atlasteam έγραψε:Κάνοντας αρκετές συζητήσεις το τελευταίο διάστημα με οργανωτές αλλά και με κάποιους από τους ελάχιστους εναπομείναντες αγωνιζόμενους στα rally 4x4, θα ήθελα να γνωστοποιήσω και δημόσια πλέον την μη διαπραγματεύσιμη θέση μου (που γνωρίζω ότι απεικονίζει και τη θέση των αγωνιζομένων που έχω μιλήσει).
Καταρχήν με τον όρο "αγωνιζόμενοι" περιλαμβάνω εν ενεργεία αλλά και παλιούς οδηγούς, ενώ το θέμα του πως κατάντησαν οι αγώνες αυτοί να μην έχουν συμμετοχές δεν θα το θίξω σε αυτό το post.
Κατά δεύτερον δεν έχω καμία φιλοδοξία για οργάνωση αγώνων ή ότι υποκεινούμε για δικό μου όφελος.
Εχω λοιπόν να πω τα ακόλουθα:
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να θέλουν να βάλουν αυτοκίνητα αντιμέτωπα με το χρονόμετρο χαρακτηρίζοντας όμως τη διαδρομή "ανοικτή στη κυκλοφορία"
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να σφετερίζονται αλλά και να παρερμηνεύουν τον Διεθνή Κανονισμό της FIA για τα C.C.R. (Cross Country Rallies) που έχει εφαρμογή σε αγώνες που πραγματοποιούνται σε ακατοίκητες ή με ελάχιστο πληθυσμό περιοχές (ως επί το πλείστον Αφρική) και όχι στη Λαμία !!! .... και είναι απαράδεκτο να ερμηνεύονται οι κανονισμοί όπως βολεύει τον εκάστοτε οργανωτή για προσελκύσει 6-7 συμμετοχές.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να αποπροσανατολίζουν και να παραπληροφορούν την ΕΘΕΑ και αυτή με τη σειρά της να δίνει έγκριση τέλεσης αγώνα και μάλιστα στη φόρμα συμμετοχής αυτός να χαρακτηρίζεται "παιδειά" !!!
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές (που έχουν "σώας τας φρένας") να θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των πληρωμάτων αλλά και των κατοίκων της περιοχής που τελείται ο αγώνας, αλλά και να ρισκάρουν τη δική τους ποινική δίωξη σε περίπτωση δυστυχήματος.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ σε περίπτωση που συμβεί κάτι, αν το ψάξει η ασφαλιστική εταιρία που καλύπτει τους αγωνιζόμενους (ειδικά προς τρίτους) να μη καλύψει τελικά το συμβάν.
Για να μην μακρυγορώ, και καθώς δεν έχω διάθεση να κάνω ανάλυση κανονισμών ( οργανωτές και αγωνιζόμενοι τους γνωρίζουν καλά) τελειώνω λέγοντας ότι οι οργανωτές αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα (λόγω λίγων συμμετοχών) να κάνουν τους αγώνες rally4x4 όπως επιβάλουν οι κανονισμοί, ας μην τους κάνουν καθόλου.
Τα αυτοκίνητα rally μπορούν να συμμετέχουν σε κανονικούς αγώνες rally και γιατί όχι να προκυρηχθεί εκεί το αντίστοιχο έπαθλο.
Τουλάχιστον μέχρι να υπάρχει ικανός αριθμός αυτοκινήτων για πραγματικούς αγώνες rally4x4.
To παρόν post έχει χαρακτήρα ΕΚΚΛΗΣΗΣ να κυριέυσει η λογική και η σύνεση και όχι η λεκτική ή άλλου τύπου αντιπαράθεση.
Γνωστοποιώ επίσης ότι η "παρέα" μας θα απέχει από αγώνες τέτοιας λογικής.
.....και για να μη πει κανείς γιατί τα λέω ενώ δεν τρέχω εδώ και 3 χρόνια, γνωστοποιώ ότι το αυτοκίνητο μου θα είναι και πάλι ετοιμοπόλεμο σε σύντομο διάστημα.
Καλό χειμώνα λοιπόν !
Έχετε κάθε δικαίωμα να λέτε και να διαπραγματεύεστε η μη τη θέση σας.
Όμως καλό θα ήταν να μας πείτε αρχικά γιατί κατάντησαν έτσι οι αγώνες των 4Χ4. Να κάνουν γύρους πίσω από τα αυτοκίνητα Rally.
Συνοψίζοντας στα υπόλοιπα:
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ χωρίς να έχετε άμεση γνώση να αναφέρετε τέτοιες ανακρίβειες.
Δε γνωρίζω το λόγο. Προφανώς δεν έχετε κάποια ενημέρωση.
Ας δούμε λίγο τα σχετικά σημεία των κανονισμών της FIA
FIA 2005 - CROSS COUNTRY RALLY GENERAL PRESCRIPTIONS
1.5 The route is divided into Legs consisting of one or more Selective Sections in real time linked by Road Sections with an imposed average speed.
2.20 Selective Section
Speed test in real time. Selective Sections may be run over a course exclusively reserved for the competitors of the Event. This provision must be indicated in the supplementary regulations of the Event.
Από όσο γνωρίζω, έχουν γίνει οι σχετικές διευκρινήσεις για τα παραπάνω άρθρα από τη FIA, με κατάληξη ότι οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι και ότι η συνήθης πολιτική,
ακόμα και για εθνικούς αγώνες CCR είναι να είναι ανοικτοί στην κυκλοφορία. Επιπρόσθετα δε, αν ο οργανωτής θέλει για οποιοδήποτε λόγο να κάνει
κλειστή Selective Section (δηλαδή όπως στα κανονικά Rally,
Special Stage), αυτό επιτρέπεται αλλά ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ, ώστε οι αγωνιζόμενοι να γνωρίζουν ότι συναγωνίζονται σε κλειστή επιλεγμένη διαδρομή και όχι σε ανοικτή
όπως έχουν συνηθίσει...Συγκρίνετε λοιπόν τις παραπάνω παραγράφους με την λακωνική του γενικού κανονισμού Rally της FIA:
FIA 2005 - Rally GENERAL PRESCRIPTIONS
1.3 Special Stage
Timed speed tests on roads closed for the rally.
Προσωπικά δε θα πω ότι παρερμηνεύετε κανονισμούς που πιθανών να μην γνωρίζετε, όμως προσπαθήστε να μην μπλέκετε τα θέματα.
Άλλο τα Cross Country Rally και
άλλο τα Rally.
Σημειώστε ότι τα έντυπα συμμετοχής στα Trail Ride αναφέρουν αγώνα και όχι παιδειά!
Καταλαβαίνω την αναστάτωσή σας μια και προφανώς δεν έχετε καν δει αυτά τα έντυπα και μπλέκετε τα Trail Ride - Rally Raid με τις παιδειές άλλων οργανωτών.
Ρίξτε μια ματιά στα έντυπα στις αναγγελίες αγώνων όπως της Ευβοίας, και παλαιότερα του Πηλίου, Θήβας κλπ.
Αν νομίζετε ότι μπορείτε κάποιος να «παραπληροφορήσει» την ΕΘΕΑ γιατί δε το δοκιμάζετε, όπως με το ανωτέρο μήνυμα σας;
Ήδη κάποιος από τους αγωνιζόμενους, που είχε παρόμοιες αντιρρήσεις, το εκάνε μια μέρα πριν την πραγματοποίηση του αγώνα της Ευβοίας, τον Απρίλιο και από όσο έμαθα η ΕΘΕΑ απάντησε σχετικά, κρίνοντας ότι ο αγώνας ήταν σύμφωνος με τους κανονισμούς.
Πιστεύετε ότι δεν έχει ψαχθεί το θέμα ΚΑΙ σε επικοινωνία με τη FIA ΚΑΙ με άλλους οργανωτές στην ΕΥΡΩΠΗ;
Να είστε βέβαιος ότι ο οργανωτής γνωρίζει τις ευθύνες του καθώς και η ΕΛΠΑ (που έχει εγκρίνει το γενικό κανονισμό) και η ασφαλιστική.
Οι οργανωτές που γνωρίζουν τους κανονισμούς, φροντίζουν να τους ακολουθούν και προσπαθούν να κάνουν τους αγώνες όπως αυτοί ορίζουν.
Φυσικά τα
οχήματα rally μπορούν να συμμετέχουν
στα Rally και
φυσικά τα οχήματα CCR μπορούν να συμμετέχουν στα Cross Country Rally.
Δε νομίζω να θέλει κανείς να τρέξει σε ένα αγώνα Trail Ride - Rally Raid με πχ Yaris!
Δε γνωρίζω πώς
εσείς και η παρέα σας, οραματίζεστε ένα πραγματοποιήσιμο αγώνα CCR, αλλά γνωρίζω ότι σίγουρα
CCR ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κάτι που γίνεται σε κλειστές, μικρές διαδρομές ταχύτητας χωρίς πλοήγηση.
Το αντίθετο μάλιστα.
Επίσης γνωρίζω ότι στην καλύτερη περίπτωση, ένας οργανωτής CCR, μπορεί να περιμένει από 20-35 αυτοκίνητα CCR.
Τέλος εκτιμώ, ότι γνωρίζω αρκετά καλά τη φιλοσοφία των πραγματικών οδηγών CCR και οφείλω να αναφέρω,
ότι αν ήθελαν κλειστές, μικρές ειδικές, ταχύτητας, σε κάθε περίπτωση θα είχαν επιλέξει διαφορετικά αυτοκίνητα και αγώνες Rally για να το κάνουν αυτό.
Είστε ελεύθερος να κάνετε τις επιλογές σας.
Καλό φθινόπωρο και καλή επιτυχία στα Rally του Π.Π.Ρ. με το 4Χ4 σας.
Οι αγώνες CCR είναι διαφορετικός αγώνας! Μην προσπαθείτε να τους φέρετε στα μέτρα των Rally.
Θα χαρώ να τα πούμε απο κοντά.
Με εκτίμηση
Σπύρος Κατσιμαλής
=