jdelis έγραψε:Ως συνήθως διαφωνώ με τον Pajo!
Αλλιως θα ηταν βαρετο...
jdelis έγραψε:Ναι, αν έχεις bucket και 4 σημείων σε βοηθάει να πάς πιο γρήγορα, από τα original καθίσματα του pajero. Ναι, αν έχεις roll bar είσαι πιο ασφαλής.
Δεν ηταν ομως αυτο το θεμα...
Δεχτηκα (αν και ειναι λιγο αστειο) οτι τα μπακετ με κανουν πιο γρηγορο.
Ρωτησα "τα μπακετ με κανουν και πιο ασφαλη?" για να τρεχω με τη υψηλότερη ΜΩΤ της raid?. Δεν ειπα τιποτα για rollbar. Δεν εχω αλλωστε. Αν ειχα θα ημουν οντως πιο ασφαλής.
jdelis έγραψε:Κάλλιστα μπορείς να αφαιρέσεις τα καθίσματα και να τρέξεις στα νορμάλ.
Πότε μπορεις να στο φερω να τα αλλαξεις?
Α, και ψαχνω και σπονσορα για roll bar, ενδιαφερεσαι?
jdelis έγραψε:Αλλά είναι καλύτερα που είχαμε δύο κατηγορίες χωρίς ουσιαστικές διαφορές;
Τώρα καλύπτονται όλοι. Όσοι θέλουν μικρότερη ΜΩΤ παίζουν στα απλά και οι άλλοι στα raid (είτε λόγω αυτοκινήτου, είτε με δήλωση).
Δε λεω οτι δεν θα ειναι καλυτερα. Ας ειναι καλυμενοι ολοι.
Αλλα να πηγαινεις στη Raid α) κατα δήλωση (για εσας τους ραλλιστες) και β) υποχρεωτικά για οσα αυτοκινητα εχουν ΚΑΙ μπακετ ΚΑΙ ζωνες 4Σ ΚΑΙ roll bar (κι οχι αν εχει τουλαχιστον 1 απο αυτα)
Βεβαια τωρα βγηκαμε τελειως off topic και θα μας κραξουν...
jdelis έγραψε:Το θέμα με τις πολλαπλές μετρήσεις ίσως μπορεί να δοκιμαστεί μία φορά. Δηλαδή είναι πιο ασφαλές να πηγαίνουμε στα 3/4 του αγώνα όσο μπορούμε και να κόβουμε στο τέλος; Έτσι δεν σου επιτρέπεται να ξεπερνάς πολύ την ΜΩΤ, αφού δεν ξέρεις πού θα γίνει η μέτρηση.
Ειναι νομιζω πιο ασφαλες γιατι πας γρηγορα εκει που μπορεις, και "κοβεις" στα επικινδυνα, ενω με το τουλιπα-τουλιπα πρεπει και στα επικινδυνα να πηγαινεις με τη ΜΩΤ.
Αυτα στη θεωρια. Αν ο Doc εχει κανει καλη δουλεια, θα αποδειχτει οτι τα 44 στα επικινδυνα σημεια δεν ειναι επικινδυνα. Ιδωμεν.