Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TRR Καλαματας - Σκεψεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

TRR Καλαματας - Σκεψεις

Δημοσίευσηαπό Pajo » 15 Νοέμ 2004, 20:17

Φιλοι, συμφορουμίστες και συναγωνιστες (σα μανιφέστο ακούγεται :D ),

Κατ'αρχην ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Βιρβιλλη που με ξαναέβαλε στο δρομο ενω μπορουσε να μην το κανει, κι αυτο μαλλον του στοιχισε θεση/εις στην κατάταξη καθως και στον vidas που με ξεσφηνωσε από τη φουρκέτα λιγο πριν το τελος ;-) (Απ'οτι μου ειπε, ηταν με προπορεια, οπότε ευτυχως δεν τον καθυστέρησα)
Επισης θελω να εκφράσω δημοσια το θαυμασμο μου για την οδηγηση του Βιρβίλλη. Ηταν η πρωτη φορά που τον ειδα.

Συγχαρητήρια σε όλους τους αγωνιζόμενους και περισοτερο στους νικητές που ξερω οτι ρισκαραν πολλα για να το πετυχουν.

Συγχαρητήρια και ευχαριστίες στα παιδια της ΛΕΜΟΚΑ για τη φιλοξενία και για την προσπαθεια που έκαναν για να μας φτιάξουν αυτον τον αγωνα.
(Μου αρεσαν πολυ και τα ταμπελλάκια που ειχαν βαλει κάπου-κάπου)
Η διαδρομή ήταν πολυ ωραία αν και πιστευω επικινδυνη σε κάποια σημεία, με αυτες τις συνθήκες και αυτή τη ΜΩΤ.
(Εδω πρεπει να διευκρινισω οτι η εξοδος μου από το δρόμο, οφειλοταν σε υποχωρηση του ακρου του δρομου και δεν είχε σχεση με την απαιτουμενη ταχύτητα. Πηγαινα με 10χλμ/ω ψάχνοντας τουλίπα, οταν γλιστρισα εξω)

Μερικές προτάσεις/παρατηρήσεις με κινδυνο να χαρακτηρισθω "ξενερωτος" :(
Προσωπικά εμεινα με την εντυπωση οτι υπηρχαν αρκετά λάθη στις αποστασεις του δρομοβιβλίου. Δεν ξερω αν οφείλονταν στις μετρήσεις ή στην πληκτρολόγηση (ή στο συνοδηγό μου?!). Ας το σχολιάσουν κι άλλοι αγωνιζόμενοι.
Καλό θα ήταν να υπάρχουν "κάρτες βοηθείας" για να μην "αδικούνται" οσοι βοηθουν τους συναθλητές τους.

Δεν μου άρεσε που μέχρι τον τερματισμό δεν ξέραμε επίσημα ποιο κομματι θα μετρήσει. Καταλαβαίνω οτι το σκεπτικό των οργανωτών ήταν να μήν εχουν κανει περισσοτερη προετοιμασία πανω στο roadbook αυτοι που το πήραν το προηγούμενο βραδυ, αλλα αυτο μπορει να λυθεί στο μελλον, δινοντας το σε ολους αμέσως πριν τον αγωνα, και ξεκαθαρίζοντας "τι και που μετράει".
Ισως να ήταν και πιό ασφαλές οι περισσότερες ενδιαμεσες χρονομετήσεις, με διαφορετικές ΜΩΤ, ανάλογα με την επικινδυνότητα και το μήκος της διαδρομής.

Ενα απο τα σενάρια που "επαιξε" πριν την εκκίνηση ήταν και τα εντελως κρυφα (flying) σημεία αρχής/τέλους χρονομέτρησης εντος της συνολικής διαδρομής.
Αν και η ιδεολογία πίσω από την εφαρμογή του παράπάνω, ισως αποτελεί θεμα ξεχωριστής συζητησης, η γνωμη μου είναι οτι όταν εφαρμόζεται σε υψηλές για τις συνθήκες ΜΩΤ, αυξάνει κάθετα το συντελεστή επικινδυνότητας του αγώνα, καθώς και τον παράγοντα τυχης στο αποτέλεσμα, με επακόλουθο να μην μπορείς να αποφασίσεις για το που και πόσο πρέπει να προσπαθήσεις/ρισκάρεις.

