Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γιατι οχι κι' εμεις;;

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 10 Σεπ 2011, 23:51

Τοσο καιρο δεν εχω εκφέρει γνώμη, δεν μου ζητηθηκε, ουτε τώρα μου ζητήτε αλλά τωρα τουλάχιστον μπορώ, καθώς εφυγα απο την "σφηκοφωλιά", οπότε δεν μπορεί να μου προσάψει κανεις συμφέρον στα τεκτενόμενα ή εμπάθεια με ανθρώπους και καταστάσεις.
Δεν προσπαθώ εδω πέρα ούτε να "την πω" ούτε να "φωτογραφίσω" κάποιον, αν σας ερχεται κάποιος στο μυαλό είναι δικό σας πρόβλημα, εγω ΔΕΝ αναφέρομαι σε συγκεκριμένο άτομο σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση.

Κύριο χαρακτηριστικό των αγώνων στην Ελλάδα είναι η κοινή ρίζα. Υπάρχει μια λογική η οποία ορίζεται από αυτούς που ξεκίνησαν τα ράλλυ γενικά στην χώρα. Χαρακτηριστικό των ατόμων αυτών είναι το χρήμα. Το αυτοκίνητο είναι γενικά ακριβό σπορ. Αυτοί που είχαν κάποια χρήματα, παλιά, είχαν αμαξι, αυτοί που είχαν πολλά χρήματα, το έτρεχαν κιόλας. Δημιουργήιηκαν έτσι λέσχες με αντικείμενο το αυτοκινητο.

Η πιο παλιά στην Ελλαδα είναι και η πιο μεγάλη, και λόγω του ότι τα μέλη της είχαν το χρήμα, είχαν και τα κονέ για να "καβατζώσουν" την λέσχη με διάφορες λειτουργείες σχετικές με το θέμα αντικείμενο, επικερδείς αλλά και με κύρος κυρίως, πράγμα το οποίο τους έδινε εξουσία απο το χρήμα το οποίο είχαν.
Σαν αποτέλεσμα έχουμε μια λέσχη που είχε τα σκήπτρα σε όλα τα είδη μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι πρότινως. Η λέσχη αυτή όμως δεν μπορούσε να τρέξει μόνο με τα μέλη της. Έπρεπε να βάλουν στο κόλπο και άλλους για να παίξουν αυτοί.

Για να τρέξουν τους αγώνες τους τα μέλη πληρώναν κριτές για να κρατάνε χρόνους. Για να μαζευουν τα αμαξια οταν πηγαιναν βόλτες και χαλάγαν, δημιουργήθηκε η οδική βοήθεια. Μέχρι εδώ ολα εντάξει, μια λέσχη πληρώνει καποιους ανθρώπους για να κρατάνε χρόνους στα ράλλυ και φορτηγατζήδες για να τους μαζέυουν όταν μένουν. Οι μεν κάνουν το παιχνίδι τους και απο αυτό επωφελούνται μερικά άτομα βγάζοντας ένα μεροκάματο που αλλίως δεν θα έβγαζαν.

Βασικό στοιχείο εδώ είνια να μην ξεχνάμε οτι τα μέλη της λέσχης έχουν πολύ χρήμα και έχουν δημιουργήσει μια «αριστοκρατία» στο χώρο του αυτοκινήτου. Μέχρι και σήμερα, μαζευονται, πανε τις εκδρομές τους , παίζουν το χαρτάκι τους και κάνουν και καναν αγώνα να γουστέρουνε, έχοντας όλο το σύστημα να τους σιγοντάρει.

Που στρβώνει το πράγμα; Οτι αυτά που κάνει η λέσχη είναι μια καλή ιδεα και φέρνουν αρκέτο χρήμα σε αυτούς που ασχολούνατι με αυτό. Τα μέλη είναι ευχαριστημένα αλλα κάποιοι σταματάνε να παίζουν για την φανέλα και το γυρνάνε μόνο στο ταμείο. Απαξ και βγαζουμε σιγοντάρουμε, αλλιως γεια σας!

Μετα από κάποιο καιρο το πραγμα στραβώνει τελείως. Υπάρχουν άτομα που ασχολούνται με τους αγώνες ΜΟΝΟ για το κέρδος. Τους βλέπουν και οι άλλοι και αρχίζουν όλο και πιο πολλοί το ίδιο τροπάριο μέχρι να φτάσουμε στο σήμερα οπου το Ακρόπολις είναι με την χορηγία και εποπτεία ιδιωτών.

Στα χαμηλά όμως πέφτει ρεμούλα! 200-300 ευρώ παραπάνω για καποιον κανουν την διαφορά εκει που τα μέλη δεν νοιάζονται (αυτοι ειπαμε εχουν αρκετα χρήματα για να μην τους νοιάζει). Μετά απο 60 χρόνια ζύμωσης λοιπόν φτάνουμε στο σήμερα.

Γενικά ο κανόνας λέει οτι αν δεν μπλεκεσαι πολύ στα πόδια της αριστοκρατίας μπορείς να κάνεις ότι θες και να βγάζεις και καμια δεκάρα στην πορεία. Πρωταθλήματα, κύπελλα κτλ με συναφή αγωνίσματα οπως raid/dragster/trial/drift ξεφυτρώνουν ανενόχλητα και ευδοκιμούν αφού στην ουσία δεν υπάχει κάνένας λόγος από την κεντρική εξουσία να τα ελέγξει στο βαθμό που χρειάζεται. Οι πληβείοι κάνουν το παχνίδι τους και οι πατρίκιοι συνεχίζουν ακάθεκτοι το δικό τους. Όταν το κανονικο Ακρόπολις έγινε εμπορικό αγαθό και δεν μπορούσαν να τρέξουν , το πούλησαν και απλά φτιάξαν το Ιστορικό για να συνεχίσουν το παιχνίδι (αν νομιζετε οτι λεω μπουρδες απλα κοιτάξτε πόσες συμμετοχες είχε το ένα , πόσες το άλλο!)

Ολοι εμεις λοιπον με τους ενναλλακτικούς αγωνες ειμαστε τα «παιδάκια» που παίζουν για την αρχή του σπόρ. Δεν τους νοιάζει ουτε πρόκειται ευκολα να τους νοιάξει. Μόνο το Ακρόπολις ειναι γύρω στο μισό εκατομμύριο ευρω σε εξοδα, 50 συμμετοχές με 80 ευρω παράβολο είναι 4000, σοβαρα μιλαμε;

Όπερ, στην Ελλαδα αυτοι οι αγώνες οποιουδήποτε είδους θα διοικούνται κυρίως απο αυτούς που οι περισσότεροι θα ονομάζουν με διάφορα κοσμητικά του τύπου «λαμόγια, ρουφίανοι,τσιράκια κτλ» γιατί πολύ απλά αυτά τα άτομα εχουν βρεί τρόπο να βγάζουν χρήμα εκεί που οι άλλοι δεν μπορουν.

Πολύ απλα γιατί ΑΥΤΟΥΣ τους νοιαζει να βγαλουν χρήμα ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ και μετα να γίνει ενας σωστος αγώνας . Θα παρακάμψουν/στρεβλώσουν/αγνοήσουν οτι κανονισμό δεν τους συμφέρει προκειμένουν να μείνουν ζωντανοί και είναι αυτοί που θα συνεχίσουν το σπόρ. Αυτοί θα επιβιώσουν γιατί πολύ απλα θα έχουν χρήμα να κάνουν και δευτερο και τρίτο αγώνα.

Αυτοί που πάνε για την φανέλα θα εχουν χρεωκοπήσει στα μισά του πρώτου γυρου. Και αν κάποιος πιστευει οτι το σύστημα θα τους κόψει να του θυμίσω οτι το σύστημα ΕΙΝΑΙ αυτο που εξηγησα παραπάνω, ειτε μας αρέσει, είτε όχι. Και ολοι εμεις εδω απλα ειμαστε τα παιδάκια στην αλανα που κλωτσανε το κουβαρι ενω οι μεγάλοι παίζουν στην Ά Εθνικη μεσα στο γήπεδο.
Ολο αυτο με τις συζητησεις κτλ ειναι απλα τα παιδια που τσακώνονται στην αλανα.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό SUVord » 11 Σεπ 2011, 16:55

Θεωρώ οτι μία συζήτηση απο κοντά και δια ζώσης θα ήταν το καλύτερο δυνατόν για να βρεθεί η εξήγηση των όσων προαναφέρθηκαν.
Συμφωνώ με πολλά απο τα αναφερθέντα αλλα έχω και τις διαφωνίες μου για αρκετά σημεία.Ισως όχι διαφωνίες, αλλα αποδοχή μιας κατάστασης σαν επακόλουθο του καπελόματος των διεθνών ομοσπονδιών.Και αυτό, δυστυχώς, ισχύει σήμερα σε όλο το φάσμα του αθλητισμού, απο το ποδόσφαιρο μέχρι το στίβο.
Κάποτε το λέγαμε για αστείο αλλα μόνο αστείο δεν είναι σήμερα, και συγχωρήστε μου τον αμερικανισμό:"No money, no honey!"
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Σεπ 2011, 17:06

