Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TRR Καλαματας - Σκεψεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Νοέμ 2004, 19:22

tazmania έγραψε:
xontros έγραψε:... υποψιάζομαι ότι τα καινούργια κάνουν πιο συχνές μετρήσεις, και έτσι έχουν μεγαλύτερη απόκλιση...


Μικρότερη θες να πεις!

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό dista » 17 Νοέμ 2004, 21:50

Ουυυυυφ επιτέλους μαζεύτηκα (για λίγο) σπίτι :evil: .
Λοιπόν, με τη πολύ μικρή πείρα που έχω από τους αγώνες αυτούς, να καταθέσω και εγώ μερικές σκέψεις μου :shock: :shock: :shock: (τις περισσότερες μερικοί τις ξέρετε από προσωπικές συζητήσεις).

1. Συμφωνώ με τον Pajo και τον Tetrakinisi για “σπάσιμο” των ειδικών και διαφορετικές ΜΩΤ.
2. Το υψηλή και χαμηλή ΜΩΤ δεν νομίζω ότι παίζει και πολύ αφού κανείς δε τη λαμβάνει υπόψη του και όλοι πηγαίνουμε αέρα στην αρχή μη και βρούμε αργότερα τα δύσκολα ή χαθούμε.
3. Τα κρυφά σημεία αναδεικνύουν το παράγοντα τύχη σε καθοριστικό συντελεστή της νίκης, κάτι που γρήγορα θα απογοητεύσει πολλούς (μιας και μιλάμε για αγώνες) με τα γνωστά αποτελέσματα.
4. Οι αγώνες αυτοί πιστεύω πως πρέπει να πάνε στα πολλά χιλιόμετρα (αντοχή αυτοκινήτου, πληρώματος, διατήρηση ρυθμού κλπ) και στη δυσκολότερη πλοήγηση (το στοιχείο της περιπέτειας) με σωστό Book (σε ένα τέτοιο αγώνα πρέπει όλοι να χαθούμε μια δυο φορές τουλάχιστον αλλιώς πάμε στα Rally).
5. Δεν συμφωνώ με τα βελάκια και τις πινακίδες στα δύσκολα σημεία που αφαιρούν όλη την ομορφιά της πλοήγησης.
6. Οι κανόνες πρέπει να είναι ξεκάθαροι και οι κατηγορίες να είναι γνωστές πριν αρχίσει ο αγώνας για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και εντάσεις.
7. Στον κανονισμό πρέπει να αναφέρετε αν η μέτρηση στις απλές και τις ειδικές γίνεται στο δευτερόλεπτο ή στο λεπτό (πχ στη Καλαμάτα δεν κατάλαβα ακόμα τι ίσχυσε).
8. Οι προδιαγραφές ασφαλείας πολύ καλές είναι αλλά θα πρέπει να μη γίνουν “απαραίτητες” (όσοι μπορούν φυσικά και να τις κάνουν, έστω και προοδευτικά) μιας και θα διώξουν τον πολύ κόσμο που είναι απαραίτητος για όλους και κυρίως για να έχουν μέλλον αυτοί οι αγώνες.
9. Η εναλλαγή εύκολων και δύσκολών κομματιών δίνει περισσότερο ενδιαφέρον και δυσκολεύει τη διατήρηση του ρυθμού.
10. Στα δύσκολα πρέπει να λαμβάνεται υπ΄όψη ότι θέλουμε ( :?: ) να συμμετέχουν και καθημερινά (σχετικά) αυτοκίνητα (εδώ ίσως έχουμε ένα μικρό πρόβλημα με τις καθαρόαιμες μηχανές αλλά θέλει λίγο προσοχή). Μια λύση ίσως είναι μια διαφορετική διαδρομή για το πολύ δύσκολο κομμάτι με διαφορετικό Book.
11. Χρειάζεται σωστή και έντονη ενημέρωση στους συμμετέχοντες για το προσπέρασμα από πιο γρήγορα αυτοκίνητα – οδηγούς. Το θέμα πιστεύω είναι σοβαρό γιατί δημιουργεί εκνευρισμό με ότι αυτό συνεπάγεται για έναν οδηγό ήδη αγχωμένο, επικίνδυνες μανούβρες, οριακό μερικές φορές ρυθμό για να καλύψεις τα χαμένα, παρεξηγήσεις κλπ.
12. Υποχρεωτική η βράβευση και μνεία του συνοδηγού.
13. Τα GPS μόνα τους δεν κάνουν για γρήγορους ρυθμούς και μετρήσεις στο δευτερόλεπτο (αποδείχτηκε και στη Ροδόπη που είχα δύο). Αν έχεις χάρτη της περιοχής και εμπειρία βοηθάνε λίγο σε μερικά σημεία ή και πολύ αν χαθείς ή λείπει καμιά …σελίδα :P .
14. Αποδείχτηκε ότι οι αγώνες αυτοί θέλουν πολύ δουλειά, κόσμο και εμπειρία για να είναι όλοι ευχαριστημένοι :razz:
15. Σπύρο πες μας αν θέλεις τα βασικά σημεία – διαφορές για τα Rally-Raid να προετοιμαζόμαστε και να δούμε αν αξίζει να πετύχουμε το …..στόχο :roll: .
16. Μέσα για τη συνάντηση.

Σταματώ εδώ μιας και σας κούρασα. Τα υπόλοιπα ( :shock: θράσος που το έχω) από κοντά στη συνάντηση.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 17 Νοέμ 2004, 21:56

Και επι του καλλιτεχνικου.... :oops: :oops: :oops:

Τα βραδυνα κομματια ειναι το κατι αλλο!!! :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Pajo » 18 Νοέμ 2004, 01:51

Απο τις αναφορες του Σπυρου εδω και στο αλλο topic καταλαβαίνω:

Rally - Raid = αποστασεις > 250-300 χλμ (οπως τα baja) με ΜΩΤ 50χλμ/ω σε ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ δρομους, με νορμάλ αυτοκίνητα χωρις υποχρεωτικο εξοπλισμο ασφαλείας (cage,πυροσβεση κλπ)?!?!?!?!?

(Τουλάχιστον τα baja γινονται σε κυκλικές και κλειστες διαδρομές που ελέγχονται πιο εύκολα, και με "αγωνιστικά" αυτοκινητα.)

ΜΩΤ 50 στην πράξη σημαίνει πως όση ωρα πηγαινεις με 25 (πχ λογω κακής βατότητας ή ανηφόρας) αλλη τοση ωρα πρεπει να πηγαίνεις με 75 για να "την ξαναφερεις" στα 50.

Το να πετυχεις με 75χ/ω μια λακουβα που το βαθος της δε φαινεται απο το νερο, ή μια πέτρα 20 ποντους υψος κρυμενη στα χορταρακια στην εσωτερικη μιας πολυ ανοιχτης στροφης τι αποτελέσματα θα εχει σε ενα νορμαλ αυτοκινητο, με ενα νορμάλ οδηγο?
Ακόμα κι ευθεία να είναι, οταν πηγαινεις με 80 σε χωματόδρομο, ποση ωρα "παταει" γη το αυτοκίνητο και ποσο έλεγχο έχεις?

Και μη μου πειτε οτι και στατιστικά ακομα, κάποιος καποτε δε θα κανει το λάθος?

Δεν ξερω. Ειμαι πολυ επιφυλακτικός με αυτα τα δεδομένα.
Μηπως ειμαι υπερβολικός? Η δεν εχω καταλάβει σωστα?
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 18 Νοέμ 2004, 02:12

dista έγραψε:2. Το υψηλή και χαμηλή ΜΩΤ δεν νομίζω ότι παίζει και πολύ αφού κανείς δε τη λαμβάνει υπόψη του και όλοι πηγαίνουμε αέρα στην αρχή μη και βρούμε αργότερα τα δύσκολα ή χαθούμε.

Το υψηλή και χαμηλή ΜΩΤ "παίζει" στην "ποσότητα" του "αερα":twisted:

dista έγραψε:4. Οι αγώνες αυτοί πιστεύω πως πρέπει να πάνε στα πολλά χιλιόμετρα (αντοχή αυτοκινήτου, πληρώματος, διατήρηση ρυθμού κλπ) και στη δυσκολότερη πλοήγηση (το στοιχείο της περιπέτειας) με σωστό Book (σε ένα τέτοιο αγώνα πρέπει όλοι να χαθούμε μια δυο φορές τουλάχιστον αλλιώς πάμε στα Rally).

Να χαθουμε ομως απο λαθος μας στην δυσκολη πλοηγηση, οχι απο λαθος roadbook :o

dista έγραψε:5. Δεν συμφωνώ με τα βελάκια και τις πινακίδες στα δύσκολα σημεία που αφαιρούν όλη την ομορφιά της πλοήγησης.

Συμφωνω να μην υπαρχουν τα "βελακια" (αλλα ηταν ενδεικτικα της προσπαθειας που κατεβαλαν τα παιδια στην Καλαμάτα)
Τα "θαυμαστικά" αν και δεν τα θεωρω απαραιτητα, μπορει να ειναι και χρησιμα για την ασφαλεια μας.

dista έγραψε:11. Χρειάζεται σωστή και έντονη ενημέρωση στους συμμετέχοντες για το προσπέρασμα από πιο γρήγορα αυτοκίνητα – οδηγούς. Το θέμα πιστεύω είναι σοβαρό γιατί δημιουργεί εκνευρισμό με ότι αυτό συνεπάγεται για έναν οδηγό ήδη αγχωμένο, επικίνδυνες μανούβρες, οριακό μερικές φορές ρυθμό για να καλύψεις τα χαμένα, παρεξηγήσεις κλπ.

Οντως αυτο ειναι πολυ συχνα προβλημα.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό tedos » 18 Νοέμ 2004, 08:25

Pajo έγραψε:Rally - Raid = αποστασεις > 250-300 χλμ (οπως τα baja) με ΜΩΤ 50χλμ/ω σε ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ δρομους, με νορμάλ αυτοκίνητα χωρις υποχρεωτικο εξοπλισμο ασφαλείας (cage,πυροσβεση κλπ)?!?!?!?!?


Δεν ξερω. Ειμαι πολυ επιφυλακτικός με αυτα τα δεδομένα.
Μηπως ειμαι υπερβολικός? Η δεν εχω καταλάβει σωστα?



:shock: :shock: :shock: :shock: Eλπιζω να μην εχεις καταλαβει σωστα.....σιγουρα τα αυτοκινητα μας δεν μπορουν να ανταποκριθουν σε τετοιους ρυθμους με ασφαλεια......αλλα πιστευω ουτε και εμεις (εγω τουλαχιστον σιγουρα δεν μπορω) σαν οδηγοι.....
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό dista » 18 Νοέμ 2004, 09:50

Pajo έγραψε:Να χαθουμε ομως απο λαθος μας στην δυσκολη πλοηγηση, οχι απο λαθος roadbook :o

Τα "θαυμαστικά" αν και δεν τα θεωρω απαραιτητα, μπορει να ειναι και χρησιμα για την ασφαλεια μας.



Γιώργο τα θαυμαστικά και γενικά οι ενημερώσεις στο Roadbook και χρήσιμα είναι και στην ασφάλεια βοηθάνε καθώς και κάποιες σηματοδοτήσεις σε επικύνδυνα σημεία (όπως στη Ροδόπη για το τσιμεντένιο φρεάτιο στη μέση του δρόμου). Αναφέρομαι μόνο για τις σηματοδοτήσεις που σκοπό έχουν να μη χαθείς.
Για το Roadbook το έγραψα και γω ότι πρέπει να είναι σωστό και πολύ καλά ελεγμένο για να γίνει σωστό και αντικειμενικό το παιχνίδι.
Και όπως είπε και ο Tedos να συμπληρώσω:

17. Οι διαδρομές πρέπει να περιλαμβάνουν νυχτερινά κομάτια. Και στη Ρούμελη και στη Ροδόπη η ανατολή και η δύση ήταν καταπληκτικές όσο δε για τη νυχτερινή οδήγηση μέσα στα δάση της Ροδόπης όνειρο, με δε τις τουλίπες ίσα ίσα να διακρίνονται ήταν όλα τα λεφτά για τους πλοηγούς :D
Βέβαια και εδώ υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα με τις μηχανές αλλά πιστεύω ότι λύνεται με λίγη καλή θέληση.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 18 Νοέμ 2004, 10:02

Για τα Rally Raid τώρα, αν τα πράγματα είναι έτσι, πιστεύω ότι ξεφεύγουν απο αυτά που συζητάμε και οδηγούν στα Rally που έτσι κι'αλλιώς υπάρχουν αλλά πάσχουν απο συμετοχές :roll: . Απευθύνονται, πιστεύω, σε άλλα αυτοκίνητα και άλλους οδηγούς και απο κοστολόγια πολύ μεγαλύτερα. Θέλει αρκετή συζήτηση το θέμα αλλά ας μας πεί πρώτα ο Σπύρος τους κανόνες και τις σκέψεις του και επανερχόμαστε :roll: .
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Νοέμ 2004, 11:06

Παρακαλώ να συνεχίσετε τις σκέψεις και απορείες στο θέμα:
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... pic&t=1194
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 90 επισκέπτες