superspy έγραψε:Ναι, οι αγώνες με ειδικές των 150-160 χιλιομέτρων είναι πλέον βατοί από όλους και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πηγαίνουμε "τάπα γκάζι", μια και σε τόσο λίγα χιλιόμετρα δεν μπορεί να γίνει η διαφορά....
συμφωνώ !!
Θα πρέπει πλέον οι ειδικές να μην είναι μικρότερες των 160-200 χιλιομέτρων ώστε να υπάρχουν περιθώρια λάθους και το παιχνίδι να αρχίσει να παίζει στην αντοχή. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
πέρα από το θέμα ασφάλειας που θέτεις είναι και θέμα γούστου, μας αρέσουν μεγαλύτερες ειδικές
Μπορεί πέρσι στους αναβάτες των "παλαιών" trail ride τα 100 και 110 χιλιόμετρα να φαινόντουσαν πολλά (ΔΕΝ ΗΤΑΝ!), αλλά πλέον το επίπεδο (αναβατών, προετοιμασίας κλπ) έχει ανέβει και ΠΡΕΠΕΙ να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ οι μονοήμεροι αγώνες να μην είναι μικρότεροι (συνολικά) από 200 χιλιόμετρα.
ναι γιατί δεν φτάνουν πλέον τα 160-180 χλμ να κάνει κάποιος διαφορά με τους συναθλητές του, δεν μπορεί και να τους ξεφύγει εύκολα αν ''κολλήσει'' στην κίνηση με 2-3 οδηγούς/αναβάτες μπροστά και περιμένει κάποιο λάθος ή κάποιο σημείο που τον βολεύει οδηγικά έτσι ώστε να φύγει. με περισσότερα χλμ/ειδική δίνονται περισσότερες ευκαιρίες
Ο μόνος αγώνας που πλησίασε αυτή τη λογική φέτος ήταν αυτός της Θήβας. Ακόμα και εκεί όμως θα έπρεπε η ειδική να ήταν λίγο μεγαλύτερη (αναλογικά με τα χιλιόμετρα των απλών).
ωραίος αγώνας ναι ! αλλά ήθελε παραπάνω από 140χλμ ειδικής (κάπου τόσα ήταν)
Στο σημείο που βρισκόμαστε (ακόμα και με τον αγώνα της Λαμίας) η Ροδόπη δείχνει πολύ μακριά.
Είμαι σίγουρος ότι κάτι θα γίνει γι αυτό, του χρόνου.
εγώ είμαι σίγουρος πως θα πάει και πολύ παραπάνω !!
Φυσικά θα πρέπει ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ να φροντίσουν την προετοιμασία τους και ιδιαίτερα στον τομέα της αυτονομίας.
Τα 170 χιλιόμετρα αυτονομίας θα πρέπει να θεωρούνται το ελάχιστο όριο και πρέπει να κινηθούμε προς τα εκεί.
Δεν είναι λογικό, να θέλει κάποιος να συμμετέχει με ένα μηχανάκι με επίπεδα αυτονομίας τα 95-100 χιλιόμετρα και οδηγοί με τετρακίνητα με αυτονομία τα 160!!! Χιλιόμετρα και να απαιτεί η οργάνωση να φροντίσει γι αυτό – πολύ περισσότερο με δεδομένο το μικρό κόστος συμμετοχής.
έχει ανέβει το επίπεδο πολύ από πέρυσι αλλά παίρνει κι άλλο. η αυτονομία είναι ένα από τα πρώτα θέματα που θα πρέπει κάποιος να αντιμετωπίσει μετά τον εξοπλισμό roadbook case και κοντέρ ακριβείας.
Λύσεις υπάρχουν και πρέπει να προχωρήσουμε προς τα εκεί , ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ -έτσι δεν θα υπάρχει και δικαιολογία από τους οργανωτές.
γι αυτο και το κάνουμε θέμα !!