Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hellenic Rally Raid 2009: Εντυπώσεις

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό dirtgirl » 21 Οκτ 2009, 23:38

MOUTZOURIS-DRZ400E έγραψε:Φωτογραφίες από την Ειρήνη με το DRZ,

http://picasaweb.google.com/isuvo77/Mud
Κατάφερα να μπώ μετά δυσκολιών, αλλά να'μαι :wink:

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Παρασκευή χαράματα, σκοτάδι, χαράζει πίσω από τα σύννεφα, ατμόσφαιρα θρίλερ με τα φώτα των μηχανών να γυαλίζουν στην άσφαλτο, φύγε, κολλάει το roadbook, βροχή, σκοτάδι!!

Και εκεί που ξημερώνει μπαίνουμε στο χώμα, ξεμουδιάζουν τα χέρια, όρθια, να ζεσταθώ, να βρώ τον ρυθμό....και σπλάαατσ, μές τη λάσπη. Μπροστά μου γλυστράν και φεύγουν, αλλά το δικό μου γκάζι δεν ξεκολλάει, ανεβαίνω σπινιάροντας, ουρπσ! κόλλησα!

Μην τα πολυλογώ, πέρασα 1,2 ώρες με την βοήθεια άλλων συμπασχόντων σπρόχνοντας , ξελασπώνοντας, περπατώντας σαν παπιες, στις λάσπες ,ύπό βροχή, κάποια φωτογραφία ενθύμιο, κολλάει ο συμπλέκτης, μετά κρύο ξαναδουλεύει, τα καταφέρνω να βγώ στις ροδιές των τζίπ που είχαν γίνει ρυάκια. :shock:

Ευχαριστώ την "λασποπαρέα" για όλες τις λασποδουλειές, χειρονακτικές η συμβουλευτικές! Με το Μπάμπη απ΄το Καρπενήση περάσαμε την υπόλοιπη μέρα περιμένοντας στην άσφαλτο πλέον--το τρεϊλερ της παρέας του και ψάχνοντας 2 σετ δίσκους(!!τους είχαμε κάψει στη λάσπη!!) τηλεφωνικώς από Αθήνα.

Η υποστήριξη και αλληλεγγύη συγκινητική, τα βρήκαμε όλα και το βράδυ είχαμε δίσκους, και άλλαξα με το σύστημα της αντιγραφής τους δίσκους συμπλέκτη. Τελείωσα με όλες τις δουλειές πλήν φαγητού στις 10 το βράδυ.

Ύπνος φοβερός στη κατασκήνωση στον προφίτη Ηλία Ελάτιας. Περιποίηση από μάγειρα και διασώστες σούπερ, παρεϊστικο κλίμα, όμορφα. :)

Α, και δεν έτρεχα για κατάταξη, συμμετείχα έκτος συναγωνισμού, λόγο απόφασης τελευταίας στιγμής. Οπότε χωρίς το αγωνιστικό άγχος, μόνο το στοίχημα να βγάλω την διαδρομή.

Η οποία την 2η μέρα ήταν όμορφη στο Καλλίδρομο, αλλά καταπληκτική στην Οίτη.Απ'όλα τα εδάφη, με λίγες λασπίτσες και γλίτσες, κόκκινες, κίτρινες, μαύρες και γκρί, και ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνιδάκι διασχίζοντας 3-4φορές τον Σπερχειό. :laughing5:

Απέναντι πρός Ταρζάν άρχισε να βρέχει και η γλίτσα άρχισε να γλυστράει και να δυσκολεύομαι ως άσχετη στην λάσπη και έπεσε ο ρυθμός μου και άρχισα να κουράζομαι (αν θυμάμαι καλά γύρο στα 120 χλμ).

Με προσπερνάνε σιγάσιγά και τα τζιπ και το βενζινάδικο που είχα υπολογίσει είναι κλειστό(για πάντα). Συνεχίζω, τα τοπία αγριεύουν και τα χοριά λιγοστεύουν και για ώρα δεν συναντώ ανθρώπινη παρουσία. Μέχρι που γυρίζω ρεζέρβα και αγχώνομαι, μην μείνω στο βουνό και με φάνε οι λύκοι. Στην παλαιά Γιαννιτσά τα παιδιά στο ΣΕΧ προσπαθούν να μου βρούν βενζίνη, αλλά δε....

Οπότε παίρνω βαριά την απόφαση να φύγω από ασφαλτο κατηφόρα και σβηστή για Μακρακόμη και ασφάλτινα για Καρπενήση. Φτάνω, πλύσιμα, μαμ, πλύσιμο μηχανής, λαδώματα, κάποιοι αλλάζουν αλυσιδογράναζα, άλλοι λάστιχα, γενικώς μπόλικες επισκευές. Δοκιμή αντοχής και για τα μηχανάκια. Υπνος. :D

3η μέρα ξυπνάω με βροχή, σκοτάδι, οι σκηνές μπάσανε νερό, κάποια πράγματα είναι μούσχεμα, χάλια,μαζέματα και ντύσιμο, αργώ, πρέπει να βάλω λάδια στο μηχανάκι, περνάει η ώρα, πάει το χέσιμο(σημαντικό δε πράμα, μην το υποτημήσουμε!!), ο καφές μια γουλιά και έφυγα.
Στα πρώτα 100μ μας πάει σένα εγκαταλειμμένο δρόμο-μονοπάτι με νεροφαγώματα να χαθείς ολόκληρος μέσα, ανηφορικό, μές' τα χόρτα - μούρλια!!! :roll:

Και έτσι πάει η υπόλοιπη μισή μέρα, εναλλάξ δασική δρόμοι (φλαταδούρα) με μονοπάτια, off-road και νεροφαγωμένους δρόμους, σε πανδαισία φθινοπορινών χρωμάτων, σφιχτό, πολύ ωραία. Μετά από μικρή πτώση το DRZ δεν πέρνει προς, το χαϊδεύω, το κλοτσάω, βρίζω, ποτέ χορίς μανιβέλα στο βουνό, ειδοποιώ τα τζιπ (που σταματάγανε να μάθουν αν είμαι καλά!!!) ότι έμεινα, κάθομαι.

Φτού, και ήταν τόσοοοο όμορφα. Μέχρι που με φτάνουν τα τελευταία μηχανάκια και μου φέρνουν γούρι: απ το τίποτα δουλεύει ο διακόπτης. Σταματάω σένα τζιπ που έπαθε λάστιχο, τσικ τίποτα πάλι. Με το WD40 των παιδιών όμως δουλευει το σύστημα και συνεχίζω - έχασα 1ώρα.

Η διέλευση της Οίτης στους όμορφους κίτρινους δρόμους και εξοπραγματικά τοπία, μόνο κυνηγοί παντου, μέχρι τα πιό τουριστικά μέρη προς Παύλιανη μεριά. Εκεί αφήνω τους άλλους, που εν τω μεταξυ είχα ξαναβρεί και φεύγω από άσφαλτο: Τα χέρια δεν κάνουν πιά αυτό που θέλω εγώ, και αυτό που κάνουν είναι κάπως επικίνδυνο. :oops:

Συμπέρασμα της ημέρας: Η πιό εντουράδικη διαδρομή, καθυστέρηση για τεχνικό πρόβλημα από λάσπες/νερά, κούραση της τρίτης μέρας, 120χλμ, πάω από άσφαλτο στη Ελάτια, τέλος ειδικής, ανασυγκρότηση για την επιστροφή στο autofestival, απονομή, ας το περιγράψει άλλος. Κανωνικός αγωνιζόμενος... Εγώ πάντως το καταφχαριστήθηκα!!!!

Μπράβο σε όλους που τερμάτισαν & προσπάθησαν, θαυμάζω τους "γρήγορους", και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μπάμπη και την παρέα του για την βοήθεια και όσους με στηρίξανε (τελευταία στιγμή) πρακτικά και ηθικά, αλλά κυρίος για την αίσθηση σιγουριάς ότι "δεν είσαι μόνος" που μου προσφέρανε!!! Να'μαστε καλά και να χαρούμε τα βουνά και του χρόνου!! :happy6: :happy6: :salute:

Φωτό από κάθε φορά που" έμεινα" http://picasaweb.google.com/isuvo77/Mud?feat=directlink :wink:
Άβαταρ μέλους
dirtgirl
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 21 Οκτ 2009, 23:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 22 Οκτ 2009, 09:29

Καλά σε όσες φωτό έχω δει ο ένας συνέχεια καπνίζει και ο άλλος συνέχεια φτιάχνει το μπουρ......... ε μηχανάκι του ήθελα να πω

Εικόνα

Εικόνα
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 22 Οκτ 2009, 09:30

Εδώ Formaroume τα αποτελέσματα??? :P

Εικόνα
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό darkstam » 22 Οκτ 2009, 09:39

συνοδηγός lada niva 109.

Επιτέλους γυρίσαμε.

Μπανιαρίστηκα και έπεσα ξερός για ύπνο, τώρα που συνήλθα λίγο θα σας πω 2 λόγια γιαυτον τον καταπληκτικό αγώνα όπως τον έζησα από την δίκια μου ματια.

Όταν ανακοινώθηκε ο αγώνας έλεγε ο τίτλος ένα πραγματικό rally raid, από μέσα μου έλεγα, ωχ πάλι θα ανάψουν τα αίματα, τελικά ο τίτλος ώμος είχε απόλυτα δίκιο, ήταν ένα πραγματικό rally raid, ένας πραγματικός αγώνας υψηλών προδιαγραφών.

Καταρχάς οι συμμετοχές ήταν πολύ λίγες , αλλά ήταν αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται και αγωνίζονται. Οπότε όλα τα πληρώματα είχαν έρθει πραγματικά να αγωνιστούν.


Εικόνα


ξεκίνησαν από τα 4Χ4 8 αυτοκίνητα στην A1-Open, 2 στη A2-Νορμάλ και 1 στην A3-Raid

εμείς τρέχαμε στην normal μιας και ο Ηλίας ακολουθεί την παραπάνω κατηγορία στο πρωτάθλημα, αφού δεν είχε ανταγωνισμό η κατηγορία μας , μας ενδιέφερε η γενική κατάταξη.



Εικόνα



2 πράγματα μου έκαναν εντύπωση σε πρώτη φάση στον αγώνα, η ομάδα διάσωσης ερυθρός σταυρός, που απαρτιζόταν γύρο στα 10 - 15 άτομα με πλήρες εξοπλισμένα τετρακίνητα και ένα εξατροχο βανακι, που πήγαινε παντού, οι οποίοι ακολουθούσαν τον αγώνα όπως όλοι οι αγωνιζόμενοι, κοιμόντουσαν μαζί μας και ξυπνάγανε πάντα πιο νωρίς για να είναι πάντα στην θέση , που τους οριζόταν, πως το έκανε η οργάνωση πάντως και συνεχεία τους βλέπαμε μπροστά μας στην διαδρομή. (ένιωθες μια ασφάλεια)



Εικόνα



και δεύτερον τα gps , από εδώ και στο εξής θα είναι υποχρεωτικά σε κάθε αγώνα, του Κατσιμαλη. Αυτό ήταν κάτι το φανταστικό.

Όλα τα αυτοκίνητα τους δινοταν από την οργανοση ιδικά gps που εκπέμπουν σήμα. Οπότε ο οργανωτής μπροστά από το laptop του παρακολουθούσε σε real time όλον τον αγώνα, ποιος έπεσε, ποιος χτύπησε, ποιος έκλεψε, ποιος έτρεξε -.ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ήξερε ανά πάσα στιγμή τι γίνετε, και δεν είχαν μόνο οι αγωνιζόμενοι gps αλλά όλοι η οργάνωση και η ομάδα διάσωσης, οπότε ο οργανωτής μπορούσε ανά πάσα στιγμή σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα να ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε πρόβλημα άμεσα.

Ωραία , όλα πάνε καλά



Εικόνα



Εγώ συμμετείχα ως συνοδηγός στο 1.7 lada niva του Ηλία παλουμπη (οδηγός)




1 μέρα

η πρώτη μέρα είχε μόνο μια super ειδική μέσα στον χώρο του auto festival όπου θα κρινόταν η σειρά εκκίνησης (πολύ καλό σύστημα, και ορθό) εκεί με το lada όπως είναι φυσικό δεν κάναμε τίποτα ιδιαίτερο μιας και δεν μας ενδιέφερε η κατάταξη, το Mitsubishi pajero 3.5 πάντως έκλεψε την παράσταση με πρωτιά.



Εικόνα



Αφού ανακοινώθηκαν και οι τελευταίες οδηγίες και ο καιρός ήταν πολύ άσχημος πήγαμε για αναζήτηση ξενοδοχείου, μαζί με τους φίλους από το Καρπενήσι, η ώρα είχε πάει πολύ αργά και το auto festival δεν ήταν ο καλλίτερος τόπος για κοιμηθούμε εκεί.

Το πρωί έχει εγετιριο 6 η ώρα , 7 έχει εκκίνηση.

Στο ξενοδοχειο παραγκιλαμε πιτσες και το καναμε λιγο π!@#$!@#να. Έπεσε πολύ γέλιο με την εξής φάση, ο ξενοδόχος μας έδωσε 2 κλειδιά, εμείς μπήκαμε στο δωμάτιο μας και οι καρπενησιώτες άνοιξαν την διπλανή πόρτα δίχως να κοιτάξουν νούμερο, η πόρτα ξεκλείδωσε κανονικά, γουρλώνουμε τα μάτια μας γιατί εμφανίσθηκε μια σουίτα με ροδοπέταλα παντού, κάδρα, καθρέφτες, και ένα μεγάλο διπλό ξύλινο κρεβάτι, (από αυτά που έχουν τα αρχοντικά με κρεμασμένα πέπλα) !!!

πάθαμε πλάκα, ρε τους τυχερούς λέω από μέσα μου, από την άλλη ώμος σκέφτηκα να τύχαινε σε εμένα τι θα έκανα με τον Ηλία (όταν σχημάτισα την εικόνα στο μυαλό μου είπα πάλι καλά που δεν μας έτυχε αυτό το κλειδί) αφού τα είχαμε κάνει από σας είπα παραπάνω ανεβαίνει ο ξενοδόχος νευριασμένος και ταραγμένος, λέγοντας πως το ανοίξαμε το δωμάτιο, τελικά κατάλαβε ότι είχε κάνει λάθος και μας είχε δώσει το κλειδί της σουίτας. Χαχαχα



Εικόνα


Εικόνα



Κομμένα τα αστια τώρα ωμός γιατί ξεκίνησε η 2η μέρα


Εικόνα




2η μέρα.

φλαταδούρες, γαρμπίλια και τέτοια για αρχή, μετά μαλακό χώμα, μετά πέτρα, πέτρα, γαρμπίλια, πέτρα, μαλακό χώμα.

Από την αρχή είχε ένα κακοτραχαλο κομμάτι μέχρι να φύγουμε από την Αττική, λίγο σπαστιρι, η διαδρομή ήταν πολύ καλή γύρο στα 300 χιλιόμετρα με τερματισμό στην ελάτη , στον λόφο του προφήτη Ηλία.

Ενώ ξεκινήσαμε δυνατά με ρυθμό και καλή πλοιγιση δεν άργησε να έρθει το πρώτο ξενερομα, κάπου στα 150 δεν έχουμε φρένα, το μαρκούτσι από τα πίσω φρένα έχει σπάσει την βάση του και ακουμπάει στο αμορτισέρ, αποτέλεσμα μετά από πολλά τερματισματα του αμορτισέρ να του κάνει τρύπα και να εξαφανιστούν όλα τα υγρά , κουμπώνουμε πρώτες και ευτυχώς σε λίγο είχε ένα χωριό όπου τυχαία βρήκαμε ένα συνεργείο για φορτηγά

ο μπάρμπας μας εξυπηρέτησε και μάτισε την τρυπά με χαλκό, (όχι δεν πήραμε χάλκινο μετάλλιο, αλλά πήραμε χάλκινο μαρκούτσι φρένων!!), τυχερή μέσα στην ατυχία μας είχαμε φάει 1,5 ώρα είχα ξενερώσει τελείως , στην ουσία τον είχαμε χάσει τον αγώνα και πλέον μόνο τερματισμό θέλαμε. Τερματίζομε μέσα από φανταστικές διαδρομές, απίστευτα χώματα, πολύ λάσπη, μια λάσπη ώμος όχι σαν όλες τις άλλες, αυτή κόλλαγε σας την να πω .κόλα τέλος. Εκεί οι μηχανές παρέδωσαν πνεύμα



Εικόνα



Στον προφήτη Ηλία ένας μαγευτικός λόφος, μας περίμενε ζεστή σούπα από τον μάγειρα !!(α ξέχασα να πω ο μάγειρας ακολουθούσε όλον τον αγώνα με βανακι με όλα του τα εργαλεία, και μαγείρευε φαγητό κάθε μέρα εκεί έξω στην φύση σε μεγάλα καζάνια, με τέντα δίσκους πιάτα , σαλάτες, ανψηκτικα, ποτήρια -- τα πάντα, και όλα τέλεια).



Απολογισμός ζημιών 2 σπασμένα αμορτισέρ (Κουτσουμπός ), 2 σπασμένα αμορτισέρ οι καρπενησιώτες, πρόβλημα στο ρουλεμάν του δεξιού τροχού (Δημητριάδης) και ένα σωρό ψιλολογία, άψογα όλα τα πληρώματα αφού από ότι αποδείχτηκε είχαν κουβαλήσει σε βανακια όλο το συνεργείο. Είχαν πραγματικά τα πάντα!!!

Εργασίες για Κανά 3 ώρα και όλα έτυμα, άψογη η συνεργασία μεταξύ τον πληρωμάτων αφού τα κλειδιά και τα εργαλεία άλλαζαν χέρια συνεχώς, όλοι πρόθυμη να βοηθήσουν ακόμα και τους άμεσα ανταγωνιστές τους, με χαμόγελο και πολλά πειράγματα, άψογο αγωνιστικό πνεύμα. Αφού όλοι προσπαθούσαν για να κριθεί το αποτέλεσμα μέσα στον αγώνα και όχι αν ξέχασες να φέρεις αμορτισέρ επιπλέον - λόγου χάρη. το lada το μόνο που ήθελε ένα καλό πλύσιμο ώστε να μπορέσει να ξαναλειτουργισει σωστά.



Εικόνα



Τα αποτελέσματα της πρώτης μέρας μας έφεραν στην 7 θέση, με το λυπητερό γεγονός όπου ο κουτσουμπός από την 2 θέση που είχε κατέληξε στην 6 λόγω ποινών στα όρια ταχητητας.

Από την μια στενοχωρηθήκαμε, αλλά από την άλλη είναι ένα τόσο αξιόπιστο σύστημα και ίσο προς όλους όπου κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει. Οπότε πρέπει να συνηθίσουμε και να προσαρμοστούμε με τους όρους τον κανονισμών. Ώστε να υπάρχει ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα



Εικόνα



Φαγητό, στήσιμο σκηνής, και άραγμα στο προαύλιο της εκκλησίας με πολύ καλαμπούρι, έκανε κρύο και το βράδυ έριξε την μπόρα του, αλλά μέσα στην σκηνή η θερμοκρασία ήταν οκ.


Εικόνα




3η ημέρα

εγερτήριο κατά τις 6 - ακόμα ακούω την καμπάνα να χτυπάει για να μας ξυπνήσει ο Σπύρος, δεν είχε ξημερώσει ακόμα και παντού πίσσα σκοτάδι, παρόλο την ησυχία του ξημερώματος ένιωθες την ένταση της προετοιμασίας μιας και ο καθένας είχε τον σιωπηλό ρυθμό του ώστε να είναι έτυμος στην εκκίνηση.

Για την διαδρομή δεν μπορώ να περιγράψω τίποτα , ήταν απλά φανταστική με μαγευτικά τοπία, και όλες τις εναλλαγές του ελληνικού τερεν που μπορείς να φανταστείς- κάπου στα 250 χιλιόμετρα με 2 κρυφά σημεία μέτρησης.



Τερματισμός στο Καρπενήσι στις εγκαταστάσεις του αθλητικού κέντρου όπου μας περίμενε η γνωστή σούπα και όλα τα υπόλοιπα της οργάνωσης που περίγραψα την 2η μέρα.



Εικόνα



Το lada αποδείχτηκε αστέρι - κανένα πρόβλημα, ένα πλησιματακι για να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα, μας είχε έρθει και το σωληνάκι για τα φρένα που είχε πέσει σύρμα στην Πάτρα και μας περίμενε με συνοδό παρακαλώ στο Καρπενήσι!!! (Γαλατία)

Με σωστή πλοιγιση, σχετικά γρήγορο και σταθερό ρυθμό και χωρίς απρόοπτα καταφέραμε και ανεβήκαμε στην 6η θέση, αν και στο 1ο σκέλος ήμασταν στην 5η


Απολογισμός αλλαγή ψυγείου (κουτσουμπός), ναι είχαν φέρει και ψυγείο μαζί τους, ειλικρινά είχαν φέρει όλο το συνεργείο, τα άλλα 2 αμορτισέρ που δεν άλλαξαν την προιγουμενη μέρα οι καρπενησιώτες, (Μαρδας) κάτι πάλευε με ηλεκτροκολιση , και του Παιδα με το pajero του άνοιξε το καπό και κοπάνισε στο παρμπρίζ με αποτέλεσμα να σπάσει ο ηλιοκαθαριστιρας, (αν και είχαν ασφαλείας )



Εικόνα



Στήσιμο σκηνής έξω στο χορτάρι και τα σχετικά, αυτήν την φορά ώμος πάνω στο Καρπενήσι είχε πραγματικό κρύο και δεν σταμάταγε να βρέχει από νωρίς, μέσα στην σκηνή ώμος η θερμοκρασία ήταν μια χαρά, κοιμόσουν άνετα.



Εικόνα



4η ημέρα

τα γνωστά πρωινό μαρμελάδες, ψωμί, γάλα, δημητριακά, αυγό, καφέ γαλλικό - φραπέ, ζαμπόν - τυρί τα πάντα. Ότι έπρεπε κυρίως για τους αναβάτες που είχαν ανάγκη να πάρουν ενέργεια.


Εκκίνηση 3-2-1 go βουρ για Αθήνα


Εικόνα


Δεν έχω τι να πω αφού κάθε μέρα και καλύτερα.μοναδικά τοπία, σκληρά off- road κομμάτια, πολύ βλάστηση , πολύ έλατο, βελανιδιές, ποτάμια, λάσπη, φλαταδουρες, αναβάσεις, κάμποι.



Με τον ίδιο ρυθμό εμείς και σχετικά πιο γρήγορα από τις προιγουμενες μέρες αφού είχαμε συνειδητοποιήσει ότι ήμασταν ακόμα μέσα στο παιχνίδι και τελικά σε τέτοιους αγώνες τα πάντα είναι ρευστά.



Εικόνα



Δυστυχώς για άλλη μια φορά τα φρένα μας άφησαν, 70 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό δεν ήταν ώμος το ίδιο σημείο όπου νομίζαμε για αρχή, αλλά είχε σπάσει η αριστερή βάση του αμορτισέρ και είχε ξηλώσει μαζί και τα σωληνάκια φρένων, κάναμε διάφορες πατέντες τα στραβώσαμε τα κλείσαμε μπας και κάνουμε κύκλωμα, αλλά όλες οι προσπάθειες δεν οδήγησαν πουθενά, μετά από πολύ προσπάθεια καταφέραμε να έχουμε λίγο φρένο στον μπροστινό δεξί τροχό, απλός για να σταματήσουμε στον τερματισμό και να μην μπούμε μέσα στην γραμμάτια. χαχαχα μετά από μια μίνι σύσκεψη αποφασίζουμε να κουμπώσουμε 1η και να τερματίσουμε, γιατί τελικά και ένας απλός τερματισμός σε τέτοιου είδους άγονες είναι επιτυχία.

Και έτσι και έγινε



Εικόνα



Με τελική γενική κατάταξη την 7η θέση.

Το σλόγκαν μας ήταν lada, δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν πάει

Τελικά και σπάει και χαλάει και δεν πάει!


Συνεχίζετε...

www.skartaekato.gr
Άβαταρ μέλους
darkstam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 21 Οκτ 2009, 19:31
Τοποθεσία: patra

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Οκτ 2009, 10:15

Γλαφυρότατη η περιγραφή σου Σταμάτη!

Θα διορθώσω μόνο ένα σημείο: Οι ομάδα διάσωσης είναι η ΕΔΟΚ (και όχι ερυθροσταυρήτες). Επιλέχθηκε γιατί έχουν πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από κάθε άλλη ομάδα στη χώρα μας και θα συνεχίσουν να είναι κοντά μας όποτε θα τους χρειαστούμε :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 22 Οκτ 2009, 11:53

Berg έγραψε:Εδώ Formaroume τα αποτελέσματα??? :P

Εικόνα


YES :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό bebekos » 22 Οκτ 2009, 15:26

Berg έγραψε:Καλά σε όσες φωτό έχω δει ο ένας συνέχεια καπνίζει και ο άλλος συνέχεια φτιάχνει το μπουρ......... ε μηχανάκι του ήθελα να πω

Εικόνα

Εικόνα


Ο καθένας μας διακρίνεται πάντως από σταθερότητα !!!
Κι όσο για την μοτοσυκλέτα μου.... σε συγχωρώ γιατί είσαι φίλος. Και δε θα την ξαναδείς κιόλας !!! χαχαχα
ΠΑΜΕ για..ΠΛΕΞΙΜΟ !! Είναι πιο φτηνό !!
Άβαταρ μέλους
bebekos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 16:13
Τοποθεσία: Νίκαια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pitsbr.1 » 22 Οκτ 2009, 22:10

Ενας καταπληκτικός αγώνας
Υπέροχα τοπία βγαλμένα απο το πουθενά! (μόνο ένας superspy μπορεί να ¨γράφει¨ έτσι).
Συναντήσαμε σε απίστευτα μέρη τους αγωνιζόμενους και σε όλους έβλεπες να διαγράφεται το "κουρασμένο" χαμόγελο της ικανοποίησης.
Το σημαντικότερο όμως όλων ήταν το αίσθημα ασφάλειας που ένοιωσαν οι αγωνιζόμενοι, με το σύστημα εντοπισμού που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά σε τέτοιο αγώνα.
Προσωπικά νομίζω πως ο αγώνας αυτός θα αποτελέσει σταθμό ΑΝΑΦΟΡΑΣ στα των αγώνων και απο την Δευτέρα το πρωί το "ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΚΑΙ EΓΩ" θα πάρει άλλη διάσταση, ΤΥΧΕΡΟΙ!!!
Ημασταν όμως και εμείς εκεί και το μικρότερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι, να σας αφιερώσουμε τις φωτογραφίες για να τις έχετε ενθύμιο απο τον αγώνα αυτό.

Μεγάλα και μεγάλα μπράβο.
...στους οργανωτές
...στους νικητές.
...σε όλους όσους τερμάτισαν.
...σε αυτούς που προσπάθησαν.
...στην άρτια και οργανωμένη ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΣΩΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ.
...στον "αφανή ήρωα" Μιχάλη Τεχλικίδη.
...στην "απίστευτη" Ειρήνη.
ΥΓ:Σπύρο φρόντισε σύντομα για τον επόμενο αγώνα!!!

ΥΓ2:Ενημερωτικά: "γράφτηκε" και ανέβηκε εκπομπή σχετικά με τα του αγώνα.

http://motobet.wordpress.com ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
Άβαταρ μέλους
pitsbr.1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Ιουν 2009, 14:49

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 22 Οκτ 2009, 22:51

Ρε παιδια ειστε ανωμαλοι; :P

Τι σας αρεσε απ τον αγωνα; η βροχη και η λασπη που φαγαται; :D οι συμπλεκτες που καψαται;

Ειναι δυνατο να σας αρεσει να κοιμοσασται σε σκηνη με κρυο και βροχη αφου εχετε ξενυχτηση φτιαχνοντας μηχανες και αυτοκινητα; :D την επομενη μερα ξανα απ την αρχη :shock:

Και καλα η διαδρομη ηταν ομορφη αλλα τοσα χλμ σε τρεις :shockingzap: μερες; Σας αρεσε που αλλαζατε τιμονια,συμπλεκτες,αναρτησεις,ψυγεια καθε απογευμα-νυχτα; ::D

αμ ο αλλος; ετρεχε λεει με τα λαστιχα σκασμενα :shocked!: κι εκεινος με τη τετρακουνα πιγεναι λεει χωρις φρενα :tongue9:

Το R-B απ την αλλη; ηταν αλαθητο 8)

Μα γιατι βρε Σπυρο;
Κανε ενα λαθος να ψαχνομαστε καναδυο ωρες στο βουνο :violent1:

ασε που ηταν γραμενο στα ξενα αλλα οπως μου εξυγησε ο :sign8: GECO ετσι κανουν στο DAKAR οποτε ενταξι αλλα το μαγειρα τι τον θελαμε σκετο χωρις ομορφες σερβιτορες :boobs:

και τους νοσοκομους με το 6x6 που ακουστικε 6x6 :shocked!: αφου ολοι ασθενοφορο 4x4 βαζουν εσυ γιατι παρακαλω.....ΕΞΑΚΙΝΙΤΟ :dude:

Κιαυτο με τα GPS τι μας ταδωσες;

δε μας αφηνες ν αγορασουμε να γινεται τζιρος στα μαγαζια;
Ηθελε λεει ο dr format να μας παρακολουθη :computer: μη παθουμε τιποτα.Εχεις δει ρε Σπυρο να συμβαινη σε αλλο πραγματικο RALLY-RAID το ιδιο;

Εσυ δηλαδη γιατι το εκακες :?: :lol:

Το πιο κουφο;Ολα τα παραπανο αρεσαν σε οσους ετρεξαν!!!!!!!Αυτο κι αν ειναι ανωμαλια
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό MOUTZOURIS-DRZ400E » 22 Οκτ 2009, 23:09

..................κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Σκασμένα λάστιχα(Αλέξανδρε είσαι πολύ γκαντέμης :banging: ), δίσκοι , τιμόνια κλπ.......jeep με κομένα σωληνάκια(Ηλία βοήθειά σου), επισκευές κάθε βράδυ κλπ.κλπ.κλπ.
Όσο για την βροχή ........... μαζοχισμός.

Αλλά όπως και να'χει αυτό μας αρέσει, περάσαμε καλά και περιμένουμε τον επόμενο αγώνα.
Μέχρι τότε υπομονή.....
Άβαταρ μέλους
MOUTZOURIS-DRZ400E
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 13:09
Τοποθεσία: ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 22 Οκτ 2009, 23:44

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ :D MARK DAMEN η σαμπρελα και η......τρομπα του :D BEBEKOS γυρισα ελαφριτερος σπιτι 8) ΔΟΥΚΕΡΗΣ-ΞΕΝΑΚΗ :D ΔΕ ΞΕΧΝΩ :wink: ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ στη αρχη της ειδικης τη πρωτη μερα :D ΦΩΤΗΣ :D ΤΑΣΟΣ-ALL TERRAIN :D ΓΙΩΡΓΟΣ-2ΤΡΟΧΟ :D ΣΠΥΡΟΣ-ΜΥΘΟΣ(οχι ο δικος μας ενας αλλος) :D τη Διαμαντινα,τη Κλεοπατρα,το Δημητρη και τη γυναικα μου που ,ευτυχος,με θελει ακομα 8)
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 23 Οκτ 2009, 00:18

pitsbr.1 έγραψε:ΥΓ2:Ενημερωτικά: "γράφτηκε" και ανέβηκε εκπομπή σχετικά με τα του αγώνα.

http://motobet.wordpress.com ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ

Εξαιρετική περιγραφη μπράβο!!
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό pitsbr.1 » 23 Οκτ 2009, 16:34

Προς:megalexandros
Προς:stavrosd
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ: Για το Σάββατο έχει προγραμματιστεί το δεύτερο μέρος της εκπομπής για ΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, όσοι πιστοί προσέλθετε όλοι χωράμε στα ευάερα και ευήλια studio του motobet.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: μη νονίζετε πως με 1ώρα και 20 λεπτά εκπομπής, καθαρίσατε, η ομάδα κατεβαίνει πλήρης, και
... ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ!!!
Μείνετε συντονισμένοι.
Άβαταρ μέλους
pitsbr.1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Ιουν 2009, 14:49

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Οκτ 2009, 20:06

Φωτογραφίες από το ΣΕΔ της τρίτης μέρας στο Μαυρολιθάρι από το motobet

http://motobet.wordpress.com/2009/10/23/hellenic-rally-raid-day3/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Berg » 23 Οκτ 2009, 22:22

bebekos έγραψε:
Berg έγραψε:Καλά σε όσες φωτό έχω δει ο ένας συνέχεια καπνίζει και ο άλλος συνέχεια φτιάχνει το μπουρ......... ε μηχανάκι του ήθελα να πω


Ο καθένας μας διακρίνεται πάντως από σταθερότητα !!!
Κι όσο για την μοτοσυκλέτα μου.... σε συγχωρώ γιατί είσαι φίλος. Και δε θα την ξαναδείς κιόλας !!! χαχαχα


Εεεεεεεεεεεεεεεεεε άμα έρθω σπίτι δεν θα μου την δείξεις ?????????? :oops:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron