Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

3ος Αγώνας TrailRide CUP 2005: Στο Βουνό των Κενταυρων 12/6!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 25 Μάιος 2005, 15:09

Δεν ακουγεται ασχημο. :dancing:

Οταν βγει το τελικο μηκος της διαδρομης θα εχουμε πιο ξεκαθαρη εικονα.
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Σειρά εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 26 Μάιος 2005, 12:06

Παιδία μία σκέψη κάνω:

Πως ακούγεται η σειρά εκκίνησης των αγωνιζομένων σε κάθε αγώνα να βγαίνει με γνώμονα τη γενική σειρά βαθμολογίας ανεστραμένη. Όσοι συμμετάσχουν για πρώτη φορά να ξεκινούν πρώτοι ...

Η σκέψη δεν είναι ιδιοτελής μην με πετροβολήσετε ... Εγώ σταθερά ουραγός τερματίζω ....

Θα ζορίζονται πιστεύω έτσι οι πρωτοπόροι λίγο παραπάνω .....
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Δημοσίευσηαπό doc » 26 Μάιος 2005, 16:01

TSiTas έγραψε:Δεν ακουγεται ασχημο. :dancing:

Οταν βγει το τελικο μηκος της διαδρομης θα εχουμε πιο ξεκαθαρη εικονα.


168,2 +6 km για επιστροφή από ταβέρνα για Ζαγορά.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 26 Μάιος 2005, 16:33

Pajo έγραψε:Μην ανησυχεις! Εδω ειμαι!

Τα σημεια μετρησης στα τελη των 3 ειδικων θα ειναι αγνωστα (ουτε και στον πινακα ανακοινωσεων :D ) αλλα φανερά?
Η θα μας μετρανε σε κρυφή τουλίπα και αργότερα θα μας σταματάνε για να μας γραψουν το χρόνο?


Θα υπάρχει μια ενιαία ειδική, με 2-3 μετρήσεις σε άγνωστα σημεία που θα είναι όσο γίνεται πιο κρυφά. Μπορεί να σας σταματάμε για να γράφεται ο χρόνος σας, μπορεί και όχι. Θα υπάρχει ΜΙΑ ΜΩΤ την οποία και θα μάθετε στον έλεγχο εξακρίβωσης.

CU on Pilio
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Σειρά εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό doc » 26 Μάιος 2005, 16:51

AXAROS έγραψε:Παιδία μία σκέψη κάνω:

Πως ακούγεται η σειρά εκκίνησης των αγωνιζομένων σε κάθε αγώνα να βγαίνει με γνώμονα τη γενική σειρά βαθμολογίας ανεστραμένη. Όσοι συμμετάσχουν για πρώτη φορά να ξεκινούν πρώτοι ...

Η σκέψη δεν είναι ιδιοτελής μην με πετροβολήσετε ... Εγώ σταθερά ουραγός τερματίζω ....

Θα ζορίζονται πιστεύω έτσι οι πρωτοπόροι λίγο παραπάνω .....


Καλή η σκέψη σου, αλλά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου: Θα ζορίζονται πιστεύω έτσι οι πρωτοπόροι λίγο παραπάνω.
Εννοείς αυτοί που ξεκινάνε μπροστά, ή οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία που ξεκινάνε τελευταίοι;
Υπάρχουν δύο απόψεις: Οι καλοί ξεκινάνε μπροστά, για να μην "τραβάνε" άλλους που δεν κάνουν πλοήγηση αλλά βασίζονται στην ταχύτητά τους ακολουθώντας κάποιον καλό πλοηγό. Αν οι καλοί ξεκινήσουν πίσω, μοιραία θα "τραβήξουν" λαό πίσω τους...
Οι πιο αργοί και άπειροι, αν ξεκινήσουν μπροστά, γρήγορα θα προσπεραστούν από τους "καλούς", και θα έχουν έτοιμο το πεδίο. Παράλληλα όμως, δεν καθυστερούν το πρόγραμμα, αφού βρίσκονται μπροστά στην ώρα. Αν ξεκινήσουν πίσω, θα αναγκαστύν να βγάλουν μόνοι τους το φίδι από την τρύπα, αλλά και θα καθυστερήσουν πιο πολύ το πρόγραμμα... Δίκοπο το μαχαίρι δηλαδή...
Πάντως, υπάρχει ένας γενικός (αλλού τυπικότατος και αλλού άτυπος) κανόνας που επιβάλλει τους καλύτερους να ξεκινάνε πάντα μπροστά. Δες και στο Dakar... Συχνά βέβαια ο μπροστινός κάνει το "λαγό" σε τέτοιους μεγάλους αγώνες στην έρημο και έχει μειονέκτημα, αλλά σε κάτι τέτοια σαν τα δικά μας αποτελεί πλεονέκτημα για κάποιον πραγματικά καλό, όχι γιατί θα πάει γρηγορότερα, αλλά γιατί θα έχει την ησυχία του και δεν θα αποσπάται από τους άλλους που θα αναγκάζεται να προσπερνά.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Σειρά εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 26 Μάιος 2005, 18:04

Δεκτό Doc ....
Απλά το σκεφτόμουνα τις προάλλες :
κάποιος που ξεκινά στο τέλος και είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτόν που ξεκινά στην αρχή, δεν αρχίζει με μειονέκτημα ;
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Re: Σειρά εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό doc » 26 Μάιος 2005, 18:32

AXAROS έγραψε:Δεκτό Doc ....
Απλά το σκεφτόμουνα τις προάλλες :
κάποιος που ξεκινά στο τέλος και είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτόν που ξεκινά στην αρχή, δεν αρχίζει με μειονέκτημα ;


To αντίθετο! Όσο βλέπει μπροστά του μοτοσυκλέτες επιβεβαιώνεται ότι πάει σωστά, δεν κοιτά το RB και τραβάει... μπροστά! Αντίθετα, η μοναξιά του μπροστινού, συχνά επιφέρει αμφιβολίες, ανασφάλεια, μικρότερη ταχύτητα, περισσότερο ψάξιμο...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό kenny » 27 Μάιος 2005, 08:36

πιστεύω οτι μια χαρά είναι ως έχει,οταν κάποιος αργος και άπειρος θα είναι αντιμέτοπος με μια προσπέραση ίσως να πανικοβηθεί και να προκαλέσει ατύχημα τοσο στον ευατό του οσο και σε κάποιον άλλο ο οποίος θα κινήται γρήγορα και τη στιγμή της προσπέρασης θέλει πολύ προσοχή.
οταν πάμε για προσπέραση μην ξεχνάμε...ΚΟΡΝΑΡΟΥΜΕ και περιμένουμε να μας δει κι ο άλλος....
AXAROS..... παρασκευή σήμερα,θυμάσαι το <<splendid vertigo>>;
ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ!!!!!
:microwave:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ
Άβαταρ μέλους
kenny
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 11 Μάιος 2005, 12:02

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 27 Μάιος 2005, 09:09

καλυτερη ως εχει, μη ξεχναμε οτι και το οδηγηκο επιπεδο δεν ειναι το ιδιο σε ολους τους αναβατες.

Αν καποιος "αργος" που εχει ξεκινησει πρωτος προσπαθησει να ακολουθησει εναν "γρήγορο" για να μη χαθει (κατι που πιστευω θα το κανουν ολοι) τοτε το παιχνιδι θα γινει ακομα πιο επικινδυνο. Γιαυτο καλυτερα να φυγουν τα παιδια πρωτα να κανουν το παιχνιδι τους.

Αυτο που ειναι καλο να γινει ειναι να εχουμε μεγαλυτερο κενο στην εκκινηση για τα τζιπ μετα την τελευταια μοτο.
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 27 Μάιος 2005, 09:18

Doc πως τα βλεπεις τα πραγματα για εναν ανεφοδιασμο καπου στη μεση των χιλιομετρων, θα ειναι προσβασιμη η περιοχη?
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Trail Ride και.... σειρά εκκίνησης!

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Μάιος 2005, 09:20

Χμ....
Όποιος ξεκινά μπροστά, έχει μειονεκτήματα όπως:

Α. Είναι ο πρώτος που περνά τη διαδρομή και πρέπει να πηγαίνει πιο «φυλαγμένα» μια και θα είναι ο πρώτος που θα συναντήσει την όποια ανυποψίαστη κίνηση οχημάτων κ.α.

