από superspy » 01 Οκτ 2009, 00:06
Είναι γνωστό ότι στους αγώνες μας, η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η ασφάλεια. Όλα αυτά τα χρόνια χωρίς φανφάρες, φροντίζουμε στην πραγματικότητα να προσφέρουμε αυτή στο μεγαλύτερο δυνατό επίπεδο.
Μην ξεχνάμε ότι πέρα από τα αυτοκίνητα που σε γενικές γραμμές υπάρχει και η δυνατότητα επικοινωνίας αλλά και οι επιβαίνοντες είναι καλύτερα προστατευμένοι, υπάρχουν και οι αναβάτες των μοτοσυκλετών. Σίγουρα κανείς λογικός δε θα περίμενε ότι λύσεις του τύπου «επικοινωνία με κινητό κάθε λίγο» προσφέρει ασφάλεια - πρόκειται απλά για ψευδαίσθηση.
Τι να το κάνεις το κινητό όταν αυτό δεν απαντά και δεν ξέρεις που βρίσκεται ο αγωνιζόμενος;
Πολύ περισσότερο όταν ένας αναβάτης μπορεί να «φουντάρει» και να μην τον βρίσκεις.
Δεν είναι λίγες οι φορές επίσης που συμμετέχοντες έχουν εγκαταλείψει, χωρίς να ειδοποιήσουν, κλείνουν και τα κινητά και η οργάνωση οργώνει τα βουνά αναζητώντας το τίποτα.
Το μέχρι τώρα σύστημα μας, ήταν οι πυκνοί ενδιάμεσοι, διασώστες, σκούπες και μια πολύπλοκη εφαρμογή που υπολόγιζε με μεγάλη ακρίβεια το χρόνο από ΣΕΔ σε ΣΕΔ του κάθε αγωνιζόμενου ανάλογα με τον ρυθμό που ακολουθούσε και έτσι είχαμε μια εικόνα για το που περίπου βρίσκεται ο καθένας και πότε πρέπει να «κτυπήσει» συναγερμός.
Από την πρώτη στιγμή που ασχοληθήκαμε με τους αγώνες Rally Raid, θέλαμε και επιτύχαμε να έχουμε τις υψηλότερες προδιαγραφές στην χώρα μας.
Ακριβέστατα και αλάνθαστα ψηφιακά Road Book σε ρολά από το 2004 – ώστε να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες λάθους και φυσικά άγχους, ενδιάμεσοι και έλεγχος παντού, διασώστες, αποτελέσματα άμεσα και άλλα.
Για να μην τα πολυλογούμε είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι στο Hellenic Rally Raid δίνουμε την προαιρετική δυνατότητα σε όποιον συμμετέχοντα το επιθυμεί με προτεραιότητα να χρησιμοποιήσει το online σύστημα εντοπισμού και αποστολής θέσης TrailTrack.
Το TrailTrack προστέθηκε στη σουίτα εφαρμογών TrailMaster, η οποία περιλαμβάνει το σύστημα σχεδίασης και ελέγχου των Road Book και το σύστημα αποτελεσμάτων.
To TrailTrack, με απλά λόγια, δίνει τη δυνατότητα στην οργάνωση να γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο, κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του αγώνα, τη θέση και την ταχύτητα του αγωνιζόμενου, με ευνόητα οφέλη.
Η πρόθεση για τη χρήση ενός τέτοιου συστήματος υπήρχε από την πρώτη στιγμή, πολύ περισσότερο μιας και ο υπογράφων από το 2004 έως το 2007 ανέπτυσσε συστήματα παρακολούθησης στόλων.
Όμως το κόστος των συσκευών αλλά και το airtime (η συσκευή στέλνει δεδομένα χρησιμοποιώντας δίκτυο κινητής τηλεφωνίας) εκείνη την εποχή ήταν εξωπραγματικό, η κάλυψη μικρή, ενώ ταυτόχρονα οι απαιτήσεις για την εγκατάσταση και τη λειτουργία των, δύσκολα θα πραγματοποιούνταν στις μοτοσυκλέτες, αλλά ακόμα και στα αυτοκίνητα, μια και τα chip λήψης δορυφορικού σήματος εκείνης της εποχής απαιτούσαν εξωτερικές κεραίες.
Ενδιάμεσες λύσεις για έλεγχο για μετά τον αγώνα πολλές.
Ήδη στη Ρουμανία φέτος και συγκεκριμένα στο TAT δοκιμάστηκαν συσκευές που παρείχαν με αξιοπιστία τα δεδομένα καταγραφής των ομάδων ΜΕΤΑ τον τερματισμό.
Το πάθος μας όμως για τα Rally Raid μας οδήγησε στην απόλυτη λύση της online παρακολούθησης οχημάτων και έτσι δημιουργήθηκε το TrailTrack.
Το κόστος –παρότι πλέον οι συσκευές είναι οικονομικότερες- είναι αρκετό. Οι συσκευές θα έπρεπε να προσφέρουν τη δυνατότητα αυτόνομης λειτουργίας ώστε να μπορούν να μεταφέρονται από τους αναβάτες και τα αυτοκίνητα και να παρέχουν με ακρίβεια δεδομένα στο κέντρο του αγώνα.
Λύσεις πολλές και εκτιμούμε επιλέξαμε μια από τις καλύτερες από πλευράς hardware ενώ η τεχνογνωσία μας στο συγκεκριμένο αντικείμενο είναι δεδομένη και η εμπλοκή μας με τους αγώνες έδωσε μια ευέλικτη εφαρμογή, ανάπτυξης μας, που κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει.
Θα υπάρχει ένα κόστος εγγύησης του μηχανήματος το οποίο θα επιστρέφεται με την παράδοση της συσκευής της τάξης των 200 ευρώ.
Οι συσκευές δοκιμάστηκαν το καλοκαίρι σε όλη τη διαδρομή του αγώνα, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η κάλυψη, ενώ το προηγούμενο Σαββατοκύριακο δοκιμάστηκε και στον αγώνα της Εκάλης στην Κόρινθο με απόλυτη επιτυχία.
Όποιος δεν επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη λύση, θα φέρει απλό καταγραφικό GPS για τον έλεγχο της ταχύτητας (και φυσικά της διαδρομής) μετά τον αγώνα. Τα Road Book όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα δίνουν με ακρίβεια τις ζώνες ελέγχου ταχύτητας τόσο σχηματικά όσο και με συντεταγμένες.
Προχωράμε μπροστά.
Grand Erg Oriental...
Στάσου.... Μύγδαλα!