Δυστυχώς έτσι είναι όπως τα λεει ο Λειψιππός...
Η κατάσταση στα δικά μας, αντικατοπτρίζει την κατάντια των υπόλοιπων πραγμάτων στην Ελλάδα.
Τα λαμόγια, οι γλίτσες και οι απατεώνες χαϊδεύουν τα αυτιά των ωχ-αδελφέ, οι οποίοι γουστάρουν και αδιαφορούν για το τι βρώμα υπάρχει από πίσω και που οδηγεί το πράγμα.
Έτσι κάθε σοβαρή προσπάθεια – που σαφώς δεν θα έχει λαμογιά και γλείψιμο - πάει στο βρόντο. Μετά φυσικά δεν πρέπει να υπάρχει παράπονο με τους φελλούς και τα σκατά που επιπλέουν.

Το ψέμα έχει περισσότερο πέραση από την αλήθεια στην Ελλάδα...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 11 Σεπ 2011, 22:09

SUVord έγραψε:Θεωρώ οτι μία συζήτηση απο κοντά και δια ζώσης θα ήταν το καλύτερο δυνατόν για να βρεθεί η εξήγηση των όσων προαναφέρθηκαν.
Συμφωνώ με πολλά απο τα αναφερθέντα αλλα έχω και τις διαφωνίες μου ..... ..... και συγχωρήστε μου τον αμερικανισμό:"No money, no honey!"


Χεχε!! Πορσπαθουσα να θυμηθω που τα ειπαμε τελευταια φορα... και θυμηθηκα. Ηταν στην ενημερωση του "Αρτοπολις", εννοειται δεν μπορουσα να τα πω αυτα τα πραγματα τοτε εκει μεσα.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 11 Σεπ 2011, 22:12

Ρε κουτσο αλογο εχεις δικιο!
Το γενικεψες με το Ακροπολης αλλα αυτο αντικατοπτριζει την αληθεια.
Ουσιαστικα ολοι οι υπολοιποι διοργανοτες εχουν γινει χαλιφης στη θεση του χαλιφη.
Γιαυτο εφτασε και το ακροπολης να παραπαιει το καποτε καλητερο ραλλυ του παγκοσμιου. Νομιζαν οτι μια ζωη θα ειναι ετσι αλλα ποτε δε συμβαινη αυτο.
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 11 Σεπ 2011, 22:14

superspy έγραψε:
Το ψέμα έχει περισσότερο πέραση από την αλήθεια στην Ελλάδα...

Αυτο ειναι μεγαλη ....ΑΛΗΘΕΙΑ :lol:
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 11 Σεπ 2011, 22:23

Γενικα μιλαω. Στο ιδιο κειμενο αν βαλεις αντι για Λέσχη αυτοκινητου την αντιστοιχη Αεροπορική ή τον Ναυτικό Όμιλο εχει πάλι το ιδιο νόημα, ακόμα και στο βόλευ να αναφερόμουν παλι το ίδιο κειμενο θα ηταν.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό SUVord » 12 Σεπ 2011, 09:45

fokion έγραψε:
leipsippos έγραψε:Τοσο καιρο δεν εχω εκφέρει γνώμη, ..........
Ολο αυτο με τις συζητησεις κτλ ειναι απλα τα παιδια που τσακώνονται στην αλανα.


Εχω την αδεια σου να το αναδημοσιευσω σε αλλα φορουμ??
Εννοειται μαζι με το λινκ..


Αν δώσεις το κατι τις σαν γαλαντόμος που είσαι δεν νομίζω να έχεις αρνητική απάντηση στο αίτημά σου.

Αντε καιρός να ιδρύεται και η πρώτη Μη Κυβερνητική Οργάνωση "Εταιρεία Προστασίας Αλτρουϊστών Μηχανοκινήτων".
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό fokion » 12 Σεπ 2011, 09:57

:)
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 12 Σεπ 2011, 13:03

Καλησπέρα,

Συχωράτε με αλλά η παραπάνω αναδρομή και τοποθέτηση με μπέρδεψε!
Δεν ξέρω αν τα ιστορικά στοιχεία είναι ακριβή (που μου φαίνονται ακριβή) αλλά δεν κατάλαβα αν τότε με την "ολιγαρχία" ήταν καλύτερα ή τώρα που έχει "ανοίξει το επάγγελμα" (που είναι και της μοδός)?
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό fokion » 12 Σεπ 2011, 14:20

Σταυρο
το ανωτερο κειμενο δεν περιγραφει μια καλυτερη - διαφορετική αν θες κατασταση, αλλα απλά και μονο ΠΩΣ ειναι η κατασταση...
και δεν αναφερομαι στα ιστορικά στοιχεια που επεισεις αγνωω, αλλα μοιαζουν αλληθινα και δεν μου δινουν λαβη να αμφιβαλω.

ειδικά οταν επεισεις ανθρωπος γνωριζων τα του.. εντευκτιριου της Μεσογειων ( και του Πυργου βεβαιως βεβαιως ) μου ειχε πει επι λεξη

" δεν τους ενδιαφερει ΤΙΠΟΤΑ αλλο περαν του Ακροπολις" κατι που συναδει και με μια ακομα ατακα που μου εχει μεταφερθει οτι ειπωθηκε... "αυτοι ειναι 5-10 ολοι ολοι γιατι τοσα κυπελα??" που δειχνει πληρη αγνοια του χωρου μας.

Αυτο που εννοει ειναι - ετσι οπως το καταλαβαινω τουλαχιστον - οτι αυτη ακριβως η "αδιαφορία" εχει δωσει παιδιο δρασεις σε οποιον - ανα εποχη _ εχει καποια "προσβαση", παιρναει οτι θελει "ανεξελενκτα" ή/και να δρα "παρασκηνιακα"


Γιατι μπροστα στα MEGABUCKS του ακροπολις τα καθυμας ειναι ... τα κουλουρακια του καφε....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 12 Σεπ 2011, 21:13

stavrosd έγραψε:Καλησπέρα,

Συχωράτε με αλλά η παραπάνω αναδρομή και τοποθέτηση με μπέρδεψε!
Δεν ξέρω αν τα ιστορικά στοιχεία είναι ακριβή (που μου φαίνονται ακριβή) αλλά δεν κατάλαβα αν τότε με την "ολιγαρχία" ήταν καλύτερα ή τώρα που έχει "ανοίξει το επάγγελμα" (που είναι και της μοδός)?

Σταυρο το ειπα: ΧΑΛΙΦΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΑΛΙΦΗ.
Θα μιλησω για μοτοσυκλετα που γνωριζω καταστασεις.
Οταν υπηρχε μονο η ΕΛΠΑ της τα χωνανε στα περιοδικα τους
και ηρθε η ωρα να αναλαβουν οι ιδιοι. Δε καταφεραν και τιποτα παραπανω γιατι πολυ απλα απο προμοτερ γινανε διοργανωτες.
Και το ανεκδοτο: υποστηριζουν ακομα οτι δε το κανουν για χρημα αλλα γιατι ετσι τους αρεση :lol:
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 13 Σεπ 2011, 08:27

Χμμμ

δηλαδή παλιά τους ένοιαζε ο χώρος και τώρα όχι?

Στους αγώνες και τα πρωταθλήματα που τους ένοιαζε και νοιάζει τα πράγματα είναι καλύτερα?

Τώρα οι εμπλεκόμενοι βγάζουν λεφτά ενώ τότε όχι?

Τώρα το επίπεδο των αγώνων είναι χειρότερο απο τότε γιατί μειώθηκαν οι παροχές?

Τώρα βγάζουν περισσότερα απο τότε γιατί κάνουν εκπτώσεις στην ασφάλεια ενώ τότε δέν έκαναν?

Το κείμενο έχει πολλές τοποθετήσεις που πραγματικά δεν καταλαβαίνω πώς αποτυπώνονται στη παρούσα εικόνα των αγώνων , τουλάχιστον αυτών που παίρνω μέρος εγώ!

Ναι υπάρχουν πολλά που πρέπει να βελτιωθούν αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τα πίσω βήματα που γίνονται!

Και αν όπως λέει ο λείπσιππος αν αυτοί που πάνε για την φανέλα θα έχουν χρεοκοπήσει τότε σίγουρα κάτι είναι σχεδιασμένο λάθος!
Υπερβολικοί κανονισμοί?
Υπερβολικές απαιτήσεις απο εμάς χωρίς την αντίστοιχη πρόθεση να πληρώσουμε?
Κάτι φταίει!
Και επειδή ειδικά αυτές τις εποχές δεν ξέρω κανέναν να του περισσεύουν θεωρώ αυτονόητο οτι τουλάχιστον τα έξοδα θα πρέπει να βγαίνουν αλλιώς δεν θα γίνει τίποτα σε βάθος χρόνου!
:roll:
Προσωπικά πιστεύω οτι τα πράγματα αλλάζουν και μάλιστα ραγδαία!
Όπως και σε όλη τη χώρα περνάμε σε μία άλλη φάση που πλέον δεν συγχωρούνται λάθη, σπατάλες και κακοδιαχειρήσεις, εύκολα όπως στο παρελθόν. Μπαίνουμε σε μιά πιο "επαγγελματική" φάση που όσοι ασχολούνται δεν θα μπορούν/θέλουν να μπαίνουν μέσα και θα θέλουν να βγάζουν και κάτι για τον κόπο τους.
Και πάλι απο την μικρή μου εμπειρία μπορώ να πώ οτι προτιμάω τον επαγγελματία γιατί ... τον καίει πώς να το κάνουμε!
Δυστυχώς είναι ελάχιστοι που τα δίνουν όλα και δείχνουν συνέπεια, προσπάθεια, αντοχή, επιμονή για την φανέλα και μόνο... και τελικά μπορούν να κρατηθούν κιώλας :|
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό fokion » 13 Σεπ 2011, 09:37

το κειμενο δεν εννοει οτι αλλου ειναι καλυτερα ( ή χειροτερα)
λεει οτι το μονο που ενδιαφερει την Ελπα ειναι το Ακροπολις και αντε δευτερευοντως το πανελληνιο πρωταθλημα ραλλυ. τιποτα αλλο

Τα αλλα πρωταθλήματα μπορει να πηγαινουν ή αστερατα ή πατο αλλα ( και αυτο λεει ) δεν την ενδιαφερει καν καθοτι για το ταμειο( της ελπα ) εχουν μικρό αντικτυπο...

Για οποιον διαβαζε 4Τ παλια θυμηζω την φραση " τα μπλεϊζερ σακακια".

και αυτη η ελληψη της "προσοχής" της Ελπα αφησε "περιθωρια" σε πολλους, και εντός και εκτός αυτης "σε δευτερο σκαλι" να το πω, να κανουν παιχνιδι παιρνόντας διαφορα ( ή μη παιρνοντας... αναλλογως...) στους "εχοντας την εξουσια υπογραφης" οι οποιοι μη δινοντας βαρος "σε τι υπογραφουν" αφου τους το εφερνε ο Ταδε "που ξερει" "σιγα μη μπερδευομαι εγω τωρα σε ενα χωρο που δεν εχω ασχοληθει, αφορα το ακροπολις? οχι? ε καλα καντε οτι θελετε"...

το οποιο ( η μη ασχολια δηλαδη ) δεν ειναι και απαραιτητως κακο υπο προυποθεσεις....

Να πω εδω προσ αποφυγη παρεξηγησεων οτι ολα τα ανωτερω γραφόμενα πηγαζουν απο εμπειριες που μου εχουν μεταφερθει γενικώς από διαφορους, οποτε ως καθαρα υποκοιμενικές μπορει να ειναι και τελειως λαθος - οποτε δεν θα ελεγα οτι 100% απειχουν την προσωπική μου αποψη.
Εχοντας ακουσει 10 πραματα, βλεπεις προσωπικά αλλα 10, και αν "δενουν"...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 13 Σεπ 2011, 11:29

Δεν μου φαίνεται οτι έχει τόσο ουδέτερη στάση όπως την παρουσιάζεις Φωκίωνα.
Εγώ εισέπραξα οτι λόγο της αδιαφορίας της αρχής τον χώρο τον λυμαίνονται
Όπερ, στην Ελλαδα αυτοι οι αγώνες οποιουδήποτε είδους θα διοικούνται κυρίως απο αυτούς που οι περισσότεροι θα ονομάζουν με διάφορα κοσμητικά του τύπου «λαμόγια, ρουφίανοι,τσιράκια κτλ» γιατί πολύ απλά αυτά τα άτομα εχουν βρεί τρόπο να βγάζουν χρήμα εκεί που οι άλλοι δεν μπορουν.


Πράγμα που σε ένα βαθμό προσβάλει και εμένα και τους υπολοίπους που επιλέγουν να συμμετέχουν στους αγώνες αυτών!

Σε καμία περίπτωση δεν λέω οτι όλα είναι τέλεια αλλά άλλο η αδυναμία ή και η ανικανότητα ακόμα και άλλο ο δόλος που βγάζουν οι παραπάνω χαρακτηρισμοί!

Συγνώμη κιώλας για την αντίδραση αλλά προσπαθούν να μας κάνουν να ντρεπόμαστε που είμαστε Έλληνες , τώρα θα ντρεπόμαστε και για το χόμπι μας!? :|

Ισως θα πρεπε δεν ξέρω...αλλά ας το στοιχειοθετήσουμε ε?
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 22 επισκέπτες