Β. ΔΕΝ έχει κανένα να του «δείχνει» το δρόμο. Δεν έχει ίχνη κάτω από τα περάσματα των διαδρομών και γενικά πρέπει να βασίζεται ΕΝΤΕΛΩΣ στον εαυτό του για τη διαδρομή

Γ. Όποιος τον φτάσει είναι αυτομάτως μπροστά του σε χρόνους

Δ. Ο συνδυασμός Α, Β & Γ είναι πόλεμος νεύρων την ώρα της πλοήγησης

Ε. Ακόμα και αν δεν χαθεί πουθενά και δεν τον περάσει κανείς, ένας αναβάτης ιδίου επιπέδου ή ακόμα και λίγο χειρότερου, ξεκινώντας πιο πίσω, θα κάνει καλύτερο χρόνο μια και δεν θα έχει να αγχώνεται για τα Α, Β.

Με βάση τα προβλήματα και το άγχος που δημιουργούν τα παραπάνω οι περισσότεροι που ξεκινούν στις πρώτες θέσεις θα προτιμούσαν να φεύγανε πιο πίσω και το καλύτερο τελευταίοι.
Γιατί:
Α. Μια και δεν «ανοίγουν» αυτοί τη διαδρομή, τα οχήματα που τυχόν θα είναι στη διαδρομή –ύστερα απο το πέρασμα νν+ αναβατών θα είναι – γενικά – υποψιασμένα και σε μεγαλύτερη ετοιμότητα.
Β. Αν είναι καλός πλοηγός, (απαραίτητο), θα έχει πολύ λιγότερες αμφιβολίες και άγχος για την πλοήγηση. Οι νν+ που έχουν περάσει πριν απο αυτόν θα έχουν αφήσει τα σημάδια τους.
Γ. Κάθε ένας που προσπερνάει θα είναι αυτομάτως πίσω του στους χρόνους

ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ του να ξεκινάς πίσω ή ακόμα και τελευταίος...

Το μειονέκτημα του να ξεκινάς πιο πίσω στο να αντιμετωπίζεις συνεχόμενες προσπεράσεις ή να «τραβάς» άλλους μαζί σου, δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο και σαφώς δημιουργεί μικρότερο άγχος – πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις – απο το να ξεκινάς εμπρός.

Διαβάστε τι έγινε και εχθές στο Μαρόκο – κάποιοι ουσιαστικά χάσανε ένα αγώνα – απλώς και μόνο για να .... μην ξεκινήσουν πρώτοι.
Έξυπνο τέχνασμα του Arcarons για την Repsol να «κάψει» τον Coma – τσίμπησε και ο Cyril και έτσι τώρα ο Pujol είναι .... πολύ μπροστά!
http://www.off-road.gr/article443.html


Σχετικά με το «κενό» απο τα 4X4, δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία....
Αν κάποιος είναι πιο αργός απο ένα τετρακίνητο, όσο – λογικό – κενό και να έχουν οι μοτο απο τα 4Χ4 πάντα θα τον πιάσουν.
Για τα Ελληνικά δεδομένα 10-30 λεπτά είναι αρκετά.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Trail Ride και.... σειρά εκκίνησης!

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 27 Μάιος 2005, 09:27

Εχουμε νεα στα "γραναζωματα"!
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Trail Ride και.... σειρά εκκίνησης!

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 27 Μάιος 2005, 12:35

superspy έγραψε:Χμ....
Όποιος ξεκινά μπροστά, έχει μειονεκτήματα όπως:

Α. Είναι ο πρώτος που περνά τη διαδρομή και πρέπει να πηγαίνει πιο «φυλαγμένα» μια και θα είναι ο πρώτος που θα συναντήσει την όποια ανυποψίαστη κίνηση οχημάτων κ.α.

Β. ΔΕΝ έχει κανένα να του «δείχνει» το δρόμο. Δεν έχει ίχνη κάτω από τα περάσματα των διαδρομών και γενικά πρέπει να βασίζεται ΕΝΤΕΛΩΣ στον εαυτό του για τη διαδρομή

Γ. Όποιος τον φτάσει είναι αυτομάτως μπροστά του σε χρόνους

Δ. Ο συνδυασμός Α, Β & Γ είναι πόλεμος νεύρων την ώρα της πλοήγησης

Ε. Ακόμα και αν δεν χαθεί πουθενά και δεν τον περάσει κανείς, ένας αναβάτης ιδίου επιπέδου ή ακόμα και λίγο χειρότερου, ξεκινώντας πιο πίσω, θα κάνει καλύτερο χρόνο μια και δεν θα έχει να αγχώνεται για τα Α, Β.

Με βάση τα προβλήματα και το άγχος που δημιουργούν τα παραπάνω οι περισσότεροι που ξεκινούν στις πρώτες θέσεις θα προτιμούσαν να φεύγανε πιο πίσω και το καλύτερο τελευταίοι.
Γιατί:
Α. Μια και δεν «ανοίγουν» αυτοί τη διαδρομή, τα οχήματα που τυχόν θα είναι στη διαδρομή –ύστερα απο το πέρασμα νν+ αναβατών θα είναι – γενικά – υποψιασμένα και σε μεγαλύτερη ετοιμότητα.
Β. Αν είναι καλός πλοηγός, (απαραίτητο), θα έχει πολύ λιγότερες αμφιβολίες και άγχος για την πλοήγηση. Οι νν+ που έχουν περάσει πριν απο αυτόν θα έχουν αφήσει τα σημάδια τους.
Γ. Κάθε ένας που προσπερνάει θα είναι αυτομάτως πίσω του στους χρόνους

ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ του να ξεκινάς πίσω ή ακόμα και τελευταίος...

Το μειονέκτημα του να ξεκινάς πιο πίσω στο να αντιμετωπίζεις συνεχόμενες προσπεράσεις ή να «τραβάς» άλλους μαζί σου, δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο και σαφώς δημιουργεί μικρότερο άγχος – πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις – απο το να ξεκινάς εμπρός.

Διαβάστε τι έγινε και εχθές στο Μαρόκο – κάποιοι ουσιαστικά χάσανε ένα αγώνα – απλώς και μόνο για να .... μην ξεκινήσουν πρώτοι.
Έξυπνο τέχνασμα του Arcarons για την Repsol να «κάψει» τον Coma – τσίμπησε και ο Cyril και έτσι τώρα ο Pujol είναι .... πολύ μπροστά!
http://www.off-road.gr/article443.html


Σχετικά με το «κενό» απο τα 4X4, δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία....
Αν κάποιος είναι πιο αργός απο ένα τετρακίνητο, όσο – λογικό – κενό και να έχουν οι μοτο απο τα 4Χ4 πάντα θα τον πιάσουν.
Για τα Ελληνικά δεδομένα 10-30 λεπτά είναι αρκετά.


Κατάλαβες φίλε μου ...
Μια θεωρία είχα και εγώ για το γιατί πατώνω πάντα και μου την ξεφτιλήσατε πανυγηρικά ....

Έχεις δίκιο Kenny ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Δημοσίευσηαπό kenny » 28 Μάιος 2005, 10:48

:bricks:Εγω το εχω πει ποιός με ακούει όμως?
και θα το ξαναπώ:

:microwave:
[/b]ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ
Άβαταρ μέλους
kenny
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 11 Μάιος 2005, 12:02

Δημοσίευσηαπό sacram » 28 Μάιος 2005, 20:36

Παιδιά καλώς σας βρήκα! Ειναι πρώτη φορά που συμμετέχω σε forum και επίσης η πρώτη φορα που σκέφτομαι να λάβω μέρος σε αγώνα trail ride. Θα ήθελα να σας ρωτήσω όταν λέτε ότι η διαδρομή χαρακτιρίζεται ως "δύσκολη και τεχνική" εννοείτε δύσκολη για ένα βετεράνο του είδους ή για το ευρύ κοινό? Έχω ένα TTR600 και εμπειρία σε enduroβολτες σε πάρνηθα, βαρυμπόμπη, εύβοια κ.τλ. . Ευχαριστώ προκαταβολικά :P
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες