Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρωτάθλημα Rally Raid 2006: Πρώτος Αγώνας, Αττικό 2006

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 09 Μαρ 2006, 15:02

"Μεσαίο" εννοείς το "μαμά" 18λιτρο του 620 :?:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Μαρ 2006, 15:27

THANOS_KTM έγραψε:"Μεσαίο" εννοείς το "μαμά" 18λιτρο του 620 :?:


Ανάλογα με τη χρονιά το 620 "φόραγε" απο το σκληρό των 16,7 έως το μαλακό των 18...

Ναι αυτό λέω μεσαίο...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ayrton » 09 Μαρ 2006, 15:46

Σύμφωνοι, μόνο που θέλει και ....άλλη σέλα .
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 09 Μαρ 2006, 21:01

amstrad έγραψε:Ρε παιδια για αυτο δεν μου ελεγε κανεις ποσο παει η ενοικιαση ελαστικων, επειδη ετσουζε τοσο;;! :-(
Λυπαμαι αλλα το ποσο ηταν απαγορευτικο που μου ειπαν και θα ερθω με τα μαμισια Bridgestone Dueler μου και ας παω οπως μπορεσω στον αγωνα! Ουτως ή αλλως δεν με εχουν απογοητευσει ως τωρα και στις πιο ακραιες καταστασεις που τα εχω παει! (και τα εχω παει σε αγρια κατσαβραχα και λασπες!) Κριμα... :-(


Καλό είναι πάντως, να μην το ρισκάρεις με τόσο και χιόνι και λάσπη που θα φτιάξει...
Ίσως, αν θέλεις να παρακολουθήσεις περισσότερους αγώνες, να σε συμφέρει να αγοράσεις μια τετράδα.
Οι τιμές ίσως σου φάνηκαν ακριβές, καθώς είναι και η μανούρα του βάλε-βγάλε λάστιχα. Ρώτησες για κομπλέ ζαντολάστιχα? Πληρώνεις κάτι παραπάνω, αλλά τα γλιτώνεις από εργατικά!

Υ.Γ. Αλήθεια! ποιό είναι το ποσό και σου φάνηκε πολύ?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό amstrad » 09 Μαρ 2006, 21:22

To ποσο ηταν 150 ευρω και ηταν για ζαντολαστιχα. Δεν ξερω αν καποιοι μπορουν και τα δινουν ετσι 150 ευρω για 5-6 ωρες διαδρομη αλλα εγω δεν τα δινω. Εξαλλου με 3-4 αγωνες τα ξαναγοραζω καινουρια! Το να "ρισκαρω" δεν ξερω αν πρεπει να με φοβιζει διοτι ως τωρα δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα με τα μαμισια Bridgestone Dueler μου. Ναι, μαζευουν λασπη αρκετη και δεν ειναι χιονολαστιχα αλλα δεν εχω μεινει ποτε, ακομη και σε κατι χαλια σημεια με τρελλη λασπη, οπως στο Βουντημα στην Παρνηθα. Αν καποιος νοικιαζει ζαντολαστιχα για 70-80 ευρω τοτε θα τα δωσω αλλα οχι δυο φορες το κοστος του αγωνα, χωρις να βαζω και τις βενζινες!
Θελω να παρακολουθησω αγωνες αλλα ωσπου να αγορασω νεα λαστιχα για το 4κινητο μου δεν προκειται να συμμετασχω σε αλλη εκδηλωση με τετοιο κοστος! Δηλαδη απο Φθινοπωρο και βλεπουμε!... :-(
Το Σαββατο δεν ειχε χιονι στον δρομο για Αυλωνα μεσα απο Παρνηθα αλλα μετα τα χθεσινα χιονια μαλλον θα ξαναγεμισε!
Grand Vitara 1.6lt 3d 2005 (η δευτερη αγορα)
Άβαταρ μέλους
amstrad
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 22 Φεβ 2005, 15:09
Τοποθεσία: Nέο Ηράκλειο, Αττικής

Αυτονομία μηχανών και ανεφοδιασμοί

Δημοσίευσηαπό geokat » 09 Μαρ 2006, 22:36

Τελικά να αγοράσουμε βοηθητικά τεπόζιτα ή υπάρχει το ενδεχόμενο για επιπλέον ανεφοδιασμούς. Το EXC 450 που έχω έχει αυτονομία 110 km. Tα δίχρονα των φίλων είναι ακόμη χειρότερα στα 80km. Εάν δεν αλλάξουν οι ανεφοδιασμοί οι τετράχρονοι θα πρέπει να κουβαλάμε πάνω από 6 lt στο πρώτο μισό. Οι δίχρονοι καλύτερα να μην ξεκινήσουν!? ¨Οσο και να ψάχνουμε πάντως για τεπόζιτα στην Ελληνική αγορά δεν βρέθηκε τίποτα. DOc να παραγγείλουμε από το Internet ή θα κάνεις κάτι?
Άβαταρ μέλους
geokat
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 21 Ιαν 2006, 20:28

Δημοσίευσηαπό Bleu » 09 Μαρ 2006, 22:58

Θα συμφωνήσω με τον Berg
Τελευταία στιγμή δε τα λένε αυτά.
Αντε και να με περάσει ο Μήτσος να το δεχτώ. :banging:
Αλλα πήγαινε έλα τόσα χιλιόμετρα για βενζίνη θα με περάσει και ο Μπεμπέκος. :firestarter:
Ασε που τι κόβω οτι θα σκάσει και ο Geco με κανα σουπερντουπερ HITECH τεπόζιτο και τι φάγαμε και από αυτόν.:bigsmurf:
Ο Berg με αυτά που θα έχει πιεί το προηγούμενο βράδυ έως πρωι ( σε κανένα πάρτυ) δεν έχει ανάγκη. Είναι κινητό τεπόζιτο.:beer:
Ευχαριστούμε ρε Σπύρο.....11-13-16-18..........:bang:
Που να το βρώ το 18λιτρο τελευταία στιγμή.Μήπως έχεις να μου δανείσεις? Εχεις Εχεις.
Είμαι και ευέλικτος τώρα :dude: και θα έχω πλεονέκτημα .
:horseshit:
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό Bleu » 09 Μαρ 2006, 23:01

Ούτε από Carbon δε προλαβαίνω να φτιάξω.
καντε κάτι ρεεεεεεεεε.
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό Bleu » 09 Μαρ 2006, 23:02

ρουμπινέτα φτηνά κανείς?
καμιά ιδέα κανείς?
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό epital » 09 Μαρ 2006, 23:23

Πρίτς που θα σου πούμε!!

.............για να μας περάσεις???
η επόμενη μέρα
.....θα είναι νύχτα
Άβαταρ μέλους
epital
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 23:07
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευσηαπό bebekos » 10 Μαρ 2006, 08:17

Bleu,

Για να μην ανησυχείς αν θα σε περάσω....μόλις σε φτάσω (εάν γίνει αυτό) να μείνεις κοντά μου...μόλις αδειάσεις απο βενζίνη..θα ΣΕ δώσω απο το δικό μου "βυτίο"....
Εκτός (ε)αυτού........ όποιος ενδιαφέρεται...νοικιάζω χώρο στο "βυτίο" μου για ανεφοδιασμό ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ...ωσάν τα αεριόπλανα....
ΠΑΜΕ για..ΠΛΕΞΙΜΟ !! Είναι πιο φτηνό !!
Άβαταρ μέλους
bebekos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 16:13
Τοποθεσία: Νίκαια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Bleu » 10 Μαρ 2006, 09:42

Δε με λες εσύ με το μουσάκι και το σαρδόνιο χαμόγελο.
Με κοροιδεύεις ρε σερσέμη.
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Re: Αυτονομία μηχανών και ανεφοδιασμοί

Δημοσίευσηαπό doc » 10 Μαρ 2006, 09:51

geokat έγραψε:Τελικά να αγοράσουμε βοηθητικά τεπόζιτα ή υπάρχει το ενδεχόμενο για επιπλέον ανεφοδιασμούς. Το EXC 450 που έχω έχει αυτονομία 110 km. Tα δίχρονα των φίλων είναι ακόμη χειρότερα στα 80km. Εάν δεν αλλάξουν οι ανεφοδιασμοί οι τετράχρονοι θα πρέπει να κουβαλάμε πάνω από 6 lt στο πρώτο μισό. Οι δίχρονοι καλύτερα να μην ξεκινήσουν!? ¨Οσο και να ψάχνουμε πάντως για τεπόζιτα στην Ελληνική αγορά δεν βρέθηκε τίποτα. DOc να παραγγείλουμε από το Internet ή θα κάνεις κάτι?


Αγοράστε, αγοράστε!
Με EXC 450 και "μαμά" ντεπόζιτο έχω κάνει 135 km ΑΝΕΤΑ!
Οι ανεφοδιασμοί ΔΕΝ θα αλλάξουν.
Με μια μικρή παράκαμψη, όλα βολεύονται. Είναι κι αυτό μέσα στο παιχνίδι. Πρέπει να γίνει κατανοητό! Τα Rally Raid -εξ ορισμού- απαιτούν στοιχειώδη αυτονομία και ένα οικονομικό σκεπτικό οδήγησης.
Υπάρχουν ειδικά μπιτονάκια ασφαλείας, που στηρίζονται πάνω στο μπαράκι τιμονιού, στην σχάρα ή στο πλαίσιο.
Μπορείς να βρεις στο ΜΑΚΑΝ, στην ACERBIS, και αλλού. Α! υπάρχουν και τα μπιτονάκια από τα αλυσοπρίονα Husqvarna που τα βρίσκεις εύκολα, και βιδώνουν στον σκελετό με δύο βίδες.
Αν υπάρχει ανεφοδιασμός στα... 80 km, τότε πιο το νόημα των μεγάλων ρεζερβουάρ, των μεγάλων μοτοσυκλετών και όλων αυτών που έχουν επενδύσει στο να στήσουν μια μοτοσυκλέτα για Rally Raid? Για τα μικρότερα MX - Enduro υπάρχουν τόσοι και τόσοι αγώνες, στους οποίους πλεονεκτούν. Ε! Δεν μπορούν να πλεονεκτούν παντού και πάντα! Ως πότε θα έχουν ΠΑΛΙ πλεονέκτημα τα motocross και τα "καθαρόαιμα" μηχανάκια? Πότε να αναδειχτεί η ουσία και η χρησιμότητα των on-off, των μεγάλων enduro και των Rally? Πως θα γυρίσουμε -σύντομα θέλω να πιστεύω- την Ελλάδα από χώμα και μάλιστα νύχτα?
Με λίγη θετική σκέψη, λίγη στρατηγική, μια μικρή παράκαμψη και ένα μικρό μπιτονάκι ΟΛΑ λύνονται! ΆΛλωστε τι είναι 10 χιλιομετράκια παράκαμψης στα 323 της ειδικής? Να είστε σίγουροι, ότι μόνο αυτό δεν θα μετρήσει στο τέλος!

Υ.Γ. Πάμε να κάνουμε το μεγαλύτερο off-road εγχείρημα μέσα στην Αττική! Εκεί θα κολλήσουμε?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 10 Μαρ 2006, 09:58

Bleu έγραψε:Θα συμφωνήσω με τον Berg
Τελευταία στιγμή δε τα λένε αυτά.


Εδώ θα διαφωνήσω! Είσαι άδικος! Ε, όχι και τελευταία στιγμή!
ΕΝΑ χρόνο τώρα, συνεχώς για αυτό ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ, αυτό προσπαθούμε να εμφυσήσουμε, σε αυτό κατευθυνόμαστε!
Και μη μου πείτε ότι το μήνυμα δεν είχε γίνει κατανοητό!
Αν τώρα λοιπόν γίνει πάλι η "υποχώρηση"... πάμε μπροστά ή πίσω σε αυτό που θέλουμε όλοι -πιστεύω- να πετύχουμε;
Θέλουμε να κατευθύνουμε τους αγώνες μας σωστά? Cross Country Rally...

Υ.Γ. Πόσοι είχαν RBιέρα πριν ένα χρόνο...?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Δημοσίευσηαπό doc » 10 Μαρ 2006, 10:11

...και να υπενθυμίσουμε σημεία που θα ελεγχούν στον τεχνικό έλεγχο:
1. Φώτα! - όχι καντήλια. Εμπρός και πίσω.
2. Λάστιχα με τακούνια! Τα Οn-Off και τα φθαρμένα ξεχάστε τα...
3. Επάρκεια καυσίμου
4. Φρένα - αναρτήσεις - αλυσίδα - γρανάζια
5. Μανέτες όχι σπασμένες - μισές - στραβωμένες
6. κοντέρ - οδόμετρο, μηχανικό ή ηλεκτρονικό
7. ΛΑΣΠΩΤΗΡΑΣ πίσω!

και μερικές συμβουλές:
Να έχετε μαζί σας ένα σακίδιο με εργαλεία, FAST, ιμάντα, νεράκι, δεύτερα γάντια, αδιάβροχο, κινητό και πολύ καλή διάθεση!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες