jimmy955i έγραψε:θα ήθελα να υποβάλω με την σειρά μου κάποιες απορίες προς την οργανωτική επιτροπή.
1.Η μέση ταχύτητα των 42 χλμ/ώρα που ανακοινώθηκε το Σάββατο κατά την διανομή των δρομοβιβλίων, ήταν εξωπραγματική. Δεν ήταν εφικτή (λόγω κατάστασης των δρόμων... ) από κανένα μεταφορικό μέσο που διαθέτει τροχούς. Υποτίθεται ότι έχει επιτευχθεί η παραπάνω ταχύτητα από όχημα της επιτροπής που έχει κάνει τον τελικό έλεγχο της διαδρομής..... !!! Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι θα βοηθούσε μιά τέτοια ταχύτητα, ήταν να μην υπάρχουν ποινές προπορείας και να βγούν ποιό γρήγορα αποτελέσματα.
2.Με τα λάθη που ήδη έχουν αναφερθεί για το δρομοβιβλίο που με έκαναν να χάσω αρκετό χρόνο καθώς και τα λάθη που κάναμε και εμείς στην υπόλοιπη διαδρομή μας δημιούργησαν μεγάλη καθυστέρηση από τον ιδανικό χρόνο, με αποτέλεσμα να νομίζω συνεχώς ότι είμαστε εκτός αγώνα λόγω του άθρου 7,6 του ειδικού κανονισμού και συνέχισα την διαδρομή μόνο και μόνο για να την δώ και αφού έβρισκα ανθρώπους της οργάνωσης στα ΣΕΧ, επίσης αναφέρω ότι δεν αναφέρθηκε στα συγκεκριμένα σημεία κάποια τροποποίηση του Αλυτάρχη. Τελικά βρεθήκαμε στον τερματισμό καθώς και όλα τα άλλα πληρώματα των αυτοκινήτων που σύμφωνα με τα αποτελέσματα είναι εκτός αγώνα.
7.6 Χρόνος θέσης εκτός αγώνα
Ο χρόνος θέσης εκτός αγώνα ορίζεται στα 60’ για όλα τα οχήµατα. Σε περίπτωση που αγωνιζόµενος καθυστερήσει παραπάνω από αυτόν σε σχέση µε την ιδανική ώρα σε κάποιο ΣΕ. ή ΣΕΧ, θεωρείται αυτόµατα εκτός αγώνα. Ο χρόνος για θέση εκτός αγώνα µπορεί να τροποποιηθεί από την οργάνωση οποιαδήποτε στιγµή, ύστερα από πρόταση του αλυτάρχη.
3.Κατά την διανομή του δρομοβιβλίου, ενημερωθήκαμε ότι θα περνάγαμε ένα ποταμάκι με βότσαλα και λίγο νερό. Αυτός που έκανε τον έλεγχο της διαδρομής άλλο ποτάμι συνάντησε? Δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση του VITARA που πνίγηκε, ούτε στην θέση αρκετών μοτοσυκλετών...!!! Αφού ήταν και σημείο ελέγχου δεν θα μπορούσε να υπάρχει κάποιος άνθρωπος να προστατεύει ανθρώπους και μηχανοκίνητα ???
4.Γιατί η απονομή τελείωσε όταν τερματίσαμε, πίσω μας ερχόντουσαν και μηχανές και αυτοκίνητα, εμείς δεν δικαιούμαστε να χειροκροτήσουμε τους νικητές???
Αυτές είναι οι απορίες μου για τον αγώνα και θα ήθελα μία απάντηση σε γενική ερώτηση : Κατά πόσο είναι εφικτό να ανακοινώνεται η Μέση Ταχύτητα του αγώνα πριν την λήξη της δήλωσης συμμετοχής για να έχει δικαίωμα απόφασης από πριν ο αγωνιζόμενος αν θα λάβει μέρος σε ένα TRAIL-RIDE ή σε ένα RALLY-RIDE.
Κατά άλλα τον ευχαριστήθηκα τον αγώνα, ωραία αλλά δύσκολη διαδρομή, ωραία θέα στην θάλασσα, άπειρα δρομάκια για να χαθείς.
Το Νο 131 Δημήτρης Σταματελόπουλος.
Αγαπητέ Δημήτρη
1. Οι ΜΩΤ που βγήκαν ΠΡΙΝ την βροχή ήταν 48 για 2Τ και 44 για 4Χ4. Σίγουρα μετά την βροχή αυτές μειώθηκαν πάρα πολύ. ΔΕΝ υποτίθεται ότι η ταχύτητα βγήκε από όχημα της οργάνωσης κατά τον τελικό έλεγχο. Πουθενά δεν αναφέραμε κάτι τέτοιο. Όσο για τα αποτελέσματα ο τρόπος διεξαγωγής τους δεν επηρεάζεται ούτε από προπορίες ούτε από αργοπορίες. Η επιλογή της υψηλής ΜΩΤ είναι ξεκάθαρη επιλογή μας, αφού δεν θέλουμε αυτού του είδους οι αγώνες Trail Ride – Rally Raid να παίζονται στις προπορίες. Αυτό το έχουμε δηλώσει!
Πληροφοριακά οι μοτοσυκλέτες των πρωτοπόρων την πλησίασαν κατά πολύ, και αν δεν ήταν τα χασίματα ή η αλλαγή της διαδρομής, θα την έπιαναν στην 3η χρονομέτρηση.
2. Για αυτό που λες έχεις δίκιο. Δεν υπήρχε ενημέρωση, αλλά είθισται σε μεγάλες διαδρομές που ουσιαστικά είναι ένα και μοναδικό ΣΕΧ να μην υπάρχει χρονικός περιορισμός 60 λεπτών (αλλά 180) για ευνόητους λόγους. Έχεις δίκιο πάντως, θα έπρεπε να υπάρχει διευκρίνιση που να κάνει την 1 ώρα 3 ώρες
3. Ωπ! Εδώ είσαι άδικος! Το νερό αυξανόταν δραματικά μέρα με την μέρα μετά την βροχή. Όταν αρχίσαμε να βγάζουμε την διαδρομή δεν είχε καν νερό, και το προχωρούσαμε πολύ πιο κάτω. Την ημέρα του αγώνα κάναμε μπάνιο το πρωί για να δούμε το βάθος, βάλαμε κορδέλα και ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ υπήρχαν δικοί μας άνθρωποι που κατεύθυναν λεπτομερώς για το σωστό –ρηχό- πέρασμα με ντουντούκα τους αγωνιζόμενους, δίτροχους και τετράτροχους και τους βοηθούσαν όταν χρειάστηκε. Η ατυχία μερικών οφείλεται ή στο ότι δεν άκουγαν, ή στο ότι έτρεχαν υπέρ του δέοντος. Ειδικά όταν περνούσες εσύ ήμουν και εγώ εκεί, όπως και πολλοί άλλοι που τους είδες. Γιατί το λες αυτό?
4. Σαφώς και δικαιούστε να χειροκροτήσετε τους νικητές, όπως και αυτοί εσάς που καταφέρατε να τερματίσετε έστω και στις πιο πίσω θέσεις. Όμως, είναι και σεβαστό το αίτημα / θέληση πολλών που είχαν τερματίσει πάνω από 3 ώρες για επιστροφή στο σπίτι τους. Τα αποτελέσματα είχαν ήδη εκδοθεί, ενώ οι πιο πίσω τερματίσαντες δεν επηρέαζαν τουλάχιστον τους κυπελλούχους. Να τους καθυστερούσαμε?
Τέλος, η ΜΩΤ μπορεί να ανακοινώνεται νωρίτερα, αλλά δεν είναι αντιπροσωπευτική αφού οι διαδρομές είναι τελείως διαφορετικές. Για παράδειγμα στη Λαμία η ΜΩΤ θα είναι χαμηλότερη, αλλά αν βρέξει θα γίνει δυσκολότερη η επίτευξή της. Γενικώς όμως να ξέρεις, ότι η επιλογή της γίνεται έτσι ώστε να την φτάσουν ελάχιστοι.
Να σαι καλά,
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος