Είναι κατανοητό πως οι οργανωτές ακόμη "ψάχνονται". Κάπου όμως πρέπει να καταλήξει το θέμα. Και οι 3 αγώνες του Κυπέλλου (και ο πρώτος φιλικός) έχουν γίνει με διαφορετικούς κανονισμούς. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τους 3 αγώνες του Επάθλου Αντοχής.
Ο καθένας πρέπει να αποφασίσει τι θέλει να κάνει. Όταν ο Σπύρος δηλώνει πως θέλει να κάνει αγώνες Raid πρέπει να δείχνει πως βαδίζει προς τα εκεί. Με δεδομένη την αυξανόμενη δυσκολία πέρισυ (με επιστέγασμα τη Ροδόπη) περιμέναμε φέτος κάτι παραπάνω. Αντίθετα έχουμε ξεκινήσει από πολύ χαμηλά. Ακόμη και στη Θήβα ο πραγματικός αγώνας ήταν 130 χλμ. και όχι 330. Απλώς η εκκίνηση και ο τερματισμός έπρεπε να είναι εκεί.
Ποιός ο λόγος λοιπόν να φτιάξει κάποιος ένα αυτοκίνητο; Αφού τείνουμε προς αγώνες υπολογισμών και όχι αυτοκινήτων. Ας επενδύσει καλύτερα σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και όχι σε αναρτήσεις, καθίσματα κλπ.
Ο (δικαιολογημένος) αντίλογος λέει : αν κάνουμε ένα 2ήμερο-3ήμερο με 250-300 χλμ. την ημέρα, πόσοι θα έρθουν; Στη Ροδόπη ήρθαν καμιά 35αριά αυτοκίνητα. Αρκετοί με δεδομένη την απόσταση. Αν τώρα επαρκούν για να στηριχτούν τέτοιοι αγώνες δεν το γνωρίζω.
Δε λέω πως είναι απαραίτητο να ανέβει ο πήχυς. Μπορεί η σημερινή πραγματικότητα να είναι αυτή. Μη λέμε όμως για raid, για μαραθώνιους αντοχής κλπ. Σήμερα υπάρχουν δύο δεδομένα : οι παιδιές (που μάλλον δε λένε να ξεκολλήσουν από ένα σημείο) και οι πραγματικοί αγώνες (baja-rally). Ενδιάμεσα δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Ίσως αυτό το ρόλο μπορεί να τον παίξει μία αναβαθμισμένη κατηγορία raid. Είχα προτείνει κάποιες ιδέες παλαιότερα. Η μεγαλύτερη ΜΩΤ ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Μένει να δούμε αν θα υπάρξει συνέχεια.