H "βούλα" είναι το σημείο εισόδου στην τουλίπα. Το "βέλος" η έξοδος.
Η μέτρηση γίνεται στην πρώτη διασταύρωση της τουλίπας. Έχω δει αγωνιζόμενους να μετράνε "όπου να 'ναι" και μετά να χάνονται γιατί "δε τους βγαίνουν τα μέτρα"
Επειδή λοιπόν φαίνεται ότι χρειάζεται ένας μπούσουλας για την ακριβή μέτρηση η τελεία δίπλα στο σημείο μέτρησης κάνει αυτή τη δουλειά. Ταυτόχρονα δίνει την ευκαιρία στο σχεδιαστή να γίνει πιο συγκεκριμένος σε περίπλοκες τουλίπες και να ελαχιστοποιούνται τα ψαξίματα.
Είναι πρώτα απο όλα
θέμα ασφαλείας το RoadBook στα Rally Raid να είναι σωστά σχεδιασμένο, με σωστές μετρήσεις χωρίς να γίνεται φλύαρο.
Ένα κακογραμμένο - προχειροφτιαγμένο roadbook πολλές φορές δικαιολογείται από το σχεδιαστή σαν «δύσκολο στην πλοήγηση», «κυνήγι θησαυρού», κυνήγι χαμένης τουλίπας ή «άλλης» φιλοσοφίας.
Το θέμα είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δημιουργείται άγχος και φυσικά χαμένοι αγωνιζόμενοι να τρέχουν προς κάθε κατεύθυνση. Οχι στα Rally Raid.
Ναι στην πλοήγηση και στο σωστό ρυθμό.
(Φυσικά όλα αυτά έχουν νόημα με ένα καλορυθμισμένο κοντέρ ακριβείας 10 μέτρων και... το μυαλό στο διάβασμα
)