Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρωτάθλημα Rally Raid 2006: Πρώτος Αγώνας, Αττικό 2006

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό doc » 12 Μαρ 2006, 16:27

Σε βρήκαν μικρό οι αλήτες και σε δουλέψανε...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Σαββατοκύριακο σκληρής προετοιμασίας!

Δημοσίευσηαπό geokat » 12 Μαρ 2006, 19:33

Τελικά από που ξεκινάμε και που τερματίζουμε? Θα φέρουμε trailer και πρέπει να οργανωθούμε.

Doc, αγοράσαμε τα τεπόζιτα Husqvarna και ακόμα ψάχουμε πως βιδώνουν οι δύο βίδες?! Καμμιά ιδέα?
Άβαταρ μέλους
geokat
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 21 Ιαν 2006, 20:28

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 12 Μαρ 2006, 19:45

ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ K@ΥΛ@!!!!!

A! To Road Book χωράει όλο οι θα τρέχουμε??
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Re: test

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Μαρ 2006, 21:21

Bleu έγραψε:
Οτιδήποτε άλλο απο 16/42 για 620-640 για τέτοιο αγώνα είναι λάθος.

Τελευταία φορα που είχα τετοιο γρανάζωμα έκαψα συμπλέκτη.
Αλλα βέβαια ήμουν με τα τρωκτικά της Δημητρακοπούλου.
Το 'πιασες το υπονοούμενο έ Doc.
Τέλος πάντων



Οτιδήποτε άλλο εκτός απο 16/42 είναι λάθος είπαμε!!!!

Α.... και έχω κάνει αγώνα enduro με το παραπάνω γρανάζωμα και οι δίσκοι δεν πάθανε τίποτα...
Το 640 δε θέλει πατινάρισμα.... Απλά κουμπώνεις μια πρώτη και τσουλάς.... ΑΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Σαββατοκύριακο σκληρής προετοιμασίας!

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Μαρ 2006, 21:25

geokat έγραψε:Τελικά από που ξεκινάμε και που τερματίζουμε? Θα φέρουμε trailer και πρέπει να οργανωθούμε.

Doc, αγοράσαμε τα τεπόζιτα Husqvarna και ακόμα ψάχουμε πως βιδώνουν οι δύο βίδες?! Καμμιά ιδέα?



Ξεκινάμε από τα Goodys στον Αγ. Στέφανο και τελειώνουμε εκεί κοντά (2 χιλιόμετρα....)


Τα τεποζιτάκια από τη Husqvarna έχουν δύο τρύπες για στήριξη και τα βάζεις όπου βολεύει....


Το καλύτερο είναι να φτιάξεις μια βασούλα κοντά στο πλαϊνό στήριγμα του υποπλαισίου και να το στηρίξεις με περόνες ταχείας απασφάλισης ώστε να το βγάζεις γρήγορα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό toshmagic » 12 Μαρ 2006, 21:29

Καλησπέρα,

τι ώρα προβλέπεται να ξεκινήσουμε...και τι ώρα για να τερματίσουμε (καλά στο περίπου). Πολλές συμμετοχές βλέπεις.
Άβαταρ μέλους
toshmagic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 14:41
Τοποθεσία: Πεύκη-Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Μαρ 2006, 21:49

HUSQY έγραψε:ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ K@ΥΛ@!!!!!

A! To Road Book χωράει όλο οι θα τρέχουμε??



Θα είναι..... :-)



Με πολύ προσοχή.... χωράει....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Μαρ 2006, 21:51

toshmagic έγραψε:Καλησπέρα,

τι ώρα προβλέπεται να ξεκινήσουμε...και τι ώρα για να τερματίσουμε (καλά στο περίπου). Πολλές συμμετοχές βλέπεις.



Η ώρα εκκίνησης εξαρτάται απο τον καιρό....
Αν είναι καλός η εκκίνηση θα γίνει περι 06:00... Αν βρέχει.... περί 06:30...


Ο τερματισμός...... θα δείτε....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Berg » 12 Μαρ 2006, 22:38

tedos έγραψε::cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: πορνη δουλεια...πορνες ημερομηνιες :banging: :banging: :banging: Εξαιρετα να περασετε και να μας κανετε αναλυτικες περιγραφες παρακαλω!


Τι έγινε Θοδωρή το ρίξαμε στις πόρνες? :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 12 Μαρ 2006, 22:46

superspy έγραψε:Η ώρα εκκίνησης εξαρτάται απο τον καιρό....
Αν είναι καλός η εκκίνηση θα γίνει περι 06:00... Αν βρέχει.... περί 06:30...


06:00?????? Δηλαδή κατευθείαν από το μαγαζί. :oops: :oops: Ίσα που προλαβαίνουμε να αλάξουμε. :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 12 Μαρ 2006, 22:50

Berg έγραψε:
superspy έγραψε:Η ώρα εκκίνησης εξαρτάται απο τον καιρό....
Αν είναι καλός η εκκίνηση θα γίνει περι 06:00... Αν βρέχει.... περί 06:30...


06:00?????? Δηλαδή κατευθείαν από το μαγαζί. :oops: :oops: Ίσα που προλαβαίνουμε να αλάξουμε. :lol: :lol: :lol:


Μπα γιατι χρειαζεται να αλλαξεις πουλακι μου??? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό leo » 12 Μαρ 2006, 23:25

Σπυρο 140?χιλ δεν βγαινουν . πως τα καταφερατε ετσι ? Υπαρχει λυση για τον ανεφοδιασμο ? Η θα σπρωχνουμε? :fingers:
Άβαταρ μέλους
leo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 08:53
Τοποθεσία: Καματερό Αττικής

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Μαρ 2006, 23:31

Και μια και κοντεύουμε για τον τεχνικό έλεγχο της Τετάρτης (που μάλλον θα γίνει στα Goodys στον Αγ. Στέφανο) πρέπει να υπενθυμίσουμε μερικά σημεία του τεχνικού κανονισμού:

Α. Τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν προφυλακτήρες (μπροστά και πίσω) που να ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ.
Επίσης στην Α2: Νormal επιτρέπεται ή αλλαγή του προφυλακτήρα ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ. Αν έχει αλλαχθεί και ο πίσω τότε το αυτοκίνητο περνά στην A1: Open

Β. ΤΙΠΟΤΑ δεν πρέπει να προεξέχει του προφυλακτήρα ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΑΟΥΛΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ. Προτείνεται η χρήση γλίστρας.

Γ. Δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή στο αμάξωμα στην κατηγορία A2: Normal. ΠΧ snorkel (και η τρύπα του) ή η εξαγωγή της εξάτμισης πχ μέσω του αμαξώματος μπορεί να γίνουν μόνο στα A1: Open (εκτός αν υπάρχουν εκεί από το εργοστάσιο και αυτό αποδεικνύεται απο πρωτότυπα έγγραφα.


Δ. Τα ελαστικά πρέπει να καλύπτονται πλήρως κατά ένα τόξο τουλάχιστον 60 μοιρών από τα φτερά.


Ε. Μην ξεχνάτε ότι ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ τουλάχιστον ένας πυροσβεστήρας ΣΚΟΝΗΣ 2 κιλών.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό toshmagic » 13 Μαρ 2006, 00:11

"Γ. Δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή στο αμάξωμα στην κατηγορία A2: Normal. ΠΧ snorkel (και η τρύπα του) ή η εξαγωγή της εξάτμισης πχ μέσω του αμαξώματος μπορεί να γίνουν μόνο στα A1: Open (εκτός αν υπάρχουν κεί από το εργοστάσιο και αυτό αποδεικνύεται απο πρωτότυπα έγγραφα."

Αυτό για το Snorkel καινούριο είναι;
Πότε μπήκε στον κανονισμό;
Δε θυμάμαι κάτι τέτοιο στις περιγραφές του ειδικού κανονισμού για τα normal ή κάνω λάθος ή είναι καινούριο ή ο κανονισμός αλλάζει συνέχεια;
Διορθώστε με αν κάνω λάθος
Άβαταρ μέλους
toshmagic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 14:41
Τοποθεσία: Πεύκη-Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Μαρ 2006, 09:57

toshmagic έγραψε:"Γ. Δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή στο αμάξωμα στην κατηγορία A2: Normal. ΠΧ snorkel (και η τρύπα του) ή η εξαγωγή της εξάτμισης πχ μέσω του αμαξώματος μπορεί να γίνουν μόνο στα A1: Open (εκτός αν υπάρχουν κεί από το εργοστάσιο και αυτό αποδεικνύεται απο πρωτότυπα έγγραφα."

Αυτό για το Snorkel καινούριο είναι;
Πότε μπήκε στον κανονισμό;
Δε θυμάμαι κάτι τέτοιο στις περιγραφές του ειδικού κανονισμού για τα normal ή κάνω λάθος ή είναι καινούριο ή ο κανονισμός αλλάζει συνέχεια;
Διορθώστε με αν κάνω λάθος


Οχι toshmagic δεν είναι καινούργιο και δεν υπάρχει ξεχωριστή αναφορά περι snorkel. Παράδειγμα μετατροπής αμαξώματος (τρύπημα) και συστήματος αναπνοής είναι.
Αν το αυτοκίνητο σου έχει εκγατεστημένο απο το εργοστάσιο (και αυτό αποδεικνύεται απο πρωτότυπα έγγραφα) δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά αν δεν έχει και το εγκατέστησες εσύ, περνάς στην A1: Open.

Οι μόνες επιτρεπόμενες βελτιώσεις στην A2: Normal, είναι αυτές που αναφέρωνται σαφώς στον τεχνικό κανονισμό.

Αν υπάρχουν απορίες ή χρειάζονται διευκρινήσεις 697 4095312
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες