Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ζώνες ελέγχου ταχύτητας: Πώς;

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: Ζώνες ελέγχου ταχύτητας: Πώς;

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 08 Δεκ 2009, 22:42

Γεια σου ρε δοκτορα!!!!!!Εγραψες ξανα!!!!!formaρισε τα πραγματα να γινουν ακομα καλιτερα :dancing:
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Re: Ζώνες ελέγχου ταχύτητας: Πώς;

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 08 Δεκ 2009, 23:04

fokion έγραψε:Ερωτηση 1η
τα Waypoints θα ειναι ΚΑΙ σημειωμενα επι του δρομου με πινακιδες ή μονο με τις συντεταγμενες??
Ερωτηση 2η
στην περιμετρο των 90 μετρων ΠΡΙΝ την διελευση απο το waypoint ο περιορισμός ταχυτητας ισχυει ( αντιστοιχα φευγοντας μετα το waypoint ) ή θα αποτελει μια "γκριζα ζωνη" οπου καπου μεσασε αυτη θα πρεπι να εχει φρεναρει επαρκως ωστε βγαινοντας να εχει ηδη σταθεροποιησει την ταχυτητα του???

οι ανωτερω ερωτησεις βασιζονται και στο γεγονός οτι ακομα και 2 ιδια gps να βαλεις διπλά διπλα ιδιο στιγμα δεν δινουν.. οποτε ειναι μαλλοναναμενομενη μια ασυμφωνια μεταξυ του gps - ρουφιανου ( χαριτολογόντας ) και του πιθανός χρησιμοποιουμενου απο το πληρωμα.
Στο HRR δε χρησημοποιησα GPS.Το R-B ηταν απολιτα σαφες στο που αρχιζη και τελειωνη το οριο.Ειδικα η......βουλιτσα στο R-B ηταν το κερασακι .....στη τουλιπα
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Re: Ζώνες ελέγχου ταχύτητας: Πώς;

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 09 Δεκ 2009, 11:04

Στο HRR μπορώ να πώ πως απ'όλους τους αγώνες οπου χρησιμοποιήθηκε ο έλεγχος του ορίου ταχύτητας μέχρι τώρα, ήταν απόλυτα σαφές το όριο, που ξεκινάει, που τελειώνει. Έτσι αποφεύγονται τα λάθη απο το πλήρωμα, τηρούνται με μεγαλύτερη σιγουριά τα όρια που θέτει η οργάνωση και επίσης συμβάλει στα μέγιστα στην αντίληψη του ορίου απο τον πλοηγό του οχήματος τη στιγμή που είναι κουρασμένος, πχ. όριο 30 έχοντας διανύσει 300 δύσκολα χιλιόμετρα. Εκείνη την ώρα ο συνοδηγός δεν έχει τα αντανακλαστικά που είχε στο 20 του εταπ.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Re: Ζώνες ελέγχου ταχύτητας: Πώς;

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Δεκ 2009, 11:16

Ιαν η επισήμανση στο Hellenic Rally Raid έγινε με τον προβλεπόμενο από την FIA τρόπο. (DZ και FZ) Δε χρειάσθηκε να ξεφύγουμε, είναι ένας τρόπος δοκιμασμένος από άλλους και έχει δείξει ότι δουλεύει.


Τα άρθρα που ανέφερα και θα ενσωματωθούν στον κανονισμό του HRR είναι αυτά επίσης που έχει η FIA για τα CCRR. Παρόλαυτα είμαι σε επικοινωνία με την ERTF για κάποιες διευκρινήσεις.

Το όριο των 90 μέτρων είναι θεμιτό και έτσι θα πρέπει εφαρμοστεί στο HRR ώστε να λυθούν τα όποια θέματα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Ζώνες ελέγχου ταχύτητας: Πώς;

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 09 Δεκ 2009, 11:40

Αυτό ακριβώς θέλω να πώ...Γιατί να ξεφεύγουμε απο τη FIA και τις γνωστές καλές μεθόδους?? Υπάρχει κάποιος λόγος? αυτό δε καταλαβαίνω. Εφόσον οι κανονισμοί υπάρχουν. Αυτό που έγινε στο ΗRR ήταν ακριβώς αυτό που λέει η FIA.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron