|
|
|
IKE έγραψε:Τι νόημα έχει αν είναι ο Β.Ο. ο πιο γρήγορος ή όχι, αν είναι ενας μέτριος σε σχέση με τους άλλους και κατάφερε να τρέχει στο Ντακάρ μόνο απο δημόσιες σχέσεις τότε είναι 10 φορές πιο μάγκας.
Οπως και να έχει το οτι συμμετέχει αυτός δεν εμποδίζει κάποιον άλλο (πιο γρήγορο?) να τρέξει στο ντακάρ, οπότε...
superspy έγραψε:Axxx.... αδίαβαστος!!!!
240, MOREL ANTOINE, BOMBARDIER, BAJA X 650
241, DEPREZ RIK, YAMAHA
242, NOE TUBAU EUDALO, SUZUKI 600 GSX
243, PUIG COTET JOAN, BOMBARDIER 650
244, GONZALES JOAN MANUEL, BOMBARDIER
245, REUVER JOHANNES, YAMAHA 850 TDM
246, MONTERO PEREZ XAVIER, BOMBARDIER
007,denis o tromeros LINHAI 260
μέχρι τώρα έχουν εγκαταλείψει οι:
241 & 242
denis έγραψε:superspy έγραψε:Axxx.... αδίαβαστος!!!!
240, MOREL ANTOINE, BOMBARDIER, BAJA X 650
241, DEPREZ RIK, YAMAHA
242, NOE TUBAU EUDALO, SUZUKI 600 GSX
243, PUIG COTET JOAN, BOMBARDIER 650
244, GONZALES JOAN MANUEL, BOMBARDIER
245, REUVER JOHANNES, YAMAHA 850 TDM
246, MONTERO PEREZ XAVIER, BOMBARDIER
007,denis o tromeros LINHAI 260
μέχρι τώρα έχουν εγκαταλείψει οι:
241 & 242
AΞΙΟΣ !!!4T έγραψε:Δεν φτάνει που ήταν το παρθενικό μας Ντακάρ, ήταν και ένα από τα δυσκολότερα των τελευταίων χρόνων, το δυσκολότερο όλων – όπως μας είπε ο αρχηγός της Mitsubishi, Dominique Serieys σήμερα, λίγο πριν ο Πετερανσέλ ανέβει στο βάθρο της Lac Rose (της ροζ λίμνης). Η Lac Rose… Το όνειρο για κάθε αγωνιζόμενο εδώ και δύο βδομάδες! Για ορισμένους έγινε εφιάλτης. Για δύο, τους αείμνηστους Περέζ και Μεόνι, αιτία θανάτου. Ας μην βαρύνουμε όμως το κλίμα, που έτσι κι αλλιώς ήταν βαρύ σήμερα στο βάθρο τερματισμού, παρά τη ζωντάνια των ντόπιων που πλαισίωναν VIP και PR, στο χώρο του τερματισμού, ακριβώς δίπλα στη λίμνη. Εκεί λοιπόν μιλήσαμε για τελευταία φορά στον αγώνα με όλους σχεδόν τους πρωταγωνιστές του. Με τον Peterhansel, τον Alphand (άπιαστοι με το που μπήκαμε στη Μαυριτανία) με την εκπληκτική Kleinschmidt (άξια στο βάθρο), αλλά και με τους ανθρώπους της Nissan, που ήθελαν όσο τίποτε άλλο μια θέση στο βάθρο. Ο πανάξιος de Villiers δεν κατάφερε κάτι πάνω από την 4η θέση, όμως, και αν ο κ. Γκον κρατήσει το λόγο του, η ιαπωνική εταιρία μάλλον θα φύγει από τα rally raid. Και θα είναι κρίμα, γιατί η ομάδα του Gilles Martineu έχει πολλά να πει… Ανάμεσα στους ήρωες του φετινού αγώνα ήταν και ο Βασίλης Ορφανός που δε μάσησε τις ανεμοθύελλες της Ζουεράτ και τα ατέλειωτα χιλιόμετρα σε camel grass και έφτασε εδώ με το 400άρι XRάκι της Honda. Συγκινημένος, δακρυσμένος και με μία κουβέντα στο στόμα: «είναι μεγάλη στιγμή». Για την ιστορία να πούμε ότι ο Έλληνας πρωταθλητής εντούρο τερμάτισε 49ος γενικής και 6ος στην κατηγορία του, αλλά αυτό δε λέει τίποτα. Το ότι έφτασε, όμως, λέει πολλά.
Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες