Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ TRAIL RIDE???

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ TRAIL RIDE???

Δημοσίευσηαπό forester » 11 Μαρ 2005, 16:30

Σωστός ο Doc!!!!!
Μόνο με τέτοια στάση-αποψη, θα πάει μπροστά ο κάθε θεσμός, ή συνήθεια - χόμπυ -κ@υλ@ τέλος πάντων....
Μην κάνουμε μόνο κριτική.....
Όποιος θέλει να κρίνει πρέπει να οργανώσει ή τουλάχιστον να βοηθήσει σε μια οργάνωση, για να καταλάβει τι εστί βερύκοκο...
Το σημαντικότερο....
Καθένας ακολουθεί ότι του αρέσει!!!!
Κανείς δεν υποχρέωσε κανέναν!!!!!
Οι κανόνες, κάθε φορά είναι γνωστοί κι αν υπάρχουν ασάφειες, διευκρινίζονται εύκολα!



Με φιλικούς χαιρετισμούς.
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 11 Μαρ 2005, 16:40

Συμφωνω σε πολλα με τον DOC.....μια παρακληση μονο αν ειναι δυνατον....μην μας χαρακτηριζετε "Αυτοκινηταδες"....στα δικα μου τουλαχιστον αυτια ακουγεται καπως ασχημα.....οδηγοι 4Χ4 θα ηταν ισως πιο κοντα σε αυτο που ειμαστε :D

Ευχαριστω
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό nec-r » 11 Μαρ 2005, 20:27

Αλλωστε πολλοί απο τους οδηγούς και τους συνοδηγούς τουτού ηταν (και μπορει να ξαναγίνουν \:D/ ) dirt riders! :oops:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Trail Ride: Αγώνας πλοήγησης ή ταχύτητας;

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Μαρ 2005, 08:53

Νομίζω οτι έναν αγώνα trail ride δεν τον κάνει πιο δύσκολο η μεγάλη Μ.Ω.Τ αλλά κάποιες παγίδες στην πλοήγηση.
Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, θα μπορούσαν σε μία regularity να υπάρχουν περισσότερα από ένα κρυφά σημεία χρονομέτρησης και όχι προς το τέλος της διαδρομής, αλλά σε όλο το μήκος της.
Με αυτόν τον τρόπο νομίζω οτι και ο κάθε αγώνας θα είναι και λιγότερο επικίνδυνος.
Συμφωνείτε;
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Trail Ride: Αγώνας πλοήγησης ή ταχύτητας;

Δημοσίευσηαπό Pajo » 23 Μαρ 2005, 11:39

markd έγραψε:Νομίζω οτι έναν αγώνα trail ride δεν τον κάνει πιο δύσκολο η μεγάλη Μ.Ω.Τ αλλά κάποιες παγίδες στην πλοήγηση.
Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, θα μπορούσαν σε μία regularity να υπάρχουν περισσότερα από ένα κρυφά σημεία χρονομέτρησης και όχι προς το τέλος της διαδρομής, αλλά σε όλο το μήκος της.
Με αυτόν τον τρόπο νομίζω οτι και ο κάθε αγώνας θα είναι και λιγότερο επικίνδυνος.
Συμφωνείτε;

Οχι.
Το να πρεπει να πηγαινεις τουλιπα-τουλιπα με τη ΜΩΤ ειναι πιο επικινδυνο απο το να μπορεις να "μαζεψεις" προπορεια στα "γρηγορα" κομματια και να πας πιο αργα στα επικινδυνα.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Re: Trail Ride: Αγώνας πλοήγησης ή ταχύτητας;

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Μαρ 2005, 12:27

Pajo έγραψε:[Οχι.
Το να πρεπει να πηγαινεις τουλιπα-τουλιπα με τη ΜΩΤ ειναι πιο επικινδυνο απο το να μπορεις να "μαζεψεις" προπορεια στα "γρηγορα" κομματια και να πας πιο αργα στα επικινδυνα.

Δέν μιλάω για ΜΩΤ 39.5 αλλά για κάτω από 35
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Trail Ride: Αγώνας πλοήγησης ή ταχύτητας;

Δημοσίευσηαπό aapo » 23 Μαρ 2005, 14:52

markd έγραψε:Νομίζω οτι έναν αγώνα trail ride δεν τον κάνει πιο δύσκολο η μεγάλη Μ.Ω.Τ αλλά κάποιες παγίδες στην πλοήγηση.
Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, θα μπορούσαν σε μία regularity να υπάρχουν περισσότερα από ένα κρυφά σημεία χρονομέτρησης και όχι προς το τέλος της διαδρομής, αλλά σε όλο το μήκος της.
Με αυτόν τον τρόπο νομίζω οτι και ο κάθε αγώνας θα είναι και λιγότερο επικίνδυνος.
Συμφωνείτε;


Είμαι της γνώμης ότι με δυο κρυφά σημεία χρονομέτρησης σέ μια regularity είναι πιο σωστό. π.χ Μεταξύ χιλιομέτρου 50-100 και μωτ 36.0. Απο χλμ 100-187 και αφου εχετε καλύψει το 60% της συνολικής διαδρομής θα ξαναμετρηθείτε. Καί ο νικητής βγαίνει απο την άθροιση τών δυο διαφορών.
Αυτό όμως δεν σημαινει ότι ο αγώνας είναι λιγότερο επικινδυνος.αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

ΑΛΛΑΓΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ TRAIL RIDE ???

Δημοσίευσηαπό geco » 23 Μαρ 2005, 17:18

Με φρέσκιες εντυπώσεις από το Τρέϊλ Ράϊντ της Εύβοιας και το Θεσμό του κυπέλλου πρέπει να παραδεχτώ ότι πράγματι ο χαρακτήρας των Τ.R. αλλάζει πολύ!!!

Αν μου αρέσει???

Χμμμμμμ !!!

Σίγουρα κάποια πράγματα μου αρέσουν και κάποια άλλα με προβληματίζουν.

Μου αρέσει η οργανωτική αναβάθμιση, οι εθελοντές στο βουνό (ευχαριστώ πολύ παιδιά), το ανεβασμένο οδηγικό επίπεδο, η βελτίωση του εξοπλισμού των αναβατών, τα άψογα και άφθονα Ακροπολικά κοντρόλ, τα Θηρία 4Χ4 Ραλλύ, η συνύπαρξη Μοτό - Αυτοκινήτων.

Δεν μου αρέσει η μεγάλη Μ.Ω.Τ.!!! Γιά να βγάλης 50 χ.α.ω πρέπει να πηγαίνεις συνέχεια τσίτα!!! Δεν μπορείς να χαλαρώσεις πουθενά. Κάθε λάθος στοιχίζει πολύ. Αν δείτε τα αποτελέσματα υπάρχουν 7 αναβάτες μέσα σε λιγώτερο από 3 λεπτά.(Μετά από σχεδόν 5 ώρες!!!).
Αν πέσεις με αυτά τα χιλόμετρα θα ξεπουπουλιαστείς (βλέπε Σπύρος)
Και καλά το μηχανάκι ας γίνει σώβρακο, το μαζέυεις, εσύ???

Υστερα διώχνουμε τους χομπίστες ανεβάζοντας τον πήχυ. Ποιός νέος αναβάτης θα έρθη να τρέξει 200 χιλιόμετρα γιά αρχή.

Βέβαια αφού μαζεύτηκαν τόσες συμμετοχές σημαίνει ότι το ενδιαφέρον υπάρχει και άρα σωστά οδηγούμεθα σε Ράλλυ Αφρικανικού τύπου. Ισως πάλι και όχι !

Δεν ξέρω ! Ωρες - ώρες είμαι με τους ρομαντικούς ερασιτέχνες! Αλλες φορές όχι ! Προβληματίζομαι !!

Εσείς ???
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό pino » 23 Μαρ 2005, 17:43

Καθόλου. :D :D :D :D :D :D

ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

Τα "ερασιτεχνικά" Trail Ride θα συνεχίσουν να υπάρχουν....
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: Trail Ride: Αγώνας πλοήγησης ή ταχύτητας;

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Μαρ 2005, 18:09

aapo έγραψε:[
Είμαι της γνώμης ότι με δυο κρυφά σημεία χρονομέτρησης σέ μια regularity είναι πιο σωστό. π.χ Μεταξύ χιλιομέτρου 50-100 και μωτ 36.0. Απο χλμ 100-187 και αφου εχετε καλύψει το 60% της συνολικής διαδρομής θα ξαναμετρηθείτε. Καί ο νικητής βγαίνει απο την άθροιση τών δυο διαφορών.
Αυτό όμως δεν σημαινει ότι ο αγώνας είναι λιγότερο επικινδυνος.αα

Αυτό περίπου λέω κι εγώ.
Όταν όμως μιλάω για λιγότερο επικίνδυνους αγώνες αναφαίρομαι στην ΜΩΤ.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό forester » 23 Μαρ 2005, 20:31

Πιστεύω ότι το ύψος της ΜΩΤ, δεν εξασφαλίζει , ούτε αποκλείει την ασφάλεια του αγώνα.
Εννοώ , ότι με ψηλή ΜΩΤ δεν κινδυνεύουμε σώνει και καλά, ούτε και με χαμηλή ΜΩΤ είμαστε οι ασφαλέστεροι του χωριού....
Η ασφάλεια, η ταχύτητα και ο συνδιασμός αυτών, είναι θέμα του κάθε πληρώματος και τελικά είναι αυτό που κρίνει νικητές και χαμένους....
Όποιος θέλει να πάει σιγά, ας πάει.
Επίσης κι αυτός που θέλει να πάει αέρα , ας πάει.
Κανείς τους δεν θα κερδίσει.... Θα κερδίσει αυτός που θα "πιάσει" το σφιγμό του κάθε αγώνα, θα κάνει τα πιο λίγα λάθη, θα είναι πάντα σβέλτος και ... ασφαλώς θα ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ!!!!!
Βάλτε όσο μεγάλη ή μικρή ΜΩΤ θέλετε, όσα κρυφά σημεία χρονομέτρησης θέλετε, αρκεί να είναι σαφής, ξεκέθαροι και έγκαιρα γνωστοί οι όροι του παιχνιδιού!
Όποιος θέλει συμμετέχει και πάντα με τους όρους του παιχνιδιού, ο ικανότερος συνδιασμός πληρώματος- αυτ/του , κερδίζει...
.....Έτσι νομίζω...
Άλωστε το πρωταρχικό ζητούμενο, είναι να περνάμε πάντα καλά, να φέρνουμε το τουτου, ή τη μοτό σε ένα κομάτι και να το γλεντάμε....
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Re: Trail Ride: Αγώνας πλοήγησης ή ταχύτητας;

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Μαρ 2005, 23:18

markd έγραψε:
Pajo έγραψε:[Οχι.
Το να πρεπει να πηγαινεις τουλιπα-τουλιπα με τη ΜΩΤ ειναι πιο επικινδυνο απο το να μπορεις να "μαζεψεις" προπορεια στα "γρηγορα" κομματια και να πας πιο αργα στα επικινδυνα.

Δέν μιλάω για ΜΩΤ 39.5 αλλά για κάτω από 35


Με τέτοια ΜΩ, θα βλέπουμε 20 αυτοκίνητα να παλεύουν στο δευτερόλεπτο για τις πρώτες θέσεις και αυτό δεν είναι σωστό. Όπως έχει ξαναειπωθεί, κάπως πρέπει να βγαίνουν και οι νικητές και καλό θα ήταν να μην γίνεται στην τύχη :wink: Δεν διαφωνώ με τα περισσότερα σημεία μετρήσεις, αν και κρύβουν παγίδες, αλλά διαφωνώ κάθετα με τις μικρές ΜΩ
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Μαρ 2005, 23:30

pino έγραψε:Καθόλου. :D :D :D :D :D :D

ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

Τα "ερασιτεχνικά" Trail Ride θα συνεχίσουν να υπάρχουν....


Και να ήθελε κανείς να διαφωνήσει, ... χλωμό το κόβω :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 23 Μαρ 2005, 23:36

pino έγραψε:Καθόλου. :D :D :D :D :D :D

ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

Τα "ερασιτεχνικά" Trail Ride θα συνεχίσουν να υπάρχουν....


Δηλαδή το αποφάσισες ? Η Ροδόπη θα είναι 2Χ300 ? :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ayrton » 24 Μαρ 2005, 09:02

Θα συμφωνήσω με τον φίλο geco ( οσοι τον γνωριζουν ξερουν την εμπειρια του),σε ότι γράφει στην πρώτη του παράγραφο.

Δεν σημαίνει όμως ότι η αρτιοέτερη και πιο σωστη οργάνωση πρέπει να καθορίζει και τον χαρακτήρα του αγώνα.Η παρέα διαφωνόντας με τον συγκεκριμένο προσανατολισμό των αγώνων αποφασισε να μην συμμετάσχει στον συγκεκριμένο αγώνα κανοντας βόλτα μονοι μας στα βουνα περιξ.
....Ελπίζω κάποιοι να μην πουν μεσα τους χεστή....με.

Το κακό για το μελλον ειναι οτι συναντησαμε και αλλες 2 παρέες με τα αυτοκόλλητα ακομα στα μηχανακια τους από το Αττικό Trail Ride, πράγμα πού μάλλον δείχνει οτί κάποιους έδιωξε και βέβαια κάποιους άλλους κέρδισε βεβαια.

Ελπίζω να μην αλλαξει σιγα-σιγα και ο τίτλος του περιοδικού σε 0-300 περιοδικό μοτοσυκλέτας και δράσης και 4Χ4.

Διαβάζοντας όλα τα σχετικά post στο φορουμ του off-road.gr το θέμα TR αφορά ολο και περισσοτερο τουσ φιλους οδηγούς 4Χ4 -και οχι αυτοκινηταδες- όπως σωστα επισημάνθηκε παραπάνω και οι αγώνες η μάλλον οι γρηγορες βόλτες ως τώρα δειχνουν να γίνονται κομμένοι και ραμένοι στα μέτρα τους.
Αυτό ελπιζω να καταλαβαίνουν οι διοργανωτες περισσοτερο και οχι οι συμμετέχοντες οτι δεν το αναφέρω με καμμια διαθεση κακκίας απλή διαπίστωση κάνω. Αν πάλι αυτός ήταν και ο αρχικός στοχος τοτε απλά ας μας το πουν και οχι να προσπαθουν να μας πείσουν οτι τιποτα δεν αλλαξε και απλα αναβαθμιστηκαμε.

Επισημαίνω επίσης την σημαντική μείωση συμμετοχών μοτο και quad , καθώς και την αυξηση των συμμετοχών 4Χ4 σε σχεση με το Αττικο....η μην και δεν την προσεξε κανείς.

Ελπίζω να μην μου την πέσουν οι φιλοι τονιζω και παλι οδηγοι 4Χ4 νομίζοντας οτι δεν τους θέλουμε.Δεν έχει να κανει με εκέινους.

Τούς λόγους της διαφωνίας μου τους εχω αναφερει και σε προηγούμενα ποστ.

Μια προσεκτική ματια στους χρονους της Ευβοιας θα πείσει για το επίπεδο κόντρας διαρκέιας πλέον και οχι για αγώνα πλοήγησης,περιήγησης και προσανοτολισμού πλέον.


...Αληθεια ξέρει κανείς πως καλιμπραρετε το κοντερ του XR,DT,XT,DR στο γνωστο σημέιο εξω από το 0-300?

Μια απλή ερώτηση κανω μπας και καταλάβουμε προς τα που πάμε.
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες