Αλέξανδρε το θέμα έχει τεθεί και παλαιότερα εδώ
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1873.html
Τα χιλιόμετρα είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ πολλών παραγόντων.
Επίσης όλα τα θέματα που θίγονται στο νέο topic έχουν συζητηθεί και παλαιότερα. Οι απόψεις αρκετών έχουν διατυπωθεί αναλυτικά από τους ίδιους και απαντήσεις έχουν δοθεί διεξοδικά από τους οργανωτές (κάποιους από αυτούς).
Να επαναλάβω πάλι τα εξής.
Ορισμός αγώνων αντοχής:
Αγώνες ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ εκτός δρόμου όπου συμμετέχουν αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, quads και φορτηγά. Η πλοήγηση γίνετε με δρομοβιβλίο (roadbook).
ΜΩΤ δεν υπάρχει στις ειδικές διαδρομές (μόνον στα ελληνικά δεδομένα υπάρχει αυτή η εξαίρεση για τους γνωστούς λόγους).
Όλα τα υπόλοιπα είναι διοργανώσεις που βαφτίζονται αναλόγως.
Το "μυστικό" βρίσκεται στον προϋπολογισμό του κάθε αγώνα.
Παραθέτω μερικά ενδεικτικά στοιχεία από τον αγώνα της Δράμας.
350 μέτρα ρολό Α5 για την καταγραφή του δρομοβιβλίου.
3000 χιλιόμετρα στην αναγνώριση, καταγραφή και επαλήθευση της διαδρομής.
70 "εθελοντές" για ΣΕΔ και επικοινωνίες.
4 σκούπες.
Ομάδα χρονομετρών (παγκοσμίου επιπέδου) για τα ΣΕΧ.
2 Κέντρα Υγείας με γιατρούς και ασθενοφόρα.
2 Οχήματα της Πυροσβεστικής.
2 Οχήματα της Τροχαίας.
Ένας Νομάρχης.
Τρεις Δήμαρχοι.
2 Πρόεδροι συλλόγων.
Πιστεύω πως είναι πολύ δύσκολο κάποιος οργανωτής να τα έχει όλα αυτά 5 φορές τον χρόνο σε διαφορετικά σημεία της Ελλάδας.
Η λύση -ίσως- είναι να συγκροτηθεί μια σταθερή ομάδα που θα πραγματοποιεί τους αγώνες αυτούς με αποτέλεσμα να πάμε σε ένα κοστολόγιο της τάξης των 250-300€ για κάθε συμμετέχοντα.
Στηρίζω κάθε προσπάθεια που πηγαίνει στην ορθή κατεύθυνση (και το έδειξα διοργανώνοντας τον μεγαλύτερο μέχρι στιγμής αγώνα αντοχής στην Ελλάδα μαζί με τους φίλους μου και συμμετέχοντας στους περισσότερους αγώνες έστω και μικρούς) αλλά με μία προϋπόθεση.
Ο οργανωτής ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζει τα μυστικά και των 4Χ4 αλλά και της μοτοσυκλέτας.
Η Λέσχη ΕΚΑΛΗ (λέσχη με τεράστια εμπειρία στους αγώνες 4Χ4) το αντιλήφθηκε και συνεργάζεται για δεύτερη φορά με την παλαιότερη καραβάνα στα TRAIL RIDES (doc - 0300).
Νομίζω πως αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση. Οι υπόλοιποι διοργανωτές μου θυμίζουν το τραγούδι με την «κυρία καβουρίνα».
Υπομονή μέχρι να ωριμάσει το θέμα «συνεργασία».
Εξάλλου δεν πέρασαν ούτε 2 χρόνια από τότε που το off-road.gr πραγματοποίησε το πρώτο TRAIL RIDE για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες στην Πάρνηθα.
Τώρα αν σας αρέσει να γκρινίαζετε από την "θέση του οδηγού/αναβάτη" την επόμενη φορά προσπαθήστε να είσαστε εθελοντές μαζί με τους ανθρώπους που προσπαθούν να πραγματοποιήσουν αυτούς τους αγώνες.
Μια δοκιμή θα σας κάνει να αλλάξετε ίσως όχι την άποψή σας αλλά θα της δώσει άλλο βάρος.
Α. Και μην μαμάτε την συζήτηση με το " ...πότε θα κάνεις την Ροδόπη;"
Θα την κάνω όταν ο Κατσιμαλής κάνει παιδί και όταν ο doc την κοπανήσει στην Βραζιλία με τα έσοδα από του αγώνες που διοργανώνει.