένα χιλιόμετρα. Και βέβαια και για τα Fedima Extreme, χωρίς τα οποία τα 22 χλμ/ώρα μετά το σταμάτημα δεν θα μπορούσαν με τίποτε να γίνουν 34!!!

Ένα μεγάλο μπράβο στο Χάρη, τον Θοδωρή, τον Παναγιώτη και όσους άλλους θυσιάσαν τον αγώνα για να βοηθήσουν συναθλητές τους.

Κι ένα μεγάλο μπράβο στους Κυλίτη/Ηλιακάκη που μας βοήθησαν να κάνουμε το 1-2 για τον ΙΧΝΗΛΑΤΗ, δείχνοντας ότι δεν πρωτοπορούμε μόνο στην οργάνωση.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 31 Ιαν 2005, 09:41

Ως θεατής λοιπόν στήθηκα στον αγωγό της ΕΥΔΑΠ και είδα :

Τα λίγα Δίχρονα εκτός απο τα απλά (DT κ.λ.π.) πήγαιναν αέρα πατέρα.
Απο τα Τετράτραχρονα τώρα, απο τα μέν Ευρωπαϊκά μόνο ένα ΚΤΜ έμεινε μέσα στο ποτάμι, ενω δε απο τα Γιαπωνέζικα είχαμε περισσότερα σβησίματα.
Ταχύτατα περάσματα που προκάλεσαν δικά μου ξελαριγκιάσματα, έγιναν απο τα δύο μέλη του KERASI CLUB Χουσιάδα και Χονδρομήτρο (να παινέψουμε λίγο και το σπίτι μας)

Πολλοί φίλοι δίτροχοι ήρθαν με απλά ON-OFF ή και λίγο παλιά DR κ.λ.π., πέρασαν όμως ΑΝΕΤΑ το ποτάμι , εκεί που κάποιοι καθαρόαιμοι κόλλησαν.
Ωραίο πέρασμα είχε και ο δάσκαλος Γκρέτσης.

Χειροκροτήματα πήρε αρκετά το TRANSALP (το οποίο και κόλλησε) που μαζί με τον φίλο του με ενα AFRICA, ήρθαν και δοκίμασαν να κάνουν παιχνίδι, ελπίζω να το απόλαυσαν.

Τέλος και αφορά τους δίτροχους, όταν περνάμε ποτάμι, λάσπη κ.λ.π. τα πόδια ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ σάν τις πουτ@νες.

ΙΔΕΑ....Μήπως να κάναμε σαν προπόνηση κάθε μήνα ένα τέτοιο αγώνα ?
SUPERSPY και DOC τι λέτε ?
Μας λείπει προπόνηση.

Τα QUAD ήταν τα θεαματικότερα, ακόμη και το LINHAI με το επιβλητικό του όγκο, έδιωξε μπόλικο νερό απο την γούρνα, το υπόλοιπο το έβγαλε ο Αλέξανδρος καθώς είχε την γρηγορότερη είσοδο, ο κανελέας πέρασε αλώβητος και ενα μόνο παλληκάρι με QUAD αποφάσισε να εξερευνήσει το βυθό. Ευτυχώς μετά μισή ώρα πήρε μπροστά.

Τα αυτοκίνητα θα τα λυπήσω, αλλά είχαν αργή είσοδο και έξοδο, εκτός απο πέντε νομίζω, συμμετέχοντες που το νερό κάλυψε πάνω απο το παμπρίζ.

Απορία, εκείνο το 2cv δεν ξέρω τι μυστικά κρύβει, είναι πανέμορφο πάντως.

Αααα, ξέχασα να πώ οτι τα περί Ιατρικής βοήθειας δεν ήταν παραύθια όπως ίσως πιστεύουν μερικοί, οι Ιατροί ήταν όντως μαζί μας κάτω απο τον αγωγό, με έτοιμους νάρθηκες και σωσίβια, πολύ κέφι και τρέλλα, το σακκίδιό τους ήταν τουλάχιστον 40λίτρο τίγκα στο φάρμακο.
Ως πρός το θέαμα λοιπόν έχουμε :

1) QUAD
2) ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
3) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
4) Το Μπλε SAMURAI των γιατρών.
5) ΚΥΝΗΓΟΙ (ναι πέρναγαν και αυτοί το ποτάμι)


Ενας φανατικός και στρουμπουλός ΚΤΜατζής .

SUPERSPY έχω πάνω απο 200 φωτό, σχεδόν όλες τις συμμετοχές , θέλεις να τις κάνω resize σε κάποια διάσταση που επιθυμείς και να σου τις στείλω ?

Αμα θημηθώ και τίποτα άλλο θα συνεχίσω, είπαμε με ενα μυαλό κυκλοφορούμε, χειμώνα καλοκαίρι
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Επεράσαμ' όμορφα!

Δημοσίευσηαπό steliosh » 31 Ιαν 2005, 10:28

Πραγματικά περάσαμε όμορφα!
Δεν είχαμε... στιγμές, εκτός από ένα σημείο κάπου μετά τη Μαλακάσα, όπου κολλήσαμε για... 3 λεπτά! Η απειρία στο μεγαλείο της. Είδα τις βαθιές ροδιές, είδα και τα σημάδια από διαφορικά στο κέντρο και... όρμησα! Λάθος!
Ευτυχώς ακριβώς πίσω μας ήταν το μπλέ Samurai (235 νομίζω?) που μας τράβηξαν πίσω και έτσι δεν καθυστερήσαμε, ούτε τους καθυστερήσαμε πολύ. Ευχαριστούμε παιδιά!

Το Jimny θεός, ο συνοδηγός μου αψογότατος, μου έδωσε πολύ καλό ρυθμό, "πάτα, πάτα, μας έφτασε το LR!" αλλά το LR ήταν ΣΑΦΩΣ πιο γρήγορο, οπότε στην πρώτη ευκαιρία... κάνουμε στην άκρη!

Τα λάστιχα απίστευτα, παντού, και πιο απίστευτο το Jimny που ανέβαινε σκάλες, κατέβαινε ποτάμια, κουτρουβάλαγε (λέμε, τώρα!) κατηφόρια με χαρακτηριστική άνεση. Κάψαμε 3/4 του ρεζερβουάρ, συνολικά, αλλά περάσαμε πολύ χρόνο με πολύ γκάζι και 1/2/3 στα αργά. Νάχε και λίγη ροπή κάτω από τις 3000 σαλ, όταν είναι με 4Η... (αφού έχεις αργά, βρε!!!)

Το ότι ήρθαμε τελευταίοι οφείλεται σε τρία πράγματα: Το φύλαγα μάλλον υπερβολικά, σταματήσαμε 2 φορές για φωτό και βέβαια χαθήκαμε 5-6 φορές!

Η πλάκα είναι ότι όσο πηγαίναμε μόνοι μας, δεν χανόμαστε... Μόλις μας πέρναγε κάποιος... χανόταν και τον ακολουθούσαμε!!! :)

Σήμερα το πρωί, αν και χιόνιζε (Πεντέλη!) έπλυνα το Jimny και διαπίστωσα με χαρά ότι είναι αγρατζούνιστο!!!!!!! (Χαρά η μαμά μας, επίσης, αφού το σχολικό της είναι σε άριστη κατάσταση... μάλλον!)

Τέλος... φωτό! Τραβήξαμε λίγες, καθώς και λίγο video. Τις φωτό τις έβαλα ήδη ( www.steliosh.net/jimny/ και www.steliosh.net/moto/ktm200/trailride300105/ )

Εκπληκτική εμπειρία, όπως και ν'άχει, με δεδομένο ότι την καλή ποιότητα των TR του 0300 την ξέρω εδώ και χρόνια, έχοντας λάβει μέρος σε αρκετά με το KTM200 μου.

Eυχαριστούμε το Σπύρο, τον Doc, την Ιωάννα και όλους όσους δούλεψαν για να γίνει με επιτυχία το TR!
Άβαταρ μέλους
steliosh
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 21 Ιαν 2005, 00:57
Τοποθεσία: Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό coupe333 » 31 Ιαν 2005, 10:33

Gorgorofteros έγραψε:Ως θεατής λοιπόν στήθηκα στον αγωγό της ΕΥΔΑΠ και είδα :

Τα λίγα Δίχρονα εκτός απο τα απλά (DT κ.λ.π.) πήγαιναν αέρα πατέρα.
Απο τα Τετράτραχρονα τώρα, απο τα μέν Ευρωπαϊκά μόνο ένα ΚΤΜ έμεινε μέσα στο ποτάμι, ενω δε απο τα Γιαπωνέζικα είχαμε περισσότερα σβησίματα.
Ταχύτατα περάσματα που προκάλεσαν δικά μου ξελαριγκιάσματα, έγιναν απο τα δύο μέλη του KERASI CLUB Χουσιάδα και Χονδρομήτρο (να παινέψουμε λίγο και το σπίτι μας)

Πολλοί φίλοι δίτροχοι ήρθαν με απλά ON-OFF ή και λίγο παλιά DR κ.λ.π., πέρασαν όμως ΑΝΕΤΑ το ποτάμι , εκεί που κάποιοι καθαρόαιμοι κόλλησαν.
Ωραίο πέρασμα είχε και ο δάσκαλος Γκρέτσης.

Χειροκροτήματα πήρε αρκετά το TRANSALP (το οποίο και κόλλησε) που μαζί με τον φίλο του με ενα AFRICA, ήρθαν και δοκίμασαν να κάνουν παιχνίδι, ελπίζω να το απόλαυσαν.

Τέλος και αφορά τους δίτροχους, όταν περνάμε ποτάμι, λάσπη κ.λ.π. τα πόδια ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ σάν τις πουτ@νες.

ΙΔΕΑ....Μήπως να κάναμε σαν προπόνηση κάθε μήνα ένα τέτοιο αγώνα ?
SUPERSPY και DOC τι λέτε ?
Μας λείπει προπόνηση.

Τα QUAD ήταν τα θεαματικότερα, ακόμη και το LINHAI με το επιβλητικό του όγκο, έδιωξε μπόλικο νερό απο την γούρνα, το υπόλοιπο το έβγαλε ο Αλέξανδρος καθώς είχε την γρηγορότερη είσοδο, ο κανελέας πέρασε αλώβητος και ενα μόνο παλληκάρι με QUAD αποφάσισε να εξερευνήσει το βυθό. Ευτυχώς μετά μισή ώρα πήρε μπροστά.

Τα αυτοκίνητα θα τα λυπήσω, αλλά είχαν αργή είσοδο και έξοδο, εκτός απο πέντε νομίζω, συμμετέχοντες που το νερό κάλυψε πάνω απο το παμπρίζ.

Απορία, εκείνο το 2cv δεν ξέρω τι μυστικά κρύβει, είναι πανέμορφο πάντως.

Αααα, ξέχασα να πώ οτι τα περί Ιατρικής βοήθειας δεν ήταν παραύθια όπως ίσως πιστεύουν μερικοί, οι Ιατροί ήταν όντως μαζί μας κάτω απο τον αγωγό, με έτοιμους νάρθηκες και σωσίβια, πολύ κέφι και τρέλλα, το σακκίδιό τους ήταν τουλάχιστον 40λίτρο τίγκα στο φάρμακο.
Ως πρός το θέαμα λοιπόν έχουμε :

1) QUAD
2) ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
3) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
4) Το Μπλε SAMURAI των γιατρών.
5) ΚΥΝΗΓΟΙ (ναι πέρναγαν και αυτοί το ποτάμι)


Ενας φανατικός και στρουμπουλός ΚΤΜατζής .

SUPERSPY έχω πάνω απο 200 φωτό, σχεδόν όλες τις συμμετοχές , θέλεις να τις κάνω resize σε κάποια διάσταση που επιθυμείς και να σου τις στείλω ?

Αμα θημηθώ και τίποτα άλλο θα συνεχίσω, είπαμε με ενα μυαλό κυκλοφορούμε, χειμώνα καλοκαίρι


Για σου φιλε, εγο ειμουν με ενα μαυρο Jimny Cabrio με αριθμο 261 μιπος εχι φοτογραφια?.. εγο το βουτιξα παντος!!, οταν βλεπο νερο δεν κρατιεμε!!
www.goo-design.com


ΣΙΓΝΟΜΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΙΝΙΚΑ ΜΟΥ .. ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΙΤΑΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
coupe333
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 18:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό chriska » 31 Ιαν 2005, 10:39

Ενα μεγάλο μπράβο στην οργάνωση και απο το πλήρωμα με αριθμό 230 Suzuki Jimny. Επίσης πολλά ευχαριστώ στο συνοδηγό μου ιπτάμενο Keha που παρόλο που τρέχαμε για πρώτη φορά μαζί ήταν πράγματι ιπτάμενος :!: :!: :!:
Εμείς χάσαμε κάπου στη Δροσοπηγή τα ηλεκτονικά μας βοηθήματα (κοντέρ ποδηλάτου Sigma 1400) :lol: :lol: :lol: και το GPS εδειχνε 34,3 regularite sto τελευταίο ΣΕΧ. Ηρθαμε με 9 λεπτά προπορεία γιατί είχαμε ξεχάσει τα πούρα μας που θα ανάβαμε όταν θα περιμέναμε τον ιδανικό χρόνο :lol: :lol: :lol:
Απο αναρτήσεις είχαμε τις μαμίσιες του jimny, που πέρναγαν αέρα πάνω απο τις φυτευτές, λάστιχα MUD, τίποτε άλλο, και σε πολλά κομμάτια δύσκολα ξεχνάγαμε και την τετρακίνηση :lol: :lol: :lol:Οσο για "λαγούς" και βοήθειες τίποτε απολύτως.
Βέβαια ούτε λόγος για ευχαριστίες απο κάποιο πλήρωμα που κάτσαμε αριστερά σε μια κατηφορικά δεξια κλειστή φουρκέτα να περάσει λόγω καθυστέρησης. Βέβαια κάποιοι άλλοι μας εκλειναν και δεν άφηναν να περάσουμε. Το ίδιο πλήρωμα κόντεψε να μας εμβολίσει κινούμενο ανάποδα (χαμένο) σε μια κλειστή καμπή κάπου κοντά σε ένα ποτάμι στη λίμνη. Ούτε ψύλλος στο jimny να έσκαγαν πάνω του 2+ τόννοι :lol:

chriska & Κεχαίδης
Πλήρωμα 230 σε χαμηλή πτήση
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Kounelis » 31 Ιαν 2005, 10:39

Πεντακόσια μέτρα μετά το σημείο που έχουμε πάρει χρόνο και ο αγώνας έχει ουσιαστικά τελειώσει κάνω δεξιά για να υπολογίσουμε με τι καπέλο θα επιστρέψουμε στη Φυλή. Ξαφνικά το αυτοκίνητο σβήνει και αρνείται να ξαναπάρει μπρος. Βγάζω καλώδια, τα βάζω στην μπαταρία και περιμένω το πρώτο αυτοκίνητο να έρθει. Σταματάω ένα Jimny και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:

- Καλησπέρα, θα με βάλεις μπρος σε παρακαλώ γιατί έχω μείνει από μπαταρία;

- Δεν έχω καλώδια.

- Έχω εγω (του τα δείχνω)

- Δεν μπορώ, έχω αγώνα

Το Jimny γκαζώνει και φεύγει!!!

Αργότερα στη ταβέρνα ο συνοδηγός του Jimny όταν τον ρώτησα γιατί δεν βοήθησαν μου είπε πως το αποφάσισε ο οδηγός (αυτό πάει να πει ομοψυχία πληρώματος!) και πως είχε αρχίσει να βρέχει.

Χαρίζω το κύπελλο της τρίτης θέσης στα 4Χ4 στο πλήρωμα του εν λόγω αυτοκινήτου, ελπίζω την επόμενη φορά που θα λάβουν μέρος σε τέτοια εκδήλωση να καταλάβουν πότε τελειώνει ουσιαστικά ο "αγώνας" και τους ενημερώνω πως όποιος θέλει να αποδείξει πως είναι γρήγορος τρέχει σε Baja και σε rally. Οι "αγώνες αντοχής" συνδυάζουν ικανότητα πλοήγησης, ταχύτητα και πνέυμα συνεργασίας μεταξύ των πληρωμάτων.

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο Πέτρο Φίλη που με έβαλε μπρος και έφτασα μέχρι τη Φυλή.

Επίσης συγχαρητήρια στους Κυλίτη/Ηλιακάκη για την πρώτη θέση.

Τέλος, προς όλους εμάς τους αυτοκινητόβιους, ίσως πρέπει να κοιτάμε περισσότερο τους μηχανόβιους για μαθήματα αλληλοβοηθείας.

Μάριος Δ. Κουνέλης

ΥΓ Superspy, την ΕΛΠΑ περιμέναμε...
Kounelis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 16:42
Τοποθεσία: Πεντέλη/Καλάβρυτα

Δημοσίευσηαπό coupe333 » 31 Ιαν 2005, 10:44

Προτι φορα σε αγονα, κε ι εντιποσις μου εινε ι καλιτερες, ι οραγανοσι πολι καλι ι διαδρομι φανταστικι, το Jimny θιριο, ενα πραμα ομος θα το πω,.. οπιος βιαζετε σκονταφτι!.. κε καθιστερι κε τους αλους...
www.goo-design.com


ΣΙΓΝΟΜΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΙΝΙΚΑ ΜΟΥ .. ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΙΤΑΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
coupe333
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 18:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 31 Ιαν 2005, 10:55

Kounelis έγραψε:Χαρίζω το κύπελλο της τρίτης θέσης στα 4Χ4 στο πλήρωμα του εν λόγω αυτοκινήτου, ελπίζω την επόμενη φορά που θα λάβουν μέρος σε τέτοια εκδήλωση να καταλάβουν πότε τελειώνει ουσιαστικά ο "αγώνας" και τους ενημερώνω πως όποιος θέλει να αποδείξει πως είναι γρήγορος τρέχει σε Baja και σε rally. Οι "αγώνες αντοχής" συνδυάζουν ικανότητα πλοήγησης, ταχύτητα και πνέυμα συνεργασίας μεταξύ των πληρωμάτων.

Τέλος, προς όλους εμάς τους αυτοκινητόβιους, ίσως πρέπει να κοιτάμε περισσότερο τους μηχανόβιους για μαθήματα αλληλοβοηθείας.

Μάριος Δ. Κουνέλης

ΥΓ Superspy, την ΕΛΠΑ περιμέναμε...


Μάλλον κάποιοι δεν έχουν καταλάβει το νόημα αυτών των "αγώνων" :-x
Εγώ έμεινα να βοηθήσω φίλο που έμεινε από λάστιχο παρόλο που δεν είχε πάρει συμμετοχή στον αγώνα αλλά είχε έρθει σαν σκούπα.Οποιος θέλει να αποδείξει αν είναι γρήγορος το κάνει σε πραγματικό αγώνα,(αν και πάλι εκεί αν κάποιος έχει ανάγκη για βοήθεια σταματάς να βοηθήσεις) και μια θέση πάνω μια θέση κάτω σε μια κατάταξη δεν έχει τόση σημασία όσο η θέση στην συνείδηση κάποιον ανθρώπων.
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό chriska » 31 Ιαν 2005, 10:58

Kounelis έγραψε:Πεντακόσια μέτρα μετά το σημείο που έχουμε πάρει χρόνο και ο αγώνας έχει ουσιαστικά τελειώσει κάνω δεξιά για να υπολογίσουμε με τι καπέλο θα επιστρέψουμε στη Φυλή. Ξαφνικά το αυτοκίνητο σβήνει και αρνείται να ξαναπάρει μπρος. Βγάζω καλώδια, τα βάζω στην μπαταρία και περιμένω το πρώτο αυτοκίνητο να έρθει. Σταματάω ένα Jimny και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:

- Καλησπέρα, θα με βάλεις μπρος σε παρακαλώ γιατί έχω μείνει από μπαταρία;

- Δεν έχω καλώδια.

- Έχω εγω (του τα δείχνω)

- Δεν μπορώ, έχω αγώνα

Το Jimny γκαζώνει και φεύγει!!!

Αργότερα στη ταβέρνα ο συνοδηγός του Jimny όταν τον ρώτησα γιατί δεν βοήθησαν μου είπε πως το αποφάσισε ο οδηγός (αυτό πάει να πει ομοψυχία πληρώματος!) και πως είχε αρχίσει να βρέχει.

Χαρίζω το κύπελλο της τρίτης θέσης στα 4Χ4 στο πλήρωμα του εν λόγω αυτοκινήτου, ελπίζω την επόμενη φορά που θα λάβουν μέρος σε τέτοια εκδήλωση να καταλάβουν πότε τελειώνει ουσιαστικά ο "αγώνας" και τους ενημερώνω πως όποιος θέλει να αποδείξει πως είναι γρήγορος τρέχει σε Baja και σε rally. Οι "αγώνες αντοχής" συνδυάζουν ικανότητα πλοήγησης, ταχύτητα και πνέυμα συνεργασίας μεταξύ των πληρωμάτων.

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο Πέτρο Φίλη που με έβαλε μπρος και έφτασα μέχρι τη Φυλή.

Επίσης συγχαρητήρια στους Κυλίτη/Ηλιακάκη για την πρώτη θέση.

Τέλος, προς όλους εμάς τους αυτοκινητόβιους, ίσως πρέπει να κοιτάμε περισσότερο τους μηχανόβιους για μαθήματα αλληλοβοηθείας.

Μάριος Δ. Κουνέλης

ΥΓ Superspy, την ΕΛΠΑ περιμέναμε...


Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια :!:
Το αν πρέπει να τρέχουμε σε Baja και Rally και δεν γνωρίζουμε απο αγώνες αντοχής, πλοήγησης και οτιδήποτε άλλο, είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα.
Οσο για το κύπελο της τρίτης θέσης ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε γιατί πήραμε ένα ζευγάρι κύπελα απο αγώνες Rally.
Το πότε ουσιαστικά τελειώνει ένας τέτοιου τύπου αγώνας καλύτερα να ρωτήσεις την οργάνωση, γιατί εμείς δεν το καταλάβαμε ποτέ στα 4 τελευταία Trail Ride που συμμετείχαμε :!: :!: :!:
Οσο ότι εμείς οι αυτοκινητόβιοι πρέπει να προσέχουμε τους μηχανόβιους ας μας το πούν οι ίδιοι εκείνοι που δείχναμε το δρόμο ή κάναμε δεξιά με κίνδυνο να κολλήσουμε κάπου για να περάσουν.
Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει επόμενος τέτοιος αγώνας για μένα. Στην ηλικία μου αρχίζει η αρτηριοσκλήρωση :lol: :lol: :lol:
chriska
Πλήρωμα 230 Suzuki Jimny
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ayrton » 31 Ιαν 2005, 11:12

coupe333 έγραψε:
Gorgorofteros έγραψε:Ως θεατής λοιπόν στήθηκα στον αγωγό της ΕΥΔΑΠ και είδα :

Τα λίγα Δίχρονα εκτός απο τα απλά (DT κ.λ.π.) πήγαιναν αέρα πατέρα.
Απο τα Τετράτραχρονα τώρα, απο τα μέν Ευρωπαϊκά μόνο ένα ΚΤΜ έμεινε μέσα στο ποτάμι, ενω δε απο τα Γιαπωνέζικα είχαμε περισσότερα σβησίματα.
Ταχύτατα περάσματα που προκάλεσαν δικά μου ξελαριγκιάσματα, έγιναν απο τα δύο μέλη του KERASI CLUB Χουσιάδα και Χονδρομήτρο (να παινέψουμε λίγο και το σπίτι μας)

Πολλοί φίλοι δίτροχοι ήρθαν με απλά ON-OFF ή και λίγο παλιά DR κ.λ.π., πέρασαν όμως ΑΝΕΤΑ το ποτάμι , εκεί που κάποιοι καθαρόαιμοι κόλλησαν.
Ωραίο πέρασμα είχε και ο δάσκαλος Γκρέτσης.

Χειροκροτήματα πήρε αρκετά το TRANSALP (το οποίο και κόλλησε) που μαζί με τον φίλο του με ενα AFRICA, ήρθαν και δοκίμασαν να κάνουν παιχνίδι, ελπίζω να το απόλαυσαν.

Τέλος και αφορά τους δίτροχους, όταν περνάμε ποτάμι, λάσπη κ.λ.π. τα πόδια ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ σάν τις πουτ@νες.

ΙΔΕΑ....Μήπως να κάναμε σαν προπόνηση κάθε μήνα ένα τέτοιο αγώνα ?
SUPERSPY και DOC τι λέτε ?
Μας λείπει προπόνηση.

Τα QUAD ήταν τα θεαματικότερα, ακόμη και το LINHAI με το επιβλητικό του όγκο, έδιωξε μπόλικο νερό απο την γούρνα, το υπόλοιπο το έβγαλε ο Αλέξανδρος καθώς είχε την γρηγορότερη είσοδο, ο κανελέας πέρασε αλώβητος και ενα μόνο παλληκάρι με QUAD αποφάσισε να εξερευνήσει το βυθό. Ευτυχώς μετά μισή ώρα πήρε μπροστά.

Τα αυτοκίνητα θα τα λυπήσω, αλλά είχαν αργή είσοδο και έξοδο, εκτός απο πέντε νομίζω, συμμετέχοντες που το νερό κάλυψε πάνω απο το παμπρίζ.

Απορία, εκείνο το 2cv δεν ξέρω τι μυστικά κρύβει, είναι πανέμορφο πάντως.

Αααα, ξέχασα να πώ οτι τα περί Ιατρικής βοήθειας δεν ήταν παραύθια όπως ίσως πιστεύουν μερικοί, οι Ιατροί ήταν όντως μαζί μας κάτω απο τον αγωγό, με έτοιμους νάρθηκες και σωσίβια, πολύ κέφι και τρέλλα, το σακκίδιό τους ήταν τουλάχιστον 40λίτρο τίγκα στο φάρμακο.
Ως πρός το θέαμα λοιπόν έχουμε :

1) QUAD
2) ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
3) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
4) Το Μπλε SAMURAI των γιατρών.
5) ΚΥΝΗΓΟΙ (ναι πέρναγαν και αυτοί το ποτάμι)


Ενας φανατικός και στρουμπουλός ΚΤΜατζής .

SUPERSPY έχω πάνω απο 200 φωτό, σχεδόν όλες τις συμμετοχές , θέλεις να τις κάνω resize σε κάποια διάσταση που επιθυμείς και να σου τις στείλω ?

Αμα θημηθώ και τίποτα άλλο θα συνεχίσω, είπαμε με ενα μυαλό κυκλοφορούμε, χειμώνα καλοκαίρι


Για σου φιλε, εγο ειμουν με ενα μαυρο Jimny Cabrio με αριθμο 261 μιπος εχι φοτογραφια?.. εγο το βουτιξα παντος!!, οταν βλεπο νερο δεν κρατιεμε!!

ΓΙΑ ΧΑΡΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΥΤ@ΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΨΥΛΑ ΜΕ ΤΟ DT.
AN ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΡΘΙΟΣ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ.
.....ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 60 ΚΙΛΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΤΜ ΚΑΙ ΕΓΩ 110 ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ DT!!!!.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΕΒΡΕΞΑ ΜΕΝ ΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΡ..ΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ DT ΠΝΙΓΗΚΕ ΚΑΙ ΕΣΒΗΣΕ ΣΤΟ ΚΑΤΟΠΙ.
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΩ.
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΟΤΟ ΣΤΕΙΛΤΗΝ
AYRTON@FREEMAIL.GR

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 31 Ιαν 2005, 11:15

Tetrakinisi έγραψε:Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους έκαναν στην άκρη και μας άφησαν να περάσουμε.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Γιώργο Παϊδα/Χρήστο ChrisG Γυφτογεωργίου (Νο 236) που το έπαιξαν "λαγονικά" για ένα μεγάλο διάστημα και μας βοήθησαν να πάμε αέρα!!! Απίστευτο παιχνίδι παιδιά... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

Και πάνω απο όλα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Πέτρο Βασιλόπουλο που στην παρθενική του σε δεξί κάθισμα τα πήγε ΑΡΙΣΤΑ, τόσο στην πλοήγηση όσο και στην πραγματική συνοδήγηση!!!

Ένα μεγάλο συγνώμη σε όσους, ελάχιστους, δεν έκαναν άκρη, για το πώς τους περάσαμε.

Ένα μεγάλο ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ για το 110 που όχι μόνο κάλυψε την καθυστέρηση των 10 λεπτών - τόση ήταν για εμάς - αλλά έβγαλε και 14 λεπτά προπορεία με μόνες απώλειες εναν λασπωτήρα και έναν προβολέα - άτιμα κλαδιά!

Ένα επίσης μεγάλο ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ για τα εκπληκτικά LTR της Old Man Emu τα οποία μας βοήθησαν να περνάμε αέρα πάνω από τα σπαστήρια και δεν έκαναν κιχ στα 144 χρονομετρημένα χιλιόμετρα. Και βέβαια και για τα Fedima Extreme, χωρίς τα οποία τα 22 χλμ/ώρα μετά το σταμάτημα δεν θα μπορούσαν με τίποτε να γίνουν 34!!!

Ένα μεγάλο μπράβο στο Χάρη, τον Θοδωρή, τον Παναγιώτη και όσους άλλους θυσιάσαν τον αγώνα για να βοηθήσουν συναθλητές τους.

Κι ένα μεγάλο μπράβο στους Κυλίτη/Ηλιακάκη που μας βοήθησαν να κάνουμε το 1-2 για τον ΙΧΝΗΛΑΤΗ, δείχνοντας ότι δεν πρωτοπορούμε μόνο στην οργάνωση.


Μιας και ο Mr.Tetrakinisi δεν πρόκειτε να το πεί ας συμπληρώσω εγώ:
Ένα μεγάλο ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ για τα "χερια" που θέλει ένα τέτοιο 110 για να πάει έτσι. Δεν φτάνουν Γιάννη μου τα "καλούδια" μόνα τους :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 31 Ιαν 2005, 12:24

Tetrakinisi έγραψε:Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Γιώργο Παϊδα/Χρήστο ChrisG Γυφτογεωργίου (Νο 236) που το έπαιξαν "λαγονικά" για ένα μεγάλο διάστημα και μας βοήθησαν να πάμε αέρα!!! Απίστευτο παιχνίδι παιδιά... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

Γιαννη κατ΄αρχην συγχαρητηρια :P , κατα δευτερον εμεις πρεπει να πουμε ευχαριστω γιατι αν δεν εισασταν εσεις και δεν θα παιζαμε ετσι ωραια :P και πολυ πιθανο να χανομασταν σε καμια ρεματια οπως το συνηθιζουμε αλλωστε, και μαντεψε ποιος φταιει για αυτο :cry: :!: :!: .
Ο συνοδηγος σου μηπως παραδιδει ιδιαιτερα :wink: :wink: :wink: για τι απο οτι βλεπω εχω να μαθω πολλα ακομα. :roll:

Συγχαρητηρια σε ολους τους αγωνιζωμενους τερματισαντες και μη :D :D

Οσον αφορα την οργανωση νομιζω πως σε γενικες γραμμες ηταν καλη αλλα ρε παιδια εχω μια ερωτηση : Ισχυει τελικα το οποιος δηλωσεις εισαι ??

Ειναι δυνατον να θεωρειται Raid ενα αυτοκινητο μαμα με ενα σετ λαστιχα MUD ? και αλλα που εχουν ενα σωρο απλες μετατροπες να θεωρουνται απλα 4x4. Ερωτω γιατι στον κανονισμο υπαρχει διαφοροποιηση

5.5 Ειδικά για την Οµάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την οµάδα, θα πρέπει το όχηµα αυτό να είναι στην
κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να µην έχει υποστεί καµιά άλλη αλλαγή,
προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σηµείο του (µηχανικό, αµαξώµατος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα
Επιτρεπόµενες αλλαγές, βελτιώσεις, προσθήκες.
Αµορτισέρ & ελατήρια - σούστες: Επιτρέπεται η αλλαγή των αµορτισέρ και των ελατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθµός τους,
τα σηµεία στήριξης τους και η αρχή λειτουργίας τους, θα είναι αυτά του κατασκευαστή. Επιτρέπεται η προσθήκη ή αφαίρεση αριθµού
σουστό-φύλλων όχι όµως και τα σηµεία στήριξης των ή και η αρχή λειτουργίας τους.
Μπλοκέ ή διαφορικά περιορισµένης ολίσθησης: Επιτρέπεται η αλλαγή των απλών διαφορικών µε κάθε είδους µπλοκέ ή
περιορισµένης ολίσθησης και των συστηµάτων ελέγχου των.
Ελαστικά: Επιτρέπεται η αλλαγή των γνήσιων µε ελαστικά τύπου ΑΤ ή ΜΤ, στις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής στο βιβλίο
οδηγιών του (manual) ή µε µέγιστη απόκλιση από αυτές ±5%. ∆εν επιτρέπεται όµως η αλλαγή διάστασης ζάντας.
Εργάτης ή βίντσι: Επιτρέπεται η προσθήκη εργάτη, εφόσον αυτός είναι τοποθετηµένος σύµφωνα µε τον ΚΟΚ.
Ποδιές προστασίας: Επιτρέπεται η προσθήκη ποδιάς προστασίας, εφόσον αυτή καλύπτει µηχανικά µέρη, µόνο κάτω από το όχηµα.
Για οποιαδήποτε αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση που µπορεί να προκύψει αµφιβολία, ο συµµετέχων είναι υποχρεωµένος να φέρει επίσηµα
έγγραφα (όχι φωτοαντίγραφα), που να αποδεικνύουν ότι ο πρόσθετος εξοπλισµός, βελτίωση, αλλαγή παρέχεται από τον κατασκευαστή σε
µορφή µαζικής παραγωγής, αλλιώς το τετρακίνητο, αυτόµατα θα περνά στην κατηγορία 4X4-Raid.
5.6 Ειδικά για την Οµάδα 4Χ4 – Raid: Στην οµάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήµατα έχουν υποστεί προσθήκες,
βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσµα να µην µπορούν να συµπεριληφθούν στην κατηγορία 4Χ4.Τέτοιας µορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές µπορεί να είναι: Βελτιώσεις συστηµάτων ασφαλείας (Roll Bar ή cage), αλλαγή
καθισµάτων µε τύπου «µπάκετ» κλπ., αλλαγή αριθµού αµορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθµού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου
λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αµαξώµατος κ.α.
Ο οργανωτής έχει δικαίωµα να µην συµπεριλάβει την ανωτέρω κατηγορία στον αγώνα του και να µην δεχθεί τη συµµετοχή αυτών των
αυτοκινήτων σε καµιά άλλη κατηγορία.
Αν όµως την συµπεριλάβει, τότε µπορεί να ορίσει διαφορετική ηµεροµηνία λήξης συµµετοχών, για αυτά τα αυτοκίνητα καθώς και να
ζητήσει διαφορετικό παράβολο συµµετοχής.
Ο οργανωτής µπορεί να ορίσει ωράριο ελέγχου εξακρίβωσης που δεν θα συµπίπτει µε τις άλλες κατηγορίες. Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να
εξετασθούν από πτυχιούχο τεχνικό έφορο που θα ορισθεί από την ΕΘΕΑ.
Ο αλυτάρχης θα µπορεί να ορίσει διαφορετική σειρά εκκίνησης, για την ανωτέρω κατηγορία. Επίσης για να απονεµηθούν κύπελλα σε αυτή
την οµάδα, θα πρέπει να έχουν δηλώσει συµµετοχή 6 αυτοκίνητα της οµάδας 4Χ4 - Raid.
.


Και για να μην παρεξηγηθω ζητω μονο να μαθω εγκυκλοπαιδικα και οχι για να κατηγορησω κανεναν :roll: :roll: :roll:

ΥΓ. τα συνολικα αποτελεσματα εχου ανεβει καπου :?: :?:
Εικόνα
Για να περνάμε καλά
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 31 Ιαν 2005, 12:24

ayrton έγραψε:ΓΙΑ ΧΑΡΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΥΤ@ΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΨΥΛΑ ΜΕ ΤΟ DT.
............................................................
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΟΤΟ ΣΤΕΙΛΤΗΝ
AYRTON@FREEMAIL.GR

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ


AYRTON (να υποθέσω SENNA ???) σου έστειλα τρείς φωτό με το γενναίο DT.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 31 Ιαν 2005, 12:50

ChrisG έγραψε:....
Οσον αφορα την οργανωση νομιζω πως σε γενικες γραμμες ηταν καλη αλλα ρε παιδια εχω μια ερωτηση : Ισχυει τελικα το οποιος δηλωσεις εισαι ??
...

Και για να μην παρεξηγηθω ζητω μονο να μαθω εγκυκλοπαιδικα και οχι για να κατηγορησω κανεναν :roll: :roll: :roll:



ChrisG ο ειδικός κανονισμός ανάφερε ακόμα και αλλαγή με μέγεθος ελαστικού πάνω (ή και κάτω) από 5% δεν επίφερε αλλαγή κατηγορίας, δηλαδη μεταπήσηδη στην Raid.

Απ την άλλη αν ένα "normal" 4Χ4 θέλει να "τρέξει" στην 4Χ4 Raid μπορεί να το κάνει (Βλέπε Chriska)

Τέλος τα αυτοκίνητα ελέχθησαν το Σάββατο το απόγευμα και έγινε η ταξινόμηση τους.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες