Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride απο το 0300 στις 30/1/2005

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό mytilini » 02 Ιαν 2005, 09:46

Προς Tedo:σκέψου το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.Η χάραξη της διαδρομής έχει κατά νου (κυρίως) τις μοτο.Θα χωρέσει το άρμα σου; (απ’ ότι ξέρω τα παιδιά του περιοδικού ακόμη δεν έχουν αγοράσει C.R.V. (Combat Recovery Vehicle).Οχι μόνο σνόρκελ θα χρειαστείς αλλά και αλυσσίδες,φτυάρια,αξίνες,διαδρόμους ζεύξης και άλλα ών ουκ έστι αριθμός(επαναλαμβάνω ότι μιλώ εξ ιδίας πείρας και αντίληψης)
Προς Superspy:Πλάκα μου κάνεις:θα πληρώσω για να δώ τον Doc και τον Θ.Χ. που πάχυνε;Αφού ασφαλίζονται οι συμμετέχοντες,τότε γιατί δεσμεύονται ενυπόγραφα ότι δεν διατηρούν απαιτήσεις (λέμε τώρα) σε περίπτωση ατυχήματος κατά των οργανωτών;Φροντίστε έγκαιρα για νοσοκομειακό του ΕΚΑΒ (αχρείαστο νάναι) και οπωσδήποτε γερανό απ’τον Κατσίμπα γιατί βλέπω τους τετράτροχους να δυσκολεύονται ιδιαίτερα (εάν δε μέχρι τότε έχει χιονίσει εκεί πίσω,τότε καλή άνοιξη).
Πάλι η ΕΛΠΑ μέσα στα πόδια μας;Επειδή οσμίζομαι στην ατμόσφαιρα οιονεί προσπάθεια δημιουργίας ενός αντίστοιχου «κύπελλου» έχετε υποχρέωση να είναι όλα άρτια οργανωμένα.Και προς Θεού:μην «τριπαρετε» τους συμμετέχοντες με άτυπη κόντρα δίκυκλων-τετράτροχων.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ __________________
Watch your back
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό nec-r » 02 Ιαν 2005, 14:11

superspy έγραψε:Δήλωση: Η διαδρομή θα είναι δύσκολη στεγνή.
Υπάρχουν αρκετά αναχώματα, σε αρκετά σημεία κινείται εντελώς εκτός δρόμου, ενώ οι πλαγιές του φυσικού, δεν αφήνουν δεύτερη ευκαιρία, (παίρνω αμπάριζα και … ανεβαίνω). Κατά τα άλλα είναι γεμάτη νεροφαγώματα. Θυμάστε τη «Μαδαγασκάρη» στη Ρούμελη; Κάπως έτσι αλλά για 28 χιλιόμετρα (τμηματικά) περίπου.
Βρεμένη δεν βγαίνει από big on-off μια και στις ανηφόρες δεν θα βρουν πρόσφυση. Τα SUV θα θέλουν αλυσίδες και … πολύ θράσος, αν και δεν θα το συνιστούσα.


Eλπίζω στό τέλος να μήν προκύψει ακόμα μία πεδιά ακατάλληλη για SUV.Μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για ένα φιλικό τρειλ ράιντ. Καλό ειναι το πνεύμα τις διασκέδασης και της πλάκας που θα πρέπει να χαρακτηρίζει αυτές τις διοργανώσεις , να μην αντικατασταθει απο απογοήτευση και ζημιές ειδικα για τις συμμετοχές των big on-off & suv. :?
Tώρα για οποιον επιθυμεί το κάτι παραπάνω υπάρχει -κλιμακωτά- το επαθλο αντοχής , το enduro auto & moto και όλα τα υπόλοιπα. :wink:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό nec-r » 02 Ιαν 2005, 14:29

xontros έγραψε:Αν δεν γίνει νέο ρεκόρ συμμετοχών σε αυτό τον "αγώνα", θα αλλάξω χτένισμα...


Αν τελικά για να συμμετάσχει κανείς θέλει για όχημα κάτι σαν το LR του Tetrakinisi ας πούμε , τότε χλώμό το βλέπω... :oops:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Ιαν 2005, 18:21

NEC-R έγραψε:
xontros έγραψε:Αν δεν γίνει νέο ρεκόρ συμμετοχών σε αυτό τον "αγώνα", θα αλλάξω χτένισμα...


Αν τελικά για να συμμετάσχει κανείς θέλει για όχημα κάτι σαν το LR του Tetrakinisi ας πούμε , τότε χλώμό το βλέπω... :oops:


Η πιθανότητα η διαδρομή να είναι έτσι όπως την περιγράφει ο Σπύρος, δεν σημαίνει ότι χρειάζεσαι και LR για να συμμετέχεις.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 02 Ιαν 2005, 19:58

tazmania έγραψε:Η πιθανότητα η διαδρομή να είναι έτσι όπως την περιγράφει ο Σπύρος, δεν σημαίνει ότι χρειάζεσαι και LR για να συμμετέχεις.


Nαι , ετσι πρέπει να ΄ναι.
Αλλιώς δεν θα λεγονταν φιλικό τρέιλ ράιντ αλλά κάπως αλλιώς.
Ωστόσο , όλοι ξερουμε οτι τα suv ειναι πολυχρηστικά οχήματα που τα κάνουν όλα και από λίγο.Ιδιας φιλοσοφίας είναι και οι ιδιοκτήτες τους αλλίώς δεν θα είχαν suv.Η μόνη πιθανότητα που έχουν αυτοί μέχρι στιγμής για ψευδοαγωνιστική εμπλοκή είναι τα τρειλ ράιντ. Nα πούμε οτι μπορεί να λειτουργήσουν και σαν πρόδρομος για κάτι ποιό hard ? Να το πούμε. Πρόδρομος όμως νομίζω θα πρέπει να παραμείνουν τουλάχιστον τα ''φιλικά'' τρέιλ ράιντ και όχι να μετατραπούν και αυτά σε trophy. :wink: Με ενα σετ ΜΤ λάστιχα θα πρέπει , νομίζω , οποιoδήποτε suv , να μπορεί να βγάλει τη διαδρομή. :D

Ps1 Την πιθανότητα στις ανηφόρες του αερίου ή μέσα στα ποτάμια να βρίσκονται κολλήμένα μηχανάκια ,αυτοκίνητα και να μην μπορεί να ανέβει ,να βγεί , ή και να περάσει κάποιος (γιατι σίγουρα θα χρειάζεται και φόρα και θράσος (κατά superspy) ειδικά για όσους δεν έχουν κεντρικό και αργές ) , ή να χρειαστεί ένα όχημα της οργάνωσης με εργατη (?) για να βοηθήσει έχει ληφθεί υπόψιν ? :roll:

ps 2 Aγαπητέ superspy μήπως ειναι δυνατόν να έκανες ένα πέρασμα και με ένα suvλάκι να μας πείς τις εντυπώσεις σου ? :oops:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό tedos » 02 Ιαν 2005, 20:58

mytilini έγραψε:Προς Tedo:σκέψου το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.Η χάραξη της διαδρομής έχει κατά νου (κυρίως) τις μοτο.Θα χωρέσει το άρμα σου; (απ’ ότι ξέρω τα παιδιά του περιοδικού ακόμη δεν έχουν αγοράσει C.R.V. (Combat Recovery Vehicle).Οχι μόνο σνόρκελ θα χρειαστείς αλλά και αλυσσίδες,φτυάρια,αξίνες,διαδρόμους ζεύξης και άλλα ών ουκ έστι αριθμός(επαναλαμβάνω ότι μιλώ εξ ιδίας πείρας και αντίληψης)Προς Superspy:Πλάκα μου κάνεις:θα πληρώσω για να δώ τον Doc και τον Θ.Χ. που πάχυνε;Αφού ασφαλίζονται οι συμμετέχοντες,τότε γιατί δεσμεύονται ενυπόγραφα ότι δεν διατηρούν απαιτήσεις (λέμε τώρα) σε περίπτωση ατυχήματος κατά των οργανωτών;Φροντίστε έγκαιρα για νοσοκομειακό του ΕΚΑΒ (αχρείαστο νάναι) και οπωσδήποτε γερανό απ’τον Κατσίμπα γιατί βλέπω τους τετράτροχους να δυσκολεύονται ιδιαίτερα (εάν δε μέχρι τότε έχει χιονίσει εκεί πίσω,τότε καλή άνοιξη).
Πάλι η ΕΛΠΑ μέσα στα πόδια μας;Επειδή οσμίζομαι στην ατμόσφαιρα οιονεί προσπάθεια δημιουργίας ενός αντίστοιχου «κύπελλου» έχετε υποχρέωση να είναι όλα άρτια οργανωμένα.Και προς Θεού:μην «τριπαρετε» τους συμμετέχοντες με άτυπη κόντρα δίκυκλων-τετράτροχων.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ __________________
Watch your back



Superspy o συνφορουμιστας mytilini ειναι καποιος που γνωριζεις? Αν ναι ποια ειναι η δικη σου θεση επι των θεματων που θιγει??
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 02 Ιαν 2005, 22:52

mytilini έγραψε:Προς Tedo:σκέψου το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.Η χάραξη της διαδρομής έχει κατά νου (κυρίως) τις μοτο.Θα χωρέσει το άρμα σου; (απ’ ότι ξέρω τα παιδιά του περιοδικού ακόμη δεν έχουν αγοράσει C.R.V. (Combat Recovery Vehicle).Οχι μόνο σνόρκελ θα χρειαστείς αλλά και αλυσσίδες,φτυάρια,αξίνες,διαδρόμους ζεύξης και άλλα ών ουκ έστι αριθμός(επαναλαμβάνω ότι μιλώ εξ ιδίας πείρας και αντίληψης)
Προς Superspy:Πλάκα μου κάνεις:θα πληρώσω για να δώ τον Doc και τον Θ.Χ. που πάχυνε;Αφού ασφαλίζονται οι συμμετέχοντες,τότε γιατί δεσμεύονται ενυπόγραφα ότι δεν διατηρούν απαιτήσεις (λέμε τώρα) σε περίπτωση ατυχήματος κατά των οργανωτών;Φροντίστε έγκαιρα για νοσοκομειακό του ΕΚΑΒ (αχρείαστο νάναι) και οπωσδήποτε γερανό απ’τον Κατσίμπα γιατί βλέπω τους τετράτροχους να δυσκολεύονται ιδιαίτερα (εάν δε μέχρι τότε έχει χιονίσει εκεί πίσω,τότε καλή άνοιξη).
Πάλι η ΕΛΠΑ μέσα στα πόδια μας;Επειδή οσμίζομαι στην ατμόσφαιρα οιονεί προσπάθεια δημιουργίας ενός αντίστοιχου «κύπελλου» έχετε υποχρέωση να είναι όλα άρτια οργανωμένα.Και προς Θεού:μην «τριπαρετε» τους συμμετέχοντες με άτυπη κόντρα δίκυκλων-τετράτροχων.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ __________________
Watch your back


Μytiliny σε πιάνω αδιάβαστο!
Μάλλον δεν έχεις ενημερωθεί για τη φύση των διαδρομών που σχεδιάζει το off-road.gr, έχοντας εμπειρία και από τα δύο οχήματα (μοτο & 4Χ4).
Σε ενημερώνω ότι οι διαδρομές είναι έτσι σχεδιασμένες που είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο απαιτητικές για τόσο για τις μοτοσικλέτες όσο και για τα τετρακίνητα (εκεί που κερδίζει ο ένας – χάνει ο άλλος).
Δεν έχουν καμία σχέση με προχειροσχεδιασμένες διαδρομές που απευθύνονται μόνο σε 4Χ4 ή μόνο σε μοτοσικλέτες.

Η επιλογή γίνεται προσεκτικά ώστε το παιχνίδι να είναι εξίσου ενδιαφέρον και για τους δύο.

Σχετικά με την ασφάλιση, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ αυτό που αναφέρεις, οι απαιτήσεις είναι προς την ασφαλιστική εταιρία που έχει επισυνάψει συμβόλαιο η ΕΛΠΑ και ισχύει για όλους τους αγώνες, όλων των οργανωτών. Είναι λογικό ότι δεν μπορείς να έχεις απευθείας απαίτηση από τα φυσικά πρόσωπα (οργανωτές) για ατύχημά σου. Γιαυτό και πληρώνεις ασφάλεια και τα χρήματα σου πηγαίνουν εκεί.

Τα trail ride του 0300 δεν είναι αγώνες, είναι παιδιές, δηλαδή παιχνίδια. Η βοήθεια του off-road.gr σε αυτό το παιχνίδι, είναι η δημιουργία του road book και η χορηγία επικοινωνίας, περισσότερες οργανωτικές λεπτομέρειες μπορείς να πάρεις απευθείας από το περιοδικό.

ΥΓ
Όχι δεν θα χρειαστείς snorkel tedos, μην περιμένεις περισσότερες δυσκολίες από τη «Μαδαγασκάρη» ή τις ανηφοροκατηφόρες στη γέφυρα της Παπαδιάς στη Ρούμελη, ή ακόμα την αντιπυρική πέρσι στο Ξυλόκαστρο. Απλώς σκέψου το βαθμό δυσκολίας για τα προηγούμενα αν είχε βρέξει!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 02 Ιαν 2005, 23:12

NEC-R έγραψε:Eλπίζω στό τέλος να μήν προκύψει ακόμα μία πεδιά ακατάλληλη για SUV.Μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για ένα φιλικό τρειλ ράιντ. Καλό ειναι το πνεύμα τις διασκέδασης και της πλάκας που θα πρέπει να χαρακτηρίζει αυτές τις διοργανώσεις , να μην αντικατασταθει απο απογοήτευση και ζημιές ειδικα για τις συμμετοχές των big on-off & suv. :?
Tώρα για οποιον επιθυμεί το κάτι παραπάνω υπάρχει -κλιμακωτά- το επαθλο αντοχής , το enduro auto & moto και όλα τα υπόλοιπα. :wink:


Η δυσκολία είναι πράγματι αυξημένη, ΑΝ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕΜΕΝΗ, για τα Big On-Off και τα SUV.
Δεν είναι όμως trial ή enduro!

Αν κάποιος έμπειρος με Big On-Off ΠΧ BMW Adv ή Africa, έρθει κατάλληλα προετοιμασμένος - λάστιχα, ανάλογη σωματική διάπλαση, έτοιμος για καμιά ψιλοαγορά και θράσος ώστε να βγάλει τις βρεμένες ανηφόρες με δευτέρα (που είναι στα 5 πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής), δεν υπάρχει πρόβλημα.
Ένα varadero όμως ή ένα GS1100 δεν έχει καμιά ελπίδα σε βρεμένο terrain.

Αντίστοιχα ένα πχ παλιό, κοντό RAV4 με λάστιχα, έμπειρο οδηγό, (το θράσος πάλι θα χρειαστεί) θα τα καταφέρει, αλλά πχ ένα terios…. Χμ… (Και μην αρχίσει τώρα πόλεμος απο τους κατόχους terios.... έφερα ένα παράδειγμα για όχημα που δεν έχω εμπειρία!)


Όλα τα άλλα μοτοσακό και τετρακίνητα είναι μέσα στο πεδίο δράσης τους...
Διάολε η διαδρομή είναι κατά 99% σε χωματόδρομους δρόμους, εγκαταλελειμμένους μεν, με πολλά νεροφαγώματα και πέτρες, δεντράκια κλπ, αλλά υπάρχει χάραξη!
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 02 Ιαν 2005, 23:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 02 Ιαν 2005, 23:25

NEC-R έγραψε:
tazmania έγραψε:Η πιθανότητα η διαδρομή να είναι έτσι όπως την περιγράφει ο Σπύρος, δεν σημαίνει ότι χρειάζεσαι και LR για να συμμετέχεις.


Nαι , ετσι πρέπει να ΄ναι.
Αλλιώς δεν θα λεγονταν φιλικό τρέιλ ράιντ αλλά κάπως αλλιώς.
Ωστόσο , όλοι ξερουμε οτι τα suv ειναι πολυχρηστικά οχήματα που τα κάνουν όλα και από λίγο.Ιδιας φιλοσοφίας είναι και οι ιδιοκτήτες τους αλλίώς δεν θα είχαν suv.Η μόνη πιθανότητα που έχουν αυτοί μέχρι στιγμής για ψευδοαγωνιστική εμπλοκή είναι τα τρειλ ράιντ. Nα πούμε οτι μπορεί να λειτουργήσουν και σαν πρόδρομος για κάτι ποιό hard ? Να το πούμε. Πρόδρομος όμως νομίζω θα πρέπει να παραμείνουν τουλάχιστον τα ''φιλικά'' τρέιλ ράιντ και όχι να μετατραπούν και αυτά σε trophy. :wink: Με ενα σετ ΜΤ λάστιχα θα πρέπει , νομίζω , οποιoδήποτε suv , να μπορεί να βγάλει τη διαδρομή. :D

Ps1 Την πιθανότητα στις ανηφόρες του αερίου ή μέσα στα ποτάμια να βρίσκονται κολλήμένα μηχανάκια ,αυτοκίνητα και να μην μπορεί να ανέβει ,να βγεί , ή και να περάσει κάποιος (γιατι σίγουρα θα χρειάζεται και φόρα και θράσος (κατά superspy) ειδικά για όσους δεν έχουν κεντρικό και αργές ) , ή να χρειαστεί ένα όχημα της οργάνωσης με εργατη (?) για να βοηθήσει έχει ληφθεί υπόψιν ? :roll:

ps 2 Aγαπητέ superspy μήπως ειναι δυνατόν να έκανες ένα πέρασμα και με ένα suvλάκι να μας πείς τις εντυπώσεις σου ? :oops:


Ο tazmania με κάλυψε!

Εχω λάβει μέρος σε trail ride που... μόνο ο τίτλος έλειπε για να λέγεται enduro και σε άλλο που αν το ήξερα δε θα πηγαινα με το μοτοσακό αλλά θα έπαιρνα ένα seicento!
Α... τώρα θυμήθηκα και ένα που έγινε στην Υλίκη και ο Κανελλέας έκανε καλύτερο χρόνο με το ποδήλατο απο τον τελευταίο με μοτοσικλέτα!


Υ.Γ.Μην έρθει πάντως κανείς να γκρινιάξει για γρατζουνιές απο κλαδιά....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό mytilini » 03 Ιαν 2005, 00:50

Φίλε Superspy,ρώτα την Ιωάννα ποιός έχει κάνει (από το 1999) το έντυπο/δήλωση συμμετοχής στις εκδηλώσεις του περιοδικού...Ρώτα ποιός έχει κατ’επανάληψη τσακωθεί με τον Μπαβέλα για τον χαρακτήρα των «παιδιών» αυτών...Δεν μου λες παλληκάρι μου,στο πρώτο ride (Πάρνηθα 1999 με τα χιόνια) υπήρξαν ατυχήματα,ναί ή όχι;Απεχώρησαν ,στα μισά, συμμετέχοντες οι οποίοι πίστεψαν ότι η διαδρομή θα ήταν «φλαταδούρα» και ήλθαν με νορμάλ μηχανές,ναι ή όχι;Ετρεχε ο Κόκκαλης πανικόβλητος με τον «Γιατρό» να κάνουν την σκούπα στους χαμένους,ναί ή όχι;Είμαι απολύτως σαφής:
ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΔΗΓΩΝ-ΟΧΗΜΑΤΩΝ.Μια πτώση με ΚΤΜ στοιχίζει λιγότερο από ένα σπασμένο ημιαξόνιο ή ραγισμένο κάρτερ.Είναι μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν το περιοδικό οι τετράτροχοι φίλοι μας οι οποίοι είναι εν δυνάμει πολύ-πολύ καλοί εντουράδες με απίστευτα αποθέματα ψυχής και θάρρους.Πλέον τούτων,ποτέ δεν ξέρεις ποιοί από αυτούς μπορούν μετά την παιδιά να γίνουν και φίλοι του δίτροχου εντούρο.Γι’αυτό εμμένω στην άριστη οργάνωση και ενδελεχή πληροφόρηση των ενδιαφερομένων.Και ίσως για πρώτη φορά να είναι σκόπιμο να μοιραστεί το road-book το απόγευμα της προηγουμένης για μια στοιχειώδη προετοιμασία.Στο κάτω της γραφής βρε αδελφέ μπορεί κάποιος να διαπιστώσει έτσι ότι η συγκεκριμένη δραστηριότητα δεν του κάνει.Ας μην του χαλάσουμε την Κυριακή.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΑΣΗ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
___________________
Watch your back
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 03 Ιαν 2005, 01:37

Φίλε mytilini καλά τα λες, αλλά λίγο αργά. Τα θέματα αυτά συζητήθηκαν πριν ένα χρόνο περίπου (ίσως και περισσότερο, δεν με βοηθά η μνήμη μου), όταν το off-road.gr ξεκίνησε τα πρώτα trail ride και με συμμετοχές 4Χ4. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν γίνει αρκετές διοργανώσεις κι εάν εξαιρέσεις το πρώτο (που μόνο trail ride δεν ήταν όπως έχει πει κι ο Σπύρος) δεν έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα σαν αυτά που περιγράφεις. Οι διαδρομές βγαίνουν με σκοπό να είναι βατές σε όλους και ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα στην συνεργασία moto και 4Χ4. Πιστεύω να συμφωνήσεις μαζί μου, πως δεν χρειάζεται να ανοίξουμε ένα τέτοιο θέμα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mytilini » 03 Ιαν 2005, 06:56

Φίλε «ΤΑΖ» συμφωνώ απόλυτα.Εξ’άλλου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στα «παιδιά» του 0-300 τους οποίους άλλωστε έχω δεί στη δουλειά τους από «μέσα».Σε κάθε περίπτωση έχουμε satisfaction guaranteed.Εγώ με την ταπεινή ελάχιστη εμπειρία μου θα έλεγα:οχήματα 4Χ4 με λάστιχα τουλάχιστον Μ/Τ και ποδίτσες (φτυαράκι-ιμάντας αυτονόητα) και οι κάτοχοι SUV καλύτερα να μην έμπαιναν στον χορό.Για σκέψου τώρα λασπουριά με 45 μοίρες κλίση στα Σκούρτα(π.χ.) και ο άλλος να προσπαθεί να ξεκολλήσει για να μην κλείνει τους υπόλοιπους...Με τον φίλο Superspy διαφωνώ σ’ένα σημείο:δεν καταλαβαίνω γιατί ντε και καλά πρέπει τ’αυτοκινητάκι του να δεχθεί να το γρατσουνίσει ο άλλος ή να είναι διατεθειμένος για μια «αγορά οικοπέδου».Ή η εκδήλωση απευθύνεται στο ευρύ κοινό (που κατά κανόνα είναι στο μέσο και κάτω όρο οδηγικών ικανοτήτων χωρίς την δική σου εμπειρία και υποδομή γνώσεων και μέσων) ή την οριοθετείς και λες δεκτοί όσοι έχουν ήδη ανάλογη εμπειρία-γνώση-φυσική κατάσταση.Σε κάθε περίπτωση ας γίνει ρε παιδιά και ένας άτυπος έλεγχος πριν την έναρξη προκειμένου ν’αποτραπούν οχήματα ακατάλληλα για συμμετοχή(μια και το έφερε η κουβέντα,έχει κανονιστεί να υπάρχουν τουλάχιστον δύο φίλοι με εργάτη;). Και κάτι άλλο φίλε «ΤΑΖ»:εάν μπορούσε το «0-300» ν’αναλάβει μια χρονιά την διοργάνωση αγώνων και «επάθλων» στον χώρο του 4Χ4 σε βεβαιώνω ότι πολλοί θα πήγαιναν στα σπίτια τους αδιάβαστοι και θα έψαχναν μετά για δουλειά.Και αυτό ακριβώς είναι το «πρόβλημα»:η τεράστια εμπειρία τους.
__________________
Watch your back
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 03 Ιαν 2005, 10:21

mytilini έγραψε:ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΔΗΓΩΝ-ΟΧΗΜΑΤΩΝ.

Νομίζω πως ο Σπύρος έχει ξεκαθαρίσει (άμεσα και έμμεσα) πως δεν την προτείνει για SUV. Από εκεί και πέρα αν επιμένει κανένας να έρθει, τι να κάνει, να του το απαγορεύσει;
Η αυξανόμενη δυσκολία πέρισυ έδειξε πού πηγαίνουν αυτοί οι αγώνες. Και να θυμίσω πως στο Ξυλόκαστρο ήταν 5 συμμετοχές όλες κι όλες. Αν κάνει κάποιος τον αγώνα αρκετά εύκολο για SUV κινδυνεύει να τον κάνει βαρετό για τους υπόλοιπους. Ή πρέπει να τον κάνει γρήγορο, που εγκυμονεί άλλους κινδύνους.
Πάντως όσους ξέρω με SUV και τους άρεσε το παχνίδι, αγόρασαν ή σκέφτονται να αγοράσουν καθαρόαιμο. :roll:

mytilini έγραψε:Και ίσως για πρώτη φορά να είναι σκόπιμο να μοιραστεί το road-book το απόγευμα της προηγουμένης για μια στοιχειώδη προετοιμασία.Στο κάτω της γραφής βρε αδελφέ μπορεί κάποιος να διαπιστώσει έτσι ότι η συγκεκριμένη δραστηριότητα δεν του κάνει.Ας μην του χαλάσουμε την Κυριακή.

Αν γίνει αυτό θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου. Πού ακριβώς θα οφελήσει, εκτός από να δώσει τροφή για σχόλια; Από το Road Book δε μπορεί να διαπιστώσει κανείς τη δυσκολία του αγώνα.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό violator » 03 Ιαν 2005, 13:38

κατ'αρχην ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

συνεχιζοντας να ρωτησω ενα πραγματακι. εκτος απο λαστιχα θα χρειαζεται τιποτα αλλο το μηχανακι (ΚΤΜ640) ? μηπως να του βαλω καμια προστατευτικη σχαρα απο κατω?
το road book θα ειναι και σε Α4 για οσους δεν εχουν βαση ε?

σπυρο ειχα στο μυαλο μου να αγορασω ενα εντουρο (exc450, mxc525 ή sxc625). αλλα πιο μετα. τωρα που διαβαζω για τη δυσκολια της διαδρομης σκεφτομαι να επισπευσω την κινηση μου.
violator
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 14:18
Τοποθεσία: νεα σμυρνη,αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Ιαν 2005, 13:48

Μερικές φωτό απο παλαιότερες βόλτες σε κομμάτια της διαδρομής....
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Κάποια στιγμή θα βγάλω και απο το φυσικό και θα σας δείξω...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 03 Ιαν 2005, 14:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες

cron