Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Raid Ροδόπης 2004 - Στην ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Raid Ροδόπης 2004 - Στην ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ!

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 11:46

Σε μια προσπάθεια να «συμμαζέψουμε» όλα τα σημαντικά στοιχεία που υπήρχαν στο προηγούμενο θέμα των 13+ σελίδων ανοίγουμε ένα μήνα πριν τον αγώνα νέο θέμα!
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 08 Νοέμ 2004, 05:09, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 12:05

Σιγά – σιγά επέρχεται η ωρίμανση!

Στον αγώνα της Δράμας θα δοθούν και κύπελλα στους τρεις πρώτους στη γενική, αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και φορτηγών.

Αυτοί οι τρεις θα βραβευθούν μόνο στη γενική και όχι στην κατηγορία τους, έτσι πχ αν κάποιος με On-Off έρθει σε κάποια από τις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής στη μοτοσυκλέτα θα παραλάβει το κύπελλο της γενικής, ενώ πρώτος στα On-Off θα βραβευθεί ο επόμενος κ.ο.κ.
Το σύστημα βράβευσης, ακολουθεί διεθνή πρότυπα Π.Π.Ρ.Α. και δίνει τη δυνατότητα αφενός μεν της καλύτερης αξιολόγησης των πρώτων γενικής του αγώνα, αφετέρου δε την ευκαιρία για περισσότερα κύπελλα στους συμμετέχοντες.

Έτσι οι τρεις πρώτοι στην γενική 4Χ4 ή ΜΟΤΟ, ουσιαστικά παίρνουν κύπελλο ΓΕΝΙΚΗΣ και αναφέρονται σαν νικητές του αγώνα και όχι απλώς της κατηγορίας τους.
Κύπελλα θα απονεμηθούν και ανά ομάδα 4Χ4 & ΜΟΤΟ, αλλά χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σε αυτά οι παραπάνω νικητές του αγώνα.
Στους αγώνες που αυτοί μετράνε σε κύπελλο / πρωτ. οι νικητές του αγώνα παίρνουν κανονικά τους βαθμούς που τους αναλογούν με βάση την κατάταξη τους στην ομάδα τους. (δηλ ουσιαστικά δεν αλλάζει τίποτα απο πλευράς βαθμολογίας)
Το όλο σύστημα, είναι δοκιμασμένο και δουλεύει, αλλά θέλει καλύτερη προετοιμασία από τους οργανωτές. Εμείς «ακόμα» δεν έχουμε βαθμολογία οπότε αυτό το κάνει λίγο πιο εύκολο στην εφαρμογή του.


Η συνολική διαδρομή του αγώνα

Πρώτη ημέρα
Εικόνα

Δεύτερη ημέρα
Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Ανεφοδιασμός:
Ο ανεφοδιασμός απο την οργάνωση είναι ΜΟΝΟ για τις μοτοσυκλέτες που ΔΕΝ μπορούν να βγάλουν τη διαδρομή κατευθείαν και δεν έχουν ομάδα service: Την προηγούμενη οι αναβάτες που οι μοτοσικλέτες τους δεν έχουν την απαραίτητη αυτονομία, θα "καπαρώσουν" καύσιμα (10 λίτρα - πακέτο) από την οργάνωση η οποία θα αναλάβει τον ανεφοδιασμό.
Ο ανεφοδιασμός θα γίνει ΜΟΝΟ με αυτό τον τρόπο και όχι με δικά σας μπιτόνια για λόγους ασφαλείας.

Όσοι αγωνιζόμενοι (μοτοσυκλέτας ή αυτοκινήτου) έχουν δικό τους service, μπορούν να κάνουν ανεφοδιασμό και service στα προκαθορισμένα σημεία όπου θα υπάρχει και πυροσβεστική.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το πρόγραμμα του αγώνα έχει ως εξής:

Παρασκευή 5/11:
17:00-24:00 Διοικητικός και τεχνικός έλεγχος στην πλατεία διοικητηρίου στη Δράμα, - διανομή road book

Σάββατο 6/11:
07:00-08:45 Διοικητικός και τεχνικός έλεγχος στην πλατεία διοικητηρίου στη Δράμα, μόνο για συμμετοχές που έρχονται από απόσταση 300+ χιλιομέτρων, διανομή road book

09:00 Ενημέρωση αγωνιζομένων
09:30 Εκκίνηση 1ου σκέλους
18:00 Πρώτη αναμενόμενη άφιξη

19:00-22:00 Διανομή Road Book.
22:00 Αποτελέσματα 1ου σκέλους
22:30 Ενημέρωση αγωνιζομένων

Κυριακή 7/11:
06:30 Εκκίνηση 2ου σκέλους
13:00 Πρώτη αναμενόμενη άφιξη
16:30 Αποτελέσματα 2ου σκέλους και συνολικά
17:00 Απονομή


Κάθε μέρα θα υπάρχει ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ.
Μετά την εκκίνηση κάθε σκέλους, θα υπάρχει μια απλή για την μετάβαση σας στο σημείο εκκίνησης ειδικής. Επίσης μετά τον τερματισμό της ειδικής θα υπάρχει μια απλή για την μετάβαση σας στον τερματισμό του σκέλους.


Μεταφορές
Στο θέμα "μεταφορά" έχει αναλάβει να βοηθήσει ο Alexandros “Raptor”
Πληροφορίες:
Αλέξανδρος ''Raptor'' Ψωφάκης
τηλ: 6945.10.30.50
e-mail: design@psofaki.com

Παραθετώ το αρχικό email του Αλέξανδρου:
ΤΕΛΙΚΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ & ΜΟΤΟΤΣΙΚΛΕΤΩΝ ΑΘΗΝΑ-ΔΡΑΜΑ-ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜΑΞΑ & ΝΤΑΛΙΚΑ.

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
ποσόν: 125€/μηχανή
μίνιμουμ: 20 μηχανές
deadline: Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2004

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (μας ήπιανε το αίμα)
ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2.00Μ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΑΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 400€
ΑΝ ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΥΨΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ 8 ΑΜΑΞΙΑ ΤΟΤΕ ΟΙ 4 ΠΟΥ ΜΠΑΊΝΟΥΝ (κάτω σειρά) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 2Χ400€ = 800€ (εδω μας πίνουν το αίμα !!)
deadline: 4 μέρες πρίν τον αγώνα

Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 12:16

Στο to4X4.gr forum ο φίλος Dias που θα συμμετέχει στη Ροδόπη με 4Χ4 έθεσε μερικές ερωτήσεις που σε συνδυασμό με τις απαντήσεις που το έδωσα πιθανών να βοηθήσουν αρκετούς ακόμα φίλους. Παραθέτω αυτούσια την απάντηση μου.

---------------------------------

Αρκετές και «ζουμερές» ερωτήσεις απο το φίλο DIAS.
Θα προσπαθήσω να σε καλύψω DIAS, αλλά μπορείς φυσικά να επικοινωνήσεις (όπως και όποιος άλλος ενδιαφέρεται) για λεπτομέρειες στο 697 4095312.

Dias έγραψε:Ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπισα στην ελάχιστη εμπειρία μου σε αγώνες πλοήγησης είναι η απόκλιση που παρουσιάζεται ανάμεσα στις ενδείξεις απόστασης του Road Book και στις μετρούμενες από τον χιλιομετρητή του αυτοκινήτου. Αυτό βέβαια είναι φυσιολογικό, ιδιαίτερα όταν η διαδρομή στο Road Book έχει μετρηθεί από μοτοσυκλέτα.


Α. Η μέτρηση στους αγώνες του Off-Road.gr γίνεται με ψηφιακό κοντέρ ρυθμισμένο με ακρίβεια. (IMO Rally Computer R50)
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι τα «εργοστασιακά» κοντέρ, τόσο των αυτοκινήτων όσο και των μοτοσυκλετών έχουν αποκλίσεις απο τις πραγματικές αποστάσεις από 1% έως και 3-4%.
Επίσης αυτή η απόκλιση (κυρίως στα αυτοκίνητα) πολλές φορές μεγαλώνει ακόμα ή γίνεται αρνητική από τις επιλογές ελαστικών σε σχέση με τις αρχικές διαστάσεις.
Για τους εραστές τις ακρίβειας, μια επίσκεψη σε κορυφαίο επισκευαστή – ρυθμιστή κοντέρ (ταξιμετράς) είναι επιβεβλημένη. Εκεί αφου γίνει ακριβής μέτρηση, θα τοποθετηθεί μετατροπέας που θα φέρει το κοντέρ σου στο 0%-0.1%.
Ένας ακόμα παράγοντας «λάθους» είναι και η βαθμονόμηση ανα 100 μέτρα των περισσότερων «εργοστασιακών» μετρητών, με αποτέλεσμα ο επιπρόσθετος κίνδυνος λάθους.
Τα roadbook (δρομοβιβλία) που σχεδιάζει το off-road.gr βασίζεται στο προτότυπο του PARIS-DAKAR και είναι όλο εντελώς ψηφιακό. Χρησιμοποιούν μέτρηση με ακρίβεια 10 μέτρων και έτσι θα συναντήσεις απεικονίσεις με μορφή π.χ. 45,63 δηλαδή 45 χιλιόμετρα και 630 μέτρα. Σε μερικές (σπάνιες) περιπτώσεις μπορεί μέσα σε 100 μέτρα να συναντήσεις δύο πανομοιότυπες διασταυρώσεις που πιθανών να σε οδηγήσουν σε σύγχυση, παρόλο που το δρομοβιβλίο θα είναι ακριβέστατο στην περιγραφή του.
Σημαντικό βοήθημα είναι ότι η διαδρομή είναι χωρισμένη σε επιμέρους τμήματα έτσι ώστε να δίνεται η ευκαιρία να μηδενίσεις το κοντέρ αρκετές φορές μέσα στην ημέρα.


Dias έγραψε:Ο εμπειρικός τρόπος που αντιμετώπισα το πρόβλημα ήταν να καταγράψω τις ενδείξεις του χιλιομετρητή στις πρώτες διαδρομές και συγκρίνοντας με τις αντίστοιχες του Road Book να εξάγω έναν σταθερό συντελεστή με τον οποίο πολλαπλασίαζα πλέον τις ενδείξεις του Road Book για να τις αναγάγω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.


Β. Πολύ σωστή κίνηση. Σε κάθε αγώνα του Off-Road.gr θα βρεις κοντά στην εκκίνηση σημείο για σύγκριση/μέτρηση ώστε να ρυθμίσεις / μετρήσεις το κοντέρ σου.

Dias έγραψε:Ερώτηση :
Υπάρχουν Trip Computer που κάνουν τη συγκεκριμένη διαδικασία αυτόματα?
Και εάν ναι, θα παρακαλούσα για περισσότερες πληροφορίες (προμηθευτές, ενδεικτικές τιμές κλπ.)


Γ. Ναι! Προτείνω terratrip ή ακόμα καλύτερα το ειδικό ICO που έχει ακριβώς την παραπάνω δυνατότητα. (Δες ICO Rally Computer).
Αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα να ξέρεις ότι ένα καλόρυθμισμένο ποδηλατικό sigma 1600 (περίπου 45 ευρώ) θα κάνει καλύτερα τη δουλεία από πολύ ακριβότερα tripmaster

Dias έγραψε:Ερωτήσεων συνέχεια:
Το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχω είναι ένα Nissan PickUp μονοκάμπινο γυμνό έτους κατασκευής 2002 (133 HP) με TurboDiesel 2,5 lt.
Η σύσταση του Pino για λάστιχα ήταν τα Fedima Extreme. Υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις?


Δ. Το έδαφος της Ροδόπης είναι «ειδικό» και δεν μοιάζει με κανένα άλλο στην Ελλάδα. Αυτό σε συνδυασμό με το απομακρυσμένο της περιοχής δεν δίνει τη δυνατότητα παρά μόνο σε πολύ καλούς γνώστες της περιοχής να σε βοηθήσουν! Οι ξυλοκόποι της Ροδόπης είναι οι καλύτεροι γιαυτή την ερώτηση!

Στο «ζουμί» τώρα!
Αν έχει βρέξει οποιοδήποτε mud θα κάνει τη δουλειά του και τα fedima είναι μέσα σε αυτά.
Σε κάθε άλλη περίπτωση ένα AT θα αποδώσει καλύτερα. Τα ΑΤ σε στεγνά εδάφη αποδίδουν καλύτερα από τα MUD και αυτή είναι μια λεπτομέρεια που πολλοί παραβλέπουν!

Αν υπάρχει η δυνατότητα για έξτρα ζάντες (και φυσικά τα χρήματα) η απόφαση θα μείνει για το πρωί της κάθε μέρας, αλλιώς, αναγκαστικά θα «δεις» MUD μια και πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για τα χειρότερα, εν γνώσει σου όμως ότι θα «χάσεις» σε σχέση με τα AT αν το έδαφος είναι ξερό. (Εδώ μάλλον δε σε βοήθησα πολύ!)

Dias έγραψε:Τέλος, τι άλλες μετατροπές, προσθήκες θα μπορούσαν να γίνουν σχετικά εύκολα στο λίγο χρονικό διάστημα που απομένει μέχρι την διοργάνωση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανοχή σας στο "άγχος" ενός πρωτάρη


Ε. Αν το αυτοκίνητο είναι σε ήδη άριστη λειτουργική κατάσταση, η καλύτερη βελτίωση είναι η προπόνηση!
Βγες με το συνοδηγό σου στο βουνό, περάστε μαζί πολλές ώρες, χωρίς στάση κάνοντας 200-300 χιλιόμετρα χώμα. Άφηνε τον να σε «οδηγεί» χωρίς εσύ ουσιαστικά να «ξέρεις» που σε πηγαίνει. Έτσι θα αποκτήσετε εμπιστοσύνη και θα «δεθείτε» σαν ομάδα, ενώ θα ανακαλύψετε και «καλά» και «κακά» σημεία του αυτοκινήτου σας. Ο συνοδηγός είναι ο αρχηγός σε αυτούς τους αγώνες και ο οδηγός έχοντας «τυφλή» εμπιστοσύνη σε αυτόν, μπορεί να αφοσιωθεί στην οδήγηση και στο αυτοκίνητο.

Θα λάβεις μέρος στον κορυφαίο αγώνα εκτός δρόμου που γίνεται στη χώρα μας, σε ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ που ακόμα και ο τερματισμός είναι σημαντικός! Προπονήσου!

Καλή επιτυχία!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό georgek » 04 Οκτ 2004, 12:28

superspy έγραψε:
Γ. Ναι! Προτείνω terratrip ή ακόμα καλύτερα το ειδικό ICO που έχει ακριβώς την παραπάνω δυνατότητα. (Δες ICO Rally Computer).
Αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα να ξέρεις ότι ένα καλόρυθμισμένο ποδηλατικό sigma 1600 (περίπου 45 ευρώ) θα κάνει καλύτερα τη δουλεία από πολύ ακριβότερα tripmaster


GPS επιτρέπεται?
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 13:15

georgek έγραψε:GPS επιτρέπεται?


Ναί, αλλά δεν έχουν την ίδια ακρίβεια με ένα ψηφιακό κοντέρ και κυρίως δεν είναι εύκολα στο μηδενισμό τους.

Στο μέλλον θα τα χρησιμοποιήσουμε πάντως και στη διαδρομή με αναφορά σε σημαντικά σημεία πλοήγησης!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 15:09

Οι πρώτες συμμετοχές ανέβηκαν!
Με χαρά ανακοινώνω και την πρώτη συμμετοχή μοτοσυκλέτας με Γυναίκα αναβάτη.
Εύγε στην αναβάτρια Ελένη "ΚΤΜακι" Αγελαδοπούλου που έχει αναλάβει να εκπροσωπήσει το γυναικείο φύλο σε αυτό τον σκληρό αγώνα, με ΚΤΜ EXC 125, όντας ταυτόχρονα και η μικρότερη (σε ηλικία) συμμετοχή!

Καλή επιτυχία σε όλους!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 04 Οκτ 2004, 16:27

Μία παρατήρηση σχετικά με τις κατηγορίες : στον αγώνα της Ρούμελης δε γνωρίζαμε ξεκινώντας σε ποιά κατηγορία τρέχουμε. Το ίδιο έγινε και μετά τον τερματισμό της πρώτης ημέρας και τα αποτελέσματα, που βγήκαν μόνο γενικής. Αποτέλεσμα ήταν τη δεύτερη μέρα να μη γνωρίζουμε εναντίον ποιών ακριβώς τρέχαμε (αφού έτσι κι αλλιώς γενική δεν υπήρξε).

Ήταν και μία απο τις (ελάχιστες) οργανωτικά αδυναμίες του αγώνα. Δεν επηρέασε φυσικά τον ίδιο τον αγώνα, αλλά μας είχε όλους στο σκοτάδι μέχρι τα τελικά αποτελέσματα. Ελπίζω στη Ροδόπη αυτό να ξεκαθαρίσει εξ' αρχής.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 16:48

jdelis έγραψε:Μία παρατήρηση σχετικά με τις κατηγορίες : στον αγώνα της Ρούμελης δε γνωρίζαμε ξεκινώντας σε ποιά κατηγορία τρέχουμε. Το ίδιο έγινε και μετά τον τερματισμό της πρώτης ημέρας και τα αποτελέσματα, που βγήκαν μόνο γενικής. Αποτέλεσμα ήταν τη δεύτερη μέρα να μη γνωρίζουμε εναντίον ποιών ακριβώς τρέχαμε (αφού έτσι κι αλλιώς γενική δεν υπήρξε).

Ήταν και μία απο τις (ελάχιστες) οργανωτικά αδυναμίες του αγώνα. Δεν επηρέασε φυσικά τον ίδιο τον αγώνα, αλλά μας είχε όλους στο σκοτάδι μέχρι τα τελικά αποτελέσματα. Ελπίζω στη Ροδόπη αυτό να ξεκαθαρίσει εξ' αρχής.


Έχεις δίκιο για το παραπάνω σχόλιο σχετικά με την Ρούμελη....
Μια και έτρεχα σα "Βέγγος" άφησα την πραγματική κατάταξη ανά κατηγορίες (στα αυτοκίνητα) για το βράδυ του Σαββάτου. (Αν και δεν έπρεπε αλλά ήταν ένα σημείο που "ουσιαστικά" δεν άλλαζε τίποτα, εκτός απο την ψυχολογία σας ίσως και επέλεξα να αφήσω το λιγότερης σημασίας για το βράδυ του Σαββάτου, χωρίς φυσικά η όλη κίνηση να είναι σωστή.)

Με δεδομένη την βοήθεια περισσότερων ανθρώπων στη Δράμα και εφόσον τηρήσετε και τα ωράρια και δεν "εμφανιστείτε" όλοι στις 08:00 το πρωί, αυτό θα γίνει επιτόπου στον τεχνικό έλεγχο...

Θερμή παράκληση να τηρήσετε τα ωράρια του τεχνικού ελέγχου (όσο νωρίτερα εφικτό τόσο καλύτερα) μια και γνωρίζουμε ότι αρκετοί θα είναι αυτοί που θα έρθουν με το τρένο και θα εμφανισθούν το πρωί του Σαββάτου.

Ένα βοήθημα πάντως είναι να «γνωρίζετε» και οι ίδιοι σε ποια κατηγορία ανήκετε…
Η παραμικρή απόκλιση από τους κανονισμούς της νορμάλ κατηγορίας 4Χ4, (πχ ελαστικά, αναρτήσεις, καθίσματα, snorkel κ.α.) σας μεταφέρει στην κατηγορία Raid.
Οι προβολείς ΔΕΝ σας αλλάζουν κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Οκτ 2004, 17:29

Ερωτήσεις:

1. Υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν έχουν αυτονομία, ικανή να τους φτάσει σε βενζινάδικο (στο σημείο που εμφανίζετε στο γράφημα). Με δεδομένο ότι δεν θα υπάρχει υποστήριξη από ομάδα service, πως και που (αυτό μάλλον είναι εμφανές - στο ίδιο σημείο με τις μηχανές-) θα ενεφοδιαστούν;

2. Είναι δεδομένο ότι θα χρειαστεί να οδηγήσουμε νύχτα (ρητορική ερώτηση αλλά είμαι αναγκασμένος να την κάνω.

3. Κατηγορία rally, θα υπάρξει τελικά;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 18:47

Α. Τι του έχεις κάνει και καίει τόσο; (Δε βγάζεις 190 χλμ;)
Β. Ναί... τα αυτοκίνητα θα έρθουν αρκετά μετά τις 18:00
Γ. Δεν... υπάρχουν συμμετοχές!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 04 Οκτ 2004, 18:50

superspy έγραψε:[
Η παραμικρή απόκλιση από τους κανονισμούς της νορμάλ κατηγορίας 4Χ4, (πχ ελαστικά, αναρτήσεις, καθίσματα, snorkel κ.α.) σας μεταφέρει στην κατηγορία Raid.
Οι προβολείς ΔΕΝ σας αλλάζουν κατηγορία.


:shock: :shock: :shock: Σπυρο αυτο που λες μου φαινεται αντιθετο με τον κανονισμο αρθρο 5.5 ο οποιος επιτρεπει καμποσες σημαντικες αλλαγες........
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 18:58

Tedos.... είπα ΠΧ.....
Για αποφυγή παρεξηγήσεων παραθέτω το άρθρο 5.5:

5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό:

Επιτρεπόμενες αλλαγές, βελτιώσεις, προσθήκες.

Αμορτισέρ & ελατήρια - σούστες: Επιτρέπεται η αλλαγή των αμορτισέρ και των ελατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός τους, τα σημεία στήριξης τους και η αρχή λειτουργίας τους, θα είναι αυτά του κατασκευαστή. Επιτρέπεται η προσθήκη ή αφαίρεση αριθμού σουστό-φύλλων όχι όμως και τα σημεία στήριξης των ή και η αρχή λειτουργίας τους.

Μπλοκέ ή διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης: Επιτρέπεται η αλλαγή των απλών διαφορικών με κάθε είδους μπλοκέ ή περιορισμένης ολίσθησης και των συστημάτων ελέγχου των.

Ελαστικά: Επιτρέπεται η αλλαγή των γνήσιων με ελαστικά τύπου ΑΤ ή ΜΤ, στις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής στο βιβλίο οδηγιών του (manual) ή με μέγιστη απόκλιση από αυτές ±5%. Δεν επιτρέπεται όμως η αλλαγή διάστασης ζάντας.

Εργάτης ή βίντσι: Επιτρέπεται η προσθήκη εργάτη, εφόσον αυτός είναι τοποθετημένος σύμφωνα με τον ΚΟΚ.

Ποδιές προστασίας: Επιτρέπεται η προσθήκη ποδιάς προστασίας, εφόσον αυτή καλύπτει μηχανικά μέρη, μόνο κάτω από το όχημα.

Για οποιαδήποτε αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση που μπορεί να προκύψει αμφιβολία, ο συμμετέχων είναι υποχρεωμένος να φέρει επίσημα έγγραφα (όχι φωτοαντίγραφα), που να αποδεικνύουν ότι ο πρόσθετος εξοπλισμός, βελτίωση, αλλαγή παρέχεται από τον κατασκευαστή σε μορφή μαζικής παραγωγής, αλλιώς το τετρακίνητο, αυτόματα θα περνά στην κατηγορία 4X4-Raid.


-----
Αν πχ είχες σούστοφυλλα και πέρασες σε ελατήρια (ή το αντίθετο :shock: :shock: :shock: ) ..... κλπ κλπ
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Kounelis » 04 Οκτ 2004, 19:09

Το σωστό δεν είναι το road book να μοιράζεται στους συμμετέχοντες λίγη ώρα πριν την εκκίνηση και όχι από την προηγουμένη;
Kounelis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 16:42
Τοποθεσία: Πεντέλη/Καλάβρυτα

Δημοσίευσηαπό tedos » 04 Οκτ 2004, 19:26

Ως γνωστον το τραινο δεχεται αυτοκινητα μεγιστου υψους 1.85. Στις συμμετοχες βλεπω αρκετα αυτοκινητα που το ξεπερνουν (πχ L/R) . Αν καποιος φιλος κανονιζει εναλλακτικο τροπο μεταφορας (εκτος απο οδηγηση ) παρακαλω να το πει εδω η ας στειλει πμ. Μας ενδιαφερει.

Ευχαριστω
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Οκτ 2004, 20:55

11.7 Το δροµοβιβλίο και οι πιθανοί χάρτες πρέπει να µμοιράζονται στους αγωνιζόµενους το αργότερο 1 ώρα πριν από την εκκίνηση κάθε σκέλους.

Οι διεθνείς κανονισμοί, αντίθετα με του δικούς μας, δεν έχουν κανένα περιορισμό στο χρόνο παράδοσης του βιβλίου διαδρομής και συνήθως, αυτά δίνονται την προηγούμενη κάθε σκέλους.
Η παραπάνω παράγραφος, έχει ενσωματωθεί στους δικούς μας κανονισμούς, απλώς και μόνο για να εξασφαλίσει ότι οι αγωνιζόμενοι θα έχουν στα χέρια τους τουλάχιστον 1 ώρα το δρομοβιβλίο για να το μελετήσουν και με σκέψη πάντα στους μικρούς αγώνες (από 90-130 χιλιόμετρα)


Δυστυχώς στον πρώτο αγώνα που έγινε στο Ξυλόκαστρο φήμες, οι οποίες πρέπει να προσθέσουμε δεν αποδείχτηκαν ποτέ, ήθελαν κάποιους να έχοντας παραλάβει το δρομοβιβλίο την προηγούμενη, να έχουν κάνει μέρος της διαδρομής (αν είναι δυνατόν!) ή να έχουν προβεί σε υπολογισμούς (που όμως δεν απαγορεύονται και μην ανοίξουμε νέα συζήτηση γιαυτό) :evil:

Αναγκαστικά στην περίπτωση της Ρούμελης, για να μην υπάρχει καμιά υπόνοια, τα δρομοβιβλία μοιράστηκαν 1 ώρα πριν την εκκίνηση, προσθέτοντας, ιδιαίτερο άγχος κυρίως στους αγωνιζόμενους με μοτοσυκλέτα, που, θυμηθείτε, πρέπει να τα κάνουν όλα μόνοι τους! (Οδήγημα, παρακολούθηση του δρομοβιβλίου, παρακολούθηση – μηδενισμός του κοντέρ και … να προσέχουν ταυτόχρονα και το δρόμο!) :roll:

Παρόλαυτα πάλι παρουσιάσθηκαν μερικοί που… θεωρούσαν ότι η οργάνωση ευνόησε κάποιους (αν είναι δυνατόν) δίνοντας τους σημεία για να… αποφύγουν τη διαδρομή και … να κερδίσουν…
Μα ποιος οργανωτής, που προσπαθεί να εδραιώσει ένα νέο είδος αγώνων στο χώρο, θα έκανε τέτοιο πράγμα και για ποιο λόγo! :?:
Τέλος πάντων!

Σε έναν αγώνα όπως της Ρούμελης ή με το μέγεθος της Ροδόπης, ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ για λόγους ασφαλείας να υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος ώστε οι αγωνιζόμενοι να μελετήσουν το δρομοβιβλίο και να κρατήσουν και σημειώσεις.
Πιστεύει κανείς ότι παραλαμβάνοντας το δρομοβιβλίο την Παρασκευή, θα…. κάνει δοκιμές σε μια διαδρομή 340+ χιλιομέτρων νύχτα που…. ίσα που θα μπορέσει να βγάλει την επομένη; Ή ότι θα προσπαθήσει, να «βρει» κοπάνες; Γιαυτό υπάρχουν τα φανερά και κρυφά ΣΕΔ! :)

Σίγουρα θα υπάρχει μια διαφορά προετοιμασίας, σε αυτούς που θα φτάσουν το Σάββατο το πρωί και θα παραλάβουν μόλις το δρομοβιβλίο, αλλά…. κανονικά θα έπρεπε ΟΛΟΙ να είναι στον τεχνικό έλεγχο την Παρασκευή (μιλάμε για έναν αγώνα 600+ χιλιομέτρων), όμως… υπάρχει ανωτέρα βία και δεν θα ήταν σωστό να αποκλείσουμε κάποιους υποχρεώνοντας τους να είναι η την Παρασκευή ή καθόλου. :oops:

Αλλιώς να είστε σίγουροι ότι θα προτιμούσαμε να ξεκινήσετε ΟΛΟΙ το Σάββατο το πρωί στις…. 06:30 (Καλή ώρα έτσι!) Η υποχώρηση είναι εκεί και όχι στην παράδοση του δρομοβιβλίου την προηγούμενη. :)

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι κάνουμε κάθε προσπάθεια για να είναι το παιχνίδι ΙΣΟ για ΟΛΟΥΣ. Απλώς λόγω ανάγκης, κάνουμε τεχνικό έλεγχο ΚΑΙ το Σάββατο (σε βάρος δικό μας!) και αυτοί που θα έρθουν το Σάββατο ελπίζω να το εκτιμάνε αυτό. :razz: :razz:

Θα ήθελα να διευκρινίσω οποιαδήποτε απορία στα παραπάνω ώστε να μην υπάρχει παράπονο απο κανένα.

Παιδιά καλή επιτυχία σε όλους!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες

cron