Για να μην παρεξηγηθω: Απο τη μια μου αρεσει η ιδέα του "κρυφοραλλύ", αλλα από την άλλη φοβαμαι οτι με αυτοκίνητα χωρις προδιαγραφές ασφαλείας, κάποια στιγμή θα γίνει κάτι χοντρό, θα γινουμε βούκινο στα καναλια και θα χαλάσει αυτη η ωραία ιδέα αγωνων.
Ξερω πως η απάντηση στα παραπάνω μπορει να είναι "Φιλε, αμα δε σου αρέσει μην τρέχεις", αλλα απλα μοιραζομαι τις σκεψεις μου προς σκεψη και σχολιασμό από οργανωτές και (συν)αγωνιζόμενους.

(Το ασημι Pajero)
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό tedos » 15 Νοέμ 2004, 20:47

Γιωργο κατ αρχας καλωςηρθες :)

καθως και στον vidas που με ξεσφηνωσε από τη φουρκέτα λιγο πριν το τελος (Απ'οτι μου ειπε, ηταν με προπορεια, οπότε ευτυχως δεν τον καθυστέρησα)


Η μονη προπορεια που ξερει ο vidas ειναι στις μπριζολες :twisted: :twisted: :twisted:

Επισης θελω να εκφράσω δημοσια το θαυμασμο μου για την οδηγηση του Βιρβίλλη. Ηταν η πρωτη φορά που τον ειδα.


Ο μαριος ειναι περιφημος οδηγος (στην Ροδοπη εδωσε μαθηματα) και ειναι κριμα που για δικους του λογους δεν συμμετεχει στα Forum

Πηγαινα με 10χλμ/ω ψάχνοντας τουλίπα, οταν γλιστρισα εξω)
Tην αλλη φορα να ψαχνεις μαργαριτες!!!! :lol: :lol:

Και στα σοβαρα τωρα (και εχοντας συμμετεχει στο Ξυλοκαστρο Ροδοπη και την Καλαματα)

Προσωπικά εμεινα με την εντυπωση οτι υπηρχαν αρκετά λάθη στις αποστασεις του δρομοβιβλίου. Δεν ξερω αν οφείλονταν στις μετρήσεις ή στην πληκτρολόγηση (ή στο συνοδηγό μου?!).


Ναι υπηρχαν λαθη ομως ο μονος που μπορει να μας διαφωτισει εδω ειναι ο Superspy που εχει εμπειρια για το τι πιθανον συνεβη....Υπενθυμιζω οτι και στο τελευταιο 24ωρο που τρεξαμε μαζι ελειπαν 2 ολοκληρες σελιδες απο το roadbook!!

Καλό θα ήταν να υπάρχουν "κάρτες βοηθείας" για να μην "αδικούνται" οσοι βοηθουν τους συναθλητές τους.


Ακουγεται καλο ασ μας πουν οι οργανωτες αν και πως μπορει να εφαρμοστει κατι τετοιο....

Δεν μου άρεσε που μέχρι τον τερματισμό δεν ξέραμε επίσημα ποιο κομματι θα μετρήσει. Καταλαβαίνω οτι το σκεπτικό των οργανωτών ήταν να μήν εχουν κανει περισσοτερη προετοιμασία πανω στο roadbook αυτοι που το πήραν το προηγούμενο βραδυ, αλλα αυτο μπορει να λυθεί στο μελλον, δινοντας το σε ολους αμέσως πριν τον αγωνα, και ξεκαθαρίζοντας "τι και που μετράει".
Ισως να ήταν και πιό ασφαλές οι περισσότερες ενδιαμεσες χρονομετήσεις, με διαφορετικές ΜΩΤ, ανάλογα με την επικινδυνότητα και το μήκος της διαδρομής


Οργανωτικες παιδικες ασθενειες?? Τα δε ρολογια ηταν στο περιπου (και για δευτερολεπτα ας μη γινεται λογος)

οτι με αυτοκίνητα χωρις προδιαγραφές ασφαλείας


Τι εννοεις προδιαγραφες ασφαλειας??? Μην ξεχνας οτι απο τα 50 χθεσινα αυτοκινητα τα 40 ηταν και καθημερινα αυτοκινητα δουλειας....γινε λιγο πιο συγκεκριμενος σ αυτο το σημειο
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: TRR Καλαματας - Σκεψεις

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Νοέμ 2004, 22:19

Pajo έγραψε:...Για να μην παρεξηγηθω: Απο τη μια μου αρεσει η ιδέα του "κρυφοραλλύ", αλλα από την άλλη φοβαμαι οτι με αυτοκίνητα χωρις προδιαγραφές ασφαλείας, κάποια στιγμή θα γίνει κάτι χοντρό, θα γινουμε βούκινο στα καναλια και θα χαλάσει αυτη η ωραία ιδέα αγωνων.
Ξερω πως η απάντηση στα παραπάνω μπορει να είναι "Φιλε, αμα δε σου αρέσει μην τρέχεις", αλλα απλα μοιραζομαι τις σκεψεις μου προς σκεψη και σχολιασμό από οργανωτές και (συν)αγωνιζόμενους.

(Το ασημι Pajero)

Η άποψή σου συμπίπτει με τη δική μου την οποία έχω εκφράσει εδώ με βάση παλαιότερους αγώνες Trail Ride. Θεωρώ ότι η μ.ω.τ. ήταν υψηλή και υπήρχαν σημεία όπου μια πιθανή έξοδος θα στοίχιζε πολύ ακριβά (σε μερικά σημεία ακόμα θα ψάχναμε να βρούμε το αυτοκίνητο) και αυτός είναι ο λόγος που έχω αποφασίσει να μη μετέχω πλέον σε παρόμοιους αγώνες όπου για να διακριθείς πρέπει να ρισκάρεις την ατομική σου ακεραιότητα (και του αυτοκινήτου βέβαια). Στον συγκεκριμένο αγώνα έλαβα μέρος μόνο και μόνο γιατί υπήρχαν βάσιμες υποψίες πολλής λάσπης, κάτι το οποίο θα έριχνε την ταχύτητα και θα αύξανε το "παιχνίδι".
Δε θέλω να γίνω κουραστικός και να αμαυρώσω την υπέροχη προσπάθεια των φίλων της Καλαμάτας, απλά με αφορμή το post σου προσθέτω κι εγώ έναν (κατ' επανάληψη) προβληματισμό.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Νοέμ 2004, 22:25

tedos έγραψε:Τι εννοεις προδιαγραφες ασφαλειας??? Μην ξεχνας οτι απο τα 50 χθεσινα αυτοκινητα τα 40 ηταν και καθημερινα αυτοκινητα δουλειας....γινε λιγο πιο συγκεκριμενος σ αυτο το σημειο

Ακριβώς εκεί είναι το θέμα Θοδωρή. Με ένα καθημερινό αυτοκίνητο (δηλαδή χωρίς roll cage, αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης, κράνος κλπ) καλείσαι να κινηθείς σε ρυθμούς πολύ γρήγορους σε εδάφη όπου σε αρκετά σημεία η παραμικρή λάθος εκτίμηση ή υπερβολή μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο).
Και πάντα υπάρχει η πιθανότητα να βρεθείς απέναντι με κάποιο αντίθετα κινούμενο όχημα εκτός αγώνα πάνω στην κλειστή στροφή.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tedos » 15 Νοέμ 2004, 23:39

Να πω και εγω οτι η κουβεντουλα μας εδω σε καμμια περιπτωση δεν μειωνει την εξαιρετη προσπαθεια και τον θαυμασιο αγωνα που εστησαν τα παιδια στην Καλαματα!

Τι γινεται λοιπον με την ΜΩΤ?? Δεν ξερω....μεταφερω απλα οτι ειδα εως τωρα

Ριχνεις την ΜΩΤ (βλεπε ροδοπη πρωτη μερα) Ολοι πανε αερα μαζευουν προπορεια για τυχον δυσκολα στη συνεχεια και επειτα καθονται και κανουν τσιγαρο εξω απο τα ΣΕΧ.

Βαζεις πολλα σημεια μετρησης ετσι ωστε ολοι να πηγαινουν κρατημενα....παλι δεν ξερω δεν θα ηθελα να μετεχω σε αγωνες οπου ο οδηγος και η ικανοτητα του αντικαθιστανται απλως απο καλους υπολογισμους στο κομπιουτερακι.... :? :? :?

Ασ πουν και αλλοι την αποψη τους να δουμε τι αλλες εναλλακτικες υπαρχουν...

Pajo μεγαλο θεμα μας ανοιξες :) :) :)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Pajo » 16 Νοέμ 2004, 04:28

tedos έγραψε:Γιωργο κατ αρχας καλωςηρθες :)

Να διευκρινισω οτι ειμαι πολυ καιρο εδω ως gc αλλα επειδη στο αλλο forum μου "πηραν" το gc, μου εμεινε το pajo :lol:

Πηγαινα με 10χλμ/ω ψάχνοντας τουλίπα, οταν γλιστρισα εξω)
Tην αλλη φορα να ψαχνεις μαργαριτες!!!! :lol: :lol:

Μα και μαργαρίτες δε θα έβρισκα... :-)

Προσωπικά εμεινα με την εντυπωση οτι υπηρχαν αρκετά λάθη στις αποστασεις του δρομοβιβλίου. Δεν ξερω αν οφείλονταν στις μετρήσεις ή στην πληκτρολόγηση (ή στο συνοδηγό μου?!).


Ναι υπηρχαν λαθη ομως ο μονος που μπορει να μας διαφωτισει εδω ειναι ο Superspy που εχει εμπειρια για το τι πιθανον συνεβη....Υπενθυμιζω οτι και στο τελευταιο 24ωρο που τρεξαμε μαζι ελειπαν 2 ολοκληρες σελιδες απο το roadbook!!
Αυτο ομως ηταν λαθος του βιβλιοδετη, οχι του οργανωτή. Βεβαια δεν δικαιολογει και τον οργανωτή που δεν το ειδε.

Δεν μου άρεσε που μέχρι τον τερματισμό δεν ξέραμε επίσημα ποιο κομματι θα μετρήσει. Καταλαβαίνω οτι το σκεπτικό των οργανωτών ήταν να μήν εχουν κανει περισσοτερη προετοιμασία πανω στο roadbook αυτοι που το πήραν το προηγούμενο βραδυ, αλλα αυτο μπορει να λυθεί στο μελλον, δινοντας το σε ολους αμέσως πριν τον αγωνα, και ξεκαθαρίζοντας "τι και που μετράει".
Ισως να ήταν και πιό ασφαλές οι περισσότερες ενδιαμεσες χρονομετήσεις, με διαφορετικές ΜΩΤ, ανάλογα με την επικινδυνότητα και το μήκος της διαδρομής


Οργανωτικες παιδικες ασθενειες?? Τα δε ρολογια ηταν στο περιπου (και για δευτερολεπτα ας μη γινεται λογος)

Αυτο πιστευω πως ειναι κατι που και οι ιδιοι θα θελουν να κανουν.


οτι με αυτοκίνητα χωρις προδιαγραφές ασφαλείας


Τι εννοεις προδιαγραφες ασφαλειας??? Μην ξεχνας οτι απο τα 50 χθεσινα αυτοκινητα τα 40 ηταν και καθημερινα αυτοκινητα δουλειας....γινε λιγο πιο συγκεκριμενος σ αυτο το σημειο

εννοω αυτο που λεει και ο metalaxe
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Pajo » 16 Νοέμ 2004, 04:56

tedos έγραψε:Βαζεις πολλα σημεια μετρησης ετσι ωστε ολοι να πηγαινουν κρατημενα....παλι δεν ξερω δεν θα ηθελα να μετεχω σε αγωνες οπου ο οδηγος και η ικανοτητα του αντικαθιστανται απλως απο καλους υπολογισμους στο κομπιουτερακι.... :? :? :?

Ισα-ισα που αν τα σκελη είναι μικρά, δεν προλαβαίνεις να "μαζεψεις" τυχόν καθυστερήσεις.
Στα κομματια με γκρεμους η ΜΩΤ μπορει να ειναι λιγο χαμηλοτερη και στα πιο "ασφαλή" υψηλότερη.
Επίσης σε μικρά κομματια η επίβλεψη απο τους "ενδιάμεσους" για το αν περασαν ολοι ή κάποιος έμεινε κάπου, γινεται καλυτερα.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό tedos » 16 Νοέμ 2004, 08:17

Pajo έγραψε:Ισα-ισα που αν τα σκελη είναι μικρά, δεν προλαβαίνεις να "μαζεψεις" τυχόν καθυστερήσεις.
Στα κομματια με γκρεμους η ΜΩΤ μπορει να ειναι λιγο χαμηλοτερη και στα πιο "ασφαλή" υψηλότερη.
Επίσης σε μικρά κομματια η επίβλεψη απο τους "ενδιάμεσους" για το αν περασαν ολοι ή κάποιος έμεινε κάπου, γινεται καλυτερα.


Δηλαδη μαζευεις σε καθε κομματι την προπορεια η αργοπορια σου σε ποινη και στο επομενο ξεκινας παλι καθαρος. Σωστα?

Βεβαια κατι τετοιο θα απαιτει ιδιαιτερα πολλους ανθρωπους απο πλευρας οργανωσης υποθετω........
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό jdelis » 16 Νοέμ 2004, 09:56

Θεωρώ πώς όντως αυτοί οι αγώνες έχουν γίνει κρυφο-ραλλύ. Αν αυτό είναι καλό ή όχι θέλει αρκετή συζήτηση. Στα αρνητικά είναι φυσικά όλα τα θέματα ασφαλείας που προκύπτουν (προδιαγραφές αυτοκινήτων, ανοιχτές διαδρομές κλπ.). Στα θετικά είναι το ενδιαφέρον που δημιουργείται με τις υψηλές ταχύτητες, που σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύει να κάνει έναν αγώνα βαρετό. Προσωπικά προτιμώ να χάσω από κάποιον που πήγε πιο σωστά και πιο γρήγορα, παρά από κάποιον που έκανε κάπως καλύτερο υπολογισμό στο regularite.

Μία κάποια λύση είναι η επιλογή σχετικά δύσκολων διαδρομών, ώστε η ταχύτητα να κρατιέται σχετικά χαμηλά. Και αν υπάρχουν γρήγορα κομμάτια, να είναι (ει δυνατόν) φαρδιά και με καλή ορατότητα. Σε κάθε περίπτωση οι γκρεμοί πρέπει να αποφεύγονται.

Τι κάνω εγώ...; Πρώτον αυξάνω τις προδιαγραφές ασφαλείας στο αυτοκίνητο (roll cage, μπάκετ κλπ.). Αυτό είναι επιλογή δική μου καθαρά και δεν έχει να κάνει με κανονισμούς. Η ανάγκη αυτή προκύπτει από διάφορους αγώνες που συμμετέχω και έγινε εντονότερη μετά το River Party. Στο οποίο υπήρξε τούμπα αλλά ευτυχώς από αμάξι που πληρούσε όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας. Αν ήταν άλλο όμως...; Και ο Μάριος από όσο ξέρω ακολουθεί τον ίδιο δρόμο.

Ξέρω πως πολλοί δε μπορούν ή δεν θέλουν να τα κάνουν αυτά στο αυτοκίνητό τους. Και είναι λογικό, ειδικά για μικτής χρήσης αυτοκίνητα. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει πάντα να θυμούνται τους πιθανούς κινδύνους και να προσαρμόζουν ανάλογα τους ρυθμούς τους.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajo » 16 Νοέμ 2004, 13:47

tedos έγραψε:
Δηλαδη μαζευεις σε καθε κομματι την προπορεια η αργοπορια σου σε ποινη και στο επομενο ξεκινας παλι καθαρος. Σωστα?

Σωστά.

tedos έγραψε:Βεβαια κατι τετοιο θα απαιτει ιδιαιτερα πολλους ανθρωπους απο πλευρας οργανωσης υποθετω........

Ναι, αλλα τα παιδια που κανουν τα TRR δε βλεπω να "πασχουν" από εθελοντες ;-)
Από την άλλη, αν συμβει ένα ατύχημα (μακριά απ όλους μας), θα μας βρουν πιό γρήγορα σε ένα μικρό κομμάτι.(Οσο και δυσάρεστο να είναι, είναι κάτι που αφορά όλους μας και πρέπει να το σκεφτόμαστε)
Στην Καλαμάτα πχ τα ΣΕΔ μπορουσαν να ηταν ΣΕΧ χωρις επιπλεον κόσμο, μόνο με σωστά χρονόμετρα.
Και το 2ο κομματι να εχει και λιγο πιο ψηλη ΜΩΤ, πχ37

Τα 50km του 3ου αν δεν "εσπαγαν" επισης με ΣΕΧ και διαφορετικές ΜΩΤ θα επρεπε να έχουν κάποιον "ενδιαμεσο" στα αριστερα "γκρέμια" που ηταν τα καμμένα και γλίστραγε.
Μπορει και να υπηρχε αλλα δε θυμαμαι να ειδα καποιον πανω στο δρομο.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Elfmelerin » 16 Νοέμ 2004, 22:23

Εγώ πάντως δεν νομίζω πως η χρονομέτρηση ήταν κρυφή.Απλά είχαν δύο κρυφές χρονομετρήσεις όπου αν κάποιος εμφανιζόταν πολύ πιο μπροστά από ότι έπρεπε σήμενε πως κάπου είχε κόψει δρόμο.
Όσο για το roadbook με το gps που πήγα εκτός από 2-3 τουλίπες οι άλλες ήταν τρομερά ακριβείς.(Αν και κατά την απονομή άκουσα κάποιον να λέει πως δεν θέλει να ξαναακούσει πως αγώνας βγαίνει μόνο με gps!!!)
'Οσο για τη ΜΩΤ όντως ήταν υψηλή και αύξανε το βαθμό επικινδυνότητας.Αφού εγώ που βγήκα 2ος είχα κάπου στα 10-12 λεπτά καθυστέρηση και σε κάποια σημεία...φαντάρος έγινε ο καημένος ο Χριστούλης!!!
Βέβαια ήταν και κάποιοι οι οποίοι έδειξαν απίστευτα αντιυγειή συμπεριφορά αφού κάνανε στην άκρη μόνο μετά από φωνή.
Επίσης ένα άλλο που μου έκανε κακή εντύπωση ήταν πως σε σημεία που απιτούσαν μανούβρες τα μακριά αυτοκίνητα(πχ αγροτικά,land cruiser...) καθυστερούσαν κατά πολύ τα κοντά(πχ jimny,lada..)Έφτασα σε ένα σημείο να κατέβω κάτω και να περιμένω μέχρι και 2 λέπτά!!!!!!
Elfmelerin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 30 Ιουν 2004, 22:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Νοέμ 2004, 09:52

Elfmelerin έγραψε:Όσο για το roadbook με το gps που πήγα εκτός από 2-3 τουλίπες οι άλλες ήταν τρομερά ακριβείς.(Αν και κατά την απονομή άκουσα κάποιον να λέει πως δεν θέλει να ξαναακούσει πως αγώνας βγαίνει μόνο με gps!!!)

Πρέπει να άκουσες τον συνοδηγό μου... Αν ισχύει αυτό που λες, τότε παίζει μεγάλο ρόλο το μοντέλο του GPS. Εμείς με 2 GPS και εξωτερική κεραία στο ένα, χάσαμε το σήμα τουλάχιστον 30 φορές... Και φυσικά όταν δεν έχεις σήμα, ό,τι διαδρομή και να κάνεις, θα στην μετρήσει σαν ευθεία όταν ξαναδεί τους δορυφόρους. Επίσης νομίζω ότι μια γρήγορη φουρκέτα θα την "κόψει" και θα την μετρήσει σαν ευθεία. Αλλά επειδή και τα 2 GPS δεν ήταν και τελευταία μοντέλα, υποψιάζομαι ότι τα καινούργια κάνουν πιο συχνές μετρήσεις, και έτσι έχουν μεγαλύτερη απόκλιση. Φυσικά εφόσον βλέπουν δορυφόρους, αλλά και πάλι ίσως τα καινούργια να έχουν καλύτερη λήψη μέσα στο δάσος...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 17 Νοέμ 2004, 10:34

Και το δικό μας gps (Garmin 176) έχανε πολύ συχνά το σήμα και αναγκαζόμουν να μηδενίζω τον μερικό χιλιομετρητή του αυτοκινήτου συνέχεια :evil: :evil:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Νοέμ 2004, 10:56

xontros έγραψε:... υποψιάζομαι ότι τα καινούργια κάνουν πιο συχνές μετρήσεις, και έτσι έχουν μεγαλύτερη απόκλιση...


Μικρότερη θες να πεις!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Νοέμ 2004, 11:43

Τα road book, ΠΡΕΠΕΙ να φτιάχνονται πάντα με κοντέρ. (Το μάθαμε το μάθημα απο το Ξυλόκαστρο!)
Τα GPS δεν υπολογίζουν σωστά τις αποστάσεις, όταν υπάρχουν ανηφοροκατηφόρες ή υπάρχει μεγάλη δασοκάλυψη ή παρεμβολές.

Το road book της Καλαμάτας, πέρα απο τις παραλήψεις σε τουλίπες ή τα μη αντιπροσωπευτικά σχέδια, είχε 5 ουσιαστικά λάθη στις μετρήσεις που είχαν σαν αποτέλεσμα το χάσιμο αρκετών.
Τα παιδία όμως προσπαθήσαν αρκετά και πιστευώ ότι με παραπάνω δουλειά θα κάνουν ακόμα κάτι καλύτερο. Μην ξεχνάμε ότι είναι εντελώς καινούργια λέσχη που έκανε τον πρώτο της αγώνα!

Για του χρόνου, μέσα στους κανονισμούς, θα αναφέρεται η οδηγία προς τους οργανωτές της υποχρεωτικής χρησιμοποίησης ορισμένων τύπων οδομετρητών, για την δημιουργία των roadbook: IMO 100R50 Rally - ICO Rally - Terratrip καθώς και της υποχρέωσης αναφοράς του οργάνου με τον οποίο έγινε η μέτρηση στον ειδικό κανονισμό του αγώνα.

Τα GPS μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο σαν βοηθητικά όργανα ή για την εύρεση με απόλυτη αναφορά σημείων (Θα αρχίσει να παίζει αυτό το παιχνίδι στα σημεία που απαιτείται πλοήγηση εντελώς εκτός δρόμου)
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 17 Νοέμ 2004, 11:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες