Berg έγραψε:ANAΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ 30/11/2004 GOODYS
Διορθώστε με όπου κάνω λάθος.
1) Διοργανώνεται από την ΕΛΠΑ "Έπαθλο αγώνων αντοχής". Περιλαμβάνει τους 24ωρους αγώνες και τους αγώνες Rally Raid, (όσους γίνουν). Ισχύει ή είναι δύο διαφορετικά Έπαθλα?
Απ οτι καταλαβα ο Σπυρος θελει τα Raid να συμμετεχουν στο επαθλο αλλα δε μπορει να εγγυηθει οτι θα υπαρξουν χορηγοι και διοργανωτριες Λεσχες για να τα κανουν. Τα Raid θελει να εχουν και δικο τους ξεχωριστο Κυπελλο.
Berg έγραψε:2) Εφόσον είναι κοινό έπαθλο τότε οι κατηγορίες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών θα είναι κοινές και στα δύο είδη αγώνων.
3) Κατηγορίες Αυτοκινήτων: SUV, 4x4, 4x4 RAID. Ίσως πρέπει να γίνει και διαχωρισμός ανάλογα με τα κυβικά. Πρέπει να δοθεί λύση το συντομώτερο δυνατόν.
Ναι, και θα πρεπει να συμφωνησουν μεταξυ τους οι οργανωτες για τα κριτήρια διαχωρισμού.
Berg έγραψε:5) Στα χωριά θα υπάρχουν ΣΕΔ ή ΣΕΧ και επιτήρηση της ταχύτητας. Η μέγιστη ταχύτητα θα αναγράφεται στο Road Book. Όποιος την υπερβή θα τίθεται εκτός αγώνα.
Τα ΣΕΔ δεν εχουν νοημα. Τα ΣΕΧ ειναι "ανθρωποβόρα" για την οργάνωση. Πιο σίγουρο με ρανταρ (που ειναι διαθεσιμο απο ΕΛΠΑ) με αμεσο αποκλεισμό των παραβατών.
Berg έγραψε:7) Οι "διοργανωτές" πρέπει να κάνουν μεταξύ τους συνάντηση πριν καταθέσουν τις προτάσεις τους στην ΕΛΠΑ. Αν νομίζουν ότι αυτό δεν είναι δυνατόν ας μας το πούνε για να φέρουμε την Γιάννα. Μετά την Ολυμπιάδα είναι άνεργη.
Οι οργανωτες πρεπει να δουν τα πραγματα με το σκεπτικό οτι τα raid και τα 24ωρα ειναι 2 διαφορετικά ειδη αγωνων στο ιδιο έπαθλο με κοινο παρονομαστη την αντοχη ανθρωπων και μηχανων, όπου οι κανονισμοί τους μπορουν να ειναι διαφορετικοί. Το απαραιτητα κοινο πρεπει να ειναι ο διαχωρισμος των κατηγοριών και η περίληψη σε αυτούς αυτοκινήτων και μηχανών.
Το αν θα πετυχει οποιοδηποτε ειδος αγωνα εξαρταται απο το τι "προσφερει" στους αγωνιζομενους.
(Μεταξυ των άλλων, αν γινει υπερβολικά επικινδυνος ή υπερβολικα ασφαλής μεχρι βαρεμάρας, οι αγωνιζόμενοι παλι θα μειωθουν.)