Χμ....
Όποιος ξεκινά μπροστά, έχει μειονεκτήματα όπως:
Α. Είναι ο πρώτος που περνά τη διαδρομή και πρέπει να πηγαίνει πιο «φυλαγμένα» μια και θα είναι ο πρώτος που θα συναντήσει την όποια ανυποψίαστη κίνηση οχημάτων κ.α.
Β. ΔΕΝ έχει κανένα να του «δείχνει» το δρόμο. Δεν έχει ίχνη κάτω από τα περάσματα των διαδρομών και γενικά πρέπει να βασίζεται ΕΝΤΕΛΩΣ στον εαυτό του για τη διαδρομή
Γ. Όποιος τον φτάσει είναι αυτομάτως μπροστά του σε χρόνους
Δ. Ο συνδυασμός Α, Β & Γ είναι πόλεμος νεύρων την ώρα της πλοήγησης
Ε. Ακόμα και αν δεν χαθεί πουθενά και δεν τον περάσει κανείς, ένας αναβάτης ιδίου επιπέδου ή ακόμα και λίγο χειρότερου, ξεκινώντας πιο πίσω, θα κάνει καλύτερο χρόνο μια και δεν θα έχει να αγχώνεται για τα Α, Β.
Με βάση τα προβλήματα και το άγχος που δημιουργούν τα παραπάνω οι περισσότεροι που ξεκινούν στις πρώτες θέσεις θα προτιμούσαν να φεύγανε πιο πίσω και το καλύτερο τελευταίοι.
Γιατί:
Α. Μια και δεν «ανοίγουν» αυτοί τη διαδρομή, τα οχήματα που τυχόν θα είναι στη διαδρομή –ύστερα απο το πέρασμα νν+ αναβατών θα είναι – γενικά – υποψιασμένα και σε μεγαλύτερη ετοιμότητα.
Β. Αν είναι καλός πλοηγός, (απαραίτητο), θα έχει πολύ λιγότερες αμφιβολίες και άγχος για την πλοήγηση. Οι νν+ που έχουν περάσει πριν απο αυτόν θα έχουν αφήσει τα σημάδια τους.
Γ. Κάθε ένας που προσπερνάει θα είναι αυτομάτως πίσω του στους χρόνους
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ του να ξεκινάς πίσω ή ακόμα και τελευταίος...
Το μειονέκτημα του να ξεκινάς πιο πίσω στο να αντιμετωπίζεις συνεχόμενες προσπεράσεις ή να «τραβάς» άλλους μαζί σου, δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο και σαφώς δημιουργεί μικρότερο άγχος – πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις – απο το να ξεκινάς εμπρός.
Διαβάστε τι έγινε και εχθές στο Μαρόκο – κάποιοι ουσιαστικά χάσανε ένα αγώνα – απλώς και μόνο για να .... μην ξεκινήσουν πρώτοι.
Έξυπνο τέχνασμα του Arcarons για την Repsol να «κάψει» τον Coma – τσίμπησε και ο Cyril και έτσι τώρα ο Pujol είναι .... πολύ μπροστά!
http://www.off-road.gr/article443.html
Σχετικά με το «κενό» απο τα 4X4, δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία....
Αν κάποιος είναι πιο αργός απο ένα τετρακίνητο, όσο – λογικό – κενό και να έχουν οι μοτο απο τα 4Χ4 πάντα θα τον πιάσουν.
Για τα Ελληνικά δεδομένα 10-30 λεπτά είναι αρκετά.