Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ RALLY RAID

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Pajo » 25 Νοέμ 2004, 17:21

Προς superspy:

Μηπως το οριο των ελαστικων να αυξηθει στο 8% οπως ακουστηκε και στη συναντηση?
Το 5% τωρα, ειναι πολυ περιοριστικό και προκυπτει το εξης:

Ενα αυτοκ. μπορει να εχει αλλαξει τυπο και μηκος αμορτισερ/ελατηριων (χωρις αλλαγη στηριξης) + μπλοκε διαφορικα και να ειναι ακομα Ν, ενω ένα που εχει βαλει μόνο λαστιχα mud >5% απο τα εργοστασιακα ειναι raid!

Εξ'αλλου τα μεγαλυτερα ελαστικα επιβραδυνουν το αυτοκινητο, αρα μεσα στη φιλοσοφία των raid που ειναι η ταχυτητα, και οχι το να περνας πανω απο εμποδια αυτο ειναι μειονεκτημα κι οχι πλεονεκτημα. Σε αυτο συμφωνει και η αποψη σου οτι τα SUV ειναι καλυτερα γι αυτους τους αγωνες.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Dias » 25 Νοέμ 2004, 19:20

Κύριοι,
Όλοι εμείς που είτε λόγω αποστάσεως,
είτε για άλλους λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορέσαμε να βρεθούμε στην "καταιγίδα",
θα το εκτιμούσαμε ιδιαιτέρως αν κάποιος ενημέρωνε περιληπτικά για το τι ειπώθηκε και κυρίως ...
για τυχόν συμπεράσματα που προέκυψαν 8)
Dias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 16 Μάιος 2003, 02:10

Δημοσίευσηαπό jdelis » 25 Νοέμ 2004, 19:42

Kounelis έγραψε:Κατηγορίες
Ο διαχωρισμός με κυβικά είναι άδικος. Ένα Vitara 1600cc δεν είναι αναγκαστικά πιο αργό από ένα Land Rover. Αποψή μου πως διαχωρισμός πρέπει να γίνει βάση είδους αμαξώματος (όπως ισχύει για τα SUV). Αλλού τα Pick-up (αλήθεια με τα diesel τι γινεται;), αλλού τα "καθαρόαιμα" 4Χ4 (βλ. Land Rover, Pajero κλπ), αλλού τα πιο soft (Grand Cherokee, καινούργια Land Cruiser). Και αυτός ο διαχωρισμός μπορεί να καταντήσει άδικος βέβαια. Δεν ξέρω, είναι δύσκολο και σίγουρα αντικείμενο συζήτησης. "!


Μάριε, ακριβώς γι' αυτό το πρότεινα. Δεν είναι ο δικαιότερος αλλά ο σαφέστερος. Φαντάσου να αρχίσει συζήτηση για "καθαρόαιμα" και μη! Όσο για τώρα δεν βλέπω νόημα. Για ποιά raid μιλάμε όταν στα 5 πρώτα της Ροδόπης τα 4 ήταν Ν...; Και το μόνο "rαιd" (εμείς δηλ.) είχαμε ένα Kia απλώς με μεγαλύτερα λάστιχα.

Kounelis έγραψε:ΥΓ Προτείνω θέσπιση κατηγορίας "πράσινο Pajero με σπασμένο το αριστερό φλάς"!

Εμένα που είναι κόκκινο με σπασμένο το δεξί με περιλαμβάνει;;; :lol:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 25 Νοέμ 2004, 20:41

Tetrakinisi έγραψε:Με το 12ωρο πως το βλέπεις ? Βεβαίως. Απλά πέστε μου αν θέλετε συνεχόμενο η 6 Σάββατο - 6 Κυριάκή


Kαλή ιδέα το 12ωρο. Ας γινει και ενας αγωνας Σαββατο 12 το πρωι με 12 το βράδυ.Ετσι θα δοθει ευκαιρία στους οδηγους να οδηγήσουν 6ωρες περιπου ημέρα και 6 ωρες νύκτα μιας και γυρω στις 18:00 νυχτωνει.
Στη συνυπαρξη μοτο και αυτοκινήτων λέμε :ΝΑΙ!
Τελευταία επεξεργασία από nec-r και 25 Νοέμ 2004, 21:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 20:43

το 12ωρο ειναι μονο για τις μοτο!!!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 20:47

Ερωτηση

Δηλαδη αν ολα πανε καλα μεσα στον δεκεμβριο θα προκυρηχθει "Επαθλο Αντοχης και Περιπετειας" για το 2005 με 7 αγωνες και ημερομηνιες? Και θα μας γινουν γνωστοι και οι κανονες του παιχνιδιου?
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό dista » 25 Νοέμ 2004, 21:45

Ρε Θοδωρή πάλι σκαλίζεις πληγές :lol:

Αλήθεια πάντως, τι θα γίνει με το έπαθλο ? Χθες με το χαμό που έγινε δεν είδα και πολύ φως. Η καλύτερη ιδέα ήταν του Γιάννη για τα 12άωρα των μηχανών στα 24ώρα των αυτοκινήτων. Πιστεύω πως αυτό δίνει κάποιες ελπίδες αρκεί να παραμεριστούν κόντρες και ανυποχώρητες στάσεις απ΄όλους τους εμπλεκόμενους. Παιδιά ότι έγινε παλαιότερα και ότι διαφορές είχατε πιστεύω πως πρέπει να ξεχαστούν και να προχωρήσετε (προχωρήσουμε) μπροστά. Αν συνεχιστούν οι κόντρες και η αδιαλλαξία εσείς θα χάσετε την αγορά και το ονόρε και εμείς το παιχνίδι. Πιστεύω πως όλοι έχετε πιάσει το σφυγμό της αγοράς. Απλά κοιτάχτε μη τον χάσετε.
Ένα έπαθλο με 6-7 αγώνες και την αγορά θα ανοίξει και καλά αυτοκίνητα θα φέρει και νέους αγωνιζόμενους και ίσως χορηγούς για όλους. Προσπαθώντας ο ένας να καπελώσει τον άλλο μόνο κακό θα κάνει στο χώρο. Ένα χώρο που έχει δυναμική και μπορεί να ξεπεταχτεί τα επόμενα χρόνια με σωστή αντιμετώπιση
Πρόθεση μου δεν είναι να κατακρίνω κανένα απλά δεν μου άρεσαν τα χθεσινά και οι διάφορες μεθοδεύσεις που διακρίνω από πίσω.
Είμαι πολύ νέος στο χώρο για να έχω ίσως άποψη αλλά μου αρέσει αυτό το παιχνίδι και θέλω να συνεχίσει να μου αρέσει.

Μάλλον είμαι λίγο ρομαντικός :roll:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 22:36

dista έγραψε:Ρε Θοδωρή πάλι σκαλίζεις πληγές :lol:

ll


Καθολου! Αυτος νομιζω ηταν ο αρχικος σχεδιασμος. Δεν βλεπω γιατι να μην ισχυει.... :? :? :? Τα οποια προβληματα νομιζω θα ξεπεραστουν!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 22:46

Εκτωρα
Απλα λεω παιδια αφου καλοπιστη κουβεντα γινεται, ολοι το ιδιο θελουμε το καλο των αγωνων για να κανουμε το παιχνιδι μας, ε να κραταμε και τους τονους ηρεμους και κατι καλο θα βγει Ειμαι πολυ πολυ αισιοδοξος


λιγο ηρεμια και καλη προθεση ρε παιδια...δεν κανουμε τιποτα ετσι!!!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό alexandros » 26 Νοέμ 2004, 09:32

Γιάννη, επειδή μου μείναν ακόμη 35 χρόνια ζωής, δεν έχω την πολυτέλεια να είμαι κλειστοφοβικός.
Για το 12ωρο, εγω προσωπικά θα το ήθελα συνεχές, αλλά ας τοποθετηθούν και οι άλλοι συνάδελφοι-συναγωνιζόμενοι.
Προτείνω και διαδρομή : Ταίναρο - Ολυμπία - Ρίο - Αντίρριο - Τζουμέρκα - Γράμμο .
Για το θέμα της ασφάλειας, όποιος υπερβεί τα 30 χ.α.ω. σε κατοικημένη θα βγαίνει εκτός 3 αγώνων.



Βρίσκω δίκαιη την άποψη του gorgorofterou και συμφωνώ μαζί του και στην ποινή για την μέση ωριαία μέσα στις κατοικημένες περιοχές αλλά και στο ‘’συνεχές 12ωρο’’
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Νοέμ 2004, 15:24

Χμ... τελικά η δουλειά που είχα χθές το απόγευμα και ... δεν μου επέτρεψε να συνεχίσω το κείμενο σχετικά με τις κατηγορίες τετρακίνητων... έβγαλε αρκετά ψάρια στην επιφάνεια.... Συνεχίζω, παραβλέποντας για την ώρα μερικά post που «σολάρουν».

Σύνδεση με το προηγούμενο:
---------------
Με βάση τους κανονισμούς 2004 και με τη διατήρηση των SUV, οι κατηγορίες των οχημάτων μαζί με τις τελευταίες διευκρινιστικές παραγράφους έχουν:...

Φορτηγά: Οι αγώνες αντοχής τύπου «Rally - Raid» δέχονται συμμετοχές φορτηγών κατασκευασμένα από αναγνωρισμένο παραγωγό, από 2 έως 4 άξονες, με ελάχιστο βάρος τα 3500 κιλά.

Τελικός τεχνικός έλεγχος
Μετά το τέλος του αγώνα τα οχήματα παραμένουν σε καθεστώς park-ferme. Οι τεχνικοί έφοροι μπορούν να προβούν σε οποιοδήποτε έλεγχο απαιτείται για την επιβεβαίωση ότι τα οχήματα είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς του αγώνα.

-----------

Οι παραπάνω είναι μερικές από τις αλλαγές που έχουν γίνει για τους κανονισμούς των Ελληνικών Rally-Raid. Κλείνω εδώ προς το παρόν την αναφορά σε αυτά (θα συνεχίσω όμως) με σκοπό να αναλύσω λίγο περισσότερο το θέμα των κατηγοριών αυτοκινήτων.

Ας δούμε λίγο πως ξεκίνησε η ιστορία για τα trail ride – raid!
Με βάση το παιχνίδι που παιζόταν και παίζεται ακόμα στις μοτοσικλέτες, στόχος ήταν να υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής και αυτοκινήτων. Το «παιχνίδι» αυτό είναι γνωστό και δεν το εφεύραμε εμείς: Λέγεται Cross-Country Rally.

Ο ήδη υπάρχον κανονισμός δεν είχε πεδίο εφαρμογής στην Ελλάδα, ειδικά στο τμήμα με τα αυτοκίνητα.
Ο κανονισμός που δημιουργήθηκε λοιπόν τον περασμένο Δεκέμβριο είχε τις εξής προδιαγραφές:

Α. Στα Trail ride – Raid, θα μπορούν να λαμβάνουν μέρος, μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα.

Β. Ο κανονισμός πρέπει να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στους διεθνείς, με ελάχιστες ή δυνατόν καμία απόκλιση με στόχο την εύκολη μετάβαση σε αυτούς, όταν και αν υπάρξει κοινό.

Γ. Θα πρέπει να εξασφαλίζεται η συμμετοχή τετρακίνητων και μοτοσικλετών καθημερινής χρήσης, απαιτώντας από τα παραπάνω ελάχιστες αλλαγές.

Δ. Το ΚΟΣΤΟΣ των αγώνων αυτών, θα πρέπει να είναι ελάχιστο για όλους.

Ε. Θα πρέπει να είναι τέτοιος που να «βάζει στο πνεύμα» του συμμετέχοντες για τα cross-country rally

Με τον κανονισμό που όλοι είδατε τον Ιανουάριο εκπληρώσαμε τα:

---------------
Α. Στα Trail ride – Raid, θα μπορούν να λαμβάνουν μέρος, μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα.

Ναι -> Στα Trail ride – raid συμμετέχουν μοτοσικλέτες & τετρακίνητα

---------------------------
Β. Ο κανονισμός πρέπει να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στους διεθνείς, με ελάχιστες ή δυνατόν καμία απόκλιση με στόχο την εύκολη μετάβαση σε αυτούς, όταν και αν υπάρξει κοινό.

Χρησιμοποιήθηκε αυτούσιος ο κανονισμός των cross-country rally, σχεδόν κατά γράμμα, με ουσιαστικές διαφοροποιήσεις τις:

- Δεν υπήρχαν χρονομετρημένες ειδικές. Τα cross-country rally, γίνονται ΠΑΝΤΑ σε ανοικτές στην κυκλοφορία διαδρομές και οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να ακολουθούν πάντα τον ΚΟΚ.
Όμως τα οχήματα που λαμβάνουν μέρος, έχουν προδιαγραφές ασφαλείας, που δύσκολα αν όχι καθόλου, υιοθετεί κάποιος για το καθημερινό του τετρακίνητο. Με βάση ότι αγώνες regularity μπορούν να γίνουν με ΜΩΤ μέχρι 50χλμ, επιτρέποντας ταυτόχρονα τη συμμετοχή απλών αυτοκινήτων, οι χρονομετρημένες ειδικές, έγιναν ειδικές regularity. Αυτό σε πρώτη φάση μεταφέρθηκε και στις μοτοσικλέτες, παρόλο που ήδη στην Ελλάδα, γίνονται αγώνες trail ride σε ανοικτούς στην κυκλοφορία δρόμους, με χρονομέτρηση.

- Κατηγορίες Μοτο & AUTO. Στους αγώνες cross-country rally οι κατηγορίες είναι οι:

Αυτοκίνητα:
Κατηγορία 1: Group T1, αυτοκίνητα σειράς παραγωγής
Κατηγορία 2: Group T2, βελτιωμένα αυτοκίνητα
Κατηγορία 3: Group T4, Φορτηγά

Αρχικά με την ευκαιρία ότι αγώνες cross-country rally δεν έχουν γίνει στην Ελλάδα, με εξαίρεση το Baja το οποίο όμως ακολουθεί τους κανόνες των Baja cross-country rally, έχουμε την ευκαιρία να εφαρμόσουμε αυτούσιες τις κατηγορίες, ΟΜΩΣ:

Δεδομένου ότι οι Ελληνικοί αγώνες θα δέχονται τετρακίνητα καθημερινής χρήσης η πρώτη απαίδευτη σκέψη θα ήταν να υπάρχει μια ενιαία κατηγορία. Αυτό όμως δεν μπορεί να ισχύσει γιατί:
Α. Ακόμα και στα «καθημερινά» τετρακίνητα υπάρχουν διαφορές (βλέπε SUV από 4Χ4)
Β. Ακόμα και στα «καθημερινά» τετρακίνητα οι κάτοχοι τους προβαίνουν σε αλλαγές / βελτιώσεις.
Γ. Οι κατηγορίες θα πρέπει να «μοιάζουν» στις πραγματικές, με σκοπό να μεταφέρουν και να προωθούν τους συμμετέχοντες σε σταδιακή αναβάθμιση: Καθημερινό τετρακίνητο -> Βελτιωμένο τετρακίνητο -> Αγωνιστικό τετρακίνητο (ίσως)
Δ. Σε πρώτη φάση δεν μπορούν να συμπεριληφθούν τα φορτηγά

Οι κατηγορίες λοιπόν που δημιουργήθηκαν το 2004 πληρούν τα παραπάνω:
Απλά 4Χ4, Βελτιωμένα 4Χ4 και αν και τα SUV θα έπρεπε κανονικά να εντάσσονται στα απλά 4Χ4, εντούτοις, λόγω της ουσιαστικά διαφορετικής φιλοσοφίας των οδηγών τους, δημιουργήθηκε και η κατηγορία SUV.

Φυσικά σε όλους τους μηχανοκίνητους αγώνες όπου ο νικητής βγαίνει με βάση το χρόνο μπαίνει στο παιχνίδι και το θέμα της ισχύος, δηλαδή δύναμη -> κυβικά.
Κάλλιστα οι παραπάνω κατηγορίες θα μπορούσαν να κατακερματισθούν με βάση τα κυβικά των συμμετεχόντων. Στο τέλος, φυσικά θα είχαμε περισσότερα κύπελλα από τους συμμετέχοντες. Με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑ λοιπόν οι κατηγορίες δεν περιελάμβαναν κυβικά, ενώ ταυτόχρονα είναι μέσα στο «πνεύμα των cross-country rally».

Μοτοσικλέτες:
Οι κατηγορίες μοτοσικλετών στα cross-country rally είναι οι:
Marathon, Production, SuperProduction με κλάσεις έως 450 και έως 700, εκτός από την Superproduction που είναι εως 1000.

Εδώ τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα μια και το παιχνίδι ήδη παίζεται και οι κατηγορίες των μοτοσικλετών έχουν ψίλο-διαμορφωθεί.

Οι υπάρχουσες κατηγορίες στην Ελλάδα στα «παιχνίδια» trail ride ήταν:
Μονοκάβαλα, Δικάβαλα, Καθαρόαιμα, On-Off, δικύλινδρα, Με συνεπιβάτη, Βετεράνοι με αρκετές φορές ακαθόριστες διαφορές, πχ τη μια φορά On-Off θεωρείται αυτό που δεν έχει λάστιχα χωμάτινα ενώ την άλλη όσα δεν έχουν ψηλό φτερό κ.α.
Σε πρώτη φάση, δύσκολα θα μπορούσαν να περάσουν οι μοτοσικλέτες στις διεθνείς κατηγορίες, χωρίς να χαλάσουν το παιχνίδι που ήδη παίζεται.

Οι κατηγορίες λοιπόν μαζεύτηκαν αρχικά και γίνανε συγκεκριμένες παραδοχές (όπως και στα αυτοκίνητα) σε enduro (ελαφρά), On-Off (Βαριά), Δικύλινδρα και άλλα μαστόδοντα. Αυτό ίσχυσε και στα άλλα trail ride, όπου έγιναν σιγά-σιγά μαζέματα.
Με σκέψη ότι το μάζεμα σε πρώτη φάση θα καθαρίσει το τοπίο και με το γεγονός ότι οι κατηγορίες των μοτό μπορούν πολύ ευκολότερα να αλλάξουν πιθανότατα την επόμενη χρονιά να μπορέσουμε να περάσουμε στον αυτούσιο κανονισμό FIM.

Οι παραπάνω ουσιαστικά είναι οι κυρίως διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον κανονικό κανονισμό cross-country rally.

-----------------
Γ. Θα πρέπει να εξασφαλίζεται η συμμετοχή τετρακίνητων και μοτοσικλετών καθημερινής χρήσης, απαιτώντας από τα παραπάνω ελάχιστες αλλαγές.

Καλύφθηκε και με το παραπάνω, ταυτόχρονα, έδειξε ότι μπορούν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα να συνυπάρχουν μαζί στον ίδιο αγώνα, ενώ με την ανταπόκριση που βρήκε στους συμμετέχοντες εξασφαλίσθηκε η δυνατότητα ακόμα και όταν περάσουμε σε κανονικούς αγώνες (στα αυτοκίνητα), να υπάρχει η δυνατότητα της συμμετοχής απλών οχημάτων σαν regularity.

-----
Δ. Το ΚΟΣΤΟΣ των αγώνων αυτών, θα πρέπει να είναι ελάχιστο για όλους.
Ξεκίνησε με 0 και έφθασε στο επίπεδο της Ροδόπης στα 130€ για τα αυτοκίνητα, για διήμερο Ευρωπαϊκό αγώνα.


------
Ε. Θα πρέπει να είναι τέτοιος που να «βάζει στο πνεύμα» του συμμετέχοντες για τα cross-country rally

Από την πρώτη στιγμή έγιναν γνωστές οι προθέσεις μας, η απευθείας ουσιαστικά μετάφραση των κανονισμών αλλά και όλη η προσπάθεια της χρονιάς αυτό αποδεικνύουν.

Συγκεκριμένα η πρώτη παράγραφος των κανονισμών αναφέρει:

1.1 Ο αγώνας αντοχής τύπου «Trail ride - Raid» είναι αγωνιστική εκδήλωση που διοργανώνεται μέσα στα όρια της Ελλάδας, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑ. Έχει μήκος ανά ημέρα από 90χλμ μέχρι και 500χλμ και συνολικό μήκος έως 1.200 χλμ. Η διάρκειά του δεν πρέπει να ξεπερνά τις 3 ημέρες. Το μέγιστο επιτρεπτό ποσοστό διαδρομής που διεξάγεται σε άσφαλτο, είναι 25% των συνολικών χιλιομέτρων της διαδρομής. Το υπόλοιπο ποσοστό πρέπει να διεξάγεται σε χωματόδρομους κακής βατότητας ή εντελώς εκτός δρόμου. Ο αγώνας τύπου «Trail ride – raid» δεν είναι αγώνας Enduro ή Trial και ούτε μπορεί να τους αντικαταστήσει. Είναι αγώνας αντοχής και προσανατολισμού που συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες.


Το θέμα σχετικά με τους κανονισμούς συνεχίζεται....

------
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 26 Νοέμ 2004, 15:41

Την Τετάρτη ο κ. Κατσιμαλής μίλησε για

1. Για Trail Ride στα οποία δεν θα υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία SUV.
2. Για ειδικές διαδρομές με ελάχιστο μήκος 110 km, οι οποίες δεν ΜΠΟΡΟΥΝ να είναι κλειστές.

Σήμερα ο superspy αναφέρεται στο κανονισμό ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν κάνει τέτοιες αναφορές.


Τον Ιούνιο ο κ. Κατσιμαλής είχε συμφωνήσει για κοινό έπαθλο, για συγκεκριμένες κατηγορίες, για συγκεκριμένα παράβολα και συγκεκριμένους αγώνες.

Την Τετάρτη μίλησε για κύπελο Trail - Ride.

Μπορεί να μας πει τί τελικά ισχύει;
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Νοέμ 2004, 16:16

Μερικές διευκρινήσεις για την συνάντηση της προηγούμενης Τετάρτης:
Ο τίτλος της συνάντησης ήταν:
Συζήτηση για τους αγώνες Rally-Raid.

Δεν αναφερόταν ούτε στο έπαθλο αντοχής, ούτε σε κανένα άλλο αγώνα. Το πιθανό λάθος μου (όπως μου λένε πολλοί) ήταν που αντί να σας στείλω τα έντυπα για της παρατηρήσεις σας για τον αγώνα της ΡΟΔΟΠΗΣ, με καλή διάθεση, σας κάλεσα σε ανοικτή συζήτηση, με σκοπό να σας παρουσιάσω τις σκέψεις για το 2005 και φυσικά να ακούσω τη γνώμη σας.

Η συζήτηση δεν αφορούσε γενικά τους αγώνες αντοχής, η ότι άλλους αγώνες έχουν γίνει, γίνονται ή θα γίνουν στην Ελλάδα!
Οι κανονισμοί επίσης, δεν επηρεάζουν τους αγώνες αντοχής διότι ύστερα από ενημέρωση από την ΕΘΕΑ, η κάθε μορφή αυτών των αγώνων μπορεί να έχει το δικό της ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ και να γίνει μια συμφωνία απλώς για τη βαθμολογία και τις κατηγορίες.

Μπορώ να υποχρεώσω τον πχ Pino να κάνει έναν αγώνα με το ζόρι στη Ροδόπη, αν εκείνος δε θέλει;

Η λύσεις για την ασφάλεια υπάρχουν (SENTINEL, Inmarsat, Balise, APRS και άλλα) και δουλεύουν. Η λύση της Ρούμελης, ναι ήταν καλύτερη με δύο ειδικές των 100-130 χιλιομέτρων, μπορούμε να το ξανακάνουμε και ίσως και με πιο περίπλοκο σύστημα μέτρησης.
Το αν το ποσοστό στα λάστιχα θα είναι 0-5-10 ή καθόλου μπορεί να συζητηθεί, όπως και το να χωριστούν οι υπάρχουσες κατηγορίες των αυτοκινήτων ανά κυβικά.
ΟΧΙ όμως και η φιλοσοφία του αγώνα που ποτέ δεν ήταν κρυφή!

Τα λόγια περί «αφέντη» κλπ τα αφήνω στο κενό.

Επίσης να υπενθυμίσω (και προκαλώ οποιονδήποτε έχει να πει κάτι αντίθετο με αυτό) ότι ο Σπύρος, ο Βασίλης, ο Σίμος, ο Στέλιος, ο Δημήτρης, ο .., ο Γιώργος που ασχολήθηκαν φέτος με ένα όραμα για τους αγώνες cross-country rally δεν πήραν τα χρήματα ούτε τα έξοδα τους, για να μπορέσουν να τρέξουν ο Γιάννης, ο Θοδωρής, ο Γιώργος, ο Νίκος, ο Έκτωρ, ο Αλέξανδρος, ο…, ο….. ο Ανδρέας σε κάτι που πιστεύουμε ότι αξίζει.

ΚΑΙ ΝΑΙ μπορούμε να απαιτήσουμε και να βάλουμε και κανόνες για τους οργανωτές που πρέπει να τηρήσουν, ώστε μετά από δύο αγώνες, να βλέπουμε το επίπεδο οργάνωσης της ΡΟΔΟΠΗΣ, όπως βλέπω τώρα το επίπεδο οργάνωσης της Σκοτεινής Πλευράς της Πάρνηθας!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Νοέμ 2004, 16:38

Tetrakinisi έγραψε:Την Τετάρτη ο κ. Κατσιμαλής μίλησε για

1. Για Trail Ride στα οποία δεν θα υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία SUV.


Μίλησα για σκέψη η κατηγορία SUV με την 1-2 συμμετοχές ανά αγώνα να ενοποιηθεί με τα 4Χ4.
Συγκεκριμένα είχα πεί:
Στα αυτοκίνητα τώρα ελάχιστες είναι οι αλλαγές ενώ υπάρχουν περαιτέρω διευκρινήσεις σχετικά με τις κατηγορίες, που ουσιαστικά δεν αλλάζουν
, εκτός ίσως από τα SUV που υπάρχει σκέψη να ενοποιηθούν με τα 4Χ4 και να είναι στη διακριτική ευχέρεια του οργανωτή τα δέχεται ξεχωριστά αν θέλει.
Αν και στους αγώνες αυτούς, ένα σωστά στημένο SUV με αναρτήσεις, ελαστικά, απενεργοποίηση ABS κλπ θα έκαναν το ιδανικό, τελικά φαίνεται ότι δεν υπάρχουν αρκετοί που να … το είδαν αυτό.

Ένα από τα σημεία που διευκρινίσθηκε είναι ότι τα SUV θα συνεχίσουν να υπάρχουν σαν κατηγορία.


Καλό είναι να διαβάζουμε προσεκτικά τα προηγούμενα posts.

Tetrakinisi έγραψε:2. Για ειδικές διαδρομές με ελάχιστο μήκος 110 km, οι οποίες δεν ΜΠΟΡΟΥΝ να είναι κλειστές.


Συγκεκριμένα είπα:
- Ελάχιστο μήκος ειδικών για μονοήμερο αγώνα τα 110 χιλιόμετρα, για αγώνες κυπέλλου μονοήμερους τα 220 χιλιόμετρα, διήμερους 450 χιλιόμετρα.

Tetrakinisi έγραψε:Σήμερα ο superspy αναφέρεται στο κανονισμό ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν κάνει τέτοιες αναφορές.


Μα φυσικά.... αφού ακόμα κάνω απλή αναφορά των κατηγοριών των οχήματων και πώς φθάσαμε εκεί το 2004
Καλό είναι να διαβάζουμε προσεκτικά τα προηγούμενα posts.

Tetrakinisi έγραψε:Τον Ιούνιο ο κ. Κατσιμαλής είχε συμφωνήσει για κοινό έπαθλο, για συγκεκριμένες κατηγορίες, για συγκεκριμένα παράβολα και συγκεκριμένους αγώνες.

Την Τετάρτη μίλησε για κύπελο Trail - Ride.

Μπορεί να μας πει τί τελικά ισχύει;


Γιάννη δεν καταλαβαίνω..... οι κατηγορίες που συμφωνήθηκαν για το ΕΠΑΘΛΟ και όχι για ΤΑ TRAIL RIDE είναι 4Χ4, 4Χ4 Raid & SUV.
Ποιο είναι το πρόβλημα, μίλησα καθόλου για το έπαθλο αντοχής και δεν το θυμάμαι;
Δεν μπορούν να συμπεριληφθούν οι συμφωνηθείσες κατηγορίες στα trail ride λόγω επάθλου, όπως προτείναν απο την ΕΘΕΑ και ταυτόχρονα να υπάρχουν και αυτές που εξυπηρετούν τον αγώνα;

Επίσης έγινε πρόταση για συγκεκριμένα μέγιστα παράβολα. Αν δηλαδή βρεθεί χορηγός σε έναν αγώνα και καλύψω τα έξοδα, δεν μπορώ να ζητήσω μικρότερο παράβολο; Να πάρω τα ρέστα πακοτίνια;

Επίσης, αν βρεθεί χορηγός, ώστε να αναβαθμιστούν οι αγώνες Trail Ride, θα… του πω όχι, δεν γουστάρω τα χρήματα που θα με βοηθήσουν σε καλύτερη οργάνωση;

Τέλος έτσι και αλλιώς το έπαθλο αντοχής θα γίνει (όπως σε διαβεβαίωσαν απο την ΕΘΕΑ) με τους αγώνες 24, χωρίς τους κανονισμούς του trail ride αλλά με αυτούς που εσύ και οι άλλοι οργανωτές θα καταθέσετε!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 26 Νοέμ 2004, 16:52

superspy έγραψε:Γιάννη δεν καταλαβαίνω..... οι κατηγορίες που συμφωνήθηκαν για το ΕΠΑΘΛΟ και όχι για ΤΑ TRAIL RIDE είναι 4Χ4, 4Χ4 Raid & SUV.
Ποιο είναι το πρόβλημα, μίλησα καθόλου για το έπαθλο αντοχής και δεν το θυμάμαι;

Επίσης έγινε πρόταση για συγκεκριμένα μέγιστα παράβολα. Αν δηλαδή βρεθεί χορηγός σε έναν αγώνα και καλύψω τα έξοδα, δεν μπορώ να ζητήσω μικρότερο παράβολο; Να πάρω τα ρέστα πακοτίνια;

Επίσης, αν βρεθεί χορηγός, ώστε να αναβαθμιστούν οι αγώνες Trail Ride, θα… του πω όχι, δεν γουστάρω τα χρήματα που θα με βοηθήσουν σε καλύτερη οργάνωση;

Τέλος έτσι και αλλιώς το έπαθλο αντοχής δε θα γίνει (όπως σε διαβεβαίωσαν απο την ΕΘΕΑ) με τους αγώνες 24, χωρίς τους κανονισμούς του trail ride αλλά με αυτούς που εσύ και οι άλλοι οργανωτές θα καταθέσετε;;;;


Σπύρο μου

αν τα είχες πει ετσι την Τετάρτη, δεν θα είχε δημιουργηθεί κανένα θέμα!

Γι' αυτό και δεν κατάλαβα και εγώ την Τετάρτη.

Αν είχες δώσει λίγη προσοχή στους 24ωρους Αγώνες, θα ήξερες ότι όλα αυτά που προσπαθείς να εφαρμόσεις και τα επίπεδα της οργάνωσης τα οποία προσπαθείς επιμελώς να αγγίξεις, έχουν εδώ και καιρό εφαρμοστεί στην Ελλάδα.

Όλα όσα λες ήταν γνωστά, αλλά η γνώμη μου και η γνώμη των περισσότερων παρευρισκόμενων την Τετάρτη ήταν ότι ήσουν αντίθετος. Πιστεύω ότι το κατάλαβες αυτό απο τις αντιδράσεις.

Για τους χορηγούς κτλ. ποιός έχει αντίρρηση; Η μόνη αντίρρηση που θα μπορούσε να διατυπωθεί είναι αν και όταν οι χορηγοί αρχίσουν να βάζουν τους δικούς τους κανόνες στο παιχνίδι.

Τελειώνοντας θα ήθελα να επαναλάβω ότι για μένα το βασικότερο κομμάτι των αγώνων αντοχής 4Χ4 είναι η ασφάλεια. Αν αυτή αποκτήσει τις διαστάσεις που πρέπει, το μέλλον τους - όποιο και αν είναι το όνειρο που κρύβεται πίσω απο αυτό - θα είναι κορυφαίο.
Tetrakinisi
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 68 επισκέπτες