Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

STRATEGO ADVENTURE TEAM. ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

STRATEGO ADVENTURE TEAM. ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ

Δημοσίευσηαπό tedos » 20 Νοέμ 2004, 10:01

Αναδημοσιευση απο το http://www.stratego4x4-team.gr

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ

Ημερολογιο καταστρώματος: Ημέρα 1η Παρασκευή

Ατέλειωτη η Εθνική Οδός ιδίως όταν οδηγείς το TERRANO έτοιμο για Αγώνα με 5 άτομα και αποσκευές. Τα χιλιομετρα φεύγουν αργά, οι στάσεις για τσιγάρο συχνές και η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το τί να αναμένουμε στον αγώνα. Μετράμε την αυτονομία του ρεζερβουάρ (κάτι που μας αγχωνε ιδιαίτερα) και τη βγάζουμε γύρω στα 380 km. Υπολογίζουμε ότι σε συνθήκες αγώνα θα μπορέσουμε να καλύψουμε γύρω στα 300 km, άρα είμαστε οριακοί για την 1η μέρα και φαινεται να είμαστε ok για τη 2η.

Φταάνουμε στη Δράμα αργά το απογευμα και γρήγορα-γρήγορα πηγαίνουμε τα πράγματα στο ξενοδοχειο, βαζουμε στη θέση της την μπάρα των προβολέων και κατεβαίνουμε για Τεχνικό Έλεγχο. Η οργάνωση που συναντάμε φτάνοντας εκεί μπορεί να χαρακτηριστεί απλά άψογη. Τελειώνουμε σχεδόν αμέσως και ξεκινάμε για τις τελευταιές ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Ρυθμίζονται οι δέσμες των προβολέων, καλυμπράρουμε το terratrip, και η ώρα έχει φτάσει σχεδόν 11.00. Ο Dista θα ξενυχτήσει άλλες 2 ώρες τουλάχιστον μελετώντας και κάνοντας τα μαγικά του με το roadbook.

Ημερολογιο καταστρώματος: Ημέρα 2η Σάββατο

Έχουμε στηθεί στην εκκίνηση και περιμένουμε τη σειρά μας.Το TERRANO κερδίζει από τους παρευρισκομένους τον τίτλο διαστημόπλοιο Enterprise καθώς είναι εξοπλισμένο με 2 GPS, 1 terratrip και φυσικά το χρονόμετρο χειρός του Dista.Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα εξοπλισμένα και ιδιαίτερα ικανά και απ΄ότι φαινεται θα έχουμε έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αγώνα. Ανησυχώ ιδιαίτερα για τα λάστιχά μας κάθώς τα μπροστινά έχουνα φάει προ-πολλού τα ψωμιά τους.Όμως αυτά έχουμε και με αυτά θα τρέξουμε.

Ξεκιναμε την πρωτη ασφαλτινη απλη και σε καποια στιγμη το κοντερ δειχνει 110 ο Dista κατι μου λεει για ρανταρ του απαντω οτι σιγα μη μας γραψει η τροχαια και φτανουμε στο τελος της απλης οπου μου εξηγει οτι ο κανονισμος εγραφε οτι θα υπηρχαν ρανταρ για να μην ξεπερασουμε το οριο ταχυτητας σε κατοικημενες περιοχες με ποινη αποκλεισμου απο τον αγωνα!!!! Αμαν!!!! Πλησιαζω τον αστυνομικο στην αρχη της ειδικης τον ρωταω για κρυμμενα ρανταρ με κοιταζει σα να ειμαι τρελλος και βαζει τα γελια!!!!

Ξεκιναμε την ειδικη με την γνωστη τακτικη του Stratego "παμε τωρα με τις πορτες και επειτα κανουμε βολτες".....Να μαζεψουμε χρονο οσο ειμαστε ξεκουραστοι και η διαδρομη το επιτρεπει. Αποφασισαμε να μην ενδιαφερθουμε καθολου για τις ενδιαμεσες ισοβαθμιες καθως με την μετρηση με ακριβεια δευτερολεπτου ηταν μαλλον απιθανες! Το αυτοκινητο δουλευει συνεχεια 3η-4η κοντές συνεχώς πάνω στον κόφτη. Χωρίς πρόβλημα ξεπερνάμε 3-4 αυτοκίνητα μπροστά από εμάς ( εδώ θέλω να τονίσω ότι όλοι άνοιγαν δρόμο χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα). Κάπου εδώ θα μας περάσει το λευκό VITARA της STATOR TEAM το οποίο κινήθηκε ταχύτατα και τις 2 μέρες κάπου πίσω μας και αργότερα μπροστά μας είναι το μπλε LANDROVER του Κούτα και το ίδιο κοντά μας κινείται και το ασημί ΚΙΑ των Βιρβίλη-Δελλή.

Η διαδρομή είναι απλά πανέμορφη με τη διαφορά ότι -εγώ τουλάχιστον- δεν προλαβαίνω να δω τίποτα, ο Dista απλά μου τα λέει. Κάπου εκεί στα δεξιά μας σταματάει το πληγωμένο RAPTOR του Αλέξανδρου. Του δίνουμε στα γρήγορα ότι εργαλεία ζήτησε και συνεχίζουμε τον αγώνα μας. Τα δύσκολα κομμάτια δεν έρχονται και κερδίζουμε συνεχώς μέση ωριαία ταχύτητα. Καποια στιγμή μπροστά μου δεν μπορώ παρά να θαυμάσω την οδήγηση του μακριού LANDCRUISER που πετάει ακόμη και σε στενά κομμάτια της διαδρομής. Έχουμε διανύσει 100 km, η μέση ωριαία μας γράφει 43 (με ιδανική ωριαία 37) και ο δείκτης του ρεζερβουάρ δείχνει ότι έχουμε κάψει σχεδόν το μισό. Αρχίζουν τα προβλήματα....

Συνεχίζεται...
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 21 Νοέμ 2004, 20:15

Πάμε και την συνέχεια...

Μπαινουμε σε ασφαλτινο κομματι οπου υπαρχει βενζιναδικο....σαν οδηγος κανω το σοβαρο λαθος να μην σταματησω εκτιμωντας οτι τα καυσιμα θα με βγαλουν.

Συνεχιζουμε σε ρυθμους εξαιρετικα γρηγορους το αυτοκινητο δουλευει καλα αν και αδικειται σοβαρα απο τα λαστιχα....καπου εκει χαμηλα η μπροστινη Ζανφορ εχει αρχισει να διαλυεται αλλα δεν το ξερουμε ακομη. Σε ενα στενο κομματι ερχομαστε μουρη με μουρη με ενα Feroza ο οδηγος του πρεπει να τα ειδε ολα.....και οσο σκεφτομαι οτι πισω μου ερχεται ο Κουτας με το μακρυ 110

Ειμαστε τωρα σε ενα απο τα πιο ομορφα κομματια της διαδρομης περναμε πάνω από ένα χαλί από πεσμένα φύλλα και δεν μπορώ παρά να σκεφτώ πόσο ωραιο παιχνίδι θα γινόταν αν είχε βρέξει και γλυστρούσε.

Φτάνουμε στο σημείο ανεφοδιασμού για τις MOTO. Ο δείκτης βενζίνης του TERRANO δείχνει ρεζέρβα και έχουμε τουλάχιστον 85 χλμ μέχρι το επόμενο βενζινάδικο. Ο Pino (να ναι καλά το παλληκάρι) κανονίζει να πάρουμε 8 λιτρα βενζίνης για να συνεχίσουμε. Με 8 λιτρα και ότι είχε απομείνει στη ρεζέρβα, ξεκινάμε πισωκίνητοι για να φτάσουμε στο επόμενο σημείο ανεφοδιασμού. Οδηγώ όσο πιο απάλά μπορώ βάζοντας ακόμη και νεκρά σε κατηφόρες, προσπαθώντας να εξοικονομήσω βένζίνη για να φτάσουμε. Για μένα σαν οδηγό είναι το χειρότερο κομμάτι του αγώνα, καθώς αισθάνομαι ότι από δικό μου λάθος έχω βλάψει σοβαρά την ομάδα.

Με αναθυμιάσεις βενζίνης και έχοντας θυσιάσει ένα μεγάλο μέρος της προπορείας μας, φτάνουμε στο βενζινάδικο και ξεκινάμε το τελευταίο σκέλος. Έχει ήδη αρχίσει να σουρουπώνει και ανάβουν οι προβολείς, κάνοντας τη νύχτα μέρα (άξιζαν μέχρι και το τελευταίο ευρώ που δώσαμε). Έχοντας τα μάτια στο GPS ρίχνω τη μέση ωριαία δέκατο-δέκατο, προσπαθώντας να φτάσω κοντά στο ιδανικό. Είναι ένα αστείο θέαμα, καθώς τα πρώτα και ταχύτερα αμάξια του αγώνα πάνε όλα κοντά κοντά, σε ρυθμό ανθρώπινου τρεξίματος και οι συνοδηγοί έχουν ουσιαστικά αναλάβει τα ηνία. Με το GPS να δείχνει μ.ω.τ. 37,2, ο Dista δίνει την εντολή "πάτα", το χαμόγελο ξαναγυρίζει στα χείλη μου, σκαρφαλώνω στο γκάζι και το TERRANO αρχίζει πάλι να βάζει τα κοντά του στους κόφτες. Οι προβολείς είναι όλα τα λεφτά (και όλη η βενζίνη φυσικά, χα χα χα).

Ξαφνικά και με ελάχιστες τουλίπες πριν το τέλος, ο Dista λέει "stop,είμαστε λάθος στους υπολογισμούς". Θέλω να σας περιγράψω πως αισθάνεται εκεινη τη στιγμή ένας οδηγός. Το GPS δείχνει 36,8, δηλ. κάτω από την ιδανική. Ο Κουτας και ο Βιρβίλλης, μας περνάνε με τις πόρτες και ο Dista λέει "πιο αργά". Επικρατεί μια παράξενη σιωπή στο αυτοκίνητο. Έχοντας κάνει τους υπολογισμούς ο Dista λέει: " Εμένα έτσι μου βγαίνουν, αλλά δεν ξέρω δες το και 'συ και αποφάσισε". Καταλαβαίνω ότι η στιγμή εκείνη είναι πολύ βαριά γι΄αυτόν, καθώς έχουμε φτάσει στο χρόνο μας και από τον υπολογιαμό του εξαρτάται πόσο καλά θα τερματίσουμε. Δεν μου παίρνει καθόλου χρόνο να αποφασίσω. Πηγαινω με 5, ανάβω και τα alarm για να μην εμποδίζω, ξεχνάω τα GPS και αρχίζω και τα αστειάκια "δηλ. τώρα έχω χρόνο για τσιγάρο?"

Γενικά στους αγώνες αυτούς ο οδηγός δεν πρέπει να εμπιστεύεται ούτε τα όργανα ούτε τα μάτια του πολλές φορές. Εμπιστεύεσαι απλά και μόνο το συνοδηγό σου.
Τερματίζουμε στην πρώτη θέση γενικής με την υποχρέωση να ακούμε αδιαμαρτύρητα την ατέλειωτη φλυαρία του Dista για όλο το υπόλοιπο βράδυ. Θέλω εδώ να σημειώσω, πόσο εντυπωσιάστηκα από τις μετρήσεις που γίνονταν με φωτοκύτταρο και άμεση έκδοση χρόνου.

Η ενημέρωση οδηγών, γίνεται γύρω στις 10.00 μ.μ. σ΄ ένα πλήθος που χασμουριόταν και ροχάλιζε και ετοιμαζόμαστε να πάρουμε εκκίνηση την άλλη μέρα στις 5.00 π.μ.

Συνεχίζεται...
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό LandLover » 30 Νοέμ 2004, 00:39

Τι εγεινε?
Μειναμε απο Budget.
Ωραια περιγραφη, ξαναθυμαμαι τον αγωνα.
Go on.

Φιλικα

Το γκρι 110
LandLover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: STRATEGO ADVENTURE TEAM. ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ

Δημοσίευσηαπό chriska » 30 Νοέμ 2004, 01:46

tedos έγραψε:Αναδημοσιευση απο το http://www.stratego4x4-team.gr

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ

Ημερολογιο καταστρώματος: Ημέρα 1η Παρασκευή

Ατέλειωτη η Εθνική Οδός ιδίως όταν οδηγείς το TERRANO έτοιμο για Αγώνα με 5 άτομα και αποσκευές. Τα χιλιομετρα φεύγουν αργά, οι στάσεις για τσιγάρο συχνές και η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το τί να αναμένουμε στον αγώνα. Μετράμε την αυτονομία του ρεζερβουάρ (κάτι που μας αγχωνε ιδιαίτερα) και τη βγάζουμε γύρω στα 380 km. Υπολογίζουμε ότι σε συνθήκες αγώνα θα μπορέσουμε να καλύψουμε γύρω στα 300 km, άρα είμαστε οριακοί για την 1η μέρα και φαινεται να είμαστε ok για τη 2η.

Φταάνουμε στη Δράμα αργά το απογευμα και γρήγορα-γρήγορα πηγαίνουμε τα πράγματα στο ξενοδοχειο, βαζουμε στη θέση της την μπάρα των προβολέων και κατεβαίνουμε για Τεχνικό Έλεγχο. Η οργάνωση που συναντάμε φτάνοντας εκεί μπορεί να χαρακτηριστεί απλά άψογη. Τελειώνουμε σχεδόν αμέσως και ξεκινάμε για τις τελευταιές ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Ρυθμίζονται οι δέσμες των προβολέων, καλυμπράρουμε το terratrip, και η ώρα έχει φτάσει σχεδόν 11.00. Ο Dista θα ξενυχτήσει άλλες 2 ώρες τουλάχιστον μελετώντας και κάνοντας τα μαγικά του με το roadbook.

Ημερολογιο καταστρώματος: Ημέρα 2η Σάββατο

Έχουμε στηθεί στην εκκίνηση και περιμένουμε τη σειρά μας.Το TERRANO κερδίζει από τους παρευρισκομένους τον τίτλο διαστημόπλοιο Enterprise καθώς είναι εξοπλισμένο με 2 GPS, 1 terratrip και φυσικά το χρονόμετρο χειρός του Dista.Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα εξοπλισμένα και ιδιαίτερα ικανά και απ΄ότι φαινεται θα έχουμε έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αγώνα. Ανησυχώ ιδιαίτερα για τα λάστιχά μας κάθώς τα μπροστινά έχουνα φάει προ-πολλού τα ψωμιά τους.Όμως αυτά έχουμε και με αυτά θα τρέξουμε.

Ξεκιναμε την πρωτη ασφαλτινη απλη και σε καποια στιγμη το κοντερ δειχνει 110 ο Dista κατι μου λεει για ρανταρ του απαντω οτι σιγα μη μας γραψει η τροχαια και φτανουμε στο τελος της απλης οπου μου εξηγει οτι ο κανονισμος εγραφε οτι θα υπηρχαν ρανταρ για να μην ξεπερασουμε το οριο ταχυτητας σε κατοικημενες περιοχες με ποινη αποκλεισμου απο τον αγωνα!!!! Αμαν!!!! Πλησιαζω τον αστυνομικο στην αρχη της ειδικης τον ρωταω για κρυμμενα ρανταρ με κοιταζει σα να ειμαι τρελλος και βαζει τα γελια!!!!

Ξεκιναμε την ειδικη με την γνωστη τακτικη του Stratego "παμε τωρα με τις πορτες και επειτα κανουμε βολτες".....Να μαζεψουμε χρονο οσο ειμαστε ξεκουραστοι και η διαδρομη το επιτρεπει. Αποφασισαμε να μην ενδιαφερθουμε καθολου για τις ενδιαμεσες ισοβαθμιες καθως με την μετρηση με ακριβεια δευτερολεπτου ηταν μαλλον απιθανες! Το αυτοκινητο δουλευει συνεχεια 3η-4η κοντές συνεχώς πάνω στον κόφτη. Χωρίς πρόβλημα ξεπερνάμε 3-4 αυτοκίνητα μπροστά από εμάς ( εδώ θέλω να τονίσω ότι όλοι άνοιγαν δρόμο χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα). Κάπου εδώ θα μας περάσει το λευκό VITARA της STATOR TEAM το οποίο κινήθηκε ταχύτατα και τις 2 μέρες κάπου πίσω μας και αργότερα μπροστά μας είναι το μπλε LANDROVER του Κούτα και το ίδιο κοντά μας κινείται και το ασημί ΚΙΑ των Βιρβίλη-Δελλή.

Η διαδρομή είναι απλά πανέμορφη με τη διαφορά ότι -εγώ τουλάχιστον- δεν προλαβαίνω να δω τίποτα, ο Dista απλά μου τα λέει. Κάπου εκεί στα δεξιά μας σταματάει το πληγωμένο RAPTOR του Αλέξανδρου. Του δίνουμε στα γρήγορα ότι εργαλεία ζήτησε και συνεχίζουμε τον αγώνα μας. Τα δύσκολα κομμάτια δεν έρχονται και κερδίζουμε συνεχώς μέση ωριαία ταχύτητα. Καποια στιγμή μπροστά μου δεν μπορώ παρά να θαυμάσω την οδήγηση του μακριού LANDCRUISER που πετάει ακόμη και σε στενά κομμάτια της διαδρομής. Έχουμε διανύσει 100 km, η μέση ωριαία μας γράφει 43 (με ιδανική ωριαία 37) και ο δείκτης του ρεζερβουάρ δείχνει ότι έχουμε κάψει σχεδόν το μισό. Αρχίζουν τα προβλήματα....

Συνεχίζεται...


Πάντα ήσουνα γλαφυρός στις περιγραφές σου :lol: :lol:
Ξεχνιέται το Μαντρόσκυλο :?:
Πάντα τέτοια.
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tedos » 30 Νοέμ 2004, 17:25

LandLover έγραψε:Τι εγεινε?
Μειναμε απο Budget.
Ωραια περιγραφη, ξαναθυμαμαι τον αγωνα.
Go on.

Φιλικα

Το γκρι 110


Μειναμε απο χρονο :twisted: :twisted: :twisted: Ερχεται ομως :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 08 Δεκ 2004, 20:10

Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

thx

Δημοσίευσηαπό LandLover » 10 Δεκ 2004, 18:24

ΤΑΖ πολύ καλός ο ποιητής εε?
Ευχαριστούμε.

το γκρι 110
LandLover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 10 Δεκ 2004, 19:57

Αναδημοσιευση απο το www.stratego4x4-team.gr
Ημερολογιο Καταστρωματος- Ημερα τελευταια

Ξεκιναμε λοιπον απο την πρωτη θεση την δευτερη μερα....Οι προβολεις ολοι αναμμενοι κανουν τη νυχτα μερα! Πριν πατησουμε καν χωμα εχουμε φτασει την πρωτη μοτο και καπου εδω ξεκινανε καποια μικροπροβληματα! Μπαινοντας μεσα στο δασος λαμπουμε σαν Χριστουγενιατικο δεντρο με αποτελεσμα σιγα σιγα οποιες μοτο ηταν χαμενες να μαζευονται γυρω μας, καποια στιγμη οδηγω εχοντας μπροστα μου 3 μοτο και πισω μου αλλες 4 που προσπαθουν να μεινουν κοντα μας για να βλεπουν με τα φωτα του ΤΕΡΡΑΝΟ.

Δυστυχως ολες αυτες οι μοτο θα βγουν μπροστα μας στο πρωτο ΣΕΔ με αποτελεσμα να καθυστερησουμε καπως αλλα αυτα ειναι μεσα στο παιχνιδι. Η διαδρομη μεσα στο δασος τα περασματα απο το ποταμι καθως και ο φιλος Smokie να κουναει το φαναρακι του θα μου μεινουν αξεχαστα!

Καθως αρχιζει να ξημερωνει σκαρφαλωνω στο γκαζι και ανοιγουμε λιγο την αποσταση απο το δευτερο 4Χ4 που βλεπουμε καπου στο βαθος...το ΤΕΡΡΑΝΟ με την μπροστινη ζανφορ διαλυμενη αντιδραει αρκετα δυστροπα, για κρατημα δε στις στροφες δεν συζηταμε τα ελαστικα εχουν τελειωσει προ πολλου! Φτανουμε πρωτοι στο δευτερο ΣΕΔ και καπου εκει αρχιζω να ριχνω τον ρυθμο μη βλεποντας κανενα πισω μας. Στα επομενα χιλιομετρα το τρελλο τραινακι που αποτελουν το VITARA της STATOR to KIA του Βιρβιλλη και το LR του Κουτα θα μας περασουν με τις πορτες. Το VITARA ηταν περιπου απιαστο και δεν το ξαναειδαμε μεχρι τον τερματισμο ακουσαμε απλα οτι ειχε χτυπησει το διαφορικο του.

Συνεχιζουμε να ειμαστε και να κρατιομαστε κοντα με Βιρβιλλη και Κουτα και να πηγαινουμε τρενακι για μεγαλο μερος της διαδρομης. Το πιο ομορφο κομματι του Αγωνα ειναι εδω....Τα τρια πρωτα πληρωματα αντι να ανταγωνιζονται εχουν γινει ουσιαστικα μια παρεα, χανομαστε μαζι γελαμε μαζι, σταματαμε για κατουρημα μαζι! Ομορφες Ομορφες στιγμες που θα μεινουν για παντα στην μνημη, ευχαριστουμε παιδια!!

Αρχιζουν τα νεροφαγωματα και κατι βραχακια τοσααα με το συμπαθειο!! Οδηγω το τρενακι αλλα ειναι φανερο οτι καθυστερω τους αλλους δυο οποτε απλα κανω δεξια και τους αφηνω να περασουν- καλη τυχη και καλο αγωνα παιδια.

Το ΤΕΡΡΑΝΟ βρισκει σε εναν βραχο βαζοντας την μπροστινη ποδια μεσα κανοντας με να πηγαινω ακομα πιο αργα.....προσπαθω να μαζεψω οσο χρονο μπορω στα πατημενα κομματια. Πως θα περασουν αραγε απο εδω τα SUV??

Βγαινουμε στην ασφαλτο και αναγκαστικα θα σταματησουμε για ανεφοδιασμο χανοντας λιγο χρονο ακομη....μπαινοντας στο τελευταιο κομματι χωματος ειμαστε 31 λεπτα πισω απο τον ιδανικο χρονο. Εχω μπροστα μου 57 χιλιομετρα να μαζεψω οσο χρονο μπορω. Η διαδρομη ειναι στενη και γεματη κορμους στην ακρη του δρομου αλλα και η τελευταια ευκαιρια να κρατηθουμε ψηλα στην καταταξη!

Βαζω το κεφαλι κατω και το ΤΕΡΡΑΝΟ στα κοκκινα. Θα κανουμε ενα απιστευτο ραλλι αναμεσα σε πεσμενους κορμους με την τριτη κοντα να πιανει τον κοφτη συνεχεια και τις διορθωσεις συνεχεις απο στροφη σε στροφη. Ειναι η πρωτη φορα που ακουω τον dista να διαμαρτυρεται εμμεσως οτι πηγαινουμε πολυ γρηγορα....θα το κανει 4 φορες συνολικα κατα την διαρκεια αυτου του τελευταιου κομματιου!!! Αποτελεσμα...στον τερματισμο εχουμε μαζεψει 13 ολοκληρα λεπτσ απο τον χρονο.

Θα τερματισουμε σιγα σιγα απολαμβανοντας και ρουφωντας καθε στιγμη ικανοποιησης που μας χαρισε αυτη η πανεμορφη εμπειρια!

Tedos-Distα
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: thx

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Δεκ 2004, 01:45

LandLover έγραψε:ΤΑΖ πολύ καλός ο ποιητής εε?
Ευχαριστούμε.

το γκρι 110


Ο καλύτερος θα έλεγα :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 91 επισκέπτες