geokat έγραψε:Τελικά να αγοράσουμε βοηθητικά τεπόζιτα ή υπάρχει το ενδεχόμενο για επιπλέον ανεφοδιασμούς. Το EXC 450 που έχω έχει αυτονομία 110 km. Tα δίχρονα των φίλων είναι ακόμη χειρότερα στα 80km. Εάν δεν αλλάξουν οι ανεφοδιασμοί οι τετράχρονοι θα πρέπει να κουβαλάμε πάνω από 6 lt στο πρώτο μισό. Οι δίχρονοι καλύτερα να μην ξεκινήσουν!? ¨Οσο και να ψάχνουμε πάντως για τεπόζιτα στην Ελληνική αγορά δεν βρέθηκε τίποτα. DOc να παραγγείλουμε από το Internet ή θα κάνεις κάτι?
Αγοράστε, αγοράστε!
Με EXC 450 και "μαμά" ντεπόζιτο έχω κάνει 135 km ΑΝΕΤΑ!
Οι ανεφοδιασμοί ΔΕΝ θα αλλάξουν.
Με μια μικρή παράκαμψη, όλα βολεύονται. Είναι κι αυτό μέσα στο παιχνίδι. Πρέπει να γίνει κατανοητό! Τα Rally Raid -εξ ορισμού- απαιτούν στοιχειώδη αυτονομία και ένα οικονομικό σκεπτικό οδήγησης.
Υπάρχουν ειδικά μπιτονάκια ασφαλείας, που στηρίζονται πάνω στο μπαράκι τιμονιού, στην σχάρα ή στο πλαίσιο.
Μπορείς να βρεις στο ΜΑΚΑΝ, στην ACERBIS, και αλλού. Α! υπάρχουν και τα μπιτονάκια από τα αλυσοπρίονα Husqvarna που τα βρίσκεις εύκολα, και βιδώνουν στον σκελετό με δύο βίδες.
Αν υπάρχει ανεφοδιασμός στα... 80 km, τότε πιο το νόημα των μεγάλων ρεζερβουάρ, των μεγάλων μοτοσυκλετών και όλων αυτών που έχουν επενδύσει στο να στήσουν μια μοτοσυκλέτα για Rally Raid? Για τα μικρότερα MX - Enduro υπάρχουν τόσοι και τόσοι αγώνες, στους οποίους πλεονεκτούν. Ε! Δεν μπορούν να πλεονεκτούν παντού και πάντα! Ως πότε θα έχουν ΠΑΛΙ πλεονέκτημα τα motocross και τα "καθαρόαιμα" μηχανάκια? Πότε να αναδειχτεί η ουσία και η χρησιμότητα των on-off, των μεγάλων enduro και των Rally? Πως θα γυρίσουμε -σύντομα θέλω να πιστεύω- την Ελλάδα από χώμα και μάλιστα νύχτα?
Με λίγη θετική σκέψη, λίγη στρατηγική, μια μικρή παράκαμψη και ένα μικρό μπιτονάκι ΟΛΑ λύνονται! ΆΛλωστε τι είναι 10 χιλιομετράκια παράκαμψης στα 323 της ειδικής? Να είστε σίγουροι, ότι μόνο αυτό δεν θα μετρήσει στο τέλος!
Υ.Γ. Πάμε να κάνουμε το μεγαλύτερο off-road εγχείρημα μέσα στην Αττική! Εκεί θα κολλήσουμε?