Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

6-7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2004 RAID Ροδόπης στην Δράμα-(Παλαιά συζήτηση)

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Σεπ 2004, 14:19

HUSQY έγραψε:Δύο ερωτήσεις για των αγώνα:

Α) Στο γράφημα της διαδρομής γράφει "ανεφοδιασμός μηχανών", εννοούμε ανεφοδιασμό με μπετόνια δικά μας που θα έχει μεταφέρει η οργάνωση, ή κάτι διαφορετικό?
Β) Την Κυριακή το πρωί τη ώρα υπολογίζεται περίπου την εκκίνηση?


α) Ο ανεφοδιασμός απο την οργάνωση είναι ΜΟΝΟ για τις μοτοσυκλέτες που ΔΕΝ μπορούν να βγάλουν τη διαδρομή κατευθείαν και δεν έχουν ομάδα service: Την προηγούμενη οι αναβάτες που οι μοτοσικλέτες τους δεν έχουν την απαραίτητη αυτονομία, θα "καπαρώσουν" καύσιμα (10 λίτρα - πακέτο) από την οργάνωση η οποία θα αναλάβει τον ανεφοδιασμό.
Ο ανεφοδιασμός θα γίνει ΜΟΝΟ με αυτό τον τρόπο και όχι με δικά σας μπιτόνια για λόγους ασφαλείας.


β) Περίπου 06:30.

γ) Όσοι αγωνιζόμενοι (μοτοσυκλέτας ή αυτοκινήτου) έχουν δικό τους service, μπορούν να κάνουν ανεφοδιασμό και service στα προκαθορισμένα σημεία όπου θα υπάρχει και πυροσβεστική.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό alexandros » 23 Σεπ 2004, 09:13

Καλημέρα,
Σας ανακοινώνω τα τελευταία νέα για το θέμα της μεταφοράς στην Δράμα μετ’επιστροφής για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Θέλω να σας πω εδώ πως με τις αυτοκινητάμαξες της εταιρείας ‘’ΕΛΕΥΘΕΡΑΚΟΣ’’ όπου και η οποία εξειδικεύεται στις μεταφορές αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα δεν βρήκαμε πολύ ‘’άκρη’’ εννοώντας πως οι τιμές τους είναι απαγορευτικές είτε γιατί όντως έχουν τέτοια κοστολόγια είτε γιατί πολύ απλά μας ‘’τον πιάσανε’’.
Όσο αναφορά τώρα το θέμα της μεταφοράς των μοτοσικλετών νομίζω πως η συμφωνία που μπορεί να γίνει είναι πιο ενδιαφέρουσα και αρκετά ασφαλής, αλλά, το κόστος είναι αυτό που θα παίξει τον καθοριστικό λόγο της τελικής μας απόφασης δεδομένο ότι υπάρχει και η λύση του τρένου όπου και πρέπει να είναι η φθηνότερη.

ΤΕΛΙΚΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ & ΜΟΤΟΤΣΙΚΛΕΤΩΝ ΑΘΗΝΑ-ΔΡΑΜΑ-ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜΑΞΑ & ΝΤΑΛΙΚΑ.

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
ποσόν: 125€/μηχανή
μίνιμουμ: 20 μηχανές
deadline: Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2004

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (μας ήπιανε το αίμα)
ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2.00Μ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΑΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 400€
ΑΝ ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΥΨΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ 8 ΑΜΑΞΙΑ ΤΟΤΕ ΟΙ 4 ΠΟΥ ΜΠΑΊΝΟΥΝ (κάτω σειρά) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 2Χ400€ = 800€ (εδω μας πίνουν το αίμα !!)
deadline: 4 μέρες πρίν τον αγώνα


Αλέξανδρος ''Raptor'' Ψωφάκης
τηλ: 6945.10.30.50
e-mail: design@psofaki.com
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Σεπ 2004, 11:48

Χμ.... ξυπνήσατε βλέπω......
Οι συμμετοχές ανεβαίνουν και με διαφορά έχουμε περισσότερες μοτοσυκλέτες!
Που "κρύβονται" οι τετρακίνητοι;

Υ.Γ.
Alexandre ετοιμάσου θα έχεις και quad παρέα.... (Η kawasaki ξανακτύπησε!)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 24 Σεπ 2004, 13:01

superspy έγραψε:Που "κρύβονται" οι τετρακίνητοι;

Υ!)


Εδω ειμαστε :D :D απλα ψαχνουμε να βρουμε πως θα τα ανεβασουμε και ποσες μερες αδεια θα παρουμε!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Σεπ 2004, 13:59

Εδώ είμαστε, εν μέσω προετοιμασιών :D

Λοιπόν, όπως όλα δείχνουν θ' ανέβουμε οδικός :evil: :evil: και θα κοιμηθούμε σε σκηνές :D :D

Ο ειδικός κανονισμός πότε προβλέπετε;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Σεπ 2004, 23:09

Στο to4X4.gr forum ο φίλος Dias που θα συμμετέχει στη Ροδόπη με 4Χ4 έθεσε μερικές ερωτήσεις που σε συνδυασμό με τις απαντήσεις που το έδωσα πιθανών να βοηθήσουν αρκετούς ακόμα φίλους. Παραθέτω αυτούσια την απάντηση μου.

---------------------------------

Αρκετές και «ζουμερές» ερωτήσεις απο το φίλο DIAS.
Θα προσπαθήσω να σε καλύψω DIAS, αλλά μπορείς φυσικά να επικοινωνήσεις (όπως και όποιος άλλος ενδιαφέρεται) για λεπτομέρειες στο 697 4095312.

Dias έγραψε:Ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπισα στην ελάχιστη εμπειρία μου σε αγώνες πλοήγησης είναι η απόκλιση που παρουσιάζεται ανάμεσα στις ενδείξεις απόστασης του Road Book και στις μετρούμενες από τον χιλιομετρητή του αυτοκινήτου. Αυτό βέβαια είναι φυσιολογικό, ιδιαίτερα όταν η διαδρομή στο Road Book έχει μετρηθεί από μοτοσυκλέτα.


Α. Η μέτρηση στους αγώνες του Off-Road.gr γίνεται με ψηφιακό κοντέρ ρυθμισμένο με ακρίβεια. (IMO Rally Computer R50)
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι τα «εργοστασιακά» κοντέρ, τόσο των αυτοκινήτων όσο και των μοτοσυκλετών έχουν αποκλίσεις απο τις πραγματικές αποστάσεις από 1% έως και 3-4%.
Επίσης αυτή η απόκλιση (κυρίως στα αυτοκίνητα) πολλές φορές μεγαλώνει ακόμα ή γίνεται αρνητική από τις επιλογές ελαστικών σε σχέση με τις αρχικές διαστάσεις.
Για τους εραστές τις ακρίβειας, μια επίσκεψη σε κορυφαίο επισκευαστή – ρυθμιστή κοντέρ (ταξιμετράς) είναι επιβεβλημένη. Εκεί αφου γίνει ακριβής μέτρηση, θα τοποθετηθεί μετατροπέας που θα φέρει το κοντέρ σου στο 0%-0.1%.
Ένας ακόμα παράγοντας «λάθους» είναι και η βαθμονόμηση ανα 100 μέτρα των περισσότερων «εργοστασιακών» μετρητών, με αποτέλεσμα ο επιπρόσθετος κίνδυνος λάθους.
Τα roadbook (δρομοβιβλία) που σχεδιάζει το off-road.gr βασίζεται στο προτότυπο του PARIS-DAKAR και είναι όλο εντελώς ψηφιακό. Χρησιμοποιούν μέτρηση με ακρίβεια 10 μέτρων και έτσι θα συναντήσεις απεικονίσεις με μορφή π.χ. 45,63 δηλαδή 45 χιλιόμετρα και 630 μέτρα. Σε μερικές (σπάνιες) περιπτώσεις μπορεί μέσα σε 100 μέτρα να συναντήσεις δύο πανομοιότυπες διασταυρώσεις που πιθανών να σε οδηγήσουν σε σύγχυση, παρόλο που το δρομοβιβλίο θα είναι ακριβέστατο στην περιγραφή του.
Σημαντικό βοήθημα είναι ότι η διαδρομή είναι χωρισμένη σε επιμέρους τμήματα έτσι ώστε να δίνεται η ευκαιρία να μηδενίσεις το κοντέρ αρκετές φορές μέσα στην ημέρα.


Dias έγραψε:Ο εμπειρικός τρόπος που αντιμετώπισα το πρόβλημα ήταν να καταγράψω τις ενδείξεις του χιλιομετρητή στις πρώτες διαδρομές και συγκρίνοντας με τις αντίστοιχες του Road Book να εξάγω έναν σταθερό συντελεστή με τον οποίο πολλαπλασίαζα πλέον τις ενδείξεις του Road Book για να τις αναγάγω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.


Β. Πολύ σωστή κίνηση. Σε κάθε αγώνα του Off-Road.gr θα βρεις κοντά στην εκκίνηση σημείο για σύγκριση/μέτρηση ώστε να ρυθμίσεις / μετρήσεις το κοντέρ σου.

Dias έγραψε:Ερώτηση :
Υπάρχουν Trip Computer που κάνουν τη συγκεκριμένη διαδικασία αυτόματα?
Και εάν ναι, θα παρακαλούσα για περισσότερες πληροφορίες (προμηθευτές, ενδεικτικές τιμές κλπ.)


Γ. Ναι! Προτείνω terratrip ή ακόμα καλύτερα το ειδικό ICO που έχει ακριβώς την παραπάνω δυνατότητα. (Δες ICO Rally Computer).
Αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα να ξέρεις ότι ένα καλόρυθμισμένο ποδηλατικό sigma 1600 (περίπου 45 ευρώ) θα κάνει καλύτερα τη δουλεία από πολύ ακριβότερα tripmaster

Dias έγραψε:Ερωτήσεων συνέχεια:
Το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχω είναι ένα Nissan PickUp μονοκάμπινο γυμνό έτους κατασκευής 2002 (133 HP) με TurboDiesel 2,5 lt.
Η σύσταση του Pino για λάστιχα ήταν τα Fedima Extreme. Υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις?


Δ. Το έδαφος της Ροδόπης είναι «ειδικό» και δεν μοιάζει με κανένα άλλο στην Ελλάδα. Αυτό σε συνδυασμό με το απομακρυσμένο της περιοχής δεν δίνει τη δυνατότητα παρά μόνο σε πολύ καλούς γνώστες της περιοχής να σε βοηθήσουν! Οι ξυλοκόποι της Ροδόπης είναι οι καλύτεροι γιαυτή την ερώτηση!

Στο «ζουμί» τώρα!
Αν έχει βρέξει οποιοδήποτε mud θα κάνει τη δουλειά του και τα fedima είναι μέσα σε αυτά.
Σε κάθε άλλη περίπτωση ένα AT θα αποδώσει καλύτερα. Τα ΑΤ σε στεγνά εδάφη αποδίδουν καλύτερα από τα MUD και αυτή είναι μια λεπτομέρεια που πολλοί παραβλέπουν!

Αν υπάρχει η δυνατότητα για έξτρα ζάντες (και φυσικά τα χρήματα) η απόφαση θα μείνει για το πρωί της κάθε μέρας, αλλιώς, αναγκαστικά θα «δεις» MUD μια και πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για τα χειρότερα, εν γνώσει σου όμως ότι θα «χάσεις» σε σχέση με τα AT αν το έδαφος είναι ξερό. (Εδώ μάλλον δε σε βοήθησα πολύ!)

Dias έγραψε:Τέλος, τι άλλες μετατροπές, προσθήκες θα μπορούσαν να γίνουν σχετικά εύκολα στο λίγο χρονικό διάστημα που απομένει μέχρι την διοργάνωση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανοχή σας στο "άγχος" ενός πρωτάρη


Ε. Αν το αυτοκίνητο είναι σε ήδη άριστη λειτουργική κατάσταση, η καλύτερη βελτίωση είναι η προπόνηση!
Βγες με το συνοδηγό σου στο βουνό, περάστε μαζί πολλές ώρες, χωρίς στάση κάνοντας 200-300 χιλιόμετρα χώμα. Άφηνε τον να σε «οδηγεί» χωρίς εσύ ουσιαστικά να «ξέρεις» που σε πηγαίνει. Έτσι θα αποκτήσετε εμπιστοσύνη και θα «δεθείτε» σαν ομάδα, ενώ θα ανακαλύψετε και «καλά» και «κακά» σημεία του αυτοκινήτου σας. Ο συνοδηγός είναι ο αρχηγός σε αυτούς τους αγώνες και ο οδηγός έχοντας «τυφλή» εμπιστοσύνη σε αυτόν, μπορεί να αφοσιωθεί στην οδήγηση και στο αυτοκίνητο.

Θα λάβεις μέρος στον κορυφαίο αγώνα εκτός δρόμου που γίνεται στη χώρα μας, σε ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ που ακόμα και ο τερματισμός είναι σημαντικός! Προπονήσου!

Καλή επιτυχία!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Ξενοδοχεια

Δημοσίευσηαπό QUADMAN » 28 Σεπ 2004, 19:24

Καλησπερα παιδια θα ηθελα να ρωτησω οσο αφορα τα ξενοδοχεια α)ειναι κοντα στην εκκινηση β)εχουν παρκινγκ,οι μηχανες το βραδυ που θα ειναι?
Εγω εχω κανει κρατηση στο hotel Εμπορικο βολευει γενικα?

Εχω μια εντυπωση οτι οσο πλησιαζουν οι ημερες τοσο πιο αργα περνανε
μηπως εχω κατι να το κοιταξω?
Good roads bring bad people
Bad roads bring good people

Απο γουρουνα σε ΚΤΜ 640 ADV τωρα αυτο ειναι καλο??????!!!!
Άβαταρ μέλους
QUADMAN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 08 Μαρ 2004, 17:14
Τοποθεσία: ΚΗΦΙΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό alexandros » 29 Σεπ 2004, 08:50

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
QUADMAN
Καλησπερα παιδια θα ηθελα να ρωτησω οσο αφορα τα ξενοδοχεια α)ειναι κοντα στην εκκινηση β)εχουν παρκινγκ,οι μηχανες το βραδυ που θα ειναι?
Εγω εχω κανει κρατηση στο hotel Εμπορικο βολευει γενικα?

Εχω μια εντυπωση οτι οσο πλησιαζουν οι ημερες τοσο πιο αργα περνανε
μηπως εχω κατι να το κοιταξω?

:D :D :D :D :shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :o :o :o :o :D :D :shock: :shock: :shock:
ΦΙΛΕ QUADMAN ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
Το προβλημά σου με την διοργάνωση TRAIL RIDE RODOPI είναι κάτι αντιμετωπίσιμο. Μην ανησυχείς, διότι για να περάσει αυτό σου το άγχος θα πρέπει να ακολουθήσεις την εξής συνταγή καθημερινά !!!!!!!!!

•Καθημερινές δυνατές και καθαρές αναπνοές , δοκίμασε την εξάτμιση CRD είναι πολύ καλή και αποτελεσματική για το Kawasaki σου.
http://www.crd-ιnternational.com/framesete.html

•Προσπάθησε να αποφεύγεις τις διάφορες και άσκοπες τριβές με συνανθρώπους σου, δοκίμασε το σετ ελαστικών της MAXXIS http://www.maxxis.com/products/atv/prod ... d=18#Sport

•Απόφευγε να βρίσκεσαι κοντά με πολύ κόσμο και να ποδοπατιέστε ασκόπως, δοκίμασε να βάλεις nerf bars της WHITE BROTHERS
http://www.whitebros.com/04catalog/WBnerf.pdf

•Τέλος θα ήθελα να σου επισημάνω την προσοχή στους χτύπους της καρδιάς μας και στο πως πρέπει να γίνεται η σωστή κυκλοφορία του αίματος, γι αυτό το λόγο δοκίμασε τα νέα λάδια της γαλλικής IPONE
http://www.ipone.fr/1/1.2/index_produit.php?lang=2

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΑΣ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!
ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ !!!!!!!!
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΝΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!!!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό lebteo » 29 Σεπ 2004, 10:06

Παιδιά για χαρά σόλους. Αλήθεια το SIGMA 1200 δουλεύει καλά σε αυτοκίνητο; ;ή μήπως ναπερνε κανείς το moto (έτσι μου είπαν - για μηχανές) . Επίσης μηδενίζει εύκολα εν κινήσει; (με μια κίνηση ας πούμε).
Για εγκατάσταση τα ξαναλέμε.
Καλό αγώνα νάχουμε
lebteo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 03 Σεπ 2004, 09:16
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2004, 10:44

Όλα τα sigma δουλεύουν παντού αρκεί η εγκατάσταση για το μάτι να γίνει καλά.
Αν αγοράσεις τώρα καλύτερα να πάρεις το 1600 μηδενίζει με ένα άγγιγμα και οχι με πίεση 3''.
Τα sigma είναι τα καλύτερα απο τα "μικρά" σε κάθε άλλη περίπτωση καλύτερα να πάς στα "μεγάλα" (terratrip, ICO ή ΙΜΟ)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 11:01

οδηγιες προς ναυτιλομενους

1. Δεν ειναι ολοι οι υπαλληλοι του Εμπορικον ενημεροι για τον αγωνα. Τουλαχιστον αυτος που μιλησα εγω για να κλεισω σημερα δεν ηξερε τιποτα.....

2. Η ΑPHA BANK ζηταει προμηθεια 1,20E για καθε καταθεση. Αυτο το λεω για να μην πατε ακριβως με τα λεφτα στο χερι περιμενετε στην ουρα και στο τελος μεινετε μαλ@κες :shock: :shock:

3. Ο λογαριασμος του ΟΦΑΔ ειναι ταμιευτηριο και η τραπεζα δεν βαζει το ονομα πανω στο καταθετηριο. Ζητηστε απο τον ταμια να σας το καμει χειρογραφα και υπογραψτε
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2004, 11:09

A. Για το ΕΜΠΟΡΙΚΟΝ, θα ενημερώσω το Σίμο....

Β. Το όνομα ζητήστε να το βάλουν στην ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ (όλες οι μέχρι τώρα συμμετοχές εκεί το έχουν)

Tedos λυπάμαι για την ταλαιπωρία.... όλα σε σένα τύχανε :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 11:13

superspy έγραψε:
Tedos λυπάμαι για την ταλαιπωρία.... όλα σε σένα τύχανε :oops: :oops: :oops:


Ναι και γι αυτο θελω εξτρα......Κουπα :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2004, 15:27

Α. Μια κούπα στο κύριο Tedos σαν βραβείο ταλαιπωρίας!

Β. Η πρώτη συμμετοχή απο το εξωτερικό θα έρθει με μοτοσυκλέτα!
Προχθές δήλωσε απο Γερμανία ο Christian Woelfl με ΚΤΜ 525 Desert. O Christian έχει λάβει μέρος στο Φαραώ, στο UEM Desert Challenge, στο Rallye D' Orient και πολλά άλλα. http://www.adventurebike.de/Menschen/Woelfl_Christian/woelfl_christian.html

Γ. Τα πρωτεία όμως στις συμμετοχές τα έχει ο KOSDROS με μοτοσυκλέτα που δήλωσε συμμετοχή από... τις 26 Ιουλίου! Πώρωση!

Δ. Πώρωση 2: Πρώτη συμμετοχή για τα αυτοκίνητα στις 30 Ιουλίου απο τους Μ. Κουνέλη - Π. Γκλιάτη με Pajero!

E. Πώρωση 3: Η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετοχών απο Αθήνα είναι.... μοτοσυκλέτες! Τι έγιναν οι τετρακίνητοι;

Λεπτομέρειες για τις συμμετοχές απο πρώτη Οκτωβρίου!
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 30 Σεπ 2004, 17:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Σεπ 2004, 15:45

tedos έγραψε:Nα υποβαλλω συμμετοχη η.....βιαζομαι :?: :lol: :lol: :lol:


H συγκεκριμενη δηλωση εγινε στις 22-1-2004 οπως μπορειτε να δειτε σε αυτην εδω την ενοτητα

Αρα αγαπητε σπυρο εισαι και παλι φαουλ και μου οφειλεις και δευτερη κουπα. Να αρχισω να φτιαχνω τροπαιοθηκη??? :twisted: :twisted:

ΥΓ. εχω κρατησει την προεδρικη σουιτα στο Εμπορικον για να μου γινει μια σεμνη ιδιωτικη απονομη παρουσια των πολιτικων και θρησκευτικων αρχων της Δραμας μονο :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες