Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hellenic Rally Raid 2009

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 25 Σεπ 2009, 15:36

geco έγραψε:Eίπαμε, bivouac γιά όλους !

Κοτούλες, ε κοτούλες !
Μια προταση εκανα :( Γιωργο μου :cry:
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2009, 22:27

Φρέσκο πράγμα!

To λουλούδι του Λελούδη :-)


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Σεπ 2009, 10:17

Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα, 30 Σεπτεμβρίου, στο δεύτερο όροφο του Πύργου στον Πειραιά, στις 18:30, θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο πρώτων βοηθειών που απευθύνεται στους συμμετέχοντες στον αγώνα.

Η είσοδος στα πλάγια από την ΔΕΠΑΠ.

Να είστε εκεί :-)

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί από την ΕΔΟΚ, που έχει αναλάβει το έργο της ασφάλειας του αγώνα.

Η διεύθυνση του Πύργου του Πειραιά είναι Ακτή Ποσειδώνος και Δημοσθένους

http://www.forthnet.gr/templates/drivem ... oomLevel=1
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 30 Σεπ 2009, 11:00

superspy έγραψε:Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα, 30 Σεπτεμβρίου, στο δεύτερο όροφο του Πύργου στον Πειραιά, στις 18:30, θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο πρώτων βοηθειών που απευθύνεται στους συμμετέχοντες στον αγώνα.

Η είσοδος στα πλάγια από την ΔΕΠΑΠ.

Να είστε εκεί :-)

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί από την ΕΔΟΚ, που έχει αναλάβει το έργο της ασφάλειας του αγώνα.

Η διεύθυνση του Πύργου του Πειραιά είναι Ακτή Ποσειδώνος και Δημοσθένους

http://www.forthnet.gr/templates/drivem ... oomLevel=1


Μπράβο Σπύρο,

εξαιρετική η πρωτοβουλία σου :P
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Οκτ 2009, 00:02

Ωραία τα πήγαμε σήμερα.
Απλά πρέπει να ξαναπάμε, οπότε μετά τον αγώνα θα κανονίσουμε μερικές συναντήσεις γιατί είναι πολύ χρήσιμα αυτά που μπορούμε να μάθουμε, όχι μόνο για τους αγώνες αλλά και για την καθημερινή μας ζωή.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Οκτ 2009, 00:06

Είναι γνωστό ότι στους αγώνες μας, η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η ασφάλεια. Όλα αυτά τα χρόνια χωρίς φανφάρες, φροντίζουμε στην πραγματικότητα να προσφέρουμε αυτή στο μεγαλύτερο δυνατό επίπεδο.

Μην ξεχνάμε ότι πέρα από τα αυτοκίνητα που σε γενικές γραμμές υπάρχει και η δυνατότητα επικοινωνίας αλλά και οι επιβαίνοντες είναι καλύτερα προστατευμένοι, υπάρχουν και οι αναβάτες των μοτοσυκλετών. Σίγουρα κανείς λογικός δε θα περίμενε ότι λύσεις του τύπου «επικοινωνία με κινητό κάθε λίγο» προσφέρει ασφάλεια - πρόκειται απλά για ψευδαίσθηση.
Τι να το κάνεις το κινητό όταν αυτό δεν απαντά και δεν ξέρεις που βρίσκεται ο αγωνιζόμενος;
Πολύ περισσότερο όταν ένας αναβάτης μπορεί να «φουντάρει» και να μην τον βρίσκεις.

Δεν είναι λίγες οι φορές επίσης που συμμετέχοντες έχουν εγκαταλείψει, χωρίς να ειδοποιήσουν, κλείνουν και τα κινητά και η οργάνωση οργώνει τα βουνά αναζητώντας το τίποτα.

Το μέχρι τώρα σύστημα μας, ήταν οι πυκνοί ενδιάμεσοι, διασώστες, σκούπες και μια πολύπλοκη εφαρμογή που υπολόγιζε με μεγάλη ακρίβεια το χρόνο από ΣΕΔ σε ΣΕΔ του κάθε αγωνιζόμενου ανάλογα με τον ρυθμό που ακολουθούσε και έτσι είχαμε μια εικόνα για το που περίπου βρίσκεται ο καθένας και πότε πρέπει να «κτυπήσει» συναγερμός.


Από την πρώτη στιγμή που ασχοληθήκαμε με τους αγώνες Rally Raid, θέλαμε και επιτύχαμε να έχουμε τις υψηλότερες προδιαγραφές στην χώρα μας.


Ακριβέστατα και αλάνθαστα ψηφιακά Road Book σε ρολά από το 2004 – ώστε να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες λάθους και φυσικά άγχους, ενδιάμεσοι και έλεγχος παντού, διασώστες, αποτελέσματα άμεσα και άλλα.





Για να μην τα πολυλογούμε είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι στο Hellenic Rally Raid δίνουμε την προαιρετική δυνατότητα σε όποιον συμμετέχοντα το επιθυμεί με προτεραιότητα να χρησιμοποιήσει το online σύστημα εντοπισμού και αποστολής θέσης TrailTrack.

Το TrailTrack προστέθηκε στη σουίτα εφαρμογών TrailMaster, η οποία περιλαμβάνει το σύστημα σχεδίασης και ελέγχου των Road Book και το σύστημα αποτελεσμάτων.


To TrailTrack, με απλά λόγια, δίνει τη δυνατότητα στην οργάνωση να γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο, κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του αγώνα, τη θέση και την ταχύτητα του αγωνιζόμενου, με ευνόητα οφέλη.

Η πρόθεση για τη χρήση ενός τέτοιου συστήματος υπήρχε από την πρώτη στιγμή, πολύ περισσότερο μιας και ο υπογράφων από το 2004 έως το 2007 ανέπτυσσε συστήματα παρακολούθησης στόλων.

Όμως το κόστος των συσκευών αλλά και το airtime (η συσκευή στέλνει δεδομένα χρησιμοποιώντας δίκτυο κινητής τηλεφωνίας) εκείνη την εποχή ήταν εξωπραγματικό, η κάλυψη μικρή, ενώ ταυτόχρονα οι απαιτήσεις για την εγκατάσταση και τη λειτουργία των, δύσκολα θα πραγματοποιούνταν στις μοτοσυκλέτες, αλλά ακόμα και στα αυτοκίνητα, μια και τα chip λήψης δορυφορικού σήματος εκείνης της εποχής απαιτούσαν εξωτερικές κεραίες.


Ενδιάμεσες λύσεις για έλεγχο για μετά τον αγώνα πολλές.
Ήδη στη Ρουμανία φέτος και συγκεκριμένα στο TAT δοκιμάστηκαν συσκευές που παρείχαν με αξιοπιστία τα δεδομένα καταγραφής των ομάδων ΜΕΤΑ τον τερματισμό.


Το πάθος μας όμως για τα Rally Raid μας οδήγησε στην απόλυτη λύση της online παρακολούθησης οχημάτων και έτσι δημιουργήθηκε το TrailTrack.

Το κόστος –παρότι πλέον οι συσκευές είναι οικονομικότερες- είναι αρκετό. Οι συσκευές θα έπρεπε να προσφέρουν τη δυνατότητα αυτόνομης λειτουργίας ώστε να μπορούν να μεταφέρονται από τους αναβάτες και τα αυτοκίνητα και να παρέχουν με ακρίβεια δεδομένα στο κέντρο του αγώνα.

Λύσεις πολλές και εκτιμούμε επιλέξαμε μια από τις καλύτερες από πλευράς hardware ενώ η τεχνογνωσία μας στο συγκεκριμένο αντικείμενο είναι δεδομένη και η εμπλοκή μας με τους αγώνες έδωσε μια ευέλικτη εφαρμογή, ανάπτυξης μας, που κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει.


Θα υπάρχει ένα κόστος εγγύησης του μηχανήματος το οποίο θα επιστρέφεται με την παράδοση της συσκευής της τάξης των 200 ευρώ.


Οι συσκευές δοκιμάστηκαν το καλοκαίρι σε όλη τη διαδρομή του αγώνα, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η κάλυψη, ενώ το προηγούμενο Σαββατοκύριακο δοκιμάστηκε και στον αγώνα της Εκάλης στην Κόρινθο με απόλυτη επιτυχία.


Όποιος δεν επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη λύση, θα φέρει απλό καταγραφικό GPS για τον έλεγχο της ταχύτητας (και φυσικά της διαδρομής) μετά τον αγώνα. Τα Road Book όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα δίνουν με ακρίβεια τις ζώνες ελέγχου ταχύτητας τόσο σχηματικά όσο και με συντεταγμένες.


Προχωράμε μπροστά.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό MOUTZOURIS-DRZ400E » 01 Οκτ 2009, 00:57

Όποιος δεν επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη λύση, θα φέρει απλό καταγραφικό GPS για τον έλεγχο της ταχύτητας (και φυσικά της διαδρομής) μετά τον αγώνα.

Καλησπέρα.
Πρώτα απ'όλα μπράβο για την ιδέα. Πάνω απ΄όλα η ασφάλεια.
.................Όποιος επιθυμεί να χρησιμοποιήσει την συσκευή, αλλά έχει ήδη GPS τί γίνεται?

Το roadbook θα έχει τουλίπες όπου θα δίνονται συντεταγμένες?(Άρα θα χρειαστεί και το GPS έτσι κι αλλιώς?), ή η συσκευή αυτή δείχνει και συντεταγμένες στην οθόνη?
Πού τοποθετείται στις μοτοσυκλέτες? Στο cockpit?(......δεν υπάρχει άλλος χώρος εκεί).:roll: :roll: :roll: :roll: (Έτσι θα κάνουν τα μάτια μας στο τέλος)
Χρειάζεται παροχή ρεύματος?
Καμια φώτο ή άλλες οδηγίες?

Μπορεί να κάνει κάποιος ενημέρωση για την συνάντηση τη σημερινή?
Επιγραμματικά τα θέματα που συζυτήσατε.
Άβαταρ μέλους
MOUTZOURIS-DRZ400E
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 13:09
Τοποθεσία: ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Οκτ 2009, 01:07

Το TrailTrack είναι ανεξάρτητη μονάδα, μικρών διαστάσεων (σα δυο σπιρτόκουτα) την οποία οι αναβάτες θα φέρουν πάνω τους στο θηκάκι της κάρτας, ή σε μια τσέπη.
Στα αυτοκίνητα στο παρμπρίζ.

Οι συσκευή λειτουργεί αυτόνομα, χωρίς ανάγκες εξωτερικής τροφοδοσίας - καλωδιώσεων κλπ δεν έχει οθόνη.


Το Road Book είναι εξαιρετικά αναλυτικό και στις τουλίπες εισόδου και εξόδου από ζώνη ελέγχου ταχύτητας, είναι αρκετό το κοντέρ για να ξέρεις ότι μπήκες ή βγήκες.
Όμως υπάρχουν και οι συντεταγμένες από όπου και θα γίνεται η συγκρίση με την καταγραφή. Αυτό για τα όρια ταχύτητας, που μπορεί να είναι σπαστικά χαμηλά αλλά είναι απαραίτητα.

Εντωμεταξύ -λόγω και της καταγραφής- δεν υπάρχει πλέον λόγος να "κρύβεις" διαδρομή :-)




Στη σημερινή ενημέρωση, μας μίλησαν για τα βήματα που πρέπει να κάνουμε για να ελέγξουμε τις ζωτικές λειτουργίες ενός πολυτραυματία
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Οκτ 2009, 07:29

Σπυρο και καμια καλη θεση για μας τους ματακηδες ετσι;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 01 Οκτ 2009, 09:36

vagelis έγραψε:Σπυρο και καμια καλη θεση για μας τους ματακηδες ετσι;
Είσαι και βιτσιόζος βλέπω :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Bleu » 01 Οκτ 2009, 10:56

Κρατησε ένα για μενα Ψηλέ.
Γιατι το GPS που εχω ειναι και βυθομετρο μαζι και δε λεει......θα φαω κραξιμο.
Μη τολμησει κανένας........... λαμόγια (ξερουν αυτοι ποιους λέω)
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Οκτ 2009, 11:07

Dr.Format έγραψε:
vagelis έγραψε:Σπυρο και καμια καλη θεση για μας τους ματακηδες ετσι;
Είσαι και βιτσιόζος βλέπω :lol: :lol: :lol:

Παντα ημουν ,απλα δεν το ειχες καταλαβει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Οκτ 2009, 11:09

Είσοδος σε ζώνη ελέγχου ταχύτητας
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Οκτ 2009, 11:19

Εχω ενα gps magelan 320 ,αν καποιος το θελει δανεικο για τον αγωνα δεν υπαρχει προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Berg » 01 Οκτ 2009, 11:52

superspy έγραψε:Για να μην τα πολυλογούμε είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι στο Hellenic Rally Raid δίνουμε την προαιρετική δυνατότητα σε όποιον συμμετέχοντα το επιθυμεί με προτεραιότητα να χρησιμοποιήσει το online σύστημα εντοπισμού και αποστολής θέσης TrailTrack.


Πολύ καλό, κράτησε ένα και για μένα.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 102 επισκέπτες