Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερωτημα προς Superspy επι κανονισμών

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Ερωτημα προς Superspy επι κανονισμών

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Σεπ 2011, 10:32

Καλημερα.

Απο περιεργεια θα ηθελα να μου πεις τι ηταν αυτο που ορισε τον μεγιστο αριθμο φωτων στους 8 προβολεις στους Αγωνες αντοχης

γιατι οχι 6 ας πουμε ή 10 ( το ζυγό το καταλαβαινω)

εψαξα τους φετινους της FIA και δε βρηκα κατι αντοιστιχο ( στα πεταχτα οφειλω να ομομολογήσω)


Μπορεις να με "διαφωτίσεις"?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Ερωτημα προς Superspy επι κανονισμών

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Σεπ 2011, 10:58

Το μέγιστο αριθμό φώτων τον καθορίζει η FIA σύμφωνα με τη διεθνή συνθήκη οδικής ασφάλειας και όχι μόνο για τους "αγώνες αντοχής".

Στην προκειμένη περίπτωση ρίξε μια ματία στο σχετικό άρθρο της FIA Παράρτημα J, Αρθρο 283, παράγραφος 16: http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 3%20(11-12)-080311.pdf


Υ.Γ. Το mini έχασε από την DS το "WRC" εκεί πίσω στα '60 από τα "φώτα θέσης" :?
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Ερωτημα προς Superspy επι κανονισμών

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Σεπ 2011, 11:11

Κατ' αρχην ευχαριστω για την απαντηση

Ως τεχνικός εφορος ειμαι καλυμενος και ενημερος - αφου εχω το αρθρο 3.9 των φετινων τεχνικών κανονισμών

"στα πεταχτα" εψαξα για το "γιατι" κι οχι το τι ισχυει στην Ελλαδα σημερα, μαλλον δεν καταλαβες το σκοπο της ερωτησης
Κατ' ιδιαν γιατι??? Μη...θιχτει το image μου??? Μπα... δεν εχω τετοια κολληματα...
Εξ αλλου για να μπερδευτει καποιος σημαινει οτι δεν καταλαβε τι ρωταω..

Οποτε

και παλι ευχαριστω για το λινκ, θα το μελεητησω.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Ερωτημα προς Superspy επι κανονισμών

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Σεπ 2011, 11:13

καποια λογια στην απαντηση μου ειναι χωρις ουσια πλεον..
Και δεν μπορω να κανω επεξεργασια
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Ερωτημα προς Superspy επι κανονισμών

Δημοσίευσηαπό SUVord » 21 Σεπ 2011, 15:08

Το 1966 τα τρία Μινι, μια Lotus Cortina που είχε τερματίσει τέταρτη πισω απο τα Μινι, όπως και ακόμα τρείς βρετανικές συμμετοχές, ακυρώθηκαν με την πρόφαση οτι οι τεσσερεις έξτρα προβολείς στην μάσκα του αυτοκινήτου έφεγγαν πολύ ψυλότερα απο οτι επέτρεπαν οι κανονισμοί οδικής ασφάλειας της Γαλλίας.Το όλο θέμα ήταν εκτός δικαιοδοσίας της FIA όπως εξελίχθηκε...και ο πέμπτος Τοϊβόνεν βγήκε πρώτος, αρνούμενος όμως να παραστεί στην απονομή.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1359
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Ερωτημα προς Superspy επι κανονισμών

Δημοσίευσηαπό SUVord » 21 Σεπ 2011, 16:15

...Οταν η ΦΙΑ βρίσκεται σε αδιέξοδο επικαλείται τον Διεθνή Κώδικα οδικής Ασφάλειας.
Ενα κώδικα που υφίσταται στα χαρτιά και μόνο.
Ενα αυτοκίνητο με οχτώ προβολείς αναμμενους στην Εθνική οδό είναι νόμιμο; ΔΝΤ.
Οταν ο κανονισμός δεν οριζει μέγιστη ισχύ φώτων, ασχέτως αριθμού, είναι σωστός; ΔΝΤ.
Και εφόσον δεν περιορίζεται η ισχύς, επιτρέπεται η δεύτερη γεννήτρια; ΔΝΤ.
Τελικά, το 1966 δεν είναι και τόσο μακρυά οσο νόμιζα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1359
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Σεπ 2011, 19:59

Πανο, να το κανω χειρότερο????

Αυτη την πανω μπαρα ισα με ποσα την μετρας....

Εικόνα

Σιγουρα οι κανονισμοι δεν καλυπτουν τα παντα....
κι εκει ειναι το προβλημα και το βαρος του Τεχνικου Εφορου ( αν μιλαμε για αγωνες )
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Ερωτημα προς Superspy επι κανονισμών

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Σεπ 2011, 20:18

SUVord έγραψε:Το 1966 τα τρία Μινι, μια Lotus Cortina που είχε τερματίσει τέταρτη πισω απο τα Μινι, όπως και ακόμα τρείς βρετανικές συμμετοχές, ακυρώθηκαν με την πρόφαση οτι οι τεσσερεις έξτρα προβολείς στην μάσκα του αυτοκινήτου έφεγγαν πολύ ψυλότερα απο οτι επέτρεπαν οι κανονισμοί οδικής ασφάλειας της Γαλλίας.Το όλο θέμα ήταν εκτός δικαιοδοσίας της FIA όπως εξελίχθηκε...και ο πέμπτος Τοϊβόνεν βγήκε πρώτος, αρνούμενος όμως να παραστεί στην απονομή.



:-) :-) Minοβιε :-) :-)

The British cars were disqualified because they used non-dipping single filament quartz iodine bulbs in their headlamps, in place of the standard double filament dipping glass bulbs, which are fitted to the series production version of each model sold to the public.

Από το αρχείο με τα λατρεμένα mini - 21 Ιαν 1966 :-)



Εικόνα
Εδώ με τον Fatman συνοδηγό στο Παλλάδιο του 1996 ...

Ακόμα και τώρα τα def έχουν ξεχωριστά φώτα θέσεως και διασταυρώσεως / πορείας ...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Σεπ 2011, 20:27

fokion έγραψε:Πανο, να το κανω χειρότερο????

Αυτη την πανω μπαρα ισα με ποσα την μετρας....

Εικόνα

Σιγουρα οι κανονισμοι δεν καλυπτουν τα παντα....
κι εκει ειναι το προβλημα και το βαρος του Τεχνικου Εφορου ( αν μιλαμε για αγωνες )



Σαν μονο προβολέα...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Σεπ 2011, 20:42

οχι το φανταζεσαι με............ 6 τετοια?????

Σαν αντιαεροπορικό θα ειναι... :D :D

Οχι φωτισμός αυτοκινητου :D :D
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Σεπ 2011, 08:43

Η μπάρα αυτή είναι εκτός κανονισμών ασχέτως διαστάσεων και αριθμού φώτων σε αυτή.
Ο κανονισμός λέει οτι η θέση των φώτων, πρόσθετα και μή, δεν μπορεί να υπερβαίνει το οριζόντιο επίπεδο που ορίζεται απο το κάτω μέρος του παμπρίζ.
Οσο για το πολύπαθο 1966...υπάρχει αρκετή γραφειοκρατική προϊστορία πού έκανε τους Αγγλους έξαλλους καθότι είχε υπάρξει οδηγία οτι θα ίσχυε ο κανονισμός του '65 και όχι του'66.
Επι οχτώ ώρες οι Σπύροι και Αλεξανδροι του Μόντε Κάρλο έχοντας διαλύσει τα Μίνι δεν τους βρήκαν τίποτα, οπότε...άρπα την για τις λάμπες.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1359
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Σεπ 2011, 08:47

...και επίσης ο κανονισμός σήμερα λεει οτι όλα τα εμπρόσθια φώτα πρέπει να βρίσκοντα μπροστά απο το μπροστινό μετατρόχιο,
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1359
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Σεπ 2011, 08:51

SUVord έγραψε:...
Οσο για το πολύπαθο 1966...υπάρχει αρκετή γραφειοκρατική προϊστορία πού έκανε τους Αγγλους έξαλλους καθότι είχε υπάρξει οδηγία οτι θα ίσχυε ο κανονισμός του '65 και όχι του'66.
Επι οχτώ ώρες οι Σπύροι και Αλεξανδροι του Μόντε Κάρλο έχοντας διαλύσει τα Μίνι δεν τους βρήκαν τίποτα, οπότε...άρπα την για τις λάμπες.


Hear, hear!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fokion » 22 Σεπ 2011, 09:49

Να ποιος μπερδευει τον κοσμο τωρα :D
Πανο ο FIA κανονισμός τα λεει αυτα , οχι η ελληνική εκδοση του..

Το δικο σου βεβαια ειναι σωστό ακομα και με τον FIA...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Σεπ 2011, 10:32

...ναί, αλλα η ίδια η FIA επιτρέπει στον εθνικό διοργανωτή-επόπτη να κάνει τις αλλαγές που αυτός νομίζει χρήσιμες ή αναγκαίες για τη χώρα του.Επομένως, δεν θεωρώ οτι υπάρχει μπέρδεμα.
Με τη σημερινή ραγδαία εξέλιξη στην τεχνολογία φωτισμού δεν νομίζω οτι υπάρχει διαφορά μεταξύ των 8 και 18 φώτων.
Η διαφορά είναι στην ηλικία του οδηγού καθότι ένας εξηντάρης έχει περίπου 40% μείωση στην οπτική ευαισθησία φωτεινότητας απο ένα τριαντάρη.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1359
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες