Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ RALLY RAID

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Pajo » 01 Δεκ 2004, 19:04

Berg έγραψε:ANAΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ 30/11/2004 GOODYS

Διορθώστε με όπου κάνω λάθος.

1) Διοργανώνεται από την ΕΛΠΑ "Έπαθλο αγώνων αντοχής". Περιλαμβάνει τους 24ωρους αγώνες και τους αγώνες Rally Raid, (όσους γίνουν). Ισχύει ή είναι δύο διαφορετικά Έπαθλα?

Απ οτι καταλαβα ο Σπυρος θελει τα Raid να συμμετεχουν στο επαθλο αλλα δε μπορει να εγγυηθει οτι θα υπαρξουν χορηγοι και διοργανωτριες Λεσχες για να τα κανουν. Τα Raid θελει να εχουν και δικο τους ξεχωριστο Κυπελλο.

Berg έγραψε:2) Εφόσον είναι κοινό έπαθλο τότε οι κατηγορίες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών θα είναι κοινές και στα δύο είδη αγώνων.
3) Κατηγορίες Αυτοκινήτων: SUV, 4x4, 4x4 RAID. Ίσως πρέπει να γίνει και διαχωρισμός ανάλογα με τα κυβικά. Πρέπει να δοθεί λύση το συντομώτερο δυνατόν.

Ναι, και θα πρεπει να συμφωνησουν μεταξυ τους οι οργανωτες για τα κριτήρια διαχωρισμού.

Berg έγραψε:5) Στα χωριά θα υπάρχουν ΣΕΔ ή ΣΕΧ και επιτήρηση της ταχύτητας. Η μέγιστη ταχύτητα θα αναγράφεται στο Road Book. Όποιος την υπερβή θα τίθεται εκτός αγώνα.

Τα ΣΕΔ δεν εχουν νοημα. Τα ΣΕΧ ειναι "ανθρωποβόρα" για την οργάνωση. Πιο σίγουρο με ρανταρ (που ειναι διαθεσιμο απο ΕΛΠΑ) με αμεσο αποκλεισμό των παραβατών.

Berg έγραψε:7) Οι "διοργανωτές" πρέπει να κάνουν μεταξύ τους συνάντηση πριν καταθέσουν τις προτάσεις τους στην ΕΛΠΑ. Αν νομίζουν ότι αυτό δεν είναι δυνατόν ας μας το πούνε για να φέρουμε την Γιάννα. Μετά την Ολυμπιάδα είναι άνεργη.

Οι οργανωτες πρεπει να δουν τα πραγματα με το σκεπτικό οτι τα raid και τα 24ωρα ειναι 2 διαφορετικά ειδη αγωνων στο ιδιο έπαθλο με κοινο παρονομαστη την αντοχη ανθρωπων και μηχανων, όπου οι κανονισμοί τους μπορουν να ειναι διαφορετικοί. Το απαραιτητα κοινο πρεπει να ειναι ο διαχωρισμος των κατηγοριών και η περίληψη σε αυτούς αυτοκινήτων και μηχανών.

Το αν θα πετυχει οποιοδηποτε ειδος αγωνα εξαρταται απο το τι "προσφερει" στους αγωνιζομενους.
(Μεταξυ των άλλων, αν γινει υπερβολικά επικινδυνος ή υπερβολικα ασφαλής μεχρι βαρεμάρας, οι αγωνιζόμενοι παλι θα μειωθουν.)
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Berg » 02 Δεκ 2004, 10:37

Pajo έγραψε:Οι οργανωτες πρεπει να δουν τα πραγματα με το σκεπτικό οτι τα raid και τα 24ωρα ειναι 2 διαφορετικά ειδη αγωνων στο ιδιο έπαθλο με κοινο παρονομαστη την αντοχη ανθρωπων και μηχανων, όπου οι κανονισμοί τους μπορουν να ειναι διαφορετικοί. Το απαραιτητα κοινο πρεπει να ειναι ο διαχωρισμος των κατηγοριών και η περίληψη σε αυτούς αυτοκινήτων και μηχανών.

Το αν θα πετυχει οποιοδηποτε ειδος αγωνα εξαρταται απο το τι "προσφερει" στους αγωνιζομενους.
(Μεταξυ των άλλων, αν γινει υπερβολικά επικινδυνος ή υπερβολικα ασφαλής μεχρι βαρεμάρας, οι αγωνιζόμενοι παλι θα μειωθουν.)

AKΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ!!!

Κάθε οργανωτής πρέπει να το γράψει το παραπάνω κείμενο 100 φορές!!!!!

Berg
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 07 Δεκ 2004, 10:51

3 προτάσεις απο εμένα για τους αγώνες trail ride:


Μια πάρα πολύ γενική:

1) Δεν θα ήθελα οι αγώνες αυτοί να γίνουν απλά χωμάτινα ράλυ όπως πχ ενα trail ride στις διαδρομές του ακρόπολις (αν και τώρα που το σκέφτομαι θα είχα φοβερή πλάκα :lol: ). Πιστευω πως το πρότυπό μας θα πρέπει να είναι τα μεγάλα ross country rally οπου συνυπάρχουν τα γρήγορα κομμάτια (σε στύλ WRC) με πολύ δύσκολα κομμάτια απροσπέλαστα σε ενα πχ imprezza.
Αν το παραπάνω θεωρείται αυτονόητο αγνοήστε το και προχωρήστε στην επόμενη παρατήρηση :roll:

Μια λίγο γενική:

2) Σε έναν αγώνα με regularite όσο μικραίνει η μετρούμενη απόσταση για τον υπολογισμό της μέσης ταχύτητας τόσο μεγαλώνει ο παράγοντας της τύχης όσον αφορά την κατάταξη.πιστευω καλό θα ήταν να βρεθεί ενας τρόπος για να υπολογίζεται η μέση ταχύτητα σύμφωνα με το πνεύμα του νόμου (δηλαδή γρήγορα αλλα όχι παρανοικά γρήγορα στα ανοιχτά κομμάτια και αργά στα σπαστήρια τύπου μαδαγασκάρης). Σαν πρώτη ακατέργαστη ιδέα είναι η απόσταση που θα μετρηθεί να καλύπτει πχ το 70% της συνολικής τουλάχιστον.

Και μία απλή :

3) Εχει αναφερθεί το πρόβλημα με τις προσπεράσεις. Ειδικότερα για τις προσπεράσεις μοτοσυκλετών σε αυτοκίνητα επειδή έχει συμβεί το προπορευόμενο αυτοκίνητο να μην αντιληφθεί την μοτοσυκλέτα προτείνω μόλις μια μοτοσυκλέτα πλησιάζει ενα αυτοκίνητο το τελευταίο μόλις την αντιλαμβάνεται να βγάζει δεξί φλάς ωστε να ο μοτοσυκλετιστής να είναι σίγουρος πως τον είδανε. Τωρα αν κολίσει απο πίσω για ώρα και δεν τον έχουν αντιληφθεί ας αρχίσει να κορνάρει, κάποια στιγμή θα τον δούνε!
Νομίζω αν αναφερθεί αυτό σαν άτυπος κανόνας δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Εγω προσωπικά αν και δεν αντιμετώβπισα τέτοιο πρόβλημα μιας και το αυτοκίνητο είναι πολύ μικρό (σουζουκάκι :P ) μόλις με πλησίαζε μοτοσυκλέτα έκανα αρκετά δεξιά ωστε να είναι σίγουρος ο πίσω πως τον έχω δεί.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Berg » 07 Δεκ 2004, 16:02

IKE έγραψε:Τωρα αν κολίσει απο πίσω για ώρα και δεν τον έχουν αντιληφθεί ας αρχίσει να κορνάρει, κάποια στιγμή θα τον δούνε!


ΔΕΝ έχουμε κόρνα!!!!!!!!!!

IKE έγραψε:Εγω προσωπικά αν και δεν αντιμετώβπισα τέτοιο πρόβλημα μιας και το αυτοκίνητο είναι πολύ μικρό (σουζουκάκι :P ) μόλις με πλησίαζε μοτοσυκλέτα έκανα αρκετά δεξιά ωστε να είναι σίγουρος ο πίσω πως τον έχω δεί.


Με το ΣΟΥΖΟΥΚΑΚΙ σου δεν υπάρχει πρόβλημα :!: Περνάμε από παντού :P :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 07 Δεκ 2004, 17:10

Berg έγραψε:Με το ΣΟΥΖΟΥΚΑΚΙ σου δεν υπάρχει πρόβλημα :!: Περνάμε από παντού :P :P :P :P :P


Ναι αλλα πρέπει να το φτάσετε πρώτα :twisted: :twisted: :twisted:

Πάντως αυτό για την κόρνα και το φλας το λέω σοβαρά, αν και τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει θέμα στο προσπέρασμα για τις 2-3 φορές που θα υπάρχει κίνδυνος ίσως να είναι σωτήριο.

Πάντως σαν μετατροπή δεν νομίζω να είναι δύσκολο να μπεί κόρνα ασε που θα έπρεπε να υπήρχε εφόσον μιλάμε για όχημα που βγάζει πινακίδες :P

Εναλακτικά μπορεί να αφαιρεθεί η τάπα απο την εξάτμιση :P

Το βασικότερο πάντως είναι να μην υπάρχει βιασύνη, καλύτερα να καθυστερήσουμε λίγο για να σιγουρευτούμε πως ο άλλος μας έχει δεί 100% (το ίδιο ισχύει προφανώς και για προσπέραση μοτοσυκλέτας απο αυτοκίνητο).
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Berg » 07 Δεκ 2004, 22:16

IKE έγραψε:
Berg έγραψε:Με το ΣΟΥΖΟΥΚΑΚΙ σου δεν υπάρχει πρόβλημα :!: Περνάμε από παντού :P :P :P :P :P


Ναι αλλα πρέπει να το φτάσετε πρώτα :twisted: :twisted: :twisted:

Πάντως αυτό για την κόρνα και το φλας το λέω σοβαρά, αν και τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει θέμα στο προσπέρασμα για τις 2-3 φορές που θα υπάρχει κίνδυνος ίσως να είναι σωτήριο.

Πάντως σαν μετατροπή δεν νομίζω να είναι δύσκολο να μπεί κόρνα ασε που θα έπρεπε να υπήρχε εφόσον μιλάμε για όχημα που βγάζει πινακίδες :P

Εναλακτικά μπορεί να αφαιρεθεί η τάπα απο την εξάτμιση :P

Το βασικότερο πάντως είναι να μην υπάρχει βιασύνη, καλύτερα να καθυστερήσουμε λίγο για να σιγουρευτούμε πως ο άλλος μας έχει δεί 100% (το ίδιο ισχύει προφανώς και για προσπέραση μοτοσυκλέτας απο αυτοκίνητο).

Ακόμα και τα καθαρόαιμα Enduro έχουν κόρνα από το εργοστάσιο κατασκευής. Ίσως θα πρέπει να υπαρχει άρθρο στον κανονισμό που να την επιβάλει. Συμφωνώ ότι η ασφάλεια είναι το κύριο σημείο στο οποίο όλοι μας πρέπει να επικεντρώσουμε την προσοχή μας.
Αντε κρατήθηκα και δεν είπα τίποτα για το ΣΟΥΖΟΥΚΑΚΙ. :oops:
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 07 Δεκ 2004, 22:54

Berg έγραψε:Αντε κρατήθηκα και δεν είπα τίποτα για το ΣΟΥΖΟΥΚΑΚΙ. :oops:


Μην κρατιέσαι, χώσε!!!
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 99 επισκέπτες